:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Utánvételel is meg lehet oldani vagy személyesen kell elmennem érte, én Egerben lakom hol lenne az említett áru, azért kérdezem ha az utóbbi érvényes esetleg?
őőőő. valamiért magától megjavultt. de magamtól is kaptam egy emilt... mintha nem lettem volna magamnál...
ÁRa: 1700.-
küldök majd még a mai nap folyamán neked képet!
Hei!
Kérnék képet ide: novajazemlja@freemail.hu hogyha lehet, mert érdekelne engem, meg a pontos funkcióját is leírhatnád mellé mert annyi zagyvaságot hallottam már hogy az csak na...Jah és persze majd elfelejtettem mennyibe is kerül :-)?
Villamerevitők eladók!
3-as acél lemezből! nagyon erős ,és még 1kg sincs! képet mélbe tudok küldeni.
dupla ajku szimering kene, jo minoseggu, 30x62x7 vagy 10-es, akinek van otlete irjon, koszi elore is
igen érdemes! a furattal nem oldod meg a problémádat! inkább ha rámész egy autópályára ,és jól meghuzatot husszabb távon! ekkor kiég, de még igy sem lesz olyan mint egy uj! Számit nagyon sokat!
igen, erdemes rugalmas felfuggesztest hasznalni amig ilyen pocsek utak es ilyen silany rendszamtablak vannak.
Masik amit csinaltam az, hogy csavar helyet gyorskotozovel raktam fel a tartoval egyutt, ez is rugalmas felfuggesztes es ugy tunik bevallt, csak multheten becsovalt a motor segge a villamos sinen es felesegem lerugta.
Ezexerint jó lenne, ha tennék alá gumialátétet is két brezonnal, hogy ne nyíródjon el?
Kaptam a mofakernel 25W-os 6V halogent.
Jobban vilagit mint az eredeti 35os de a foglalat az sajna nem stimmel, de azert belerakhato atalakitas nelkul.
nekem sikerult megoldanom hogy kiraly toltesem legyen. A feszab erintkezojenek tul nagy volt az atmeneti ellenalasa ezert nem tudott tolteni rendesen. Eleinte csak vilagitassal, a vegen mar szarra porgetve csak gyujtassal sem termelt eleg villanyt.
Kicsereltem a generatort az osszes alkatreszt, fesszabot halal pontosan belottem, de meg mindig nem toltott, aztan veletlenul rovidrezartam azt az erintkezot amivel gond volt es hirtelen megjott az aram.
Most refivel jarok es alapjaraton is tokeletes toltesem van.
tehat erdemes egy jo elektronikus fesszabot berakni, ha tovabbra sincs toltes, akkor ki kell mosni gazolajban a dinamo forgoreszet es alloreszet, valamint a szenkefet es kommutatort felujitani, ha el van kopva.
szivato nyitvamarad, vagy mas modon, de tul sok benyat kap.
Nekem korberepedt a tabla a csavaroknal es ugy esett le masodjara.
Most a hatizsakomban hordom es azt mondom hogy most esett le ha a rendor kerdezi :)
En sem akarok 14ezret kifizetni egy rendszamtablaert, ugyanis ilyenkor torzskony forgalmi cseret is fizetni kell.
nem mondod, hogy egy ilyen pitaner hibatol kiakadsz :)
Kulonben meg ha az a kapcsolo letestel az nem okoz semmi problemat, csak anyit, hogy a feklampa kigyullad es folyamatosan eg.
Ezert nem is kellene kicsapnia a biztit.
Siman kicsereled a torott szigetelest es boldogan motorozol tovabb, addig meg lehuzod a sarut, leszigeteled es az elso feklampa kapcsoloval jelzed a fekezest.
Gratulalok!
Kizarolag europai engedelyel rendelkezo bukosisakot fogadnak el. A rohamsisak nem ilyen...raadasul sz...rt sem er.
Vegyel inkabb egy rendes bukot. Buko nelkul meg ne motorozz. Az oktato nem tud neked adni bukot amig tanulsz?
az van, hogy a gerjesztes nem mas mint egy egyenaramu elektromagnes ami folyamatos allando magneses teret hoz letra. Aztan ahogy forog a generator tekercsein valtakozo aramot hoz letre. A dinamorol viszont egyenaram jon le a kommutator miatt. Namost ha egy dinamot elkezdunk tekerni akkor a vasban maradt magnesessek termel egy picike egyenaramot amit "betolos" uzemmodban kozvetlenul a gerjesztesre kapcsol. Ettol erosodik a gerjesztes magneses mezoje. Ettol meg tobb aram jon le a dinamorol, igy meg erosebb lesz a gerjesztes, igy felgerjed es termelni fogja a villanyt.
Mivel a generatorrol valtakozo aram jon le, ezert az egyenaramu gerjesztes nem tud felgerjedni, sot meg ki is oltja azt a kis villanyt is ami esetleg termelodne. Ezert van a diodahid a generatoron, ez egyeniranyitja az aramot, de ez levesz a feszultsegbol es ezert azt a pici kezdeti aramot is lekorlatozza, raadasul ha rajtavan egy rossz akku akkor az is beterhel neki, igy eselye sincsen felgerjedni.
Akkor van esely beinditani egy generatoros motort, ha az akkuban van egy pici feszultseg ami elegendo a gerjesztes kezdeti mukodtetesehez, es ha mar elkezdi termelni az aramot akkor kepes sajat magat eletben tartani, ilyenkor az akku mar pufferkent mukodik es erre egy rossz akku is megfelel, ami nem zarlatos. Tehat a laposellemes modszer meg mukodhet is, de a laposelem nem birja a toltest, ezert felrobbanhat.
Kössz mindenkinek az infót! Még most se tudom mi balya lehetett. Egy szerűen nem értem, Kompresszió volt, de nem rúgott vissza se. Tologattam egy kicsit, aztán beindult. Gond nélkül mentem vele 1 órát. Egyébként pöpec szikrám volt, rendesen előgyujtás. szóval ez egy talány , most is pöccröf indul.
Csak délután makacsolta meg magát a kicsike. :)
hello chevy001
szerintem nézd meg elöször a mexakítót, ha jó akkor a trafót.
Egyébként nekem is úgy világít eza 45/45Wattos, hogy ha a tojást beraknám a lámpafejbe megföne 50km alatt simán :-(
Féklámpának meg itt a ledes a honlapon...
Esetleg még egy elektromos indexrelé azt máris sokkal jobb a helyzet...
Inkább az első helyzetjelzőt kéne valami csecse 10Wattos hallogénre cserélni és az ad annyi fényt nappal, hogy beveszi a yard, hogy aza tompított.
És ezzel 35Wattot spórolunk :-)
Hali!
Láttam MZ-s boltban szép kipufogót kb 6-7e-ért. Az én TZ-mben 43e km van és van pár furat a kipugó végén. Ettől ugyen "jobban szellőzik", de a patent kis gyári hangját elvesztette. Nomeg el is lehet tömődve rendesen.
Érdemes beruházni egy ilyen utángyártott kipufogóba?
Valakinek valami tapazstalata?
Az emblémák/prospektusok...
http://www.vennbahn-buecherei.de/mzklassiker//inhalt/prosp.html
Ajánlom, hogy a fesszabályzót cseréld elektronikusra és tartsd azt is szem előtt, hogy kevésből gazdálkodsz. Az én féklámpasarum le van húzva, indexelés helyett inkább mutogatok (az legalább látszik is mondjuk nappali világosságban is!) , meg nem használom a fényszórót sötétedés után se, ha elég a közvilágítás.
Illetve 3000-es fordulat alatt vagy nem pörgetem a gépet, vagy azonnal lekapom a tompit. A gyári fesszabályzóval szemben állandó gyanakvással viseltetek, meglepetésszerűen ellenőrzöm az érintkezőket és a Flamisch Ottó-féle diagnosztikai könyv, meg a gyári értékek alapján a dinamót és a fesszabot.
Az akkut minden tervezett indulás előtt töltöm kicsit, igaz ő egyébként sincs valami jó állapotban. Megjegyzem, nem kellett neki túl sok üzemóra a TS-ben, hogy tönkremenjen...
Ezt még nem próbáltam, most megyek aztán megpróbálom belökni a vasat
Azt kéne tudni, hogy amikor így elkezdi a gagyizást akkor ha leveszed a világítást, vagy átrakod teljesen jobbra a dinamó állásban akkor is csinálja-é?
Mert a TS elég érzékeny az akksi lemerülésre, sőt szerintem nem is tudja feltölteni ha világítasz mindíg, tehát nem árt néha feltölteni.
Az is jó kis vas csak nekem a formája annyira nem gyön be de az a legkiforrottab és legnagyobb számban gyártott cucc :-)
Eddig soha nem csinálta csak ma
Ez sokféle alkatrész problámája lehet ezért szivatós... Főleg ha időszakosan csinálja.
Akkor rögtön szedd ki a gyertyát annak színe támpontot adhat...
Vanitt a szakirodalomban igen jó gyertyakép -magyarázat.
Heelló!Nem tudnátok nekem MZ jelet(TS 125-250) küldeni e_mailban??
HA igen, akkor kösz!
hello lenne egy problémám. hidegen a motor indul minden kafa. csak 4000 a fordulat. aztan melegszik lemegy 2000re. aztan megyek vele 10kmet, lemegy ezerre és leáll minden pirosnál. melegen nem akar indulni rúgásra. visszapöffen a kipuff is néha.... most lett felújítva a főtengej, meg a mexakító, ja sztenderden a fordulat lecsökken mi a gond . segítsetek
Hi!
Lenne egy nagy problémám, ami ma jelentkezett. Ment a gép szép egyenletestempóban aztán leállt, kuplung be pörgetés megy tovább aztán megint megáll ekkor már be se indult. Úgye jön a szokásos mizzéria gyertya ki karbi kipucol benzincsövet megnézem (folyik rendesen). Beleraktam egy másik gyertyát és a moci nem indul. Előbb próbáltam betolni az sikerült, aztán mentem 30-40 métert aztán megint leált. Hol lehet a probléma? Nem kap benzint, elég levegőt? Vagy a fesz szabájzó elviszi az áramot? Egyébként TS 250/1
+ lehet csinálni azt a féklámpakapcsolót, hogy jó legyen.
Nem kell most azé elanni a jó kis német teknikát.
Szerintem mind közül a perka a legjobb!!!
Köszi az ötletet, eszembe juthatott volna. :( Mindegy, már kész a marcee által vázolt módon, és nem is sérült meg a fékdugattyú.
A nagy szimmering az jó minőségű, de vettem hozzá kis karmantyút is, ami csak 140 Ft volt, szóval szerintem magyar. Jobban járok, ha bennhagyom a régit, nem?
sürített levegővel. Ha nincs otthon, vidd el a benzinkúthoz. de ne fordítsd magad felé, mert kilő, mint egy rakéta.
Nekem meg felibe tört a rendszámkeretem, és elmaradt a tábla. Ráadásul egy olyan úton, ahova mindkét oldalról behajtani tilos, úgyhogy kész lebukás lett volna, ha meg nem hallom a csilingelését. Így aztán összeszedtem, és idehaza idegi alapon kifúrtam, és nagy csavarokkal fölcsavaroztam. A rák egye ki a belét annak, aki ezt a rendszámtáblakeretezést kitalálta, én nem fogom az ocsmányirodára hordani a kevés pénzem, ha elvész.
utolért honecker bosszúja!
a hátsó féklámpasaru nem volt leszigetelve és a 300ft os benzinből javított utakon úgy rázódott, hogy letestelt, de a kosz, meg a 16A bizti miatt csak kevés volt az áram:( ELADOM!!!
Haha,sikerült a Kresz-em,75-ből 71pontot értem el. Egy 250essel megyek majd.
Azt tudja vki,hogy a honvédségi rohamsisakban való motorozásért mit szólnak a rendőrök? Pusztán megbüntetnek érte egy tízesre,vagy le is lőnek ott helyben? :-)
Hajrá!
Egy fogóval ki lehet húzni a dugattyút óvatosan, de csak a legvégénel fogva, ott ahol már nem megy be a szimeringbe. Húzod húzod és egyszer megadja magát és átjön az egész kóceráj a szimeringen. Utána már könnyű kifordítani a rossz szimmeringet belőle.
Huu bocs tényleg pedig még olvastam is
Kössz hogy szoltál
Annyira nem volt villám, mert a válasz (13761) megelőzte a kérdést. ;)
Na és egy villámkérdés most akkor van az ETZ-be dinamó vagy nincs ?
Elkezdtem szerelni a féket. A főfékhengerből pumpával nem tudtam kiszedni az alkatrészeket. Hogy lehet finoman, sérülés nélkül eltávolítani őket?
Ha van akksi akármilyen lepusztult is az szerintem is jobb bennehagyni.
Ja a lényeget elfelejtettem, a dinamó öngerjesztős, elkezd forogni, a bennemaradt mágnesességtől elkezd tölteni, majd önmagát gerjeszti. (Ezért egyszerű betolni akár akku nélkül is.)
A generátor viszont nem öngerjesztő, hanem induláskor az akkuból kapja vissza a gerjesztést, vagyis ha gyenge akksival be akarod tolni, akkor az sokkal nehezebb. Akku nélkül meg nem is fog menni. Viszont ha beindul, és kiveszed belőle az akksit, akkor ott le fog valami égni!
Ha az akkumulátor lemerül simán gyújtásra rakod és be lehet tolni, az nem árt a generátornak. (Az más kérdés, hogy valami agyondoppingolt hosszútávfutó az nem árt hozzá, mert marha nehéz) :-)
A generátor sajátossága, hogy ha kiveszed az akkumulátort az viszont nagyon nem jó.
Vagyis ha van benne akku, de szar az nem gáz!
Viszont egy laposelemmel már elinul, esetleg 2vel ezt kipróbáltam :-)))
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|