:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Üdv
Hátha találkozott már valaki ilyennel: ETZ150, látszólag semmi baja, megy tisztességgel, de úgy 60-70km/h felé közeledve elkezd énekelni a gépezet, olyan magas, átható hangja van, mint mikor pohár peremén húzigálod az ujjad. Fékekre gyanakodtam, de átnéztem őket, és nem lehetnek. És csak haladáskor van, üresben akármeddig pörgethetem a motort. Ötlet esetleg?
Fel kell melegíteni a dugót...
Egyébként ha jól tudom a dugócsapnál még a zégergyűrű szerelési iránya is számít...
Nyílások felfelé vagy lefelé legyenek.
Az a jó ha kézzel nem tudod betolni a csapszeget (ütögetni nem szabad) célszerszám kell. De azért ne törd el a dugót.
Asszem 3 féle méret van, tűgörgő, és csaapszegből is. Ezek eredetileg festékpöttyel vannak jelölve... Úgy kell összehozni, hogy ne kotyogjon, de azért ne is szoruljon.
Nem tudom, hogy ugyan az a méret-e de szerintem igen, mert nem tudsz nagyobbat berakni, szal ez olyan mint egy csapágy, tehát bármilyet berakhatsz ha jó bele.
Persze a csapszeg és a hajtókar alapból meghatározza a méretét.
Üdv emberek..
A kérdésem az lenne,hogy 250-es ETZ blokkjában a kihajtás tengelye melett van egy válótengely csapágy,aminek zárt háza van..Hogy lehet azt kiszedni?
Aszerelési könyv melegitést irt elö,de ez nem vált be..
Valami más ut esetleg járható lenne?
Köszi..
Szerintem meg érdemes beleírni, mert ha sumákol az eladó, és később kiderül, hogy vissza kell csinálni valamiért a dolgot, akkor az kellhet. Nekem járt már így haverom, hogy vett valami wartburgot (ez még régen volt), aztán kiderült, hogy valami mosógép-hitelt vettek fel rá a gazdái a hetvenes években, és nem akarták neki átírni emiatt. Ilyenkor jó, ha van ár is a szerződésben.
Szia, egy minta kölcsönadási szerződéshez.
de ez már egy másik topic...
szerintem az adásvételibe felesleges árat írni senkinek semmi köze hozzá ,de a többit ki kell tölteni csak úgy tudsz biztosítást kötni és ahhoz hogy új forgalmit + törzskönyvet kapjál ahhoz kell az eredet vizsga+biztosítás
Kölcsönadási szerződésről semmit nem tudok még nem is hallottam erről :(
Köszi!
A többire nem tudsz valamit?
bocsi 13000FT nem átírás hanem eredetiség vizsga
13000FT az átírás
12000FT új forgalmi+törzskönyv
2500-3000Ft a biztosítás
15Ft/ccm=Kb 3800FT
Valamint igazán semmi ok nincs arra, hogy miért ne lehetne jó megszakítós gyújtásra. Egy egész csomó fordulatszámmérő-gyártónak sikerült már megoldania ezt a nem túl jelentős problémát.
Azt szeretném megkérdezni, hogy:
-Mennyibe kerül egy ETZ250 átiratása, ha műszaki van rajt?
-Kölcsönadási szerződés hogyan működik (mit kell beleírni)?
-Részletre szeretném megvenni a motort, mert most nincs annyi kpm. Adásvételibe ilyenkor mit kell írni? És gondolom kell egy külön szerződés a részletfizetésről is.
Előre is köszi!
Hali!
10 rongyért rengeteget lehet gondtalanul motorozni analóg fordulatszámmérővel :D
Kb 3 szcitúra :)
Mit szolnátok digitális fordulatszámmérőhöz? 3 db 7 szegmenses kijelző mutatná a fordulatot!
Az egyetlen kritérium az, hogy elektronikus gyújtáshoz jó csak, valamint ha mégis megszakítosra szeretnétek, akkor egy jeladót fel kell szerelni a mocira!
Az ára előreláthatólag 10K lenne!
Jelezzétek, ha lenne érdeklődés a dologra!
Van fötengelyem Kecskeméten van.
06702912829
sorszám: 13583 (57082)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-30 21:02:50)
Üdv.ű
sümegi vagyok....
ÁÉs még mindig keresek 250-es ETZ fötegelyt...lehet jó és rossz is...
Ha rossz akkor ar a lényeg hogy a kuplungoldali tengelyvég és a rajta lévö sonka sérülésmentes legyen....
Kösznöm a segitséget..
Jah,akkora hülyeségeken buktam meg öregem,a pofám leszakadt. Pl. nem tudtam,h a tompított fényszóró jobb a ködben,mint a távolsági,vagyhogy az autópályán mit csinálok,ha előzök és jön a mentő. Szówal fasza. Csak egy pontosakat rontottam. Ráadásul a jogsim is otthon maradt,úgy hozták utánam,a vizsgabiztosnak kellett pitiznem,h várjon még 2percet.
Ez van,majd legközelebb.
Azért megkérdezném,hogy etz nél ugyanolyan,tehát jó a felső tűgörgője,az Mz ts 125ösébe?vagy különböző a kettő?
Ne ilyesztegess . Most volt a fötengelyem felújításon . Nem cserélnek benne ilyet egy felújítás során ? Ja és nem igazán tudtam pontosan belőni ez a görgőkosár a hajtókar dugó felöli részén van ezen megy át a csapszeg nem ? És ha lett benne cserélve a felújitás során akkor az ment szarrá vagy mi ?
Hová valósi vagy ?Csak nem Zalai?
Én Gyenesdiási vagyok!
sorszám: 13577 (57048)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-30 11:33:41)
Szerintem benzin került a kipffba, majd berobbant, elméletileg szétnyithatja a dobot :-)
Hello!
Figyeljetek már!
251-esemmel ki akartam próbálni, hogy egy karbi benzinnel mennyit megy és mikor már épp kifogyott belőle durrant egy nagyot, jól meg is ilyedtem mert nem tudom mitől volt. Máskor meg menet közben levettem a gyújtást és gurultam vele egy kicsit aztuán meg visszaraktam a gyújtást és akkor is durrant egyett. Szerintetek ezt mi okozza?? Mitől durran a motor??
És okoz károsodást ha durran??
Üdv emberek
Sürgösen segitség kellene.250-es ETZ-hez keresek főtengelyt..
Lehet beállt is,csak a kuplung felöli tegely legyen rajta jó,és a rajta lévő sonka..
Lehetöleg Sümeg,Tapolca,Keszthely (esetleg Győr) régióban ha van valakinek szóljon és hogy menyit gondol érte...
Elöre is köszönöm a segitséget....
Tisztelettel:rétiboglárka
Én pl most veszek egy másik TS-t azt lesz alkatrész dögivel (potom pézé).
Még azse kizárt, hogy a henger, dugó jó benne....
"Mi az a TéeS, há' van az ETZ meg az MZ, nem?" :D
Soxor az a baj, hogy szerinte tuggya azt akkor van a vita ez eladóval, mert megmagyarázza, hogy ez olyan azt nem is.
Meg kell mérni százados tolómérővel, vagy venni több félét, vagy olyan helyre menni ahol télleg értenek hozzá. De ez ritka mint a fehér holló az ETZhez még csak-csak de a TS már veterán a boltosok nagy része azt se tuggya miaz.
Nekem nincs semmi baj a dugattyúmmal :-)))
Véééégggggggggreee!
Sikerült!
a tűszelep volt a hibás Simsoné jóval kissebb nem találtam Mz-t ezért Trabiét tettem bele 200-as lyuk van rajta 120km/h-ig mertem húzatni mert még csak 1600KM van benne de bírja a terhelést!
Annyiban változott hogy üresben meghúzom a gázkart kicsit tovább gondolkodik mire elkezd pörögni :( ha vissza engedem a gázkart akkor viszont nagyon gyorsan visszaesik a fordulat alapjáratra
Viszont még nyomatékossab lett!!!:)
Értelek,de itt annyi a fasz ember,hogy bemegyek,és akkor rinyál itt hogy ő nem,ő nem tudja,neki ez van,nem tudja ez miért ilyen.nem értenek itt semmihez a boltokban.
Szerintem biztos, hogy nem jók a simó alkatrészek MZ be (még a kicsibe sem).
Nálunk is ez van aszongya a kereskedő, hogy az minden IFA-ba jó azt az derül ki, hogy nem jó egyikbe sem :-(
miert nem veszel egy belevalo dugot inkabb?
Nem olyan draga.
Ha nem belevaló dugót teszel be még oda kell figyelni a dugóstiftek helyzetére (nem eshet lyukra egyik sem!
A tesztkonyvet kell bemagolni.
En igy hibapont nelkul csinaltam a kreszvizsgat. Csak vigyazni kell mert szoktak beugratosan kerdezni.
Altalaban egyebkent azok nem tudnak atmenni akik nem, vagy nem jol keszulnek a vizsgara. Szoval ha kb ismered a tananyagot akkor mar csak a tesztkonyvon gyakorlold vegig az osszes feladatot es amit elrontottal azt jol jegyezd meg, mi a helyes.
csak nemugyanaz, ha belevert a sonkába.
Ha letört belöle szedd szét megint a blokkot és pucold ki, mert az ott leledzik valahol a forgyattúsházban és csak a véletlenen múlik, hogy mikor kapja fel a felömlő...
Ha nincs másik dugó le lehet esztergálni belőle.
Ha más az íve az az égédtér térfofatát csökkenti ez nem egészséges és esetleg a gyertyát is elétheti.
A hengertalp alá csak vékony (1mm alatti) tömítés kell de ha "odaragasztod" azse.
Szerintem ETZ dugót adtak bele mert TS már msébe sincs...
Remélem megvan még a régi dugó...
Valami ilyesmin gondolkodok én is, a hagyományos gyújtásom van... most a trafót meg a kondit akarom kimérni mert nem akarok cserélni 3x mindent mert ezenmá túlvagyok...
Köszi.
Ha szar akkor 5000km.... ha jó akkor 50000...
Nem hinném, hogy megegyezik a kettő, a Huber és tsa honlapján más cikkszámmal, más áron szerepel, míg pl. a benzincsapnál azt írja, hogy Simson/ETZ.
nekem is adtak mar 125os TZ fekbetetet a TShez, de a TZ-je kisebb es nem passzol. Szoval a kereskedonek ne higyjel mert csak eladni akar.
A tuszelepben van egy fuvoka, ha masban nem akkor ebben a fuvoka meretben elterhet es ez ep eleg magyarazat az altalad leirt jelensegre.
Biztos hogy ez Mz dugó,nem etz,összehasonlítottam,és olyan,hogy kicsit más,mint ami benne volt,annyiban,hogy a dugattyú felső pereme ugyanott van,de a dugattyútető nek más az ív,jobban kidudorodik.:((((
az eredeti dugóménak laposabb volt a teteje.:(((
Helló!
Szóval a karbi kipucolva....És mietőtt kicserélted a tűszelepet nem csinált ilyet?! Ha nem akkor egyértelmű hogy ott a gond. Nem tudom hogy simsonban mekkora tűszelep van de nem tartom kizártnak hogy eltér a mérete. Azt nem írtad hogy a benzinszint faszásan be van e állítva..??????
Üdv
Vazze,elhúztak Kreszen,11hibám volt. Így sosem lesz meg az A korl.-om :-(
Ráadásul a Ts is megállt. Leállítottam,aztán 5perc múlva indítanám és semmi. Kivettem a gyertyát tettem rá benyát,becsavartam,indítom,semmi.
Mi lehet a GOND? Eléggé gyenge volt az akksi,de előtte még pöccre röffent.
Hajrá!
Ha gyárilag elektronikus gyujtásod van(tranzisztoros) akkor ajánlani tudom az NGK BUR6ET gyertyát, 3 elektródás, nagy energiájú szikrát ad, ha amugy jó a gyujtás, és nem mindig ugyanazon elektródán keletkezik szikra--hosszabb élettartam--maga a gyertya hosszú menetes (19mm), tehát amellett hogy picit nagyobb a kompresszió, nem is üti ki a dugattyú (még jó hogy' ) :-)amúgy asszem mindenhol 14mm-est ajánlanak MZbe, de nekem nem volt vele problémám. Persze azért csak óvatosan, föleg ha már volt csiszolva a hengerfej.
Nem lehet, hogy ETZ dugó TS helyett?
MErt az hosszabb tán vagy nem is ott van a csapfurat...
Hopppppppááááá!!!!!!!!!!!!!!!!
A karbi is kipucolva
de....
A tűszelep zsír új és a csomagoláson simson van!!!!!
De a faszi a motorboltban azt állította hogy ugyan az mind a kettő MZ vs. Simson
Lehet hogy mégsem???
A görgőskosarat mielőbb ki kell cserélni!
Ha késlekedsz ezzel, idővel elkezd kitöredezni a hajtórúdszem futófelülete. Ha ez elkezdődik, hetente cserélheted a kosarat, vagy megperselyezheted a hajtókart és járhatsz 33-as keverékkel.
Ha meg letojod a problémát, akkor ráadásul a hajtókarcsapágyadra is áthúzódik a betegség és annak jól lecsökken az élettartama.
Ha jól emléxem az SKF-nek is van egy jó minőségű, kosara méretben. De ezt majd inkább Bambi, vagy Pet74 mondja meg, ha erre jár.
Én is ezt mondtam a csákónak, aszonta ez a jó kész nincs más.. Nincs itt olyan gyertya lehet egész fejérmegyében.
A gyertyám tök fekete száraz és litert fogyaszt helyett, szerintem gyenge a szikra talán trafó da azsincs..
Tennap felb@szott mer gyertyát megevett mostmá megcsinálom nemérdekel :-)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|