:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Üdv! A főfékhengerem ereszti az olajat! Mit lehet vele kezdeni??? Tárcsafékes motorom még nem volt de naon kéne az első fék rá és nem bírom megcsinálni! Remélem tudtok segíteni!
Ezt a 96-97 sebességet mivel mérted?
Bár én nem vagyok a perselyezés híve de ha nincs más lehetőség akkor elmegy.
Akkor rosszul perselyezték.
jojojo
nekem nem volt még de a TS az jó ez ráadásul még veterán is és amúgy 1 személlyel elvisz 80-90-el bárhova bár a 70-et jobban szereti, keveset fogyaszt ideális és olscó kezdőmotor.
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html?/miraculis/aw/mz/text/etz150e/etz150e.html
szerintem ez az : Oil seal D 25x35x7 TGL 16454
császtok
sikerült szereznem egy ES 125/1 (trophy)-t
és arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek erről a mociról???
előre is köszi
petya
császtok
sikerült szereznem egy ES 125/1 (trophy)-t
és arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek erről a mociról???
előre is köszi
petya
császtok
sikerült szereznem egy ES 125/1 (trophy)-t
és arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek erről a mociról???
előre is köszi
petya
Én 1x jártam így (kilőtte a gyertyát) a slusszpoén az, hogy visszatekertem azt ment tovább. De én is beszartam mire eljutottam odáig, hogy csak megpróbálom visszarakni :-)
Persze az nem ennyire lőtte ki csak épphogy (P10).
Külömben a mostani csúzlim hengerfeje is persejezve van az a gáz vele, ha nagyon meghúzom a gyertyát jön ki vele a menetes persely (kivételkor) :(
hello
meg tudnátok mondani hogy a kis etz lánckerekéhez mekkora szimmering kell?
sehol se találtam méretet (vagy csak rosszul kerestem).
Köszi
LP
Mindenesetre megnyugtattatok, hogy nem én szúrtam el, valószínűleg magától is kilőtt volna előbb vagy utóbb. Mondjuk jobban örültem volna, ha utóbb jön ki, mondjuk az udvarban :)
Túl meleg nem lehetett a motor, mert reggel hét óra volt, és kábé hatvannal mentem Földváron, ráadásul a nagy lejtő után voltam, ahol alapjáraton duruzsolt a gép. Esetleg hőtorlódásra gondolsz?
Alátét volt a gyertya alatt, a gyertya meg sima, Beru által gyártott Isolator, 260-as hőértékkel. Hogy mennyire volt gyenge a menet, nem tudom, de maga a csavarmenet egyben jött ki, úgyhogy az bivalyerős volt :)
A bizticsere itt annyiban játszik szerintem, hogy megállt miatta és túlmelegedett a motor (leállítás után).
Ha leállítod felmelegszik előbb és csak utána hűl....
De mondjuk ez a gyertyakirepülős dolog nekem se tiszta. Én is csak arra tok gondolni, hogy rossz lehetet a menet...
Üdv!
Ezt én nem igazán értem.
Arra gondolsz, hogy azért repült ki a gyertyád, mert sok benzin került a hengerbe?
Javítsatok ki, de ha szívatóval állítjuk le a motort akkor is sok benzin kerül a hengerbe, de mivel levegő nem tud több belekerülni ezért a többlet benzin se tud elégni és csak füstöl meg fulladozik. De különben is ha mégis olyan rendellenesen nagy túlnyomás keletkezne akkor is ha leér a a dugó az alsó holtpontra akkor a kipufogónyíláson távozhat. Szerintem az a gyertya akkor is kijött volna ha nincs bizticsere.
Üdv
Halihó. Ha valaki vett már (vagy látott ilyet)Veresegyházáról Trophy kipufogót (amit egy maszek csinál,állítólag eladott már 60 db-ot)az írja már meg hogy érdemes-e a cuccal foglalkozni v haggyam az egészet. Gondolok itt a króm hőállóságára és időtállóságára,mert nem szeretném ha 2-3 év múlva lepotyogna róla és az elszineződött cső sem valami esztétikus.Előre is köszi.
Nem tom mennyi lehet egy másik hengerfej! De ha tudsz szerezni egyet jó áron, tényleg nem érdemes a perselyeztetéssel vacakolni
Én is erre tippelek, esetleg nem volt a gyertya alatt alátét...
Mi számít normálisnak?!!! Néha előfordul a hírek szerint, de szerintem egy elfogadható állapotú menetnél, ha nincs anyaghiba, nem következhet be. Én rendszeressen idultam régebben hidegindító sprével, ami néha még a teljes hengerfejet is letépi állítólag, de sose történt velem ilyen antrocitás, pedig jókorákat durrant.Szóval szerintem az a menet már előtte is gyengécske volt már.
Heló.3napja van meg a müszaki a ts 125 ös ömön(150 es henger de a karbi 125 é).Már sokat motoroztam.Van egypár kérdésem.Megnéztem mennyi a vége:de kb96-97nél jobban nem ment pedig még a gázból van egy ötöd rész de hiába huzom jobban nem megy már ez miért lehet legalább vinnie kéne a 105öt nem?Akié volt mondta hogy ez a motor ment még régen 120at is.Amugy nagyon húz minden fordulatnál alapjárattól elkezdve egészen csutka gázig huz.2-be megy 50 et 3.ba 75, aztán jöhet a negyedik.Az mondjuk igaz hogy 15 ös lánckerék van rajta én meg 16 ossal vettem lehet visszakéne rá raknom?Amúgy nagyon megy észre se veszed és már 90 en van az óra.Még egy kérdés:miért van hogyha rajt a nagylámpa éppen hogycsak de világit a töltésvisszajelzőm.de van mikor gondol egyet és kialszik.(De gondoltam már arra is hogy az óra megvilágitásának a fénye bemegy a töltés lámpa pici gumi szigetelése alá és az világit halványan, még lehet hogy megnézem azt.)A töltés sima gyújtáson 7.5 re felengedtem mivel lámpa nélkül úgyse közlekedhetek és ha rajt a helyzetjelző akkor lemegy 7.4 re.A nagylámpával is van töltés 6.9 volt.Az akksi új.
Helló! Próbálgattam a féket de nem akar jó lenni azt nézegettem hogy szivárog az olaj a fékkarnál és lehet azért nincs elég nyomás hogy fogjon. Szerintetek?? És a felső fékcuccos mennyibe kerülhet??
Köszönöm a válaszokat! az érdekelne még, hogy ez normális? mármint hogy ilyesmi történik? vagyis, hogy én voltam hülye, hogy biztosítékcsere után nem szellőztettem ki a hengert, vagy bírnia kéne a kicsit nagyobb igénybevételt?
Valószínűleg szerzek bontottat, csak sajnálom eldobni, azért gondolkoztam a javításon, mert egyébként semmi baja, párezer km-t futott mindössze.
Lehet, hogy én nem gondolok valamire, de miért akartok ilyen esetben perselyeztetni?!!Szerintem igen olcsón lehet szerezni egy tökéletes bontott hengerfejet. A perselyeztetés talán többe van, és vagy sikerül, vagy nem.
Akkó csak jól tudtam!!! Jee :-)
Igen, létezik hengerfej-persely (mily szép szó :)), MZ-s boltban meg lehet venni, aztán a hengerfúró beleteszi a hengerfejbe!
Kevésbé durva esetekre jobb megoldás a Helicoil, esetedben nem hiszem, hogy működne.
A meleggel tényleg számolj Peti! Sokat számít, ha nincs melege a gépnek! Nekem 125-ös ETZ-m van! Ugyanezt csinálja, mint a tied!
Ha jól tudom, újra lehet persejeztetni, hogy hol, azt viszont nem tudom. De szerintem egy jó esztergályos meg tudja csinálni! Csak azért mondom, mert Simsonon már láttam ilyet, és ott tökéletesen működött a dolog! Asszem bronzperselyt tesznek bele!
Ha hülyeséget mondok, akkor bocs (mert ETZ, MZ hengerfejen ilyet még nem láttam), de szerintem érdemes megkérdezned! Ha kiröhögnek, csak hivatkozz rám!!!! :-)
Amúgy sajnálom, hogy így elbánt veled az a dög. Nekem is ETZ meg Mz-m is van, de ilyenről még nem hallottam.
Üdv
Sziasztok, csatlakoznék az előttem kérdezőkhöz. A hétvégén 250-es ET-mmel Fonyódon voltam Budapestről. Hazafelé ma reggel Balatonföldvárnál elment a gyújtás, meg minden ami elektromos. Mivel először a motor állt le nagyon úgy, mintha kifogyott volna a benzin, ezért még menetközben tartalékra tettem, majd ráengedtem sebességben. Beröffent, de csakhamar le is állt, ekkor gondoltam, hogy ez inkább biztosíték lesz.
Gyorsan lehúzódtam, megálltam (nem is nagyon volt más választásom), lekaptam az akkut fedő deknit, és tényleg: elment az akku egyik pólusának biztosítéka (tudom, hogy a negatívat lehetne a vázhoz testelni, de így vettem, és eddig nem volt vele gond). Kicseréltem, majd ráadtam a gyújtást, örömmel láttam, hogy visszatért a delej. Nosza, visszaraktam a deklit, és megpróbáltam beindítani. Hatalmasat robbant, pöffent egyet, azt hittem, a kipufogóba lőtt az el nem égett üzemanyag. Aztán mire ezt végiggondoltam, kisvártatva földet ért a gyertya :). A berobbanó, felgyülemlett benzin a forró hengerben kilőtte a gyertyát a hengerfejbe sajtolt menettel együtt, felpattant a tank alatti vázrészre, lepattant a földre, majd felpattant a levegőbe, és csak utána ért földet. Gyakorlatilag nem maradt menet a hengerfejben, a gyertya hézaga 0-ra csökkent. A gépet ott kellett hagynom egy udvarban, majd visszamegyek érte.
Kérdésem, hogy lehet-e valamit kezdeni a sérült hengerfejjel, vagy vegyek újat? Tulajdonképpen csak a menet szakadt ki egyben.
Szerintetek ez normális, hogy a hengerfej nem bírja a nyomást? Eddig ugyanez a hengerfej többezer kilométert teljesített. Nekem eddig ha valamelyik Rigámban volt ilyen, akkor max lőtt egyet a kipufogó, de nem lőtt ki. Viszont Trabanton már találkoztam ilyennel, akkor még a géptetőt is átlukasztotta a gyertya :). Szóval, van valakinek ötlete?
Előfordulhat, hogy a 35 fok miatt nem megy úgy. Kánikulába a kétüteműek ellustulnak. az enyém hidegbe 120 melegbe 110 (ETZ 251)
Heló.3napja van meg a müszaki a ts 125 ös ömön(150 es henger de a karbi 125 é).Már sokat motoroztam.Van egypár kérdésem.Megnéztem mennyi a vége:de kb96-97nél jobban nem ment pedig még a gázból van egy ötöd rész de hiába huzom jobban nem megy már ez miért lehet legalább vinnie kéne a 105öt nem?Akié volt mondta hogy ez a motor ment még régen 120at is.Amugy nagyon húz minden fordulatnál alapjárattól elkezdve egészen csutka gázig huz.2-be megy 50 et 3.ba 75, aztán jöhet a negyedik.Az mondjuk igaz hogy 15 ös lánckerék van rajta én meg 16 ossal vettem lehet visszakéne rá raknom?Amúgy nagyon megy észre se veszed és már 90 en van az óra.Még egy kérdés:miért van hogyha rajt a nagylámpa éppen hogycsak de világit a töltésvisszajelzőm.de van mikor gondol egyet és kialszik.(De gondoltam már arra is hogy az óra megvilágitásának a fénye bemegy a töltés lámpa pici gumi szigetelése alá és az világit halványan, még lehet hogy megnézem azt.)A töltés sima gyújtáson 7.5 re felengedtem mivel lámpa nélkül úgyse közlekedhetek és ha rajt a helyzetjelző akkor lemegy 7.4 re.A nagylámpával is van töltés 6.9 volt.Az akksi új.
khmmmm :-)) ez mit is akar jelenteni? legyorsultad az osszes gsx-r -t? :-))
kis kiegeszites: ahoz, hogy az izzohoz hozzaferj nem kell az orakat szetszedni, csak a szamlapcserehez, de az sem olyan bonyolult
jahh, tegyel bele szines egot....kicsit ketseges egyebkent, hogy kapsz 2W-osat szineset, max befested magadnak, (bar a gyari fekete hatteren nem hinnem hogy jol mutat majd) esetleg nyomtass masik szamlapot, mint gixxxer kollega, akkor egesz pofasra ki lehet hozni...
Azt meg lehet csinálni, hogy az etz-n a kilométeróra, és a fordulatszámmérő megvilágítása színes legyen? Egyáltalán szét lehet szedni az órát, hogy hozzáférjek az izzókhoz?
z25z
Nem tudja kiszámolni hogy mennyit eszik, pedig csak 1-el eszik többet... 250+1 :-)))
:D Bosch motoros túra volt, Hatvan-Eger-Szilvásvárad környéken motoroztunk és természetesen megint elfogyott idő előtt a benzinem :D Most azért sokat evett, csak japán motorok voltak a csapatban és nem akartam szégyent hozni rátok :D
Samu vazze :-)))))) te man megent hun tekeregtel? Na ilyet sem hallottam meg toled, hogy szarazra motorozod a tankot :-))))
Azért, mert nem kapcsolja ki a szabályzód a gerjesztést, ha eléri a 14,4 V töltőfeszültséget. Csere vagy javítás ízlés szerint.
Bár én ehhez nem annyira értek,sztem a szabályzó a szar,és nem szabályozza le.:)
Sziasztok.
Nem tudjátok, hogy ETZ125 12V elektronikus fesz.szab.al (új) miért van az, hogy nagyobb fordulaton akár 20Voltig is felmegy a feszültség az akksin?! Ezzel tönkretéve az index relét, égöket stb...
Előre is köszi
Oké,köszi hogy megnézted,az örökéletű forgattyús tengely legyen veletek:)
Ezúton köszönöm Trophylacinak, hogy adott egy kis benzint Kékestetőnél, amivel még el tudtam gurulni Gyöngyösig! Véletlenül találkoztunk, és megállt segíteni. Ha nem jössz arra még most is a hegyen tolom a verdát, mert egy gixeres stb sem állt volna meg...
Na szal. nekem egyikse kottyan.
Viszont mindkettőnél lehet hallani a felső holtponton ahogy beállnak a gyűrűk az új iránynak megfelelően, de ez nem kotyogás, hanem egyszerűen a dugattyúban mozognak a gyűrűk ami nagyon pozitív, mert az lenne baj ha nem így lenne
Szilikongumit. Esetleg parafa dugó borosüvegből. Vagy menetet vágni bele, és becsavarni egy csavart rézalátéttel. Vagy el kell vinni maróshoz, gyalogoljon bele egy kicsit nagyobb ujjmaróval, aztán csináltatni bele egy nagyobb vas dugaszt.
akkor nem tudom enyém mitől kottyanhat.
Oké piri,köszi hogy megnézed kíváncsi leszek,érzel e vmit.
Én úgy tudom, hogy a csörgéshez hozzájárulnak a már szovjetes tűráshatárral készített utángyértott alkatrészek, plusz nagymértékben az is, hogy az MZ-t még ólmozott benzinhez találták ki, ma meg ugyebár ilyen már nincs. Az ólom tulajdonképp egyfajta másodlagos kenés lehetett.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|