:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Lacoska
Nyugodtan használhatod...
ciao
Semi
Hát nekem ilyen melegben,nem megy úgy,mint este a hűvösebben.
Ugyanazt mondom, mint Charlie! Ha melege van a motornak, azt érezni kell, nem nyálazni! Az lenne a baj, ha nem érne el, legalább 80 fokot, ezt én is így tudom.
De szeintem ilyen kánikulában ez még tovább is felmehet...
Nem mondod komolyan hogy ilyeneket nézel egy léghütéses gépnél hogy gözölög e a nyáladtól a henger vagy nem . Nekem simonál volt olyan hogy ráégett az ujjlenyomatom olyan meleg volt :) . De ez természetes egy levegős gépnél . Én nem foglalkozok ilyesmivel mert tudom hogy van elég kenése és így mi baj lehet ? Sztem 120 körül melegedhez egy mz nem KOLLÉGÁK ?
A simom üzemi hömérséklete 80 fok körül áll meg
Hei!
Az érdekelne engem hogy ismeri valaki az Igol 2 ütemű olajokat. Most vettem meg a következő fajtát Propuls Racing ST. Az van ráírva hogy észter technológiával készült, roncsolhat ez valamilyen belső alkatrészt, pl szimeringet (már nem a gyárik vannak a motorba) egyébként 250-es ETZ-be szánom az olajat.
Előre is köszi!
hát de 1:100-as keverékkel senki nem jár,mert lehet hogy a tűgörgő bírja,de sztem a henger nagyon gyorsan kopik tőle.kapja csak nyugodtan a jó dús olajat,hagy csússzon.max havonta ki kell égetni a kipuffot.:DDDDDD
De legalább hosszú az élettartam.nálatok lehet,de nálam 1:20as keveréknél sem fenyegeti hogy beköpi a gyertyát,még a simónál sem.de annál brutálisabbat még nem raktam bele.amúgy olyan 1:35-30 között szoktam keverni a simóét is mz-ét is.
Hei!
Az érdekelne engem hogy ismeri valaki az Igol 2 ütemű olajokat. Most vettem meg a következő fajtát Propuls Racing ST. Az van ráírva hogy észter technológiával készült, roncsolhat ez valamilyen belső alkatrészt, pl szimeringet (már nem a gyárik vannak a motorba) egyébként 250-es ETZ-be szánom az olajat.
Előre is köszi!
A szimeringre van neked szukseged. Ne zavarjon hogy nem teloba valo, teljesen jol mukodik vele es toredekebe kerul mintha tenyleg teloba valo szimering lenne.
Szimeringet már vettem,azzal nincs gond,hanem a teló alján volt egy csavar,amit kicsavartam,és így ki lehetett belőle tolni egy kb. 15cm-es "rudat",azon van egy karika alakú tömítés,ami el van vágva,hogy fel lehessen tenni. na olyan tömítést nem kaptam én.
Kénytelen leszek bronzperselyt esztergáltatni?
35*47*7-es, bocsi, mellégépeltem.
sorszám: 14290 (58925)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-07-28 12:18:36)
25*47*7-es duplaajkú szimering kell az első telókba, javítsatok ki, ha tévedek...és Miskolc fasza hely, mit nem mondasz:).
És a szimering miért nem jó?
Hali!
Van vmi ötletetek,hogy tudok tömítést csinálni/szerezni az első telóba,mert a boltba nem lehet kapni csak szimeringet. És bronzpersely sincs :-( Ilyen rossz hely lenne ez a Miskolc?
Hali!
Köszi, megpróbálom kisilabizálni, mi a gond. Ja, köszi a többieknek is az ötleteket!
Az ajánlatod nagyon önzetlen, de nem fogadhatom el, Neked a versenyre kell koncentrálnod, nekem meg a ma esti legénybúcsúmra és az azt követő gyógyulási folyamatra:). Azért itt a tel.számom, ha egyedül érzed magad a falunkban és kell egy kis társaság:06707011478:)
A motoromat meg csak azért is elviszem még ilyen állapotban is, hogy legyen egy tartalék alkatrészhalmaz, ha megint problémád lenne az MZ megbízhatóságával:DD
Üdv. Grabo
Nem is az elettartam a legfobb hatranya, hanem az, hogy a keverek olajzas miatt nem elegendo a kenese, ezert nem eppen idealisak a korulmenyek a szamara. Emiatt 1:30-1:25-osas kevereket kell hasznalni, ami onmagaban komoly fust, lerakodas es gyertyabekopesi tenyezo.
A tugorgo minimalis kenes mellet is megbizhatoan mukodik. Pl 1:100-as keverekkel is vigan elmegy egy tugorgos hajtorud, csak azert kell 1:50-re keverni mert szelsoseges uzemi korulmenyek kozott esetleg besulhetne es ezt figyelembe veve allitottak igy be az aranyt.
A bronzperselyes főtengely az mivel rosszab a görgősnél?mennyivel tud kevesebbet,menyivel kevesebb km-t bír,mint a görgős?
ha jelentosen rosszabb akkor ok, csak lattam mar olyan embert aki egy tuti tiptop kis ETZ-vel azon panikolt mindig hogy hogyan lehetne megszuntetni az olajszivargast, kozben csak a benzin kikuszott tulfolyo mellet es megult rajta a por. Asszem ez termeszetes jelenseg minden MZ-nel es nem nagyon lehet ellene tenni, hacsak azt nem hogy az ember letorli.
Hello Keri!
Nincs igazad, hogy csak dicsekedni akarok én halál komolyan kiványcsi voltam, hogy másnak meddig forog. Aztán mint leírtam én sem ott hajtom mert ott csak visíít, csak megnéztem. Amúgy szerény véleményem szerint néha nem árt kicsit jobban forgatni az átlagnál,mert kitisztul kiég valamennyire a koksz(kipu hengerfej) stb. ezt pedig inkább kisebb sebességi fokozatban leh megtenni mert 4.ben nem forog le addig. Nekem ezek után sokkal jobban szokott menni kisebb és nagyobb fordulaton is de lehet hogy ez csak nálam van így. Amúgy egy kolléga nevezetesen Dinó 8000ig gyilkolta szegény TS-ét de róla közismert, hogy őrült (2.70 körül ment vele). A blokkom meg szinte gyári én csináltam hozzá tranzisztoros gyujtást jeladóval(MZ-jé) meg 16os lánckerék van csak, hogy tudjak utazó 90et menni(2 személlyel is kisebb dombon is najoo ez már tényleg csak dicsekedés volt :)) de csak a te kedvedért), ennyi semmi reszelek itt ott.
Délután leszedtem a baloldali deklit mert csepegett az olaj naon kicsit de idegesített!! Csavarhúzó meg kalapács segített a sok berohadt csavaron csak... Holnap veszek új imbusz-t csavarokat! Rájöttünk a váltó hibájára van egy tengely a berúgó rúgó mögött és azt be kell tolni hogy ne legyen kint és akkor működik a váltó vagyis visszahúz felfele is lefele is!! A primer láncnak mennyi a max megengedett lötyögése??? Nekem elég laza de nem akarom cserélni... Amikor sebességbe van akkor alul feszes fölül simán fut szerintem még jó!
De valóban lehet hogy igazad van, de nem csörgött mikor megvettem,és a barátom etz je se csörög még 7e nél sem!
olaj neki is szivárog ,de nekem túl sok! ugyhogy holmnap mütét!
ÜDV! Nagyjából már alakulgat az MZ-m!!! Már elég jól megy és nem is durrog annyira mert állítottam a tűn lejebb de még kisfordulaton durrog majd lejebb veszem még és több levegőt adok neki remélem jó lesz már!! Az egyik kérdésem tőletek: nekem még nem volt MZ-m, a régi motorom Yamaha RD 50 ha egész nap mentem vele és benyálaztam a kezem és ha a henger gőzölgött akkor megáltam vele mert melege volt :) de az MZ-nél nem tom az üzemi hőmérsékletet mert ha ezzel megyek egy kicsit és megnézem akkor is gőzölög a henger a nyáltól szal ez MZ-nél természetes vagy káros??? Mert mikor haverral terepen mentünk és megálltam egyből néztem hogy mennyire melege de már félek hogy besül esetleg... Lécci írjatok hogy nálatok ez milyen!! A másik kérdésem hogy tud e valaki a motoros boltban kapható rezidobos kipuffogóról hogy az jó-e?? Vagy jobb érdemesebb csinálni?? Uhhhmm leszedtem a baloldali deklit és még régebben írtátok hogy lehet kipattant 1 rúgó vagy eltört mert a váltóm lefele csak akkor veszi a sebességeket ha előtte felhúzom-> és semmit sem látni a berúgó rúgója ok és van ott mögötte egy fényes rúgó de az is ok! Akkor mi lehet?
Szia
Nézzd meg a testeléseket lehet berozsdált és nagy az ellenállása....
sorszám: 14278 (58883)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-07-27 14:23:25)
A gyári órájával mértem az igaz hogy az már volt szétszedve.Lehet van bennt csalás egyszer én is kipróbálom majd bicikli órával
12V kicsit kevesnek tunik, 14korul kell lenni, foleg magasabb fordulaton.
Nezd meg a gerjesztesi aramot a generator kornyeken meregetve.
Esetleg dioda hidra merjel ra, lehet hogy zarlatos lett az egyik dioda.
Amugy Balmazujvaroson alszok en is, a Debreceni uton. Ha adsz egy telszamot, megnezem neked ha van idom.
sorszám: 14276 (58878)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-07-27 14:23:25)
Próbáld meg a gy.trafót lecserélni! Nekem így jött helyre a TS-m.
sorszám: 14275 (58876)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-07-27 14:23:25)
Hali!
A fr**cba, megint elektromos probléma! A hétvégi pályahajszolás után a töltéslámpa elkezdett világítani alapjárat fölötti ford.számon, átnéztem, WD-40-el átfujkáltam, nem jó. Kicseréltem a mechanikus feszültségszabályozót egy új elektromosra, így a lámpa már csak sötétben láthatóan világít, viszont már minden fordulatszámon! Az alapjárat kicsit magasabb, mint volt, talán a gyújtáshoz kellene hozzápiszkálni? Műszerrel megmértem a töltést, 12.2 V világítás nélkül, 11.7 V világítással, ford.számtól függetlenül. Mit tegyek? Ha van valakinek valami ötlete, nagyon örülnék a segítségnek, hétvégén szeretnék menni a motorral Tiszacsegére megnézni Keriéket:).
nem vagy te egy kicsit tul iegenyes?
Csoro MZnel ezek mint normalis jelensegek. :)
A suber/hajtorud zorog, a szimeringek mellet meg szivarog az olaj.
Addig nem problema amig mukodik.
Szivárog az olaj a gyúlytásnál...
nem hiszem el!
Somebody!
Sztem a tűgörgő kihézagolása volt a megoldás! nekem is halkabb lett ,de még mindig csörög vmi.
én már a shuberre gyanakszom. lehet hogy kikopott ,és mikor nagy gázt adok akkor az csilingel.
Sziasztok.
Én azt szeretném kérdezni hogy valaki nem tud-e Miskolcon és környékén 250-es ETZ-hez hajtókart vagy fötengelyt és valami árat is.
Köszi.
Nekem is ezt csinalta a kecskemeti edzesen, fekkarmatyu csere segitett rajta, valoszinuleg el van kopva es szorul, amitol melegszik, amitol viszont megjobban szorul.
Szelsoseges esetben akar be is blokkolhat a kerek, enyhebb esetben pedig siman nem tudsz megallni, szoval nagyon nem maszkalj vele amig meg nem csinalod.
Nem töltöttél utána fékfolyadékot a közelmúltban?
Nekem csak Trabanttal volt eddig ilyen gondom, egyszercsak a soroksári úton éreztem, hogy nagyon szarul gyorsul a gép, és négyesben hatvan a vége a kínlódás után. Félreálltam, ment mindkét henger, viszont tűzforró volt a két első féktárcsa, és a féklámpák is égtek folyamatosan (Trabantban a főfékhenger végén van a féklámpakapcsoló, és az olaj működteti). Ettől függetlenül volt fék, be lehetett mégjobban nyomni, lassítani, és egy darabig vissza is engedte, ha felengedtem a fékpedált, de befogott akkor is.
Aztán emlékeztem rá, hogy hetekkel azelőtt utántöltöttem a fékolajat, és lehet, hogy annak a minőségével volt baj.
A főfékhenger karmanytúinak cseréje megoldotta a dolgot, de le kellett cserélni a folyadékot is teljesen.
Szerintem te most csak dicsekedni akarsz, nem is kerdezni :))
6000ig forog a TS, utana nem is huz. Persze ha hosszu egyenes ut van vagy leejto akkor nekem is kiporog 7000-et, de nem jellemzo.
Nagyon nem hatja meg ez a fordulat, de felesleges porgetni mert ott mar nincs nyomatek. 6000nel kell valtani, ugy lehet a legjobb gyorsulast elerni vele...persze ha neked reszelt a blokkod akkor nem szoltam.
de évekig semmi gond nem volt vele?
Esetleg megdagadt a karmantyú és nem engedi vissza a munkahenger dugattyúját?
Heló. ETS tank és ülés van valakinek eladó?
Helló ekecs!
Nekem is ts 125-ösöm van, az enyém most lett bejáratva a fúrás után (kb 2500km van benne azóta) és az enyém 1.fokozatban 35-40 km/h 2. 60-65 km/h 3. 80 km/h 4. 90 km/h úgyhogy a tiéd naon kafa! Pedig nekem a gyújtásom 'rendben' van. húz faszául csak az enyém valahogy hamar kipereg. pedig gyári a lánckerek is. neked a súbertű hanyadik rovátkában van? Nekem felűlről a tűtartó alsó lapja a 3.ban. Ha lentebb teszem egyből hörög. Amúgy szerintetek ez miért van? Menetem másik emzével annak a legalsóban volt és ment mint állat de nem is hörgött.
üdv.
:) örülök hogy tetszettek! jól válogattál,és vágtad ki a képeket! valóban jól szemlélteti az eseményeket. (amiről irtál! )
De az oldalra még mindig nem tudom felrakni a képeimet.
Hali
Képzeljétek hogy jártam ment3m két személlyel és nem volt akkora erő a TZ-be mint megszoktam nem tu mi lehet amikor megálltunk és leparkoltam láttam hogy szorul az elsőkerék nagyon nehéz volt tolni és valahogy a tárcsafék halt meg mert a tárcsához odapirult az ujjam de útkozben nem nyikorgott meg ilyesmi nem lehetett hallani most szerintetek megint mi lőhette a masinát???Aki tud segítsen mindenkitől várok minden segítséget!!!please!!!
Jah és ha megyek és húzom az elésőféket nagyszerűen müxik!!!
Adj neki több benyát, emeld feljebb a tűt és 3x szivasd indítás előtt. A gyújtást állítsd vissza 3mm-re.
olyan volt hogy a tűgörgő balra csúszott nagyon és úgy járt az egész gép,és csak az egyik oldalra hézagoltam,balra tettem a lemezt,hogy nagyjából középen legyen.a hézagoló eltolja középre.így most jó.
Hello Somebody!
Ha szabad egy megjegyzést, szerintem a hézagolás tett neki jót.:-) Elő szok fordulni hogy amiatt csinálja!
Örülök hogy összejött, mert láttam, hogy eléggé bosszantott a dolog, de ezzel én is így lettem volna!
Üdv!
na ez az!!!!!!igenigenigen!
Végre már ideje volt,sikerült megcsinálnom a kopogást a gépen.:))))999
most nagyon örülök,amikor összeraktam,és beröffent,járattam,és megpörgettem,ott azon a forulaton kb 4000körül lehetett,fél gáz volt nekem,de óra nincs,sztem 4000lehetett,és egy rohadt koppanás is sok,annyi sem jött a gépből,csak kicsit rezonált,de az term.:))
rezonált még a kormány is.
kurvára örülök most.még nem is tudom mert 2 dolgot csináltam,a dugónak szedtem le az aljából,a kipuf fele,keveset csak,mert volt egy sérülése,sztem beleérhetetett nagyobb kilengésnél a főtengelybe,nem tom ez vol e a baj,meg a dugónál kihézagoltam felül hogy jól áljon a tűgörgő,meg a görgő is új.szóval nagyon jó most.terheléssel is semmi hangja nincs ami kopogna,csak még hallani ahogy csúszik a dugó,mert még friss nagyon.
nem mentem csak 50-60-al 4.ben,és olyan szépen futott most nagyon jó lett.
Hello mindenkinek!
Van valakinek valami tapasztalata, hogy egy TS 125-ös MZ meddig tud leforogni egyes sebességekben(km/h adat is joo kiszámolom én), mert nekem 2. 60nál azaz kb 7000-nél vége 3. 90 szintén 7000 vége , 4.110 7000 vége(ezt csak ritkán éri el). Ja és még mielőtt megköveztek, hogy gyilkolom az Mz-t ezek csak nagyon rövid próbák voltak csak, hogy tudjam, hogy rendben van e valamennyire a gyujtásom stb..Válaszokat előre is köszz..
Mindenkinek joo motorozást akinek telik rá, így 300 felett..:)
Szia!
Pécsi motoros vagyok (ETZ 150), én is most voltam műszakin a géppel, semmit nem kötekedtek, de sok mindent megnéztek azért (világítóberendezések, fék, futómű, kapaszkodószíj stb. 3170Ft volt a KPM-nél, matricával együtt.
Norbi
azért azt se felejtsük el, hogy a te képeid is emeltek a cikk fényén :)
a zarasszoget modositja, ha nagy a zarasszog, akkor tulmelegszik a trafo, de eros szikrakat ad (amig le nem eg) ha kicsi a zarasszog akkor a trafo nem melegszik, de a szikra teljesitmeny csokken. Ezenfelul ha kicsi a megszakito hezag akkor a kalapacs dinaikus alakvaltozasai miatt a megszakitasi idopont is bizonytalanna valik. Ha tul nagy akkor pedig a tul nagy kimozdulas miatt gyorsabb kopast es elhasznalodast okoz, illetve szinten bizonytalan lesz a gyujtasi ido. Szoval erdemes a gyari eloirasokat tartani, mert nem veletlenul talaltak ki.
Szia! Ha nincs jól beállítva a hézag, akkor gyengébb szikrát kaphatsz, rosszabb esetben a gyújtás is eltolódik, úgyhogy a hézagot mindenképpen érdemes az előírt értékre beállítani.
Hát nem tudom mire is gondolsz pontosan. De én azt tapasztaltam, h nagyobb hézagnál jobban remeg,ugrál a blokk. Vagy erre gondoltá te is Somebody??
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|