:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok.
A Etz-150 csörög.Ez oké.Igy agusztus elején már nem biztos hogy időszerű felfuratni.
Egy gondolat jutott eszembe :
Metabond surlodáscsökkentő.
Érdemes beruházni,vagy teljesen fölösleges???
Tavasszal Szeretném furatni.
Vagy inkább várjak és friss furás után tegyem bele???
Minden vélemény érdekel.
2,Olvastam hogy a csapszeg-dugó közötti hézagolásról olvastam.Hogy mérted le hogy mekkora kell ?
Üdv Laca_D
jó benzindarálást !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hello! Érdeklődnék, hogy van e itt valaki, aki konyít a 251-es Etz-hez. A problem az, hogy szikrát elvétve ad. Ha van szikra, akkor nagyon van, de valamitől egyszer csak elmegy. A gyertya, a pipa, a kábel tuti jó, a trafó vaci új. A trafóig elmegy az áram is. Ez a moci tirisztoros, s kérdezném, hogy van egy valami kütyü valahol, ami szaggatja a trafónak az áramot, vagy ilyesmi, mert ilyen re gyanakszom. Atrafóhoz két kábel megy, az egyiken mindíg van áram, a másikon pedig gyujtáskor szaggatnia kéne és nem teszi. Lehet h hülyeséget írtam, de ha valaki tudna esetleg tippeket írni ezek alapján, akkor megköszönném.
Hát szerintem bármelyik márkás keréktárcsa-festéknek tudnia kell a kritériumaidat. Azt viszont nem tudom, a gyárban mivel festik. De végülis azt sem tartom kizártnak, hogy ha megrendeled a bugyuki gyárból, küldenek neked kis dobozban. Végülis ha kenő- és tömitőanyagokat lehet rendelni tőlük, miért pont javitofestéket ne lehetne?
Én a krómozásnak-polirozásnak nem vagyok hive, nem csak azért, mert marha sok meló, hanem mert utána rendszeresen ápolni kell, mert baromi randa, ha kiveri a só. A polirozott alu ráadásul még fog is. A szintelen lakk meg besárgul, randa lesz. Akkor talán még a trisóban főzés lenne a legjobb megfejtés a kérdésre...
Hali!
Nem tudjátok,hogy kál-i motorbontóban vannak e Mz-s cuccok? Van valahol borosodban olyan bontó,ahol lehet alkatrészt kapni Mz-hez?
Kivancsi voltam hogy nez ki poliran, ez nem jelenti azt hogy minden reggel fenyesitgetni fogom :) en motorozni szeretek, csak muszakira es talalkozokra mosom le, olyankor gyonyoru a motor.
Ja a festek is jo, egyszeru, nagyszeru szép. De a polir az igenyesebb. Persze ha talalsz, ho, idojaras es olaj allo ezustot ami konyen tisztithato, nem jon le az alurol es meg jol is nez ki add meg a markajat, elerhetoseget, mert en meg nem talaltam ilyet...igaz nem is nagyon jartam utana de mar mas is keresett ilyet. Konkretan jo lenne megtudni mivel szoktak festeni a mai motorok blokkjat mert az nagyon jo kis anyag.
Nekem elegendo lenne a festett blokk is, de az eddigi festekek nem jottek be.
Meg a motorblokkhoz arult hoallo ezustel ertem el a legjobb eredmenyt de csak a szelephaz fedelemre volt eleg es ez is konyen koszolodik mert porozus a felulete. Tudom a francnak van ekkora motorom hogy egy flakon tobb retegben csak a szelephazfedelre eleg :)
Laci, erről feltétlenül kéne egy képet löknöd! Mármint a felpolirozott blokkról, ami orrán-száján köpi az olajat. Ez annyira gumicsizma... :-D
Egyébként én polir+lakk helyett inkább lefényeztetném ezüstre, oszt csá. A modern motorok is igy vannak kikészitve, és évek múltával is jól néznek ki, és nem kell furtonfurt fényesitgetni.
Helló. Most szereztem egy klauzert és még nem agyaltam ki hogy rakjam fel. nincs valami ötletetek??? néhány ötlet jól jönne. elöre is köszi
hengert polirozni?
A hűtőbordák miatt ez nem fog menni.
A blokkot lehet polírozni, de a hengert inkább homokfújóval gyöngyöztesd. Ez egy selyemfényü felületet ad, ami tisztitható (szemben a homokfújt felülettel) ez azon felül hogy jól néz ki, a hőleadást is segíti.
az biza kemenyen ott van, hogy 200-250 magyar kiralyi forint :-))) viszont tenyleg mondd, hogy kuplung oldali kell, mert mas az atmeroje, mint a gazkarra valonak... :-)
Heló GSXF. Nekem a Trophyban NGK BP7HS van az is jó bele, de a BP8HS szerintem jobb lesz, viszont ha hidegben is jársz a mocival jobb a BP7HS.
sziasztok!
milyen típusú NGK gyertya kell 250-es TS-be?
Üdv & köszi!
a következmény az lehet hogy jól megbüntet.
De ha rám hallgatsz,akkor van nekem kettő darab Gyári rezó,ami nemsokára a kukában fog landolni,ha nem viszi el senki.Szóval itt egy mailcím:horgasz78@citromail.hu
erre írhatsz,ha érdekel a dolog.
Gyuri.
a megszakítónála bütyköt kenő filcet mindig pótolni kéne olajjal????
Hi!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy most tervezem, a blokk felpolírozását, és a polírpasztával nyomathatom a hengert, vagy az ráég?
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: mennyibe kerül az mz kormányra való gumi markolat(bal oldali, ha számít egyáltalán valamit)!
Fontos lennne, hogy tudjam!Köszönöm előre is a segítséget...
lakkozni szoktak atlatszo lakkal a polirzott feluletet es akkor nem oxidalodik vissza, de en 2 eve poliroztam fel a feklit a TS-en es azota nem mattult vissza...igaz hogy vedoretegnek olajsarat hasznalok :)))
majd a lerakodasoktol elcsondesedik.
Fo baja az utangyartotnak a silany minoseg, azza a krom lepereg rola vagy atrozsdasodik...nekem 2 honap alatt sikerult ezst elernem intenziv hasznalattal, de nincs jobb :(
Most rozsdamentes lemezbol akarok csinalni magamnak kipufogot, felpolirozom azt elmehet az osszes kromozo melegebb eghajlatra.
Persze, ha szar belteri ruhaszaritora valo szinter festeket raknak a vazra. Ebbol is van tobb fajta. Nemtudom lattad e az OCC sorozatot, de abban is eleg gyakran szinterezik a vazat, neha a felnit, volt hogy a kipufogot is!! A festok persze hogy a festekre eskusznek mert ok azt ismerik. Nyilvan vannak jo festekek, de nem kell eleve lemondani a szinterezesrol.
Nekem a Honda vazam szinterezve lett ellenalo kulteri kemeny es fenyes szinterrel es nagyon jo lett. Sok ev ota semmi panaszom nincs a bevonatra.
Beszéltem festőkkel és ők azt mondták a szintetikus festék jobb mer a szintr könnyen sérül meg fakul.
Szinterezés egy fajta műanyag réteg ráégetése 190 fokon.
Somebody: tudtommal GSX-R-ből nem készült 125-ös, 50-es viszont van. Képeket biztosan találsz a bikepics.com-on.
M@tyesz: 50-es papírjai vannak = nincs semmilyen papírja, ugye? :)
Szorosz: pont ma töltöttem fel egy krauzer-es képet, lásd #14362.
Szia! Szinterezni is lehet a blokkot tudtommal, de ez többe kerül, mint egy polírozás, viszont egyben védőrétegként is szolgál, ami véd az oxidálódás ellen.(+választhatsz színt:))
már kiszedtem a csapágyakat.Ütögetéssel szépen kijöttek
Értem és a joo helyen joo pénzért meg is kérik aluminium istenséget, hogy az én motoromat ne oxidálja és ne mattuljon viszzsa az alu?? Vagy ez a "joo hely" olyan, hogy figyelik a motoromat és amikor már matt kijönnek éjjel és ujrapolírozzák??
Úgy, hogy elviszed jó helyre, és jó pénzért felpolírozatatod..
Na valaki tudja, hogyan lehet olyanra vagy hasonlóra megcsinálni a motor blokkját mint a galériában lévő Greszler Norbert motorján látható ..???Fontos lenne (najo nem de így hátha válaszol valaki:)) )..üdv
Vagy még egy lehetőség a kiszedéshez ha esetleg beteszem sütőbe akkor magától kell kiesnie?és mennyi időre lehet betenni?A magas hőmérséklet nem árt meg neki?
Heló.Az MZ TS 125 ömben föt.csapágyat szeretném kivenni a blokkból.Ugye 2 van bent a kettő közt mi választja el esetleg merre lehet kiütni vagy csináljak kihuzatót?(A bal oldal)Szétszedtem a blokkot és a két főtengelystzim elég kemény volt már jobb oldalon is volt egy kis olajfolyás de biztos hogy már nem tömitettek és darált a csapágy valamit sztem amita a karbiból bekapott(siber 3X3 mm.es darab) mert amikor levettem a szimeringet alatta voltak fémdarabkák.Igazad volt somebody az enyémen is kivül van a szimering mindjárt a primer fogaskerék alatt nem a sonkánál.Ezt a blokkot kb több mint fél éve szereltem a másikat amiről kép készült aztmeg olyan 2-3 hónapja és arra emlékeztem.
Hellósztok. Szeretnék venni egy klauzert a mocimra (ETZ 150). Ahogy az utánanézésemből kiderül ezt egy kicsit komplikált felrakni. Nincs véletlenül valami ötletetek a kivitelezésre. Képek sokat segitenének. Előre is köszi. A képeket a dogolj_meg@freemail.hu cimre küldhetitek.
Hy!
Haveromnak van egy suzukija,az 125-ös,de 50esek a papírjai. Azt nem toom,hogy Gs,vagy Gsx. Talán 86-tól gyártották őket 91-ig,de ez nem biztos. 4ütemű motor duruzsol benne,sztem frankó gép(bár nekem inkább egy 251es Etz:-))
Szia, szerintem 125ös gixer nincs, ha ilyesmi gépre vágysz, akkor esetleg cbr, bár az már húzósabb anyagilag.
Helló!
Lenne egy kérdésem GSX-r ből csináltak,vagy csinálnak 125-öst???????
nagyon fontos előre is köszi.
és mekkora a legkissebb gixer?
Szevasztok!!!
Asszem már írtam, de most már tutira tudok szerezni 125-ös TS hez és 125-ös Trophyhoz cuccokat.Írjatok bátran, tök sok minden van.Árról meg csak megegyezünk.
SÜRGŐS KÉRDÉS!
Az lenne a gondom hogy most készítettem ETZ250-esemhez rezonátor kipufogót házilag, de még HANGTOMPÍTÓ nincs rajta csak most készül, ezért nagyon hangos (nem hangosabb mint egy GSXR 200-nál :-). Lényeg a lényeg, mi lehet hogyha megállít egy rendőrbácsi ezzel a dobbal? Mit mondjak neki és mik lehetnek a következmények?
Előre is köszi!
Sajnos ebben nem tudok segíteni, mert mint már említettem az adatok 250-eshez vannak meg. Viszont tudom ajánlani ezen az oldalon a tuning rovatban a rezókészítés cikket, ott lesz két progi azokkal már te is kiszámolhatod az adatokat a 150-es kipuffogójához.
Hali!
Akkor a ts főtengely hajtókarral,meg mindennel nem fog működni a trophy blokkban?
majd rakodik bele a sok sok kilometer utan egy jo kis kokszreteg es csendesebb lesz :-))
Vettem szép új utángyártott kipufogót a 150-esemre. Kis időbe beletelt, míg ráapplikáltam, s nem fújt ki sehol. Nagyon szép lett így a gépállat, de iszonyat hang jön ki belőle: a végén szép mély tónusú pufogás, az elejéről meg (pedig nem fúj ki) érces, magas hang, gyorsításkor még annyira - szerintem erősen riogatja a polgárokat majd. Arról hallottam már, hogy ilyen kipuffot nem szabad venni, de ez a hangja miatt van csak (mindenk ilyen?), vagy valami problémát is okoz majd a jövőben?
Köszi szépen a válaszokat!
Sziasztok! nem tudjátok annak a srácnak a nevét és elérhetőségét, aki a SÁrospataki túrát szervezte??
Egy Yamahával volt és egy sárga VW-Bogárral. Irtó fontos lenne!!!!!
Helló!! Én nekem 150-es MZ-m van és nekem terepre kéne hangolni végülis csak ott megyek inkább nyomaték kéne meg erő mert nem akarom szétpörgetni!! Szal ha megtudnád adni az adatokat a kipufhoz akkor haverommal meg is csinálnánk mert ő ért hozzá és csinált már dobokat csak az adatok kellenének!! Szal köszi előre is!!
Egy kis különbség van miszerint 74-óta Duplex láncot használnak!
tegnapi monszunt teljesen jol viselte, csak akkor alt meg amikor a karbi is teljesen viz ala kerult :))) Rohadt jo volt ahogy a kipufogo a viz alatt bugyogott, tisztara mint egy jetski :)
Persze miutan kiontottem a vizet a karbibol gond nelkul ment tovabb.
Mondjuk, ha azt akarod, hogy birja a vizet a gyujtas, erdemes a jetskiken hasznalt szilikon gyertyapipat ratenni, meg a gyujtotrafo nagyfesz reszet is gondosan szigeteld le, mert ha az beazik akkor tobbet nem inditod be amig ki nem szarad. A gyertyakabelre tegyel egy vizorrt hogy a felfrocseno vizet ne vezesse a trafohoz.
1. A 125-ös hengerrel működni fog, max a karbit kell áthangolni.
2. A Trophyk a felső hajtókarszemnél perselyesek voltak, A 76 utáni TS-ek voltak már tűgörgősek.
3.A Trophy és a '76 előtti TS között nincs lényeges különbség, csereszabatosak az alkatrészek. A '76 utáni TS- nél más a főtengely, főteng. csapágy kuplung. Ezek amiről tudok, de lehet, hogy van más is.
4.Nem szabad porvédős csapágyat rakni a motorblokkba.
Gabi
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|