:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ha szorulása van, melegíteni kell. Ha elég türelmes vagy, egy hőlégfúvó is megteszi, néha már 60-70 fokon is engednek az összerohadt dolgok.
Persze meg kell gondolni, hogy mit veszthetsz azon, amit nyersz (rugó kilágyulás, gumi- és műanyag alkatrészek deformálódása stb.)
és csak tolára indul a hengerrel.a simával simán indul
jah,és még annyi a gondom,hogy nemrég szereztem egy simsonhengert,atom ahogy megvan csinálva,akkora a felömlője mint egy 150es mzjé legalább az beömlő kiömlő ablak is jó nagy,és az a bajom hogy nem megy.a dugó nem nyitja teljsenen az átömlőt.ez lehet gond?és még a felömlő hengerpersely felőli oldala teljesen le van munkálva az alumínium.sztetek baj?emiatt nem mehet csak 60-at?
Sziasztok!
Mz-nál a szimring merrefele néz. előre is köszi.
Van olyan csapágylehúzó, ami a golyók közé fog. Amikor utoljára kérdeztem az SKF-nél csak készletben lehetett kapni és cirka 300 rugó volt :-)))
De tetszik a "nagyon olcsón megtekinthetőek" rész is... :-)
Jól hangzik a "Gyári DDR", de ezek bontott cuccok! Ez valahogy kimaradt a hirdetésből...
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók nagyon olcsón megtekinthetőek a
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2
címen!
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
tettem fel több alkatrészt! majd ha engedi az időm lefényképezem az összeset.
Ok. Kösz a hátsó telóról szóló cikkeket, de mind elolvastam és ettől függetlenül nem jön szét a teló.
A szerelési könyv ennyivel letudja: " ...kihúzzuk a csillapító berendezést..." hát aranyos.
Az itteni cikk ugyan tárgyalja, hogy nehéz kirántani a helyéről, de nekem nehezen se moccan meg. Mintha be lenne rohadva. Még a szimmering háza sem jön ki(pedig az külön van?)
Légyszi valaki segítsen ha tud.
jah bocs az a jobb oldali:D
Hali az lenne a kérdésem,hogy valahogy ki lehet e cserélni egy simsonnál vagy mz-nél,szinte ugyanolyan a bal oldali csapágyat a gyujtás felől?valahogy ki lehet szedni?blokk bontás nélkül?
A 13989-es hozzászólásban megtalálhatod az elérhetőségeit :)
Meg igazából Cegléghez Pest is közel van, ott meg van minden :)
Vince
Hali Szegeden van egy bontós fickó, nála van minden, ami kell, bár a többiek szerinte csillagász.
Én eddig meg vagyok elégedve sz áraival
Rugós tag, angolul rich man? :)))))
Mindezen extra kerülhetett max 10-be, a régi barátságra való tekintettel pedig még olcsóbban is adtad a gépet, amit ráadásképp azért jól szétfutárkodtál, de még így is gond nélkül megduplázódott az alkalmi 37e-es vételár. Ha ez az eredeti ár nem volt alkalmi, akkor nem tudom mi lehetne az.
Hello, én még fiatal MZ tulaj vagyok. Kék a szemem... :D Na jó nem ez a lényeg. Tudna valaki Ceglédhez közel MZ bontót, vagy alkatrész boltot? Előre is kösz.
Van rugóstag is..
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/35
:)
Asszem csak első telóról van. Legalábbis én az alpján újítottam fel
Mondjuk most kipuhult megint nagyon
lehet teszek bele 85W 154ös olajat :D
Lada telóba jó volt az is, amikor rallyztunk :D
itt a szocimotoroson is láttam róla cikket valahol.
marcee
Motor Revü 1990/2 32. oldal
MZ rugóstag szerelése
ciao
Semi
Segítség emberek!
Úgy döntöttem felújítom a hátsó telókat a mözön, mert elégé himbálózik a hátulja. Csak az a baj hogy a szétszedésnél a szimmeringig jutottam csak. Kivettem a szimmeringet (nagy nehézségek árán) és itt elakadtam, nemtudom hogy a frászba lehet széthúzni az alsó részt a felsőtől. Feszegettem meg minden de nem jön.
Van valami ötletetek?
A 87e szemmel láthatóan vadiúj hátsó teleszkópokkal, megszimmeringezett első telókkal, új bovdenekkel, tarbi gyújtással, 6++ mm mintamélységű gumikkal volt a piaci ára adott időpillanatban. De ha véletlen nem régi ismerős az érdeklődő, lehet, hogy meg se vette volna, és ha meg se vette volna, hetekig, hónapokig várhattam volna a következő telefoncsörrentésre, mert nem volt nagy a tolongás.
Hasonló volt a helyzet a keeway eladásánál is, 25e Ft-t bealkudott az ember, de végülis elvitte. De nem is bánom, hogy elengedtem, mert azóta sem volt rá egyetlen más érdeklődő sem.
És mindkét járművet jóval az alatt az árszínvonal alatt hirdettem, mint amennyiért a hasonlókat szokták.
Őt ismerem, oda nem megyünk!!!
Tényleg csillagász, én meg nem vagyok csillag!
ugyan anyi, mivel ugyan az a telo, csak a rugoban kulonbozik.
Nekem a sima csillapito olaj tul hig, hajtomu olajjal suritettem, de ez valoszinuleg a kopotsagtol fugg, ezert senki nem tudja megmondani neked pontosan milyen olaj a legjobb bele.
Hali!
Szerintem nem rosszak az árai. Nekem 12500+postaköltségért küldött főtengelyt és rajtahagyta a csapágyakat is. Mondjuk a jobbossal legszivesebben beb*sznám az ablakát, mert úgy rágott, mint egy csincsilla. Mind1, kapott valami 660 forintos lengyel csodát :)
Az eléhetőségei, mielőtt el nem felejtem:
Katona János
Szeged,
Lant utca 24.Tel.:20/488-1197
Mondjuk TS kormányra mondott olyan árat, hoyg maj eldobtam az agyam :)
Vince
Bocs, utána végigolvastam rendesen a hozzászólásodat :)
Kicsit kapkodok néha :)
Vince
Jó. De végülis megvették 87e-ért, vagy nem? Mert ha igen, akkor sikerült többé-kevésbé eltalálni a piaci árat, hiszen még a nepper se próbálja madárnak nézni egykori pajtását. Sőt: enged az árból. :-)
Ha jo a moci szztem jelentős változást nem tapasztalsz a fogysztásban.
A tűhelyzet változtatásával a levegő benzin arányt állíthatod és ezt a gyertyaképen mérheted.Ha nagyon világos lesz az nem jo ha sőtét az sem. Az őzbarna a jo amit már sokat emlegettek ezen a forumon.
Na most lenne egy hüye kérdésem!
ETZ 125-nél a tű helyzete bejáratás után elméletileg akkor úgy van, hogy felülről éppen ne látszon ki egy rovátka sem?
Tehát a tűtartó két lapja az első rovátkába kell, hogy essen?
A könyv szerint felülről a másodikba kell rakni, úgy hogy a tűtartó alsó lapja számít, tehát a felső lapja akkor az egyes rovátkába esik...
Mennyivel lesz gyengébb a moci??
A végsebesség változik?
S fogyasztás mennyivel csökken?
Bocsi a sok hülyeségért :D
Hali
Eladó egy MZ TS 125 piros színű, 2007ig műszakival, jó motorral (fúrás óta 2500 km ment, nem csörög) adok hozzá két blokkot egyik szét van szedve a másik egyben van még rengeteg más alkatrészt
ár: 35.000 ft
Tel.: 06-20-9-886-411
ui.: lesz egy 250 etz-m.
Kár hogy csillagász. Vagyis ami nekem kéne azt a reális ár négyszeresért adja, de azért próbáld meg, hátha.
Hoppa, ez a szegedi bonto engem is erdekelne :-)), itt lakom mar 11 eve de meg nem is hallottam rola, hogy valaki bontogat itt mz-ket...
köszönöm az infokat.
szép napot.
Laca_D
Bocs, a 230 ml ETZ-hez való, TS-hez nem tudom.
Szia! Eredetileg lengéscsillapító olaj kell bele, száranként (gyári előírás szerint) 230 ml. Esetleg lehet keverni más típusú olajjal is.
Én most cseréltem, Valvoline márkájúval töltöttem fel, eddig jónak tűnik. :)
Motorolaj, hajtóműolaj-bár attól kemény lesz, stb... amid van
Sziasztok!
Lenne egy nagyon amatőr kérdésem. Milyen olajat kell tenni az első teleszkópba? (Ts-hez)
A lánckerekekkel eggyütt annyi az ár.
Hi!
Sajnos nem!
Hol lehet őt elérni??
Milyenek az árai?
Szercsi!
Nem ismered ezt a szegedi bontóst?
Neki van mindene :)
biztos tud segíteni
Vince
Hi all!
Szegeden nincs valakinek elfekvőbe egy láncvédő bakelit etz125-re?
Gyárit szeretnék, azért nem veszek boltban!
Ez egy ETZ lánc? :)
Nekem valami kétezerbe került az új lánc hozzá. De ki kellett már cserélni, mert már majdnem kisúrolta teljesen a bajos deklimet :D
MOndjuk egyszerre érdemes cserélni a lánckerekekkel, ha azok is szarok. Inkább az a fogaskerék húzós, ami a főtengelyre megy. a kuplung kosáré az 3600, most vettem
Hi!
Lehet érdemes lenne megfúrni, csak jó helyen fúrasd és vigázz a kisipari dugóval mert könnyen szorul.
A kuplunglánc meg szokott nyúlni, ilyenkor elég rossz hangja van, de lehet hogy még közelsem ér a deknihez, amikor már azt hiszed. Önmagában is nagyon tud zörögni.
Cseréje súlyos áru(8-9e), mivel mind a két lánckereket is cserelni kell a lánccal. Ha csak a láncot cseréled az olcsó, de kb 1000 km és ugyanolyan lesz. Tapasztalat...
Sziasztok!
Nincs valakinek 3.50-16 os külsője?
Kéne valami normális állapotú, mert eléggé rendszámos már a Heidenauerem :)
MOst tetem fel a rendszámot FBS+popszegecs, nem kéne hogy levegyék :D
Szia! Próbáld meg a Brisk N14C típusút!
A legolcsóbb a 350ft-os szlovák. A 420-as némettel már király vagyok. De hol van az a 700ft-os japánhoz képest?
Egyszer élünk... adja a legócsóbbat! :-)
A minap betértem a motoros boltba. Vteem szimeringeket,tömítést,stb.
Aztán a gyertya következett,amikor az eladó megkérdezte,hogy milyen gyertyát? Szlovákot,németet,japánt?
Melyiket érdemes venni 125-ös Ts-be?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|