:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
De mondjuk ez a gyertyakirepülős dolog nekem se tiszta. Én is csak arra tok gondolni, hogy rossz lehetet a menet...
Üdv!
Ezt én nem igazán értem.
Arra gondolsz, hogy azért repült ki a gyertyád, mert sok benzin került a hengerbe?
Javítsatok ki, de ha szívatóval állítjuk le a motort akkor is sok benzin kerül a hengerbe, de mivel levegő nem tud több belekerülni ezért a többlet benzin se tud elégni és csak füstöl meg fulladozik. De különben is ha mégis olyan rendellenesen nagy túlnyomás keletkezne akkor is ha leér a a dugó az alsó holtpontra akkor a kipufogónyíláson távozhat. Szerintem az a gyertya akkor is kijött volna ha nincs bizticsere.
Üdv
Halihó. Ha valaki vett már (vagy látott ilyet)Veresegyházáról Trophy kipufogót (amit egy maszek csinál,állítólag eladott már 60 db-ot)az írja már meg hogy érdemes-e a cuccal foglalkozni v haggyam az egészet. Gondolok itt a króm hőállóságára és időtállóságára,mert nem szeretném ha 2-3 év múlva lepotyogna róla és az elszineződött cső sem valami esztétikus.Előre is köszi.
Nem tom mennyi lehet egy másik hengerfej! De ha tudsz szerezni egyet jó áron, tényleg nem érdemes a perselyeztetéssel vacakolni
Én is erre tippelek, esetleg nem volt a gyertya alatt alátét...
Mi számít normálisnak?!!! Néha előfordul a hírek szerint, de szerintem egy elfogadható állapotú menetnél, ha nincs anyaghiba, nem következhet be. Én rendszeressen idultam régebben hidegindító sprével, ami néha még a teljes hengerfejet is letépi állítólag, de sose történt velem ilyen antrocitás, pedig jókorákat durrant.Szóval szerintem az a menet már előtte is gyengécske volt már.
Heló.3napja van meg a müszaki a ts 125 ös ömön(150 es henger de a karbi 125 é).Már sokat motoroztam.Van egypár kérdésem.Megnéztem mennyi a vége:de kb96-97nél jobban nem ment pedig még a gázból van egy ötöd rész de hiába huzom jobban nem megy már ez miért lehet legalább vinnie kéne a 105öt nem?Akié volt mondta hogy ez a motor ment még régen 120at is.Amugy nagyon húz minden fordulatnál alapjárattól elkezdve egészen csutka gázig huz.2-be megy 50 et 3.ba 75, aztán jöhet a negyedik.Az mondjuk igaz hogy 15 ös lánckerék van rajta én meg 16 ossal vettem lehet visszakéne rá raknom?Amúgy nagyon megy észre se veszed és már 90 en van az óra.Még egy kérdés:miért van hogyha rajt a nagylámpa éppen hogycsak de világit a töltésvisszajelzőm.de van mikor gondol egyet és kialszik.(De gondoltam már arra is hogy az óra megvilágitásának a fénye bemegy a töltés lámpa pici gumi szigetelése alá és az világit halványan, még lehet hogy megnézem azt.)A töltés sima gyújtáson 7.5 re felengedtem mivel lámpa nélkül úgyse közlekedhetek és ha rajt a helyzetjelző akkor lemegy 7.4 re.A nagylámpával is van töltés 6.9 volt.Az akksi új.
Helló! Próbálgattam a féket de nem akar jó lenni azt nézegettem hogy szivárog az olaj a fékkarnál és lehet azért nincs elég nyomás hogy fogjon. Szerintetek?? És a felső fékcuccos mennyibe kerülhet??
Köszönöm a válaszokat! az érdekelne még, hogy ez normális? mármint hogy ilyesmi történik? vagyis, hogy én voltam hülye, hogy biztosítékcsere után nem szellőztettem ki a hengert, vagy bírnia kéne a kicsit nagyobb igénybevételt?
Valószínűleg szerzek bontottat, csak sajnálom eldobni, azért gondolkoztam a javításon, mert egyébként semmi baja, párezer km-t futott mindössze.
Lehet, hogy én nem gondolok valamire, de miért akartok ilyen esetben perselyeztetni?!!Szerintem igen olcsón lehet szerezni egy tökéletes bontott hengerfejet. A perselyeztetés talán többe van, és vagy sikerül, vagy nem.
Akkó csak jól tudtam!!! Jee :-)
Igen, létezik hengerfej-persely (mily szép szó :)), MZ-s boltban meg lehet venni, aztán a hengerfúró beleteszi a hengerfejbe!
Kevésbé durva esetekre jobb megoldás a Helicoil, esetedben nem hiszem, hogy működne.
A meleggel tényleg számolj Peti! Sokat számít, ha nincs melege a gépnek! Nekem 125-ös ETZ-m van! Ugyanezt csinálja, mint a tied!
Ha jól tudom, újra lehet persejeztetni, hogy hol, azt viszont nem tudom. De szerintem egy jó esztergályos meg tudja csinálni! Csak azért mondom, mert Simsonon már láttam ilyet, és ott tökéletesen működött a dolog! Asszem bronzperselyt tesznek bele!
Ha hülyeséget mondok, akkor bocs (mert ETZ, MZ hengerfejen ilyet még nem láttam), de szerintem érdemes megkérdezned! Ha kiröhögnek, csak hivatkozz rám!!!! :-)
Amúgy sajnálom, hogy így elbánt veled az a dög. Nekem is ETZ meg Mz-m is van, de ilyenről még nem hallottam.
Üdv
Sziasztok, csatlakoznék az előttem kérdezőkhöz. A hétvégén 250-es ET-mmel Fonyódon voltam Budapestről. Hazafelé ma reggel Balatonföldvárnál elment a gyújtás, meg minden ami elektromos. Mivel először a motor állt le nagyon úgy, mintha kifogyott volna a benzin, ezért még menetközben tartalékra tettem, majd ráengedtem sebességben. Beröffent, de csakhamar le is állt, ekkor gondoltam, hogy ez inkább biztosíték lesz.
Gyorsan lehúzódtam, megálltam (nem is nagyon volt más választásom), lekaptam az akkut fedő deknit, és tényleg: elment az akku egyik pólusának biztosítéka (tudom, hogy a negatívat lehetne a vázhoz testelni, de így vettem, és eddig nem volt vele gond). Kicseréltem, majd ráadtam a gyújtást, örömmel láttam, hogy visszatért a delej. Nosza, visszaraktam a deklit, és megpróbáltam beindítani. Hatalmasat robbant, pöffent egyet, azt hittem, a kipufogóba lőtt az el nem égett üzemanyag. Aztán mire ezt végiggondoltam, kisvártatva földet ért a gyertya :). A berobbanó, felgyülemlett benzin a forró hengerben kilőtte a gyertyát a hengerfejbe sajtolt menettel együtt, felpattant a tank alatti vázrészre, lepattant a földre, majd felpattant a levegőbe, és csak utána ért földet. Gyakorlatilag nem maradt menet a hengerfejben, a gyertya hézaga 0-ra csökkent. A gépet ott kellett hagynom egy udvarban, majd visszamegyek érte.
Kérdésem, hogy lehet-e valamit kezdeni a sérült hengerfejjel, vagy vegyek újat? Tulajdonképpen csak a menet szakadt ki egyben.
Szerintetek ez normális, hogy a hengerfej nem bírja a nyomást? Eddig ugyanez a hengerfej többezer kilométert teljesített. Nekem eddig ha valamelyik Rigámban volt ilyen, akkor max lőtt egyet a kipufogó, de nem lőtt ki. Viszont Trabanton már találkoztam ilyennel, akkor még a géptetőt is átlukasztotta a gyertya :). Szóval, van valakinek ötlete?
Előfordulhat, hogy a 35 fok miatt nem megy úgy. Kánikulába a kétüteműek ellustulnak. az enyém hidegbe 120 melegbe 110 (ETZ 251)
Heló.3napja van meg a müszaki a ts 125 ös ömön(150 es henger de a karbi 125 é).Már sokat motoroztam.Van egypár kérdésem.Megnéztem mennyi a vége:de kb96-97nél jobban nem ment pedig még a gázból van egy ötöd rész de hiába huzom jobban nem megy már ez miért lehet legalább vinnie kéne a 105öt nem?Akié volt mondta hogy ez a motor ment még régen 120at is.Amugy nagyon húz minden fordulatnál alapjárattól elkezdve egészen csutka gázig huz.2-be megy 50 et 3.ba 75, aztán jöhet a negyedik.Az mondjuk igaz hogy 15 ös lánckerék van rajta én meg 16 ossal vettem lehet visszakéne rá raknom?Amúgy nagyon megy észre se veszed és már 90 en van az óra.Még egy kérdés:miért van hogyha rajt a nagylámpa éppen hogycsak de világit a töltésvisszajelzőm.de van mikor gondol egyet és kialszik.(De gondoltam már arra is hogy az óra megvilágitásának a fénye bemegy a töltés lámpa pici gumi szigetelése alá és az világit halványan, még lehet hogy megnézem azt.)A töltés sima gyújtáson 7.5 re felengedtem mivel lámpa nélkül úgyse közlekedhetek és ha rajt a helyzetjelző akkor lemegy 7.4 re.A nagylámpával is van töltés 6.9 volt.Az akksi új.
khmmmm :-)) ez mit is akar jelenteni? legyorsultad az osszes gsx-r -t? :-))
kis kiegeszites: ahoz, hogy az izzohoz hozzaferj nem kell az orakat szetszedni, csak a szamlapcserehez, de az sem olyan bonyolult
jahh, tegyel bele szines egot....kicsit ketseges egyebkent, hogy kapsz 2W-osat szineset, max befested magadnak, (bar a gyari fekete hatteren nem hinnem hogy jol mutat majd) esetleg nyomtass masik szamlapot, mint gixxxer kollega, akkor egesz pofasra ki lehet hozni...
Azt meg lehet csinálni, hogy az etz-n a kilométeróra, és a fordulatszámmérő megvilágítása színes legyen? Egyáltalán szét lehet szedni az órát, hogy hozzáférjek az izzókhoz?
z25z
Nem tudja kiszámolni hogy mennyit eszik, pedig csak 1-el eszik többet... 250+1 :-)))
:D Bosch motoros túra volt, Hatvan-Eger-Szilvásvárad környéken motoroztunk és természetesen megint elfogyott idő előtt a benzinem :D Most azért sokat evett, csak japán motorok voltak a csapatban és nem akartam szégyent hozni rátok :D
Samu vazze :-)))))) te man megent hun tekeregtel? Na ilyet sem hallottam meg toled, hogy szarazra motorozod a tankot :-))))
Azért, mert nem kapcsolja ki a szabályzód a gerjesztést, ha eléri a 14,4 V töltőfeszültséget. Csere vagy javítás ízlés szerint.
Bár én ehhez nem annyira értek,sztem a szabályzó a szar,és nem szabályozza le.:)
Sziasztok.
Nem tudjátok, hogy ETZ125 12V elektronikus fesz.szab.al (új) miért van az, hogy nagyobb fordulaton akár 20Voltig is felmegy a feszültség az akksin?! Ezzel tönkretéve az index relét, égöket stb...
Előre is köszi
Oké,köszi hogy megnézted,az örökéletű forgattyús tengely legyen veletek:)
Ezúton köszönöm Trophylacinak, hogy adott egy kis benzint Kékestetőnél, amivel még el tudtam gurulni Gyöngyösig! Véletlenül találkoztunk, és megállt segíteni. Ha nem jössz arra még most is a hegyen tolom a verdát, mert egy gixeres stb sem állt volna meg...
Na szal. nekem egyikse kottyan.
Viszont mindkettőnél lehet hallani a felső holtponton ahogy beállnak a gyűrűk az új iránynak megfelelően, de ez nem kotyogás, hanem egyszerűen a dugattyúban mozognak a gyűrűk ami nagyon pozitív, mert az lenne baj ha nem így lenne
Szilikongumit. Esetleg parafa dugó borosüvegből. Vagy menetet vágni bele, és becsavarni egy csavart rézalátéttel. Vagy el kell vinni maróshoz, gyalogoljon bele egy kicsit nagyobb ujjmaróval, aztán csináltatni bele egy nagyobb vas dugaszt.
akkor nem tudom enyém mitől kottyanhat.
Oké piri,köszi hogy megnézed kíváncsi leszek,érzel e vmit.
Én úgy tudom, hogy a csörgéshez hozzájárulnak a már szovjetes tűráshatárral készített utángyértott alkatrészek, plusz nagymértékben az is, hogy az MZ-t még ólmozott benzinhez találták ki, ma meg ugyebár ilyen már nincs. Az ólom tulajdonképp egyfajta másodlagos kenés lehetett.
Hei!
Hülye egy probléma de nem tudom máshol megkérdezni. ETZ250 az alany, olajeresztés a tünet, de nem akárhol.
A mese az előző tulaj kiütötte a az üresjárat jelző meletti kis ablakból az oda gyárilag belepréselt fémdugót.
De béna volt és szétütötte a furatot is vele sajnos. Na ebből azt akarom kérdezni hogy hogyan tudnám véglegesen az ottani olajfolyást elállítani?
Pórbáltam már FSB-t meg méregdrága epoxygyantákat csak az a baj hogy ráadásul meg amikor váltok ütődik ez a kis kupak és hát ezek meg nem ütéálló ragasztók, mit tudnátok ajánlani a "nagy balta" helyett?
10 ezer forintért vettem :) amúgy köszi a váltóhoz a tippet majd megnézem!
Ami lehet még a váltóval esetleg, az az, hogy hiányzik belőle egy fixáló golyó, de olyankor mást szokott csinálni és azt is meg lehet csinálni kívülről.
A Váltódból valószinü hiámyzik egy visszahúzórugó. Ki lehet cserélni úgy is, ha csak a balosdeklit veszed le. A Gyújtásodra nem tudok mit mondani. Nekem eddig annyi bajom volt vele, hoyg megszakítót kellett cserélni. Azt esetleg megnézheted. Nekem eddig semmi bajom nem volt a megszakitós gyújtással és szimpibb megszakítót cserélni, mint tirisztort...
A fékedet nem ártana felújítani, főleg hogyha állt a gép vagy két-három évet.
Érdemes szimeringre cserélni a karmantyut a főfkéhengerben, nekem tart kb. két éve. Meg az is lehet éppen, hogy be van rohadva a Fékmunkahengered. Lehet venni mindkettőhöz felújító készletet. Kb. ezer forint. Mennyi volt a verda?
Vinutta
Jah még egy dolog az miért van hogy a váltó fölfele gond nélkül veszi a sebességeket és lefele váltásnál csak úgy megy ha picit fölhúzom előtte a váltót?? Az olajszint rendbe és a kuplung is és nem is reccsen a vált meg nem dobál ki sebességeket
Sziasztok! Vettem egy 150-es ETZ-t és van vele egy-két gondom... Először is a gyújtást nem bírom beállítani pedig Komár és Simsonon mindig betudtam, mert az enyémen most egy babetta lendkerék és mz gyújtás van asszem amúgy ha nagy előgyújtást adok neki akkor mintha kihagyna a gyújtás és csak fhp köröli gyújtással indul be és akkor is csak nagy fordulaton húz kicsin leáll vagy durrog! A másik problémám hogy a féket nem bírom beállítani vettem bele egy légtelenítő csavart és lelégtelenítettem aztán nem tom miért nem akar fogni mert múltkor lassított most meg semmit se fog lehet a fékpofa van nagyon elkopva?? Gondolkodok elektronikus gyújtáson is... Remélem tudtok nekem segíteni és előre is köszönöm: Balázs!
Igazad van.
Félreemlékeztem.
meg még nem kellet furatni.
csáo.
3 ezred?
Inkább 4 század.
Sziasztok.
vinném furatni a gépet (ETZ-150).
Első túlméret.
Mester 5500Huf-ot mondott furás+német gyürü+csapszeg+magyar dugó.
Reális ugye ??
Vagy +2000 német dugó.
3ezredes illesztéssel szokta furni.
Véleményeket várok .
Köszi Laca
Csak ovatosan az uton,sok a marharépa!!
***************************************
Nem kottyan :-)))
De holnap megnézem megen a kedvedért mind a 2-nél :-)
SZia!
Én nem néztem meg, de tudom hogy kottyan mindegyik :)
Kottyant a Starom, a B-s Simsonom, meg kottyan ez is
Nehéz is gyújtást állítani tőle :)
Vince
Remélem nem túl komoly a kérésem,csak léccyke valaki nézze már meg.
ha valaki megnézné az ő gépén is ezt,és azt mondaná nálla is picit kottyan,de semmi koppanó hangja nincs,megnyugodnék
mármint mintha a dugattyú kottyanna egyet.ha középen állítom meg a hengerben,és úgy mozgatom onan,ott tökéletesen simán fut.de nézze már meg valaki lécci,neki kottyan e kicsit fent,vagy lent.(köszi)ha nem túl komoly kérés
Könyörgöm nézze már meg valaki az mz-jén,hogy természetes dolog-e ha a felső vagy alsó holtponton úgy érzi az ember mintha kottyana egyet.úgy hogy valaki közületek,lekapja az oldalát és 13as kulcsal forgatja a főtengelyt a felsőholtponton megállítja,és onnan jobbra balra ugráltatja,vagy a gyertya helyén bedug egy csavarhúzót pl,és nézi hogy kotyog e picit,vagy teljesen simán fordul át.akinek nem főtengelyes megnézné nekem csinál e ilyet.hogy itt keressem e a hibát.?
Húszezer után már a hengert is le kéne venni és kopásvizsgálatot végezni, valamit tisztítani ha kell a dugattyút és égésteret.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|