:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok. EGER környékiek. Bocs h ide írock de, holnap a dobó téren 3kor koncertünk lesz .aki tud jöjjön el h ne maradjon üresen a nézőtér bocsi mégeccer köszi.
Tábori k*va drágán dolgozik. Én itt lakom pár percre tőle, de máshová viszem a holmimat (és máshonnan is veszem meg, ami kell). Az öreg keni-vágja a szakmát, hatalmas koponya nagy tapasztalattal, de el kell tartania az idióta utódját is.
Hy mindenkinek na vettem egy liter hykomol 80w-90 olajat
Ezt ajánlották mzhez.
Nem ismeri valaki ezt a tipust ?
Vagy hogy tényleg jó e mzbe ?
Köszi charlie
de nagyon kicsit jár csak ferdén.van még valaki akinek picit ferdén jár,és így használja?
Hát ez ilyet még,hát üt a ts125ömnek a forgó része,vagyis csak ferdén jár,de nem üt.lehet látni a szénkeféken,hogy minden körnél mozul mindig ugyanott egy kicsit,de elég kicsi az elmozdulás,ebből lehet baj?gyujtásba nagyon kicsit beleszólhat,de ez nem lényeges,úgyse tökéletes a gép,egyik sem az.max 2 ezer kilóméter után kb. elkopik a szénkefe kilazul a járástól,és akkor mi van?veszek mert lehet kapni még ,150ft /darab,azt belerakom.
No, ez a gond. Azok a szerelők, akik jól, és elfogadható áron dolgoznak, túlterheltek, mert mindenki hozzájuk cipeli mociját, mert ki az az őrült, aki nem a legjobb és legolcsobb helyeket keresi?!!. Így ha az ember más szerelőkhöz viszi a mociját, örül, ha csak többet fizet érte, de legalább a minőség megvan.Fura szerelőkbe futottak már bele az ismerőseim. Ők sok bosszúságban részesültek, én pedig gyakorolhattam a motorszerelést a járművükön. Tavaly csak három mocit kellet nekem renbe hozni a szerelők után. Pedig én mint mondtam már ,meglehetősen laikus vagyok a témában.Milyenek lehetnek azok a szerelők, akik még nálam is rosszabbak?!!:(((
Hy!
Nekem is küldjél már képet légyszi,nagyon kíváncsi vagyok hogy néz ki mz-blokkal a simson.cím:
baranyi.zsombor@freemail.hu
Jut eszembe, a Tábori is jól dolgozik, csak 3 hétre való munkájuk miatt nem vállalnak semmit jelenleg. Ők is Újpesten vannak a Templom utcában.
Két utcára van tőlem az Újpesti Motorcenter (a neten is megleld őket, csak írd egybe a nevüket), ahol érdeklődésemre elmondták, hogy egy 250-es etz teljes motorikus felújítása 60 péz körül van (nyílván egyedi alkatrész igénytől függ), amire garanciát is vállalnak,és csak jó minőségű alkatrészekkel dolgoznak. Én már javíttattam velük perselyt a hengerfejben, elégedett voltam. Mellesleg szimpatikusak is.
Ha az elektronikus gyújtásra gondolsz, úgy jól mondta az előttem szóló, az utolsó 250eseknek szóval kb. az 1988as gyártásúaktól kezdve, egészen a 251es ETZ-kig. Az enyim 1988ban készült és az van benne.
Ha üt a forgórész, az élégga nagy baj, mert egyrészt nincs rendes töltés, másrészt nagy fordulaton beleérhet az állórészba, harmadrészt a gyújtásod sem tökéletes, mert az állórésszel együtt a bütyök is üt.
Szerintem forgórész zárlatod van, vagy a pozitívos kefetartó testel le.
Vedd le az állórészt, és mérj ellenállást a forgórész kollektorai és a test között, ha nem szakadást mérsz, akkor forgórész -> kuka.
Köszönöm a gyors választ!
A 40 még nem is olyan sok, többre számítottam. A gép egyéb részei rendben vannak, frissen vizsgázott, tehát szerintem ennyit megér a dolog. S akkor lesz egy megbízható mocim évekig még. Ha lehet azért egy 150-es hengert rakatnék rá. Az a plusz 1-2 paci jól jöhet még. Csak szereznem kellene egy olyan hengert, ami még fúrható. Ha szervízcímeket tudtok még mondani pesten, megköszönöm. Ha van a munkájuk színvonala és az ár között különbözet még jól jöhetnek.
Üdv mindenkinek
Szerintem 40 alatt. ebből egy tizes a hengerfúrás és a dugó, és talán egy tizes a többi alkatrész.De szervize válogatja. Az általam említett szerelő azt hiszem megcsinálja ennyiért, de vannak jóval drágább műhelyek is.Találtam már olyan műhelyt is, ahol hétezer pénz az órabér...:((((Nem olcsó dolog, de ha jól megcsinálják a mocit, szerintem megéri.Ezzel nem a hétezresre céloztam. Persze, meg lehet csinálni a henger fúrást kivéve a dolgot házilag is. De ehhez meglehetős szakértelem kell, és megfelelő hely.
Sziasztok!
Szerintetek egy ETZ 125-s teljes motorgenerálja mennyibe kerül (pl. az említett XIX ker. szervízben)? Ja a motort kiszerelve vinném oda és csak a szükség szerinti felújítás kellene (tehát hengerfúrás, dugó, ha kell csapágycsere, primerhajtás, stb.) nem akarok új főtengelyt, ha nem muszáj.
Köszi előre is a választ.
Keresek TS 125-ös folytótekercset!!
Szerintetek mi lehet ha a következő a probléma:
van töltésem de a folytó tekercset leégeti meg a DF szál is szó szerint elégett. Cseréltem állórészt,forgórészt, fesszabályzót és meg így is ugyanaz.
Köszi hogy meggyöztök elhiszem hogy ez igy ok csak tudod kicsit mérges lettem mivel nem jellemző rám hogy széthajtom a gépeimet föleg ezt nert egyépként szeretem az ETZ-met mondjuk az orájában van 64ezerkm ugyhogy gondolom most jön rajta elö minden nem baj az nyugtat hogy tavaszra szinte egy uj gép lesz
na se baj holnap nekiugrok és mrgcsinálom
mindöröké kétütem és léghütés
sziasztok
OK, megpóbálom megtalálni :)
Telcsi szám nincs, pontos ház sem. De elmondom, hogy jutsz oda. Mész az Ady Endrén a sorompótól a Határút felé. A sorompótól kb két villamos megállóra van a Jahn Ferenc utca. Azon jobra fordulsz, mész vagy öt házat, balkéz felöl lessz a műhely.Meg lehet találni. :) És ha vállalja a melót a szaki, akkor érdemes is megtalálni.
Miksolcon nem tudsz vmi jó szakit? Vagy vki más?
Szia!
Én elhiszem,de érdekelne. Küldesz képet? A címem: szocimotoros@citromail.hu
Hajrá!
Pontos cím, esetleg tel szám?
Nem hihetetlen ez valós dolog, a ccm-ben lehet, hogy tévedtem mert nem én fúrtam, lehet, hogy csak 160-as vagy 170-es.
Képet is küldhetek, ha nem hiszed vagy videót:).
Sárkány fivérek, XIXker Jahn Ferenc utca.Nagyon megbízható, viszonylag olcsó. Csak az a kérdés, mennyire van tele munkával. Tudnillik túl jó szaki, ezért túl sokan viszik hozzá a motort.Jawát pedig egyáltalán nem vállal:(( De az ETZmet ő újította fel, mert teljes generált csak nem akartam a parkolóban csinálni.Egyszerűen tökéletes munkát végzett, tényleg jobb lett, mint újkorában volt.
Simán 50-esként volt akkor, aztán utána lett alakítva, állítottak már meg, nem is foglalkoztak vele, meg elöttük mindig bukóban szépen 40-nel haladok :).
Azért, mert különben lendkereket kellett volna beépiteni. (A japó gépekben azért van a mágnesdinamó, mert ott az látja el ezt a feladatot, azért tudják a primer hajtás után tenni a kuplungot.)
Budapest 18.ker. Remélem találok valami megbízható szerelőt, mert per pill nagyon csalódott vagyok. :( Szeretném értő kezekre bízni ezt a... motort.
Szerintem meg mindegyiknek :D
Nem Simsonok ezek, hogy lendkerék, meg ilyenek:)
Vince
Relax relax, merre lax?
Ha ne túl messze, meghesszelhetjük :)
Ha igen, akkor majd szeptemberben.
Vince
Azért nem ártana felszabályoztatni a kúpot a végén..Ütni fog a forgórészed a kollektornál, és ha elkezd a szénkefe ugrálni, akkor nuku rendes töltés....
Na arra lennék kíváncsi,hogy a ts125nél,az nagy baj-e vagy eltekinthető az ilyen problem,hogy a főtengely végén a forgó rész,kicsit ferdén jár???ez annyi jelent,hogy fél miliméteres kilengést,amit nem a főtengely okoz,hanem a sérülés rajta,szól ez olyan 0,5-0,7 mm között lehet a kilengés ez baj?elkopik tőle a szénkefe??:((vagy olyan probléma,amin nem érdemes idegeskedni?
Senki nem tud egy jó szerelőt, akit gazdaggá tehetek? Azt hittem vettem egy motort, amit csak használnom kell egy darabig :) Na mindegy, azért nincsenek vészes gondok, csak szeretném átnézetni valakivel, aki ért hozzá, velem ellentétben, meg egy két dolgot megjavíttatni.
Az enyém 87-es, nekem az van.
Ez az FBS ez nagyon állati jó tömítőpaszta.
hát én nem szoktam így ilyen precízen dolgozni,én a helyedben hupp le a henger,kitámasztom a dugót,de annál marhára figyelnék hogy úgy támasztom ki,hogy az féletlenül sem törjön el,meg a hajtókart is,aztán zégergyűrűket kiszedném,aztán kiütném a csapszeget.majd kicserélném a tűgörgőt meg a csapszeget,és ugyanígy visszaraknám.én hidegen szerelek.nem szoktam melegíteni a dugót,hogy könnyebben kijöjjön,1X próbáltam úgy felrakni,hogy bemelegítettem a dugót,a csapszeget meg a fagyasztóban,azt szinte ellenállás nélkül belement,és szépen meg is égette a kezem,pedig rongyal fogtam a dugót.:(((
Hello!
Sikerül széthajtani a motort sajnos (ETZ250). Ez azért érdekes, mert TITEKET szeretnélek megkérdezni, hogy a felső csapszeget és a tűgörgőt hogyan lehet eltávolítani is visszarakni a legkevesebb károkozás nélkül. A szerelési kézikönyv egy különleges szerszámot említ sajnos nekem olyan nincs más is megfelel?
Előre is köszönet!
Úgy tudom, az utolsó évjáratoknak az ETZ 250-esek közül, és az összes 251-es típusjelűnek.
Sziasztok.
A 250es MZk közül melyik tipusoknak van elektromos gyujtása. Válaszotok elöre is köszi.
Nagyon jó az ott, még mindig kevesebb vele a gond, mint a primer lánccal. A kérdés az, kinek fájt az ék és a hozzá tartozó vájat kialakításának a költsége?!! Mert ez a valódi baj. Ha ék lenne, pár főtengelyt, kuplung agyat nem kellett volna kicserélni, javítani. Igaz akkor se kell, ha pont megfelelő erővel van meghúzva a csavar. Ha erőssebben huzzuk meg, jobbik esetben az anyának annyi, rosszabbikban a főtengelynek, ha gyengén, előbb utóbb lerázódik.:( Bár azért el lehet még olyan fakezűeknek is találni a megfelelő erőt, mint én.
Annyira fékezhetetlen szilaj gép lett, hogy a gazdája meg is reccsentette az elejét :)
http://riga.dwo.hu/rigas/resize.php?tag=zoli-ozd&pic=Imag0006.jpg&width=800&msg=rg
http://riga.dwo.hu/rigas/resize.php?tag=zoli-ozd&pic=riga4.jpg&width=800&msg=rg
Ez mondjuk miniriga vázban van, de elég zömök kis gép lett :)
Sziasztok tud nekem valaki észszerü magyarázatot adni arrol hogy miért volt jó a német mérnököknek a kuplungot ara a ki****ot fötengelyre rakni
csak mert nekem tegnap gondolt egyet és leszaladt
a baj az hogy kb 8km jöttem vele igy
remélem nem mart bele a főtenglybe
na mindegy csak mérges voltam
Én Pony Rometet láttam 125ös blokkal valamelyik hirdetési oldalon. :)
Köszi, igen a tűszelep volt szar. Pedig többször megnéztem, összenyomott állapotban levegőt sem engedett át. Csere után jó lett, bár az úszót találomra állítottam be, még meg kell nézni.
Tegnap meg kiégett egy biztosíték! Ahogy beraktam az újat, már dobta is ki. Rájöttem, az előző tulaj által "jól leszigetelt" dudakábel okozta a zárlatot. Szép...
Jah! Valaki nem jön most hétvégén Keszthelyre Moto-Rock fesztre?
Már a 170 is sztem kérdéses mert nekem is kb 58 as dugo vant bent és az is kb 160ccm (ETZ150) és ennél nagyobbra furni se lehet hiszen nem marad semmi persely... a perselyt + nem lehet kihuzni mint a simsonál mert válla van kívül ahogy az ALU öntvény körbe veszi
Hát nyilván csak 170 ig lehet fúrni vagy hogy van,de nekem a ts150esem,az 57,5es a legnagyobb dugó bele és az van benne,így olyan 155-160 közt lehet kb,de nem tudom 160nál nem nagyobb enyém.több már nem is lehet.
Ha kopott a gép,akkor ezzel megnő a fogyasztás is??
Vas megyében azaz Szombathelyen, szocimotoros találkozot szervezünk. Akit esteleg érdekelne dobjon 1 mail-t az elektroosztro@freemail.hu ra vagy IWIW-en , MYVIP-en Osztrosits Mihály néven + talál.
Egyenlőre csak 1 spontán hipermarket parkolós összeröfenésről van szó, messzebről nem tudom megéri e eljönni de akit érdekel írjon.
A fórumot nem nézem mindig ugyhogy inkább mail!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|