:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Értem Öregapó.
Ha kicserélném próbaképp egy másik trafóra, akkor annak muszáj ETZ-hez valónak lennie?? Mert van egy 12V-os Robi55 kerti kapálógép trafóm.
Üdv! Jó lett a fékem mert kicseréltem a főfékhengernél a karmantyút szimmeringre. Azt szeretném még kérdezni hogy mi lehet a gyújtással ha kis fordulaton durrog nagyon pedig normálisan húz
Kobra1!!
Teneked sikerült már megcsinálod,hogy ne kopogjon a géped 3000fölött?bevált az esztergált távtartód?
Nos akkor marad a gyújtás. Az viszont sok minden miatt csinálhat ilyesmit . Gyenge a szikra. Ez lehet trafó, stb miatt, de az én gyanúm az, alacsonyabb fordulaton valamiért kissebb lessz a feszkó a kelleténél. Ez lehet generátor, annak a keféje miatt, illetve a forgórész ütése miatt. Az állítólag gyakori a TZknél.A legvalószínübb hogy kettős a hiba: Kisseb fesz, és gyengébb trafó, vagy szar gyertya. A kondi szerintem más hibát csinál.
Más: Egy 250 ETZnél a 120-125 teljesen normális sebesség, a gyorsulást is elfogadhatónak találom.A leírt hiba szerintem nem is annyira hiba,belefér még a dologba...
Öregapó!!
Mi is ezekre gondoltunk, ezért cseréltünk a hawerommal karbit,h kiderüljön az, h karbi hibája van-e gépállatnak. De nem. Így maradt a gyújtás. Mondjuk 3 hetet állt festés miatt,de nem lett hozzányúlva az elektronikához. Ha kondi elmegy az milyen hibajelenségeket produkálhat??
Hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mitől van az hogy ETZ250 5.-ben 110 körül hirtelen visszaengedem a gázt olyan mintha le akarna állni a motor aztán húzok rajta egy kicsit, és idegesen ránt az emberen egy nagyot, majd megy szépen tovább?
18-as lánckerékkel 10 mp gyorsulás 0-100km/h és 125 km/h végsebesség normális?
Előre is köszi!
A gyújtás is tud ilyesmit csinálni, de a karbi is. Nekem nagyon hasonló tüneteket produkált, amikor az alapjárati fúvoka eldugult.Ez történhet azt hiszem víztől is, az a 125 ös ETZ amivel tanultam, csinált egyszer ilyent vízre is.De ha cserélted a karbit, akkor kizárt hogy az legyen, kettőnek nem szokott ugyanaz a baja lenni. Akkor a gyújtás marad.
Előfordulhat,de nem hiszem,h a karbi lenne a gond. Most haverom 24N-2-es karbija van fent,de semmi. Sztem gyújtás lesz. Nem???
Hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mitől van az hogy ETZ250 5.-ben 110 körül hirtelen visszaengedem a gázt olyan mintha le akarna állni a motor aztán húzok rajta egy kicsit, és idegesen ránt az emberen egy nagyot, majd megy szépen tovább?
18-as lánckerékkel 10 mp gyorsulás 0-100km/h és 125 km/h végsebesség normális?
Előre is köszi!
Köszi, igazából azért kérdezem, mert úgy tudom a törökök a 251eshez gyártanak, nekem 250es van és hátha a török jobb mint az utángyártott, mert már a második kipufogómban enged el a hegesztés a hangtompítóban és utálom a hangját... Szóval simán jó az egyik a másik helyett?
üdv mindenkinek
vki nem tudná +mondani honnan tudnák letölteni es 125/1-hez elktromos bekötési rajzot??(nagyon +köszönném)
Hello Devil!
A karbit nézted már? Csak azért kérdem, mert ha vizes a banzin és beszippantja, akkor az istennek nem akar menni. Nekem is hasonló gondom volt a múltkor, mint neked. Húztam neki, de nem akart magsabb fordulatot. Aztán megnéztem a teknő alját, hát persze, hogy víz volt az alján! Utána olyan szépen ment, mint azelőtt. Mondjuk nekem ebben az esetben egyszer le is állt a gép!
Lehet, hogy hülyeség, de rohadtul meg tudja szivatni az embert!
Remélem lassan jó lesz a géped!
Üdv
A 250-esnek 2 féle dobja van, az egyik kb. 30 centivel rövidebb :-) ,de szerintem még a TS-é is ugyanaz csak az egyenes (nincs felhajlítva gyárilag).
Most aza kérdés, hogy a 10 centivel rövidebb az eredeti vagy utángyártott, és melyiktől rövidebb :-).
A 251-esé mintegy 10 cm-rel rövidebb!
Szerintem először is az előgyújtést kéne ellenőrizni... esetleg gyertyát kicserélni.
Szerintem teljesen egyforma a kettő.
Talán így egyszerűbb megérteni: 3000f/p alá esik olyan lesz,mintha 2ből 5 be váltanák. Na???
Épphogycsak átfordul a gyújtás után
Na jó,de eddig nem így viselkedett. Olyan lesz a gép, mintha 2ben tolnád
Az mz-k ált 3000-6000 között működnek. Ha 3000 alatt nem húz az normális.
Üdv! Ha valakinek van ETZ-re eladó fordulatszámmérője, akkor szóljon, mert nagyon szükségem van rá! Köszi!
Helló!
Új vagyok itt az oldalon,mert nemrég van csak netem. Szeretném segítségeteket kérni. Van egy 125-ös ETZ-m és mostanában nem megy 5-dikben,meg alacsony fordulatszámon dadog,nem akar felpörögni csőgáz és terhelés mellett. Ez kb 3000f/p alatt jön elő. Vissza kell pakolni neki,mert csak dadog. De kigyorsításnál nincs gond. Röhej, hogy ami emelkedő eddig megvolt 3-4ben az most csak 2-3ban megy... Help me,please!! THX
Tudja valaki hogy a etz251 kipufogója jó-e a 250esre?
azért megy fel a feszültség, mert a feszültségszabályzód nem old fel 14,4 voltnál.
ha mechanikus, akkor még javítható, ha elektromos, akkor ki lehet dobni.
ha van kedved bütykölni vele, akkor leírom, hogy tudod beállítani.
mindjárt írom a megoldást a fesszabályzóra
Nem normális hogy kilövi a gyertyát.
Bírnia kell a visszadurranást, de valószínüleg már meg volt gyengülve csak ez volt az utolsó csepp a pohárban. Altalában akkor csinál ilyet, ha nagyon megtépik a gyertyát, vagy melegen meghuzzák és kihüléskor kitépi a menetet.
Mi történt, hogy ilyen hirtelen eleged lett a motorozásból? Vettél egy japán gépet, vagy csak házasodni készülsz?
Mi az hogy nem lehet helicoillal javitani? Erre valo! Ne beszeljetek hulyesegeket. Raadasul en jobban megbiznek egy ilyen menetben mint egy bontott eredetiben. Nem tudom menyi egy bontott HF, de barmelyik jobb auto vagy motorszerelo muhely meg tudja csinalni 5 perc alatt eleg olcson.
ELADÓvá vált ETZ-250 esem.
nagyon szép állapotú. uj heidenau gumielöl,hátuluj mitas, uj garis bosch 9Ah akumlátor.uj üléshuzat, késesbiztistábla, gyári festés,gyönyörű állapotban. 1 hete Bambi által felujitott blokk,hajtokar, csapágyak ,első fék,fúrás ,dugó ,gyűrű.
ujjak a fékeim is elöl,hátul.
ára:130,000.-
képeket tudok küldeni.
ja ,és friss müszaki ,és biztositás, és 22000km.! minden müködik!
+krauzerrel,és gyári tanktáskával. nagyon vigyáztam rá!
ugyanitt eladó egy TS amit kb 90% ban restauráltam,de ennek nincs müszakija! és aksija!
ára 46000.-
Előfordul, ha szétgyalázott menet van benne. Esetleg túl feszesre huzták meg, ne adj isten melegen. Aztán amikor kihült szépen kihúzta a menetet, majd amikor elektromos hiba miatt durrant egyett a motor, a maradék menet megadta magát.
Ne perselyeztesd, mert az manapsag mar eleg vacak, macerás és problémas. Helicoil technikaval kell megcsináltatni a menetet. Erősebb lesz mint az eredeti.
ja es a vegsebesseg. Nekem is enyit megy 15-os lanckerekkel, de ezt barhol, barmekora terhelessel. Kene nagyobb lanckerek, de nem kaptam.
Ha a fesszab enyhe erintkezesi hibaja, vagy a dinamo sontolodik a grafitportol.
Ha lemerul az akku menetkozben akkor kezdj foglalkozni vele. A beállított feszültség értékek megfelelőek.
Tud vki arról hogy a Huber motornál kapható tank illetve sárvédő színrefújt -e ?
Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan lehet önindítot beépíteni 150-es MZ-be?
Köszi.
Üdv! A főfékhengerem ereszti az olajat! Mit lehet vele kezdeni??? Tárcsafékes motorom még nem volt de naon kéne az első fék rá és nem bírom megcsinálni! Remélem tudtok segíteni!
Ezt a 96-97 sebességet mivel mérted?
Bár én nem vagyok a perselyezés híve de ha nincs más lehetőség akkor elmegy.
Akkor rosszul perselyezték.
jojojo
nekem nem volt még de a TS az jó ez ráadásul még veterán is és amúgy 1 személlyel elvisz 80-90-el bárhova bár a 70-et jobban szereti, keveset fogyaszt ideális és olscó kezdőmotor.
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html?/miraculis/aw/mz/text/etz150e/etz150e.html
szerintem ez az : Oil seal D 25x35x7 TGL 16454
császtok
sikerült szereznem egy ES 125/1 (trophy)-t
és arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek erről a mociról???
előre is köszi
petya
császtok
sikerült szereznem egy ES 125/1 (trophy)-t
és arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek erről a mociról???
előre is köszi
petya
császtok
sikerült szereznem egy ES 125/1 (trophy)-t
és arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményetek erről a mociról???
előre is köszi
petya
Én 1x jártam így (kilőtte a gyertyát) a slusszpoén az, hogy visszatekertem azt ment tovább. De én is beszartam mire eljutottam odáig, hogy csak megpróbálom visszarakni :-)
Persze az nem ennyire lőtte ki csak épphogy (P10).
Külömben a mostani csúzlim hengerfeje is persejezve van az a gáz vele, ha nagyon meghúzom a gyertyát jön ki vele a menetes persely (kivételkor) :(
hello
meg tudnátok mondani hogy a kis etz lánckerekéhez mekkora szimmering kell?
sehol se találtam méretet (vagy csak rosszul kerestem).
Köszi
LP
Mindenesetre megnyugtattatok, hogy nem én szúrtam el, valószínűleg magától is kilőtt volna előbb vagy utóbb. Mondjuk jobban örültem volna, ha utóbb jön ki, mondjuk az udvarban :)
Túl meleg nem lehetett a motor, mert reggel hét óra volt, és kábé hatvannal mentem Földváron, ráadásul a nagy lejtő után voltam, ahol alapjáraton duruzsolt a gép. Esetleg hőtorlódásra gondolsz?
Alátét volt a gyertya alatt, a gyertya meg sima, Beru által gyártott Isolator, 260-as hőértékkel. Hogy mennyire volt gyenge a menet, nem tudom, de maga a csavarmenet egyben jött ki, úgyhogy az bivalyerős volt :)
A bizticsere itt annyiban játszik szerintem, hogy megállt miatta és túlmelegedett a motor (leállítás után).
Ha leállítod felmelegszik előbb és csak utána hűl....
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|