hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 01. csütörtök 
Fülöp, Jakab

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

poteka
válasz erre | email2006-07-12 15:42:39
Te meg félreértettél, szerintem egy japán gép ebben az árkategóriában egyáltalán nem ideális megoldás :)
Sosem tudhatod, hogy mikor adja meg magát benne valami beszerezhetetlen kis bizbasz, amit aztán aranyárban adnak, vagy rosszabb esetben még többért cserélnek ki, mert te nem biztos, hogy hozzá tudsz szagolni.
Igen, 250-es mezőnyben ennyi pénzből valóban nincs más választás szerintem sem. A rózsafüzérre nem gondoltam, én is jeleztem, hogy gazdaságosság szempontjából nem fogsz jól járni, csak, ha egyéb szempontokat is figyelembe veszel, akkor érdemes belefogni. A rózsafüzér persze egy igen fontos szempont, csak nem az anyagiak szempontjából.
Pláne, hogy a 150-es gépedért nagyon nehezen fogja valaki a 100-at kiköhögni, ahhoz nagyon egyben kell, hogy legyen. Viszont annyiért már nagyon szép, műszakis 250-est tudsz venni. Én drukkolok mindenesetre.
Persze gazdaságosság szempontjából a legjobb a rózsafüzér. Ha viszont váltasz, akkor tényleg érdemes a jó öreg MZ-nél maradni. A Jawa-ról nem tudok nyilatkozni, talán a fórumtársak mondanak okosakat.
sorszám: 13915 (57927)
(előzmény: Raistlin, 2006-07-12 14:41:25)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-12 15:35:18
Én 150-esről váltottam 251-esre. Anyagilag csőd volt, de összességében nem bántam meg. :)
sorszám: 13914 (57926)
(előzmény: Raistlin, 2006-07-12 14:41:25)

 
 
Raistlin
válasz erre | email2006-07-12 14:41:25
Eltaláltad, valóban egy japán gép lenne az ideális(nak tűnő) megoldás, de. Költsünk +40-50eFt-ot arra a plusz 100 köbcentire, megúsztuk a mókát 150-ből. (Én legalábbis nagyjából 100-nál tartok a frissen felújítgatott, leműszakiztatott típusommal.) Mi a rossebet lehet kapni ennyi pénzért, ami még halad is, ha pedig igen, kérdés meddig, és ha leáll (márpedig huszonéves gépezetnél ez azért előbb-utóbb bekövetkezik) biztos nem párszáz-egykétezer Ft a javítása. Ez az igazi gazdasági hajtóóok... No meg az, hogy talán 250-essel nem kell a rózsafüzért morzsolni aktívan egy előzés előtt :)
sorszám: 13913 (57923)
(előzmény: poteka, 2006-07-12 13:54:28)

 
 
imi123
válasz erre | email2006-07-12 14:18:06
Helló!
250-es ETZ-m egy kicsit instabillá vált.
Eddig nem volt vele probléma. De most nagyobb tempónál elkezd oldalra himbálozni.
Ahátsó kerék kicsit elkezdett kotyogni. Ez lehet ennek az oka?
A kotyogással viszont nem tudom mit tegyek. Mert az egyik hátsó kerék csapágy kilazult, kézzel kitudom szedni és vissza tenni, anélkül h melegiteném és feltételzem ez a kotyogás oka. Ötleteket várok ,h mivel tudnám rendesen belerögziteni azt a csapágyat. Köszi.
sorszám: 13912 (57922)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-07-12 13:54:28
Én megértem, hogy miért akarsz váltani. Én nem is néztem meg a 150-eseket, amikor MZ-t kerestem. Valóban, a 250 inkább túragép. Ha azt mondtad volna, hogy lassú, akkor nem lenne érdemes csak azért 250-esre cserélni, de az tény, hogy nyomatékosabb, jobb a kétszemélyes üzemmódhoz.
Másrészt meg mindig azt találja az ember gyengének, amilye éppen van, így aztán a 250-es ETZ nyergében meg 350-es Jawaról, vagy ne adj' isten valami japán gépről álmodoznál. Ez persze nem mindenkinél van így, van, aki hű a márkához.
Ha nem lennének bürokraták, a váltás fölfelé a világ legtermészetesebb dolga lehetne. Így azonban kapásból 30.000 forintnyi kiadást jelent akkor, ha elviszik tőled háztól a régi mocit hirdetés nélkül, találsz egy újat viszonylag kevés utánajárással, amire nem kell semmit költeni, és még a műszakija is pont addig (vagy tovább) jó, mint a réginek.
Minden egyéb esetben könnyen felszalad 40-50 ezerig is ez a móka. Ezt neked kell tudnod, hogy megéri-e ez az összeg na és persze a két moci közötti árkülönbözet azt a plusz 100 köbcentit.
Gazdasági alapon nem valószínű, érzelmi alapon (elégedett mosoly egy szocitúrán, egy álom beteljesülése) viszont szinte biztosan.
sorszám: 13911 (57921)
(előzmény: Raistlin, 2006-07-12 13:21:24)

 
 
Raistlin
válasz erre | email2006-07-12 13:21:24
Hello

Azon agyaltam, hogy eladom a 150-es ETZ-met, kicsit teszek hozzá, és beújítok egy ETZ250-est, valami reményeim szerint jó állapotút. Az egésznek csak az az oka, h a 150-es nem éppen két személyre van kitalálva, gyengécske, és az baj. Szerintetek megéri a váltással járó hercehurca, érdemes ebbe energiát fektetni?
sorszám: 13910 (57920)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-12 09:05:44
2mm nem szamit.
A kerekpar szereles konyv szerint 3mm-es meg elfogadhato. Motornal szerintem meg nagyobb is.
sorszám: 13909 (57911)
(előzmény: rebel56, 2006-07-11 19:42:37)

 
 
enzo
válasz erre | email2006-07-12 09:05:00
Sziasztok!
Tudna valaki egy bevált versenybeállítást TS 250 első teleszkópra?!
sorszám: 13908 (57910)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-07-11 23:28:04
Hali!
Kössz a tippet, végülids megoldottuk másképp :)

Letört róla két részben
már csk csináltatni kel az újhoz is :)

De azért kössz a tippet!
sorszám: 13907 (57905)
(előzmény: Kobra1, 2006-07-11 08:52:44)

 
 
Tuller
válasz erre | email2006-07-11 22:58:12
felniden:) bocsi
sorszám: 13906 (57902)
(előzmény: Tuller, 2006-07-11 22:57:53)

 
 
Tuller
válasz erre | email2006-07-11 22:57:53
Szerintem se az egyetlen motorfelnidek kísérletezz:)
sorszám: 13905 (57901)
(előzmény: rebel56, 2006-07-11 21:51:29)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-11 21:51:29
Értem. Centírozással akartam kezdeni, de elhajtott a bicikliszerelő a gumishoz, hogy előtte nézessem meg a súlyozást.
Akkor visszaviszem majd. Zapkorte, köszi a leírást, de egyedül nem merek nekiállni! :)
sorszám: 13904 (57896)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-11 20:40:49
Ki kell centrírozni. Minden bicikli-könyvben le van írva, hogyan kell, sőt, a bicikliboltban általában kaphatóak olyan niplikulcsok, amelyeken motoros méretek is vannak.
Aztán persze lehet, hogy már a felnid is görbe... ez majd akkor derül ki, ha elkezded centrírozni. Sőt, ha kis szerencséd van, az is kiderülhet, hogy a niplik rá vannak rohadva a küllőkre, és akkor aztán semmit nem lehet vele kezdeni.
sorszám: 13903 (57882)
(előzmény: rebel56, 2006-07-11 19:42:37)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-11 20:40:07
2mm ütés nem a világ, de egy egyszerű küllőhúzással a bicikliboltban, vagy szervízben kicentírozzák, olyan 1000Ft-ot kérnek per felni.
sorszám: 13902 (57881)
(előzmény: rebel56, 2006-07-11 19:42:37)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-11 19:42:37
A kormányszitálás miatt voltam ma a gumisnál, két dolgot állapított meg: szar a gumi és kicsit (2mm) üt a felni.
Elsőt könnyen megoldom, rendeltem rá Continental gumit. Viszont a felni ütésével mit lehet kezdeni? Ilyen kis mértékű ütés zavaró egyébként?
sorszám: 13901 (57879)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-11 19:40:22
Ma leszedtem a teleszkópot, érdekes dolgok derültek ki. Az volt a problémám vele egyébként, hogy kijött a szimering, és egy csomó olaj. Nos, még az elfolyt mennyiségen felül 3 (!) decit öntöttem ki belőle száranként.
A zárócsavar alig akart lejönni, az előző tulaj egyszerűen beragasztotta. A gumiharmonika alatt egy rongy volt, még nem jöttem rá milyen funkciót látott el..
Na mindegy, holnap kap német duplaajkú szimeringeket, Valvoline olajat. :)
sorszám: 13900 (57878)

 
 
Mr.Grabowsky
válasz erre | email2006-07-11 12:45:15
Hello Keri!
Nagyon élvezetes a beszámolód a babolnai versenyről, türelmetlenül vártam rá:).
Ne aggódj, ha sikerül nekem is elindulnom a kupában, tuti nem Te leszel az utolsó!!!:) Csak így tovább!
sorszám: 13899 (57864)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-07-11 12:43:05
nekem van anyagom bőven, de nincs publikálva. megbeszélhetjük hogy talizunk valahol ,és odaadom.(cd.)
sorszám: 13898 (57863)
(előzmény: Keri, 2006-07-11 11:23:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-11 11:23:41
Hungaroringes ETZ kuparol nem publikalt valaki kepet? Felesegem anyira nem csinalt kepeket, hogy mar az elozeteshez sincs semmi hasznalhato anyag :)
sorszám: 13897 (57860)
(előzmény: Kobra1, 2006-07-11 08:52:44)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-07-11 08:52:44
Ha nem akarsz semmit venni, akkor "áztasd" be fékolajba egy-két napra. utánna próbáld meg, ki kell hogy jöjjön!
sorszám: 13896 (57845)
(előzmény: Vinutta, 2006-07-10 23:26:59)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-11 08:40:57
vegyél egy ilyen kis patronos köszörűt, bele egy pici vágótárcsát, és óvatosan köszörüld be a gyűszű oldalát, és amikor elpattan, lehúzható.
sorszám: 13895 (57842)
(előzmény: Vinutta, 2006-07-10 23:26:59)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-07-10 23:26:59
Sziasztok motorosok!
Olyan problémám van, hogy a 125 -ös ETZ-mnek beszart a kuplung kosara (eltört a nyakánál, meg még kitudja hány darabra) volt alatta egy gyűszü, amit csináltattam hozzáő annakidején, mert meg volt kopva eleve a kosár. Most meg megvettem az újat és ugye nem megy rá.

A problémám az, hogy az istennek nem jön le a az a kib*szott gyűszü!

Nem akarom szétdzsinkolni a csapágyat sem, meg nem sok kedvem van szétszedni sem. Kérlek segítsetek!
sorszám: 13894 (57836)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-10 21:43:43
Nekem isalatorom van és a multkor azt hittem a gyertyám ment tönkre, vettem egy birsket és avval az istené nem indult el. Viszaraktam az isolatort most is avval lövöm.
sorszám: 13893 (57825)
(előzmény: Roles, 2006-07-10 07:30:27)

 
 
LuJOmAn
válasz erre | email2006-07-10 19:37:37
Sziasztok!

Ha valakinek van eladó 150-es ETZ hengere, hengerfeje és dugattyúja Miskolchoz közel, az írjon a lujomanus@soldier.hu címre!

Köszönettel: lujoman
sorszám: 13892 (57822)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-10 17:52:04
Hát nem! Ez csak Németországban van így, de ott viszont a leichtkraftrad-oknak is van rendszáma.
Mellesleg a rendelet betűje szerint a simson sem smk, mert 45km/h-nál gyorsabban is képes haladni. Az 50-es robogók szintén nem. Tudod mi az smk? A riga, a babetta, a romet, meg efféle.
sorszám: 13891 (57814)
(előzmény: California, 2006-07-10 15:34:49)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-10 16:05:50
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók nagyon olcsón megtekinthetőek a

http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2

címen!


Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!

Tettem fel új alkatrészeket is!
Sokat nem fényképeztem le, mert már nem volt humorom hozzá, de van több alkatrész is ezeken kívül!
sorszám: 13890 (57809)

 
 
California
válasz erre | email2006-07-10 15:34:49
Ezt csak hallottam, nem jártam utána :
Az UNIO -s tagországokban a segédmotor kategória 0-125 ccm. Ezen felül jön a rendszámos téma.
Érdekes, hogy magyarországon csak olyasmit ratifikálnak, ami nehezíti az életünket.
Habár miért is mondanának le az 50-125 ccm közötti többletbevételekről!?
sorszám: 13889 (57806)
(előzmény: Zapkorte, 2006-07-10 14:28:07)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-07-10 15:19:34
ÉRtem! :) megnyugodtam!
köszi Semi!
sorszám: 13888 (57805)
(előzmény: Semi, 2006-07-10 08:06:25)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-07-10 15:11:24
Halihó. Ha valaki tudja hol lehet MZ-re fehérszegélyes gumit venni az legyen szives írja már meg. Nagyon fel tudná dobni a Trophyt. Ja a méretek:3,00"x16" és 3,50"x16".
sorszám: 13887 (57803)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-10 14:28:07
Szólok! A keeway motoromat olyan fickótól vettem, aki éppen egy 38e Ft-s csekkel indult a postára "segédmotorként használás" miatt. Jó, mondjuk hülye is volt, egy "KSM-200" feliratú 4t enduroval rendszám nélkül, de utassal hatolt, és ez a többszörös pofátlanság már kissé megfeküdte a rendőr gyomrát, aki elkapta.
De szerintem a csúzlit "segédmotorként használni" legalább ilyen szintű marhaság. Még tán egy aprilia rs-nél elő lehet adni, amiből ténylegesen van 50-es változat, és egyébklént is burkolt, úgyhogy nem látják a nagy hengert, de egy olyan közismert típusnál, mint az MZ, tényleg csak a rendőr jóindulatában/érdektelenségében bízhatsz. Megúszhatod egyszer, megúszhatod kétszer, de előbb-utóbb biztos, hogy emberedre akadsz, és úgy feljelentenek, hogy csak úgy füstöl.
sorszám: 13886 (57801)
(előzmény: Keri, 2006-07-10 11:55:55)

 
 
Tuller
válasz erre | email2006-07-10 12:23:04
Sziasztok!
MZ fordulatszámmérőt valaki tud nekem eladni?
sorszám: 13885 (57795)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 12:06:27
Ha 125-ost vezetsz az a rendornek olyan mintha nem lenne.
sorszám: 13884 (57794)
(előzmény: Somebody, 2006-07-10 12:01:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 12:02:23
Csak magyarázatot adtam arra, miért füstöl.
Van NGK gyertyám is az is jó.
sorszám: 13883 (57793)
(előzmény: Raistlin, 2006-07-10 11:51:32)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-10 12:01:48
jogsim nekem van 50esre
sorszám: 13882 (57792)
(előzmény: Keri, 2006-07-10 11:55:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 11:55:55
Megteheti, de szoljon nekem valaki tortent egyszer is ilyen.
Kulonben felre ne ertsetek. En nem tamogatom a jogsi nelkuli vezetest meg az ilyesmiket, csak mar nagyon kezd elegem lenni, hogy mindenhol a lehuzas megy, ezert kezdek erzeketlen lenni azokra a polgari engedetlensegi mozgalmakra amikor valaki ezeket a lehuzasokat akarja elkerulni.

Az a srac akitol vettem a versenymotorom az is jogsi, forgalmi nelkul ment ezzel a motorral raadasul videken ahol meg foglalkozik is a rendor ilyenekkel. A vegen azert adta el mert parszor elkaptak es nagyon ismertek mar a gepet.
Egyszer sem kuldtek felulvizsgalatra, csak kivettek a szelepeket, megvertek a sracot, meg ilyesmi.
sorszám: 13881 (57790)
(előzmény: Somebody, 2006-07-10 11:42:33)

 
 
Raistlin
válasz erre | email2006-07-10 11:53:46
Csak most láttam meg az NGK-s hszt, bocs. Kérdés törölve.
sorszám: 13880 (57789)

 
 
Raistlin
válasz erre | email2006-07-10 11:51:32
Vettem én is Vee Rubber belsőt, remélem nem fog kitolni velem egyhamar. A füstöléssel kapcsolatban megnyugtattál, bár nem igazán értem, mi mást tehettem volna az egyesben való gurulásnál.
Más: NGK gyertyákról vélemény valakinek?
sorszám: 13879 (57788)
(előzmény: Keri, 2006-07-10 09:08:34)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-10 11:42:33
Nekem meg itt az mz,és én 125re nem akarom lerakni,mert arra nincs pénz,lenne 50-60ezer is,meg aztán leműszakiztatni,meg aztán még fizethetem a sok mindent,a durva fogyasztása mellett.elég lenne a fogyasztása,bátyámé volt a motor,150es ts,azt mondja húzod neki,pörgedet,6liter-t is ledönti.de a simson már kevés nekem,más meg nincs.
Ráadásul az üzemanyag,már 307ft/liter.meg még ahhoz olaj is kell.
De a rendőr az megteheti,hogy beviszi/berendeli a motort szakértői kivizsgálásra vagy mire.nem?
sorszám: 13878 (57787)
(előzmény: Keri, 2006-07-10 11:17:07)

 
 
válasz erre | email2006-07-10 11:17:51
köszi szépen!!
sorszám: 13877 (57786)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 11:17:07
Szerinted hagyszor allitott meg a rendor 1 ev alatt? Igaz hogy minden papirom rendben van (még) de mivel a rendszamom tobbszor leesett, csak a hatizsakban hordom magammal.
Ha tenyleg bevezetik a megszorito intezkedeseket, csak anyi fog valtozni hogy kevesebbet fizetek a motorjaim utan, mert sajnos a forgalombol kivonatas evente 3000HUFba kerul ha nem veglegesen csinalod.
Mivel remenykedem abban, hogy jon meg jobb vilag amikor ismetelten szeretnem legalisan hasznalni a motorjaimat, ezert nem szeretnem veglegesen kivonatni.
Lehet, hogy nagyon antiszocialis a hozzaallasom, de nalam betelt a pohar. A tunteteseknek semmi eredmenye nincs, tehat marad a polgari engedetlenseg mint egyszeru kisembernek elerheto eszkoz amivel meg tudom magam vedeni a kizsakmanyolastol.
sorszám: 13876 (57785)
(előzmény: Somebody, 2006-07-10 11:05:00)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-10 11:08:06
Többiek a fórumon,mit szóltok ehhez???
Nem fogok én ezért fizetni mint a katonatiszt?:)))))
sorszám: 13875 (57784)
(előzmény: Somebody, 2006-07-10 11:05:00)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-10 11:05:00
És ha megállít a rendőr,és megkérdi,mióta csináltak Tsből ötvenest?:DEz elég jól hangzik,meg sokat járkálnak nsr-el is 50 es papírral,meg robogók is rengeteg van,de egy ts-nél nem tűnik fel?
sorszám: 13874 (57783)
(előzmény: Keri, 2006-07-10 09:18:36)

 
 
JuniorII
válasz erre | email2006-07-10 10:37:30
Hello Somebody

Köszi a választ.
Beletettem a simson kuplungot az ETZ-be.
Jó lett, csak le kellett köszörülni minden második pöcköt róla.De jó...
THX
sorszám: 13873 (57781)
(elözmény: , 2006-07-08 09:58:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 09:27:48
Denso, Champion, Brisk, ezek mind bevalltak nekem.
sorszám: 13872 (57773)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 09:18:36
miert nem jarsz siman TS-el rendszam nelkul? Kutya nem foglalkozik vele. Robogosok 90%-a is 125-os es amiota ilyen kocsog adokat be akarnak vezetni a 125-osre en is tervezem a forgalombol valo kivonatast es rendszam neeluli kozlekedest.
sorszám: 13871 (57772)
(elözmény: , 2006-07-08 14:34:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 09:08:34
azert fustolt mert csak 2000ig porgetted. 3000 alatt meg a kuplungot sem szabadna raengedni. Amit tehetsz egy ilyen utan, hogy kimesz az orszagutra es meghuzatod, hogy kiegesse magat. Persze ha nem foglalkozol vele akkor sem tragedia, csak egy darabig fustolni fog.
sorszám: 13870 (57771)
(elözmény: , 2006-07-08 10:24:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 09:03:16
durdefektre nem sokat er a defektjavito.
Es nem csak a tulfujas es rossz berakastol csinalhat ilyet. Nekem siman elengedte a ragasztas Gumi nem serult csak a szelepp esett ki belole megmagyarazhatattlan okbol. Taurus volt a belso. Eleg sokat szoptam ezekkel, szoval azota gagyi kinai es Taurus gumit nem veszek. Vee Ruber belsom van ez ranezesre is sokkal korrektebb minosegu.
sorszám: 13869 (57770)
(elözmény: , 2006-07-08 10:22:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-10 08:56:12
E is igy csinaltam, de leesett. Korberepedt a csavar korul.
sorszám: 13868 (57769)
(elözmény: , 2006-07-07 19:22:44)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-07-10 08:06:25
kobra
Nem kell aggódni, az MZ Klub honlapja azért nem töltődik be, mert a szövevényes alvállalkozós rendszerben pont nem az illetékeshez került a befizetést igazoló csekk, így levették! Megreklamáltam, most várok...

ciao
Semi
sorszám: 13867 (57767)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-07-10 07:30:27
isolatort??? nehogy az vegyél vagy ha veszel akkor legalább 5-öt hogy legyen tartalék míg hazaérsz a motorosboltból!!!:)
Én Brisket használok 2000KM-er óta és semmi baja ebből is az N14C-t használd ez való az MZ-be meg simóba!!!Nekem bevállt(nem reklám)
Az NGK-ról is sok jót hallottam de abból is van gagyi valami nem tudom hol gyártott de azt is úgy árulják hogy Japán ha jóban vagy a boltossal ő megmondja hogy honnan származik!De az NGk-nak kicsit húzóssab az ára szerintem ez a két márka közül érdemes választani...
sorszám: 13866 (57765)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu