:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hi!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy most tervezem, a blokk felpolírozását, és a polírpasztával nyomathatom a hengert, vagy az ráég?
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: mennyibe kerül az mz kormányra való gumi markolat(bal oldali, ha számít egyáltalán valamit)!
Fontos lennne, hogy tudjam!Köszönöm előre is a segítséget...
lakkozni szoktak atlatszo lakkal a polirzott feluletet es akkor nem oxidalodik vissza, de en 2 eve poliroztam fel a feklit a TS-en es azota nem mattult vissza...igaz hogy vedoretegnek olajsarat hasznalok :)))
majd a lerakodasoktol elcsondesedik.
Fo baja az utangyartotnak a silany minoseg, azza a krom lepereg rola vagy atrozsdasodik...nekem 2 honap alatt sikerult ezst elernem intenziv hasznalattal, de nincs jobb :(
Most rozsdamentes lemezbol akarok csinalni magamnak kipufogot, felpolirozom azt elmehet az osszes kromozo melegebb eghajlatra.
Persze, ha szar belteri ruhaszaritora valo szinter festeket raknak a vazra. Ebbol is van tobb fajta. Nemtudom lattad e az OCC sorozatot, de abban is eleg gyakran szinterezik a vazat, neha a felnit, volt hogy a kipufogot is!! A festok persze hogy a festekre eskusznek mert ok azt ismerik. Nyilvan vannak jo festekek, de nem kell eleve lemondani a szinterezesrol.
Nekem a Honda vazam szinterezve lett ellenalo kulteri kemeny es fenyes szinterrel es nagyon jo lett. Sok ev ota semmi panaszom nincs a bevonatra.
Beszéltem festőkkel és ők azt mondták a szintetikus festék jobb mer a szintr könnyen sérül meg fakul.
Szinterezés egy fajta műanyag réteg ráégetése 190 fokon.
Somebody: tudtommal GSX-R-ből nem készült 125-ös, 50-es viszont van. Képeket biztosan találsz a bikepics.com-on.
M@tyesz: 50-es papírjai vannak = nincs semmilyen papírja, ugye? :)
Szorosz: pont ma töltöttem fel egy krauzer-es képet, lásd #14362.
Szia! Szinterezni is lehet a blokkot tudtommal, de ez többe kerül, mint egy polírozás, viszont egyben védőrétegként is szolgál, ami véd az oxidálódás ellen.(+választhatsz színt:))
már kiszedtem a csapágyakat.Ütögetéssel szépen kijöttek
Értem és a joo helyen joo pénzért meg is kérik aluminium istenséget, hogy az én motoromat ne oxidálja és ne mattuljon viszzsa az alu?? Vagy ez a "joo hely" olyan, hogy figyelik a motoromat és amikor már matt kijönnek éjjel és ujrapolírozzák??
Úgy, hogy elviszed jó helyre, és jó pénzért felpolírozatatod..
Na valaki tudja, hogyan lehet olyanra vagy hasonlóra megcsinálni a motor blokkját mint a galériában lévő Greszler Norbert motorján látható ..???Fontos lenne (najo nem de így hátha válaszol valaki:)) )..üdv
Vagy még egy lehetőség a kiszedéshez ha esetleg beteszem sütőbe akkor magától kell kiesnie?és mennyi időre lehet betenni?A magas hőmérséklet nem árt meg neki?
Heló.Az MZ TS 125 ömben föt.csapágyat szeretném kivenni a blokkból.Ugye 2 van bent a kettő közt mi választja el esetleg merre lehet kiütni vagy csináljak kihuzatót?(A bal oldal)Szétszedtem a blokkot és a két főtengelystzim elég kemény volt már jobb oldalon is volt egy kis olajfolyás de biztos hogy már nem tömitettek és darált a csapágy valamit sztem amita a karbiból bekapott(siber 3X3 mm.es darab) mert amikor levettem a szimeringet alatta voltak fémdarabkák.Igazad volt somebody az enyémen is kivül van a szimering mindjárt a primer fogaskerék alatt nem a sonkánál.Ezt a blokkot kb több mint fél éve szereltem a másikat amiről kép készült aztmeg olyan 2-3 hónapja és arra emlékeztem.
Hellósztok. Szeretnék venni egy klauzert a mocimra (ETZ 150). Ahogy az utánanézésemből kiderül ezt egy kicsit komplikált felrakni. Nincs véletlenül valami ötletetek a kivitelezésre. Képek sokat segitenének. Előre is köszi. A képeket a dogolj_meg@freemail.hu cimre küldhetitek.
Hy!
Haveromnak van egy suzukija,az 125-ös,de 50esek a papírjai. Azt nem toom,hogy Gs,vagy Gsx. Talán 86-tól gyártották őket 91-ig,de ez nem biztos. 4ütemű motor duruzsol benne,sztem frankó gép(bár nekem inkább egy 251es Etz:-))
Szia, szerintem 125ös gixer nincs, ha ilyesmi gépre vágysz, akkor esetleg cbr, bár az már húzósabb anyagilag.
Helló!
Lenne egy kérdésem GSX-r ből csináltak,vagy csinálnak 125-öst???????
nagyon fontos előre is köszi.
és mekkora a legkissebb gixer?
Szevasztok!!!
Asszem már írtam, de most már tutira tudok szerezni 125-ös TS hez és 125-ös Trophyhoz cuccokat.Írjatok bátran, tök sok minden van.Árról meg csak megegyezünk.
SÜRGŐS KÉRDÉS!
Az lenne a gondom hogy most készítettem ETZ250-esemhez rezonátor kipufogót házilag, de még HANGTOMPÍTÓ nincs rajta csak most készül, ezért nagyon hangos (nem hangosabb mint egy GSXR 200-nál :-). Lényeg a lényeg, mi lehet hogyha megállít egy rendőrbácsi ezzel a dobbal? Mit mondjak neki és mik lehetnek a következmények?
Előre is köszi!
Sajnos ebben nem tudok segíteni, mert mint már említettem az adatok 250-eshez vannak meg. Viszont tudom ajánlani ezen az oldalon a tuning rovatban a rezókészítés cikket, ott lesz két progi azokkal már te is kiszámolhatod az adatokat a 150-es kipuffogójához.
Hali!
Akkor a ts főtengely hajtókarral,meg mindennel nem fog működni a trophy blokkban?
majd rakodik bele a sok sok kilometer utan egy jo kis kokszreteg es csendesebb lesz :-))
Vettem szép új utángyártott kipufogót a 150-esemre. Kis időbe beletelt, míg ráapplikáltam, s nem fújt ki sehol. Nagyon szép lett így a gépállat, de iszonyat hang jön ki belőle: a végén szép mély tónusú pufogás, az elejéről meg (pedig nem fúj ki) érces, magas hang, gyorsításkor még annyira - szerintem erősen riogatja a polgárokat majd. Arról hallottam már, hogy ilyen kipuffot nem szabad venni, de ez a hangja miatt van csak (mindenk ilyen?), vagy valami problémát is okoz majd a jövőben?
Köszi szépen a válaszokat!
Sziasztok! nem tudjátok annak a srácnak a nevét és elérhetőségét, aki a SÁrospataki túrát szervezte??
Egy Yamahával volt és egy sárga VW-Bogárral. Irtó fontos lenne!!!!!
Helló!! Én nekem 150-es MZ-m van és nekem terepre kéne hangolni végülis csak ott megyek inkább nyomaték kéne meg erő mert nem akarom szétpörgetni!! Szal ha megtudnád adni az adatokat a kipufhoz akkor haverommal meg is csinálnánk mert ő ért hozzá és csinált már dobokat csak az adatok kellenének!! Szal köszi előre is!!
Egy kis különbség van miszerint 74-óta Duplex láncot használnak!
tegnapi monszunt teljesen jol viselte, csak akkor alt meg amikor a karbi is teljesen viz ala kerult :))) Rohadt jo volt ahogy a kipufogo a viz alatt bugyogott, tisztara mint egy jetski :)
Persze miutan kiontottem a vizet a karbibol gond nelkul ment tovabb.
Mondjuk, ha azt akarod, hogy birja a vizet a gyujtas, erdemes a jetskiken hasznalt szilikon gyertyapipat ratenni, meg a gyujtotrafo nagyfesz reszet is gondosan szigeteld le, mert ha az beazik akkor tobbet nem inditod be amig ki nem szarad. A gyertyakabelre tegyel egy vizorrt hogy a felfrocseno vizet ne vezesse a trafohoz.
1. A 125-ös hengerrel működni fog, max a karbit kell áthangolni.
2. A Trophyk a felső hajtókarszemnél perselyesek voltak, A 76 utáni TS-ek voltak már tűgörgősek.
3.A Trophy és a '76 előtti TS között nincs lényeges különbség, csereszabatosak az alkatrészek. A '76 utáni TS- nél más a főtengely, főteng. csapágy kuplung. Ezek amiről tudok, de lehet, hogy van más is.
4.Nem szabad porvédős csapágyat rakni a motorblokkba.
Gabi
a 130-as főfúvóka 0,130 mm átmérőjű
Ez lemaradt. (Szövegek, Csomagtartó)
Szia! Igazad van, ha rá való, akkor miért nem lehet felszerelni? :) Sajnos kell hozzá kicsit ügyeskedni. Nézz körbe itt a galériában, hogy mások hogyan oldották meg.
A régi motoromra így került fel: kép, a megoldás előnyei, hogy egyszerű, gyors és nagyon stabil; hátránya, hogy ha utast viszel kicsit kényelmetlen lesz neki.
Az újon a vázat hosszabbítottam meg esztergályos által legyártott közdarabokkal, és hátrébb helyeztem az indexeket és a féklámpát.
Vissza szerintem ne vidd, mert pontos méretben elkészíteni bonyolultabb, a gyárit megvásárolni pedig jóval drágább.
Hi all
Találtam hasonló kérdést, de a rá adott választ nem: nagy boldogan vettem egy krausernek titulált doboztartó kittet a motorosboltban ötezeré' , merthogy egész igényesen festett. Öt alkatrész összvissz, egy zacskó csavarral együtt. Igen ám, de sz@rt se ér, mert még csak nyomokban sem találok a 150-es etz-men megfelelő mennyiségű, megfelelő helyen lévő likat. Sőt a kereskedő fajer azt mondta, a króm majrévas helyére lehet pikkpakk felszerelni. Kampózott, mert nem lehet. Tehát röviden: be tud linkelni (ne adj'isten küldeni) olyan képet, ami kivehetően ábrázol hasonló típuson felszerelve ilyet (vagy bármilyet)? Én azt hittem, hogy dudorászva felszerelem, míg odakint szakad az eső, de ha nem lehet, viszem visszafele ízibe.
Nekem még semmi baja nem volt ha esőben mentem. Mosni is gőzborotvával szoktam és semmi gond!
Sziasztok!
Lenne pár égetően fontos kérdésem.
1.-Trophy 150es mz blokkom van. Egy 125ös hengert furattam meg egy számmal,ezzel működni fog??
2.-A hajtókarban mindkét végén tűgörgő van? Mert én az eredetinek csak a főtengely felőli végén találtam,a másik végén a dugattyúcsapszeg már bronzperselybe volt.
3.-Van e lényeges külömbség a trophy és a ts mz blokk között. Trophy cuccokat nem nagyon kapok,pakolhatos e bele Ts alkatrészeket?
4.-ha porvédős csapágyakat veszek a blokkba,akkor tényleg nem lesz kenése? És ha nem porvédőset veszek,akkor az olajban lévő fémszemcsék nem kerülnek bele a csapágyba,és nem teszik azt tönkre?
Bocsika,a sok szóért,de tényleg nagyon kell a segítség!!!
Előre is köszönöm!
Nekem is hozzáér a tankhoz de nálam még nem okozott komolyabb problémát .
JA ÉS MZ-KKEL LEHET SOKAT ESŐBE MOTOROZNI ? NEM ÁRT AZ NEKI ?
Hello!
Tudja valaki, hogy lehet MZ TS 125 nél a blokkot olyan szépre polírozni, mint a gaériában Greszler Norbert motorjáé. Ja és kérdés, hogy lehet azt megoldani hogy ne mattuljon viszzsa, mert a lakk az biztos leég a hengerről..
áá, akkor megoldódni látszik a rejtély.
akkor viszont, ha a kürt hozzáér a tankhoz, akkor zárja az áramkört? nem szabadna, hogy hozzáérjen?
Ha jól emlékszem a kürt nyomógombja testet kapcsol nem áramot, tehát áram mindig van a vezetékben.
A drótok a helyükön vannak/voltak. A kürt maga hozzáérhet a tankhoz, nem?
De ezek szerint akkor is kivághatja a biztosítékot, ha nem használod, azaz (elvileg) nem folyik benne áram.
Mondjuk annyira nem izgatna, egyszerűen lekötném, csak pénteken műszaki, és kéne, hogy működjön a kürt és a motor egyszerre :)
En szivtam mar kurt miatt, ugy 1994 tajekan suhanc koromban, a tankom banta :-( Kicsapdosta a biztit, atneztem az egesz elektromos reszt semmit nem talaltam, kivoltam mar mint a kutya egy het utan vagy 40 db biztositekot lottem el. Aztan hirtelen otlettol vezerelve neztem meg a dudat. Az egyik vezetek le volt esve a sarurol neha hozzaert a vazhoz es letestelt. Vezetek vissza, hiba elharul en meg vertem a fejem, hogy a faxert kellett mergemben belerugni a tankba :-)
Igen arra gondoltam!
Feri
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|