:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ja és mégegy. Ha az úszón volt árcédola akkor azt rendesen lekell venni különösen a ragasztót, mert a benya leoldja és minden fúvókát eldugít 2x :-)))
Esetleg még az is lehet, hogy jó a benzinszinted viszont annyira lóg nyitott állapotában a dob, hogy kiakadhat a tűszelep. Ezért max 6mm a dob útja.
Ha ez van akkor kicsit megkocogtatod a karbi alját lehet felugrik a dob és zár a tűszelep.
Hallítsd lejjebb a 2 dobot úgy, hogy a nyelvet fogod (amelyik a tűt nyomja fel).
A szint az úszóház alján a szivató fúvókája mellett egy kiemelkedés, na az alatt kell lennie.
De ha precíz akarsz lenni tolómérővel kell beállítani úgy, hogy a porlasztóház tömítés nélküli alsó részétől a dob széle 28mm legyen a tűszelep zárt helyzetében (belefújsz v. hagysz benne benyát). 34mm pedig a max nyitott állapot. De azt javslom, hogy ez előtt próbáld visszahajlogatni a nyelveket az eredeti állásába.
Az utángyártott úszó eleve rossz ha beteszed mert van egy hajlat a tűszelep nyelvén ami nem kéne tehát azt mindenképp feljebb kell hajlítani mert nem zár be sose akkor és folyik.
Akkor talán ennyit a szerelőkről! Mennyi volt?
A karbiból. de fcom reggel hoztam el egyik szervízből ahol elvileg megcsinalta a főtengellyel meg a mexakítóval együtt. az utóbbi kettő műxik de ez as zar nem akar beállni. új benne a tű meg az úszó az mongyuk használt de jó. oszt mégsem.
Mert folyékony a halmazállapota :-)
Úszóházban a benzinszint nem mindegy.
Lehet nem zárja az úszó a tűszelepet, mert lyukas vagy rossz a tűszelep vagy csak simán túl fennt állnak az úszók.
Gondolom MZ és a porlasztónál folyik...
Túl sok van belőle!
Adok címet, agova elküldheted!
Garantálom, utána nem fog folyni!
Egyébként azt sem írtad honnét folyik!
Gondolom a karbiból!
Szedd szét és nézd meg!
mitől lehet az h fojik benzin min állat???
A fötengellyel nemtucc micsinálni most a szezon közepén (ha nincs másik). Ha annyira szar ,hogy bekavar tényleg a gyjtásba szerintemmár beállt volna.
Ha csak lóg + csörög akkor megy ameddig megy (lehet még több ezer km-e is).
Ha nincs lamellád vagy nem kapsz a 3 csavar alá tehetsz 1-1 de egyforma alátétet (az a 3 csavar ami a rugótányért fogja) akkor talán kibírja a szezon végét ha nem erőlteted nagyon :-)
Hát ha olyan mintha a kuplunggal játszanál, azaz 4000-nél 5.-ben "elszalad" a fordulatszámod felfelé hirtelen de nem gyorsul akkor csúszik a kuplungod. Ez lehet rossz beállítás miatt is a jobb deknin lehet a durvabeállítást megcsinálni.
Ha a lamellák elkoptak csere ehhez le kell venni a bal oldali deknit de ott a váltoolaj.
Ha lassabban húzod neki lehet nem csúszik+ illetve ha mégis ne húzd addig, ha 3.ban 4.ben is megcsúszik akkor má télleg szét kell kapni amúgy pár százat még bír ha nem nyüstölöd nagyon.
Hello mindenkinek!
A motorom (etz 150)érdekes hibát produkál 1-4. fokozatig nincs probléma 7000-ig simán elforog és hozza azt a sebességet ami a fokozathoz és fordulathoz tartozik!
De 5.-ben 4000-től elkezd rángatni olyan mintha a kuplungal játszanék,rendkívül idegesítő!!
Egyszer csak elkezdte azóta b@szakszik,lógott a főtengely csapágy arra gyanakodtam hogy folyamatosan "ellöki" a gyújtást,kicseréltem;ugyanúgy folytatta,kicsereréltem a TELJES gyújtásrendszert de még mindig csinálja
!!!
Ha van ötletetek kérlek osszátok meg velem!!!
Üdvözlettel :Kovács Ervin
HEllo somebody! A gyűrűmérte azonos, csak a az etz dogú hosszab, de az átmérő ugyanakkora!
Feri
Hy!
Az lenne a kérdésem,hogy a 150 tsnél,és a 150es etz,szóval,hogy a ts,és etz dugóján a gyűrűk azonosak?ha veszek etz gyűrűt,az ts be is való?és most fúrattam meg,szerencsétlenül jártam,a dugó felrakásánál eltört az alsó gyűrű,és ilyen feketék a gyűrűk,nem a fényesek az mit jelent,az miben más a fekete gyűrű?jobb?melyik a jobb?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Hali
Az baj, ha ETZ150-ben a 4 amperes biztosító helyén 5-ös van (irényjelző), a 2-es helyén pedig 3-as (generátor)? Tönkrevághat valamit szerencsétlen esetben? Nem kapok sehol pontos értékűt.
nem, D1-D2-ot ki kell hagyni, 6Vnal elegendő alacsonyabb referencia fesz is.
Aztan az R3-at kb 500ohm-ra cseréled, kicsivel lehet nagyobb. Az R4 es a P1 helyett pedig beraksz 1db 2,2k-s potit.
Igy elvileg be lehet allitani a 7,4Vos feszultseget.
Nem nagyon szamolgattam, de esetleg kisebb zenerrel es az emlitett ellenalasokkal lehet jatszani.
A cucc ugy mukodik, hogy az R4, R4, P1 alkotta feszultsegosztoval T2-re kapcsolt feszultsegnek meg kell egyeznie a T1-en levo zenerrel stabilizalt feszultseggel, itt kezd el szabalyzozni.
Innentol kezdve altalanos iskolas fizika. A referencia feszultseg ismert, a feszultseg osztora kapcsolt feszultseg ismert, ebbol kell leosztani a referencia feszultseg szintjere.
Persze ha pontosan akarunk szamolni akkor a tranzisztor parametereit is bele kellene szamolni, de ezert van ott potmeter, hogy ezt nagyvonaluan elhanyagolhassuk es meres alapjan beallithassuk a kivant szabalyzasi feszultseget.
Amugy jo ez az aramkor, de ha valaki nem ert ezekhez akkor sokkal egyszerubb ha veszel egyett, mert a sajat epitesu aramkorok nem mindig nyujtjak azt az uzembiztonsagot amit az ember elvar toluk, foleg ha rutintalan a konstruktor.
ja igen es kell egy Dioda majd a 6v-os rendszerhez, mert azokban nincsen a Dg diodahid, viszont itt csak 1 fazissal kell szamolni, tehat csak 1db dioda kell.
Most akkor azt mondod ha jól értem, hogy ha a R2,R3,R4,P1 értékeit felére csökkentem akkor jó lesz 6Voltra is?
Sziasztok!
2 db MZ 125-ös tartozékokkal egyben eladó.1970-75 évjárat, üzemképes. Érdeklődni a +36304936286 telefonon lehet.
Raadasul ez egy elavult aramkor.
FET-el es fesszab IC-vel csinalnam, mert olcsobb, pontosabb es kevesbe melegszik...allitasi lehetoseget pedig nem hagynek rajta mert az csak hibaforras. Pontosan ki lehet szamolni az alkateszek mereteit a kivant feszultseghez es akkor nem kell allitgatni soha.
tenyleg nagy fantazia kell ahoz hogy az ember atallitsa az aramkort 12V-rol 6Vra
sorszám: 13429 (56487)
( elözmény: Marlboro Man, 2006-06-24 11:10:05)
Jobb autosboltban lehet.
sorszám: 13428 (56486)
( elözmény: Marlboro Man, 2006-06-23 23:08:39)
Holvan mennyi dobhacc mail is képekkel...
Hali!
Nem ez a szomorú (ez is,ha jó ügyet szolgálna....) hanem az, hogy az ilyetén módon befolyt plusz pénzeket is szét fogják lopkodni szokás szerint, és nem az államháztartást hízlalják vele....:-(
Valakit nem érdekel jó állopotú TS-250/1 blokk. Képet e-mailben tudok küldeni!
Helló!
ETZ 250hez első kerék, felni (tárcsa nem kell)érdekelne ami szép állapotban van és nincs benne nyolcas. Vagy ha valaki ismer olyat aki ki tudná a jelenlegiből szedni örülnék ha megirná. Mert eléggé beszitál az eleje.
És ha felülről mérem szerintem ugyanaz de ha tévedek javítsatok ki :-)
Nekem van TS 250 hengerem azt meg tommérni ha kell, ha jólemléxem az ETZ 3mm-el magasabban áll de vanaki 4mm-t mond nemtom... De szerintem a felömlők is ott vannak csak nem 4 hanem 2.
Nálatok is fel szokott gyülemleni az első indexburában egy kiló víz???
Nálam mindig, de csak az elsőben, pedig a hátsóban is ugyanolyan szar a tömítés!
Hi!
Elsőkörben meg kéne nézni a szívató tömését, a bovdent, az úszó és a tűszelepet.
sorszám: 13419 (56397)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-06-25 11:01:20)
Sziasztok
Van egy kis problémám,hideg motornál jo az alapjáratom,de amikkor jol bemelegszik nagyon szagat 3000-es fordulat-alat leis áll.
Szerintetek?
Hei!
Az lenne a kérésem hogyha valakinek megvan az ETZ250 motorjának vezérlése milliméterben gondolok itt mondjuk arra hogy a felső holtponttól hol nyit a kipufógó és a szívónyílás akkor nagyon megköszönném ha megadná nekem!
Például gagyi a gyertyád :-)))
sorszám: 13416 (56374)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-06-25 07:30:51)
Akkor még van neki 12000 nehogy kidobd :-)
Sziasztok van egy kis problémám,hideg motornál jo az alapjáratom,de amikkor jol bemelegszik nagyon szagat 3000-es fordulat-alat leis áll.
Szerintetek?
Nekem a régi típusú Isolator (260-as hőértékű, vastag réz alátétes) gyertya van benne, amilyennel a gyárból kijött.
Már 8000 km-t gond nélkül teljesített.
A 13410-re válaszolnék: IGEN, MEGCSINÁLTUK!!!
Van 4 pólusú Bosch gyertya rövid menettel csak az a baja hogy nehéz beállítani az elektródahézagot mert sugárirányba szikrázik nem ugy ahogy a hagyományos + még mind a 4nek egyformának is kell lennie. sztem a legjobb champion L87YC. eddig 6000 km-t birt minden gond nélkül és nem is fogom még cserélni egy ideig.
LP
Hello Emberek!
Néztétek a tegnapi híradót????
Ezenetnúl mi is adózni fogunk! Hurráá! Ki nem maradjunk a jóból!
Mostantól fogva még a 125-ösöknek is kell!
Ha jól emlékszem 16 évnél idősebb motoroknál 120ft/kW
Nem elég, hogy a benzin 300 forint lesz. Ez is tegnap volt; jobb ha szerdáig tankoltok.
Ezzel legjobban azok járnak akiknek mondjuk valami új 1000esük van és eddigi párezer helyett fizetnek 30-40000ft-ot
na üdv! Jó spórolást!
Nagy humbuk ez az egész 4 pólusú gyertya mizéria.Az új autók motorjaiba tesznek ilyet amikben minima Motronic vezérlés van rendes gyújtásáramkörrel.Az MZ nem megy tőle jobban egy kicsit sem,sőt nekem még rosszabb lett tőle.Asszem 4 pólusú nincs csak hosszú menetesbe azt meg amúgy sem ajánlatos beletakni a MZ-be,mert ha "beér az égéstér közepére és attól biztos sokkal jobb"-ez nem igaz- az csak azért ér be mert a menetes rész is belóg amire a korom rárakódik és nem bírod a gyertyát kicsavarni.Ha több alátétet raksz akkor nem fog beérni és csak annyit érsz el,hogy a gyertya hőleadása romlik. Vegyél egy normális egypólusút NGK BP7HS és az elmegy több mint 10000km-et(tudom mert nekem is 14000km volt a gyertyában és csak azért cseréltem ki mert már azért tartottam tőle de tartalékba még bent van)
Most mondja meg valaki,ha beleteszek egy 4pólusú gyertyát,a tsembe,és olyat,amit elbír a gyújtásom,akkor jobban fog tőle menni?kb mennyire,ha igen?
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók. megtekinthetőek a
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2
címen!
Az alkatrészek ára 500-3000Ft-ig terjed!
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
Tettem fel új alkatrészeket is!
Neten sajna nem értek el 2 hétig, de itt a számom: 06/30/496-0230
Na mert a Bosch honlapon az írják, hogy 3-4 féle tipús lefedi az összes hőártáket, valamint, hogy hagyományos gyújtáshoz is van, továbbá a hőérték tartománya kiterjesztett és 40% al hatékonyabb a működése.
Pont a 6V-os amúgy is gyengécske gyújtáshoz passzol szerintem.
Persze nem mindegy, hogy milyen tipúsú, mert ha olyat teszel be ami tirisztoros gyújtáshoz van az biztos nem jó.
A 4 pólusú gyertyát azért nem ajánlatos belerakni az MZ-kbe, mert az nagyságrendekkel nagyobb feszültséghez vannak kitalálva, mint amit az MZ gyújtása tud.
A hosszúmenetes gyertya alá tett több alátét viszont ugyanúgy hülyeség, mivel tudomásom szerint az az egy alátét vezeti el a gyertyáról a hő nagy részét és több alátéttel ez már nem lenne olyan hatásos.
Én a Bosch honlapon kutakodtam de nem sikerült kideríteni pontosan milyen kell nekem ill. milyenek vannak.
Azért ítram, hogy nem jó mert nehogy az legyen, hogy most akkor beleteszik, rárugnak egyet, véletlen elindul azt eltöri a dugót :-)
sorszám: 13402 (56329)
( elözmény: Marlboro Man, 2006-06-24 13:54:39)
Azért érdekel mert mindenki azt mondja, hogy nem jó bele szerintem meg jó bele és Te vagy az első aki ugyanezt magyarázza :-)
Na ez érdekelne mer szerintem nekem is egy 4pólusú kéne ...
Milyen 4 pólusút használsz és mennyi az árban kb.?
persze, hogy lehet alápakolni :-)))
sorszám: 13400 (56327)
( elözmény: Marlboro Man, 2006-06-24 13:19:30)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|