:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
miert nem veszel egy belevalo dugot inkabb?
Nem olyan draga.
Ha nem belevaló dugót teszel be még oda kell figyelni a dugóstiftek helyzetére (nem eshet lyukra egyik sem!
A tesztkonyvet kell bemagolni.
En igy hibapont nelkul csinaltam a kreszvizsgat. Csak vigyazni kell mert szoktak beugratosan kerdezni.
Altalaban egyebkent azok nem tudnak atmenni akik nem, vagy nem jol keszulnek a vizsgara. Szoval ha kb ismered a tananyagot akkor mar csak a tesztkonyvon gyakorlold vegig az osszes feladatot es amit elrontottal azt jol jegyezd meg, mi a helyes.
csak nemugyanaz, ha belevert a sonkába.
Ha letört belöle szedd szét megint a blokkot és pucold ki, mert az ott leledzik valahol a forgyattúsházban és csak a véletlenen múlik, hogy mikor kapja fel a felömlő...
Ha nincs másik dugó le lehet esztergálni belőle.
Ha más az íve az az égédtér térfofatát csökkenti ez nem egészséges és esetleg a gyertyát is elétheti.
A hengertalp alá csak vékony (1mm alatti) tömítés kell de ha "odaragasztod" azse.
Szerintem ETZ dugót adtak bele mert TS már msébe sincs...
Remélem megvan még a régi dugó...
Valami ilyesmin gondolkodok én is, a hagyományos gyújtásom van... most a trafót meg a kondit akarom kimérni mert nem akarok cserélni 3x mindent mert ezenmá túlvagyok...
Köszi.
Ha szar akkor 5000km.... ha jó akkor 50000...
Nem hinném, hogy megegyezik a kettő, a Huber és tsa honlapján más cikkszámmal, más áron szerepel, míg pl. a benzincsapnál azt írja, hogy Simson/ETZ.
nekem is adtak mar 125os TZ fekbetetet a TShez, de a TZ-je kisebb es nem passzol. Szoval a kereskedonek ne higyjel mert csak eladni akar.
A tuszelepben van egy fuvoka, ha masban nem akkor ebben a fuvoka meretben elterhet es ez ep eleg magyarazat az altalad leirt jelensegre.
Biztos hogy ez Mz dugó,nem etz,összehasonlítottam,és olyan,hogy kicsit más,mint ami benne volt,annyiban,hogy a dugattyú felső pereme ugyanott van,de a dugattyútető nek más az ív,jobban kidudorodik.:((((
az eredeti dugóménak laposabb volt a teteje.:(((
Helló!
Szóval a karbi kipucolva....És mietőtt kicserélted a tűszelepet nem csinált ilyet?! Ha nem akkor egyértelmű hogy ott a gond. Nem tudom hogy simsonban mekkora tűszelep van de nem tartom kizártnak hogy eltér a mérete. Azt nem írtad hogy a benzinszint faszásan be van e állítva..??????
Üdv
Vazze,elhúztak Kreszen,11hibám volt. Így sosem lesz meg az A korl.-om :-(
Ráadásul a Ts is megállt. Leállítottam,aztán 5perc múlva indítanám és semmi. Kivettem a gyertyát tettem rá benyát,becsavartam,indítom,semmi.
Mi lehet a GOND? Eléggé gyenge volt az akksi,de előtte még pöccre röffent.
Hajrá!
Ha gyárilag elektronikus gyujtásod van(tranzisztoros) akkor ajánlani tudom az NGK BUR6ET gyertyát, 3 elektródás, nagy energiájú szikrát ad, ha amugy jó a gyujtás, és nem mindig ugyanazon elektródán keletkezik szikra--hosszabb élettartam--maga a gyertya hosszú menetes (19mm), tehát amellett hogy picit nagyobb a kompresszió, nem is üti ki a dugattyú (még jó hogy' ) :-)amúgy asszem mindenhol 14mm-est ajánlanak MZbe, de nekem nem volt vele problémám. Persze azért csak óvatosan, föleg ha már volt csiszolva a hengerfej.
Nem lehet, hogy ETZ dugó TS helyett?
MErt az hosszabb tán vagy nem is ott van a csapfurat...
Hopppppppááááá!!!!!!!!!!!!!!!!
A karbi is kipucolva
de....
A tűszelep zsír új és a csomagoláson simson van!!!!!
De a faszi a motorboltban azt állította hogy ugyan az mind a kettő MZ vs. Simson
Lehet hogy mégsem???
A görgőskosarat mielőbb ki kell cserélni!
Ha késlekedsz ezzel, idővel elkezd kitöredezni a hajtórúdszem futófelülete. Ha ez elkezdődik, hetente cserélheted a kosarat, vagy megperselyezheted a hajtókart és járhatsz 33-as keverékkel.
Ha meg letojod a problémát, akkor ráadásul a hajtókarcsapágyadra is áthúzódik a betegség és annak jól lecsökken az élettartama.
Ha jól emléxem az SKF-nek is van egy jó minőségű, kosara méretben. De ezt majd inkább Bambi, vagy Pet74 mondja meg, ha erre jár.
Én is ezt mondtam a csákónak, aszonta ez a jó kész nincs más.. Nincs itt olyan gyertya lehet egész fejérmegyében.
A gyertyám tök fekete száraz és litert fogyaszt helyett, szerintem gyenge a szikra talán trafó da azsincs..
Tennap felb@szott mer gyertyát megevett mostmá megcsinálom nemérdekel :-)
hát, irigyellek, hogy bukóval a fejeden ilyen pontosan be tudod tájolni, hogy honnan jön. ;-)
Amúgy sok minden zöröghet benne, vidd el Bambihoz, majd ő meghallgatja neked.
Hali. Valaki meg tudná mondani, hogy hol lehet Magyarországon eredeti Trophy (250-es) kipufogót venni, valaki hoz be egyáltalán németből ilyet? Tudom lehet rendelni dólcslandból, de én nem veszek semmit amíg nem látom.
Először is köszönöm a hozzászolásokat .
Másodszor nekem is ad ilyen hangot engem nem idegesit mert nem vészes nekem a szerelőm azt mondta hogy új dugót rakott bele de csapszeget nem tettbele újat ezért csörög egy kicsit a mocim .
Lehetséges bár úgy hallom hogy a motorblokkból jön a hang, mintha a fötengely csapágyai lennének...vagy nemtom...valahogy nem a karbi felöl hallani :-/
A súbertű szokott bennük zörögni.
Sziasztok!
Hozzáértök tanácsát várom MZ ügyben: gondolom nem vagyok ezzel egyedül, de az a gondom, hogy 251es MZ-m 3000-4000 fordulatok közt elég élénk csörgö hangot ad ki ami !!!enyhén szólva!!! idegesitö! Ha van vkinek tippje, tapasztalata vagy bármi ezzel kapcs., szivesen venném tanácsát. Levettem a hengert és a dugattyú kb 2,5-3,0 mm-t "lötyög" vizszintesen a hajtókaron, gyanakodtam erre is, de többek szerint nem itt van a gond. Viszont hogy hol, azt nem sejtik...Nos ha vki tud vmi használhatót, kérem pötyögjön. :-) Köszi szépen!
Helló!
Na szóval!
Akkor a probléma meg van. Nem kap elég benzint a motor egy bizonyos ford. felett. Akkor nyilván a benzinellátó rendszerben a hiba!
A következők lehetnek a gondok:
-tanksapka....ezt már ellenőrízted szóval kipipálva
-karbiról lehúzott benzincsőből ömlik a benya nyitott csapnál........ergo az sincs eldugulva
-arra nem emlékszem hogy írtad e hogy teljesen kipucoltad a karbit?! Szerintem kezd ezzel és ellenőrízd hogy a tűszeleped nincs e eldugulva
-ha az is ok akkor marad a benyaszint állítás. Milyen karbi van rajta. De mindegy mert mindegyikben van egy jel hogy kerékre állított motornál meddig kell felmenni a benzinszintnek!
Üdv
Az max az üresvisszajelzőt tartja, nyúlj hozzá nyugodtan.
Bár szvsz a jelzett helyen inkább egy kadmiumozott korongnak kellene lenni, amit beütve (fagydugószerűen) szétfeszül és tömít a fészkében. Talán ez nincs benn neked.
A vezérlést úgy kell beállítani, hogy a dugattyú alsó holtpontján a dugattyú felső peremének egyvonalban kell lennie a kipufogónyílás és a felömlők alsó peremével. Ehhez lehet hogy elég a tömítőpaszta, de lehet, hogy alá kell pakolni 2 mm-ert. Ez motoronként különbözik. Ezután jön még a dugattyú és a hengerfej közötti résméret beállítása. 250-es ETZ-hez még manapság is kapni 0.2 és 0.4 mm-es hézagolót.
Az a felújított főtengelybe szerelt anyagok minőségétől függ.
Ezt könnyű belátni. Peti 74 tengelye olyan vanolyan 50000 km.-t bírt ki, a tajvani hajtókar meg biztos elmeggy 10-15öt.
Engem egy 250-es MZ akkor szívatott így, amikor a tulaj Simson tűszelepet rakott bele, kisebb volt a tűszelep fúvókája, így hiába állítottam be az úszót rendesen. Szerintem szedd szét a karburátort, és itt baloldalt a szakirodalomban találtak szerint állítsd be az úszószintet, ha kell, cseréld ki a tűszelepet.
Nekem eleg egy lap, ez kevesebb mint 1mm (TS150). A dugattyu belever a sonkaba? Sztem is a dugo lehet a ludas. Ha meg kifele csorbult, dobhatod a hengert is.
Akkor bocs, azt nem láttam!
Ha az úszószint jó, akkor az úszón lévő lemezke (ami a tűt zárja) is lehet görbe, és ezért nem nyit ki teljesen.
Hello mindenkinek van olyan akinek volt tapasztalata felújított
főtengellyel ? Meddig megy el egy felújított főtengely viszonylag igénybevett 4500-5000 res rpm-en ?
Vagy úgy alapba megkimélve ? JA ÉS LEGYETEK SZIVESEK VÁLASZOLJATOK ERRE ÉS 13502 ES HOZZÁSZÓLÁSOMRA . KÖFI
Mintha mar irta volna, hogy levett tanksapkaval is csinálja.
Tanksapka? Lehet, hogy nem kap levegőt a tank, így vákum keletkezik, és nem folyik le a benya. Próbáld meg hátha...
Ha a benzincsap jo akkor a tuszelep marad mint szuk keresztmetszet.
Probald megmerni hogy teljesen nyitott tuszelepen keresztul menyi benya folyik ki, igy pontosan tudni fogod, hogy a karbit milyen gyorsan tolti fel.
Talan a tuszelep nem nyit rendesen?
biztos nem a csappal van a gáz ha lehúzom a benzincsövet a karbiról akkor folyik teljes keresztmetszeten a benya kb 10 perc alatt 5 liter tehát egy óra se kell és kifogy a tank
tegyük fel hogy 140 el megyek ami nem valószínű akkor 1 óra alatt 140 km-ert teszek meg ugye?
az azt jelenti hogy egy egy óra alatt kiszívhatná a tankot mert annyi folyik
tehát mégsem ehet 140 km-en 18 liter nem????
akkor mi a gáz????????????????????
valaki segítsen plíííííííííz
Pedig 2 napja vettem bele zsír új benzincsapot!!!
ha nem folyik bele eleg benya nagy terhelesnel akkor nem az uszoszint alacsony, hanem a tankbol nem tud eleg benya a karbiba folyni.
Azert nem kene belevernie mert frissen van furva. Esetleg valami sorjaban akadt el?
Szerintem nem normalis, ezekutan gyanakodnek, hogy nem a belevalo dugatyut adtak hozza.
Nekem nincs tomites a hengertalpnal, siman tomitopasztat hasznaltam, persze csak a lustasag miatt, de igy is egyvonalban van a kipufogo es a tobbi atomlo nyilas alja a dugo tetejevel.
Lehet hogy nem belevalo dugatyut adtak hozza?
csak egy idő után kezdi el 95-öt még birja kb 105km/h nál nincs elég benya
montam ha megállok akkor látom hogy legalább fél percig megy a benya a csőben a karbiba
akkor úszószintet állítsak???
Ui.:A gyújtás biztos hogy jó mert 3.ban 7000-ig ki mertem forgatni nagyon jól meg de ekkora fordulatnál már ott is elszivja az összes anyagot!!!
Már vagy hat gyertyát kippróbáltam mindeggyikkel ez van mondom hogy a benya fogy el a karbiból...
Ui.:Briskből ne azt használj hanem N14C-t az a legjobb már az 1200-adik km-et tiprom bele!
A Tegnapi nap leszedtem a hengert,és lám,hogy belefert a kipufogónyílás oldalról a dugó aljába valami,sztem a főtengely sonkájához ért hozzá.mert így felfele csorbult,és a hengerben egyetlen karcolás nincs,de az is igaz,most lett fúrva.Amúgy az természetes,hogy 3 kivágott kartonból kell tömítést csinálnom?a hengertalp alá?különben magas lesz a dugó.és az ablakok sem nyitnak rendesen.ts150
alapjaraton uresben is forog a fotengely amin a primerlanc van.
Valamenyit kotyoghatnak a hajtorud es csapszegcsapagyak. Ha a hengert lehuzod akkor oldalra billeghet mindketto minimalisan de fol le meghuzkodva kezzel nem illik kotyognia.
benzincsap kornyeken keresnem
ha megallas utan meg folyik bele a benya akkor nyilvanvaloan nem tud menet kozben a szukseges menyiseg belefolyni, ez a keverek elszegenyedeset okozza nagyobb terheleseken raadasul nem azonnal csak ha huzamosabb ideig terheled, ami melegedeshez, rangatashoz vezethet
Szia!
Nekem van egy eladó etz-m 250-es, 2007. jún-ig műszaki, jó állapotban rengeteg tartozékkal!
Dobj egy mail-t ha érdekel!
Akinek szüksége van ETZ villamerevítőre, legyen szíves jelentkezzen itt.
Kb. 3000 Ft lenne az ára, kellene még néhány ember a legyártáshoz.
Köszi Mindenkinek!
Remélem nemsokára tudok venni egy ETZ-t! Ilyenen tanultam meg vezetni és ezen is vizsgáztam.
Régen meg Simsonom volt, úgyhogy nem lesz nagy eltérés.
Még 1x köszi!
Üdv!
Bocsánat télleg!
ETZ 250re 15(oldalkocsis), 16(katonai), 17(lefolytott régi), 18,19(szóló).
ETZ 251 21 es,
ETZ 301 22 es.
Télleg utánnanéztem 21es :-)
Nem voltmég 251esem, csak hallomásból monták de ezexerint rosszul, azt csodáxanak, hogy kilóhúsz a vége:-)))
Jól írta soldier84, a 251-esen 21-es van!
Ha van vékony 1-1,5mm-es klingerited az jó...
Az oldalkocsison 15ös van, a 251esen van 19es, 21es a TS envan, a perkán 20as a kicsiken 15/16os. :-)))
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|