hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 16. csütörtök 
Gusztáv

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

poteka
válasz erre | email2006-08-14 20:39:22
Jó estét!

Ma reggel indítás után furcsa zörgésre, ciripelésre lettem figyelmes a blokk felől, a jól megszokott zörgéseken felül (súbertű, és kicsit a főtengely is). Fordulatszámfüggő a dolog, és így fülre a fordulatmérő kihajtásától jön, esetleg a kuplung felől, bár mind üresben, mind sebességben, mind pedig behúzott kuplunggal csinálja. Kérdésem, hogy hogyan lehet kiszedni a fordulatmérő kihajtását? kicsavartam a blokkból 19-es kulccssal, de nem jött ki, valami fogta még? Ugye nem kell leszedni az egész deknit?
sorszám: 14600 (59901)

 
 
GYOZOETZ
válasz erre | email2006-08-14 19:53:47
Szisztok! Elado lett hu tarsam, a 250es TZ. Van aki ismeri, van aki nem, de ha valaki ilyet akar venni, nosza rajta! Itt a hirdetes, kepek, ay ar meg iranyar!
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=42163
sorszám: 14599 (59898)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-14 16:57:00
Jut eszembe: Amikor még csak ismerkedtem a MTZmmel, nagyot szívtam.Elkezdte azt csinálni, hogy kanyarodáskor leesett a fordulat, néha le is fulladt. Arra rövid idő alatt rájöttem, hogy valamelyik bowdent húzza meg. Majd egy napig nézegettem a porlasztót, a gázbowdent, amíg rájöttem, hogy a szivatót húzza meg kanyarodás közben.:)))Most a jawámat meg nem szabad laikusuknok odaadni egy körre, ha még nem meleg, mert tuti tolva jön vissza, gyertya cserére várva. Sőt ilyenkor néha még a légszűrő csövét is le kell vennem, benzin kiöntés céljából. Ha valamelyik kétüteműn kopott egy kicsit a főfúfóka tartó, akkor még hajlamossabb az ilyesmikre.Szóval az az utasítás, hogy az mzt , jawát menet közben melegítsük be, valóban nem azt jelenti, hogy hidegen úgy induljunk, mint egy vadászgép a repülőgép anyahajóról.:)))
sorszám: 14598 (59883)

 
 
válasz erre | email2006-08-14 16:34:14
Igazad van, én se szoktam menetközben rajtahagyni (csak indítás után pár msp-ig), mert akkor nem akar menni! Hideg indítás után meg ajánlatos lassan menni, de ezt te is így csinálod.

A hegngerfejre meg tényleg vigyázni kell, sokan nem is gondolják, de egy finom dolog! Csak egyenletesen és srégen meghúzni!



mzzzz
sorszám: 14597 (59882)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-14 15:21:02
Ja, pár másodpercig rajta lehet hagyni a szivatót, de hosszú időre nem célszerű, mert a saját tapasztalatom szerint az MZ hajlamos lefulladni, beköpni a gyertyát ha túl szivatódik. Elindulni vele szivatóval végkép nem ajánlatos szerintem. A hengert levenni valóban nem nagy dolog. Visszarakni már nehezebb. :) Egy dologra nagyon kell figyelni, a csavarok egyenletzes meghúzására. Rendesen el tud deformálódni a hengerfej a tapasztalataim alapján, de legalábbis a tömíteseket haza vágja a féloldalasra húzott hengerfej.Szóval észnél kell lenni, mert egy elszakadt tőcsavar se kellemes dolog. Ja, és aki jót akar magának, az sose rakja vissza a régi tömítéseket, mert ha úgy is néznek ki, mint amik éppek, ha visszarakjuk őket, könnyen előfordul, hogy ki fog a dög fújni valamelyiken.
sorszám: 14596 (59880)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-08-14 13:58:24
sztem probáld meg babetta gyujtással. Nekem tökéletesen müködött.
sorszám: 14595 (59874)
(előzmény: Kurty, 2006-08-14 06:31:42)

 
 
petya54
válasz erre | email2006-08-14 12:48:21
kösz szépen a segítségeteket!!!
sorszám: 14594 (59868)

 
 
válasz erre | email2006-08-14 11:13:07
Teljesen egyetértek Öregapóval! Én mondjuk mikor beröffen ,még egy pár másodpercig rajtahagyom az szivatót, aztán engedem vissza. DE hát, ahány ház, annyi szokás :-)

Jah, és lehet, hogy tényleg el van törve a gyűrűd, de leszedni a hengert nem olyan nagy munka, ha lehet nézd meg!

Üdv:


mzzzz
sorszám: 14593 (59864)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-14 10:49:53)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-14 10:49:53
Nem csak hogy szivatóval szeret indulni az Mz, de ráadásul nem szeret szivatóval menni. A legnyerőbb szerintem az, hogy gyújtás nélkül háromszor szívatóval rúgás, aztán szivató vissza, gyújtás rá. Így még télen is indult minden MZ amivel dolgom akadt. De még a simó is szerette, amivel pár hétig szenvedtem.
sorszám: 14592 (59863)
(előzmény: petya54, 2006-08-14 10:32:44)

 
 
petya54
válasz erre | email2006-08-14 10:32:44
semmigond nincs

sejtettem mert összes mocim szívatóval indul.(csak ez az mz még furcsa)

ja és lenne 1 kérdésem: fasza az alapjárat , egyenletesen jár és a hengerből ciripelő
hang jönki kb 3napja. (ismerősöm azt mondta valszeg az 1ik gyűrűvan eltőrve)
ez lehetséges? ha nem gyűrű akkor mi lehet?

üdv: petya
sorszám: 14591 (59862)

 
 
válasz erre | email2006-08-14 10:22:13
Bocs, hogy beelszólok, de nem. Ha lehűl általában mindíg szivatóval indul. Nekem már két simsonom is volt, és csak szivatóval voltak hajlandóak beiindulni.
Úgyhogy ez teljesen termnészetes, mint az is, hogy csak némi melgítés után indul szivató nélkül :-)

Üdv:

mzzzz
sorszám: 14590 (59861)
(előzmény: petya54, 2006-08-14 10:09:00)

 
 
petya54
válasz erre | email2006-08-14 10:09:00
cső!
kösz a segítséged de sikerült +oldani nem tom hogy azzal-e amit leírtam, vagy hozzá értem vmihez. most csak szívatóval indul, de 2-3 perc járatás után gáznélkül indul.
szal +vok elégedve vele ígyis :))

vagy szívató nélkül kéne indulnia hidegmotorral is?

üdv: petya
sorszám: 14589 (59860)
(előzmény: Czifi, 2006-08-14 09:15:51)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-08-14 09:15:51
Helló!

Q Karbival én is sokat szenvedtem annó ETZ 125-ön. Az eredeti alkatrészeket nagyon finom csiszolópapírral tisztítottam, meg minden, de nem hozott eredményt. A megoldás az volt, hogy vettem egy karbifelújító szettet a boltban és kicseréltem a pillangószelepet, az úszót, a fúvókákat, meg a tűt és a főfúvóka tartót is.

Valamint ajánlom a benzincsap megtisztítását/cseréjét is, mert ha elrohadt a szűrőd, akkot kosz kerülhet a pillangószelepbe ami szintén kiakasztja. A biztonság kedvéért én még egy extra szűrőt is betettem a csap alá.

Üdv.
sorszám: 14588 (59858)
(előzmény: petya54, 2006-08-11 21:52:27)

 
 
Kurty
válasz erre | email2006-08-14 06:31:42
Visszatérve a gyújtásrve nekem most pill. Jawa Mustang gyújtás van rajta és szinte lehetetlen beállítani :( De ha pörög meg minden akkor sem indul be rúgásra, egyik szerelő haverom azt mondta hogy Babetta gyújtással is szar lesz meg hogy csak tolással indul. Amúgy nekem semmi lámpa nincs úgyhogy csak a gyújtás rész kell :)
sorszám: 14587 (59857)
(előzmény: lpeti, 2006-08-13 15:17:49)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-08-13 23:03:01
Küldtem mail-t!
sorszám: 14586 (59855)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-13 22:25:21)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-13 22:25:21
Szia!
Javítsatok ki ha valami nagyon nagy hülyeséget mondanék,de szerintem nem. A trophy motorblokkomba volt bronzpersely,de az ki lesz cserélve(a főtengellyel együtt)tűgörgőre. Nekem azt mondták,hogy más keverési arányú benzin megy a bronzperselybe,és más a tűgörgősbe. Tűgörgőt nem kaptam amotorosboltban(bár ott nem is vettem volna,mert állítólag a csapágybolt olcsóbb),de a csapágyboltban van,illetve rendelnek. remélem tudtam vmit segíteni,és nem hülyeséget írtam,ha igen,akkor bocsi!!!
sorszám: 14585 (59847)
(előzmény: UEZ 86, 2006-08-13 19:31:28)

 
 
UEZ 86
válasz erre | email2006-08-13 19:31:28
Sziasztok a multkor már irtam most már tudom hogy tügörgö
a régi tulajt felhivtam aki szerint 3000km
volt az elözöbe
de mástol is hallotam hogy nem birnak tul sokat
nos nekem van egy simo starom is
annak réz perseje van és már vagy 6éve nyüstölöm és semmi baja
a kérdésem a következö:
a 250-es etzmbe vajon jó lenne a réz vagy bronzpersej
ha nem akkor kb menny egy strapabiro tügőrgő
elöre is köszi
sorszám: 14584 (59823)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-13 17:15:45
Igen, a jól felrakott kuplung nem szokott leforogni. Viszont nagyon gyakori szerelési hiba állítólag.Nekem két alátét megcserélése miatt történt, ami külön eset. Szemre nagyon hasonlóak, de a valóságban az egyik síma vas, a másik acél. Van köztük pár tized különbség is, ami azt eredményezi, hogy az egyik jobban felcsúszik a főtengelyen mint a másik.Nos, nekem e miatt a csere mitt nem csúszott teljesen hátra a kuplung agy.Azért nem lett volna rossz, ha ékkel tervezik meg annó, mert így tényleg könnyű elszúrni a dolgot.
sorszám: 14583 (59822)
(előzmény: Veatta, 2006-08-13 17:05:35)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-08-13 17:05:35
Márhogy NEM MZ betegség.
sorszám: 14582 (59821)
(előzmény: Veatta, 2006-08-13 16:20:03)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-08-13 16:20:03
Így van!

Viszont nem a leforgás az MZ betegség, hanem a szakszerűtlen javítás.
Amikor nekem leforgott azért tette mert szarul raktam fel: nem húztam fel rendesen a dekni felszerelés előtt, hanem együtt próbáltam ez egyszerű rutintalanság, amikor már leforgott, hiába csiszolgattam semmit sem ért a dolog, új agy, összecsiszolás és meghúzás dekni nélkül. Nem kell agyonhúzni. de azért meg kell, majd a kúp tartja :)
sorszám: 14581 (59819)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-13 08:05:07)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-08-13 15:17:49
Én csináltam kis Ts-re. 207-es babetta állo és forgorész, 4V-os babetta trafó (de tekercstöl függ), tirisztoros egység meg egy közdarab kell hozzá. Ahhoz hogy elférjen a jeladó ki kell törni az eredeti állorész egyik tartóját. de ez nem vészes, ugyanugy vissza lehet rakni a régit. Előnye hogy nincs fesszab, akksi nélkül is rugásra indul, nem gyullad fel stb... hátrány hogy 25W teljesitményböl nehezen jön ki index+ világitás esetleg féklámpa... Állatkodós motorokra nagyon jo viszont:) a forgorész faszán rámegy a fötengelyre, igaz nem fekszik tökéletesen, de lehuzoval jön le csak. 250-esre is jo csak azon asszem nem 6 hanem 8 helyen illeszkedik az állorész. gyujtásállitás egyszerü.
sorszám: 14580 (59818)
(előzmény: Kurty, 2006-08-13 00:06:18)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-08-13 14:36:28
Köszi,minden világos. ;)
sorszám: 14579 (59817)
(előzmény: Somebody, 2006-08-13 14:27:23)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-08-13 14:27:23
Az,hogy a 48tagú,az tsre kell,az 50meg etz-re,és ez bizti így van.
sorszám: 14578 (59816)
(előzmény: Devil87, 2006-08-13 10:47:12)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-08-13 10:47:12
Üdv!
Egy kérdés: láttam, hogy van 50 és 48 tagú primerhajtás lánc. Mi dönti el,hogy melyiket kell használni??
sorszám: 14577 (59810)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-13 10:25:41
Én is hallottam róla. Állítólag jobban pörög tőle,meg miegymás... De Mz-t énse láttam még vele. Engem is kíváncsivá tett. Bár sanjos most max. a polcra tunám tenni a blokk darabjai mellé.... :-(((
sorszám: 14576 (59807)
(előzmény: Kurty, 2006-08-13 00:06:18)

 
 
petya54
válasz erre | email2006-08-13 09:07:43
hi Péter mz!

kösz a segítséget sikerült +csinálni, az úszó rézfülén állítottam 1 picit így nagybb úton mozog az úszó (és könnyen) + súbertűn (nem tom jól írom e valszeg nem) 1el lejeb tettem azt a 2 lemez bizbaszt.
de működik az a lényeg.

üdv: petya
sorszám: 14575 (59799)
(előzmény: Péter mz, 2006-08-11 22:55:17)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-13 08:05:07
A főtengely valóban keményebb, viszont már egész kis kopás azt eredményezi, hogy legközelebb már könnyebben előfordul a leforgás, ami azzal jár, hogy legközelebb megint cserélheti a kuplung agyat. Egyébbként a leforgás esetén ne felejtkezzünk el a keletkező hőhatásról. Igencsak be tudja égetni a felületet.De egyszerű a dolog, csak meg kell nézni, milyen állapotban van a főtengely, a szerint dönteni.
sorszám: 14574 (59797)
(előzmény: Veatta, 2006-08-12 19:57:31)

 
 
Atesz250
válasz erre | email2006-08-13 07:09:38
Sziasztok!
Sajnos a jövő héten már nem leszek itthon, szeretném még ma megcsinálni a mocimat, ezért ha valakinek van elfekvőben 250-es ETZ-hez berugókarhoz ékcsavarja és berugórugója, akkor keressen meg, vagy tudja hol lehete vasárnap szerezni, akkor keressen meg. Előre is köszi!
Atesz
sorszám: 14573 (59796)

 
 
Kurty
válasz erre | email2006-08-13 00:06:18
Helló! Nem láttam még menni MZ-t Babetta gyújtással de sok helyen írták hogy eladó MZ Babetta gyújtással! Szerintetek?? Érdemes rátenni??
sorszám: 14572 (59793)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-12 22:46:59
helo.Szükségem lenne egy ts 125 hátsó láncvédő burkolatára az a bakelit.Nem baj ha használt csak jó legyen.Pár pici kitöredezés nem baj ha tud valaki ilyet meg esetleg fényképe küldeni az ide üzenjen:peter001@levele.
sorszám: 14571 (59789)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-08-12 20:28:03
Az sajna nekem is tönkrement. csak az a lényeg hogy ki kell cserélni hamar. nekem mongyuk a csavarlyuk menete ment el 2 hejről... nem tom hová megelőzve a magaslabda leütését. ezért sok szar dolog történt.
sorszám: 14570 (59780)
(előzmény: Veatta, 2006-08-12 19:57:31)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-08-12 19:57:31
A főtengely ritkán sérül meg, a kuplung agy puhább hogy inkább az menjen tönkre.
Így elszaladtak az árak 4 év alatt? 1600 pénz vot az agy amikor így jártam
:(
sorszám: 14569 (59778)
(előzmény: pandagyik, 2006-08-12 16:29:48)

 
 
Jorgat
válasz erre | email2006-08-12 19:39:08
Sziasztok!

Valaki tudna ajánlani Bp helyet ahol a vázat rendbe teszik, mert balesete volt, és egy helyet ahol az ülést huzzák újra?
Esetleg Bp közelében is ok.
Segítséget elöre is kösz.
Üdv
Jorgat
sorszám: 14568 (59777)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-08-12 19:29:55
még vmi, hogyha a kuplung lepörgése nemhagyott különösebb nyomot a kuplungagy belsejében akkor felesleges újat venni!
sorszám: 14567 (59776)
(előzmény: pandagyik, 2006-08-12 10:10:15)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-08-12 19:22:30
egyébként a köszörülős dolog is ugyan ilyen jó lehet sőt atalán jobb is, na meg persze gyorsabb mint csiszolóvászonnal:), nekem volt savazott kuplungom annak csak az a baja hogy nembiztos hogy leszeded mégegyszer...
sorszám: 14566 (59774)
(előzmény: pandagyik, 2006-08-12 10:10:15)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-08-12 19:15:02
Heló Pandagyik!
Én tavaly vettem egy főtengelyt itt nálunk a börzén 1500Ftért, ennek csupán az volt a baja hogy megkapta a rozsda a felszinét na meg persze lepörgették róla a kuplungot. Ezt ugy kell elképzelni hogy a kúpon lévő 4 pici borda alig látszik annyira elnyalódott. Fogtam egy finomabb csiszolóvásznat és simára csiszoltam, ezután már csak annyit csináltam vele mielőtt felraktam a kuplungot-ami szinte a legfontosabb akár jó a kúp akár nem-hogy letisztítottam.Én nitrohigítóval csináltam ,de jó tiszta benzin is vagy akármi ami 'fertőtlenít':) Azóta semmi bajom a kuplunggal, pedig nem mindig dajkálásból használom a gépet.
sorszám: 14565 (59773)
(előzmény: pandagyik, 2006-08-12 10:10:15)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-12 17:02:04
Állítólag nem szokott jó lenni a dolog. Néha azomban segít a főtengely megfelelő köszörülése.Ismerősöm TZjét legalábbis így hozta helyre a szerelő. Nála bejött a dolog, nekem nem volt ilyen tapasztalatom. Amikor nekem leforgott a kuplungom, az egy rosszul berakott alaátét miatt volt, a helyes sorrendű alátét berakása után többé nem forgott le, mert nekem nem sérült a főtengelyem.
sorszám: 14564 (59770)
(előzmény: pandagyik, 2006-08-12 16:29:48)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-08-12 16:29:48
Kuplungagy csere az már jobb ötlet kérdés hogy mennyire ül jol egy sérült fötengelyvégen egy uj agy?
sorszám: 14563 (59769)

 
 
válasz erre | email2006-08-12 11:43:33
Figyelj, ha már ismered a barbár módszereket, akkor mondok még egyet, a savazás! Állítólag működik. Nekem is ezt ajánlották, de én inkább azt mondtam, hogy kösz NEM! Inkább rászántam 5000 pénzt és vettem egy új kuplungagyat. Mindjárt megoldódott a probléma. Neked is ezt ajánlom, ha nem akarod szétbarmolni a főtengelyed!


mzzzz
sorszám: 14562 (59767)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-08-12 10:10:15
Kollégák!

Kérdésem lenne:

250es ETZ kuplungleforgás problémát asszem a többségnek nem kell bemutatni...

Ha már megtörtént a baj ki mit javasolna a javításra?

Ragasztás meg hegesztés az barbár mócer azokat már ismerem.

Főtengely, kuplung agy csere kicsit költséges.

tud esetleg valaki valami használhatóbb okosságot arra az esetre ha a sérülés épphogy csak látszik?

üdv

sorszám: 14561 (59766)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-08-12 09:10:09
helló!én is ezt kérdeztem,de szeritem abba lesz jobb,hogy nem megszakítós,ami kopik,esetleg ha pörgeted mint vadállat csutkázod,kihúzatod sokszor,nem sül be,hanem mivel tirisztoros,ezért birja a magas fordulatot is.
sorszám: 14560 (59765)
(előzmény: Kurty, 2006-08-12 00:42:21)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-08-12 08:05:22
Földöntúli örömömet osztom meg most veletek: tegnap elhoztam a megvásárolt 250-es etz-met. Gyönyörű, jó és felülmúlhtatlan. Az előző tavaszi eladását követően nem bíztam a szezonban, de most már más a helyzet.Jó időt mindenkinek!
sorszám: 14559 (59764)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-08-12 03:00:27
Helló Zoli.
Közös ismerősünkel HerrFP-vel is megtörtént az eset, hogy hátrafelé indult be a gép.
Egy 250-es ETZ, a rutinvizsgán!
Mikor beindította és indult volna el akkor hátrafelé indult meg. A vizsgabiztos mondta, hogy van ez így, állítsa le és indítsa be újra. :DDDDD
sorszám: 14558 (59760)
(elözmény: charlie, 2006-08-11 10:20:46)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-08-12 01:39:30
Mindkettő C3-as, szal szerintem mehet együtt a kettő. A 6-os vmi kieg. jelölés, talán a zajszintre vonatkozik, nem tudom. Nekem cseszték el úgy anno, hogy 6304-esnek C4-est raktak.
sorszám: 14557 (59759)
(előzmény: Péter mz, 2006-08-11 22:57:03)

 
 
Kurty
válasz erre | email2006-08-12 00:42:21
Helló! MZ-re a Babetta gyújtás ezt már több helyen is láttam és nem tom hogy jó e és vagy jobb lesz e tőle a moci! Mi a véleményetek róla?
sorszám: 14556 (59758)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-11 22:57:03
helo.Szükségem lenne egy ts 125 hátsó láncvédő burkolatára az a bakelit.Nem baj ha használt csak jó legyen.Pár pici kitöredezés nem baj ha tud valaki ilyet meg esetleg fényképe küldeni az ide üzenjen:peter001@levele.még valami:most vettem bele főtengelycsapágyakat.ZKL van bennt feliratnak szlovák csapágy.Erről a tipusról mit tudtok birják?Ugye a ts 125 be bal oldalra 2 egyforma kell de nekem annyi különbség akad a 2 közt hogy az egyikre az van irva hogy C3 a másikra C36.(Amugy a c36 az az egyik csapágyban is meg a dobozán is szerepel a másikba c3 nincs beirva csak a dobozára az nem baj?)(6204 es csapágyak)
sorszám: 14555 (59756)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-11 22:55:17
Heló.Az uszo tengelyét nézd meg nem e vakrozsdás valahol és nézd meg hogy a tengely nem e szorul az uszóban.Az uszó luklyát egy picit nagyitsd ugy hogy kijebb nyitod azokat a réz füleket de ne sokat csak hogy ne szoruljon.
sorszám: 14554 (59755)

 
 
petya54
válasz erre | email2006-08-11 21:52:27
na azé kösz holnap valszeg szétkapom (úgyis profi vok szédszedésben) és +látjuk ,hogy mi lesz.
de ha vki okosabb az okoskodhat, hogy énis okosabb legyek!!!
sorszám: 14553 (59752)
(előzmény: charlie, 2006-08-11 21:43:55)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-08-11 21:43:55
Huhh erre nem tudok választ adni . Látni kéne hogy mitöl akad fenn . legrosszabb esetben kicserélni . 1000 ft ből meguszod .Legalábbis 1-2 éve még 600 körül volt . Sajnos igy látatlanba nem tudok többet segiteni . DE AKI TUD AZ VÁLASZOLHAT HA RÁÉR !!!
sorszám: 14552 (59751)
(előzmény: petya54, 2006-08-11 21:21:33)

 
 
petya54
válasz erre | email2006-08-11 21:21:33
ez oké charlie

csak számomra ez a moci még ismeretlen.
de csinált olyat is, hogy nem fel hanem le akadt az úszó és csak folyt a benzin a túl folyón.
ja az úszóval mit tok csinállni hogy ne akadjon fel???
sorszám: 14551 (59750)
(elözmény: charlie, 2006-08-11 21:17:16)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu