:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
beállitod ugy a fötengelyt hogy a megszakito maximális nyitása 0.3-0.4 mm legyen. utána felsö holtpontra állitod, órával, vagy akármivel mérve hátrafelé forgatsz a fötengelyen a kívánt értékig. Ekkor kell nyitnia a megszakitonak. ezt ugy tudod beállitani lámpával, hogy a megszakitót egy kapcsolonak iktatod be. Ugy kell játszani vele hogyéppen pislákoljon a lámpa. én mindig igy szoktam és müködik.
Amúgy addig pörög rendesen minden sebességben?
mzzzz
Hello!
A kérdésem az, hogy ETZ250-esnél természetes hogyha a megszakító kalapácsát nem kiséri végig a bütyök, és a bütyök egy részen a levegőben összezárva lógnak a megszakító érintkézői (lehet hogy hülye kérdés) de nem sikerül beállítanom a gyújtást, mindig csak utógyújtást sikerül beállítanom, pedig lépésről lépésre a szervízkönyvben leírtakat követem, indikátorórával rendelkezem és vizsgálólámpával is, de nem megy a dolog.
Kérlek segítsetek!
Sziasztok!
Légyszi, segítsen vki! A máskor kifogástalanul működő 150es EZT-m elkezdett olyan vicces dolgokat csinálni, mint például 90km/h körül fulladozni, (vagy le is fullad) mintha kifogyott volna a benzin, pedig az van bőven! A benzincsap nemrég lett kipucolva, tehát elviekben kapnia kell benzint! Mi lehet akkor a hiba?!
Üdv.:Zoli
A blokk ugyanaz, csak nincs meg a lyuk az öntvényben a fordulatszám hajtásnak. Tehát mégsem ugyanaz.:)Szóval nemigen lehet rátenni a ford.számmérőt.
A műszaki 3500ft körül(ez a hatósági ára) van a közlekedési felügyeletnél, de pl az autóklubnál 8500!!!
Holnap ,azaz szept. 02 -én dunakeszi és fót megrendezi sokadjára a fóti veterán versenyt,és felvonulás.
Cim: Repülőtéri út. ( a Fóti útról ha pestről jössz jobb oldali utca dunakeszi végén) (itt van a Sweet Point is)
a programok kb.:
10:00 első futam. sok sok kategória
12:00 második futam.
pár óra múlva eredmény hirdetés
és utánna felvonulunk dunakeszin.
közben vásárlási lehetőségek( pólok, ... stb. bűfé),és zenekar is lesz.
ha a klubból jön vki ,és nem tudja hol hol van helyileg, akkor én szivesen kimegyek elé dunakeszi határába.
06-30/976-72-42 es számon vagyok elérhető.
lesznek autók is. és katonai járművek is szoktak lenni. És minden ami egy ilyen programmal jár!
Szeretettel várunk mindenkit!
Köszi az infót megint okosodtam e téren:))
De maga a blokk belseje ugyan az nem?
125-sre mennyi a müszaki stb.. (ezek a kötelező dolgok) mennyibe kerülnek?
Válaszod előre is kösz.
Üdv ZéDé.
Akkor visszateszem bele az eredetit, de azt meg a gazdája a sok ki-be csavargatástól szétb***ta. Ezért cseréltem le. Őőőő... Én a szivató dugattyúról beszélek ám, nem arról ami a powert adja :)))
Én is voltam, annyira fantasztikus idő van, hogy majdnem lefolyt rólam a dzsekim a lámpánál, jól megizzadtam, viszont a Lágymányosi-hídon meg pont emiatt fáztam, mint a kutya.
Bambi, remek lett a gép, amit most hoztam el tőled!
A kuplungot mondjuk eléggé fickósra sikerült, tökig behúzva is kúszott előre a gép a pirosnál, és alig birtam kivenni sebességből, de aztán finomhangoltam :) meg a lábtartó is lötyög, de majd meghúzom, ha szerszámközelben leszek! :)
Az előbb egy ÓEIÁSIT motoroztam!!! A gép tán még sose ment ilyen jól. Ha tehetitek mennyetek ti is, erre felénk fantasztikus idő van!!!!!
Akkor az a gond4 egy a TS dugattyú nem jó az Etz-be, kettő az Etz 125-be 100főfűvóka kell a ts 125 ben csak 87 a fővúvóka átmérője! Egy ik haveromnak is az ETZ-be TS dugót tettek és nem akart kipörögni az istenért! Amint kicseréltük jó lett!
A hír igaz! :-)))
üdv:
mzzzz
Milyen motorod is van?
Jó lenne azt tudni, hogy milyen a fúvóka mérete (a szélére ráírt szám) mert volt már hogy felcserélték a szivató és főfúvókát amitől persze hogy nem megy normálisan a motor.
Élesebb a berregés hangja, ez általaában a túl sok üzemanyagot jelenti, de persze csomo mondennel összekeverhető...én is csak a saját motorjaimon tudom megkülönböztetni.
A 250-es ETZ-k 4 felömlősek???ilyet halottam,vagy csak kamu?
Várj egy picit!! Most jut eszembe cseréltem fúvókát is meg szivatódugattyú gumit is! És egy TS125-ös fuvókáját raktam bele a TZ kariába. Öhhh... Lehet nem egy méretűek??? Ja meg a dugó is abból való... Upsz... De eddig jó volt!
Aha értem akkor 89-től van az új lámpás etz igaz? Nincs valahol ilyen típúsköny etz-kről?
Akkor összefoglalom a de luxe jellegzetességeit::: a magas kormány, fordulatszámmérő,és ennyi??
De luxe az jobb mint a sima?
De ugyan annyit megy a de luxe mint a sima nem?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv ZéDé.
Ja az alábbi dolgok kis etz-re érvényesek.
Szeritem az már kanuni etz aminek szögletes lámpája van elöl.
Ha az indexekre, meg a hátsó lámpára gondolsz, az 90es évjárattól szögletes.
Aztán van a standard meg a delux.
A standard különbözik abban hogy:
-nincs fordulatszámmérő, ebből következik hogy a gyujtáskapcsoló a ford.számmérő helyén van, más az óratartó, nincs a blokkban kihajtása az órának.
-nicsennek festve: a blokk oldaldeknik, a hátsó kerékagy, a felső villakifli
-hátul nincs kapaszkodó (jó bénán is néz ki szegény)
Ezen kívül láttam már standard-ot elektronikus gyújtással, holott az ugyanolyan évjáratú(87es) delux-omon megszakító van. Úgyhogy sok logikát ne keressetek!
Nem füstöl,nem rángat. A kemény járás alatt mit értesz?? A többi dolgot megnézem! Köszi
Én nem kövezlek meg mert nekem is tetszenek a Pannoniák főleg azért mert nekem is van egy 60as TLF :)))
De az MZ az mindent visz:)
Én nem kövezlek meg mert nekem is tetszenek a Pannoniák főleg azért mert nekem is van egy 60as TLF :)))
De az MZ az mindent visz:)
Inkább úgy hangzik mintha sok üzemanyagot kapna. Fúvóka méretet ellenörizd, valamint a szivató tömítettséget, ha rendben vannak akkor told lejebb a tút egyel és a levegő csavarral kalibráld újra.
Nem füstöl? Esetleg nem kemény a járása ilyenkor? Vagy nem rángat?
Hekm me helyett help me!! Bocsi
Üdv! Lenne egy kérdésem: Ahogy bemelegszik a motor,úgy elvileg változik az alkatrészek hőmérséklete és ezáltal a méretük. Nah, előfordulhat az,h kopott a hengerem és amíg bemelegszik (úgy kb 2-3km-en) utánna 5dikben nem akar menni 70nél jobban?? Mert ez van vele. Megyek 100al már és egyszercsak elkezd lassulni és 70 lesz a vége 5ben. Hekp me!!
Hali! Nem kimondottan jelent magas kormányt a Delux kivitel! Volt alacsony és magaskormányos kivitel, a fordszámmérő és a krómozott tankbetét jelentette a Luxust!
Lehet, hogy megköveznek itt, de nekem a Pannoniak es a csaptankos Jawa is nagyon tetszenek.
Heló Peti. Először is: nem MZ-TS Trophy, hanem MZ-ES a Trophy , másodjára nem négyszögletes lámpás, mert ennek is kör lámpája van csak a lámpafej négyszögletes. Négyszögletes ETZ hátsólámpáról van szó ami asszem 89-től volt az ETZ-ken, a különbség annyi a kettő között,hogy a kör hátsólámpás 125-ös ETZ-nél testet kapcsol a fékdobban lévő kapcsoló, a négyzetesnél pedig pozitívot a rugós kapcsoló ami már nam a fékdobban van, hanem a vázra van erősítve. Így a két lámpát felcserélni nem is lehet egy az egyben kell egy kicsit gépészkedni vele de megcsinálható. Tudom, mert öcsém ETZ-jén is átalakítottuk.
Nem minden ETZ-n van fordulatszámmérő, a sima típusban a fodulatszámmérő helyén agyújtáskapcsoló volt.
És az egyetlen négyszögletes lámpás MZ az a MZ-TS Trophy ami úgy néz ki, mint egy nagyranőtt simson schwarble.
Már megint félreértitek egymást!
Zapkorte a 3. dugattyúgyűrű pozícionáló stiftére gondolt a dugattyún, nem a hengertőcsavarra. :DDD
Nem mindegyiken van. Van olyan, ahol gyújtáskapcsoló van a fordulatszámmérő helyén.
CSatlakozom, jól beszélsz
Namégeccer!! :) Szóval 251-es etz-hez keresek "sztendert" másképp nemtudom leírni, ami középen van. Szóval nem az oldaltámasz :) Ha van valakinek, és viszonylag olcsón megválna tőle, akkor vevő lennék rá! Szerintem jó a 250-esé és a 125-ösé is, bár ebben nem vagyok biztos, ha valaki tud erről, kérem tájékoztasson! levcím: Symon@007.hu
De minden etz-n van fordulatszám mérő gyárilag nem?
De van úgy mond négyzetes lámpás etz nem tom hogy mi a neve annak a fajta lámpa búrának?, meg van a rendes kör alakú lámpás etz.
Hy ZéDé!
Az etz és a ts-eknél is a de lux fordulatszámmérőt és magasított kormányt jelentett!A lámpaváltást nem tudom ,én még nem láttam gyáriba négyzetlámpást az hallottam hogy volt aki wartburg lámpát tett rá ,de látni nem láttam ilyet se!
Keats
Köszi Zapkorte!
Re a másik 3 úgy meg van húzva hogy nem fog lejönni !De ha elkezd kifujni a hengerfej mellett v erővesztése lenne akkor természetesen le veszem és kiveszem a törött darabot!
Keats
Én is meg vagyok elégedve a Ts250/1esemmel. Egyszer kell jól összerakni és nem fog cserbenhagyni. Gondolok én itt a sokak által (el)átkozott 6V-os elektromos rendszerre. :))) Ja és szerintem a formája üti a 250es ETZ-t.
Üdv mindenkinek.
Etz 125 és 150-ek között mikor volt a lámpabúra csere kerekről négyzet alakúra melyik évjáratúak ezek amiken ilyen lámpa van?
Honnan tudom megkülönbözteti, hogy egy etz125-150 de luxe vagy se? van ennek valami jelzése?
Miben különbözik a de luxe mint a sima?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv ZéDé.
Mit szóljak, ügyi vagy, csak aztán vigyázz, ki ne lazuljon az a harmadik stift, mert igen randa munkát tud végezni.
Lehet,h tudom orvosolni a problémádat.
Megnézem öregapámnál neki asszem megvan még a blokkja kompletten.
Ha meg van neki majd írok
Hali! Ez előbbi hozzászóláshoz én is csatlakozni tudok! Én nagyon megvagyok elégedve a TS-el! A héten már 360Km csavartam le vele esőben! Semmi gond nem volt vele! Annyi a gondom hogy kellene rá 150 hengerfej mert most csak 125-van rajta. Sajnos nekem egy rakat h.fejem van de mind 125. Esetleg valaki nem akar cserélni?
Üdv.: Laci
Hát igen, a TS-eket kezdik megint felfedezni.Most vettem meg nem régen, és azóta feltünt a városban még két kissebb is. Egyszerűen nekem ez a legszebb forma, amit szocimotorban láttam!!!
Hy Lacoska !
A hengertőcsavart a kis kezem törte el nem a kompresszió!
Keats
Nemtudom, de kb fél literre tippelem.
Csavard ki a nivó csavart és amíg ott nem jön addig kevés.
Mire vagy kívácsi? Azt tudom, hogy a TS 1 gyűrüvel 1 literrel többet fogyasztott mint kettővel, viszont a teljesítményben és nyomatékban nem éreztem változást, ebből gyanítom javulni fog a fogyasztás, de hogy menyivel azt nem tudom. Lehet hogy érdemes lenne csökkenteni az égéstér méretét ha már úgyis javul a tömítettség. Ezzel még teljesítmény növekedés is lehetséges lenne. A mostani benzinek ugyis jobbak mint amire tervezték ezeket a motorokat.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|