hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

chevy001
válasz erre | email2006-07-06 22:58:52
Kössz mindenkinek az infót! Még most se tudom mi balya lehetett. Egy szerűen nem értem, Kompresszió volt, de nem rúgott vissza se. Tologattam egy kicsit, aztán beindult. Gond nélkül mentem vele 1 órát. Egyébként pöpec szikrám volt, rendesen előgyujtás. szóval ez egy talány , most is pöccröf indul.
Csak délután makacsolta meg magát a kicsike. :)
sorszám: 13799 (57586)
(előzmény: asztalos, 2006-07-06 21:54:58)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-07-06 21:54:58
hello chevy001

szerintem nézd meg elöször a mexakítót, ha jó akkor a trafót.
sorszám: 13798 (57583)
(előzmény: chevy001, 2006-07-06 18:15:14)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 21:49:14
Egyébként nekem is úgy világít eza 45/45Wattos, hogy ha a tojást beraknám a lámpafejbe megföne 50km alatt simán :-(
sorszám: 13797 (57582)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 21:47:08
Féklámpának meg itt a ledes a honlapon...
Esetleg még egy elektromos indexrelé azt máris sokkal jobb a helyzet...
sorszám: 13796 (57581)
(előzmény: piri, 2006-07-06 21:45:16)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 21:45:16
Inkább az első helyzetjelzőt kéne valami csecse 10Wattos hallogénre cserélni és az ad annyi fényt nappal, hogy beveszi a yard, hogy aza tompított.
És ezzel 35Wattot spórolunk :-)
sorszám: 13795 (57580)

 
 
TomiCsucsu
válasz erre | email2006-07-06 21:44:25
Hali!

Láttam MZ-s boltban szép kipufogót kb 6-7e-ért. Az én TZ-mben 43e km van és van pár furat a kipugó végén. Ettől ugyen "jobban szellőzik", de a patent kis gyári hangját elvesztette. Nomeg el is lehet tömődve rendesen.

Érdemes beruházni egy ilyen utángyártott kipufogóba?

Valakinek valami tapazstalata?
sorszám: 13794 (57579)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 21:34:42
Az emblémák/prospektusok...

http://www.vennbahn-buecherei.de/mzklassiker//inhalt/prosp.html
sorszám: 13793 (57578)
(előzmény: ZsoZol, 2006-07-06 19:13:50)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-07-06 21:17:28
Ajánlom, hogy a fesszabályzót cseréld elektronikusra és tartsd azt is szem előtt, hogy kevésből gazdálkodsz. Az én féklámpasarum le van húzva, indexelés helyett inkább mutogatok (az legalább látszik is mondjuk nappali világosságban is!) , meg nem használom a fényszórót sötétedés után se, ha elég a közvilágítás.
Illetve 3000-es fordulat alatt vagy nem pörgetem a gépet, vagy azonnal lekapom a tompit. A gyári fesszabályzóval szemben állandó gyanakvással viseltetek, meglepetésszerűen ellenőrzöm az érintkezőket és a Flamisch Ottó-féle diagnosztikai könyv, meg a gyári értékek alapján a dinamót és a fesszabot.
Az akkut minden tervezett indulás előtt töltöm kicsit, igaz ő egyébként sincs valami jó állapotban. Megjegyzem, nem kellett neki túl sok üzemóra a TS-ben, hogy tönkremenjen...
sorszám: 13792 (57577)
(előzmény: chevy001, 2006-07-06 19:44:12)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-06 19:44:12
Ezt még nem próbáltam, most megyek aztán megpróbálom belökni a vasat
sorszám: 13791 (57575)
(előzmény: piri, 2006-07-06 19:40:26)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 19:40:26
Azt kéne tudni, hogy amikor így elkezdi a gagyizást akkor ha leveszed a világítást, vagy átrakod teljesen jobbra a dinamó állásban akkor is csinálja-é?
Mert a TS elég érzékeny az akksi lemerülésre, sőt szerintem nem is tudja feltölteni ha világítasz mindíg, tehát nem árt néha feltölteni.
sorszám: 13790 (57574)
(előzmény: chevy001, 2006-07-06 19:34:34)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 19:36:37
Az is jó kis vas csak nekem a formája annyira nem gyön be de az a legkiforrottab és legnagyobb számban gyártott cucc :-)
sorszám: 13789 (57573)
(előzmény: trophylaci, 2006-07-06 17:41:38)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-06 19:34:34
Eddig soha nem csinálta csak ma
sorszám: 13788 (57572)
(előzmény: piri, 2006-07-06 19:31:27)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 19:31:27
Ez sokféle alkatrész problámája lehet ezért szivatós... Főleg ha időszakosan csinálja.
Akkor rögtön szedd ki a gyertyát annak színe támpontot adhat...
Vanitt a szakirodalomban igen jó gyertyakép -magyarázat.

sorszám: 13787 (57571)
(előzmény: chevy001, 2006-07-06 18:15:14)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 19:26:53
Szerintem sokat kap
sorszám: 13786 (57570)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-07-06 18:49:15)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2006-07-06 19:13:50
Heelló!Nem tudnátok nekem MZ jelet(TS 125-250) küldeni e_mailban??
HA igen, akkor kösz!
sorszám: 13785 (57569)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-07-06 18:49:15
hello lenne egy problémám. hidegen a motor indul minden kafa. csak 4000 a fordulat. aztan melegszik lemegy 2000re. aztan megyek vele 10kmet, lemegy ezerre és leáll minden pirosnál. melegen nem akar indulni rúgásra. visszapöffen a kipuff is néha.... most lett felújítva a főtengej, meg a mexakító, ja sztenderden a fordulat lecsökken mi a gond . segítsetek
sorszám: 13784 (57567)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-06 18:15:14
Hi!
Lenne egy nagy problémám, ami ma jelentkezett. Ment a gép szép egyenletestempóban aztán leállt, kuplung be pörgetés megy tovább aztán megint megáll ekkor már be se indult. Úgye jön a szokásos mizzéria gyertya ki karbi kipucol benzincsövet megnézem (folyik rendesen). Beleraktam egy másik gyertyát és a moci nem indul. Előbb próbáltam betolni az sikerült, aztán mentem 30-40 métert aztán megint leált. Hol lehet a probléma? Nem kap benzint, elég levegőt? Vagy a fesz szabájzó elviszi az áramot? Egyébként TS 250/1
sorszám: 13783 (57564)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-07-06 17:41:38
Szerintem a Trophy!! :))
sorszám: 13782 (57562)
(előzmény: piri, 2006-07-06 17:08:15)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 17:08:15
+ lehet csinálni azt a féklámpakapcsolót, hogy jó legyen.
Nem kell most azé elanni a jó kis német teknikát.
Szerintem mind közül a perka a legjobb!!!
sorszám: 13781 (57561)
(előzmény: makómiki, 2006-07-06 16:31:20)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-06 16:49:13
Köszi az ötletet, eszembe juthatott volna. :( Mindegy, már kész a marcee által vázolt módon, és nem is sérült meg a fékdugattyú.

A nagy szimmering az jó minőségű, de vettem hozzá kis karmantyút is, ami csak 140 Ft volt, szóval szerintem magyar. Jobban járok, ha bennhagyom a régit, nem?
sorszám: 13780 (57559)
(előzmény: Zapkorte, 2006-07-06 16:44:59)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-06 16:44:59
sürített levegővel. Ha nincs otthon, vidd el a benzinkúthoz. de ne fordítsd magad felé, mert kilő, mint egy rakéta.
sorszám: 13779 (57558)
(előzmény: rebel56, 2006-07-06 13:35:10)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-06 16:43:10
Nekem meg felibe tört a rendszámkeretem, és elmaradt a tábla. Ráadásul egy olyan úton, ahova mindkét oldalról behajtani tilos, úgyhogy kész lebukás lett volna, ha meg nem hallom a csilingelését. Így aztán összeszedtem, és idehaza idegi alapon kifúrtam, és nagy csavarokkal fölcsavaroztam. A rák egye ki a belét annak, aki ezt a rendszámtáblakeretezést kitalálta, én nem fogom az ocsmányirodára hordani a kevés pénzem, ha elvész.
sorszám: 13778 (57557)
(előzmény: makómiki, 2006-07-06 16:31:20)

 
 
makómiki
válasz erre | email2006-07-06 16:31:20
utolért honecker bosszúja!
a hátsó féklámpasaru nem volt leszigetelve és a 300ft os benzinből javított utakon úgy rázódott, hogy letestelt, de a kosz, meg a 16A bizti miatt csak kevés volt az áram:( ELADOM!!!
sorszám: 13777 (57556)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-07-06 15:41:24
Haha,sikerült a Kresz-em,75-ből 71pontot értem el. Egy 250essel megyek majd.
Azt tudja vki,hogy a honvédségi rohamsisakban való motorozásért mit szólnak a rendőrök? Pusztán megbüntetnek érte egy tízesre,vagy le is lőnek ott helyben? :-)
Hajrá!
sorszám: 13776 (57555)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-06 14:48:54
Köszi, sikerült! :)
sorszám: 13775 (57553)
(előzmény: marcee, 2006-07-06 14:21:09)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-07-06 14:21:09
Egy fogóval ki lehet húzni a dugattyút óvatosan, de csak a legvégénel fogva, ott ahol már nem megy be a szimeringbe. Húzod húzod és egyszer megadja magát és átjön az egész kóceráj a szimeringen. Utána már könnyű kifordítani a rossz szimmeringet belőle.
sorszám: 13774 (57552)
(előzmény: rebel56, 2006-07-06 13:35:10)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-07-06 14:03:43
Huu bocs tényleg pedig még olvastam is
Kössz hogy szoltál
sorszám: 13773 (57551)
(előzmény: rebel56, 2006-07-06 13:52:13)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-06 13:52:13
Annyira nem volt villám, mert a válasz (13761) megelőzte a kérdést. ;)
sorszám: 13772 (57549)
(előzmény: charlie, 2006-07-06 13:44:00)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-07-06 13:44:00
Na és egy villámkérdés most akkor van az ETZ-be dinamó vagy nincs ?
sorszám: 13771 (57548)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-06 13:35:10
Elkezdtem szerelni a féket. A főfékhengerből pumpával nem tudtam kiszedni az alkatrészeket. Hogy lehet finoman, sérülés nélkül eltávolítani őket?
sorszám: 13770 (57547)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 12:43:19
Ha van akksi akármilyen lepusztult is az szerintem is jobb bennehagyni.
sorszám: 13769 (57546)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-07-06 12:13:35
Ja a lényeget elfelejtettem, a dinamó öngerjesztős, elkezd forogni, a bennemaradt mágnesességtől elkezd tölteni, majd önmagát gerjeszti. (Ezért egyszerű betolni akár akku nélkül is.)
A generátor viszont nem öngerjesztő, hanem induláskor az akkuból kapja vissza a gerjesztést, vagyis ha gyenge akksival be akarod tolni, akkor az sokkal nehezebb. Akku nélkül meg nem is fog menni. Viszont ha beindul, és kiveszed belőle az akksit, akkor ott le fog valami égni!
sorszám: 13768 (57545)
(előzmény: Atilla, 2006-07-06 12:08:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-07-06 12:08:23
Ha az akkumulátor lemerül simán gyújtásra rakod és be lehet tolni, az nem árt a generátornak. (Az más kérdés, hogy valami agyondoppingolt hosszútávfutó az nem árt hozzá, mert marha nehéz) :-)
A generátor sajátossága, hogy ha kiveszed az akkumulátort az viszont nagyon nem jó.
Vagyis ha van benne akku, de szar az nem gáz!
sorszám: 13767 (57544)
(előzmény: rebel56, 2006-07-06 11:30:28)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 11:44:35
Viszont egy laposelemmel már elinul, esetleg 2vel ezt kipróbáltam :-)))
sorszám: 13766 (57543)
(előzmény: piri, 2006-07-06 11:42:27)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 11:42:27
Szerintemse...
Lagalábbis az enyéimet se lehetett betolni akksi nélkül (ETZ).
sorszám: 13765 (57541)
(előzmény: Rókapimpó, 2006-07-06 01:59:39)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-06 11:30:28
De, be lehet! Csak ahogy Atilla szavaiból kivettem, árt a generátornak. (Atilla, részleteznéd?)

Nekem volt már ilyen problémám, hogy rajtafelejtettem a lámpát és csontig leszívta az akksit. Töltő nem volt a közelben, feltoltam egy lejtőre, kulcs teljesen jobbra, majd gurulás közben kulcs rendes gyújtás állásba, és beindult. /ETZ/
sorszám: 13764 (57540)
(előzmény: charlie, 2006-07-06 11:21:25)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-07-06 11:21:25
Köszi :Rókapimpó Attila .

Nekem nincs ilyen próblémám csak kérdeztem hogy van e ilyen az ETZ-ken . Tehát ha az akksi lemerül akkor az istennek se lehet beindítani ?
sorszám: 13763 (57539)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-07-06 09:21:17
Mint egy süllyedő óceánjáró... :))
sorszám: 13762 (57532)
(előzmény: makómiki, 2006-07-06 07:58:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2006-07-06 09:02:00
Ha jót akarsz be ne told akksi nélkül semmilyen állásban!
Az ETZ ugyanis generátoros nem dinamós!
sorszám: 13761 (57529)
(elözmény: Sasa 666, 2006-07-05 17:41:10)

 
 
makómiki
válasz erre | email2006-07-06 07:58:37
Kösz:) Minden fény kialudt...
sorszám: 13760 (57525)
(elözmény: Sasa 666, 2006-07-05 18:30:44)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-07-06 01:59:39
ETZ-ken nem működik ez az aksi nélkül betolós állás!
sorszám: 13759 (57521)
(elözmény: Sasa 666, 2006-07-05 17:41:10)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-06 00:47:09
Lehet, hogy csak a főbizti ment ki...
Világít a töltésellenőrző?
Féklámpa?
Index...
Ezek mind a trafó 15-ös pontjáról kapják az akksi tápját a gyújtáskapcsolón és a főbiztin keresztül...
Ha annyira le van merülve az akksi, hogy nem szól a duda lehet nem indul el.
sorszám: 13758 (57519)
(elözmény: Sasa 666, 2006-07-05 14:45:13)

 
 
kajla26
válasz erre | email2006-07-05 23:37:38
sziasztok! nemrég vettem egy ETZ 250-est. a blokkot szétszedett állapotba kaptam hozzá, az itt talált dokumentáció alapján összeraktam, de maradt 3 db alátétem ami valszínű a fötengelyre való a kupplung alá. a rajzon valami ilyesmi van. csak az a probléma ,hogy nem egyforma vastagok és nem tudom hogy melyik hova való! ebben kérném a segítségeteket.előre is köszönöm!
sorszám: 13757 (57518)

 
 
davbar
válasz erre | email2006-07-05 22:41:07
:D Nemhiszem. 3000-et lemotoroztam vele probléma nélkül :)
sorszám: 13756 (57513)
(előzmény: pandagyik, 2006-07-05 22:38:36)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-07-05 22:38:36
Lehet hogy ezért nem használták:))
sorszám: 13755 (57512)
(elözmény: Sasa 666, 2006-07-05 21:15:31)

 
 
shamen
válasz erre | email2006-07-05 22:09:47
Írigyelek érte Sasa!

Szeretném már én is elmondani ezt. Ezért, ha valaki tud egy 250-es ETZ-t a környezetében szívesen venném, ha értesítene. Persze böngészem a hirdetéseket is, de nem minden gép van benne.
Feltalálási helyem Jász-Nagykun Szolnok megye Jászsági része. 100-nál több km-t nem akarok menni érte.
Előre is köszi.
sorszám: 13754 (57508)
(előzmény: Sasa 666, 2006-07-05 22:01:07)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-07-05 22:01:07
Nos, lehet lesz egy ETZm... :)
sorszám: 13753 (57506)

 
 
davbar
válasz erre | email2006-07-05 21:51:28
Aha. Köszi a segítséget! Holnap elviszem egy emberthez aki többet ért hozzá mint én, mert én nem sokat. Mit jelent a megerőltetés? Mire figyeljek legközelebb?
sorszám: 13752 (57504)

 
 
Vaszilij87
válasz erre | email2006-07-05 21:46:04
NEM számít, h mennyi km van benne, ha egyszer megerőlteted a váltót, 5km alatt is képes szétdarálni a léptetővillákat. Ha szétszeded, nézd meg a 3 villa lapját, ahol érintkezik, ha nem párhuzamosan kopott meg az érinkezési felülettel, akkor óvatosan meg lehet köszörülni, de hézagolni kell utána amennyire lehetséges. A kapcsolókömök kopása is okozhat ilyet, de főleg együtt a 2dolog szokott előjönni.
sorszám: 13751 (57503)

 
 
Vaszilij87
válasz erre | email2006-07-05 21:40:58
NEM számít, h mennyi km van benne, ha egyszer megerőlteted a váltót, 5km alatt is képes szétdarálni a léptetővillákat. Ha szétszeded, nézd meg a 3 villa lapját, ahol érintkezik, ha nem párhuzamosan kopott meg az érinkezési felülettel, akkor óvatosan meg lehet köszörülni, de hézagolni kell utána amennyire lehetséges. A kapcsolókömök kopása is okozhat ilyet, de főleg együtt a 2dolog szokott előjönni.
sorszám: 13750 (57502)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu