:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Igyekszem a heten kirakni. A szoveg kesz, de meg sokat kell vele dolgozni mire kikerulhet. HUngaroringet meg nem tudom hogy irom meg...anyira esemenytelen volt. Nem esett szet semmi, csak felmentem a palyara es ment a gep ahogy kell :) dog unalom ez igy :)))
Bocs....
kétszer ment véletlen...
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám!
A ts kuplungom kuplungagyának a tengellyel érintkező részénél lenyíródott az összes "fog". Mitől lehet ez?
Elméletileg azért van, hogy erős legyen!?
Említésre méltő még, hogy a ts kuplung etz-be volt belepakolva, másrészt nem tudom, hogy utángyártott kuplungagy volt e, de azt tudom, hogy öntött vas féleség volt!
Hogyan tudnak a fogak lenyírodni? Etz-nél az alu kuplungagy az erősebb vagy mi?
NEM ÉRTEM, DE SZERETNÉM!
SEGÍTSETEK!!!
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám!
A ts kuplungom kuplungagyának a tengellyel érintkező részénél lenyíródott az összes "fog". Mitől lehet ez?
Elméletileg azért van, hogy erős legyen!?
Említésre méltő még, hogy a ts kuplung etz-be volt belepakolva, másrészt nem tudom, hogy utángyártott kuplungagy volt e, de azt tudom, hogy öntött vas féleség volt!
Hogyan tudnak a fogak lenyírodni? Etz-nél az alu kuplungagy az erősebb vagy mi?
NEM ÉRTEM, DE SZERETNÉM!
SEGÍTSETEK!!!
ja, telszámot nem írtam a TS-hez!!! Bocs!
70/367-4830
Sziasztok!
Kell valakinek egy mutatós TS 250/1-es? A motor egyben van, új kuplung, gumik, fékek, és lámpabúrák! Kondenzátorhiba miatt nem ment most el vizsgázni, egyébként rendben van!
képet szívesen küldök róla, a viva.etyek@citromail.hu címen lehet kérni! Ja, az ára: 55000 Ft alku nélkül!!!
Pááá
Hali. Vedd le a bal oldal deknit, ott lesz elvileg középen fennt. Nem kell szétszedni hozzá a váltót.Egy kis csavar lóg ki, azon kéne lennie a kék vezetéknek.
Sziasztok. Van egy érdekes problémám TS 250/1-sel. Üresjelző lámpa nincs rajta, de a kapcsolóját állítólag beszerelték gyárilag. Ez hol van és hogy néz ki? A megszakítóház alól a kék vezetéknek kell ettől jönnie, de az le volt szakadva, így tanácstalan vagyok, szétszedni meg nem akartam a váltót érthető módon. Van valami tippetek?
Sziasztok.
Remélem jó helyre írok.
Azt szeretném kérdezni, hogy egy ETZ 125-be hogyan tudom bekötni a fordulatszám-mérő spirált, mert sajnos a blokkon a henger mellett a helyén nincs luk csak egy kiemelkedö rész ahol elvileg a helye lenne. A motort úgy vettem , hogy van rajta ford.szám mérő, de spirál az nincs....! Köszi a segítséget.
hmmm nem tudom mi lehet,látnom kellene azt a különleges kuplungot
Helló Bambi mester!
Van egy ismerősöm akinek van egy es 250ese és az a baja hogy nem old a kuplung akárhogy állítottuk is. De érdekes ha behúzom a kuplungkart akkor a berúgókar nem hajtja meg a főtengelyt de ha sebességben akkor viszont nem old a kuplung. Levettük a kuplung felőli deknit de még életemben nem láttam ilyen kuplungot. Mi lehet a baj. Esetleg e-mailon keresztül tudnánk-e egyeztetni?
Na az a lényeg ennyit szerettem volna mára, most lépek, a témával kapcsolatban várom a tényeket, írományokat, dokumentumokat továbbra is a: novajazemlja@freemail.hu-ra
Előre is köszi! Jó éjszakát!
És gondolom 10 ezret pörögnek és ahhó má azé kell csapágy is +ez+az :-)
Na ez érdekel engem még több infót ha lehetne! Mit kellene átalakítani dokumentumokat ide várom novajazemlja@freemail.hu
Ki lehet hozni30 le-t.Indulnak a gyorsulási versenyeken mz motorok és egynémely 400.-as motort is megszoktak verni.Ezek a motorok 36-le tudnak,és 400 méteren hivatalosan mérve 156 km sebességre képesek.
Nekem nem füstöl még rezóval sem mondjuk 4000 forintos olajat használok (nem nagyképűségből irom) de látok olyan RS aprilákat amik úgy füstölnek mint a meggyilkolt ezeréves vasak...
Hát, hogy ne folytson annyit... ez kell is ha reszelgeted a hengert :-)))
Kőrá bagyobb lyuk meg egyenesíteni is lehet a belit ne mennyenmá kanyarba a füst (de szerintem a rezó is ezt csinállya:-)
Hogy érted hogy kijjebb nyitni?
15-22ig van első lánckerék :-)
A rezóhoz nem értek de szerintem jobban jársz ha az eredeti kipuffot nyitod kijjebb és olcsóbb is.
Az oldalason is az van tehát lehet kapni :-)
Külddd gyorsan ide: novajazemlja@freemail.hu-ra.
Előre is köszi!
Csáó! Mekkora etz-re van rezód?
150-es kellene.
Hali! Nekem van egy régi motorrevü cikkem amiben egy emberke rendesen megerősítette az etz-jét ha érdekel akkor írj ide és elküldöm.
Háj boors!
Mit tud ez a rezó, mennyit szeretnél érte, és hol található?
Lehet 15 fogú lánckereket is kapni nem is tudtam? és így is tényleg 100 a vége. Ha építek egy méretezett rezót az mennyit dobna a teljesítményen?
Állítólag még többet is :-)
De nem olcsó mert mindent ki kell cserélni és nem gagyira.
Ha gyorsulni akarsz előre tegyél 15 fogú lánckereket, mert hátra csak 47es van :-).
Így kb 100 lesz a vége viszont jobban ugrik.
Most nem vágom mer rég nem foglalkoztam ezzel de szerintem a trabi dugó nem megy bele (asszem az a TSbe jó).
Esetleg vehetsz egy szar hengert azt megfuratod megreszelgeted, ez nem olyan sok lé de ettől nem is lesz 30LE... viszont ha jó a főtengelyed még bírja.
Ha gyorsulásra akarsz menni akkor tegyál nagyobb fogaskereket hátra. Vagy Trabant dugót bele!!!
Hei!
Ki lehet 30 lovat vany többet hozni egy gyári polír állapotban elvő ETZ250-ből, és ha igen miket kellene átalakítani? (Sajna megvert egy RS125-ös gyorsulásra :-(. Komoly véleményekre vagyok kíváncsi!
Érdekel, naná! :)
sasa666@citromail.hu
sorszám: 13635 (57230)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-07-02 18:25:28)
Üdv Sasa 666
Épp most vetem egy fötengelyt egy illetötől,van nála elfekvöben egy 250-es ETZ..
Nem mondom hogy vedd meg de egy megnézést megérne szerintem, nagyon szépen össze van rakva,szép a festése,látszik hogy igényes a motorjára a gazda..
A motor Csabrendeken van ,Keszthelytöl 35km-re..
Ha jól tudsz alkudni,szerintem 70E környékén el lehetne hozni..
Viszont ahogy néztem a rendszámon a matricát 2003 ota nem volt használva....
Ha érdekel megadom a fickó telefonszámát..
Jah, és kívülről úgy néz ki, mint a gyári, mert a rezonátorkúp a dob belsejében foglal helyet. kicsit hangosabb, mélyebbhangú mint a gyári kémény
Helo!
Van egy eladó tervezett rezonátorom etz-re, érdekel valkit?
Ne ijedj meg a nagy távolságtól, mert ott vannak a legjobb vételek. Én a trophymért 600 km-t autóztam. De megérte
Köszi!
De eddig még motort sem találtam! :)
3 ETZ-st hívtam fel (ami tetszett), ebből 2-t már elvittek, 1 pedig vahol a Tiszántúlon van. (Én Keszthely)
Szal keresgélek, de nekem most a legfontosabb, hogy részletre el tudjam hozni!
Köszi az infokat. De akkor most ki kivel van? Most a trophy felfogatása keskenyebb, vagy a Ts-é? lpeti pont fordítva írta. Szóval?
a Trophy blokkjának a felfogatása kb 5cm-es hátul. A TS-é kb 2 cm. Én is ezzel szivtam a Trophymnál, mert az előző tulaj komplett blokcserét csinált rajta.(annyira nem bánom mert a blokba van most kb 2000 km (: )
A trophynak az olaj beöntő nyilása egy csavar, a TS-nek meg egy gumi dugó.
Igen azért lehet van 1-2 eltérés ami látszik is...
hello
nem akarok hülyeséget mondani de sztem onnan is meg lehet különboztetni a kettöt egymástol, hogy a hátso blokkfelfogatásnál az öntvény keskenyebb mint a TS-en(ES kb2cm, TS kb 4-5cm).
Azért fogalmaztam így mert én se vágom, hogy volt-e még 76 után ES(gyártották-e), de szerintem nem.
A motorszámok itt vannak:
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/ts15ee/ts15ee.html
De az ES hez csak egyféle volt asszem...
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mzli.html
Itt van alkatrészjegyzék meg ilyenek...
Piri!
Lehet, hogy hülyeséget kérdeztem az előbb. Ezt a trophy amit vettem 76-os. Ebben mindenképpen olyan blokk van, amit írtál? Tehát a kenése ugyanolyan, mint a Simson Star-é?
Köszi Piri.
Most dolgozom, így nem tudom megnézni a motorszámot és a forgalmi sincs nálam. De mi a titok nyitja, a motorszámból hogyan tudom meg melyik blokkal szerelték?
A Simsonét keményebbé lehet tenni Slavia légpuska rugóval lehet hogy az ETZ-nél is bevállna mondjuk az ETZ-é hosszabb és lehet hogy nem ér el odáig de ha elér akkor lehet hogy tényleg keményebb lesz!(Sokkal)
Egyébként a régebbi 1976 előtti TS 125ösökben (ha jól tudom 150es nem volt ilyen) lehet még ilyen blokk de nem túl sokat gyártottak belőle.
Mivel a blokkon nincs tipúsjel(MM1-3) a motorszám alapján lehet kideríteni a tipúsát.
NEM!
Bár kívülről ugyanaz da alapvető külömbség, hogy az ES (MM1) blokk a váltóból keni a főtengelycsapágyakat.
Tulajdonképpen másak a csapágyméretek (főtengely), a szimmeringek, a főtengely (bronzperselyes 33as keverék), a primer áttétel (szimpla), a dugattyú (hajtókar vezetés...)...
Szerintem a váltó ugyanaz...
Hello!
ETZ250 első telójaiba lehet keményebb rugót tenni mint a gyári?
Sziasztok! A múlt hét óta boldog tulajdonosa vagyok egy MZ Trophy 125-nek. Szeretném helyreállítani a gyári állapotnak megfelelően. Sok dolgom vélhetően nem lesz vele, mert nagyon szép állapotban van a gép. A blokkot azonban mindenképpen szét kell szednem a felújítás végett. Jó lenne, ha valaki küldene nekem leírást hozzá. A címem: kupiter@citromail.hu. Kérdés lenne az is, hogy a blokkja azonos-e az MZ TS 125-tel? Köszi a segítséget.
Lehet hogy semmi baj csak mondjuk a biztosítéktábla eloxidálódott kicsit reszeld vagycsiszold meg az érintkezőket tegyél bele új biztit és úgy próbáld
Ez csak eggy tipp nekem is volt már ilyen!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|