hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 02. péntek 
Zsigmond

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

chevy001
válasz erre | email2006-08-29 11:35:46
Ezt nem gondoltam volna
sorszám: 14865 (60749)
(előzmény: rebel56, 2006-08-29 11:30:58)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-08-29 11:30:58
Igen, 5 sebességes. Olajszivattyúsat itthon valószínűleg nem fogsz kapni. (egyébként a bal oldali dekniben a szivattyú, a légszűrőházat fedő oldalidom alatt pedig az olajtartály)
sorszám: 14864 (60748)
(előzmény: ZéDé, 2006-08-29 11:03:16)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-08-29 11:04:47
Van olajszivatyús????
sorszám: 14863 (60746)
(előzmény: ZéDé, 2006-08-29 11:03:16)

 
 
ZéDé
válasz erre | email2006-08-29 11:03:16
Kösz az infót 150-s az 5 sebbességes?
Megtudom különböztetni a keverékes és az olajszívatyús változatot? és ha meg miről? és a 12,5le-t és a 15,5 le-t hogy tudom megkülönböztetni ? látszik kivülről?
Válaszod előre is köszönöm.
Üdv ZéDé.
sorszám: 14862 (60745)
(előzmény: marcee, 2006-08-28 22:41:09)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-08-29 09:31:26
Aki még nem látta nézze meg
nekem teccett:

http://drbike.hu/alapitvany/files/alapitvanymotoros768.wmv
sorszám: 14861 (60742)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-29 09:23:30
Vagy a rossz kulcsállás ami leszívta az akkut az tette tönkre a trafót.

Ha tartósan álló motornál is rajtahagyod a gyújtást akkor a töltéstől függetlenül is tönkremehet a trafó.

Személyszerint csak töltés miatt sohasem szoktam kikötni az akkut.
Hondámon még bikázni is szoktam, de persze ahogy ezt Zapkörte mondta, kockázatos. Viszont én abból indulok, ki, hogy a töltőm a generátorhoz nagyon hasonló jelet ad ki egy buta elektrónika nem tud különbséget tenni.
Ami miatt kockázatos, mert egyes gagyi töltőkben nincs se komoly áram, se feszültség korlátozás, ezért meg tud szaladni a feszültség, ami viszont már káros az elektronikára. Ezért van minden leírásban az, hogy a töltés közben le kell venni az akkut, mert nem tudhatják milyen vacak töltőt akarsz rátenni. A trafó nem igazán számít elektrónikának, de ha álló motornál feszültséget kapcsolsz rá akkor elég nagy áramok folynak rajta, hiszen arra tervezték, hogy elég gyakran megszakítsák rajta az áramot. Ha ez nem következik be a legjobb trafó is leéghet.
sorszám: 14860 (60740)
(előzmény: ADDI, 2006-08-29 09:10:02)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-08-29 09:10:02
Köszi a választ. Nos, én magam jobbára tisztában vagyok a töltés alapszabályaival, ám az a szerencsétlen helyzet állt elő, hogy a vizsgahelyen rossz kulcs állás miatt lemerült az akkum, amit újratöltöttek (ott kellett hagynom a vasat 3-4 órára). Kiszerelés, vagy saru eltávolítás nyomait nem láttam, ám ezt csak otthon tudtam megnézni, miután hazatoltam a gépet. Kiderült, hogy a trafóból egy sötét, barnás-feketés szurokszerű valami folyt ki. Csere után azonnal jó lett minden. Gondolom, a töltés vágta haza, mert előtte semmi baja sem volt.
sorszám: 14859 (60738)
(előzmény: Keri, 2006-08-29 08:49:58)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-29 08:59:47
Annyit tennék hozzá, hogy akkutöltőről bikázni gyújtás, fesszab stb. elektronikát is tartalmazó gépeket nem nagyon érdemes. (Én már szívtam e miatt.)
sorszám: 14858 (60736)
(előzmény: Keri, 2006-08-29 08:49:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-29 08:49:58
Hivatalosan nem.
Gyakorlatilag semmi gond nem lesz.
Gondolom nem rákapcsolt, gyujtással akarod tölteni, mert ha tartósan rajta vagy a gyújtás álló motornál akkor amúgy is károsodhat a trafó és a generátor a töltőtöl függetlenül is.
Amúgy nem áll semmiből lehúzni az egyik sarut, már csak a zárlat elkerülése végett is.

Ha pedig az érdekel, hogy a lepukkant akkura ráteszed a töltőt, és úgy akarod beindítani, annak semmi akadálya, csak ne menj messzire, mert könyen leállhat és töltő hiányában nem biztos, hogy beindul :)
sorszám: 14857 (60735)
(előzmény: ADDI, 2006-08-26 09:21:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-08-29 08:10:34
Azért olyan csapágyat nem tennék be.
A C3 nem a minőséget jelöli, hanem az illesztesi hézagot, ezen keresztül pedig a csapágy optimális üzemihőmérsékletét és megengedett maximális fordulatszámát. Ha a surrogó orosz csapágy a nagy hézag ellenére nem fog nagyobb hőmérsékéletet elviselni, mert a surrogás az biza súrlódásra enged következtetni ami fokozott melegedéssel jár, azaz nem bír akkora fordulatot, vagy hőmérsékletet.

A mai modern, jóminőségü csapágyak, a precíz kidolgozásnak (és a jó ötvözeteknek) köszönhetően kevésbé súrlódnak, ezért nagyobb fordulatot és hőmérsékletet viselnek el gond nélkül kisebb hézaggal. Ezért szüntették meg a C4-es csapágyakat, mert a mai C3-asok megfelelnek a régi C3-as és C4-es paramétereinek egyaránt.

Persze ez nem a gagyi orosz csapágyra vonatkozik ami surrog, hanem az SKF, FAG... és társaira.
sorszám: 14856 (60732)
(előzmény: Vinutta, 2006-08-27 00:58:25)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-08-28 22:41:09
Hi!

Természetesen a 150es jobb. :)
Nekem gyárilag 125ös volt, majd átalakítottam 150esre. Gyorsulásra kb egyforma, viszont 150es jobban bírja az 5.-et ellenszélben, nyomatékosabb. Fogyasztás egyforma(azonos sebeséghez kisebb gázt kell húzni a 150esen).
Érdemesebb 150eset venni.
Ha kérdés van írj.
sorszám: 14855 (60729)
(előzmény: ZéDé, 2006-08-28 20:56:39)

 
 
ZéDé
válasz erre | email2006-08-28 20:56:39
Üdv. mindenkinek!
A segítségetek kérném, abba hogy szeretnék egy mz-t venni csak nem tom , hogy melyiket vegyem a 125-t vagy a 150-t.
Tudni szeretném, hogy a 125 és a 150-s mz etz (banán tankos) melyik megy jobban?
Érezni azt a 25ccm-t?
Melyiket érdemesebb megvenni?
Mivel jobb egyik a másiknál?
Ha van valami informácó a számomra akkor azt még légyszíves írjátok ide plusszba, hogy had okosodjak ezen a téren is:)
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv ZéDé.
sorszám: 14854 (60720)

 
 
wolfblind
válasz erre | email2006-08-28 18:55:21
üdv!

Ezt letöltöttem, de még mindig nem tudom pontosan ,hogy kell. Le kell szedni a kuplungkosarat ill. a berúgótengelyt is vagy, hogy kell?
sorszám: 14853 (60716)
(előzmény: Keats, 2006-08-27 23:06:57)

 
 
bokxyy
válasz erre | email2006-08-28 17:49:28
Helló!
Azt szeretném megkérdezni, hogy valakinek nincs-e egy etz 125 blokk eladóban nem baj ha rossz állapotban van motorikusan csak meg legyen minden alkartész henger,dugó, gyűrűk,+ karbi de nem muszály???!!
E-mail:bokxyy@freemail.hu
sorszám: 14852 (60713)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-08-28 16:30:50
Köszi marcee!
sorszám: 14851 (60707)
(előzmény: marcee, 2006-08-27 23:45:59)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-08-28 14:43:46
A C3 jelzés a csapágyon azt jelenti hogy laza illesztésű, ezért érzed úgy, mintha kotyogna. A hőterhelésből adódó tágulás kigyenlítése végett kell ez a lazaság, szóval főtengelycsapágnyak emiatt rakják a C3ast, szóval nem véletlenül!!
sorszám: 14850 (60702)
(előzmény: Somebody, 2006-08-26 16:32:49)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-08-28 12:06:23
Hi!
Lenne egy kérdésem, ts 250/1nél mekkora legnagyobb tólméret amit még szorulás nélkül bír, aminek még elég a hűtés?
Olvastam valahol, h a trabant dugót már nem lehet belerakni, mert akkor már elfogy a persej. Ez tényleg így van?
sorszám: 14849 (60697)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-08-28 11:27:07
Hi!

Le kell szedni a kuplungot, azután hozzáférsz. Ehhez kell egy lehúzó, amit megvehetsz bármelyik mz-s boltban. A berugófogasív szétválasztható a tengelytől, csak nem ott a helyén, hanem kivéve.
Amire érdemes figyelni hogy összerakásnál a rugó meg legyen feszítve eléggé, különben nem fog feljönni a kar. Asszem kétszer át kell forgatni, akkor a jó.
A fordulatszámmérőhöz asszem nem árulnak is fogaskereket, de bontásból lehet szerezni. Lehet azért vették ki mert a seeger gyűrűt letolta onnan és olyankor összeér a kuplungkosáral.
Ha van kérdés szólj.
sorszám: 14848 (60696)
(előzmény: wolfblind, 2006-08-27 22:39:31)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2006-08-28 10:46:31
Csáó.Könnyen észreveszed.
1,mint már mondták benzinszagú higabb az olaj.
2, szaporodik.
3, elméletileg észrevehetően csökken a teljesitmény.
Cseréld ki mihamarabb.
Remélem segitettem.
sorszám: 14847 (60695)
(előzmény: Somebody, 2006-08-27 15:43:29)

 
 
fater
válasz erre | email2006-08-28 09:05:17
Sziasztok! Eladom feleslegessé vált OPTO jeladós ETZ tranzisztoros gyújtásomat. Könnyen beszerelhetö! 10 ezer forint vagy új kipufogó is érdekel cserébe. 20/956-1044
sorszám: 14846 (60685)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-08-28 08:20:01
Nem nem pörög melegen mint a barom,csak ha a karbival úgy szabályozom,hogy nyisson a súber,akkor pörög mint a vadállat,de alapjáraton jó,csak pöff,pöff,pöff,elég jó,csak elszíneződik az alkatrész,de a simsonomban is,akkor azt mondjátok,milyen olajat töltsek ts125-be????és akkor olyat nyomatok,lehet hogy azzal nem színeződik el.
sorszám: 14845 (60683)
(előzmény: Vinutta, 2006-08-27 23:07:27)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-08-28 08:19:08
Hello!

Még újra megkérdezem hogy biztos legyek a dolgomban...most furattam a (ETZ250) hengert 3-dik túlméretre (70,5). Magyar dugót vittem mintának a cégnek,ahol furattam, arra 70,46 mm volt írva. Így ha 70,5 a henger akkor megvan a 0,04 illesztés. Az a gond hogy mivel sok rosszat halottam a magyar dugókról vettem egy törököt. Megmértem tolómérővel mind a kettőt, 70,5 mm mutatott a mérő, mert csak tized mm-ig mér. Mind a két hengert gyűrűvel együtt belepróbáltam a hengerbe, és mind a kettőt meg lehet egy picit mozdítani a hengerben, a felső holtponton és az alsón is, ennek így kell lennie? (Azt tudom hogy a jó dugó valamennyire kúpos.)

Szerelt állapotban már jobb lesz a helyzet (amikor fenn lesz a hajtókaron a dugó), akkor már nem fog ennyit mozogni oldalirányban?

Előre is köszi!


sorszám: 14844 (60682)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-08-27 23:45:59
Hi!

Nyugottan be lehet hajtani a csavart, csak leehtőleg 8.8-as legyen. Nem fog tönkremenni semmi.
sorszám: 14843 (60676)
(előzmény: Keats, 2006-08-27 23:11:46)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-08-27 23:11:46
Hy márkatársak !
Hogy a viharba lehet levenni a generátor forgórészét(rotor)a főtengely jobb oldalárol , azt tudom hogy van benne M10-es menet meg a főtengely végében is van .De attól tartok hogy ha belehajtom az M10-est a furatba akkor a magmérete(8mm)miatt tropára teszem az M8-as mentetet a főtengely végén!
Arre kérnék válaszokat hogy ti hogy a viharba veszitek le a forgórészt?
Köszi Keats
sorszám: 14842 (60672)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-27 23:07:27
Hát ha benzinszagú az olaj, az elég rossz :)

Én a helyedben gyorsan megszmeringezném Ám:)

Nem pörög melegen, mint a barom?
Szerintem az alkatrészeknek nem árt éppen egy kis plusz olajozás :)

Vince
sorszám: 14841 (60669)
(előzmény: Somebody, 2006-08-27 15:43:29)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-08-27 23:06:57
Hy wolfblind!
Nézd meg jobb oldalon lent a friss letöltések legfelső sorában az etz 125 150 alkatrész katalógust!Ez 1 összeállítási rajzokat is tartalmazó doc. amit én küldtem be az ilyen dolgok megnézésére!Megtalálod a válszt a robbantott blokk ábrán!
Keats
sorszám: 14840 (60668)
(előzmény: wolfblind, 2006-08-27 22:40:43)

 
 
wolfblind
válasz erre | email2006-08-27 22:40:43
Képek ott vannak a közbeszúrt címeken segítség gyanánt.
sorszám: 14839 (60667)

 
 
wolfblind
válasz erre | email2006-08-27 22:39:31
üdv mindenkinek!

Berúgókar rugót akarok cserélni ETZ150-en.
Ahogy a képen látható idáig leszedtem mindent, utána hogyan tovább? A berúgótengelyt ki lehet húzni, a félig fogazott rész(berúgófogasív) az egybe van a tengellyel vagy ki kell szedni a kuplungkosarat is, hogy a rugót ki tudjam szedni? Kell hozzá kuplungfogaskerék lehúzó?
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/060827/100_1409_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/060827/100_1409_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]

A másik dolog a fordulatszámérő kihajtás nem megy, mert a kihajtáson nincs fogaskerék, ide milyen kell?
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/060827/100_1410edit2_www.kepfeltoltes.hu_.gif][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/060827/100_1410edit2_www.kepfeltoltes.hu_.gif[/img][/url]
sorszám: 14838 (60666)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-08-27 21:42:26
Na tuningolom az etézét. majd küldök képet ha kész lesz nagyon fasza lesz azt eláruilom.
sorszám: 14837 (60660)

 
 
ZéDé
válasz erre | email2006-08-27 21:10:22
Üdv. mindenkinek!
A segítségetek kérném, abba hogy szeretnék egy mz-t venni csak nem tom , hogy melyiket vegyem a 125-t vagy a 150-t.
Tudni szeretném, hogy a 125 és a 150-s mz etz (banán tankos) melyik megy jobban?
Érezni azt a 25ccm-t?
Melyiket érdemesebb megvenni?
Mivel jobb egyik a másiknál?
Ha van valami informácó a számomra akkor azt még légyszíves írjátok ide plusszba, hogy had okosodjak ezen a téren is:)
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv ZéDé.
sorszám: 14836 (60659)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-08-27 20:40:17
Hali! Valakit nem érdekell egypár ETZ és TS 250 gyári új alkatrész? Láncvédő bakelit,hardi gumi,dugattyú gyürűvel 1 túlméret,szívócsonk!
sorszám: 14835 (60654)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-08-27 19:31:26
Üdv mindenki! MZ ES 250/2 felújításból megmaradt 2 blokk, mindkettőben tökéletes a váltó, és a 2 fél motortest! Van még egy bal oldali dekli is, berúgószerkezettel együtt!! Meg pár apróság, dinamó forgórész, sebeségmérő meghajtás stb.. Akit érdekel írjon! Henger, hengerfej sajnos nincs..

mail to: simson11@msn.com

ThUnDeR


sorszám: 14834 (60648)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-08-27 15:43:29
Köszi a válaszokat!
még egy kérdés,milyen lesz az olaj,ha a szimeringnél ereszt?és benzin kerül bele???lehetséges?
elszinezhetni az alkatrészeket ez??
mert nekem elszinezi az olaj.barnás rozsdás színűre
sorszám: 14833 (60640)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-08-27 00:58:25
A C betű a kidolgozottság fonomságát jelöli a caspágyaknál, és igaza van tanult kollégámnak, ha nagy pontosságút teszel be, úgy meg szzorul, ahogy elő van írva :)

Amúgy szerintem nem gáz, ha nem C-s, csak jobban fog surrogni. Van valami Ruszki csapágy, asszem ilyen 200 HUF körül, az a legolcsóbb és C-s is.
Na az ha meghajtod, mint Zinger a találmányát, úgy surrog, mintha fel akarna szállni a gép :D

Vince
sorszám: 14832 (60626)
(előzmény: Somebody, 2006-08-26 16:32:49)

 
 
Peti
válasz erre | email2006-08-26 21:06:23
Ne tedd!
Nem véletlen jelölik a minőséget a gyártók.
Az a kotyogás sem véletlen, majd a hőtágulás csökkenti, nameg a tengelynek sem árt egykis "rugalmasság".

Szerintem...
sorszám: 14831 (60622)
(előzmény: Somebody, 2006-08-26 16:32:49)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-08-26 16:32:49
Mi van,ha a C3-as csapágy helyett sima csapágyat rakok???nekem a c3-az olyan fura,olyan mintha már kilenne.kezembe fogok,a belső gyűrűn,rángatom,és mintha kotyogna ennyire természetes a lazaság a c3-as FAG-nál?????
sorszám: 14830 (60619)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-26 15:06:09
Egy ottó motor üzemi hőmérséklete 85-90 fok körül van a hengerfejen mérve. Amúgy szerintem tök felesleges ehhez elektronikát csinálni, rá kell tenni egy pattanóbimetállos hőgombát (pl. amivel az elektromos hűtőventit szokták bekapcsolni), oszt kalap.
sorszám: 14829 (60615)
(előzmény: tams9, 2006-08-26 14:56:23)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-08-26 14:58:58
Ja a 4 LEDes hőmérő kapcsolását elfelejtettem linkelni
http://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?fn=13b2f0f238adac74ac6d0cc06ab64fa6.gif&orig_fn=4ledes.GIF
sorszám: 14828 (60613)
(előzmény: tams9, 2006-08-26 14:56:23)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-08-26 14:56:23
nos
Először is ha különböző kapcsolási rajzok érdekelnek akkor www.kapcsolasirajz.lap.hu ezen belül van egy link http://bss.freeweb.hu/ ami szerintem az egyik legjobb.
itt van egy jó hőmérő kapcsolás, ami megépíthetetlen, mert az alkatrészeknél 1-el több érték van megadva plusz állítólag lehetetlenség hozzá megfelelő ic-t kapni. pedig marha jó lenne, na mindegy.
Úgyhogy én arra gondoltam, hogy csak valami olyasmit csinálok ami azt jelzi egy LED segítségével, hogy elérte az üzemi hőmérsékletet (amit eddig még senki nem árult el, hogy mennyi is pontosan)például ezzel a relés hűtőventillátor kapcsolással.
http://www.freeweb.hu/bss/rajzok/hutes.gif
http://www.freeweb.hu/bss/rajzok/hutes2.gif
viszont legjobban egy olyannak örülnék mint amilyen a Wartburg hőmérője. 4 ledes
Erre is találtam egy kapcsolást ezzel csak az a baj, hogy nincs rajta a thermisztor amivel szerintem meg lehetne oldani egy stabIC vezérlését. Viszont nem tudom, hogy mekkora értékű ellenálások kellenének meg, hogy hogy lehetne jól kalibrálni.
Aki esetleg a tervezés részéhez is ért az segíthetne.
És csak, hogy ne a kötözködés menjen továbbra is(Zapkörte) elárulom, hogy nem megragadás ellen kellene, hanem egyszerűen csak a design és a saját fejlesztés öröme miatt kellene.
Üdv
sorszám: 14827 (60612)
(elözmény: Tuller, 2006-08-25 17:49:54)

 
 
Peti
válasz erre | email2006-08-26 10:33:38
Ha a gyújtás ki van kapcsolva, akkor a fesszabon és a DF-szálon nincs feszültség, és a fesszab ellenállásain keresztül gyakorlatilag testen van.
De ezzel semmi gond, mert ekkor a szénkeféken is test van (mindkettőn) vagyis nemtörténik semmi.
sorszám: 14826 (60606)
(elözmény: Tuller, 2006-08-18 22:28:43)

 
 
Peti
válasz erre | email2006-08-26 10:26:37
Ha összeérne, akkor már nem menne a gép.
A nyiszogó hangot a szénkefék surlódása adja szerintem :)
sorszám: 14825 (60604)
(elözmény: Tuller, 2006-08-23 09:29:09)

 
 
Peti
válasz erre | email2006-08-26 10:22:13
Szerintem egy ügyes esztergályos megoldja...
sorszám: 14824 (60603)
(elözmény: Tuller, )

 
 
Peti
válasz erre | email2006-08-26 10:20:11
Ha a motor nincs gyújtáson, akkor NEM!
Ha gyújtáson van közben, és a megszakító zárva van, akkor a trafó elszállhat (de ez töltés nélkül is igaz), ha gyújtáson van, és amegszakító nyitva van, akkor a kondi durranhat el.
Ezenkívül a fgesszabályzónak lehet még baja.
sorszám: 14823 (60602)
(előzmény: ADDI, 2006-08-26 09:21:18)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-08-26 09:21:18
Urak! Előfordulhat-e a gyújtásrendszer bármely elemének károsodása, ha az akkumulátort úgy töltik, hogy nem szerelik ki a helyéről és nem iktatják ki a rendszerből?
sorszám: 14822 (60601)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-25 22:46:09
én csak azt akarom, hogy mondja ki, hogy "teljesen értelmetlen, csak a csicsázás kedvéért" :-)
sorszám: 14821 (60594)
(előzmény: Kobra1, 2006-08-25 22:07:21)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-25 22:15:41
A megszorulás határán lévő dugattyúnak jellegzetes hangja van, inkább ezt próbáld megismerni valahogy.
sorszám: 14820 (60593)
(elözmény: Tuller, 2006-08-25 17:49:54)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-08-25 22:07:21
Zápkörte.... :)
megint hozod a formád!?
sorszám: 14819 (60592)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-25 20:46:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-25 20:46:09
Meg szabad kérdezni, miért jó a hőmérő egy léghűtéses motoron? Ha túlmelegszik, mit csinálsz vele, legyezgeted? És ha túlhűl, akkor meg dörzsölgeted, hogy felmelegedjen? :-)
sorszám: 14818 (60587)
(elözmény: Tuller, 2006-08-25 17:49:54)

 
 
jencsika
válasz erre | email2006-08-25 20:32:34
Sziasztok!
Van egy csomó eladó alkatrészem ETZ- 125-höz. A henger tuningolt, metálkék.
Ha valakit érdekel szóljon!!!
sorszám: 14817 (60586)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-08-25 19:52:58
Hello!
Sürgősen egy gyári vagy török, nem magyar gyártmányú! 70,46 -os (3-dik túlméretes) ETZ250-hez való dugóra lenne szükségem, aki ismer valakit aki foglalkozik ilyesmivel, vagy ismer valakit akinek van kérem írja meg nekem!
Előre is köszönet!
sorszám: 14816 (60585)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu