:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Kössz mindenkinek az infót! Még most se tudom mi balya lehetett. Egy szerűen nem értem, Kompresszió volt, de nem rúgott vissza se. Tologattam egy kicsit, aztán beindult. Gond nélkül mentem vele 1 órát. Egyébként pöpec szikrám volt, rendesen előgyujtás. szóval ez egy talány , most is pöccröf indul.
Csak délután makacsolta meg magát a kicsike. :)
hello chevy001
szerintem nézd meg elöször a mexakítót, ha jó akkor a trafót.
Egyébként nekem is úgy világít eza 45/45Wattos, hogy ha a tojást beraknám a lámpafejbe megföne 50km alatt simán :-(
Féklámpának meg itt a ledes a honlapon...
Esetleg még egy elektromos indexrelé azt máris sokkal jobb a helyzet...
Inkább az első helyzetjelzőt kéne valami csecse 10Wattos hallogénre cserélni és az ad annyi fényt nappal, hogy beveszi a yard, hogy aza tompított.
És ezzel 35Wattot spórolunk :-)
Hali!
Láttam MZ-s boltban szép kipufogót kb 6-7e-ért. Az én TZ-mben 43e km van és van pár furat a kipugó végén. Ettől ugyen "jobban szellőzik", de a patent kis gyári hangját elvesztette. Nomeg el is lehet tömődve rendesen.
Érdemes beruházni egy ilyen utángyártott kipufogóba?
Valakinek valami tapazstalata?
Az emblémák/prospektusok...
http://www.vennbahn-buecherei.de/mzklassiker//inhalt/prosp.html
Ajánlom, hogy a fesszabályzót cseréld elektronikusra és tartsd azt is szem előtt, hogy kevésből gazdálkodsz. Az én féklámpasarum le van húzva, indexelés helyett inkább mutogatok (az legalább látszik is mondjuk nappali világosságban is!) , meg nem használom a fényszórót sötétedés után se, ha elég a közvilágítás.
Illetve 3000-es fordulat alatt vagy nem pörgetem a gépet, vagy azonnal lekapom a tompit. A gyári fesszabályzóval szemben állandó gyanakvással viseltetek, meglepetésszerűen ellenőrzöm az érintkezőket és a Flamisch Ottó-féle diagnosztikai könyv, meg a gyári értékek alapján a dinamót és a fesszabot.
Az akkut minden tervezett indulás előtt töltöm kicsit, igaz ő egyébként sincs valami jó állapotban. Megjegyzem, nem kellett neki túl sok üzemóra a TS-ben, hogy tönkremenjen...
Ezt még nem próbáltam, most megyek aztán megpróbálom belökni a vasat
Azt kéne tudni, hogy amikor így elkezdi a gagyizást akkor ha leveszed a világítást, vagy átrakod teljesen jobbra a dinamó állásban akkor is csinálja-é?
Mert a TS elég érzékeny az akksi lemerülésre, sőt szerintem nem is tudja feltölteni ha világítasz mindíg, tehát nem árt néha feltölteni.
Az is jó kis vas csak nekem a formája annyira nem gyön be de az a legkiforrottab és legnagyobb számban gyártott cucc :-)
Eddig soha nem csinálta csak ma
Ez sokféle alkatrész problámája lehet ezért szivatós... Főleg ha időszakosan csinálja.
Akkor rögtön szedd ki a gyertyát annak színe támpontot adhat...
Vanitt a szakirodalomban igen jó gyertyakép -magyarázat.
Heelló!Nem tudnátok nekem MZ jelet(TS 125-250) küldeni e_mailban??
HA igen, akkor kösz!
hello lenne egy problémám. hidegen a motor indul minden kafa. csak 4000 a fordulat. aztan melegszik lemegy 2000re. aztan megyek vele 10kmet, lemegy ezerre és leáll minden pirosnál. melegen nem akar indulni rúgásra. visszapöffen a kipuff is néha.... most lett felújítva a főtengej, meg a mexakító, ja sztenderden a fordulat lecsökken mi a gond . segítsetek
Hi!
Lenne egy nagy problémám, ami ma jelentkezett. Ment a gép szép egyenletestempóban aztán leállt, kuplung be pörgetés megy tovább aztán megint megáll ekkor már be se indult. Úgye jön a szokásos mizzéria gyertya ki karbi kipucol benzincsövet megnézem (folyik rendesen). Beleraktam egy másik gyertyát és a moci nem indul. Előbb próbáltam betolni az sikerült, aztán mentem 30-40 métert aztán megint leált. Hol lehet a probléma? Nem kap benzint, elég levegőt? Vagy a fesz szabájzó elviszi az áramot? Egyébként TS 250/1
+ lehet csinálni azt a féklámpakapcsolót, hogy jó legyen.
Nem kell most azé elanni a jó kis német teknikát.
Szerintem mind közül a perka a legjobb!!!
Köszi az ötletet, eszembe juthatott volna. :( Mindegy, már kész a marcee által vázolt módon, és nem is sérült meg a fékdugattyú.
A nagy szimmering az jó minőségű, de vettem hozzá kis karmantyút is, ami csak 140 Ft volt, szóval szerintem magyar. Jobban járok, ha bennhagyom a régit, nem?
sürített levegővel. Ha nincs otthon, vidd el a benzinkúthoz. de ne fordítsd magad felé, mert kilő, mint egy rakéta.
Nekem meg felibe tört a rendszámkeretem, és elmaradt a tábla. Ráadásul egy olyan úton, ahova mindkét oldalról behajtani tilos, úgyhogy kész lebukás lett volna, ha meg nem hallom a csilingelését. Így aztán összeszedtem, és idehaza idegi alapon kifúrtam, és nagy csavarokkal fölcsavaroztam. A rák egye ki a belét annak, aki ezt a rendszámtáblakeretezést kitalálta, én nem fogom az ocsmányirodára hordani a kevés pénzem, ha elvész.
utolért honecker bosszúja!
a hátsó féklámpasaru nem volt leszigetelve és a 300ft os benzinből javított utakon úgy rázódott, hogy letestelt, de a kosz, meg a 16A bizti miatt csak kevés volt az áram:( ELADOM!!!
Haha,sikerült a Kresz-em,75-ből 71pontot értem el. Egy 250essel megyek majd.
Azt tudja vki,hogy a honvédségi rohamsisakban való motorozásért mit szólnak a rendőrök? Pusztán megbüntetnek érte egy tízesre,vagy le is lőnek ott helyben? :-)
Hajrá!
Egy fogóval ki lehet húzni a dugattyút óvatosan, de csak a legvégénel fogva, ott ahol már nem megy be a szimeringbe. Húzod húzod és egyszer megadja magát és átjön az egész kóceráj a szimeringen. Utána már könnyű kifordítani a rossz szimmeringet belőle.
Huu bocs tényleg pedig még olvastam is
Kössz hogy szoltál
Annyira nem volt villám, mert a válasz (13761) megelőzte a kérdést. ;)
Na és egy villámkérdés most akkor van az ETZ-be dinamó vagy nincs ?
Elkezdtem szerelni a féket. A főfékhengerből pumpával nem tudtam kiszedni az alkatrészeket. Hogy lehet finoman, sérülés nélkül eltávolítani őket?
Ha van akksi akármilyen lepusztult is az szerintem is jobb bennehagyni.
Ja a lényeget elfelejtettem, a dinamó öngerjesztős, elkezd forogni, a bennemaradt mágnesességtől elkezd tölteni, majd önmagát gerjeszti. (Ezért egyszerű betolni akár akku nélkül is.)
A generátor viszont nem öngerjesztő, hanem induláskor az akkuból kapja vissza a gerjesztést, vagyis ha gyenge akksival be akarod tolni, akkor az sokkal nehezebb. Akku nélkül meg nem is fog menni. Viszont ha beindul, és kiveszed belőle az akksit, akkor ott le fog valami égni!
Ha az akkumulátor lemerül simán gyújtásra rakod és be lehet tolni, az nem árt a generátornak. (Az más kérdés, hogy valami agyondoppingolt hosszútávfutó az nem árt hozzá, mert marha nehéz) :-)
A generátor sajátossága, hogy ha kiveszed az akkumulátort az viszont nagyon nem jó.
Vagyis ha van benne akku, de szar az nem gáz!
Viszont egy laposelemmel már elinul, esetleg 2vel ezt kipróbáltam :-)))
Szerintemse...
Lagalábbis az enyéimet se lehetett betolni akksi nélkül (ETZ).
De, be lehet! Csak ahogy Atilla szavaiból kivettem, árt a generátornak. (Atilla, részleteznéd?)
Nekem volt már ilyen problémám, hogy rajtafelejtettem a lámpát és csontig leszívta az akksit. Töltő nem volt a közelben, feltoltam egy lejtőre, kulcs teljesen jobbra, majd gurulás közben kulcs rendes gyújtás állásba, és beindult. /ETZ/
Köszi :Rókapimpó Attila .
Nekem nincs ilyen próblémám csak kérdeztem hogy van e ilyen az ETZ-ken . Tehát ha az akksi lemerül akkor az istennek se lehet beindítani ?
Mint egy süllyedő óceánjáró... :))
Ha jót akarsz be ne told akksi nélkül semmilyen állásban!
Az ETZ ugyanis generátoros nem dinamós!
Kösz:) Minden fény kialudt...
ETZ-ken nem működik ez az aksi nélkül betolós állás!
Lehet, hogy csak a főbizti ment ki...
Világít a töltésellenőrző?
Féklámpa?
Index...
Ezek mind a trafó 15-ös pontjáról kapják az akksi tápját a gyújtáskapcsolón és a főbiztin keresztül...
Ha annyira le van merülve az akksi, hogy nem szól a duda lehet nem indul el.
sziasztok! nemrég vettem egy ETZ 250-est. a blokkot szétszedett állapotba kaptam hozzá, az itt talált dokumentáció alapján összeraktam, de maradt 3 db alátétem ami valszínű a fötengelyre való a kupplung alá. a rajzon valami ilyesmi van. csak az a probléma ,hogy nem egyforma vastagok és nem tudom hogy melyik hova való! ebben kérném a segítségeteket.előre is köszönöm!
:D Nemhiszem. 3000-et lemotoroztam vele probléma nélkül :)
Lehet hogy ezért nem használták:))
Írigyelek érte Sasa!
Szeretném már én is elmondani ezt. Ezért, ha valaki tud egy 250-es ETZ-t a környezetében szívesen venném, ha értesítene. Persze böngészem a hirdetéseket is, de nem minden gép van benne.
Feltalálási helyem Jász-Nagykun Szolnok megye Jászsági része. 100-nál több km-t nem akarok menni érte.
Előre is köszi.
Nos, lehet lesz egy ETZm... :)
Aha. Köszi a segítséget! Holnap elviszem egy emberthez aki többet ért hozzá mint én, mert én nem sokat. Mit jelent a megerőltetés? Mire figyeljek legközelebb?
NEM számít, h mennyi km van benne, ha egyszer megerőlteted a váltót, 5km alatt is képes szétdarálni a léptetővillákat. Ha szétszeded, nézd meg a 3 villa lapját, ahol érintkezik, ha nem párhuzamosan kopott meg az érinkezési felülettel, akkor óvatosan meg lehet köszörülni, de hézagolni kell utána amennyire lehetséges. A kapcsolókömök kopása is okozhat ilyet, de főleg együtt a 2dolog szokott előjönni.
NEM számít, h mennyi km van benne, ha egyszer megerőlteted a váltót, 5km alatt is képes szétdarálni a léptetővillákat. Ha szétszeded, nézd meg a 3 villa lapját, ahol érintkezik, ha nem párhuzamosan kopott meg az érinkezési felülettel, akkor óvatosan meg lehet köszörülni, de hézagolni kell utána amennyire lehetséges. A kapcsolókömök kopása is okozhat ilyet, de főleg együtt a 2dolog szokott előjönni.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|