:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Az is rendben van! Nem tudom, lehet-e a baj másik forrása a levegő, mert a benzin részével nincs gond! Régebben is csinált ilyet, (70-ennél) de akkor a probléma megoldódott (úgy látszik csak egy időre) a benzincsap & a tank kitisztításával!
a benzincsapból tuti lefolyik a benzin, meg nemrég ki is lett pucolva!
A benzincsapból rendesen folyik, nincs valahol kicsit eldugulva?
Gyanítom, hogy vagy nem kap elég benzint (mondjuk ezen csodálkoznék ha tényleg így lenne), vagy pedig valahonnan több levegőt szív be, mint kéne neki! Ilyen lehetséges?
Eladó egy 24es BING karbi ETZ125/150hez 100km-t futott újszerű állapot. 150esre alakításhoz ideális precizebb és tartósabb mint a gyári!
12000- Ft
jól megy amúgy, (többel is mint 90;)) de miután egy ideig beállt 90re, elkezd fulladozni! Nem tom, mi lehet a baja továbbra sem..:S
Az említett rúd emmás, mint az emelőrúd.
Ha kicsit gondolkodsz, könnyen belátod, hogy ez átmenve a blokkon a másikoldalon kifelé nyomja a kuplung felső lapját, ezáltal, a rugók nem szorítják össze a lapokat, amik szétnyílnak, vagyis kiemel a kuplung.
Szóval ezen rúd hosszának változtatásával lehet a kuplung durvaállítását megoldani. Természetesen nem kell hosszabb rudat tenni bele, hanem a csavart/csavarokat a min a rudazat végei felfekszenek lehet állítani ki-be, ezzel változik az összhossz.
Emellet az emlegetett goló is számít, egrészt a hossznövelés, másrészt a surlódáscsökkentés miatt.
Nem esett ki onnan a kis golyó?Ott a csavarral próbáld meg a dúrva beállítást, majd a kuplungkarnál a kormányon finomítsd! (sztem csak kiesett a golyó belőle...)
Hello!
ETZ150-en sikerült széteszedni + összerakni a kuplungot, kuplung nagyon laza lett és nem lehet beállítani.
Tárcsákat sorrendben raktam visssza, a kuplungkosárban volt egy csavar(menet nélkül), amit sztem egyféleképpen lehet visszarakni. Jobb deknin van egy globoid menetes rúd, aminek a belső felébe van beaksztva a kuplung bowden, a külső felén lévő anya mit rögzít, mert bárhogy állítom sehogy se jó. Az átmenő rúdnak mi a szerepe vagy, hogy műkődik, mert teljesen kivehető(~20cm).
Mit lehetne csinálni?
Válaszokat előre is kössz.
üdv.: wolfblind
Hi!
Most lehet, h hülyeséget kérdezek.
A minnél magasabb oktánszámú benzin hamarabb begyullad, mint a kisebb? Tehát ha jól gondolom, akkor attol kezdene el kopogni a gép, ha magas oktánszámút nyomok bele?
Hi!
Az természetes hogy nem ér mindig a megszakító és a bütyök össze.
Az viszont nem az hogy csak utógyújtást tudsz állítani rajta. Véletlen nincs a forgórész és a bütyök közt egy alátét? Ha van vedd ki, majd próbáld meg beállítani. Ez engem nagyon megszívatott.
Mivel másnak sem szokott sikerülni még régebben írtam róla egy cikket (bár a cikkben 250 ETZ -ről van szó, a dolog univerzális, csak az értékek változhatnak), képekkel, meg minden:
http://szocimotoros.hu/hu/szerviz/49
Sztem ezalapján menni fog, de az előttem szólók is jól mondták.
INDIKÁTORÓRÁT HOL LEHET BESZEREZNI?
AZ ÁLÓRÉSZEN LÉVŐ KÉT CSAVAR AMI LEGFELLÜL VAN NEM LETT ÁLLÍTVA? EZ IS NAGYMÉRTÉKBEN BEFOJÁSOLJA A GYUJTÁSI IDŐPONTOT.
mármint ugy hogy a bütyök legnagyobb magasságánál legyen 0.3-0.4 a hézag
Lenne egy kérdésem a Ts250/1 -es is négyfelömlős?
beállitod ugy a fötengelyt hogy a megszakito maximális nyitása 0.3-0.4 mm legyen. utána felsö holtpontra állitod, órával, vagy akármivel mérve hátrafelé forgatsz a fötengelyen a kívánt értékig. Ekkor kell nyitnia a megszakitonak. ezt ugy tudod beállitani lámpával, hogy a megszakitót egy kapcsolonak iktatod be. Ugy kell játszani vele hogyéppen pislákoljon a lámpa. én mindig igy szoktam és müködik.
Amúgy addig pörög rendesen minden sebességben?
mzzzz
Hello!
A kérdésem az, hogy ETZ250-esnél természetes hogyha a megszakító kalapácsát nem kiséri végig a bütyök, és a bütyök egy részen a levegőben összezárva lógnak a megszakító érintkézői (lehet hogy hülye kérdés) de nem sikerül beállítanom a gyújtást, mindig csak utógyújtást sikerül beállítanom, pedig lépésről lépésre a szervízkönyvben leírtakat követem, indikátorórával rendelkezem és vizsgálólámpával is, de nem megy a dolog.
Kérlek segítsetek!
Sziasztok!
Légyszi, segítsen vki! A máskor kifogástalanul működő 150es EZT-m elkezdett olyan vicces dolgokat csinálni, mint például 90km/h körül fulladozni, (vagy le is fullad) mintha kifogyott volna a benzin, pedig az van bőven! A benzincsap nemrég lett kipucolva, tehát elviekben kapnia kell benzint! Mi lehet akkor a hiba?!
Üdv.:Zoli
A blokk ugyanaz, csak nincs meg a lyuk az öntvényben a fordulatszám hajtásnak. Tehát mégsem ugyanaz.:)Szóval nemigen lehet rátenni a ford.számmérőt.
A műszaki 3500ft körül(ez a hatósági ára) van a közlekedési felügyeletnél, de pl az autóklubnál 8500!!!
Holnap ,azaz szept. 02 -én dunakeszi és fót megrendezi sokadjára a fóti veterán versenyt,és felvonulás.
Cim: Repülőtéri út. ( a Fóti útról ha pestről jössz jobb oldali utca dunakeszi végén) (itt van a Sweet Point is)
a programok kb.:
10:00 első futam. sok sok kategória
12:00 második futam.
pár óra múlva eredmény hirdetés
és utánna felvonulunk dunakeszin.
közben vásárlási lehetőségek( pólok, ... stb. bűfé),és zenekar is lesz.
ha a klubból jön vki ,és nem tudja hol hol van helyileg, akkor én szivesen kimegyek elé dunakeszi határába.
06-30/976-72-42 es számon vagyok elérhető.
lesznek autók is. és katonai járművek is szoktak lenni. És minden ami egy ilyen programmal jár!
Szeretettel várunk mindenkit!
Köszi az infót megint okosodtam e téren:))
De maga a blokk belseje ugyan az nem?
125-sre mennyi a müszaki stb.. (ezek a kötelező dolgok) mennyibe kerülnek?
Válaszod előre is kösz.
Üdv ZéDé.
Akkor visszateszem bele az eredetit, de azt meg a gazdája a sok ki-be csavargatástól szétb***ta. Ezért cseréltem le. Őőőő... Én a szivató dugattyúról beszélek ám, nem arról ami a powert adja :)))
Én is voltam, annyira fantasztikus idő van, hogy majdnem lefolyt rólam a dzsekim a lámpánál, jól megizzadtam, viszont a Lágymányosi-hídon meg pont emiatt fáztam, mint a kutya.
Bambi, remek lett a gép, amit most hoztam el tőled!
A kuplungot mondjuk eléggé fickósra sikerült, tökig behúzva is kúszott előre a gép a pirosnál, és alig birtam kivenni sebességből, de aztán finomhangoltam :) meg a lábtartó is lötyög, de majd meghúzom, ha szerszámközelben leszek! :)
Az előbb egy ÓEIÁSIT motoroztam!!! A gép tán még sose ment ilyen jól. Ha tehetitek mennyetek ti is, erre felénk fantasztikus idő van!!!!!
Akkor az a gond4 egy a TS dugattyú nem jó az Etz-be, kettő az Etz 125-be 100főfűvóka kell a ts 125 ben csak 87 a fővúvóka átmérője! Egy ik haveromnak is az ETZ-be TS dugót tettek és nem akart kipörögni az istenért! Amint kicseréltük jó lett!
A hír igaz! :-)))
üdv:
mzzzz
Milyen motorod is van?
Jó lenne azt tudni, hogy milyen a fúvóka mérete (a szélére ráírt szám) mert volt már hogy felcserélték a szivató és főfúvókát amitől persze hogy nem megy normálisan a motor.
Élesebb a berregés hangja, ez általaában a túl sok üzemanyagot jelenti, de persze csomo mondennel összekeverhető...én is csak a saját motorjaimon tudom megkülönböztetni.
A 250-es ETZ-k 4 felömlősek???ilyet halottam,vagy csak kamu?
Várj egy picit!! Most jut eszembe cseréltem fúvókát is meg szivatódugattyú gumit is! És egy TS125-ös fuvókáját raktam bele a TZ kariába. Öhhh... Lehet nem egy méretűek??? Ja meg a dugó is abból való... Upsz... De eddig jó volt!
Aha értem akkor 89-től van az új lámpás etz igaz? Nincs valahol ilyen típúsköny etz-kről?
Akkor összefoglalom a de luxe jellegzetességeit::: a magas kormány, fordulatszámmérő,és ennyi??
De luxe az jobb mint a sima?
De ugyan annyit megy a de luxe mint a sima nem?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv ZéDé.
Ja az alábbi dolgok kis etz-re érvényesek.
Szeritem az már kanuni etz aminek szögletes lámpája van elöl.
Ha az indexekre, meg a hátsó lámpára gondolsz, az 90es évjárattól szögletes.
Aztán van a standard meg a delux.
A standard különbözik abban hogy:
-nincs fordulatszámmérő, ebből következik hogy a gyujtáskapcsoló a ford.számmérő helyén van, más az óratartó, nincs a blokkban kihajtása az órának.
-nicsennek festve: a blokk oldaldeknik, a hátsó kerékagy, a felső villakifli
-hátul nincs kapaszkodó (jó bénán is néz ki szegény)
Ezen kívül láttam már standard-ot elektronikus gyújtással, holott az ugyanolyan évjáratú(87es) delux-omon megszakító van. Úgyhogy sok logikát ne keressetek!
Nem füstöl,nem rángat. A kemény járás alatt mit értesz?? A többi dolgot megnézem! Köszi
Én nem kövezlek meg mert nekem is tetszenek a Pannoniák főleg azért mert nekem is van egy 60as TLF :)))
De az MZ az mindent visz:)
Én nem kövezlek meg mert nekem is tetszenek a Pannoniák főleg azért mert nekem is van egy 60as TLF :)))
De az MZ az mindent visz:)
Inkább úgy hangzik mintha sok üzemanyagot kapna. Fúvóka méretet ellenörizd, valamint a szivató tömítettséget, ha rendben vannak akkor told lejebb a tút egyel és a levegő csavarral kalibráld újra.
Nem füstöl? Esetleg nem kemény a járása ilyenkor? Vagy nem rángat?
Hekm me helyett help me!! Bocsi
Üdv! Lenne egy kérdésem: Ahogy bemelegszik a motor,úgy elvileg változik az alkatrészek hőmérséklete és ezáltal a méretük. Nah, előfordulhat az,h kopott a hengerem és amíg bemelegszik (úgy kb 2-3km-en) utánna 5dikben nem akar menni 70nél jobban?? Mert ez van vele. Megyek 100al már és egyszercsak elkezd lassulni és 70 lesz a vége 5ben. Hekp me!!
Hali! Nem kimondottan jelent magas kormányt a Delux kivitel! Volt alacsony és magaskormányos kivitel, a fordszámmérő és a krómozott tankbetét jelentette a Luxust!
Lehet, hogy megköveznek itt, de nekem a Pannoniak es a csaptankos Jawa is nagyon tetszenek.
Heló Peti. Először is: nem MZ-TS Trophy, hanem MZ-ES a Trophy , másodjára nem négyszögletes lámpás, mert ennek is kör lámpája van csak a lámpafej négyszögletes. Négyszögletes ETZ hátsólámpáról van szó ami asszem 89-től volt az ETZ-ken, a különbség annyi a kettő között,hogy a kör hátsólámpás 125-ös ETZ-nél testet kapcsol a fékdobban lévő kapcsoló, a négyzetesnél pedig pozitívot a rugós kapcsoló ami már nam a fékdobban van, hanem a vázra van erősítve. Így a két lámpát felcserélni nem is lehet egy az egyben kell egy kicsit gépészkedni vele de megcsinálható. Tudom, mert öcsém ETZ-jén is átalakítottuk.
Nem minden ETZ-n van fordulatszámmérő, a sima típusban a fodulatszámmérő helyén agyújtáskapcsoló volt.
És az egyetlen négyszögletes lámpás MZ az a MZ-TS Trophy ami úgy néz ki, mint egy nagyranőtt simson schwarble.
Már megint félreértitek egymást!
Zapkorte a 3. dugattyúgyűrű pozícionáló stiftére gondolt a dugattyún, nem a hengertőcsavarra. :DDD
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|