:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A rugós rész nézzen befelé.
Keresd meg az okát hogy mért akad fel mert elvileg nem szabadna . Vagy elmozdult valami vagy nem tudom . De ha kiszeded és szétszeded a karbit akkor telemeg benyával azt ha visszarakod és elinditotd akkor leáll mer nem folyik bele . Ha jól értem a problémát . Javits ki ha nem . Szerintem csak az úszó lehet . Mert ez a szerkezet szabályozza a karbiba jutó benzin mennyiségét ha sok van benn lezár ha kevés kinyit !
Hello petya!
Na ha jobban megy tőle, akkor többet is fog enni. Több kaját eszik ,többek közt azért megy jobban, de senki ne várja, hogy most húh de sok erő lesz tőle a gépben. Véleményem szerint ez nem lesz számottevő telj.növekedés. DE ha tévedek szóljatok.
mzzzz
kösz a választ!
de ha szétkapom karbit utánna jó +megyis 1 db-ig. és mit tok csinálni ha fel akad az úszó állandóan a házban?
Nem kap benzint ? Nézd meg hogy az úszó nem e akad fennt mert az akkor lezárhatja a benzin utját az uszoházba és értelemszerüen nek kap tüzelőanyagot . Minden teljesitmény növelö dolog egyenes arányban van a több fogyasztással .SZERINTEM
császtok srácok!
segítségeteket kérném 125 trophim nem kap benzint,ez miért lehet? (a tankból folyik a karbit + már vagy 5x kitakarítottam és leáll álandóan) ha vki tudja mi lehet a gubanc lécci segítsen!
ja és hallotam ha kivan polírozva a karbi és a henger közt a torok akkor jobban megy (jobban harap) ennek van vmi mellék hatása? (pl +nő a fogyasztás)
előre is köszi
üdv: petya
ja bocs,indult,már nem indul,már nincs is.
Helló!
most ez nagyon fontos lenne,tehát biztosan kell tudnom!!!!
a ts 125nél a főtengelyszimeringet,hogy kell berakni??a rugós része nézzen a főtengely felé,vagy a rugós része nézzen a főtengely végén lévő meghajtó fogaskerék felé???merre,de csak aki tudja biztosan lécci mondja már meg.köszi
amúgy poteka:ha hátra indul,az igen nagy előgyujtás miatt lehet csak sztem.nagyapám verhovinája is hátra indul rugásra a nagy előgyujtástól:Dhöhö
Tud valaki arról valamit hogy az mz tanksapka mérőedényként használható?
Igen csatlakoznék rebelhez! Lehet nagy az előgyújtás.
Ez a tolatós probélma egy időben velem is gyakortra előfordult az Mz-n. És nem értettem mia gond, mert a gyújtás gyári értékekre volt beállítva. Aztán rájöttem, hogy a trafóra festés után fordítva raktam vissza a vezetéket. Megfordítottam és azóta nem csinálta!
De tényleg jó móka hátrafelé motorozni .-)))
Üdv:
mzzzz
A blokkban elvileg mintegy 3000 km van feújítás óta, és kímélve volt, szép a hangja is, és remekül megy.
A gyújtást meg majd megnézem, bár semmi baj nincs vele, szépen veszi a fordulatot, jól húz minden sebességben, könnyen indul hidegen is, melegen is.
Köszönöm a tippeket, egyelőre szerintem marad a vigyorgás, amikor néha így sikerül. Végülis havonta egyszer belefér :)
Hát tudtommal ez akkor fordulhat elő,ha ki van kopva a blokk vagy gyújtás rossz helyen van. Vicces az ilyen, láttam már én is tolató MZ-t. De haver Puch-jával szoktunk úgy szórakozni,h direkt betoljuk hátrafelé. :) Estünk is már szépeket... :)
Túlzottan nagy előgyújtás?
Sziasztok!
Jártatok már úgy, hogy forgásirányt váltott az MZ? Nekem vagy kétszer eljátszotta, de csak berugásnál, hogy fordítva indult be. Ilyenkor nagyon vicces a helyzet, öt hátrameneti fokozattal gazdálkodhatunk, de az előrehaladásra semmi esély. Persze, ha leállítom, és újraindítom, megoldódik a probléma: olyankor fordul elő, ha meleg a motor, és nem rugok rá rendesen, csak éppenhogy, de már attól is beindul. Ez mitől lehet?
Mondjuk ez még nem probléma, viszont olvastam olyat, hogy egy srácnak a piros lámpánál, alapjáraton váltott forgásirányt, és mikor a lámpa zöldre váltott, nagy gázzal beledurrantott a mögötte álló Trabantba :)
A Trabis nem győzött elnézést kérni, szabadkozott, hogy biztos ő ugrott ki idő előtt :)
Tehát akkor simán okozhatja ez a teljesítménycsökkenést?? 4ben kihuzatom 80-85ig aztán 5be rakom és csak lassul. Kb 70-ig. De igaz amit mondasz,hogy ilyenkor mennek a "legjobban", mert 150es ETZ-t simán legyorsultam 1-2-3-ban. Hát mostmár kibírom így is a szezont. Télen meg generál meg 150esre alakítás.
hát az szar ügy,generálozd meg.:)az mz-m is ilyen volt,csak nekem még a csapágyban is csúszkált ellenállás nélkül a főtengely,hát szereztem is egyet.
nekem a simsonom olyan,hogy minél jobban ki volt a bele,kotyogott a dugónál,minél jobban kotyogott a főtengely,és lazult az egész szerkezett,nem hiszitek el,de annál jobban húzott!!!!simsonhoz képest,szinte kilőtte az 1.nek a végét.:)de már nem szerettem kínozni.
Nekem is volt már ilyen!
Egy éjszakai motorozás után hazafelé Pestről Fótra a fóti CORÁnál beváltottam az 5.-et, aztán végig Fótig. Mikor beértem Fótra váltanék vissza, de nincs meg a kar. Kuplung behúz, megálltam és nincs a helyén a váltókar. :DDD
Aztán a sötét miatt elindultam haza, álló helyből egykis kuplungtúrásztatással meg motortolással elindult 5.-ben és hazaértem.
Esélyem se volt megtalálni még másnap se, pedig kerestem.
Azóta mindig megpöckölgetem a lábammal oldalról, hogy megvan-e. :DDD
Hát az volt a mázli, h nem lint országúton hagytam el
de nem is az elhagyas a legnagyobb cumi az egeszben, hanem utana keresgetni :-))))
előferdül, én is hagytam már el vagy 2x :-)))
Hi!
Ezt adjátok össze mit sikerült ma elérnem. Indulok el otthonról haverért mocival,hogy elviszem egy helyre. Az első 50 méteren semmi gond. Aztán váltanék harmadikba kanyar után, de vajon hol a VÁLTÓKAR ????? Fordulok vissza felé, hát nem le esett. :) Pedig mostanában nem piszkáltam, és ha jól emlékszem meg is húztam annó mikor felraktam.
Mármint a főtengelyt lehet 1-2mm-ert mozgatni :)
VALAKI!!!!!!
Ha a 125-ös ETZben a generátor oldali csapágy szar(mert el lehet mozdítani kb 1mm-ert, ha nem 2-őt) és a hajtókar is lötyög lent,akkor az gondolom teljesítményvesztéshez vezet,főleg ha gőrgős is lent. Ugye?? Válaszoljatok pls. köszi
Sziasztok!
Mz ts 250-hez (1975) keresek eredeti vagy utángyártott (úgy tom létezik ilyen) kormányt ( a kicsi csapottat).
mzzzz
Sziasztok! Kéne nekem egy etz 150-es karbi. Előszőr kipróbálnám, hogy ezzel mennyit fogyaszt a verda, mert a jelenlegivel már minden végig lett próbálva mégis zabál.
tel:06 20 266 03 04 vagy emil: pmusic@freemail.hu
Köszi!
Most újítom a simsonomat,apródonként,és azon gondolkozok,rárakok egy babetta gyújtást,miként változnának a dolgok???jobban menne?a könnyebb gyujtástól?pontosabb lenne,és ha csutka gázon mennék 3. ban 10km-t akkor is birná a gyujtás igaz?a szerkezet úgyis birná,de a folyamatos kövér gázt nem bírja a rohadt nagy lenkerék,meg a megszakító sem.szóval miként viselkedne babszi gyujtással?tapasztalatok?
Nekem a 350 es Jawa is megáll ennyiből,szintén két személlyel.Ha 100 körül megyek vele akkor kér 5 litert.De nem többet akkor sem.
Igaz még jó a belseje.
Van valakinek ötlete,hogy miért nem mehet a 125-ös ETZ-m 5dikben?? Gyújtás beállítva, másik karbikkal is ezt produkálja. Hidegen, pontosabban míg be nem melegszik tisztára nagyon jól megy. Ezek után az 5dik seb. fokozatot nem bírja. Nos?? Ötletek????
Pfff. Ez ám a megacsevely ecsém :D
Úgy látom, ma mindenki Gyagyást reggelizett ;)
Vince
Metanol kontra Metabond, az ezen folytatott vita meg a metakommunikáció:DD
Az enyém két személlyel 90-es tempónál 4.3-4.5 körül fogyasztott, amíg megvolt.
Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy eladtam.
Hali M@tyesz. Nézd meg az mz-b oldalon van a Trophyról minden infó+képek de csak németül. Innen a szoci lapokról is elérhető.
Keri
"A metanol is jo, de erosen mergezo es tonkreteszi a tomiteseket."
Tehát nem jó...
Egyébként az üzemanyag adalékokban még más összetevők is vannak, de inkább ne részletezzük most! :-)
reflektor=távolsági fényszóró?
Én METABOND-o akarok venni ,nem metalol-t meg mit tudom még mit irtatok. VAgy erre gondoltatok?
miért teszi tönkre a tömitéseket?
Attol függ hogy hajtod az enyém egy seméjel 90-el 4000.fordulaton kb 4-4,5
2 szeméjel ugyanenyivel 5-6
Az a "lilás kékes" visszajelző, a fényszóró visszajelzője ami szabványosan kék színű mindenféle járműben.
Nekem pont van jobbos deklim
ha a festettről van szó :)
Szerintem ha szerzel érte két Trabant átfolyásmérőt kompletten, akkor viheted :)
Vince
Sziasztok!
ETZ 250hez keresek jobb oldali blokk dekni fedelet (sajnos az enyém törött), bármilyen ajánlat, megoldás érdekelne. Az árban megegyezünk. 06/70 773 2865
Illetve 251es kapcsolási rajz ha esetleg vkinek van légyszi küldjön egy smst, mert nem sürün vagyok internet közelbe.Előre is köszi.
Mennyit fogyaszt az ETZ-250-esetek?
Köszönöm szépen a válaszokat,csapágykérdés eldöntve!
De azt még mindig nemtoom,h fogom összerakni a blokkot.
Köszi mégeccer!
Hy!
Mz ts 125-nél,ez deluxe változat,és van a fordulatszámmérő,meg a km-óra.
a km-órában van 2 világítás,1 db töltés visszajelző,ez beindulásnál kialszik,és egy mellette lévő lilás-kékes színű nem tudom minek a jelzője,és erre várom a választ.előre is köszi.az írjon aki biztosan tudja.
Sziasztok! Olcsón eladom feleslegessé vált OPTO jeladós tranzisztoros ETZ gyújtásomat. 10 ezer Ft , de új kipufogó csere is érdekel.
Szerintem az az autoszerelo vagy nagyon hulye, vagy csak munkat akart csinalni maganak, mindenesetre motort meg tuti nem latott kozelrol. Csapagy kopasakor is keletkeznek fem szemcsek amik zart csapagy eseten benne maradnak, nyitott csapagy eseten az olaj kimossa. De zart csapagy a valtoban mar csak azert sem mukodik, mert ha fellapozod az SKF katalogust lathatod, hogy nem birjak azt a fordulatszamot amit a valtoban ki kellene birniuk.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|