hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 01. csütörtök 
Fülöp, Jakab

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Lajos1432
válasz erre | email2006-07-15 21:08:04
Schreek!
Nekem van használatlan külsőm-belsőm, de ez Szolnokon van és holnap, vasárnap reggel 7 óra előtt érek rá.
Lajos
sorszám: 13965 (58090)
(előzmény: schreek, 2006-07-15 13:38:08)

 
 
Szeglet
válasz erre | email2006-07-15 19:52:14
Köszönöm a gyors választ! Addig cserélgettem a drótokat, hogy egy gyertyacserét is megnéztem, és valóban ment a gép... A blokkszétszedés előtti gyertya adta meg magát, ezért állt le, nem a töltés miatt. Ennek mennyi a valószínűsége, hogy pont most összerakás után menjen tönkre? :) NGK, 600 km...
sorszám: 13964 (58086)
(előzmény: anybody, 2006-07-15 16:43:47)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-15 18:17:50
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók nagyon olcsón megtekinthetőek a

http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2

címen!


Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!

tettem fel több alkatrészt! majd ha engedi az időm lefényképezem az összeset.
sorszám: 13963 (58077)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-15 16:46:12
Én többször elküldtem már egy etz250 elektomos bekötését magyarul, de egyszer sem került be a szakirodalomba, pedig egy az egybe ugyanaz mint a 125-ösé!
sorszám: 13962 (58071)
(előzmény: anybody, 2006-07-15 16:43:47)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-15 16:43:47
A három fázis bekötése teljesen mindegy, ugyanis mind a 3 egyenirányitásra kerül!
sorszám: 13961 (58070)
(előzmény: Szeglet, 2006-07-15 14:58:23)

 
 
Szeglet
válasz erre | email2006-07-15 14:58:23
Sziasztok!

ETZ 125 elektromos bekötési problémám van, történt ugyanis, hogy blokk visszarakás során, amikor a vezetékköteget húztam be, leestek a kis felirataim... Nagyrészt persze szép szinesek a drótok, 3 db kivételével vissza is kötögettem. Az összes elektromos berendezés működik, ebből arra következtettem, hogy a kimaradt 3 egyforma tyúkbél lehet a töltésé. Alulra mennek ezek, ha jól néztem U V és W feliratú csatlakozókra.

A kérdésem tehát: rá lehet-e valahogy jönni, melyiket hová tegyem, (nem a próbálgatásra gondolok :) ), melyiknek hol a másik vége? Egyelőre két variációt próbáltam ki, a töltésvisszajelző mindkét esetben elalszik járó motornál, azonban töltés szerintem nincsen, mert egy idő után, ha világítok meg minden, szépen leáll, lezabál.

Esetleg egy magyar nyelvű elektromos bekötési rajz sem jönne rosszul, ez a cseh nekem magas. Előre is köszi a segítséget!

Szegletes Gábor
sorszám: 13960 (58067)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-15 13:52:23
A Mofakernél biztosan van: katt!
sorszám: 13959 (58063)
(előzmény: schreek, 2006-07-15 13:38:08)

 
 
schreek
válasz erre | email2006-07-15 13:38:08
Sziasztok. A Segítségetekre lenne szükségem. Az etz-m első gumija megadta magát külső-belső egyaránt. Tudtok e olyan boltot vagy gumist mondani pesten esetleg környékén ahol legkésöbb holnap reggel tudok venni gumit??? Nagyon fontos lenne holnap a motorral mennem. Ha tudtok kérlek segítsetek . Előre is köszönöm.
Sziasztok
U.I 2,75-18 helyett van rá valami más méret?
sorszám: 13958 (58060)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-15 12:44:22
helytelenül beállított benzin/levegő keverékarány. próbáld arrébbtenni a súbertűt, meg ilyesmi.
sorszám: 13957 (58057)
(előzmény: Somebody, 2006-07-15 12:42:21)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-15 12:42:51
Én nemtom, hogy néz ez ki, de szerintem valami méretpontatlanság van ottan... ha van benne valahol hézagoló alátét, cseréld ki vékonyabbra. Vagy tegyél a dekli alá vastagabb tömítést.
sorszám: 13956 (58056)
(előzmény: GSXF, 2006-07-15 12:29:01)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-15 12:42:21
az természetes dolog,ha jól kihúzatom a gépet,kb 2km en teljes gáz ig,és utánnal lelassítok szinte megállok,és akkor megint teljes gáz,és már egyáltalán nem olyan erős.ez mitől van?
egy jól bejáródott motornál?szóval hidegen erősebb mint ha jól felmelegszik.
sorszám: 13955 (58055)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-15 12:37:39
Nem hiszem, hogy ezt gondolták. Amikor ugyanazt a járművet forgalomba helyezve, új telókkal, trabigyújtással stb. árultam 87e-ért, összesen ha négy érdeklődő telefont kaptam rá negyed év alatt. Még jó, hogy mindjárt az első egy régi osztálytársam volt, aki mindjárt meg is vette... de úgy általában nem nagyon érdekelt senkit ez a dolog.
Én is azt mondom, hogy ki kell várni egy alkalmi vételt, ahol az alkalmi vétel alatt azt értem, ha valaki reális értékén kínálja a használt romját, és nem a csillagokban jár a neppeléssel, mint a hirdetések 95%-a. Mert én marha sok hirdetést olvasgattam egy időben, és úgy vettem észre, hogy a 100+ ezer Ft-s MZ-k meg jawak hosszú hónapokig nem találtak gazdára (palimadárra).
sorszám: 13954 (58054)
(előzmény: levendel, 2006-07-15 10:40:43)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-07-15 12:29:01
sziasztok!
sürgős segítségeteket kérem abban, hogy mitől szorulhat ES 250-esen a berúgókar. robbantott ábrárol raktam össze, minden benne van, ami ott látható. de csak akkor szorul, ha meghúzom a dekni csavarjait. ha kilazítom, úgy fasza..:(( Mitől lehet ez?? Segítségeteket előre is köszi!
Üdv!
sorszám: 13953 (58053)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-07-15 10:40:43
Márpedig ha a te kis tökéletesen működő gépezeted nem elégíti ki az igényeidet, előbb-utóbb szert kell tenned egy nagy és megbízható járműre is.
De miért kéne ehhez mindjárt eladni a már meglévő gépet?
Szerintem a vásárlásnál jól körül kell nézned és türelmesen várni 1 alkalmi vételre, miközben használod a kis járművedet.

Nekem pl. lehetett volna 40ezerért tökéletes állapotú jawa 638asom, ha izgatott volna egy kicsit is akkoriban a típus.
A szomszéd garázsban állt és állítólag sok hónapig hirdették különböző újságokban, de nem érdekelt senkit, gondolván hogy 40ért biztos valami csoffadt 6V-os, beállt főtengelyes gép lehet. Én meg azért sem kérdeztem rá korábban, mert túl jó állapotúnak tűnt a pénztárcám jóllakottságához képest.
Szóval ha nem sürgős, szerintem inkább nézelődj még és csak azután add el a jelenlegi bicillit, ha már tapasztalatokat szereztél az újjal!
sorszám: 13952 (58046)
(előzmény: Raistlin, 2006-07-14 11:43:01)

 
 
Lajos1432
válasz erre | email2006-07-14 22:47:58
ETZ-hez keresek főfékhengert, eladó első teleszkóp és kerék gumival. lajos1432@t-online.hu
Lajos
sorszám: 13951 (58039)

 
 
Lajos1432
válasz erre | email2006-07-14 22:27:19
Megvan még a főfékhenger? Ha igen, hol, és mennyiért adod?
Lajos
sorszám: 13950 (58036)
(elözmény: poteka, 2006-07-07 17:35:00)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-07-14 22:26:04
Már gondolkodtam rajta, nagy lejtő van az udvar végin utánna meg a Tisza. :)

Amúgy érdekes dolgot produkált amikor leállt:
levettem a deknit, és mexakítóhézag volt, de ha csavrhúzóval emlgettem akkor se volt szikra hanem csak egy idő után csak úgy magától. Amúgy milyen mexakítót vegyek bele ami normális. Ja és amíg próbálgattam addig a mexakítóba se volt áram mert nem szikrázott. amúgy a mexakítónak mennyire szabad szikráznia? mert az enyém főleg alacsony fordulaton olyan mint a csillyagszóró. a kondi jó mert digitműszerrel kimértem.
sorszám: 13949 (58035)
(előzmény: levendel, 2006-07-14 10:57:22)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-14 21:06:04
Én sem adnám el... :)
sorszám: 13948 (58032)
(előzmény: MZ/X_TS125, 2006-07-14 20:21:47)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-07-14 20:44:16
Egy hozzáértőnek sokat egy vevőnek keveset. Ezt a gépet én sem adnám el.Tul sok munka van benne:)
sorszám: 13947 (58031)
(előzmény: MZ/X_TS125, 2006-07-14 20:21:47)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-14 20:31:36
Naná, hogy kinyúlhat. És ha már kinyúlt, megeszi a lánckerekeket is, úgyhogy jobb kicserélni, mert aztán ha viszi a kuplungot is, drága lesz a javítás.
sorszám: 13946 (58028)
(előzmény: Laca_D, 2006-07-14 19:51:19)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-14 20:29:21
szerintem "túl van restaurálva". minek ez a sok polír?
sorszám: 13945 (58027)
(előzmény: MZ/X_TS125, 2006-07-14 20:21:47)

 
 
MZ/X_TS125
válasz erre | email2006-07-14 20:21:47
Helló Mindenkinek!

Puszta érdeklődésből kérdezném, hogy mennyit ér a képeken látható MZ TS 125 típusú motorkerékpár. A motor egyébként az enyém és nem szándékozom eladni.
kep.tar.hu\mzperix125
MZ/X
sorszám: 13944 (58026)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-07-14 20:02:26
Az hogy nem pörög ki, annak 1000 oka lehet!
Olvass vissza és ott lesznek az okok kicsit szétszortan!
Egyébként így elsőre mondanám a kipuffot, de ha intenzíven használtad, akkor az nem lehet eltömődve!
Másodjárra a légszűrőt, harmadjára a karbit, negyedjére a gyújtást, ötödjére meg az imént említett hengert!
Sok sikert! :)
sorszám: 13943 (58025)
(előzmény: Laca_D, 2006-07-14 19:51:19)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2006-07-14 19:51:19
Sziasztok.
Van 1 ETZ150 mocim. 18.000 kilométer van benne intenziv használat mellet.
Gyürüzve már volt,furva még nem,lehet hogy érdemes megfuratnom ???
90km/h tud MAX,de a mázsát nyomom !!!
5.be nem megy 4000fölé a fordulat.

2.Kérdés a dupla lánc megnyulhat??mintha terheletlenül beleverne a oldaldeknibe.Vagy csak képzelödöm ??
Köszi előre is Laca
sorszám: 13942 (58024)

 
 
Raistlin
válasz erre | email2006-07-14 11:43:01
Ettől a vételi formától erősen idegenkedem valahogy. Pedig a 150-es Típust úgy vettem, hogy végleg ki volt vonva a forgalomból, így egy halom utánjárásomba/lovettámba került elrendezzem a dolgait, de azért mégiscsak jó érzés volt a procedúra végén megkapni minden dokumentjét, és elfelejteni a régi tulajt teljesen. Inkább kifizetem azt a huszonvalahány eHUF-t. Inkább azért aggályozok, hogy mi van akkor, ha az én tökéletesen működő kis gépezetemet elboltolom valami nagyobb, de megbízhatatlan járműre...
sorszám: 13941 (58010)
(előzmény: levendel, 2006-07-13 17:15:09)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-07-14 10:57:22
Én a szakadékba tolást ajánlanám inkább, amit esetleg felgyújtással kombinálva kellemes látványosságban lehet része a nézőknek. :)
A leállásokat egyébként módszeresen érdemes vizsgálni. Mikor nekem hasonló jelenséget produkált, vittem magammal multimétert és egy egyszerű próbalámpát. Amikor megállt az eszköz, rögtön lekaptam az oldaldeknit és megnéztem, hogy mi történik a mexakítónál.
Az én gépemnél pl. az, hogy a mexakítókalapács fos kisipari műanyagból öntött váza a melegedés hatására extrém módon duzzadt és gyakorlatilag kitámasztotta magát, ezért elmaradt a zárás.
Ez a pr.lámpa állandó fényéből ("állandó mexakítás") volt kikövetkeztethető.
Amikor aztán visszahűlt egy egész kicsit a blokk, egy darabig megint ment a gép, elmúltak a tünetek és ez így ismétlődött.
sorszám: 13940 (58006)
(előzmény: asztalos, 2006-07-13 21:21:44)

 
 
Mr.Grabowsky
válasz erre | email2006-07-14 10:37:12
Köszi a tippeket, de a lehető legegyszerűbb dolog kerülte el e figyelmemet és azért jelentkezett a hiba:(. A biztosítéktábla egyik biztosítéka (amelyik az akksi pozitív oldaláról jön) gyári hibás volt: a műanyag tömbje 3mm-el rövidebb volt, mint a többinek, ezért más szögben állt a rézfülek között, ezért néha nem érintkezett rendesen:((. Ha valaki olyan amatőr, mint én(kétlem) és hasonló hibája van, ellenőrizze ezt is, ne szopjon annyit vele.....
Üdv. Grabo
sorszám: 13939 (58005)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-14 10:14:47
az meg jó,ha a dugóm a kipufogót pont jól kinyitja lenti állásban,pont a pereménél áll,de a felömlőt nem teljesen még,vagy 1,1,5 mm-t mehetne még le,hogy annak is a pereménél legyen,felső állásban nem ér bele a dugó a hengerfejbe,alsó tömítés nélkül sem.
sorszám: 13938 (58003)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-14 10:12:48
haverom simója főtengelyes,övét néztem megpörgetjük kopog,de az mz-jé nem ilyen,inkább,mintha két villáskulcsot összekoccintanál.nem ilyen tompa.elés,hangosat koppan.és nem sorozatban.csak hirtelen gáznál,meg,alapjáraton,ha alacsony,meg szívatóval is,ha ráhúzom,lemegy a ford.szinte leáll ott hallani még erősen.
sorszám: 13937 (58002)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-07-14 10:09:09
Természetes a felső és alsó holtponton a dugónak,hogy ha fordítom,akkor kottyan egy pici.???kézzel vizsgáltam henger nélkül egyáltalán nem érezni semmit.néztem valamelyik nap a simsonomét is,hát az is ugyanúgy kotyog,de az egyáltalán nem üt.
sorszám: 13936 (58001)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-07-14 09:31:16
Hi!
Tud valaki krómozót, aki jól dolgozik és nem túl drága?
sorszám: 13935 (57999)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-14 08:25:29
Vagy forgalomból kivonva kell eladni, és akkor azt csinál vele az új tulaj, amit akar.
sorszám: 13934 (57995)
(előzmény: Keri, 2006-07-14 07:24:26)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-14 08:04:40
Én lehet túlértékelem ezeket a gépeket, de ha kívül-belül perfekt, szerintem érhet kicsit többet is, ~50-60K-t. Annak, aki egy szép veteránmotort szeretne és nem csinosítgatni, szerelni.
A használtmotorok.hu-n van 85K-ért is eladó TS125 (tudom, hogy a piaci értéknél ez nem mérvadó, csak megjegyeztem :).
sorszám: 13933 (57994)
(előzmény: makómiki, 2006-07-13 07:42:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-07-14 07:24:26
en tobbet el nem adok igy motort.
Jol megszopattak. Kolcsonadasival eladtam 17-ert a szakadt Jawamat. A tulaj pedig fel ev utan rajott hogy nem tudja megcsinalni, ezert eladta egy bontoba, csak eppen elfelejtette kivonatni a forgalombol es a forgalmit meg kidobta. Mire sikerult kivonatni 8ezer forint adotartozasom keletkezett a motorra. A vicces, hogy azzal fenyegetoznek, hogy ha nem fizetem be kivonjak a forgalombol :))) a rossz, hogy afizetesembol levonjak ado formajaban buntetessel egyutt :( ugyhogy nem tudom nem kifizetni.

Szoval csak es kizarolag adasvetelivel vagyok hajlando motortol megvallni, es az adasvetelit azonnal le kell adni az ocsmanyirodaba, hogy veletlenul se maradjon a neveden.
sorszám: 13932 (57993)
(előzmény: levendel, 2006-07-13 17:15:09)

 
 
zoli251
válasz erre | email2006-07-14 06:40:59
Nálam a biztosítéktábla kontakthibája okozott hasonló problémát főleg alapjáton állt le rendszeresen.(ETZ-251)
sorszám: 13931 (57992)
(előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-07-13 11:51:59)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-13 23:27:17
Pont egy új keeway 125-ös árának 10%-át kérheted. Az meg egy Honda koppantás.
sorszám: 13930 (57990)
(előzmény: makómiki, 2006-07-13 21:36:07)

 
 
piri
válasz erre | email2006-07-13 21:52:34
gyertya...
twegyébele ujjat.
sorszám: 13929 (57987)
(előzmény: asztalos, 2006-07-13 21:21:44)

 
 
makómiki
válasz erre | email2006-07-13 21:36:07
Köszi az infot, pedig azt hittem, hogy egy új cg 125 árának a tizedét kérhetem (az is egy 70-es évek beli konstrukció), jó lesz felébrednem!
sorszám: 13928 (57983)
(előzmény: asztalos, 2006-07-13 21:23:17)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-07-13 21:23:17
Max 35.000 huf-ot!
sorszám: 13927 (57982)
(előzmény: makómiki, 2006-07-13 07:42:46)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-07-13 21:21:44
Helló Mr.Grabowsky!

Én a héten pont ilyen hibával küszködtem, ezért berugtam a szerszámos doboz oldalát meg összevertem a blokkot csavarhúzóval, mert nekem egy 50 km-es uton produkálta 5ször. amúgy 125ös tsem van. Én arra tippelek, hogy a megszakító olajzó filcébe sok olajat tettem, de nem biztos hogy ez miatt. Ha valakinek ven ötlete segítsen mert felgyújtom.Még csettegő se lesz belőle!
sorszám: 13926 (57981)
(előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-07-13 11:51:59)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-07-13 17:15:09
Szerintem érdemes váltani, az átírást meg cselezd ki jól egy üzembentartói/kölcsönzési szerződéssel, de úgy, hogy persze a törzskönyvet is elkéred.
Egy jogász majd megmondja, hogy bele lehet-é venni ebbe az elővételi jogot is.
Ja, és írass egy kézzel írt végrendeletet a tulajjal, amiben rád hagyja esetleges elpatkolás esetén a gépet :)). Ez egyébként komoly. Ha kézzel írja, nem kell ügyvédi ellenjegyzés.
Ha meg ellenkezik az eladó, nyugodtan meg lehet neki mondani, hogy ébredjen fel, mert kb. ez, vayg egy jó balek kifogása az egyetlen reális útja a sikeres eladásnak ebben az árfekvésben.
sorszám: 13925 (57974)
(elözmény: poteka, 2006-07-12 13:21:24)

 
 
enzo
válasz erre | email2006-07-13 16:29:57
Egy bevált sport-, vagy sportos légszűrő megoldásnak nagyon tudnék örülni én is.
sorszám: 13924 (57970)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-13 12:56:05
Ebben igazad van, de ha találsz egy szimpatikus darabot, még mindig betámaszthatod megvétel előtt egy műszeres motordiagnosztikára párezer forintért akármelyik sevicébe, és ha netán rosszul ítélted meg az állapotát, behúzhatod a kéziféket, vagy bealkudhatsz. Sok az eladó, kevés a komoly, megfelelő mennyiségű kp-vel rendelkező vevő.
Egyébként az enyim belpiacos és 18 éves, mégis van hozzá minden, még komplett láncvédő burkolat is. Más kérdés, hogy sajnos nem minden van raktáron, a nagyon tipusspecifikus alkatrészekre bizony két-három hetet várni kell, amíg megjön, ez vitathatatlan hátránya a belpiacosoknak. No meg az is, hogy nem sok helyen van hozzájuk alkatrészkatalógus. (Én szerencsére itt lakok a redbaromtól 5km-re, úgyhogy nekem nem gond elmenni hozzájuk megnézni a filmet.)
sorszám: 13923 (57963)
(előzmény: poteka, 2006-07-13 12:12:10)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-07-13 12:12:10
Értem én a te érveidet is, rendben van, ha kifog az ember gyereke egy jó darabot, valószínűleg kevesebb elfoglaltságot jelent a karbantartása, mint egy szocialista típusé.
Viszont a kiválasztásnál, állapotfelmérésnél elég körültekintően kell eljárni, főleg, hogyha valaki MZ-n szocializálódott, amit olcsón és egyszerűen javíthat/javíttathat a legtöbb esetben.
Én viszont a japán gépekhez egyáltalán nem értek, simán rám tudnának sózni egy széthajtott, véres torkú, rövid időre feltámasztott motort, vagy akár egy japán belpiacos, szürkeimportos gépet, amire aztán talán még rávaló gumit sem találok (na jó, ez túlzás).
Szóval értem az ő félelmét is a régi japán gépektől. A te véleményedet is elfogadom teljes mértékben.
sorszám: 13922 (57961)
(előzmény: Zapkorte, 2006-07-12 22:07:18)

 
 
Mr.Grabowsky
válasz erre | email2006-07-13 11:51:59
Hali!
Elektromos hiba kerget az őrületbe mostanság! És mindez a tervezett hétvégi pálya-kergetőzés előtt!!!
A hiba a következő: mindenféle figyelmeztetés nélkül egyszercsak leáll a motor, semmi gyújtás. Két nappal ezelőtt ugyanezt produkálta, szétszedtem, multiméterrel kimértem a vezetékeket, jónak tűntek. Összeszereltem mindent, mentem vele 10-15 km-t, megint leállt. Fesszabályzó? Vagy mi a szent sz*r? Az akksit ma cserélem le, a szaki most tölti fel savval az újat, de nem hinném, hogy ez lenne a baj, tölt a gép rendesen. Valaki tudna segíteni? Nem vagyok ampervadász, de azért elboldogulok az egyszerűbb dolgokkal... Ja, ETZ 250-esem van.
Előre is köszi!
Üdv.
Grabo
sorszám: 13921 (57960)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-13 11:12:48
Loctite csapágyrögzítővel be tudod rögzíteni a csapágyat, de rakj be mindjárt új csapágyat is
sorszám: 13920 (57957)
(elözmény: poteka, 2006-07-12 14:18:06)

 
 
makómiki
válasz erre | email2006-07-13 07:42:46
Szerintetek egy 82-es jó állapotú friss műszakis 150-es ts-ért reálisan mit lehet kérni ( és kapni)
sorszám: 13919 (57953)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-07-12 22:07:18
Nekem 150e-s japán gépem van, és teljesen meg vagyok vele elégedve. A kopó-fogyó alkatrészek picit tényleg drágák (6e egy fékbetét-pár, meg ilyesmi), de vettem már hozzá "kis bizbaszt" is a porlasztóba, 690 Ft volt darabja a Suzuki Hollósban, szóval azért nem dől össze a világ, ha netán valami elfárad. Az viszont tény, hogy ezek nem a "megveszem és megbütykölöm" kategória, egy négy hengeres, 16 szelepes blokkot felújítani anyagáron is gazdasági csőd, szóval széthajtottat tényleg nem érdemes venni... de kitartó kereséssel ki lehet fogni meguntat is, és azért a vezetési élmény egész más, tapad az úthoz, biztonságos fékje van, nincsenek töltésproblémák, gyárilag benne van az elektronikus előgyújtásszabályzás is, és semmilyen rezonancia nem lép fel semmilyen fordulaton, ráülök, és megyek vele. A karbantartásigényéről meg annyit, hogy a szezon eleji rituális icergetés óta nem vettem le az alsó burkolatot; ha oylanom van felülök rá, gombnyomásra indul, és kiszolgál.
sorszám: 13918 (57944)
(elözmény: poteka, 2006-07-12 15:42:39)

 
 
válasz erre | email2006-07-12 18:08:39
Engem is érdekelne egy sportlégszűrő!
sorszám: 13917 (57933)

 
 
Tuller
válasz erre | email2006-07-12 16:55:03
Milyen sportlégszűrőt érdemes mz-re venni? Ma légszűrő nélkül mentem egy kört, fúúú.. Nagyon retyós volt a régi, számítottam rá, hogy jobban megy majd, de megdöbbentő volt a különbség. Így aztán fontolgatom, hogy minnél direktebb megoldással juttassam be a levegőt:) Na, valaki?
sorszám: 13916 (57930)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu