:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Helló!
Amikor én vettem az enyémet én is utána jártam a dolgoknak. Miszerint állítólag Magyarországon csak 21le-ős gépeket adtak el. Ne lepődj meg ha a forgalmiban nem az van. (az enyémben is 17le írnak) Mind egyforma. Lehet egy két kivétel amit úgy hoztak be annó külföldön dolgozó emberek...
Egyébként valaki írta hogy a kihajtásnál 18as fogaskerék van. A gyári fogaskerék 19es (18as az oldalkocsisokon van gyárilag) A 251eseken meg 21es ha jól emlékszem.
89se évjárattól elektronikus gyújtás van benne. Ezt nagyon tudom ajánlani! Nekem is az van venne. 3 éve van meg de csak gyertyát kellet cserélni! Ja és pöccre indul hidegen melegen....Alapjárat stabil.
Üdv
Hello!
ETZ 250 karburátorához kellene nekem valami tömítés a két rész közé, kaptam hozzá bolti bóvlit, ami igaz gumiból volt, de nem sokat ért mert szivárgott a benya azokon a kis fonálszálakon amik a gumiban voltak, klinkeritet is próbáltam azzal se jó, az FSB-t ismerem, az jó oda vagy oldja a benzin? Esetleg az FSB-n kívül más tömítőanyagot tudtok ajánlani nekem?
Helló!
Mikor eléri az általad említett fordulatot egyból szaggat vagy csak ha azon tartod és pár száz méter után??? Az első esetben szerintem gyújtás gond lehet a másodiknál karbi (benzinszint)
Üdv
Épp ma mihálylott meg megen egy Briskem...
4000-4500-nál gyújtáskimaradás még ha üresben húztam akkor is bár néha felment 6000-re.
Rutinból eldobtam tettem bele OKO Power kínaigagyiNGKklónt egybő jólett alapból csutkára rántottam 7900at pörgött.
Nem tomm meddig lesz jó ez a gyertya de a briskben 200km volt az előzőben 500 (azzal meg nem indult el).
Úgyhogy megérne a dolog egy gyertyacserét de újat rakj be....
Szerintem minden ETZ 4 felömlős, viszont van gyárilag lefolytott 17LE-s is, ez onnan imerszik meg, hogy hosszabb a kipuffogó és 17 fogú első lánckereke van.
A nagyobb 21LE-s és 18 as lánckereke van.
Ezen kívül az első széria még dobfékes elöl is az uccsó + e jelű (elektronikus gyújtásra utal).
Továbbá van standard és de luxe kivitel.
A 19LE elírás a perka annyi (TS250/1).
A 251eseket nem ismerem...
Vannak. Igen.
De az ritka. A kengerben nem 4 felőmlő van csak 2. De olyanokat sztem nem hoztak magyarba.
17 ló a gyengébb 21 az erősebb.
A 19 az meg TS 250
Üdv Mindenkinek!
Egy ideje tervezem egy 250es ETZ vételét, és most jutok el arra pontra, hol anyagi korlátaim megengedjék a vásárlást.
Következő a kérdésem: a gyári ETZ-k mindegyike ua. teljesítményű? Mert láttam hirdetésekben 17-19-21 LE-s gépeket, és itt-ott azt írják, hogy ez gyári adat.
Ráadásul egyik ismerősöm is azt mondta, hogy vannak gyárilag "gyengébb" ETZ-k...
Külömben ha 3mm fölött van az előgyújtás kemény pattógó de stabil az alapjárat (majdnem olyan mint a pancsi de azé nemannyira :-)))).
Esetleg még döntő lehet a dugattyú és a gyűrűk szerelési iránya, de az enyém is kattan felül de nem nézegettem annyira, hogy van benne mert nem kopog csak gázelvételkor + motorféknél (ez+ilyen).
Inkább azt mondom,olyan mint ha kattana kicsit.a felső holtponton.mintha a hajtókar beleérne valahova,de ez baromság,egyértelmű hogy nem érhet bele semmibe,és nem is ferde:D
De figy!Ha a gyűrűknek van olyan holtjátéka,alsó holponton miért nincs?akkora,nagyon kicsit érződik ott is,de az marhára nem nagy.szinte alig,alig
megnéztem már a hollandert is,jól megvan húzva,blokkcsavarok is.megnézem a hogy kotyog e ha leszedem.a ha a gyűrű kotyogna,az szabad?nem ad semmijen gyűrűs hangot.
Na megnéztem hogy nonnan ereszt a motoromból az olaj és nem a lánckerék simering a bűnös hanem az üresjelző felett van egy kis csavar és úgy tünik hogy az a hibás . Az milyen csavar mert fingom nincs és nem merek hozzányúlni . És mivel lehetne megállitani a szivárgást 250 -ETZ
Kössz a hozzászólást
A dugyttyúgyűrűket hajjod és érzed szerintem. Azok ugyanis mozognak benne (a dugattyú hornyában) föl le.
Tekerd lefelé (hogy lefelé nenjen a dugó) és utána fel. Ne a holtpontokon vizsgáld.
De ha már idáig eljutottál vedd le a hengert is szerintem és fogd meg kézzel a dugót, másik kézzel a hajtókart alatta és mozgasd a dugót föl-le, hogy úgy kotyog-e. Oldalra mozoghat a csapszegen de oldal irányú kotyogás se lehet túl nagy (tehát el lehet tolni oldalra de nem kotyokhat). Ezután a hajtókart fogod meg a holtpontok között és tekered a fötengelyt a kolccsal ide-oda itt kiderűl az alsó tűgörgő kopása is (nem kotyoghat) viszont az is oldalra mozoghat valamennyit.
De mielőtt ebbe belafognál nézd meg nem laza-e a kipuff hollandere, mert lehet csak azt kéne meghúzni.
Azért mondtam a blokk felfogatását mert ennél hamar fellazul és letornássza a könyököt a hengerről. Ilyenkor minden terjeszkedési ütemben belever a kipufogókönyök a bölcsővázba és ennek 1-az1ben csapszeghangja van.
Én is reflexből zárom pont ezek miatt :-)
Meg tudná valaki mondani, hogy milyen méretű csapágyak kellenek az etz250 hátsókerekébe? köszi
Biztos hogy nem az a lánc,mert alapjáraton üresben is kopog kicsit.
HY!
Azt hiszem most megvan,honnan jön a kopogás!!De nem jó jel.
Leszedtem a hengerfejet,és lám,hogy a felső holtponton kotyogna a dugó!Megfogtam a gyujtás oldali csavarnál a 13 as kulcsal,fel a felső holpontra,és mozgatom jobbra balra,és érezni ha odarakom a kezem hogy mintha kotyanna.
meg olyan fura,amikor átfordul a tengely.nem tom mi lehet.most lett felújítva,különben is az alsó tűgörgős rész elég masszív az tuti nem ott kotyog,de ha dugó nélkül mozgatom ugyanígy,csak kézzel támasztom a hajtókart,akkor nem ilyen,tök simán fut.de tuti innen jön a kopogás
igen a primerlanc beleverhet az ontvenybe ha megvan nyulva.
Jellemzoen egyenletes nyomateknal nem jelentkezik.
Ha csereled, akkor nezd meg a lanckerekeket is mert azok is kopottak lehetnek.
igen a primerlanc beleverhet az ontvenybe ha megvan nyulva.
Jellemzoen egyenletes nyomateknal nem jelentkezik.
Ha csereled, akkor nezd meg a lanckerekeket is mert azok is kopottak lehetnek.
a valtonak koszonhetoen 5.ben a kuplungra nagyobb a lanckerekre kisebb nyomatek hat. Ezert a kuplung csuszasa foleg magasabb fokozatokban erezteti hatasat, mig a lanc ugrasa alacsonyabban es intenziv gyorsitaskor...extrem kopas eseten mar mindegy milyen fokozatban vagy mert felul a fogak hegyere a lanc.
fekcso rossz minosegu/eloregedett
Ennek ellenere egeszen durva fekhatast tudtam produkalni
Fem fekcso csodakra kepes, de ahoz at kell alakitani a nyerget es fofekhenger bacsatlakozo menetet mert nem szabvanyos. Ja es 10+ezer forint a fekcso, ugyhogy utcara feleslegesnek tartom.
En a fekcso feloldodasara tippelek.
En is atmostam a rendszert, szetszedtem friss folyadekot toltottem bele es mar 1 nap utan fekete.
jovanna azert neked sem kene kiakadni :)))
Fogalmazzunk ugy hogy roppant gyakori jelenseg a szar konstrukcio, es a pontatlan utangyartott alkatreszek miatt, ezert nem erdemes problemazni ha elofordul, mert fel evente cserelgetheted az uszot es tuszelepet.
Elegendo ha picit oxidalodik az uszo nyelve es az oxid ragyaiban elakad a tuszelep. Hondan muanyag uszo van es nem lehet allitani, raadasul a konstrukcio is olyan, hogy nem tud kiakadni, a tuszelep is valahogy jobban tomit 25ev hasznalat utan mint az MZben az uj, megis a motor termelte vakum nyitja a benzincsapot mert meg a Hondaek sem biztak egy tuszelepben.
próbáltam tanksapka nélkül is!
Hali, csak egy ötlet, a tanksapka szellőzését ellenőrizd, hátha vákum keletkezik!
Hali
Ha mondjuk 5.-be 4500-5000 körül elkezd a gép szaggatni ha behúzom a kuplungot akkor leáll ha kiengedem és csutkára húzom akkor megy de ha gyorsan megállok látom hogy rengeteg benya megy a benzincsőbe tehát elfogyott a benzin a karbiból először azt hittem hogy a benzincsap nem ereszt át eleget de vettem egy újat és ugyan ez a szitu.
Akkor mi lehet a gáz?
Állítsam a benzinszintet feljebb az úszóházban???
Sziasztok!S.O.S!Most mennék szimmeringeshez,de nem tudom a méretet.Valaki gyorsan légyszi! ETZ-250 1987 , első lánckerék alatti szimmering méret!!!Köszi!!!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ETZ kuplungjával kapcoslatban:
A probléma az, hogy szerintem nem emel ki a kuplung rendesen, nehézkes egy kicsit a váltás. A kuplungkar laza volt egy kicsit, állítottam a karnál lévő csavaron, akkor jó lett,szépen váltott, de csak egy ideig, utánna megint kijjebb csavartam egy kicsit a csavart, megint jó lett, és utánna megint kezdte. Ez miért lehet szerintetek?
Azért nemárt ha a láncot is megnézed nem túl laza e, lehet hogy áttugrál a lánckerék fogain, sőt ez talán még esélyesebb is mint a gyertyahézagos dolog!
Köszi a válaszokat,megnézem,a gyertyahézagot,és a blokkcsavarokat is.
Heló Somebody! Nézd meg a gyertyahézagot! Nekem túl nagy hézagnál adott ilyen ronda kopogó hangokat a 125ös ETZ-m hirtelen gázadásoknál meg gyorsításkór!
Üdv
Hi!
Haza érkezett a kicsim. (TS 250/1)
:)
ETZ 250-es első-hátsó kerék, henger,váltó,tank,lámpa, ezenkivül rengeteg alkatrész eladó Kecskeméten.
06702912829
ja, és még azt is kérdeném, hogy mit eredményez ha BING karburátor sportlevegőszűrővel van összepárositva??
Hello mindenkinek! Tudom hogy ez itt nem egy Puch-os oldal, de hát nem találtam sehol sem normálisat! De azért megköszönném, ha valaki tudna segiteni. Azt nem tudom, hogy bele lehet e rakni a Puch Cobra 6 sebességes váltóját a Puch Monza 4 sebességes váltója helyébe?? Bocsi h egy MZ-s fórumba irok(egyébként van MZ-m is), de hát láttam hogy itt vannak normális emberek, és gondoltán hát megkérdem. Köszi
húzd meg a blokkcsavarokat
HY!
Hihetetlen,főtengelycsere,felújítással,hengerfúrás,összes csapágycsere,FAG-ra,minden lófaszt kicseréltem már,de még mindig kopog a motor,hirtelen gáznál,egy kicsit magasabb fordulaton,de csak egyet koppan,nem sorozatosan,és nagyon alacsony fordulaton is kopog a valami beszarok,hihetetlen.ts125,ami 150es már egy ideje.mi a szar,adhat kopogó hangot elárulja valaki?
Netán esetleg,már másra nem tudok gondolni,kuplunglánc?koppanhat hirtelen gáznál?megyek vele,és úgy nem hallani semmi rossz hangot.vagy a generátornál kopoghat,ha a tekercselés beleér az állórészbe?vagy mi lehet?
Szia Jawa lovas!
Ha áll még az ajánlatod,akkor szívesen élnék vele.
Kellene nekem: fékkar,első index, kapcsolók(világítás,kürt,stb...),kürt, és még egy pár apróság. Ha írnál nekem e-mailt,azt nagyon megköszönném: szocimotoros@citromail.hu
Köszike!
Akkó nem tudommi lehet...
De az enyém is felállt még másodikban is (ezért híjják szöcskének) amikor 5. ben csúszott a kuplung.
Hogy ugrana már a lánc a lánckeréken 5. sebeségben 4000 rpm-en, ha egyesben még egykerekezni is lehet vele úgy, hogy nem ugrik???
Hogy ugrana már a lánc a lánckeréken 5. sebeségben 4000 rpm-en, ha egyesben még egykerekezni is lehet vele úgy, hogy nem ugrik???
Hei!
Egy egyszerű kérdés, ETZ250-be az a gyertya megfelelő aminek kigyúlik az elektródája vagy az aminek nem? És mi van akkor, hogyha mentem az új gyertyával 20 km-t és még mindig olyan mintha nem is lett volna használva, teljesen tiszta.
ja, és képtelenség kemény fékkart produkálni, pedig már mindent kipróbáltam
Akkor szokott ez a jelenség előfordulni, ha érintkezik a szabad levegővel a fékolaj, és magába szívja annak nedvességtartalmát,vagy esetleg keveredett a régi fékolajjal.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|