hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

lpeti
válasz erre | email2006-07-03 22:01:33
a 250-es enyire eltérne?
sorszám: 13699 (57365)
(előzmény: lpeti, 2006-07-03 22:00:47)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-07-03 22:00:47
melyik szervizkönyv melyik részén vannak leirva ezek az értékek?
én 142°-kal számoltam csináltam saját rezót és elég jol müködik (125ös ts-en).
sorszám: 13698 (57364)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-03 21:26:58)

 
 
Dani88
válasz erre | email2006-07-03 21:43:47
Sziasztok. MZ 250-es motorom van. Nagyon szeretem. Tudtok olyan szervizt ahol atomjaira szedik és utána öszerakják? És minden ronda cuccot kicserélnek benne. Tehát 100%-ban felujítják.
sorszám: 13697 (57363)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-03 21:26:58
Úgy számoltam ahogy itt a tuning rovatban le volt írva (180-kipuffnyitási szög)+(180-átömlő zárása) én így számoltam, a szögeket a szerelési kézikönyvből vettem.
sorszám: 13696 (57362)
(előzmény: lpeti, 2006-07-03 21:13:23)

 
 
zsolesz
válasz erre | email2006-07-03 21:24:57
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani,hogy milyen méretű csapágyak kellenek a TS-125-ös főtengelyéhez?
sorszám: 13695 (57361)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-07-03 21:13:23
biztos hogy 114° a nyitási szög?
nem kevés az egy kicsit?
sorszám: 13694 (57359)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-03 15:43:57)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-03 21:10:53
Elképzelhető az hogy a kuplunglamellák teljes terhelésen történő hirtelen váltáskor egy pillanatra megcsússzanak a kuplung rugóinak kifáradása miatt?
sorszám: 13693 (57358)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-03 19:48:47
Akkor most már csak azt kéne elérni, hogy terhelés alatt lepörögje a 7500at és jó lesz:-)))
sorszám: 13692 (57354)
(előzmény: lpeti, 2006-07-03 13:13:45)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-03 19:47:24
Van valakinek elfekvőben ts 250/1-es baloldali deklije ami nem serült?
sorszám: 13691 (57353)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-03 19:40:17
Baj van... ETZ250-es eddig a teljesítmény növelés volt a cél most a nagy hajtás miatt előjött valami.... az a gond hogy magas fordulaton váltok el (6000-nél) olyan pillanatnyi elcsukló hangot hallat a gép mintha megcsúszna valami, ez természetes az ETZ-nél?,...adatok 15W40 olajat használok, a kuplunglamellák újak, elkophatnak egy fél év alatt a túlzott igénybevétel miatt?... sűrűbb olajat kellene alkalmaznom? Segítsetek!!!!
sorszám: 13690 (57352)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-03 19:00:45
Én még mindíg nem értek a rezóhoz de ha azé akarsz ilyet, hogy erősebb legyen akkor 6000 körül kéne méretezni szerintem, mert az 1. alapelv a tuningban a fordulatszám növelése... ezt általában több üzemanyag+levegő és kisebb folytással érik el...
sorszám: 13689 (57351)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-03 15:43:57)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-03 18:12:35
most olvastam végig hogy milyen hülye vagyok a baldeklire gondoltam
sorszám: 13688 (57348)
(előzmény: chevy001, 2006-07-03 18:08:18)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-03 18:08:18
hali
lenne egy kérdésem. elakadtam a blokk szétszedésével, nem jön le a jobb oldali dekli. a ford mérőt leszedtem a csavarokat kiszedtem, de akad. hmi tatrtja még? vagy a kuplungot kell kiakasztani?
sorszám: 13687 (57347)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 18:07:45
Mér darálódott le a kuplungagyamról az összesfog?
A ts kuplungagy mér van vasból, az etz meg mér van alu-ból?
Melyik a jobb?
Mért váltottak a németek alura?
És mér darálódott le?????????
sorszám: 13686 (57346)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-03 16:12:57
Na ma jól kicsesztek velem. Multhéten vettem egy TS 250/1-est. És ugye átíratáshoz kell eredetiség vizgya (13000 amit soknak tartok hisz egy 1000cm3-es gépre "csak" 2000el több) meg biztosítás(ami nekem 1 évre 8000 párszáz). Aztán meg az eredetiség vizsgán meg azt mondták, h nem olvasható rendesen az alvázszám ezért mennyek a közlekedés felügyeletbe. ráadásul még a berúgókart amelyik rugó visszahúzza az is eltört :(
sorszám: 13685 (57341)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-03 16:01:11
Két évig nem lehet vinni embert ugyanúgy mint kocsival két évig nem lehet futót húzni. És ezt a két évet a megszerzett első jogsitól számítandó a kategória nem számit. Tehát ha 20 évesen teszem le A korl-ra a jogsit de már 17 éves korom óta van kocsira jogsim akkor már vihetek is embert. Asszem így mesélte az oktatóm.
sorszám: 13684 (57338)
(előzmény: Keri, 2006-07-03 14:59:06)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-03 15:43:57
Visszaterve a témára, irogatok a rezó méretező programba, igaz hogy a könyökcső hosszát lehet variálni a szorzó változatásával, de ha a következő paramétereket adom meg akkor negatív középrész jön ki: 5500 f/perc, 114 fok szögelfordulás, (142 a kis ETZ-é), 36 könyökátmérő és ennyi, namost ha a fordulatot 4000-ig csökkentem akkor már legalább 0 a középrész de akkor azé álljon már meg a menet hisz gyári adat hogy 5500 körül húz a legjobban akkor hova csökkentsem a fordulatot? nem tudok a könyök hosszából sem elvenni mert akkkor meg nem tudom majd föltenni a mocira.... egyszóval BAJ van, segítsetek!!!!!!!
sorszám: 13683 (57334)
(előzmény: Keri, 2006-07-03 14:38:33)

 
 
zsoolti
válasz erre | email2006-07-03 15:07:21
Értem, köszi az infot, azért majd megkérdezek 1-2embert.
sorszám: 13682 (57330)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 14:59:06
hu, ez jo kerdes, szerintem lehet, de nem tudom biztosra, lehet hogy a mopedet nem tartjak szamon. Szerintem egy Simoval is meg lehet ugyan azt a vezetesi tapasztalatot szerezni mint barmi massal, ebbol kiindulva en a lehetra tippelnek.
sorszám: 13681 (57329)
(előzmény: zsoolti, 2006-07-03 14:53:00)

 
 
zsoolti
válasz erre | email2006-07-03 14:53:00
2éve van jogsim, de az csak moped. Így is lehet akkor utast szállítani?
sorszám: 13680 (57328)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 14:41:54
az elso jogositvanyodtol szamitva nem szallithatsz. Tehat ha kocsira volt akkor vihetsz.
sorszám: 13679 (57327)
(előzmény: zsoolti, 2006-07-03 14:37:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 14:39:34
ugye a tuning/fejlesztes rovatbol ideztem:

http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/73
sorszám: 13678 (57326)
(előzmény: Keri, 2006-07-03 14:38:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 14:38:33
A rezo meghatarozo parametere a hossza.
ez hatarozza meg a fordulatszamot.

Nekem engedte atirni a konyokcso hosszat. Illetve azt a 10es szorzott. Mert azt kell megadni, hogy a konyokcso hanyszoros hosszusagu az atmerohoz kepest. Tehat lemered a hosszat es atmerojet, elosztod egymassal es beirod a progiba.

"Középrész: átmérője elég, ha a könyök 2,5-szöröse, de akár 3,5-ig is elmehet, az űrtartalom és az elhelyezhetőség is szerepet játszik a meghatározásban. A középrész hosszúsága a szerkesztésből adódó, előre nem meghatározott méret. Ha negatív hosszúságúra jön ki, akkor ezt többféleképpen orvosolhatjuk. Rövidíthetjük a könyökcsövet, kisebbre vehetjük a hangolás fordulatszámát és a középrész átmérőjét a megadott határok közt, vagy pedig a kúpszögeket kell növelni szintén a megadott határok közt."
sorszám: 13677 (57325)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-03 14:16:11)

 
 
zsoolti
válasz erre | email2006-07-03 14:37:59
Sziasztok!
Nemrég kaptam meg a jogsimat (A1) és KRESZ szerint 1 évig nem szállíthatok utast. Szerintetek mennyire foglalkoznak ezzel a rendőrök? Vagy, ha ebbe belekötnek, akkor mennyire büntethet meg? Valakinek saját tapasztalat?? Ja, és megvettem életem első ETZ-jét! Nagyon kiráááááály! :D
sorszám: 13676 (57324)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-03 14:16:11
A gyártási hibákra visszatérve teljesen igazat adok neked/nektek mert az én kisiparimon is belelóg a lemez a kúpba stb. A rezó méretező programmal próbáltam már számolgatni, csak az volt a baj hogy 250-esnél a könyök hosszát mindig 10x akkorának vette mint a könyök átmérőjét ez az egyik, a másik meg hogy középrész átmérőjének negatív szám jött ki? Amúgy az én kisipari rezómon sincs középrész csak egy diffúzor utánna szűkülni kezd majd jön a konfuzor de sehol a középrész?
sorszám: 13675 (57321)
(előzmény: Keri, 2006-07-03 13:35:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 13:35:10
az igen :)
Ez is atgondolt tervezes eredmenye lehetett.
Valoszinuleg lemasoltak valami mas hasonlo ccm-es motor rezojat, csak azt felejtettek el hogy egy Yamaha lazan kiporgi a 16ezret, addig az MZ jo ha a 6000et.
Amugy ha megnezitek, a fordulatszamra a cso hossza van legnagyobb befolyassal. Tehat a leomlo hosszat erdemes novelni, akkor lefele tolodik a fordulatszam.
sorszám: 13674 (57318)
(előzmény: lpeti, 2006-07-03 13:13:45)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-07-03 13:13:45
én számolgattam a kisipari rezot (kis etz) és valami 7500 1/min jött ki. nem tudom hogy a nagyobbnal is hasonloak-e a paraméterei.
sorszám: 13673 (57316)
(előzmény: Keri, 2006-07-03 13:09:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 13:13:35
szakirodalomban van robbantott abra
sorszám: 13672 (57315)
(előzmény: M@tyesz, 2006-07-03 12:39:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 13:09:47
130 egy jo allapotu gyari ETZnel teljesen jo. Rezotol a 110 az keves.
Also tartomanyban csokkenhet a nyomatek, de felso tartomanyban ra kellene pakolnia illetve jobban ki kellene forognia.
Kisipari rezorol azt hallotam durva gyartasi hibai vannak, pl a kupok szelen tullog a lemez es ez lefogja. Ha kireszeled ezeket a hibakat akkor viszont jelentosen javulhat.

Jo volna kiszamolni az adott rezo parametereit is mert olyanrol is hallottam hogy MZ szamara elerhetettlen fordulatszamra mereteztek.

Mik a meretek?
A tuning rovatban van szamolo program.
sorszám: 13671 (57313)
(előzmény: Lacoska, 2006-07-03 12:21:52)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-07-03 12:39:19
Sziasztok!

Szédszedtük a Mz blokkot,és most az a helyzet merült fel,hogy valószínüleg nem tudjuk majd összepakolni :-))))))
Szóval,ha van vki,aki Mc-on lakik,és nagyon vágja az ilyet,annak a segítségét megköszönném.
Vagy ha vki tudna címet küldeni nekem,ahol vannak rajzok a motorról,azért is nagyon hálás lennék.
A címem: szocimotoros@citromail.hu
Köszike!
sorszám: 13670 (57308)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-03 12:21:52
Köszi a választ!
Remélem még a közelben vagy...most tettem fel a kisipari rezót, talán egy kicsit jobban pörög tőlle, de viszont nyomatékszegényebb, ETZ250 van szó, 18-as lánckerék, gyári dobbal 130 a legvége megfelelő ez a végsebesség vagy többnek kellene lennie? ez az első kérdés, a másik meg az hogy 110 rezóval ez is természetes?
sorszám: 13669 (57306)
(előzmény: Keri, 2006-07-03 11:30:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 11:30:45
attol fug mire meretezed :)
csucsteljesitmenyben akar duplaja is lehet egy jo rezotol, de lehetseges hogy olyan keskeny fordulatszam tartomanyban adna le, hogy nem tudnad kihasznalni az eredeti valtoval
sorszám: 13668 (57299)
(elözmény: Lacoska, 2006-07-02 21:47:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 11:28:12
Ez lehet hogy nem a motor bune :)

sorszám: 13667 (57298)
(elözmény: Lacoska, 2006-07-02 21:04:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 11:23:47
Lehet, csak nem tudom kapsz e.
Elsore cserelj benne rugot, mert az eloregedett rugotol is lehet puha az egesz, valamint tegyel bele megfelelo surusegu olajat.

En adtam neki 2-3cm elofeszitest surubb olajat es kicsi tultoltottem az olajat a teloban, mert igy a kevesebb levego kemenyiti a rugozast. Persze ezt kopott teloval es gagyi szimeringel nem tudod megcsinalni.
Igy nagyon jol viselkedik a gep palyan.

Az olaj suruseg most ugy van hogy kb 1/4telo olaj a maradek pedig MOL hykomol...ez jo suru. Mindenesetre erdemes sajat magadhoz kikiserletezni a suruseget.

Utcara lehet hogy nem toltenem tul es 1-2cm elofeszites elegendo lenne.
sorszám: 13666 (57295)
(elözmény: Lacoska, 2006-07-02 11:08:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-03 11:12:35
Igyekszem a heten kirakni. A szoveg kesz, de meg sokat kell vele dolgozni mire kikerulhet. HUngaroringet meg nem tudom hogy irom meg...anyira esemenytelen volt. Nem esett szet semmi, csak felmentem a palyara es ment a gep ahogy kell :) dog unalom ez igy :)))
sorszám: 13665 (57294)
(elözmény: Lacoska, 2006-07-02 01:00:33)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 09:31:45
Bocs....
kétszer ment véletlen...
sorszám: 13664 (57288)
(előzmény: anybody, 2006-07-03 09:22:43)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 09:22:43
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám!
A ts kuplungom kuplungagyának a tengellyel érintkező részénél lenyíródott az összes "fog". Mitől lehet ez?
Elméletileg azért van, hogy erős legyen!?
Említésre méltő még, hogy a ts kuplung etz-be volt belepakolva, másrészt nem tudom, hogy utángyártott kuplungagy volt e, de azt tudom, hogy öntött vas féleség volt!
Hogyan tudnak a fogak lenyírodni? Etz-nél az alu kuplungagy az erősebb vagy mi?
NEM ÉRTEM, DE SZERETNÉM!
SEGÍTSETEK!!!
sorszám: 13663 (57287)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-03 09:12:15
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám!
A ts kuplungom kuplungagyának a tengellyel érintkező részénél lenyíródott az összes "fog". Mitől lehet ez?
Elméletileg azért van, hogy erős legyen!?
Említésre méltő még, hogy a ts kuplung etz-be volt belepakolva, másrészt nem tudom, hogy utángyártott kuplungagy volt e, de azt tudom, hogy öntött vas féleség volt!
Hogyan tudnak a fogak lenyírodni? Etz-nél az alu kuplungagy az erősebb vagy mi?
NEM ÉRTEM, DE SZERETNÉM!
SEGÍTSETEK!!!
sorszám: 13662 (57285)

 
 
Apacs
válasz erre | email2006-07-03 09:09:52
ja, telszámot nem írtam a TS-hez!!! Bocs!
70/367-4830
sorszám: 13661 (57283)

 
 
Apacs
válasz erre | email2006-07-03 09:07:41
Sziasztok!

Kell valakinek egy mutatós TS 250/1-es? A motor egyben van, új kuplung, gumik, fékek, és lámpabúrák! Kondenzátorhiba miatt nem ment most el vizsgázni, egyébként rendben van!
képet szívesen küldök róla, a viva.etyek@citromail.hu címen lehet kérni! Ja, az ára: 55000 Ft alku nélkül!!!
Pááá
sorszám: 13660 (57282)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-03 00:37:54
Bocs...jobb oldal!!!
sorszám: 13659 (57276)
(előzmény: JuniorII, 2006-07-03 00:35:51)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-03 00:35:51
Hali. Vedd le a bal oldal deknit, ott lesz elvileg középen fennt. Nem kell szétszedni hozzá a váltót.Egy kis csavar lóg ki, azon kéne lennie a kék vezetéknek.
sorszám: 13658 (57275)
(előzmény: WSX753, 2006-07-03 00:30:59)

 
 
WSX753
válasz erre | email2006-07-03 00:30:59
Sziasztok. Van egy érdekes problémám TS 250/1-sel. Üresjelző lámpa nincs rajta, de a kapcsolóját állítólag beszerelték gyárilag. Ez hol van és hogy néz ki? A megszakítóház alól a kék vezetéknek kell ettől jönnie, de az le volt szakadva, így tanácstalan vagyok, szétszedni meg nem akartam a váltót érthető módon. Van valami tippetek?
sorszám: 13657 (57274)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-02 23:25:44
Sziasztok.
Remélem jó helyre írok.
Azt szeretném kérdezni, hogy egy ETZ 125-be hogyan tudom bekötni a fordulatszám-mérő spirált, mert sajnos a blokkon a henger mellett a helyén nincs luk csak egy kiemelkedö rész ahol elvileg a helye lenne. A motort úgy vettem , hogy van rajta ford.szám mérő, de spirál az nincs....! Köszi a segítséget.
sorszám: 13656 (57269)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-07-02 23:16:03
hmmm nem tudom mi lehet,látnom kellene azt a különleges kuplungot
sorszám: 13655 (57268)
(előzmény: asztalos, 2006-07-02 22:56:16)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-07-02 22:56:16
Helló Bambi mester!

Van egy ismerősöm akinek van egy es 250ese és az a baja hogy nem old a kuplung akárhogy állítottuk is. De érdekes ha behúzom a kuplungkart akkor a berúgókar nem hajtja meg a főtengelyt de ha sebességben akkor viszont nem old a kuplung. Levettük a kuplung felőli deknit de még életemben nem láttam ilyen kuplungot. Mi lehet a baj. Esetleg e-mailon keresztül tudnánk-e egyeztetni?
sorszám: 13654 (57267)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:46:17
Na az a lényeg ennyit szerettem volna mára, most lépek, a témával kapcsolatban várom a tényeket, írományokat, dokumentumokat továbbra is a: novajazemlja@freemail.hu-ra
Előre is köszi! Jó éjszakát!
sorszám: 13653 (57266)
(előzmény: piri, 2006-07-02 22:21:47)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-02 22:21:47
És gondolom 10 ezret pörögnek és ahhó má azé kell csapágy is +ez+az :-)
sorszám: 13652 (57262)
(előzmény: bambi99, 2006-07-02 22:16:44)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-07-02 22:18:52
Na ez érdekel engem még több infót ha lehetne! Mit kellene átalakítani dokumentumokat ide várom novajazemlja@freemail.hu
sorszám: 13651 (57260)
(előzmény: bambi99, 2006-07-02 22:16:44)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-07-02 22:16:44
Ki lehet hozni30 le-t.Indulnak a gyorsulási versenyeken mz motorok és egynémely 400.-as motort is megszoktak verni.Ezek a motorok 36-le tudnak,és 400 méteren hivatalosan mérve 156 km sebességre képesek.
sorszám: 13650 (57259)
(elözmény: Lacoska, 2006-07-02 21:04:22)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu