:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Néha nem is tuggya az ember micsoda értékek leledzenek a pincémben :-)))
Ha nem akarsz egy valag pénzt kifizetni és az eladó belemegy,akkor ne írasd át,csak üzembentartói jogot írass be a forgalmiba,ez kb 6e.Ft.Egy nyomtatvány kell hozzá,az ocsmányirodában megtalálod.
Kábeles
Keri!
Mikor lesz Bábolnáról kész a cikk?
ja, és már a Hringit is várom! :)
Hát Rétiboglárka! ha nekem lenne egy tökéletes gyári ETZ 250-es főtengely, én 15 ezer alatt nem adnám oda.
A szelet mint lehetséges zajforrást kizártad már? Furcsa dolgokat tud művelni, az alsókategóriás bukósisakoknál előfordul ilyen jelenség, ha megfelelő szögben fúj bele. /Tudom, hogy hülyeségnek hangzik, de tényleg! :) /
Nézd meg a láncot is, hátha száraz és a gumi láncvédőben nyikorog. Mondjuk az enyhe toláskor is észlelhető. :D
Pontosan: kattints ide (H) vagy ide (TW)! :)
sorszám: 13609 (57184)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-07-01 23:15:03)
Esetleg hogyan lehet úgy felrögzíteni az alátét nélkül, hogy ne essen le?
üdv emberek.
Azt szeretném megkérdezni,hogy ujy fötengely 250-es ETZ-hez menyibe kerül egy új fötengely körülbelül..
Köszi..
H!
Drága etz125-öm ma "szétesett", legalábbis a kuplungja Akasztónál, ami 110 km-re van tőlünk!
A kérdésem az, hogy a kuplungosarat ugyebár egy csavar tartja a helyén!
Az alatta levő alátétet lehet valahol kapni?
Jah, és üzenem a csákónak, akihez betoltam, hogy legyen szives vigyázni rá!
üdv
Hello mindenkinek!
Valami vezeték szétcsúszott a motorba nincs index,féklámpa,gyújtás. Átnéztem a motort de nem akadtam rá. Elözö nap még müködött minden úgy hogy gondolom összefügg.
Légyi segítsetek!!
A hitel szvsz csak egy példa volt, általánosságban bármilyen átírást meghiúsító indok esetén célszerű, ha írásos formában is megjelenik a fix vételár. /Ez így egy kis bekövetkezési valószínűségű veszély elkerülésére ad garanciát, semmibe nem kerül és elsőre belegondolva semmilyen hátrányát nem látom./
'85-ben még lehet adtak. :)
szerintem egy 250-es ETZ-re nem adnak hitelt!!!:)
Hali!
Nekem negyedikben van olyan hangja, mint egy violánbusz difinek.
Esetleg nézd meg az olajszintet, vagy a váltóban is szét lehet nézni, nekem Simsonon a kinyomúcsakpány volt ilyesmi, de az azért, mert hidraulika olajjal jártam :D
Érdemes lenne megnézni a kerékcsapágyakat meg, hogy a váltóban van e olaj :-)))
Üdv
Hátha találkozott már valaki ilyennel: ETZ150, látszólag semmi baja, megy tisztességgel, de úgy 60-70km/h felé közeledve elkezd énekelni a gépezet, olyan magas, átható hangja van, mint mikor pohár peremén húzigálod az ujjad. Fékekre gyanakodtam, de átnéztem őket, és nem lehetnek. És csak haladáskor van, üresben akármeddig pörgethetem a motort. Ötlet esetleg?
Fel kell melegíteni a dugót...
Egyébként ha jól tudom a dugócsapnál még a zégergyűrű szerelési iránya is számít...
Nyílások felfelé vagy lefelé legyenek.
Az a jó ha kézzel nem tudod betolni a csapszeget (ütögetni nem szabad) célszerszám kell. De azért ne törd el a dugót.
Asszem 3 féle méret van, tűgörgő, és csaapszegből is. Ezek eredetileg festékpöttyel vannak jelölve... Úgy kell összehozni, hogy ne kotyogjon, de azért ne is szoruljon.
Nem tudom, hogy ugyan az a méret-e de szerintem igen, mert nem tudsz nagyobbat berakni, szal ez olyan mint egy csapágy, tehát bármilyet berakhatsz ha jó bele.
Persze a csapszeg és a hajtókar alapból meghatározza a méretét.
Üdv emberek..
A kérdésem az lenne,hogy 250-es ETZ blokkjában a kihajtás tengelye melett van egy válótengely csapágy,aminek zárt háza van..Hogy lehet azt kiszedni?
Aszerelési könyv melegitést irt elö,de ez nem vált be..
Valami más ut esetleg járható lenne?
Köszi..
Szerintem meg érdemes beleírni, mert ha sumákol az eladó, és később kiderül, hogy vissza kell csinálni valamiért a dolgot, akkor az kellhet. Nekem járt már így haverom, hogy vett valami wartburgot (ez még régen volt), aztán kiderült, hogy valami mosógép-hitelt vettek fel rá a gazdái a hetvenes években, és nem akarták neki átírni emiatt. Ilyenkor jó, ha van ár is a szerződésben.
Szia, egy minta kölcsönadási szerződéshez.
de ez már egy másik topic...
szerintem az adásvételibe felesleges árat írni senkinek semmi köze hozzá ,de a többit ki kell tölteni csak úgy tudsz biztosítást kötni és ahhoz hogy új forgalmit + törzskönyvet kapjál ahhoz kell az eredet vizsga+biztosítás
Kölcsönadási szerződésről semmit nem tudok még nem is hallottam erről :(
Köszi!
A többire nem tudsz valamit?
bocsi 13000FT nem átírás hanem eredetiség vizsga
13000FT az átírás
12000FT új forgalmi+törzskönyv
2500-3000Ft a biztosítás
15Ft/ccm=Kb 3800FT
Valamint igazán semmi ok nincs arra, hogy miért ne lehetne jó megszakítós gyújtásra. Egy egész csomó fordulatszámmérő-gyártónak sikerült már megoldania ezt a nem túl jelentős problémát.
Azt szeretném megkérdezni, hogy:
-Mennyibe kerül egy ETZ250 átiratása, ha műszaki van rajt?
-Kölcsönadási szerződés hogyan működik (mit kell beleírni)?
-Részletre szeretném megvenni a motort, mert most nincs annyi kpm. Adásvételibe ilyenkor mit kell írni? És gondolom kell egy külön szerződés a részletfizetésről is.
Előre is köszi!
Hali!
10 rongyért rengeteget lehet gondtalanul motorozni analóg fordulatszámmérővel :D
Kb 3 szcitúra :)
Mit szolnátok digitális fordulatszámmérőhöz? 3 db 7 szegmenses kijelző mutatná a fordulatot!
Az egyetlen kritérium az, hogy elektronikus gyújtáshoz jó csak, valamint ha mégis megszakítosra szeretnétek, akkor egy jeladót fel kell szerelni a mocira!
Az ára előreláthatólag 10K lenne!
Jelezzétek, ha lenne érdeklődés a dologra!
Van fötengelyem Kecskeméten van.
06702912829
sorszám: 13583 (57082)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-30 21:02:50)
Üdv.ű
sümegi vagyok....
ÁÉs még mindig keresek 250-es ETZ fötegelyt...lehet jó és rossz is...
Ha rossz akkor ar a lényeg hogy a kuplungoldali tengelyvég és a rajta lévö sonka sérülésmentes legyen....
Kösznöm a segitséget..
Jah,akkora hülyeségeken buktam meg öregem,a pofám leszakadt. Pl. nem tudtam,h a tompított fényszóró jobb a ködben,mint a távolsági,vagyhogy az autópályán mit csinálok,ha előzök és jön a mentő. Szówal fasza. Csak egy pontosakat rontottam. Ráadásul a jogsim is otthon maradt,úgy hozták utánam,a vizsgabiztosnak kellett pitiznem,h várjon még 2percet.
Ez van,majd legközelebb.
Azért megkérdezném,hogy etz nél ugyanolyan,tehát jó a felső tűgörgője,az Mz ts 125ösébe?vagy különböző a kettő?
Ne ilyesztegess . Most volt a fötengelyem felújításon . Nem cserélnek benne ilyet egy felújítás során ? Ja és nem igazán tudtam pontosan belőni ez a görgőkosár a hajtókar dugó felöli részén van ezen megy át a csapszeg nem ? És ha lett benne cserélve a felújitás során akkor az ment szarrá vagy mi ?
Hová valósi vagy ?Csak nem Zalai?
Én Gyenesdiási vagyok!
sorszám: 13577 (57048)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-06-30 11:33:41)
Szerintem benzin került a kipffba, majd berobbant, elméletileg szétnyithatja a dobot :-)
Hello!
Figyeljetek már!
251-esemmel ki akartam próbálni, hogy egy karbi benzinnel mennyit megy és mikor már épp kifogyott belőle durrant egy nagyot, jól meg is ilyedtem mert nem tudom mitől volt. Máskor meg menet közben levettem a gyújtást és gurultam vele egy kicsit aztuán meg visszaraktam a gyújtást és akkor is durrant egyett. Szerintetek ezt mi okozza?? Mitől durran a motor??
És okoz károsodást ha durran??
Üdv emberek
Sürgösen segitség kellene.250-es ETZ-hez keresek főtengelyt..
Lehet beállt is,csak a kuplung felöli tegely legyen rajta jó,és a rajta lévő sonka..
Lehetöleg Sümeg,Tapolca,Keszthely (esetleg Győr) régióban ha van valakinek szóljon és hogy menyit gondol érte...
Elöre is köszönöm a segitséget....
Tisztelettel:rétiboglárka
Én pl most veszek egy másik TS-t azt lesz alkatrész dögivel (potom pézé).
Még azse kizárt, hogy a henger, dugó jó benne....
"Mi az a TéeS, há' van az ETZ meg az MZ, nem?" :D
Soxor az a baj, hogy szerinte tuggya azt akkor van a vita ez eladóval, mert megmagyarázza, hogy ez olyan azt nem is.
Meg kell mérni százados tolómérővel, vagy venni több félét, vagy olyan helyre menni ahol télleg értenek hozzá. De ez ritka mint a fehér holló az ETZhez még csak-csak de a TS már veterán a boltosok nagy része azt se tuggya miaz.
Nekem nincs semmi baj a dugattyúmmal :-)))
Véééégggggggggreee!
Sikerült!
a tűszelep volt a hibás Simsoné jóval kissebb nem találtam Mz-t ezért Trabiét tettem bele 200-as lyuk van rajta 120km/h-ig mertem húzatni mert még csak 1600KM van benne de bírja a terhelést!
Annyiban változott hogy üresben meghúzom a gázkart kicsit tovább gondolkodik mire elkezd pörögni :( ha vissza engedem a gázkart akkor viszont nagyon gyorsan visszaesik a fordulat alapjáratra
Viszont még nyomatékossab lett!!!:)
Értelek,de itt annyi a fasz ember,hogy bemegyek,és akkor rinyál itt hogy ő nem,ő nem tudja,neki ez van,nem tudja ez miért ilyen.nem értenek itt semmihez a boltokban.
Szerintem biztos, hogy nem jók a simó alkatrészek MZ be (még a kicsibe sem).
Nálunk is ez van aszongya a kereskedő, hogy az minden IFA-ba jó azt az derül ki, hogy nem jó egyikbe sem :-(
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|