hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 01. csütörtök 
Fülöp, Jakab

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2006-07-03 11:12:35
Igyekszem a heten kirakni. A szoveg kesz, de meg sokat kell vele dolgozni mire kikerulhet. HUngaroringet meg nem tudom hogy irom meg...anyira esemenytelen volt. Nem esett szet semmi, csak felmentem a palyara es ment a gep ahogy kell :) dog unalom ez igy :)))
sorszám: 13665 (57294)
(elözmény: csaner, 2006-07-02 01:00:33)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 09:31:45
Bocs....
kétszer ment véletlen...
sorszám: 13664 (57288)
(előzmény: anybody, 2006-07-03 09:22:43)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 09:22:43
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám!
A ts kuplungom kuplungagyának a tengellyel érintkező részénél lenyíródott az összes "fog". Mitől lehet ez?
Elméletileg azért van, hogy erős legyen!?
Említésre méltő még, hogy a ts kuplung etz-be volt belepakolva, másrészt nem tudom, hogy utángyártott kuplungagy volt e, de azt tudom, hogy öntött vas féleség volt!
Hogyan tudnak a fogak lenyírodni? Etz-nél az alu kuplungagy az erősebb vagy mi?
NEM ÉRTEM, DE SZERETNÉM!
SEGÍTSETEK!!!
sorszám: 13663 (57287)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 09:12:15
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám!
A ts kuplungom kuplungagyának a tengellyel érintkező részénél lenyíródott az összes "fog". Mitől lehet ez?
Elméletileg azért van, hogy erős legyen!?
Említésre méltő még, hogy a ts kuplung etz-be volt belepakolva, másrészt nem tudom, hogy utángyártott kuplungagy volt e, de azt tudom, hogy öntött vas féleség volt!
Hogyan tudnak a fogak lenyírodni? Etz-nél az alu kuplungagy az erősebb vagy mi?
NEM ÉRTEM, DE SZERETNÉM!
SEGÍTSETEK!!!
sorszám: 13662 (57285)

 
 
Apacs
válasz erre | email2006-07-03 09:09:52
ja, telszámot nem írtam a TS-hez!!! Bocs!
70/367-4830
sorszám: 13661 (57283)

 
 
Apacs
válasz erre | email2006-07-03 09:07:41
Sziasztok!

Kell valakinek egy mutatós TS 250/1-es? A motor egyben van, új kuplung, gumik, fékek, és lámpabúrák! Kondenzátorhiba miatt nem ment most el vizsgázni, egyébként rendben van!
képet szívesen küldök róla, a viva.etyek@citromail.hu címen lehet kérni! Ja, az ára: 55000 Ft alku nélkül!!!
Pááá
sorszám: 13660 (57282)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-03 00:37:54
Bocs...jobb oldal!!!
sorszám: 13659 (57276)
(előzmény: JuniorII, 2006-07-03 00:35:51)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-03 00:35:51
Hali. Vedd le a bal oldal deknit, ott lesz elvileg középen fennt. Nem kell szétszedni hozzá a váltót.Egy kis csavar lóg ki, azon kéne lennie a kék vezetéknek.
sorszám: 13658 (57275)
(előzmény: WSX753, 2006-07-03 00:30:59)

 
 
WSX753
válasz erre | email2006-07-03 00:30:59
Sziasztok. Van egy érdekes problémám TS 250/1-sel. Üresjelző lámpa nincs rajta, de a kapcsolóját állítólag beszerelték gyárilag. Ez hol van és hogy néz ki? A megszakítóház alól a kék vezetéknek kell ettől jönnie, de az le volt szakadva, így tanácstalan vagyok, szétszedni meg nem akartam a váltót érthető módon. Van valami tippetek?
sorszám: 13657 (57274)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-02 23:25:44
Sziasztok.
Remélem jó helyre írok.
Azt szeretném kérdezni, hogy egy ETZ 125-be hogyan tudom bekötni a fordulatszám-mérő spirált, mert sajnos a blokkon a henger mellett a helyén nincs luk csak egy kiemelkedö rész ahol elvileg a helye lenne. A motort úgy vettem , hogy van rajta ford.szám mérő, de spirál az nincs....! Köszi a segítséget.
sorszám: 13656 (57269)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-07-02 23:16:03
hmmm nem tudom mi lehet,látnom kellene azt a különleges kuplungot
sorszám: 13655 (57268)
(előzmény: asztalos, 2006-07-02 22:56:16)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-07-02 22:56:16
Helló Bambi mester!

Van egy ismerősöm akinek van egy es 250ese és az a baja hogy nem old a kuplung akárhogy állítottuk is. De érdekes ha behúzom a kuplungkart akkor a berúgókar nem hajtja meg a főtengelyt de ha sebességben akkor viszont nem old a kuplung. Levettük a kuplung felőli deknit de még életemben nem láttam ilyen kuplungot. Mi lehet a baj. Esetleg e-mailon keresztül tudnánk-e egyeztetni?
sorszám: 13654 (57267)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:46:17
Na az a lényeg ennyit szerettem volna mára, most lépek, a témával kapcsolatban várom a tényeket, írományokat, dokumentumokat továbbra is a: novajazemlja@freemail.hu-ra
Előre is köszi! Jó éjszakát!
sorszám: 13653 (57266)
(előzmény: piri, 2006-07-02 22:21:47)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 22:21:47
És gondolom 10 ezret pörögnek és ahhó má azé kell csapágy is +ez+az :-)
sorszám: 13652 (57262)
(előzmény: bambi99, 2006-07-02 22:16:44)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:18:52
Na ez érdekel engem még több infót ha lehetne! Mit kellene átalakítani dokumentumokat ide várom novajazemlja@freemail.hu
sorszám: 13651 (57260)
(előzmény: bambi99, 2006-07-02 22:16:44)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-07-02 22:16:44
Ki lehet hozni30 le-t.Indulnak a gyorsulási versenyeken mz motorok és egynémely 400.-as motort is megszoktak verni.Ezek a motorok 36-le tudnak,és 400 méteren hivatalosan mérve 156 km sebességre képesek.
sorszám: 13650 (57259)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 21:04:22)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:14:14
Nekem nem füstöl még rezóval sem mondjuk 4000 forintos olajat használok (nem nagyképűségből irom) de látok olyan RS aprilákat amik úgy füstölnek mint a meggyilkolt ezeréves vasak...
sorszám: 13649 (57258)
(előzmény: piri, 2006-07-02 22:10:07)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 22:10:07
Hát, hogy ne folytson annyit... ez kell is ha reszelgeted a hengert :-)))
Kőrá bagyobb lyuk meg egyenesíteni is lehet a belit ne mennyenmá kanyarba a füst (de szerintem a rezó is ezt csinállya:-)
sorszám: 13648 (57257)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 22:05:55)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:05:55
Hogy érted hogy kijjebb nyitni?
sorszám: 13647 (57256)
(előzmény: piri, 2006-07-02 22:03:18)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 22:05:17
15-22ig van első lánckerék :-)
sorszám: 13646 (57255)
(előzmény: piri, 2006-07-02 22:03:18)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 22:03:18
A rezóhoz nem értek de szerintem jobban jársz ha az eredeti kipuffot nyitod kijjebb és olcsóbb is.
Az oldalason is az van tehát lehet kapni :-)
sorszám: 13645 (57254)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 21:47:51)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:02:08
Külddd gyorsan ide: novajazemlja@freemail.hu-ra.
Előre is köszi!
sorszám: 13644 (57253)
(előzmény: fighter, 2006-07-02 21:54:48)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-07-02 21:56:58
Csáó! Mekkora etz-re van rezód?
150-es kellene.
sorszám: 13643 (57251)
(előzmény: boors, 2006-07-02 17:34:33)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-07-02 21:54:48
Hali! Nekem van egy régi motorrevü cikkem amiben egy emberke rendesen megerősítette az etz-jét ha érdekel akkor írj ide és elküldöm.
sorszám: 13642 (57250)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 21:04:22)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-07-02 21:52:31
Háj boors!
Mit tud ez a rezó, mennyit szeretnél érte, és hol található?
sorszám: 13641 (57249)
(előzmény: boors, 2006-07-02 17:34:33)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 21:47:51
Lehet 15 fogú lánckereket is kapni nem is tudtam? és így is tényleg 100 a vége. Ha építek egy méretezett rezót az mennyit dobna a teljesítményen?
sorszám: 13640 (57246)
(előzmény: piri, 2006-07-02 21:42:20)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 21:42:20
Állítólag még többet is :-)
De nem olcsó mert mindent ki kell cserélni és nem gagyira.
Ha gyorsulni akarsz előre tegyél 15 fogú lánckereket, mert hátra csak 47es van :-).
Így kb 100 lesz a vége viszont jobban ugrik.
Most nem vágom mer rég nem foglalkoztam ezzel de szerintem a trabi dugó nem megy bele (asszem az a TSbe jó).
Esetleg vehetsz egy szar hengert azt megfuratod megreszelgeted, ez nem olyan sok lé de ettől nem is lesz 30LE... viszont ha jó a főtengelyed még bírja.
sorszám: 13639 (57245)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 21:04:22)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-07-02 21:36:07
a ts-é hosszabb
sorszám: 13638 (57244)
(előzmény: @ttY, 2006-07-02 14:18:44)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-02 21:24:48
Ha gyorsulásra akarsz menni akkor tegyál nagyobb fogaskereket hátra. Vagy Trabant dugót bele!!!
sorszám: 13637 (57241)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 21:04:22)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 21:04:22
Hei!
Ki lehet 30 lovat vany többet hozni egy gyári polír állapotban elvő ETZ250-ből, és ha igen miket kellene átalakítani? (Sajna megvert egy RS125-ös gyorsulásra :-(. Komoly véleményekre vagyok kíváncsi!
sorszám: 13636 (57240)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-07-02 18:49:57
Érdekel, naná! :)
sasa666@citromail.hu
sorszám: 13635 (57230)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-07-02 18:25:28)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-07-02 18:25:28
Üdv Sasa 666

Épp most vetem egy fötengelyt egy illetötől,van nála elfekvöben egy 250-es ETZ..

Nem mondom hogy vedd meg de egy megnézést megérne szerintem, nagyon szépen össze van rakva,szép a festése,látszik hogy igényes a motorjára a gazda..

A motor Csabrendeken van ,Keszthelytöl 35km-re..
Ha jól tudsz alkudni,szerintem 70E környékén el lehetne hozni..

Viszont ahogy néztem a rendszámon a matricát 2003 ota nem volt használva....
Ha érdekel megadom a fickó telefonszámát..
sorszám: 13634 (57229)
(előzmény: Sasa 666, 2006-07-02 15:31:01)

 
 
boors
válasz erre | email2006-07-02 17:34:33
Jah, és kívülről úgy néz ki, mint a gyári, mert a rezonátorkúp a dob belsejében foglal helyet. kicsit hangosabb, mélyebbhangú mint a gyári kémény
sorszám: 13633 (57228)

 
 
boors
válasz erre | email2006-07-02 17:33:20
Helo!

Van egy eladó tervezett rezonátorom etz-re, érdekel valkit?
sorszám: 13632 (57227)

 
 
kupiter
válasz erre | email2006-07-02 15:48:38
Ne ijedj meg a nagy távolságtól, mert ott vannak a legjobb vételek. Én a trophymért 600 km-t autóztam. De megérte
sorszám: 13631 (57223)
(előzmény: Sasa 666, 2006-07-02 15:31:01)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-07-02 15:31:01
Köszi!
De eddig még motort sem találtam! :)
3 ETZ-st hívtam fel (ami tetszett), ebből 2-t már elvittek, 1 pedig vahol a Tiszántúlon van. (Én Keszthely)
Szal keresgélek, de nekem most a legfontosabb, hogy részletre el tudjam hozni!
sorszám: 13630 (57222)
(elözmény: csaner, 2006-07-02 08:03:06)

 
 
kupiter
válasz erre | email2006-07-02 14:48:43
Köszi az infokat. De akkor most ki kivel van? Most a trophy felfogatása keskenyebb, vagy a Ts-é? lpeti pont fordítva írta. Szóval?
sorszám: 13629 (57219)
(előzmény: @ttY, 2006-07-02 14:18:44)

 
 
@ttY
válasz erre | email2006-07-02 14:18:44
a Trophy blokkjának a felfogatása kb 5cm-es hátul. A TS-é kb 2 cm. Én is ezzel szivtam a Trophymnál, mert az előző tulaj komplett blokcserét csinált rajta.(annyira nem bánom mert a blokba van most kb 2000 km (: )
A trophynak az olaj beöntő nyilása egy csavar, a TS-nek meg egy gumi dugó.
sorszám: 13628 (57218)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 14:04:05
Igen azért lehet van 1-2 eltérés ami látszik is...
sorszám: 13627 (57217)
(előzmény: lpeti, 2006-07-02 12:49:56)

 
 
kupiter
válasz erre | email2006-07-02 12:50:00
Köszi, nézem.
sorszám: 13626 (57211)
(előzmény: piri, 2006-07-02 12:37:59)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-07-02 12:49:56
hello
nem akarok hülyeséget mondani de sztem onnan is meg lehet különboztetni a kettöt egymástol, hogy a hátso blokkfelfogatásnál az öntvény keskenyebb mint a TS-en(ES kb2cm, TS kb 4-5cm).
sorszám: 13625 (57210)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 12:37:59
Azért fogalmaztam így mert én se vágom, hogy volt-e még 76 után ES(gyártották-e), de szerintem nem.
A motorszámok itt vannak:

http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/text/ts15ee/ts15ee.html

De az ES hez csak egyféle volt asszem...

http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mzli.html

Itt van alkatrészjegyzék meg ilyenek...
sorszám: 13624 (57208)
(előzmény: kupiter, 2006-07-02 12:16:45)

 
 
kupiter
válasz erre | email2006-07-02 12:16:45
Piri!
Lehet, hogy hülyeséget kérdeztem az előbb. Ezt a trophy amit vettem 76-os. Ebben mindenképpen olyan blokk van, amit írtál? Tehát a kenése ugyanolyan, mint a Simson Star-é?
sorszám: 13623 (57207)
(előzmény: piri, 2006-07-02 12:06:07)

 
 
kupiter
válasz erre | email2006-07-02 12:14:15
Köszi Piri.
Most dolgozom, így nem tudom megnézni a motorszámot és a forgalmi sincs nálam. De mi a titok nyitja, a motorszámból hogyan tudom meg melyik blokkal szerelték?
sorszám: 13622 (57206)
(előzmény: piri, 2006-07-02 12:06:07)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-07-02 12:06:09
A Simsonét keményebbé lehet tenni Slavia légpuska rugóval lehet hogy az ETZ-nél is bevállna mondjuk az ETZ-é hosszabb és lehet hogy nem ér el odáig de ha elér akkor lehet hogy tényleg keményebb lesz!(Sokkal)
sorszám: 13621 (57205)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-02 11:08:12)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 12:06:07
Egyébként a régebbi 1976 előtti TS 125ösökben (ha jól tudom 150es nem volt ilyen) lehet még ilyen blokk de nem túl sokat gyártottak belőle.
Mivel a blokkon nincs tipúsjel(MM1-3) a motorszám alapján lehet kideríteni a tipúsát.
sorszám: 13620 (57204)
(előzmény: piri, 2006-07-02 11:52:18)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 11:52:18
NEM!
Bár kívülről ugyanaz da alapvető külömbség, hogy az ES (MM1) blokk a váltóból keni a főtengelycsapágyakat.
Tulajdonképpen másak a csapágyméretek (főtengely), a szimmeringek, a főtengely (bronzperselyes 33as keverék), a primer áttétel (szimpla), a dugattyú (hajtókar vezetés...)...
Szerintem a váltó ugyanaz...
sorszám: 13619 (57203)
(előzmény: kupiter, 2006-07-02 10:53:11)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 11:08:12
Hello!
ETZ250 első telójaiba lehet keményebb rugót tenni mint a gyári?
sorszám: 13618 (57202)

 
 
kupiter
válasz erre | email2006-07-02 10:53:11
Sziasztok! A múlt hét óta boldog tulajdonosa vagyok egy MZ Trophy 125-nek. Szeretném helyreállítani a gyári állapotnak megfelelően. Sok dolgom vélhetően nem lesz vele, mert nagyon szép állapotban van a gép. A blokkot azonban mindenképpen szét kell szednem a felújítás végett. Jó lenne, ha valaki küldene nekem leírást hozzá. A címem: kupiter@citromail.hu. Kérdés lenne az is, hogy a blokkja azonos-e az MZ TS 125-tel? Köszi a segítséget.
sorszám: 13617 (57199)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-07-02 09:01:48
Lehet hogy semmi baj csak mondjuk a biztosítéktábla eloxidálódott kicsit reszeld vagycsiszold meg az érintkezőket tegyél bele új biztit és úgy próbáld

Ez csak eggy tipp nekem is volt már ilyen!
sorszám: 13616 (57191)
(elözmény: csaner, 2006-07-01 21:44:05)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu