hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2006-08-09 09:28:05
hehe :) én itt a Richterben (gyógyszergyár) kértem 99,98%os izopropilt :) azzal hajtottam ki a vizet a tankbol, de a sima finomszesz azaz etanol is megteszi. 1 deci elegendo 1 tank benzinbe.

A metanol is jo, de erosen mergezo es tonkreteszi a tomiteseket.
sorszám: 14499 (59609)
(előzmény: Semi, 2006-08-08 23:15:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-09 09:21:11
a szakirodalom rovatban talasz nagyon sok doksit szerintem a Tropyrol is.

valtoba ne vegyel porvedoset, csak olyan helyre lehet tenni ahol nincs olaj, pl a kerekcsapagyak, kormanycsapagyak eseten direkt elonyos a zart csapagy mert a kulso szenyezodesekre kevesbe erzekeny es gondozas mentes. A blokkban levo osszes csapagynak viszont nyitottnak kell lennie, ha nem az, ekkor egyszeruen tepjed le a lezarast es maris hasznalhato a valtoban.

Szoval blokkba tilos zart csapagyat tenni. Ha nekem nem hiszel, nezd meg valamelyik doksiban, ott is ez van leirva.
sorszám: 14498 (59608)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-08 22:17:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-09 09:10:22
nem nagyob kene...hacsak nincs vakumos elogyujtas szabalyzasod :)
sorszám: 14497 (59607)
(előzmény: lpeti, 2006-08-08 21:36:29)

 
 
gabi80
válasz erre | email2006-08-09 08:57:10
Az autószerelőről meg annyit, hogy mutasson nekem egy gépjármű váltót, amiben zárt csapágyak vannak. Nem túl sok lehet belőle....
sorszám: 14496 (59606)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-08 23:23:45)

 
 
gabi80
válasz erre | email2006-08-09 08:54:44
Ezért raktak mágnest az olajleeresztő csavarba, hogy a lebegő fémszilánkokat összeszedje. Azért kell nyitott csapágy, mert ebben a változó fordulatszámú és terhelésű környezetben egy zárt csapágy, amit közel állandó fordulatra terveznek /általában/ nem viselné el túl sokáig, és megsülne.

Gabi
sorszám: 14495 (59605)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-08 23:23:45)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-09 07:40:00
A józsef körúti Azúr vegyszerboltból, 2000 Ft/l. Más kérdés?
sorszám: 14494 (59604)
(előzmény: Semi, 2006-08-08 23:15:39)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-08 23:23:45
Nem por,hanem fémszemcsék lehetnek,ahogy kopik a fogaskerék(legalábbis egy autószerelő szerint). És azok tönkretehetik a csapágyat. vagy tévedek?
sorszám: 14493 (59601)
(előzmény: Semi, 2006-08-08 23:07:36)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-08-08 23:15:39
Zapkorte
Már megint hülyeségeket beszélsz. Honnan vesz izopropil alkoholt a kondenzvíz eltávolításához?
Ne légy már megint okosabb mindenkinél!

kobra1
Eszedbe ne jusson metanol származékot öntögetni a tankba még véletlenül se!
De szerintem a Megalene teljesen felesleges, felejtsd el...

ciao
Semi
sorszám: 14492 (59600)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-08 20:04:17)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-08-08 23:07:36
Matyesz
Miért? Por van a blokkodban?

ciao
Semi
sorszám: 14491 (59599)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-08 22:17:32)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-08-08 22:26:18
Szóval szerintem nem kell porvédős bele, márcsak azért sem,mert az erdeti sem az és bent ha már por van akkor régen rossz. A csapágyakat, ha jól tudom melegítéssel kel ki/be rakni. Ha nem így van, akkor javítsatok ki.
sorszám: 14490 (59595)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-08 22:17:32)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-08 22:17:32
Hali!
nagy gondban vagyok,darabokra lett szedve a Trophy blokkom. Most rendeltetem a tűgörgőt,meg majd a csapágyakat veszem(DE NEMTOOM ELDÖNTENI,H PORVÉDŐSET VEGYEK E?!mindenki mást mond. Van aki szerint a porvédős nem kap kenést,más szerint kap,mert abba már gyárilag kopásálló zsírt raknak,és a nem porvédőset tönkreteszik a fémszemcsék). De a nagy problémám az az,hogy fogom összerakni egy működőképes motorblokká? Egy szegény miskolci kezdő motoros vagyok,valaki meg tudna szánni pár hasznos jótanáccsal,ábrával,vagy esetleg segítséggel az összerakáshoz?!
sorszám: 14489 (59593)

 
 
Samee
válasz erre | email2006-08-08 22:05:30
Nekem is mozog... ez normális :)
sorszám: 14488 (59592)
(előzmény: lpeti, 2006-08-08 21:36:29)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-08-08 21:43:46
Hát, én nem újra gondoltam, de egyik haverom szerint (nálunk Keszthelyen) 35 ropi... :) Persze Pesten általában olcsóbb.
sorszám: 14487 (59591)
(előzmény: Czifi, 2006-08-08 14:52:09)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-08-08 21:36:29
hello. Tirisztoros gyujtás van az ETZ-men az lenne a kérdésem, hogy a mágnes alatti alaplap mozoghat-e valamennyit. nekem kb 1mm-t lötyög.
sorszám: 14486 (59590)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-08-08 21:14:40
Hello Mindenki!!!

Egy kérdés: mi okozhatja azt,h ETZ125-ös gép,mikor hidegen elindulok vele simán megy 100-110et kb 2-3km-ig. Aztán lelassul és nem bírja az 5diket. Szimering???
sorszám: 14485 (59589)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-08 20:48:21
Szeva!

A TZ-be 2.3 dl olaj kell, úgyhiogy a Simoba kicsit kevesebb szerintem, de majd utánanézek, a 250-es TZ-t meg add el :)

Úgyis venni akarok egyet. Amúgy az enyém akkor ciripelt, mikor nagyon kérte a főtengely felújítást :)

Szegedről rendeltem újat. Írj mailt, ha kell a telefonszám!

Üdv a csapatban ;) Vince
sorszám: 14484 (59582)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-07 17:20:19)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-08 20:04:17
A benzinben nincs viz, mert nem keveredik. Ha nem hiszed, próbáld ki egy üvegpohárban.
A benzintankodban lehet kondenzviz (lecsapódott vizpára), az aljára ülepedve vékony rétegben. Ezt, ha ki akarod hajtani, szintén nem kell hozzá 5000 Ft-os metabond, csak kb. 30ml alkoholt kell beleboritanod.
Ami még lehet az csodaadalékban: egy kis aceton, ezt a bekormozódás megelőzésére szokták a benzinbe tölteni nagyapáink, szintén kb. 30ml-t egy 10 literes tankhoz.
Azt gondolom mondanom sem kell, hogy alkoholt is, acetont is literszámra vehetsz 5000-ért...

Sose vegyél ügynöktől semmit! Lyukat beszél a hasadba (persze az egész össze-vissza beszéd, amibe egy rendes vegyész három mondattal beleavarja), és utána amikor elhúzott, és megnézed, mit sózott rád, rá fogsz jönni, hogy durván át vagy ejtve. Mert az ügynöki hálózatokat pont azért hozzák létre, hogy az amúgy eladhatatlan termékeket mégiscsak eladják valahogy... de ne legyél olyan hülye, hogy pont te veszed meg!
sorszám: 14483 (59579)
(előzmény: Kobra1, 2006-08-08 17:47:10)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-08-08 17:47:10
én is most fényezem az ETZ met! a kormány cuccokat, meg a vázat.első telot. nagoyn szép lesz.
a héten még a főtengely szimeringe ismét ki kell cserélnem.. már 3. jára 3 heten belül. de most már SKF dupla ajkú szimeringet teszek bele. remélem ezzel már jó lesz! a gyúlytási részen.

lehetséges hogy járatosan megeszi a 6,25 öt?
pont a hétvégén beszélgettem én is egy metabondossal. és ajánlott nagyon jó adalékot a TZ be. 5000ft ,és 1000l benzinbe elég. Ez egy benzin adalék ami a benzinbe lévő szenyeződéseket semmisiti meg, illetve a vizet ami a benzinbe van! biztos hogy nem gagyi!
ha a tz kész ,jön a kis ts em! ami már tavaly óta áll... :(
de a télen nagyon megcsinálom!
sorszám: 14482 (59576)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-08 16:51:03
helo.Szükségem lenne egy ts 125 hátsó láncvédő burkolatára az a bakelit.Nem baj ha használt csak jó legyen.Pár pici kitöredezés nem baj ha tud valaki ilyet meg esetleg fényképe küldeni az ide üzenjen:peter001@levele.hu
sorszám: 14481 (59574)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-08 16:42:35
Még valami:most vettem bele főtengelycsapágyakat.ZKL van bennt feliratnak szlovák csapágy.Erről a tipusról mit tudtok birják?Ugye a ts 125 be bal oldalra 2 egyforma kell de nekem annyi különbség akad a 2 közt hogy az egyikre az van irva hogy C3 a másikra C36.(Amugy a c36 az az egyik csapágyban is meg a dobozán is szerepel a másikba c3 nincs beirva csak a dobozára az nem baj?)(6204 es csapágyak)
sorszám: 14480 (59571)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-08 16:41:53
Heló.jó lenne ha gyorsan válaszolnátok és biztosan tudnátok hogy az MZ TS 125 nek 83as kiadás a szimering helye a primer fogaskerék alatt van nem a sonkánál. Hogy a szimeringet hogy kell beraknom:1:a rugójával a sonkafelénézzen
2:a rugójával kivelé vagyis kivülről láthatóan legyen a rugós fele betéve?
sorszám: 14479 (59570)

 
 
UEZ 86
válasz erre | email2006-08-08 15:29:32
Ne haragudj a nagybetüért a simot ma megcsináltam
de az MZ-re még nem volt idöm
de majd megnézem
azért köszi
sorszám: 14478 (59566)
(előzmény: Keri, 2006-08-08 09:37:06)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-08-08 15:06:26
A dugó új és két gyűrű is van rajta. Pont ezért kapott új dugót,görgőt,gyűrűket mert nem ment. Ja és bejárattam,még mielött ezt akarod írni. Úgyhogy nem tom. Majd jövőre kap szép 150es cuccokat...
sorszám: 14477 (59565)
(előzmény: Vinutta, 2006-08-08 08:28:21)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-08-08 14:52:09
Tavasszal tört el a tárcsám, nekem akkor ETZ125-re 18.000-ba fájt. Gyári új. Gondolom 250-re sem lehet sokkal több.
sorszám: 14476 (59563)
(előzmény: Sasa 666, 2006-08-07 21:37:22)

 
 
válasz erre | email2006-08-08 10:20:24
Sziasztok!

Mz ts 250-hez (1975) keresek eredeti kormányt, a kicsi csapottat. Eredeti és utángyártott (nem tudom ilyen van e, szerintem igen) is jöhet.
sorszám: 14475 (59551)
(előzmény: Keri, 2006-08-08 09:37:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-08 09:37:06
Örülünk, hogy rátaláltál a fórumra, de lécci ne írj csupa nagybetüvel, mert az a kiabálás jele az elektrónikus írásban, és roppant tolakodó dolognak számít ha csak nem indokolt helyen használod.

No akkor a problémád. Nem tudom menyi olaj kell a Simo telójába, és gyanítom itt elég kevesen tudhatják, mert ez egy MZ fórum, de ha az MZbe szükséges olajmenyiséget kérdezed, azt sem tudom mert a fene sem jegyez meg ilyen hülyeségeket amit 10évben 1* kell tudni. Erre van a szakirodalom, hogy megnézzem benne. Ráadásul én mindig úgy töltöm a telót, hogy megfelelő csillapítás legyen a menyiség csak tájékoztató jellegü, hogy tudjam menyi olajat vegyek.

Csörgés vagy cicergés. Te magad sem tudod milyen a zaj, mi honnan tudjuk?
Lehet, hajtórúd csapágy, csapszeg, gyűrü, súber, gyújtás, egy lelazult csavar, vagy a kulcskarika a zsebedben. Hallgasd meg honnan jön a kifogásolt hang, mikor jelentkezik. Magas, alacsony fordulat, felpörgéskor, lepörgéskor, nyomaték váltáskor, adott fordulaton, vagy állandóan. ETZ üzemszerüen is csöröghet szóval nem igazán lepődik meg senki ha valaki csörgésről számol be.

Mivel gyakorlatilag semmi értelmes dologban nem tudtam neked segíteni ezért nem ís írtam választ elsőre. Gyanítom más is így volt vele, de ha már enyire követelőzöl, gondoltam megírom miért nem tud segíteni senki neked. Ha nem lenne világos: Rosszul kérdeztél.

Szakirodalmat itt tölthetsz le:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom
sorszám: 14474 (59550)
(előzmény: UEZ 86, 2006-08-08 08:46:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-08 09:20:42
Komolyan megérezted, hogy nitro-metánt használok? :)))))

Természetesen vannak hatásos teljesítménynövelő adalékok, sőt a motor élettartamát növelő adalékok is, de ezeket az adalékokat mind beleteszik a jó minőségü olajokba a szükséges arányban. A legtöbb olajgyártó különben direkt tiltja a külön adalékolást, mert akkor nem garantálják az olaj hatékonyságát.
sorszám: 14473 (59549)
(előzmény: Semi, 2006-08-07 19:16:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-08 09:18:56
Komolyan megérezted, hogy nitro-metánt használok? :)))))

Természetesen vannak hatásos teljesítménynövelő adalékok, sőt a motor élettartamát növelő adalékok is, de ezeket az adalékokat mind beleteszik a jó minőségü olajokba a szükséges arányban. A legtöbb olajgyártó különben direkt tiltja a külön adalékolást, mert akkor nem garantálják az olaj hatékonyságát.
sorszám: 14472 (59548)
(előzmény: Semi, 2006-08-07 19:16:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-08 09:05:35
Kösz, ez az első érthető és rövid leírás amit a témában kaptam, azzal együtt, hogy a nagyapám autófényező volt :))
sorszám: 14471 (59547)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-07 14:47:29)

 
 
UEZ 86
válasz erre | email2006-08-08 08:46:28
TEGNAP MÁR IRTAM VALAKI SEGITENE NAGYON FONTOS LENNE
sorszám: 14470 (59546)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-08-08 08:31:59
Nálam 3000-5000ft között van,ha kell.
sorszám: 14469 (59542)
(előzmény: Sasa 666, 2006-08-07 21:37:22)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-08 08:28:21
Azt nem tudom, hogy afék fog-e, de az előfordulhat simán, hogy meg van kopva szarnak a hengered, esetleg elhagytál egy gyűrűt, és azért nem bír menni, akármilyen is a gyújtásod, meg a karbid
Az enyém sem akart már 5-dikben húzni. Aztán kapot dugót, meg tettem bele 2 gyűrüt 1.5 helyett :)

Vince
sorszám: 14468 (59541)
(előzmény: Devil87, 2006-08-07 21:13:14)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-08 08:26:04
Szerintem igyál rá hidegvizet ;)

Vagy ha nagyon kell, akkor vidd el egy órásmesterhez, és cseréltess benne viszahúzó rugót, hátha meg tudja csinálni
az is lehet, hogy csak be van rozsdálva kicsit.

Vince
sorszám: 14467 (59540)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-07 23:36:33)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-07 23:36:33
Kaptam egy km órát,de a muató 30nál áll,nem megy le 0-ra. Mi baja lehet? Nemtoom műkszik e,mert nincs bekötve,szégyen szemre nincs mibe :-(((
sorszám: 14466 (59537)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-08-07 21:45:15
Laca
Teljesen fölösleges a Megalene, helyette használj jó olajat, nagyobb eredménye lesz!

ciao
Semi
sorszám: 14465 (59535)
(előzmény: Laca_D, 2006-08-07 19:47:56)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-08-07 21:37:22
Mennyit kóstál mostanában egy jó állapozó ETZ 250 tárcsa? Mert az enyém szét van fúrkálva és üt nagyon.
sorszám: 14464 (59534)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-08-07 21:13:14
Tudnátok segíteni??
ETZ125: beállítottam az előgyújtást,megszakítóhézagot. Karbi is rendben van. Tuti. DE!!! 5-dikben nem akar gyorsulni. Mitől lehet ez?? előfordulhat,h a tárcsafék fog 1kicsit és 5dikben nem bírja a moci??
sorszám: 14463 (59532)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-07 20:43:41
"egyél szart! tizmilliárd légy nem tévedhet." :-)
sorszám: 14462 (59526)
(előzmény: Semi, 2006-08-07 19:16:04)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2006-08-07 19:47:56
Én a METABOND Megalene 250ml néztem ki.

Vélemény ??
Udv Dlaca
sorszám: 14461 (59522)
(előzmény: Semi, 2006-08-07 19:16:04)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-08-07 19:16:04
Keri
Én tudok neked adni olyan Metabond készítményt az MZ-dbe ami lényegeset javít a motorodon, és még csak műszer se kell a méréshez! :-)
Csak a kupasorozaton a használata illegális és egyből kiszagolom ha azt használod! :-D
Szóval vannak jó cuccaik, csak válogatni kell...
Egyébként a nagy taxis cégek miért is vették meg a magyar adalékgyártó céget és tették kizárólagos képviseletté az egyik taxiközpontot? Hmmmm... ezek nem véletlenek! :-)

ciao
Semi
sorszám: 14460 (59520)
(előzmény: Keri, 2006-08-07 08:18:57)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2006-08-07 19:07:24
Szisztok.
Köszönöm az infokat.
Hagyom a fenébe a folyékony csodaszereket.Járok vele ha csörök hagy csörögjön.Tavasszal pedig egy komplet generál.
A Csodaszer árából veszek benzint.
Igy legalább nem szivom a fogam a kidobott pénz miatt.Inkább eldarálom.
A CRAUSER felrakásban tudok segiteni (küldök képet én tök egyszerüen oldottam meg) ha valaki megmondja hogy lehet a galériába képet feltenni.Feltennék a mocimról 1-2 képet,+a crauser képeket.
Udv Dlaca
sorszám: 14459 (59518)

 
 
UEZ 86
válasz erre | email2006-08-07 18:24:43
SZIASZTOK MÉG UJ VAGYOK
2 NAGYON FONTOS KÉRDÉSEM LENNE
AZ EGGYIK: NEM TUDJA VALAKI HOGY MENNYI OLAJ KELL EGY 51-ES SIMO ELSÖ TELOJÁBA
NAGYAPÁMNAK KELL
A MÁSIK
VAN EGY 250-ES ETZ-M KICSIT CSŐRŐG VAGYIS INKÁBB CIRIPEL A LEGNAGYOBB BAJ HOGY EGYRE HANGOSABBAN
MINDEN TANÁCSOT SZIVESEN FOGADOK ELÖRE IS KÖSZI
sorszám: 14458 (59514)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-07 17:20:19
Minden iratot ki kell cserélni, amiben szerepel a szine.
Olcsóbb, ha veszel egy tankot meg két deklit, és műszakira visszarakod a régit. (A közúti ellenőrzést nem nagyon érdekli hogy te más szinu motoron ülsz, max nagy gyanakodva megnézik a vázszámot, aztán ha stimmel "azért a szinét irassa át" megjegyzéssel mehetsz tovább.)
sorszám: 14457 (59512)
(előzmény: Sasa 666, 2006-08-07 17:10:46)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-08-07 17:10:46
Mennyibe lenne nekem, ha átfújnám a motort? Mármint kell új forgalmi a színe miatt?
sorszám: 14456 (59511)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-07 14:47:29
No, a lényeg az, hogy vannak benzinben oldott alkidgyanták, ez amolyan trinát féle, és 24 óra száradási idejű, aztán vannak nitrózománcok, ez gyorsan köt és gyönyörűen kitéglásodik, vannak kétkomponeneses polimerizálódó festékek, amik bekeverés után kötnek ki, mint az epokitt, ezek nitróval vagy vizzel higithatók, melyik mivel. Aztán ezeket különböző gyártók különböző receptek alapján csinálják. Általában itt is igaz, hogy minél drágább, annál jobb, és a határ a csillagos ég. Vannak még alapozók (manapság a cinkkromátos "bemarató" alapozókat sztárolják), vasra, műanyagra külön-külön, erre jön egy "filler" vagyis töltőalapozó (magyarul szórókitt), ha szép a felület, akkor ez el is hagyható, aztán arra a szin, és arra a lakk.
A festésnek meg az a lényege, hogy vagy spirál alakban, vagy jobboról balra huzogatva lefújod. Arra kell ügyelni, hogy a fújni kivánt felület fölött egyenletesen mozgasd a fujót, szóval pl. ha váltott irányban haladsz, akkor a fordulópontok mindig a munkadarab mellett legyenek. Hát nagyjából ennyi a tudomány, illetve még annyi, hogy minden fujás előtt meg kell csisolni a felületeket 800-as vizpapirral, folyó viz alatt (hogy ne tomje el a csiszpor a papirt), meg le kell zsirtalanitani higitóval.
sorszám: 14455 (59503)
(előzmény: Keri, 2006-08-07 14:34:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-07 14:34:05
Kösz, ez a viztornyos közel is van nekem.

Neten keresgéltem, de elég fukarok az információval. És amit adnak az sem ér semmit. Hozzészoktam, ha egy elektronikai alkatrész doksiját keresem azt maradéktalanul meg lehet találni a neten, de a festékről csak a marketing ajnározásokat találtam, értelmes infot nem, ami vicces, mert pl a poroterm téglákról és alkalmazásukról is nagyon részletes müszaki doksi van fent a gyártó oldalán.

Anyira meg nem akarok festeni, hogy égessem magam a beképzelt szakiknál akik majd mindenáron rá akarnak venni, hogy 80ezerért inkább festessem le náluk, mert én úgyis elszúrom...80ezerből szerintem én is megtanulok festeni maradéktalanul :)
sorszám: 14454 (59502)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-07 09:26:28)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-07 10:53:25
Én 2k-s festéket vettem a mocira. Nem eccerű vele dolgozni,mert elég körülményes,időjárásfüggő. A festék decije 900ft volt eddzővel,de nagyon szép,és uv álló,tartósabb mint az 1k-sok. Viszont nagyon nehéz volt választani a színskáláról,mert rengeteg szín van.
sorszám: 14453 (59487)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-07 09:26:28)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-07 09:26:28
Újpesten, a viztoronynál van egy irrdatlan autófestékbolt. Vagy van az Andor utcában a gyártelepen is egy kisebb, de jó minőségű anyagokkal foglalkozó üzlet. De szerintem a guglival is nyugodtan kereshetsz, vagy megkérdezheted Kozma bácsit, hogy kivel-mivel festeti le a meghegesztett 100e Ft-s alufelniket. Netán végigtelefonálhatod az Akzo-Nobel, Sikkens stb. festékgyárak magyar képviseleteit, vagy kimehetsz a legközelebbi autókiállitasra, és körbejárhatod a festékes pavilonokat.
sorszám: 14452 (59480)
(elözmény: Laca_D, 2006-08-07 08:06:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-07 08:27:22
Igen birják a ZKL csapágyak.
sorszám: 14451 (59478)
(elözmény: Laca_D, 2006-08-04 20:08:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-07 08:18:57
Egy mérnök ismerősöm ilyeneket tezstelt.
Tesztmotorba beletöltötték, járattak X órát a próbapadon és megnézték mi történt a motorral. Arra jutottak, hogy ezek az adalékok nagyrésze enyhén kárositja a motort, kisebbik része pedig az égvilágon semmit nem csinált és nem is javitott a motoron az adalék nélküli tesztmotorhoz képest.

Szóval ha jót akarsz a motornak járjál akármilyen gagyi syintetikus, vagy félszintetikus 2T olajjal, de egyszer kiszámoltam, hogy ezeknek a többletköltsége is magasabb mint egy motorgenerál és anyit meg nem javít a motoron.

Anyit érnek ezek mint a szemránckrém=semmit.
sorszám: 14450 (59477)
(elözmény: Laca_D, 2006-08-04 19:19:30)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu