:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello Keri!
Nagyon élvezetes a beszámolód a babolnai versenyről, türelmetlenül vártam rá:).
Ne aggódj, ha sikerül nekem is elindulnom a kupában, tuti nem Te leszel az utolsó!!!:) Csak így tovább!
nekem van anyagom bőven, de nincs publikálva. megbeszélhetjük hogy talizunk valahol ,és odaadom.(cd.)
Hungaroringes ETZ kuparol nem publikalt valaki kepet? Felesegem anyira nem csinalt kepeket, hogy mar az elozeteshez sincs semmi hasznalhato anyag :)
Ha nem akarsz semmit venni, akkor "áztasd" be fékolajba egy-két napra. utánna próbáld meg, ki kell hogy jöjjön!
vegyél egy ilyen kis patronos köszörűt, bele egy pici vágótárcsát, és óvatosan köszörüld be a gyűszű oldalát, és amikor elpattan, lehúzható.
Sziasztok motorosok!
Olyan problémám van, hogy a 125 -ös ETZ-mnek beszart a kuplung kosara (eltört a nyakánál, meg még kitudja hány darabra) volt alatta egy gyűszü, amit csináltattam hozzáő annakidején, mert meg volt kopva eleve a kosár. Most meg megvettem az újat és ugye nem megy rá.
A problémám az, hogy az istennek nem jön le a az a kib*szott gyűszü!
Nem akarom szétdzsinkolni a csapágyat sem, meg nem sok kedvem van szétszedni sem. Kérlek segítsetek!
Nekem isalatorom van és a multkor azt hittem a gyertyám ment tönkre, vettem egy birsket és avval az istené nem indult el. Viszaraktam az isolatort most is avval lövöm.
Sziasztok!
Ha valakinek van eladó 150-es ETZ hengere, hengerfeje és dugattyúja Miskolchoz közel, az írjon a lujomanus@soldier.hu címre!
Köszönettel: lujoman
Hát nem! Ez csak Németországban van így, de ott viszont a leichtkraftrad-oknak is van rendszáma.
Mellesleg a rendelet betűje szerint a simson sem smk, mert 45km/h-nál gyorsabban is képes haladni. Az 50-es robogók szintén nem. Tudod mi az smk? A riga, a babetta, a romet, meg efféle.
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók nagyon olcsón megtekinthetőek a
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2
címen!
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
Tettem fel új alkatrészeket is!
Sokat nem fényképeztem le, mert már nem volt humorom hozzá, de van több alkatrész is ezeken kívül!
Ezt csak hallottam, nem jártam utána :
Az UNIO -s tagországokban a segédmotor kategória 0-125 ccm. Ezen felül jön a rendszámos téma.
Érdekes, hogy magyarországon csak olyasmit ratifikálnak, ami nehezíti az életünket.
Habár miért is mondanának le az 50-125 ccm közötti többletbevételekről!?
ÉRtem! :) megnyugodtam!
köszi Semi!
Halihó. Ha valaki tudja hol lehet MZ-re fehérszegélyes gumit venni az legyen szives írja már meg. Nagyon fel tudná dobni a Trophyt. Ja a méretek:3,00"x16" és 3,50"x16".
Szólok! A keeway motoromat olyan fickótól vettem, aki éppen egy 38e Ft-s csekkel indult a postára "segédmotorként használás" miatt. Jó, mondjuk hülye is volt, egy "KSM-200" feliratú 4t enduroval rendszám nélkül, de utassal hatolt, és ez a többszörös pofátlanság már kissé megfeküdte a rendőr gyomrát, aki elkapta.
De szerintem a csúzlit "segédmotorként használni" legalább ilyen szintű marhaság. Még tán egy aprilia rs-nél elő lehet adni, amiből ténylegesen van 50-es változat, és egyébklént is burkolt, úgyhogy nem látják a nagy hengert, de egy olyan közismert típusnál, mint az MZ, tényleg csak a rendőr jóindulatában/érdektelenségében bízhatsz. Megúszhatod egyszer, megúszhatod kétszer, de előbb-utóbb biztos, hogy emberedre akadsz, és úgy feljelentenek, hogy csak úgy füstöl.
Sziasztok!
MZ fordulatszámmérőt valaki tud nekem eladni?
Ha 125-ost vezetsz az a rendornek olyan mintha nem lenne.
Csak magyarázatot adtam arra, miért füstöl.
Van NGK gyertyám is az is jó.
Megteheti, de szoljon nekem valaki tortent egyszer is ilyen.
Kulonben felre ne ertsetek. En nem tamogatom a jogsi nelkuli vezetest meg az ilyesmiket, csak mar nagyon kezd elegem lenni, hogy mindenhol a lehuzas megy, ezert kezdek erzeketlen lenni azokra a polgari engedetlensegi mozgalmakra amikor valaki ezeket a lehuzasokat akarja elkerulni.
Az a srac akitol vettem a versenymotorom az is jogsi, forgalmi nelkul ment ezzel a motorral raadasul videken ahol meg foglalkozik is a rendor ilyenekkel. A vegen azert adta el mert parszor elkaptak es nagyon ismertek mar a gepet.
Egyszer sem kuldtek felulvizsgalatra, csak kivettek a szelepeket, megvertek a sracot, meg ilyesmi.
Csak most láttam meg az NGK-s hszt, bocs. Kérdés törölve.
Vettem én is Vee Rubber belsőt, remélem nem fog kitolni velem egyhamar. A füstöléssel kapcsolatban megnyugtattál, bár nem igazán értem, mi mást tehettem volna az egyesben való gurulásnál.
Más: NGK gyertyákról vélemény valakinek?
Nekem meg itt az mz,és én 125re nem akarom lerakni,mert arra nincs pénz,lenne 50-60ezer is,meg aztán leműszakiztatni,meg aztán még fizethetem a sok mindent,a durva fogyasztása mellett.elég lenne a fogyasztása,bátyámé volt a motor,150es ts,azt mondja húzod neki,pörgedet,6liter-t is ledönti.de a simson már kevés nekem,más meg nincs.
Ráadásul az üzemanyag,már 307ft/liter.meg még ahhoz olaj is kell.
De a rendőr az megteheti,hogy beviszi/berendeli a motort szakértői kivizsgálásra vagy mire.nem?
Szerinted hagyszor allitott meg a rendor 1 ev alatt? Igaz hogy minden papirom rendben van (még) de mivel a rendszamom tobbszor leesett, csak a hatizsakban hordom magammal.
Ha tenyleg bevezetik a megszorito intezkedeseket, csak anyi fog valtozni hogy kevesebbet fizetek a motorjaim utan, mert sajnos a forgalombol kivonatas evente 3000HUFba kerul ha nem veglegesen csinalod.
Mivel remenykedem abban, hogy jon meg jobb vilag amikor ismetelten szeretnem legalisan hasznalni a motorjaimat, ezert nem szeretnem veglegesen kivonatni.
Lehet, hogy nagyon antiszocialis a hozzaallasom, de nalam betelt a pohar. A tunteteseknek semmi eredmenye nincs, tehat marad a polgari engedetlenseg mint egyszeru kisembernek elerheto eszkoz amivel meg tudom magam vedeni a kizsakmanyolastol.
Többiek a fórumon,mit szóltok ehhez???
Nem fogok én ezért fizetni mint a katonatiszt?:)))))
És ha megállít a rendőr,és megkérdi,mióta csináltak Tsből ötvenest?:DEz elég jól hangzik,meg sokat járkálnak nsr-el is 50 es papírral,meg robogók is rengeteg van,de egy ts-nél nem tűnik fel?
Hello Somebody
Köszi a választ.
Beletettem a simson kuplungot az ETZ-be.
Jó lett, csak le kellett köszörülni minden második pöcköt róla.De jó...
THX
Denso, Champion, Brisk, ezek mind bevalltak nekem.
miert nem jarsz siman TS-el rendszam nelkul? Kutya nem foglalkozik vele. Robogosok 90%-a is 125-os es amiota ilyen kocsog adokat be akarnak vezetni a 125-osre en is tervezem a forgalombol valo kivonatast es rendszam neeluli kozlekedest.
azert fustolt mert csak 2000ig porgetted. 3000 alatt meg a kuplungot sem szabadna raengedni. Amit tehetsz egy ilyen utan, hogy kimesz az orszagutra es meghuzatod, hogy kiegesse magat. Persze ha nem foglalkozol vele akkor sem tragedia, csak egy darabig fustolni fog.
durdefektre nem sokat er a defektjavito.
Es nem csak a tulfujas es rossz berakastol csinalhat ilyet. Nekem siman elengedte a ragasztas Gumi nem serult csak a szelepp esett ki belole megmagyarazhatattlan okbol. Taurus volt a belso. Eleg sokat szoptam ezekkel, szoval azota gagyi kinai es Taurus gumit nem veszek. Vee Ruber belsom van ez ranezesre is sokkal korrektebb minosegu.
E is igy csinaltam, de leesett. Korberepedt a csavar korul.
kobra
Nem kell aggódni, az MZ Klub honlapja azért nem töltődik be, mert a szövevényes alvállalkozós rendszerben pont nem az illetékeshez került a befizetést igazoló csekk, így levették! Megreklamáltam, most várok...
ciao
Semi
isolatort??? nehogy az vegyél vagy ha veszel akkor legalább 5-öt hogy legyen tartalék míg hazaérsz a motorosboltból!!!:)
Én Brisket használok 2000KM-er óta és semmi baja ebből is az N14C-t használd ez való az MZ-be meg simóba!!!Nekem bevállt(nem reklám)
Az NGK-ról is sok jót hallottam de abból is van gagyi valami nem tudom hol gyártott de azt is úgy árulják hogy Japán ha jóban vagy a boltossal ő megmondja hogy honnan származik!De az NGk-nak kicsit húzóssab az ára szerintem ez a két márka közül érdemes választani...
Nekem NGK-van, lassan már vagy 5000-6000km-óta semmi probléma nem volt vele, volt 500-600km-es túrán is nem egyszer. Nekem bevált.
nektek betölti az mzklub honlapját?
mi a Bambi email cime?
Sziasztok!
Meg tudnátok írni, hogy milyen gyertyát érdemes vennem az Mz-émbe? MErt igazság szerint nem tom eldönteni. A BOscht nem negyon dícsérik. Azt mondják hogy a Brisk az jó.
A Championról nem sok mindent tudok. Az Isolatort meg nem már rég nem a németek gyártják, de lehet azt veszek.
Sok... csináddd meg azt utánna
25ér lehet ETZ-t venni sok bajjal
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/115612
ezt a "szart" én +vettem és tökjó :-)))
Sziasztok!
Eladó egy ETZ-250 friss műszakival,berugókar hibával,túradobozzal 80 000 FT.Ha valakit érdekel írjon a flash51@freemail.hu-ra
Jövőre mindenképp jodsit kell cserélnem, mert lejár az orvosim (ami asszem 10 év vagy 15 nemtom) elmegyek bohóckodni.. bár félek is mert ilyen 400 as rizskályhákat mmég nem vezettem, főleg 4 üteműt ami aztán TÉLLG motorfék... de szerintem nem lesz gond az A ra....
Na ez azé nem így volt sorolom:
Tehát én kispesten születtem Wekerlén de elköltöztem Dunaújvárosba. Ez Volt a probláma...
Tehát allandó bej. lakc. Dújv... Az ATI nál azt monták akkor ott a Fejér m.-eknél kell járni, viszont én pestenéltem és a 100as postán laktam (monkásszálló.. az ecseri sarkán én is voltam Postás Alközpontos műszerész annó a TIG-nélé aminek jogutótja a MATÁV volt).
Ezért jogsi nélkül vezettem kb 10 évig és el se kaptak nagyon.
A Helyzet pikantériája az, hogy van egy 150es jogsim kb. 20 év gyakorkat után és nemérdekel mert ha ma vizsgáznék lehetne (a korom miatt (mondta a kéményseprő) A is) DE az Enyém A mert NEM A1 Hanem az van a jogsiban, hogy A és a másik oldalon van, hogy 150ccm ig... Ennyi
Ja, régen sokan használták rendszámmal az 50-eseket, hogy elvihessék rajta a barátnőjüket is a kertmoziba. Persze akkoriban megfizethetőbb volt a jogsi is, mert nem kellett feltétlenül iskolába iratkoznod, magánúton is tanulhattál rokontól, baráttól. (Erre a célra kiadtak egy iratot, amivel lakóhelyed közig határain belül jogosítvány tulajdonos személy kíséretében korlátlanul vezethettél, szóval gyakorlatilag csak a hatósági vizsgadíjakat kellett megfizetni, nem élősködött a nyakadon egy komplett lehúzóvállalat.)
Tehát 1x el kell vinni műszakira ott adnak valami papírt + beütnek egy szaámot a vázba vagy kapsz egy táblát amit fel kell rakni. Ez már 25éve is így volt.
Sajnos manapság sok olyan új robogó van ami ezzel nem rendelkezik tehát ha nincs ilyen azonosító akkor ha kekeckedik a rendőr megbüntethet (feljelent) műszaki nélkül vezettél).
A régi simsonoknál ezt eladás előtt a bolt elintézte. (kivéve a gyevibírót+ a 2 személyes forgalmis simsont) mert én is így szívtam első motorommal ami egy jáwa ideál (50ccm) volt és büszkén mutogattam a szürke forgalmit azt kiderült, hogy lejárt műszakival vezettem. Ráadásul jogsi nélkül mert nem segédmotor volt azaz nem volt segédmotorrá átnyilvánítva.
Tehát 1x el KELL vinni műszakira minden segédmotort!
Ja köszi télleg még mindíg 50ccm a határ ottóéknál!
Ahha már vágom . Kössz tényleg kössz a segítséget
Szvsz fényezéshez azért érdemes lenne leszedni. A légszűrőt kiszeded és a légszűrőházhoz fogja 4 csavar, ill. további 1 tartja még felül.
Aha KÖSZI a hozzászólást . Csak azt hittem azt is le lehet szedni mert festeni akartam azt ahhoz az egész légszűrő házat le kellene szedni . Akkor leragasztom a váz körül azt körbe fújom.
Helló!
Az ülést hátul fogja két csavar azt kiszedve kitudod az első kampókat akasztani.
A légszürö felőli deknit nem bántanám a helyedben, arrol az oldalrol ugyse tudsz semmit csinálni. Az aksi felől tudod szétszedni.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|