:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Mindezen extra kerülhetett max 10-be, a régi barátságra való tekintettel pedig még olcsóbban is adtad a gépet, amit ráadásképp azért jól szétfutárkodtál, de még így is gond nélkül megduplázódott az alkalmi 37e-es vételár. Ha ez az eredeti ár nem volt alkalmi, akkor nem tudom mi lehetne az.
Hello, én még fiatal MZ tulaj vagyok. Kék a szemem... :D Na jó nem ez a lényeg. Tudna valaki Ceglédhez közel MZ bontót, vagy alkatrész boltot? Előre is kösz.
Van rugóstag is..
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/35
:)
Asszem csak első telóról van. Legalábbis én az alpján újítottam fel
Mondjuk most kipuhult megint nagyon
lehet teszek bele 85W 154ös olajat :D
Lada telóba jó volt az is, amikor rallyztunk :D
itt a szocimotoroson is láttam róla cikket valahol.
marcee
Motor Revü 1990/2 32. oldal
MZ rugóstag szerelése
ciao
Semi
Segítség emberek!
Úgy döntöttem felújítom a hátsó telókat a mözön, mert elégé himbálózik a hátulja. Csak az a baj hogy a szétszedésnél a szimmeringig jutottam csak. Kivettem a szimmeringet (nagy nehézségek árán) és itt elakadtam, nemtudom hogy a frászba lehet széthúzni az alsó részt a felsőtől. Feszegettem meg minden de nem jön.
Van valami ötletetek?
A 87e szemmel láthatóan vadiúj hátsó teleszkópokkal, megszimmeringezett első telókkal, új bovdenekkel, tarbi gyújtással, 6++ mm mintamélységű gumikkal volt a piaci ára adott időpillanatban. De ha véletlen nem régi ismerős az érdeklődő, lehet, hogy meg se vette volna, és ha meg se vette volna, hetekig, hónapokig várhattam volna a következő telefoncsörrentésre, mert nem volt nagy a tolongás.
Hasonló volt a helyzet a keeway eladásánál is, 25e Ft-t bealkudott az ember, de végülis elvitte. De nem is bánom, hogy elengedtem, mert azóta sem volt rá egyetlen más érdeklődő sem.
És mindkét járművet jóval az alatt az árszínvonal alatt hirdettem, mint amennyiért a hasonlókat szokták.
Őt ismerem, oda nem megyünk!!!
Tényleg csillagász, én meg nem vagyok csillag!
ugyan anyi, mivel ugyan az a telo, csak a rugoban kulonbozik.
Nekem a sima csillapito olaj tul hig, hajtomu olajjal suritettem, de ez valoszinuleg a kopotsagtol fugg, ezert senki nem tudja megmondani neked pontosan milyen olaj a legjobb bele.
Hali!
Szerintem nem rosszak az árai. Nekem 12500+postaköltségért küldött főtengelyt és rajtahagyta a csapágyakat is. Mondjuk a jobbossal legszivesebben beb*sznám az ablakát, mert úgy rágott, mint egy csincsilla. Mind1, kapott valami 660 forintos lengyel csodát :)
Az eléhetőségei, mielőtt el nem felejtem:
Katona János
Szeged,
Lant utca 24.Tel.:20/488-1197
Mondjuk TS kormányra mondott olyan árat, hoyg maj eldobtam az agyam :)
Vince
Bocs, utána végigolvastam rendesen a hozzászólásodat :)
Kicsit kapkodok néha :)
Vince
Jó. De végülis megvették 87e-ért, vagy nem? Mert ha igen, akkor sikerült többé-kevésbé eltalálni a piaci árat, hiszen még a nepper se próbálja madárnak nézni egykori pajtását. Sőt: enged az árból. :-)
Ha jo a moci szztem jelentős változást nem tapasztalsz a fogysztásban.
A tűhelyzet változtatásával a levegő benzin arányt állíthatod és ezt a gyertyaképen mérheted.Ha nagyon világos lesz az nem jo ha sőtét az sem. Az őzbarna a jo amit már sokat emlegettek ezen a forumon.
Na most lenne egy hüye kérdésem!
ETZ 125-nél a tű helyzete bejáratás után elméletileg akkor úgy van, hogy felülről éppen ne látszon ki egy rovátka sem?
Tehát a tűtartó két lapja az első rovátkába kell, hogy essen?
A könyv szerint felülről a másodikba kell rakni, úgy hogy a tűtartó alsó lapja számít, tehát a felső lapja akkor az egyes rovátkába esik...
Mennyivel lesz gyengébb a moci??
A végsebesség változik?
S fogyasztás mennyivel csökken?
Bocsi a sok hülyeségért :D
Hali
Eladó egy MZ TS 125 piros színű, 2007ig műszakival, jó motorral (fúrás óta 2500 km ment, nem csörög) adok hozzá két blokkot egyik szét van szedve a másik egyben van még rengeteg más alkatrészt
ár: 35.000 ft
Tel.: 06-20-9-886-411
ui.: lesz egy 250 etz-m.
Kár hogy csillagász. Vagyis ami nekem kéne azt a reális ár négyszeresért adja, de azért próbáld meg, hátha.
Hoppa, ez a szegedi bonto engem is erdekelne :-)), itt lakom mar 11 eve de meg nem is hallottam rola, hogy valaki bontogat itt mz-ket...
köszönöm az infokat.
szép napot.
Laca_D
Bocs, a 230 ml ETZ-hez való, TS-hez nem tudom.
Szia! Eredetileg lengéscsillapító olaj kell bele, száranként (gyári előírás szerint) 230 ml. Esetleg lehet keverni más típusú olajjal is.
Én most cseréltem, Valvoline márkájúval töltöttem fel, eddig jónak tűnik. :)
Motorolaj, hajtóműolaj-bár attól kemény lesz, stb... amid van
Sziasztok!
Lenne egy nagyon amatőr kérdésem. Milyen olajat kell tenni az első teleszkópba? (Ts-hez)
A lánckerekekkel eggyütt annyi az ár.
Hi!
Sajnos nem!
Hol lehet őt elérni??
Milyenek az árai?
Szercsi!
Nem ismered ezt a szegedi bontóst?
Neki van mindene :)
biztos tud segíteni
Vince
Hi all!
Szegeden nincs valakinek elfekvőbe egy láncvédő bakelit etz125-re?
Gyárit szeretnék, azért nem veszek boltban!
Ez egy ETZ lánc? :)
Nekem valami kétezerbe került az új lánc hozzá. De ki kellett már cserélni, mert már majdnem kisúrolta teljesen a bajos deklimet :D
MOndjuk egyszerre érdemes cserélni a lánckerekekkel, ha azok is szarok. Inkább az a fogaskerék húzós, ami a főtengelyre megy. a kuplung kosáré az 3600, most vettem
Hi!
Lehet érdemes lenne megfúrni, csak jó helyen fúrasd és vigázz a kisipari dugóval mert könnyen szorul.
A kuplunglánc meg szokott nyúlni, ilyenkor elég rossz hangja van, de lehet hogy még közelsem ér a deknihez, amikor már azt hiszed. Önmagában is nagyon tud zörögni.
Cseréje súlyos áru(8-9e), mivel mind a két lánckereket is cserelni kell a lánccal. Ha csak a láncot cseréled az olcsó, de kb 1000 km és ugyanolyan lesz. Tapasztalat...
Sziasztok!
Nincs valakinek 3.50-16 os külsője?
Kéne valami normális állapotú, mert eléggé rendszámos már a Heidenauerem :)
MOst tetem fel a rendszámot FBS+popszegecs, nem kéne hogy levegyék :D
Szia! Próbáld meg a Brisk N14C típusút!
A legolcsóbb a 350ft-os szlovák. A 420-as némettel már király vagyok. De hol van az a 700ft-os japánhoz képest?
Egyszer élünk... adja a legócsóbbat! :-)
A minap betértem a motoros boltba. Vteem szimeringeket,tömítést,stb.
Aztán a gyertya következett,amikor az eladó megkérdezte,hogy milyen gyertyát? Szlovákot,németet,japánt?
Melyiket érdemes venni 125-ös Ts-be?
Schreek!
Nekem van használatlan külsőm-belsőm, de ez Szolnokon van és holnap, vasárnap reggel 7 óra előtt érek rá.
Lajos
Köszönöm a gyors választ! Addig cserélgettem a drótokat, hogy egy gyertyacserét is megnéztem, és valóban ment a gép... A blokkszétszedés előtti gyertya adta meg magát, ezért állt le, nem a töltés miatt. Ennek mennyi a valószínűsége, hogy pont most összerakás után menjen tönkre? :) NGK, 600 km...
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók nagyon olcsón megtekinthetőek a
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2
címen!
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
tettem fel több alkatrészt! majd ha engedi az időm lefényképezem az összeset.
Én többször elküldtem már egy etz250 elektomos bekötését magyarul, de egyszer sem került be a szakirodalomba, pedig egy az egybe ugyanaz mint a 125-ösé!
A három fázis bekötése teljesen mindegy, ugyanis mind a 3 egyenirányitásra kerül!
Sziasztok!
ETZ 125 elektromos bekötési problémám van, történt ugyanis, hogy blokk visszarakás során, amikor a vezetékköteget húztam be, leestek a kis felirataim... Nagyrészt persze szép szinesek a drótok, 3 db kivételével vissza is kötögettem. Az összes elektromos berendezés működik, ebből arra következtettem, hogy a kimaradt 3 egyforma tyúkbél lehet a töltésé. Alulra mennek ezek, ha jól néztem U V és W feliratú csatlakozókra.
A kérdésem tehát: rá lehet-e valahogy jönni, melyiket hová tegyem, (nem a próbálgatásra gondolok :) ), melyiknek hol a másik vége? Egyelőre két variációt próbáltam ki, a töltésvisszajelző mindkét esetben elalszik járó motornál, azonban töltés szerintem nincsen, mert egy idő után, ha világítok meg minden, szépen leáll, lezabál.
Esetleg egy magyar nyelvű elektromos bekötési rajz sem jönne rosszul, ez a cseh nekem magas. Előre is köszi a segítséget!
Szegletes Gábor
A Mofakernél biztosan van: katt!
Sziasztok. A Segítségetekre lenne szükségem. Az etz-m első gumija megadta magát külső-belső egyaránt. Tudtok e olyan boltot vagy gumist mondani pesten esetleg környékén ahol legkésöbb holnap reggel tudok venni gumit??? Nagyon fontos lenne holnap a motorral mennem. Ha tudtok kérlek segítsetek . Előre is köszönöm.
Sziasztok
U.I 2,75-18 helyett van rá valami más méret?
helytelenül beállított benzin/levegő keverékarány. próbáld arrébbtenni a súbertűt, meg ilyesmi.
Én nemtom, hogy néz ez ki, de szerintem valami méretpontatlanság van ottan... ha van benne valahol hézagoló alátét, cseréld ki vékonyabbra. Vagy tegyél a dekli alá vastagabb tömítést.
az természetes dolog,ha jól kihúzatom a gépet,kb 2km en teljes gáz ig,és utánnal lelassítok szinte megállok,és akkor megint teljes gáz,és már egyáltalán nem olyan erős.ez mitől van?
egy jól bejáródott motornál?szóval hidegen erősebb mint ha jól felmelegszik.
Nem hiszem, hogy ezt gondolták. Amikor ugyanazt a járművet forgalomba helyezve, új telókkal, trabigyújtással stb. árultam 87e-ért, összesen ha négy érdeklődő telefont kaptam rá negyed év alatt. Még jó, hogy mindjárt az első egy régi osztálytársam volt, aki mindjárt meg is vette... de úgy általában nem nagyon érdekelt senkit ez a dolog.
Én is azt mondom, hogy ki kell várni egy alkalmi vételt, ahol az alkalmi vétel alatt azt értem, ha valaki reális értékén kínálja a használt romját, és nem a csillagokban jár a neppeléssel, mint a hirdetések 95%-a. Mert én marha sok hirdetést olvasgattam egy időben, és úgy vettem észre, hogy a 100+ ezer Ft-s MZ-k meg jawak hosszú hónapokig nem találtak gazdára (palimadárra).
sziasztok!
sürgős segítségeteket kérem abban, hogy mitől szorulhat ES 250-esen a berúgókar. robbantott ábrárol raktam össze, minden benne van, ami ott látható. de csak akkor szorul, ha meghúzom a dekni csavarjait. ha kilazítom, úgy fasza..:(( Mitől lehet ez?? Segítségeteket előre is köszi!
Üdv!
Márpedig ha a te kis tökéletesen működő gépezeted nem elégíti ki az igényeidet, előbb-utóbb szert kell tenned egy nagy és megbízható járműre is.
De miért kéne ehhez mindjárt eladni a már meglévő gépet?
Szerintem a vásárlásnál jól körül kell nézned és türelmesen várni 1 alkalmi vételre, miközben használod a kis járművedet.
Nekem pl. lehetett volna 40ezerért tökéletes állapotú jawa 638asom, ha izgatott volna egy kicsit is akkoriban a típus.
A szomszéd garázsban állt és állítólag sok hónapig hirdették különböző újságokban, de nem érdekelt senkit, gondolván hogy 40ért biztos valami csoffadt 6V-os, beállt főtengelyes gép lehet. Én meg azért sem kérdeztem rá korábban, mert túl jó állapotúnak tűnt a pénztárcám jóllakottságához képest.
Szóval ha nem sürgős, szerintem inkább nézelődj még és csak azután add el a jelenlegi bicillit, ha már tapasztalatokat szereztél az újjal!
ETZ-hez keresek főfékhengert, eladó első teleszkóp és kerék gumival. lajos1432@t-online.hu
Lajos
Megvan még a főfékhenger? Ha igen, hol, és mennyiért adod?
Lajos
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|