:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nekem NGK-van, lassan már vagy 5000-6000km-óta semmi probléma nem volt vele, volt 500-600km-es túrán is nem egyszer. Nekem bevált.
nektek betölti az mzklub honlapját?
mi a Bambi email cime?
Sziasztok!
Meg tudnátok írni, hogy milyen gyertyát érdemes vennem az Mz-émbe? MErt igazság szerint nem tom eldönteni. A BOscht nem negyon dícsérik. Azt mondják hogy a Brisk az jó.
A Championról nem sok mindent tudok. Az Isolatort meg nem már rég nem a németek gyártják, de lehet azt veszek.
Sok... csináddd meg azt utánna
25ér lehet ETZ-t venni sok bajjal
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/115612
ezt a "szart" én +vettem és tökjó :-)))
Sziasztok!
Eladó egy ETZ-250 friss műszakival,berugókar hibával,túradobozzal 80 000 FT.Ha valakit érdekel írjon a flash51@freemail.hu-ra
Jövőre mindenképp jodsit kell cserélnem, mert lejár az orvosim (ami asszem 10 év vagy 15 nemtom) elmegyek bohóckodni.. bár félek is mert ilyen 400 as rizskályhákat mmég nem vezettem, főleg 4 üteműt ami aztán TÉLLG motorfék... de szerintem nem lesz gond az A ra....
Na ez azé nem így volt sorolom:
Tehát én kispesten születtem Wekerlén de elköltöztem Dunaújvárosba. Ez Volt a probláma...
Tehát allandó bej. lakc. Dújv... Az ATI nál azt monták akkor ott a Fejér m.-eknél kell járni, viszont én pestenéltem és a 100as postán laktam (monkásszálló.. az ecseri sarkán én is voltam Postás Alközpontos műszerész annó a TIG-nélé aminek jogutótja a MATÁV volt).
Ezért jogsi nélkül vezettem kb 10 évig és el se kaptak nagyon.
A Helyzet pikantériája az, hogy van egy 150es jogsim kb. 20 év gyakorkat után és nemérdekel mert ha ma vizsgáznék lehetne (a korom miatt (mondta a kéményseprő) A is) DE az Enyém A mert NEM A1 Hanem az van a jogsiban, hogy A és a másik oldalon van, hogy 150ccm ig... Ennyi
Ja, régen sokan használták rendszámmal az 50-eseket, hogy elvihessék rajta a barátnőjüket is a kertmoziba. Persze akkoriban megfizethetőbb volt a jogsi is, mert nem kellett feltétlenül iskolába iratkoznod, magánúton is tanulhattál rokontól, baráttól. (Erre a célra kiadtak egy iratot, amivel lakóhelyed közig határain belül jogosítvány tulajdonos személy kíséretében korlátlanul vezethettél, szóval gyakorlatilag csak a hatósági vizsgadíjakat kellett megfizetni, nem élősködött a nyakadon egy komplett lehúzóvállalat.)
Tehát 1x el kell vinni műszakira ott adnak valami papírt + beütnek egy szaámot a vázba vagy kapsz egy táblát amit fel kell rakni. Ez már 25éve is így volt.
Sajnos manapság sok olyan új robogó van ami ezzel nem rendelkezik tehát ha nincs ilyen azonosító akkor ha kekeckedik a rendőr megbüntethet (feljelent) műszaki nélkül vezettél).
A régi simsonoknál ezt eladás előtt a bolt elintézte. (kivéve a gyevibírót+ a 2 személyes forgalmis simsont) mert én is így szívtam első motorommal ami egy jáwa ideál (50ccm) volt és büszkén mutogattam a szürke forgalmit azt kiderült, hogy lejárt műszakival vezettem. Ráadásul jogsi nélkül mert nem segédmotor volt azaz nem volt segédmotorrá átnyilvánítva.
Tehát 1x el KELL vinni műszakira minden segédmotort!
Ja köszi télleg még mindíg 50ccm a határ ottóéknál!
Ahha már vágom . Kössz tényleg kössz a segítséget
Szvsz fényezéshez azért érdemes lenne leszedni. A légszűrőt kiszeded és a légszűrőházhoz fogja 4 csavar, ill. további 1 tartja még felül.
Aha KÖSZI a hozzászólást . Csak azt hittem azt is le lehet szedni mert festeni akartam azt ahhoz az egész légszűrő házat le kellene szedni . Akkor leragasztom a váz körül azt körbe fújom.
Helló!
Az ülést hátul fogja két csavar azt kiszedve kitudod az első kampókat akasztani.
A légszürö felőli deknit nem bántanám a helyedben, arrol az oldalrol ugyse tudsz semmit csinálni. Az aksi felől tudod szétszedni.
Üdvözletem mindenkinek 2 kérdésem is lenne 250-ETZ -m van . Az eggyik az ülést hogy lehet felnyitni mert láttam van 2 pöcök amibe benn van
A másik hogy hogy lehet leszedni a légszürö felöli deknit mert hátulról van odacsavarozva van erre 90 fokos csavarhúzó vagy mia szösz
ELŐRE IS KÖSZ
Ez a "rendőr mit tehet" téma már volt a policáj fórumon. Simán följelent váz és motorszám alapján, szakértői vizsgálatot rendelnek el, a szakértő megállapítja hogy mi van és utána fizethetsz. Én a keeway motoromat egy olyan sráctól vettem, aki "segédmotorként használta" a 200-as négyüteműt, neki 38e Ft-jébe került ez a móka.
ottó motorra továbbra is 50cc a limit, csak az öngyulladásosra meg az elektromosra van a teljesítményhatár. (Valaki nyilván Axiamot szeretne forgalmazni. :))
Mert mikortól kell majd vizsgáztatni az 50ccm-eseket is?kell majd?ne már
Én 1-2 hétig jártam a 12-es Rigámmal lyukas elsőgumival.
Igaz az Riga és a jó orosz gyári guminak mindegy, hogy van-e benne levegő vagy sem. :DDD
Picit instabil volt kanyarban, de nem vészes. :DDDDDDDD
Ha van papír a blokkról akkor meg lehet segédmotor építeni szerintem belőle mert mostmár nem baj ha nagyobb 50ccm-nél mert 6kw a határ ha jól tudom és át kell alakítani, hogy ne menjen csak 45km/ó-val azt le lehet vizsgáztatni segédmotornak...
Ez akkor már járhatóbb út bár ilyet még nem csináltam én se.
Be lehet rakni a simszonba a kis MZ blokkot, és a számot is korrektül át lehet ütni úgy, hogy nem lehet látni a régit.
De azért nem kéne a rendőröket hülyének nézni, mert nem fogják elhinni, hogy simson mikor MZ.
Hobbi célra lehet ezeket használni de ha elkap a jard fizetni fogsz mint a katonatisz, ha még esetleg a blokk is lopott akkor mégneccesebb is lehet.
Valamelyik nap,szépen ledaráltam a simsonomon a berugótengelyen a kis fogakat.:))úgyhogy most betolós.meg már szóval eléggé hajkurászom,mert hát mégis egy simson,és már kicsit kivan,és nem tudom,az járkál a fejemben,hogy komolyan télen belerakom majd a ts150-es blokkot kicsit átalakítom a motortartó bakját,és belerakom,mit szóltok?az mz felíratot kiköszörülöm,az adásvételit meg újraíratom az új blokkszámmal.mit szóltok erre?rendőr mit tehet,ha nincs a blokkra írva,hogy másé lenne,meg az adásvételin is az van,vagy esetleg még azt is meglehet csinálni,hogy kiszedem a simson motorszámát,flexel,persze úgy,hogy vigyázva a számokra,meg sem sérüljenek,elviszem aluheggesztőhöz,és oldalpereménél ráheggesztetem szépre.akor még a szám is stimmel.szerintetek hülyeség?tök erős lenne,nem kéne úgy gyilkolnom,és nem akarom a simson-t újítgatni,mert aztán úgyis csak széthúzatnám.mivel mennyi 70 a vége,én meg közelekedek 65 el.
Akkor viszont neked van igazad. Én úgy emlékeztem paramétereiben különbözik a kettő.
Szevasztok !!!!
Lenne egy kis problémám vagy kérésem vagy mi ez ! Nagyon -nagyon sürgősen kellenének nekem jó (lehet aránylag jó majd kijavítgatom)minőségű szálmapok ETZ 125 1987 -hez !!!!
NAgyon megköszönném !!! Ha nem lenne nyilvánvaló 0-140 km/h + 0-8000 ford/min !!!(sztem a km/h - ja jó akármelyiknek aminek 140-ig van !!! ELŐRE IS KÖSSZ !!!
E-mail : sct51hegyko@freemail.hu
Én is kaptam egyet a 2-es és 2a utak elágazásánál, éjjel tízkor, amikor már se bolt se gumis nincs nyitva, így hát hazadöcögtem. A külső meg tönkrement: a felni a belső oldaláról teljesen "leette" a gumírozást, hiába is raktam volna bele új tömlőt, kidörzsölődött volna.
A felni nem nagyon deformálódik, hacsak bele nem mész egy kátyuba vagy ilyesmi, de ha sztenderre teszed és megpörgeted, egyből láthatod, hogy mi újság.
A füstölést passzolom, talán egy kipuffogó-kiégetést megérdemelne az eszköz ez után, de tudja a manó.
Hát igen ez igazából felnire ragasztott, belső nélküli gumihoz van...
Szegény gépezet tényleg nagyon füstölt, pedig max. 2000-ig hagytam pörögni. Gondolom 3 km-en keresztül vánszorogni terhelve, hűtés meg semmi, így jól felforrósodhatott. Egyébként Budapesten sajnos nem tudtam volna sehol se füvet kaszálni, viszont vettem egy kútnál defektjavító sprét. Beletöltöttem a gumiba, aztán szomorúan néztem, milyen hihetetlenül gyorsan jön kifele az egész hóbelevanc a szelep mellett... Szerintem hétfőn elviszem gumishoz a komplett kereket, aztán az majd mond ítéletet.
Ez a szalmával (szénával) való kitömés eléggé klasszikus, manapság inkább a gumi javító spray-t ajánlják :-)))
Nekem is ilyen,én is simóba vettem,csak én ts125-be raktam,és pont belepasszolt
Hát, szerintem jól átb...tak.
Ha láthatóan nem is,de valamilyen szinten sérülhetett a szövet.De valahogy haza keltt jutnod,nem igaz?A felni az valszeg birta,hacsak nem kátyuztál..ha lassan mentél,és óvatosan,nem értem,hogy füstölhetett..1ben mentél üveggel,vagy sült a blokkod?énis jáertam igy-nehéz,de áthidaló megoldás:vért izzadva lekaszáltam egy köbméter füvet,és belepréseltem(2 vérző,meg a magyar káromkodások ötvözetével karöltve)a füvet a külő,meg a felni közé.ha másra nemis,de arra jó volt,hogy birja a lassú tempót.de nagyon gáz,és körülményes meló,főleg kavicsos helyen.
Szerintem ez olyan,mintha vennék egy 6 vos szabályzót a 12 voltosba..jó bele,csak gyengébb,meg tönkremegy.Ami az MZbe kell,azt tedd bele-ne a simsonét.Biztos van különbség.
Sziasztok.
Lenne egy fontos kérdésem.
Vettem ma az ETZ125 motoromba kuplungtárcsákat.
DE!! Simsonba valót adtak, és azt mondták a boltban, hogy csak abban külömböznek, hogy a simoénak több füle van, de szépen belepasszol az etzbe.
Ez valóban így van, vagy csak rámsózták?! Ez van ráírva: Model:SIMSON OLD
Elöre is köszi a választ.
Ez akkor van ha túl van fújva, vagy terhelve. Esetleg ha elcsúszik a belső (ferde a szelep).
Pár km-t szerintem kibír, a felninek sem árt (ha nem ért le).
De úgyis meglátod mennyire deformálódott a gumi. Ha kirepedezett, berágódási nyomok vannak akkor annyi. Inkább az a gáz ilyenkor ha leér a felni vagy lefordul a gumi.
Nekem 2x volt ilyen, 1x elestünk akkor szétment teljesen a külső leért az abroncs 3-4 küllő elszakadt de nem volt veszélyes csak gumit kellett cserélni meg a köllőket pótolni centírozni (280kg túlterhelésnél (ETZ150)). 1x meg kibírta. Ez a szerencséden is múlik de ennyit ki kell bírnia szerintem.
Hello
Kaptam egy hátsó durrdefektet, kb. 3 km-re otthontól. Szétszakadt a szelepnél a belső. Tolni viszont egy 150-es ETZ-t se leányálom, ezért szépen egyesben hazagurultam vele, 5km/h max. A kérdés a következő: tönkremegy-e ettől a külső (egyébkét majdnem zsír új - volt(?)),és ha végig sík úton, nagyon figyelmesen vezettem, deformálódhat-e a felni? Ja, és csóri gépezet a végére úgy füstölt a szokatlan terheléstől, mint valami gyárkémény. Kell valahogy kárpótolnom érte? Ha valaki járt már hasonlóképp, ossza meg velem tapasztalatait pls.!
Nem kicsit lehet temperamentumos az asszony: ha baj van, egyből rúg :))
elküldtem a villamerevitőről az érdekelteknek a képet.
Ára :1.700.-
Küldj már képet!! Mi az ára???
hever@tvn.hu
Hát én símán átfúrtam azt felcsavaroztam és közbe azt hajtogattam - "Most essélevazze!!!" :-)))
Köszi majd átnézegetem mer szerintem ehhő az elektomossághó 28 éve nem nyúltak:-)))
Most veszek egy másikat arra vagyok beindulva... (leszmá 4) :-)))
Kb. percig bírta a laposelem azt kigyütt belőle a trutyi de elindult:-)))
Üdv!
Arra még egyenlőre nincs szükségem, meg pénzem se :-(
Üdv!
Van egy elado ETZ főfékhengerem. Nem ereszt, még a féklámpa kapcsolo is muxik rajta...
Árban megegyezunk:)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|