:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello!
Hát elég hihetelennek hangzik az írásod főleg a 180ccm nah mind1......
És hogy csináltad meg az adásvételit??
a rendőr állított már meg???
mit szólt?
én ezt vágom! csak nem akarok egyből neki ugrani (előbb infókat gyűjtök)
most voltam motorozni és alapjáraton talán
3-4 robbanás után nagybb csörrenés jön ki a hengerből szal a 7en szétszedem vkivel és veszekbele új tömítéseket ha kapok a boltba
ja ha tényleg gyűrű, azt kapok 1 átlagos jármű boltban?
üdv: petya
Na tényleg Petya! Innen,m és ezt te is tudod, csak tanácsokat tudunk adni! Ehhez hallani kellene a gépet, mert a ts-ek ,,általában" kicsit zajosabbak, mint az etz-k, mondjuk ez nem törvényszerűség.
A lényeg, hogy ,,ha" leveszed a hengerfejet, akkor hallgass Öregapóra, és ne spórolj a tömítésen, ok?
Hát igen nagyon durván megy 90kg így a motor és hozzá 16-17LE-s(ETZ 150-es 180 ccm-re felnyomva dugóval), mindig kerékre akar(1-2-ben, 3.-ban is picikét emelgeti) állni és 12-es lánckerékkel elöl(hátul meg széria), de inkább gyorsulásra építettem, de így is 110-112km/h a vége. Gyosulást nem tudom, de pillanatok alatt 100-on van , mindig könnyes szállok róla le a bili sisakkal. De autókat is simán előzök vele, mindig csak néznek, hogy smkp-hez képest "jól" megy.
Csak kéne rá már fori+km/h óra, mert ez a bicikli km/h óra elég gagyi, meg 99-nél kiakad:). Esetleg vki. vmit?
T. Urak! EXTRA SÜRGŐS IGÉNY: keresek 250-es ETZ-hez alsó villakiflit, amely ép, beépíthető. Letört az első lámpám.Nagyon sürgős a dolog, ma, legfeljebb holnap aktuális, Budapesten.Aki hallja, adja át! Előre is kösz. Húszas/ 933.88.38 (csak hívás, sms nem!)
helo.Szükségem lenne egy ts 125 hátsó láncvédő burkolatára az a bakelit.Nem baj ha használt csak jó legyen.Pár pici kitöredezés nem baj ha tud valaki ilyet meg esetleg fényképe küldeni az ide üzenjen:peter001@levele.
Mert ha igen,gondolom jó érzés amikor odahúzod és lenyomod a 50-es kis tuning fél milliós robogókat.
hy!
Etz blokk van a simsonodban????
és használod közúton is?????
Esetleg van vkinek. képe, hogy ETZ-n ez a km/h dolog , hogy néz ki a hátsó keréknél, vagy vhol neten nincsen erről kép?
Hát a hátsó lánckerék a lényeg végülis,mert azon van az ellenkerék. Nem tudom,hogy meg lehetn-e oldani...
köszmindenkinek a válaszokat.
üdv: petya
Szia!
Szerintem normális a ciripelés
Én 125össel járok, felújított főtengely került bele, mentem vele 500 métert és ugínúgyciripel. 3000-4000 között gázos nekem, amúgynéma, mint a sír. De ez esetben érdemes hallgani a Rolls Royce szavaira, ami a szervízkönyvebn található az első oldalon: "Addig működik a legjobban, amíg hozzá nem nyúlnak"
Vince
üdv mindenkinek!
Az érdekelne, hogy S51-es Simsonra, fel lehet-e applikálni vogy a hátsó kerékre ETZ150/125 km/h óra meghajtó tengelyt, perselyt tehát mindennel együtt, hogy egy működő ETZ km/h órám legyen Simsonon, ugyanis ETZ blokkos a gép?
válaszokat előre is köszönöm!
Én nem mondtam, hogy szedd le a hengert.Csak azt, hogy mire vigyázz, ha leszeded.:) Mzzzz is csak azt mondta, érdemes megnézni. Én is találkoztam egyébbként 125 össel, amelyik ciripelt, és nem volt törött a gyűrűje.Igaz, olyannal is, amelyik nem ciripelt. Tehát lehet, hogy nem kel mindegyiknek ciripelnie. Nem tudom, mert a 125 ssel kapcsolatos tapasztalataim igencsak szűkösek.Egy biztos, mint írtam, ha leszeded a hengert, cseréld ki a tömítéseket, ne rakd össze használttal, még ha jóknak is néznek ki, ha jót akarsz magadnak.
Ha ezek okozzák melegedésre megszűnik a probléma?
Atesz
Egy anyával van meghúzva a kuplunkagy, de ék valóban nincs, csak a kúpos rész!
Ha megcsúszik, akkor le kell szedni a kuplungot, kb 400-as csiszolópapírral megcsiszolni a főtengelyen a sérült részt, esetleg a kuplungagyat kicserélni, ha nagyon megsérült a forgástól.
Por és zsírtalanítani, majd vannak technikák a feltételre, hogy ott is maradjon a főtengely kúpján a kuplungagy.
Pl.: lehűteni a főtengelyt és felmelegíteni a kuplungot és így jól meghúzni
vagy vannak kevésbé kíméletesek is mint savazással, ragasztással vagy hegesztéssel, de az már igen drasztikus! :DDD
Hello!!
Azt hallottam a 250 es MZ k ről, hogy a kuplung egy kúpra van rásajtolva.. s ez semmiféle csavarral nincs ráerősítva h ne csússzon meg...
szóval, ha ez egyszer megcsúszik, soha többé nem viszi át a tényleges motorerőt a váltóra... Ezt hogy lehet megnézni egy 250 es motor vásárlásánál? s ha ilyen probléma jelentkezik, hogy lehet javítani? csak új főtengellyel??
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Szabbensz
Keresek TS 125-ös folytótekercset!!
Szerintetek mi lehet ha a következő a probléma:
van töltésem de a folytó tekercset leégeti meg a DF szál is szó szerint elégett. Cseréltem állórészt,forgórészt, fesszabályzót és meg így is ugyanaz.
Most én kérdeznék! :)
ETZ-125, hajtómű részében ugyebár van egyetlen 1 darab tűgörös csapágyacska ( a váltónál)!
Abba ugyebár megy egy tengely, maga a tűgörgő pegid megy egy "tűgörgőház" félébe, ami az öntvénybe van belerakva!
Nekem az igen el vagyon kopva!
A kérdés az, hogy azt a házacskát lehet kapni másikat? Mit lehet vele kezdeni, ha elkopott?
Előre is köszi a válaszokat! :)
A normális alapjárati fodulat 1200-1500!
Én fals levegőre tippelnék!
lehet szimering
üdv mindenki!
mzzzz, öregapó multkor mondtátok, hogy szeggyemle az mzről a hengert mert ciripel benne vmi. azóta beszeltem 1 mzs kollégával aki azt mondta hogy a 125ösöknek olyan hagja van mint ha el lenne törve a gyűrű és fölösleges leszedni a hengert.
ez igaz, hogy ilyen hangja van a 125ösöknek?
(de azért leveszem valamelyik nap)
előre is köszi
Mennyi a normális alapjárat fordulatszáma a meleg motornak?
Sziasztok!
Véleményetek szerint mi lehet az oka annak, hogy ha beindítom a motort akkor 4000 alapjárata van, és ahogy melegszik szépen lassan beáll olyan 1800-ra.
Van valakinek tippje? Szivató nincs rajta.
Atesz
Szerintem ha sima Trabant hajtóműolajat teszel bele, attól az ég világon semmi baja nem lesz. De az enyém pl most 15W 40-es olajjal megyés köszöni szépen, jól van :)
Sajnáltam bele ezerér a Hykomol olajat, mikor 530ér Turbo Diesel ;)
Vince
Na most viszont nekem lene szükségem segitségre 250 es etz-m van . Szeretnék benne olajat cserélni de nem tudom hogy a kuplung miatt milyet tegyek bele . Már itt irta valaki hogy olyan gagyi olaj kell bele amiből hiányoznak azok az adalékok amik tönkreteszik a kuplungot . NA EBBÖL EGY MÁRKÁT HA TUDNA VALAKI MONDANI . Vagy elég ha a boltba etz be hajtóműolajat kérek csak azért kérdezem mert nem igazán bizok meg eladókban nem akarom hogy rámsozzanak eggyet amitöl megáll a gép .
VÁLASZT KÖSZÖNÖM ELÖRE IS : CHARLIE
Én hasonlóra gondolnék, csak az a gond, hogy akkor elhalgatna teljesen behuzott kuplunggal, hacsak a kuplung nem fog egy kicsit ilyenkor is. Én mindenesetre megnézném, hogy közép támaszon, előre billentve a motort, mit csinál a hátsó kerék, ha egyesbe teszed, és behúzod a kuplungot, mennyire erősen forog? Ha fog ilyenkor is a kuplung akkor vagy a berúgó mechanika, vagy a váltó, ha nem fog a kuplung, akkor egyenlőre passz..A többi csörgést okozó, ami eszembe jut,a csapágyak, tűgörgő, subert, egyébb, nem hiszem hogy nagyon függ a sebesség fokozattól.
köszönöm a tippet, ezt még megpróbálom mindenképpen! bár most sajnos nem megy, mert tegnap két napon belül a második berúgókart rúgtam le a gépről, mindkettő az éknél tört el (az első még a gyári volt, a második egy hegesztett bontott darab). szóval lehet összefüggés a kettő között, mert elég furcsán áll a berúgótengely :)
Lehet nem egyre gondolunk de nekem simson motoromnál ugyanez a jelenség volt akkor a berugókart visszahúzó rugó túl gyenge volt és nem húzta vissza rendesen a kart és ugyanez volt hogy üresbe hangos volt ahogy bedobtam egyesbe akkor elhalgatott . Próbáld meg hogy üresbe járás közbe megpróbálod feljebb huzni . Ennyit tudok mondani .
szerviz sok jo dolog van etz-hez én onan meg a szakirodalombol szerelek
Bambival beszétem, a motor vásárlás elött azt mondta, hogy ha meg van a moci, egyeztessünk időpontot, aztán átnézi, pár napja megpróbáltam, de azt mondta, hogy beállítást, átnézést nem vállal, csak gépmunkát. Nem értem, mindegy, szóval más kéne.
suber tügörgö csapszeg én ezeket cseréltem és azota nem csörög de kérdez ki más véleményet is minden etz más szeméiség
Ez az első mocim, 1 hete sincs nálam. Nekem az :)
:):) szerintem csak fiúk :(:( Vagy nem?? Hmm,lányok??
Ja... Nem,azt azért tudom, hogy mi! :) De pont ellenkező oldalon vele. Mind1..
Üdvözlet megint, lányok-fiúk!
Az a problémám, hogy 250-es etz blokkjának bal feléből furcsa, először ciripelő, mostmár hangosabban kerepelő hang jön, ami a fordulatszám változásával együtt gyorsul-lassul. Egyébként minden prímán működik, kuplung, gyújtás, fordulatmérő teszi a dolgát. A zaj viszont üresben jelentkezik nagyon hangosan, mindegy, hogy be van húzva a kuplung, vagy nincs. Sebességbe rakva elhallgat, majd menet közben sebességen hallkan hallható. Mi lehet ez? Segítsetek, mert nem akarok bármit is elbarmolni vaktában.
olajbeontonek, ha egyre gondolunk ott tudod feltolteni :-))
Nem hiszem el!! Már nincs fent a kép... :((
Egy kép arról amire gondoltam: www.vatera.hu és írjátok be ETZ! majd kiad egy blokkot alkatrésznek dugó nélkül. Na az egyik képen ez szépen látszik!!
Üdv! Egy érdekes dologra figyeltem fel nemrég: néhány ETZ jobb oldali motoröntvényének a tetején, úgy középtájt van egy hasonló kialakítás,mint mondjuk a pannóniák kuplung megoldása. Szóval egy függőleges cső van kialakítva,de felül le van dugózva. Ez minek indult?? Huhh lehet nem elég világos,most ahogy olvasom....
Sziasztok!
nekem van egy használt féknyergem ha érdekel valakit.
Az ellopott motorokkal kéne a tettes(eke)t végighúzni egy kis szántáson,murván, majd aszfalton amíg el nem kopnak! A kezük száradjon le!
Ha a Trophyt ellopnák tőlem kisírnám a szememet nem még ennyi ritkaságot.
Bambi alias Iván Árpád. A számát ki lehet guglizni, nekem már egyszer sikerült, de azóta elkavartam valahova.
Fél év múlva feltűnnek mint "motor papirok nélkül" - csak az a baj, hogy lehet, hogy Mannheimben vagy Imolában. :-(
Teleszkópot átszimmeringezni pedig nem nagy vasziszdasz...
Urak!
A héten Magyarországon is felütötte fejét az amitől minden
veterános a legjobban fél.Motorokat loptak el egy veterános
társunktól szerdán éjszaka. Fehér Miklóstól Egerbaktáról a
következő mocikat és alkatrészeit vitték el:
Tipus alvázszám motorszám
vázon tal. rendszám
Zündapp K800 271332 946355
NF5470
BSA Sloper J7 1263
BSA Sloper nincs adat
Matchless G9 30415 55/G9 26018
Segítsünk, hogy többet ilyen ne fordulhasson elő és a
tettesek megkapják amit érdemelnek.
Nna akkor én is kérdeznék megint, ha lehet: szétszedtem a fordulatmérő kihajtást, látszólag minden rendben van. kézzel megmozgattam, szépen tekerte a mutatót, ahogy kell. a spirált nem tudtam kiszedni, mert nem tudtam kitekerni a kis biztositó hernyócsavart (legalábbis azt hiszem, az az). nem kapott bele semmilyen csavarhúzó, szerintem el van roncsolódva. a kis fedél nélkül nem mertem beinditani, nehogy szanaszét fröcsköljön minden. nem változott semmi sajnos. még mindig nem tudom, hogy pontosan honnan jön.
viszont kitapasztaltam, hogy üresben nagyon hangos, mindegy hogy a kupplungot kinyomom vagy sem (ciripelő, halkan kerepelő zaj), sebességben elhallgat, menet közben halkan szól. mi a fene lehet? és miért csak üresben csinálja? kérlek segitsetek, mert nem jutok előrébb sajnos egyedül. előre is köszönöm!
Sziasztok!
Szeretném átnézetni a frissen vásárolt 250-esem és lenne rajta egy-két javítani való. Főfékhengernél olaj szivárgás, egyik telónál olajszivárgás. Ha valaki tud megbízható megbízható szerelőt Budapesten, akkor jelezzen itt vagy mailban. A fórumot elkezdtem végigolvasni, de még csak 2005-nél járok. :) A motorhoz nem sokat konyítok, nem akarok egyedül nekiállni.
Köszi!
Uraim!
Ismételtem segítségre lenne szükségem. Motorbontó,illetve hasznalt alkatrészt(tehát olcsó) boltot. Lehetőleg Borsodban(Mikolc környékén),vagy a vmi könnyen megközelíthető helyen (pl.Pest).
Köszöm!
Nem haragszom, csak a valódi mesterek most lapítanak valahol, nem nézegetnek be ide eleget.Remélem ez csak a nyár miatt van így.:)
Bár télen meg sokra megyünk a jótanácsokkal....:))))))
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|