:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Én is reflexből zárom pont ezek miatt :-)
Meg tudná valaki mondani, hogy milyen méretű csapágyak kellenek az etz250 hátsókerekébe? köszi
Biztos hogy nem az a lánc,mert alapjáraton üresben is kopog kicsit.
HY!
Azt hiszem most megvan,honnan jön a kopogás!!De nem jó jel.
Leszedtem a hengerfejet,és lám,hogy a felső holtponton kotyogna a dugó!Megfogtam a gyujtás oldali csavarnál a 13 as kulcsal,fel a felső holpontra,és mozgatom jobbra balra,és érezni ha odarakom a kezem hogy mintha kotyanna.
meg olyan fura,amikor átfordul a tengely.nem tom mi lehet.most lett felújítva,különben is az alsó tűgörgős rész elég masszív az tuti nem ott kotyog,de ha dugó nélkül mozgatom ugyanígy,csak kézzel támasztom a hajtókart,akkor nem ilyen,tök simán fut.de tuti innen jön a kopogás
igen a primerlanc beleverhet az ontvenybe ha megvan nyulva.
Jellemzoen egyenletes nyomateknal nem jelentkezik.
Ha csereled, akkor nezd meg a lanckerekeket is mert azok is kopottak lehetnek.
igen a primerlanc beleverhet az ontvenybe ha megvan nyulva.
Jellemzoen egyenletes nyomateknal nem jelentkezik.
Ha csereled, akkor nezd meg a lanckerekeket is mert azok is kopottak lehetnek.
a valtonak koszonhetoen 5.ben a kuplungra nagyobb a lanckerekre kisebb nyomatek hat. Ezert a kuplung csuszasa foleg magasabb fokozatokban erezteti hatasat, mig a lanc ugrasa alacsonyabban es intenziv gyorsitaskor...extrem kopas eseten mar mindegy milyen fokozatban vagy mert felul a fogak hegyere a lanc.
fekcso rossz minosegu/eloregedett
Ennek ellenere egeszen durva fekhatast tudtam produkalni
Fem fekcso csodakra kepes, de ahoz at kell alakitani a nyerget es fofekhenger bacsatlakozo menetet mert nem szabvanyos. Ja es 10+ezer forint a fekcso, ugyhogy utcara feleslegesnek tartom.
En a fekcso feloldodasara tippelek.
En is atmostam a rendszert, szetszedtem friss folyadekot toltottem bele es mar 1 nap utan fekete.
jovanna azert neked sem kene kiakadni :)))
Fogalmazzunk ugy hogy roppant gyakori jelenseg a szar konstrukcio, es a pontatlan utangyartott alkatreszek miatt, ezert nem erdemes problemazni ha elofordul, mert fel evente cserelgetheted az uszot es tuszelepet.
Elegendo ha picit oxidalodik az uszo nyelve es az oxid ragyaiban elakad a tuszelep. Hondan muanyag uszo van es nem lehet allitani, raadasul a konstrukcio is olyan, hogy nem tud kiakadni, a tuszelep is valahogy jobban tomit 25ev hasznalat utan mint az MZben az uj, megis a motor termelte vakum nyitja a benzincsapot mert meg a Hondaek sem biztak egy tuszelepben.
próbáltam tanksapka nélkül is!
Hali, csak egy ötlet, a tanksapka szellőzését ellenőrizd, hátha vákum keletkezik!
Hali
Ha mondjuk 5.-be 4500-5000 körül elkezd a gép szaggatni ha behúzom a kuplungot akkor leáll ha kiengedem és csutkára húzom akkor megy de ha gyorsan megállok látom hogy rengeteg benya megy a benzincsőbe tehát elfogyott a benzin a karbiból először azt hittem hogy a benzincsap nem ereszt át eleget de vettem egy újat és ugyan ez a szitu.
Akkor mi lehet a gáz?
Állítsam a benzinszintet feljebb az úszóházban???
Sziasztok!S.O.S!Most mennék szimmeringeshez,de nem tudom a méretet.Valaki gyorsan légyszi! ETZ-250 1987 , első lánckerék alatti szimmering méret!!!Köszi!!!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ETZ kuplungjával kapcoslatban:
A probléma az, hogy szerintem nem emel ki a kuplung rendesen, nehézkes egy kicsit a váltás. A kuplungkar laza volt egy kicsit, állítottam a karnál lévő csavaron, akkor jó lett,szépen váltott, de csak egy ideig, utánna megint kijjebb csavartam egy kicsit a csavart, megint jó lett, és utánna megint kezdte. Ez miért lehet szerintetek?
Azért nemárt ha a láncot is megnézed nem túl laza e, lehet hogy áttugrál a lánckerék fogain, sőt ez talán még esélyesebb is mint a gyertyahézagos dolog!
Köszi a válaszokat,megnézem,a gyertyahézagot,és a blokkcsavarokat is.
Heló Somebody! Nézd meg a gyertyahézagot! Nekem túl nagy hézagnál adott ilyen ronda kopogó hangokat a 125ös ETZ-m hirtelen gázadásoknál meg gyorsításkór!
Üdv
Hi!
Haza érkezett a kicsim. (TS 250/1)
:)
ETZ 250-es első-hátsó kerék, henger,váltó,tank,lámpa, ezenkivül rengeteg alkatrész eladó Kecskeméten.
06702912829
ja, és még azt is kérdeném, hogy mit eredményez ha BING karburátor sportlevegőszűrővel van összepárositva??
Hello mindenkinek! Tudom hogy ez itt nem egy Puch-os oldal, de hát nem találtam sehol sem normálisat! De azért megköszönném, ha valaki tudna segiteni. Azt nem tudom, hogy bele lehet e rakni a Puch Cobra 6 sebességes váltóját a Puch Monza 4 sebességes váltója helyébe?? Bocsi h egy MZ-s fórumba irok(egyébként van MZ-m is), de hát láttam hogy itt vannak normális emberek, és gondoltán hát megkérdem. Köszi
húzd meg a blokkcsavarokat
HY!
Hihetetlen,főtengelycsere,felújítással,hengerfúrás,összes csapágycsere,FAG-ra,minden lófaszt kicseréltem már,de még mindig kopog a motor,hirtelen gáznál,egy kicsit magasabb fordulaton,de csak egyet koppan,nem sorozatosan,és nagyon alacsony fordulaton is kopog a valami beszarok,hihetetlen.ts125,ami 150es már egy ideje.mi a szar,adhat kopogó hangot elárulja valaki?
Netán esetleg,már másra nem tudok gondolni,kuplunglánc?koppanhat hirtelen gáznál?megyek vele,és úgy nem hallani semmi rossz hangot.vagy a generátornál kopoghat,ha a tekercselés beleér az állórészbe?vagy mi lehet?
Szia Jawa lovas!
Ha áll még az ajánlatod,akkor szívesen élnék vele.
Kellene nekem: fékkar,első index, kapcsolók(világítás,kürt,stb...),kürt, és még egy pár apróság. Ha írnál nekem e-mailt,azt nagyon megköszönném: szocimotoros@citromail.hu
Köszike!
Akkó nem tudommi lehet...
De az enyém is felállt még másodikban is (ezért híjják szöcskének) amikor 5. ben csúszott a kuplung.
Hogy ugrana már a lánc a lánckeréken 5. sebeségben 4000 rpm-en, ha egyesben még egykerekezni is lehet vele úgy, hogy nem ugrik???
Hogy ugrana már a lánc a lánckeréken 5. sebeségben 4000 rpm-en, ha egyesben még egykerekezni is lehet vele úgy, hogy nem ugrik???
Hei!
Egy egyszerű kérdés, ETZ250-be az a gyertya megfelelő aminek kigyúlik az elektródája vagy az aminek nem? És mi van akkor, hogyha mentem az új gyertyával 20 km-t és még mindig olyan mintha nem is lett volna használva, teljesen tiszta.
ja, és képtelenség kemény fékkart produkálni, pedig már mindent kipróbáltam
Akkor szokott ez a jelenség előfordulni, ha érintkezik a szabad levegővel a fékolaj, és magába szívja annak nedvességtartalmát,vagy esetleg keveredett a régi fékolajjal.
Sziasztok! Tudja valaki, hogy mitöl lesz sötét, átlátszatlan a fékolaj egy rövid idö után a tartályban??
Etz 250 tranzisztoros gyújtás, jeladóval olcsón eladó.
Ezt már leírtam az előbb:
Ha kiakad a tűszepel...
De NEM AKADHAT KI ezért kell beállítani mert ha kiakad az nemjó..
Az enyém nem folyik oldaltánaszon sem... és egyi sem folyott miután beállítottam.
Ezért van 6mm es útja...
Nekem ne follyon el egy cspp se mert az nem üzemszerű...
Akkor folyhat ha felborul a motor
Ejtotartalyosnal uzemszeru, hogy el kell zarni a benzincsapot.
Ha enyire tokeletes lenne a tuszelep/uszo parositas akkor nem zarna minden MZ-s reflexbol a benzincsapot.
Mondjuk nem vizszintesen allitod le, meg van dolve, megakad picit az uszo, es nem tud elzarni. Ilyen a legtokeletesebb MZ-n is elofordulhat, plane egy kisipari uszoval.
Menetkozben ezek nem okoznak gondot, mert a motor vibracioja nem engedi megakadni.
Szoval azert mert egyszer elkezdett folyni a benya miutan leallitotta es nem zarta el a benzincsapot, meg nem kell szetszedni, de ha rendszeresen csinalja akkor erdemes.
Hogy lennemár normális ha folyik a benzin a porlasztóból :-)
Nem a lánc ugrik át a lánckeréken?
Mindenki mást mond, nekem a Champion L82YC vált be. Egyébként motor függő is a dolog, egyiknek ez a jó, a másiknak meg az. Javaslom még próbáld ki a Brisket is, Az NGK-t én hanyagolnám, mert ahoz a gyertyához tökéletes karburátor, és gyújtás kell /pl.: elektronikus/ tapasztalatom szerint.
Gabi
Üdv mindenki!
Az a kérdésem lenne, hogy ts 250/1-be milyen gyertya lenne a legtökéletesebb?
Előre is kössz!
Még egykérdés. a krauzer felfér a hátsó kapaszkodó(vagy mi) mellett? ETZ 125. eccerre fel lehet tenni?
Hello Tuller
Valami olyasmi kb ezret is ugrik a fordulatszám mikor rángat. Lehet hogy fogaskerék? :(
Ezt már ingyen csinálta a főtengely felújítás, mexakító csere, és a heggesztés után...egy kicsit bepöccent, hogy ez egy kisipari szar...csak idéztem...:)
Hali piri!
Szerintem nem a kuplung mert egyesben akar egykerekezhetek is tehát akkor is csúszna. A kuplung most lett felújítva (össz lamella,rugó,hézagolás),elég szivatós a kicsike.
Na csá
Nem a fogaskerekek vannak elkopva? Nekem harmadikban rángat, ha erőt kell kifejtenie. Egy pillanatra felpörög időnként, nem?
Hali
Ha mondjuk 5.-be 4500-5000 körül elkezd a gép szaggatni ha behúzom a kuplungot akkor leáll ha kiengedem és csutkára húzom akkor megy de ha gyorsan megállok látom hogy rengeteg benya megy a benzincsőbe tehát elfogyott a benzin a karbiból először azt hittem hogy a benzincsap nem ereszt át eleget de vettem egy újat és ugyan ez a szitu.
Akkor mi lehet a gáz?
Állítsam a benzinszintet feljebb az úszóházban???
ha allo helyzetben ereszti az normalis ezeknel, de menetkozben nem szokott problema lenni. Ha megis akkor megsem csinaltak meg tokeletesen vidd vissza, letezik olyan hogy munka garancia.
fenakadt az úszó/tűszelep
Ha csak 5.-ben csinálja, akkor lehet váltó probléma is.
A kuplungcsúszás már alacsonyabb sebességfokozatban is jelentkezne.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|