:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Képzeljétek!
Görögorszégba voltam nyaralni, egyszer megálltunk könnyíteni magunkon. Az árokbe meg ott volt enyhén összetörve egy négyütemű robogó(ilyen simson swalbi szerű) benne rendesen a négyütemű blokkal. Sikerült belőle kibányásznom egy dudát egy indexrelét és egy NGK gyertyapipát.
:-) Hátha egyszer itt is eljön az az idő ha valaki bukik egyet az megteheti anyagilag hogy az árokba hagyhatja a ROBOGÓJÁT.
Nekem nem működött a digitális óra! (ETZ 251 elektromos gyújtás)
Zvarta a gyújtás szikra. ha beindítottam a motort már akkor elkezdett össze vissza mérni, de ha leállítottam és toltam akkor reálisan mért.
Aztán összébb ütöttem a gyertyahézagot és úgy már csak néha bolondult meg. de nekem fontosabb volt a normális gyújtás, úgyhogy leszedtem az órát.
Tényleg! Egyébként honnan lehet tudni, hogy elhasználódott a gyertya??
Csak mert írjátok, hogy a Brisk csak párszázat bír én meg azzal járok már több mint 2000 kilométere.
Ha veszek valami márkásat(Champion, NGK) , de semmiképp ilyen több pólusút, hanem simát ami beleillik, akkor az mennyiből jön ki? Milyen változást fogok tapasztalni? Meddig fogja bírni? És pontosan melyiket ajánljátok?
Ja és ez tök független az órától nem azért kell, hogy az is működjön.
Somebody!
tegnap tettem pont össze,és nem lett olyan mint ahogy akartam. még mindig csörög. dekb 4-500 az sikerült feljebb tolni a csörgés határát.
a havermé .még 7 ezernél sem csörög...
félek hogy nekem más ami miatt csörög.
majd télen szétboritom.
most rángat 3ezernél. alatta ,fölötte,nem!:(
üdv mindenkinek!
Etz 250 esre elsőteleszkópszárat keresek!!!!
akinek van eladó az irjon : etzrider@freemail.hu
kösz
Jó az, csak tudni kell vele bánni.
Ha müködik, jó a töltésed, akkor nem kell sürgősen cserélni. Az elektronikus szabályzok nagyon jók, nincs vele gond, mindig pontos, nem ég be az érintkező, de sajnos a gagyi utángyártottak szeretnek elfüstölni. Szóval készülj fel hogy ha nincs szerencséd, hogy szo..ni fogsz vele. Ezért a mechanikus fesszab legyen nálad, hogy bármikor visszarakhasd.
keves a nafta
subertu, levegocsavar, fuvokameret/dugulas
Ha nagyon nagyra állítom az előgyújtás akkor nem porög fel ez kb. 3-4mm ha már 1mm kb. holtpont körüli csak úgy megy de akkor is darabosan... Amúgy egy babetta lendkerék van a főtengelyemen és az alaplap fix-re van megcsinálva és csak ha a 13-as csavart fellazítom van az a bütyök ami a megszakítót nyomja ki és azon lehet forgatni szal azért nehéz beállítani mert ha forgatok 20-30 fokot a bütykön az már több mint 5mm-es előgyújtást is el tud tolni... szal ez a problémám remélem lesz belőle jó moci még
Szia Kurty! Jól van beállítva az előgyújtás? Ha túl korán gyújt, akkor durroghat a karbiba, ha későn, akkor a kipuffba. Ha nincsen vészesen elállítva, akkor magas fordulaton nem érződik annyira, csak alcsonyan. Szerintem sasold meg!
Szerintem ez hülyeség! Bocs! Ha jól be van állítva, minek kellene lecserélni!
Egyesek mióta megvan a moci, nem nyúltak a fesszab.hoz és semmi gondjuk vele!
Ugy értem van digitális biciglis ora a gépeden vagy a gyárivam mérted.Csak ezért kérdem mer a gyári nekem 95öt mutat mikor egy pontosabb orával mérve(digitálissal) 107 a sebesség.
Hali!
Egyik spanom szerint a gyári Ts 125 fesszabályzó nem jó,azt mondta sürgősen cseréljem le. Igaza van?
Úgy durrog hogy a karbiba visszafele lő egyet. Nem tom mi lehet vele de nekem nem gyári a gyújtásom és nem is akksis szal nem tom mi lehet vele, remélem tudtok segíteni!
Km/h ban na mondjuk most egy kicsit mentem hidegebbe estefelé és vitte a 100Km/h-t.
üdv
Az es 125/1emnél a fesszabájzó és az első lámpaközt van 1 vezeték és benne van: (+)és(-) az aksinál a vezeték pedig elkezd füstölni ez mitől lehet???
előre is köszi
Hát, a robit nem ismerem, de egyébbként minden mechanikus megszakítóhoz való 12 voltos trafó jó. Nem is csináltak igazából MZ hez külön, ugyan ilyen volt a trabiban, barkasban, Wartburgban. De állítólag a lada trafók is jók. Az utángyártottra nincs is ráírva, hogy mihez való, csak annyi, hogy mechanikus megszakítoshoz.
Az alacsony fordulaton való durrógás biztosan megszakító gond. Vagy nagyon rossz elő gyújtás, vagy valóban megszakító hézag.Ha túl kicsi, akkor alacsony fordulaton bizonytalan, magasabban még viselkedhet jobban.
Csáó!
Hát ha alacsonyon durrog,akkor lehet,h megszakítóhézag. DE akkor nem pörögne ki sem... Hogy durrog?? Mit mikor Gixxerrel durrogtatnak??
Értem Öregapó.
Ha kicserélném próbaképp egy másik trafóra, akkor annak muszáj ETZ-hez valónak lennie?? Mert van egy 12V-os Robi55 kerti kapálógép trafóm.
Üdv! Jó lett a fékem mert kicseréltem a főfékhengernél a karmantyút szimmeringre. Azt szeretném még kérdezni hogy mi lehet a gyújtással ha kis fordulaton durrog nagyon pedig normálisan húz
Kobra1!!
Teneked sikerült már megcsinálod,hogy ne kopogjon a géped 3000fölött?bevált az esztergált távtartód?
Nos akkor marad a gyújtás. Az viszont sok minden miatt csinálhat ilyesmit . Gyenge a szikra. Ez lehet trafó, stb miatt, de az én gyanúm az, alacsonyabb fordulaton valamiért kissebb lessz a feszkó a kelleténél. Ez lehet generátor, annak a keféje miatt, illetve a forgórész ütése miatt. Az állítólag gyakori a TZknél.A legvalószínübb hogy kettős a hiba: Kisseb fesz, és gyengébb trafó, vagy szar gyertya. A kondi szerintem más hibát csinál.
Más: Egy 250 ETZnél a 120-125 teljesen normális sebesség, a gyorsulást is elfogadhatónak találom.A leírt hiba szerintem nem is annyira hiba,belefér még a dologba...
Öregapó!!
Mi is ezekre gondoltunk, ezért cseréltünk a hawerommal karbit,h kiderüljön az, h karbi hibája van-e gépállatnak. De nem. Így maradt a gyújtás. Mondjuk 3 hetet állt festés miatt,de nem lett hozzányúlva az elektronikához. Ha kondi elmegy az milyen hibajelenségeket produkálhat??
Hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mitől van az hogy ETZ250 5.-ben 110 körül hirtelen visszaengedem a gázt olyan mintha le akarna állni a motor aztán húzok rajta egy kicsit, és idegesen ránt az emberen egy nagyot, majd megy szépen tovább?
18-as lánckerékkel 10 mp gyorsulás 0-100km/h és 125 km/h végsebesség normális?
Előre is köszi!
A gyújtás is tud ilyesmit csinálni, de a karbi is. Nekem nagyon hasonló tüneteket produkált, amikor az alapjárati fúvoka eldugult.Ez történhet azt hiszem víztől is, az a 125 ös ETZ amivel tanultam, csinált egyszer ilyent vízre is.De ha cserélted a karbit, akkor kizárt hogy az legyen, kettőnek nem szokott ugyanaz a baja lenni. Akkor a gyújtás marad.
Előfordulhat,de nem hiszem,h a karbi lenne a gond. Most haverom 24N-2-es karbija van fent,de semmi. Sztem gyújtás lesz. Nem???
Hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mitől van az hogy ETZ250 5.-ben 110 körül hirtelen visszaengedem a gázt olyan mintha le akarna állni a motor aztán húzok rajta egy kicsit, és idegesen ránt az emberen egy nagyot, majd megy szépen tovább?
18-as lánckerékkel 10 mp gyorsulás 0-100km/h és 125 km/h végsebesség normális?
Előre is köszi!
Köszi, igazából azért kérdezem, mert úgy tudom a törökök a 251eshez gyártanak, nekem 250es van és hátha a török jobb mint az utángyártott, mert már a második kipufogómban enged el a hegesztés a hangtompítóban és utálom a hangját... Szóval simán jó az egyik a másik helyett?
üdv mindenkinek
vki nem tudná +mondani honnan tudnák letölteni es 125/1-hez elktromos bekötési rajzot??(nagyon +köszönném)
Hello Devil!
A karbit nézted már? Csak azért kérdem, mert ha vizes a banzin és beszippantja, akkor az istennek nem akar menni. Nekem is hasonló gondom volt a múltkor, mint neked. Húztam neki, de nem akart magsabb fordulatot. Aztán megnéztem a teknő alját, hát persze, hogy víz volt az alján! Utána olyan szépen ment, mint azelőtt. Mondjuk nekem ebben az esetben egyszer le is állt a gép!
Lehet, hogy hülyeség, de rohadtul meg tudja szivatni az embert!
Remélem lassan jó lesz a géped!
Üdv
A 250-esnek 2 féle dobja van, az egyik kb. 30 centivel rövidebb :-) ,de szerintem még a TS-é is ugyanaz csak az egyenes (nincs felhajlítva gyárilag).
Most aza kérdés, hogy a 10 centivel rövidebb az eredeti vagy utángyártott, és melyiktől rövidebb :-).
A 251-esé mintegy 10 cm-rel rövidebb!
Szerintem először is az előgyújtést kéne ellenőrizni... esetleg gyertyát kicserélni.
Szerintem teljesen egyforma a kettő.
Talán így egyszerűbb megérteni: 3000f/p alá esik olyan lesz,mintha 2ből 5 be váltanák. Na???
Épphogycsak átfordul a gyújtás után
Na jó,de eddig nem így viselkedett. Olyan lesz a gép, mintha 2ben tolnád
Az mz-k ált 3000-6000 között működnek. Ha 3000 alatt nem húz az normális.
Üdv! Ha valakinek van ETZ-re eladó fordulatszámmérője, akkor szóljon, mert nagyon szükségem van rá! Köszi!
Helló!
Új vagyok itt az oldalon,mert nemrég van csak netem. Szeretném segítségeteket kérni. Van egy 125-ös ETZ-m és mostanában nem megy 5-dikben,meg alacsony fordulatszámon dadog,nem akar felpörögni csőgáz és terhelés mellett. Ez kb 3000f/p alatt jön elő. Vissza kell pakolni neki,mert csak dadog. De kigyorsításnál nincs gond. Röhej, hogy ami emelkedő eddig megvolt 3-4ben az most csak 2-3ban megy... Help me,please!! THX
Tudja valaki hogy a etz251 kipufogója jó-e a 250esre?
azért megy fel a feszültség, mert a feszültségszabályzód nem old fel 14,4 voltnál.
ha mechanikus, akkor még javítható, ha elektromos, akkor ki lehet dobni.
ha van kedved bütykölni vele, akkor leírom, hogy tudod beállítani.
mindjárt írom a megoldást a fesszabályzóra
Nem normális hogy kilövi a gyertyát.
Bírnia kell a visszadurranást, de valószínüleg már meg volt gyengülve csak ez volt az utolsó csepp a pohárban. Altalában akkor csinál ilyet, ha nagyon megtépik a gyertyát, vagy melegen meghuzzák és kihüléskor kitépi a menetet.
Mi történt, hogy ilyen hirtelen eleged lett a motorozásból? Vettél egy japán gépet, vagy csak házasodni készülsz?
Mi az hogy nem lehet helicoillal javitani? Erre valo! Ne beszeljetek hulyesegeket. Raadasul en jobban megbiznek egy ilyen menetben mint egy bontott eredetiben. Nem tudom menyi egy bontott HF, de barmelyik jobb auto vagy motorszerelo muhely meg tudja csinalni 5 perc alatt eleg olcson.
ELADÓvá vált ETZ-250 esem.
nagyon szép állapotú. uj heidenau gumielöl,hátuluj mitas, uj garis bosch 9Ah akumlátor.uj üléshuzat, késesbiztistábla, gyári festés,gyönyörű állapotban. 1 hete Bambi által felujitott blokk,hajtokar, csapágyak ,első fék,fúrás ,dugó ,gyűrű.
ujjak a fékeim is elöl,hátul.
ára:130,000.-
képeket tudok küldeni.
ja ,és friss müszaki ,és biztositás, és 22000km.! minden müködik!
+krauzerrel,és gyári tanktáskával. nagyon vigyáztam rá!
ugyanitt eladó egy TS amit kb 90% ban restauráltam,de ennek nincs müszakija! és aksija!
ára 46000.-
Előfordul, ha szétgyalázott menet van benne. Esetleg túl feszesre huzták meg, ne adj isten melegen. Aztán amikor kihült szépen kihúzta a menetet, majd amikor elektromos hiba miatt durrant egyett a motor, a maradék menet megadta magát.
Ne perselyeztesd, mert az manapsag mar eleg vacak, macerás és problémas. Helicoil technikaval kell megcsináltatni a menetet. Erősebb lesz mint az eredeti.
ja es a vegsebesseg. Nekem is enyit megy 15-os lanckerekkel, de ezt barhol, barmekora terhelessel. Kene nagyobb lanckerek, de nem kaptam.
Ha a fesszab enyhe erintkezesi hibaja, vagy a dinamo sontolodik a grafitportol.
Ha lemerul az akku menetkozben akkor kezdj foglalkozni vele. A beállított feszültség értékek megfelelőek.
Tud vki arról hogy a Huber motornál kapható tank illetve sárvédő színrefújt -e ?
Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan lehet önindítot beépíteni 150-es MZ-be?
Köszi.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|