:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Üdvözletem mindenkinek 2 kérdésem is lenne 250-ETZ -m van . Az eggyik az ülést hogy lehet felnyitni mert láttam van 2 pöcök amibe benn van
A másik hogy hogy lehet leszedni a légszürö felöli deknit mert hátulról van odacsavarozva van erre 90 fokos csavarhúzó vagy mia szösz
ELŐRE IS KÖSZ
Ez a "rendőr mit tehet" téma már volt a policáj fórumon. Simán följelent váz és motorszám alapján, szakértői vizsgálatot rendelnek el, a szakértő megállapítja hogy mi van és utána fizethetsz. Én a keeway motoromat egy olyan sráctól vettem, aki "segédmotorként használta" a 200-as négyüteműt, neki 38e Ft-jébe került ez a móka.
ottó motorra továbbra is 50cc a limit, csak az öngyulladásosra meg az elektromosra van a teljesítményhatár. (Valaki nyilván Axiamot szeretne forgalmazni. :))
Mert mikortól kell majd vizsgáztatni az 50ccm-eseket is?kell majd?ne már
Én 1-2 hétig jártam a 12-es Rigámmal lyukas elsőgumival.
Igaz az Riga és a jó orosz gyári guminak mindegy, hogy van-e benne levegő vagy sem. :DDD
Picit instabil volt kanyarban, de nem vészes. :DDDDDDDD
Ha van papír a blokkról akkor meg lehet segédmotor építeni szerintem belőle mert mostmár nem baj ha nagyobb 50ccm-nél mert 6kw a határ ha jól tudom és át kell alakítani, hogy ne menjen csak 45km/ó-val azt le lehet vizsgáztatni segédmotornak...
Ez akkor már járhatóbb út bár ilyet még nem csináltam én se.
Be lehet rakni a simszonba a kis MZ blokkot, és a számot is korrektül át lehet ütni úgy, hogy nem lehet látni a régit.
De azért nem kéne a rendőröket hülyének nézni, mert nem fogják elhinni, hogy simson mikor MZ.
Hobbi célra lehet ezeket használni de ha elkap a jard fizetni fogsz mint a katonatisz, ha még esetleg a blokk is lopott akkor mégneccesebb is lehet.
Valamelyik nap,szépen ledaráltam a simsonomon a berugótengelyen a kis fogakat.:))úgyhogy most betolós.meg már szóval eléggé hajkurászom,mert hát mégis egy simson,és már kicsit kivan,és nem tudom,az járkál a fejemben,hogy komolyan télen belerakom majd a ts150-es blokkot kicsit átalakítom a motortartó bakját,és belerakom,mit szóltok?az mz felíratot kiköszörülöm,az adásvételit meg újraíratom az új blokkszámmal.mit szóltok erre?rendőr mit tehet,ha nincs a blokkra írva,hogy másé lenne,meg az adásvételin is az van,vagy esetleg még azt is meglehet csinálni,hogy kiszedem a simson motorszámát,flexel,persze úgy,hogy vigyázva a számokra,meg sem sérüljenek,elviszem aluheggesztőhöz,és oldalpereménél ráheggesztetem szépre.akor még a szám is stimmel.szerintetek hülyeség?tök erős lenne,nem kéne úgy gyilkolnom,és nem akarom a simson-t újítgatni,mert aztán úgyis csak széthúzatnám.mivel mennyi 70 a vége,én meg közelekedek 65 el.
Akkor viszont neked van igazad. Én úgy emlékeztem paramétereiben különbözik a kettő.
Szevasztok !!!!
Lenne egy kis problémám vagy kérésem vagy mi ez ! Nagyon -nagyon sürgősen kellenének nekem jó (lehet aránylag jó majd kijavítgatom)minőségű szálmapok ETZ 125 1987 -hez !!!!
NAgyon megköszönném !!! Ha nem lenne nyilvánvaló 0-140 km/h + 0-8000 ford/min !!!(sztem a km/h - ja jó akármelyiknek aminek 140-ig van !!! ELŐRE IS KÖSSZ !!!
E-mail : sct51hegyko@freemail.hu
Én is kaptam egyet a 2-es és 2a utak elágazásánál, éjjel tízkor, amikor már se bolt se gumis nincs nyitva, így hát hazadöcögtem. A külső meg tönkrement: a felni a belső oldaláról teljesen "leette" a gumírozást, hiába is raktam volna bele új tömlőt, kidörzsölődött volna.
A felni nem nagyon deformálódik, hacsak bele nem mész egy kátyuba vagy ilyesmi, de ha sztenderre teszed és megpörgeted, egyből láthatod, hogy mi újság.
A füstölést passzolom, talán egy kipuffogó-kiégetést megérdemelne az eszköz ez után, de tudja a manó.
Hát igen ez igazából felnire ragasztott, belső nélküli gumihoz van...
Szegény gépezet tényleg nagyon füstölt, pedig max. 2000-ig hagytam pörögni. Gondolom 3 km-en keresztül vánszorogni terhelve, hűtés meg semmi, így jól felforrósodhatott. Egyébként Budapesten sajnos nem tudtam volna sehol se füvet kaszálni, viszont vettem egy kútnál defektjavító sprét. Beletöltöttem a gumiba, aztán szomorúan néztem, milyen hihetetlenül gyorsan jön kifele az egész hóbelevanc a szelep mellett... Szerintem hétfőn elviszem gumishoz a komplett kereket, aztán az majd mond ítéletet.
Ez a szalmával (szénával) való kitömés eléggé klasszikus, manapság inkább a gumi javító spray-t ajánlják :-)))
Nekem is ilyen,én is simóba vettem,csak én ts125-be raktam,és pont belepasszolt
Hát, szerintem jól átb...tak.
Ha láthatóan nem is,de valamilyen szinten sérülhetett a szövet.De valahogy haza keltt jutnod,nem igaz?A felni az valszeg birta,hacsak nem kátyuztál..ha lassan mentél,és óvatosan,nem értem,hogy füstölhetett..1ben mentél üveggel,vagy sült a blokkod?énis jáertam igy-nehéz,de áthidaló megoldás:vért izzadva lekaszáltam egy köbméter füvet,és belepréseltem(2 vérző,meg a magyar káromkodások ötvözetével karöltve)a füvet a külő,meg a felni közé.ha másra nemis,de arra jó volt,hogy birja a lassú tempót.de nagyon gáz,és körülményes meló,főleg kavicsos helyen.
Szerintem ez olyan,mintha vennék egy 6 vos szabályzót a 12 voltosba..jó bele,csak gyengébb,meg tönkremegy.Ami az MZbe kell,azt tedd bele-ne a simsonét.Biztos van különbség.
Sziasztok.
Lenne egy fontos kérdésem.
Vettem ma az ETZ125 motoromba kuplungtárcsákat.
DE!! Simsonba valót adtak, és azt mondták a boltban, hogy csak abban külömböznek, hogy a simoénak több füle van, de szépen belepasszol az etzbe.
Ez valóban így van, vagy csak rámsózták?! Ez van ráírva: Model:SIMSON OLD
Elöre is köszi a választ.
Ez akkor van ha túl van fújva, vagy terhelve. Esetleg ha elcsúszik a belső (ferde a szelep).
Pár km-t szerintem kibír, a felninek sem árt (ha nem ért le).
De úgyis meglátod mennyire deformálódott a gumi. Ha kirepedezett, berágódási nyomok vannak akkor annyi. Inkább az a gáz ilyenkor ha leér a felni vagy lefordul a gumi.
Nekem 2x volt ilyen, 1x elestünk akkor szétment teljesen a külső leért az abroncs 3-4 küllő elszakadt de nem volt veszélyes csak gumit kellett cserélni meg a köllőket pótolni centírozni (280kg túlterhelésnél (ETZ150)). 1x meg kibírta. Ez a szerencséden is múlik de ennyit ki kell bírnia szerintem.
Hello
Kaptam egy hátsó durrdefektet, kb. 3 km-re otthontól. Szétszakadt a szelepnél a belső. Tolni viszont egy 150-es ETZ-t se leányálom, ezért szépen egyesben hazagurultam vele, 5km/h max. A kérdés a következő: tönkremegy-e ettől a külső (egyébkét majdnem zsír új - volt(?)),és ha végig sík úton, nagyon figyelmesen vezettem, deformálódhat-e a felni? Ja, és csóri gépezet a végére úgy füstölt a szokatlan terheléstől, mint valami gyárkémény. Kell valahogy kárpótolnom érte? Ha valaki járt már hasonlóképp, ossza meg velem tapasztalatait pls.!
Nem kicsit lehet temperamentumos az asszony: ha baj van, egyből rúg :))
elküldtem a villamerevitőről az érdekelteknek a képet.
Ára :1.700.-
Küldj már képet!! Mi az ára???
hever@tvn.hu
Hát én símán átfúrtam azt felcsavaroztam és közbe azt hajtogattam - "Most essélevazze!!!" :-)))
Köszi majd átnézegetem mer szerintem ehhő az elektomossághó 28 éve nem nyúltak:-)))
Most veszek egy másikat arra vagyok beindulva... (leszmá 4) :-)))
Kb. percig bírta a laposelem azt kigyütt belőle a trutyi de elindult:-)))
Üdv!
Arra még egyenlőre nincs szükségem, meg pénzem se :-(
Üdv!
Van egy elado ETZ főfékhengerem. Nem ereszt, még a féklámpa kapcsolo is muxik rajta...
Árban megegyezunk:)
Utánvételel is meg lehet oldani vagy személyesen kell elmennem érte, én Egerben lakom hol lenne az említett áru, azért kérdezem ha az utóbbi érvényes esetleg?
őőőő. valamiért magától megjavultt. de magamtól is kaptam egy emilt... mintha nem lettem volna magamnál...
ÁRa: 1700.-
küldök majd még a mai nap folyamán neked képet!
Hei!
Kérnék képet ide: novajazemlja@freemail.hu hogyha lehet, mert érdekelne engem, meg a pontos funkcióját is leírhatnád mellé mert annyi zagyvaságot hallottam már hogy az csak na...Jah és persze majd elfelejtettem mennyibe is kerül :-)?
Villamerevitők eladók!
3-as acél lemezből! nagyon erős ,és még 1kg sincs! képet mélbe tudok küldeni.
dupla ajku szimering kene, jo minoseggu, 30x62x7 vagy 10-es, akinek van otlete irjon, koszi elore is
igen érdemes! a furattal nem oldod meg a problémádat! inkább ha rámész egy autópályára ,és jól meghuzatot husszabb távon! ekkor kiég, de még igy sem lesz olyan mint egy uj! Számit nagyon sokat!
igen, erdemes rugalmas felfuggesztest hasznalni amig ilyen pocsek utak es ilyen silany rendszamtablak vannak.
Masik amit csinaltam az, hogy csavar helyet gyorskotozovel raktam fel a tartoval egyutt, ez is rugalmas felfuggesztes es ugy tunik bevallt, csak multheten becsovalt a motor segge a villamos sinen es felesegem lerugta.
Ezexerint jó lenne, ha tennék alá gumialátétet is két brezonnal, hogy ne nyíródjon el?
Kaptam a mofakernel 25W-os 6V halogent.
Jobban vilagit mint az eredeti 35os de a foglalat az sajna nem stimmel, de azert belerakhato atalakitas nelkul.
nekem sikerult megoldanom hogy kiraly toltesem legyen. A feszab erintkezojenek tul nagy volt az atmeneti ellenalasa ezert nem tudott tolteni rendesen. Eleinte csak vilagitassal, a vegen mar szarra porgetve csak gyujtassal sem termelt eleg villanyt.
Kicsereltem a generatort az osszes alkatreszt, fesszabot halal pontosan belottem, de meg mindig nem toltott, aztan veletlenul rovidrezartam azt az erintkezot amivel gond volt es hirtelen megjott az aram.
Most refivel jarok es alapjaraton is tokeletes toltesem van.
tehat erdemes egy jo elektronikus fesszabot berakni, ha tovabbra sincs toltes, akkor ki kell mosni gazolajban a dinamo forgoreszet es alloreszet, valamint a szenkefet es kommutatort felujitani, ha el van kopva.
szivato nyitvamarad, vagy mas modon, de tul sok benyat kap.
Nekem korberepedt a tabla a csavaroknal es ugy esett le masodjara.
Most a hatizsakomban hordom es azt mondom hogy most esett le ha a rendor kerdezi :)
En sem akarok 14ezret kifizetni egy rendszamtablaert, ugyanis ilyenkor torzskony forgalmi cseret is fizetni kell.
nem mondod, hogy egy ilyen pitaner hibatol kiakadsz :)
Kulonben meg ha az a kapcsolo letestel az nem okoz semmi problemat, csak anyit, hogy a feklampa kigyullad es folyamatosan eg.
Ezert nem is kellene kicsapnia a biztit.
Siman kicsereled a torott szigetelest es boldogan motorozol tovabb, addig meg lehuzod a sarut, leszigeteled es az elso feklampa kapcsoloval jelzed a fekezest.
Gratulalok!
Kizarolag europai engedelyel rendelkezo bukosisakot fogadnak el. A rohamsisak nem ilyen...raadasul sz...rt sem er.
Vegyel inkabb egy rendes bukot. Buko nelkul meg ne motorozz. Az oktato nem tud neked adni bukot amig tanulsz?
az van, hogy a gerjesztes nem mas mint egy egyenaramu elektromagnes ami folyamatos allando magneses teret hoz letra. Aztan ahogy forog a generator tekercsein valtakozo aramot hoz letre. A dinamorol viszont egyenaram jon le a kommutator miatt. Namost ha egy dinamot elkezdunk tekerni akkor a vasban maradt magnesessek termel egy picike egyenaramot amit "betolos" uzemmodban kozvetlenul a gerjesztesre kapcsol. Ettol erosodik a gerjesztes magneses mezoje. Ettol meg tobb aram jon le a dinamorol, igy meg erosebb lesz a gerjesztes, igy felgerjed es termelni fogja a villanyt.
Mivel a generatorrol valtakozo aram jon le, ezert az egyenaramu gerjesztes nem tud felgerjedni, sot meg ki is oltja azt a kis villanyt is ami esetleg termelodne. Ezert van a diodahid a generatoron, ez egyeniranyitja az aramot, de ez levesz a feszultsegbol es ezert azt a pici kezdeti aramot is lekorlatozza, raadasul ha rajtavan egy rossz akku akkor az is beterhel neki, igy eselye sincsen felgerjedni.
Akkor van esely beinditani egy generatoros motort, ha az akkuban van egy pici feszultseg ami elegendo a gerjesztes kezdeti mukodtetesehez, es ha mar elkezdi termelni az aramot akkor kepes sajat magat eletben tartani, ilyenkor az akku mar pufferkent mukodik es erre egy rossz akku is megfelel, ami nem zarlatos. Tehat a laposellemes modszer meg mukodhet is, de a laposelem nem birja a toltest, ezert felrobbanhat.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|