:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Mellesleg nagyon csalódhatsz a műszerész sulis kollgákban mert országos szinten én voltam a legjobb diákjuk, gondold el milyen hülye volt a többi ;-))
De hogy vígasztaljon, ha úgy gondoltam, hogy igazam van a középiskolában is leálltam vitatkozni bármelyik tanárral :-)
Heló Lacoska!
Felesleges szórakozni a fordulattal meg a végsebességgel, tépd neki oda ahogy jólesik, bejáratásnál nem az a lényeg hogy ne huzasd ki a gépet meg ne menj X sebesség fölé hanem az hogy tartós, huzamosabb ideig ne legyél ugyanazon a fordulaton, ezért irja az MZ gyári útmutatója hogy az országút kevésbé alkalmas bejáratásra mint a városi közlekedés. Tehát a lényeg hogy változó fordulatszámon használd bejáratásnál, de ettől még kipörgetheted nyugodtan 6000-ig.
Ez már jó érvelés :-)
A súrlódási viszonyokról tényleg nincs tapasztalatom/ismeretem se benzin, se alkohol viszonylatban.
Szerencsére a surlódás mérhető, összehasonlítás szintjén akár házilag is. Szóval nem kell felesleges számítással bajlódni szerintem, ha mérni is lehet.
Igen van olyan amit 800meterenkent generaloznak, de az nem metanolal megy hanem nitrometannal, ami gyakorlatilag folyekony robbanoanyag :))
Van olyan is ami tartos közuti forgalomra is alkalmas es Metanolal megy hogy büszkén mutogassak a BIO feliratot az 500LE Chevi oldalan :)
Nem ködekedést ként írom, de azok az amcsi gépek egy versenyre vannak kihegyezve. Úgy gyanítom, h egy olyan motort egy futamon használnak, aztán "kuka" full generál.
Ne próbálj rávezetni, hogyan érveljek,a hanem inkább próbáld az érv rendszert átlátni, és nem cxsapongfani az érvek között. Nem ördöngősség.Érv rendszer: Mi az amit tudunk, mi az amit el akarunk érni. Ebből következik az, hogy mi az amit nem tudunk, de kellene tudni a dologhoz. Amit tudunk az két részből tevődik össze. Az elméletből, amit vázoltam, mármint azt hogy mi oldódik és mi nem. A másik rész a gyakorlat. Itt hívtam fel a figyelmed arra, hogy nincs használható gyakorlat egyenlőre, mert két ütemű mototkerékpár nem futott túl sok még alkohollal, az általad felhozott példák pedig szerkezetileg és igényba vétel szempontjából jelentősen eltérnek. Végül jön annak meg határozása mit nem tudunk.Nem tudjuk mennyivel több üzemanyagot fog fogyasztani a gép. Nem tudjuk a ricinus tapadását, viszkozitását. Nem tudjuk, mekkora surlódásra méretezték a motort. így nem tudjuk végeredmény képpen a szükséges keverési arányt.Tehát szerintem látszik mi az amit még meg kellene tudnunk. Aztán egy kis fzikával, matekkal, gépészettel boldugulni is fogunk. Más: Mindig tudtam, hogy rossz munkát végeznek a kollégák a műszerész sulikban. Nem véletlen, hogy le szoktam tagadni néha, hogy tanár is vagyok. A cikket pedig ha lehet előre írd meg, hogy poszthumusz is olvashassuk.:)))
Az Metanol sokkal tisztabban ég, ráadásul kisebb hőterhelést okoz a motornak -> jobb mint a benzin ezért amcsik versenyeken is használják, illetve a modelmotorokban is ezért teszik, mert sokkal finomabb anyag mint a benzin. Persze némi átalakítás kell, illetve ki fog derülni, hogy valóban rontja e a kenőképességet, de ha egy jármű alkalmas rá akkor ez e lehető legjobb üzemanyag. Az etanol kevésbé hatékonyan ég, de még mindig tisztább mint a benzin. Azt nem tudom hogy a teljesítményre hogyan hat, de mivel alacsonyabb az égési hőmérséklete az etanolnak mint a benzinnek gyaniíom ezt is jobban kajálja.
Ez nagyon változó, én tudok olyan boltot, ahol 2000-ért vehetsz 5l nitrohigítót, és még azon is van a boltosnak nyeresége.
Azért a higító literje 1000HUF, ha eladja 4-5* anyi benyat vehetett volna.
Hálistennek az elektromüszerész suliban nem volt kemia :) általánosban pedig nem tanítják, hogy a benzinben keveredik az alkoholban oldodik az olaj kivetel a ricinust :)
Próbáltalak rávezetni, hogy hogyan érvelj, de úgy tünik a vita művészetét sohasem fogod elsajátítani :-))
Na majd jelentem, hogy besült e a dugatyúm :-) Ha besült legfeljebb írok egy cikket róla :)
:D
Ezek csak apró részletkérdések.
Amúgy tavaly tényleg a Simson Stárját használta egész nyáron ilyen rohangálós motornak, a többit csak ritkán vette elő. :DDD
azt mondom, hogy lassan mindkettőt lehet! De csak érzéssel! De sztem kb 5000-kig nem menj 90 felé! Kihuzatni se csutkáig! A legjobb az ha városi vezetést tudsz imitálni vele!!
mzzzz
200x1,25 az még mindig csak 250Ft, nem 300. Száz kilóméteren már meg lehet spórolni egy tábla csoki árát. :-)
Hei!
Tudjátok én vagyok a "főtengelyproblémás gyerek". Végre kész lett a blokk, most már csak be kell járatni. Eddig megtettem 1:33-as keverékkel 400 km-t, nem pörgettem 4000 tovább a motort, este járkáltam hogy megfelelő hűtése legyen.
Arra lennék kíváncsi hogy növelhetem-e fokozatosan a fordulatszámot mondjuk elősször 5000-ig húzatva majd 6000-ig, vagy maradjak 4000 körül 1000 km-ig?
Most váltottam 1:40-es keverékre. Jah és igen a végsebességet is növeljem vagy csak a fokozatokat húzassam ki jobban?
Előre is köszi!
Szerintem tök fölösleges, ez a hadakozás az etanol (E85 ha jól tudom ebből robbant ki ez az egész vita) körül. Igaz, h 200 forint körül lesz literje, de kisebb energiájú, tehát több üzemanyagot kell elégetnie a gépnek, h ugyanúgy mennyen, mint most (ez biztos). Úgy tudom közel 25 %-kal fog növekedni a fogyasztás.
Na a következő van. Miután tegnap előtt valami megragadt a motorba ma beindult. Nem hiszem hogy a dugó lett volna mert előtte is csörgött benne valami nagyon és most is csörög. Szerintem a hajtókarnál ment ki az alsó tűgörgő.
Neked van igazad. Így esetleg tovább fog működni. Bár az ekkora precizitás talán felesleges, de ha van ideged hozzá, ártani bizosan nem árt. A higító külön téma. Az nem alkohol szerű.Alkohollal is jártak járművek már, de azok négy üteműek voltak, vagy egyébb trükköt alkalmaztak. Mondom ha minden igaz, ricinussal el megy a dolog, csak a fene tudja, mennyi kell belőle az üzemanyagba.Az nem megoldás, hogy kipróbáljuk, és vagy elég bele x mennyiség, vagy nem. Aztán egy szép meleg nyári napon beáll a dugó. Menne ha minden igaz parafin olajjal is, de annak fura mellék hatásai vannak.Talán, ha kapható lessz az alkoholos üzemanyag, valamelyik lelkes gépész kiszámolja, milyen keverék kell.Még az sem biztos, hogy nem forgalmaznak majd valami bió olajat, ami jó lessz.Csak türelmesen kell várni. Aztán vagy lessz valami, vagy sem.
Rókapimpó, a haverodnak meg van 42 db motorja az enyészet különböző fázisában a garázsában, és még kb két másik, amit a nevemre vennék :)
neki viccel kívül mindegy, max levesz a polcról egy másik blokkot, vagy átül arra, ami nincs nagyon elbarikádozva. :)))
Ez mind remek, a 70-es, 80-as években is az hajtotta a Wartburgok-Trabantok egy részét, ami éppen olcsóbb volt, én is hallottam ilyen háborús bűnösökről, akik higítóval jártak. Én mindenesetre nem tenném bele az MZ-mbe sem ezt, sem az etanolt, sem vízben oldott széntablettát.
Bár nálam nem is mindennapi közlekedési eszköz, hanem olyan szememfénye hobbimotor. Ennek megfelelően bánok vele. Kövezzetek meg, de én még a Rigáimba is mérőpohárral keverem a naftát 95-ösből és Sprint 2T-ből.
Az üzemanyag példához kapcsolódóan.
Egyik haverom a Simson Stárjával múlt nyáron végig az alábbi "üzemanyag-keverékkel" járt:
2/4 szintetikus higító
1/4 gázolaj
1/4 benzin
és még egy kicsi olaj is bele.
Az ok amiért ezzel járt, az az, hogy volt othon kb 50 liter fölösleges szintetikus higítójuk és a benzin nem 2 fillér manapság.
Igaz nem ment úgy a gép mint a sima keverékkel, de legalább olcsóbb volt jóval. :DDD
Nem ajánlom senkinek a használatát. :DDD
Sziasztok!
Fékolajtartájt keresnék vmi használtat. Tök mind1 lenne milyen csak működjön. Ha van neked ilyened légyszi hivj, vagy irj smst mert fontos lenne. Előre is köszi!!!
0630 506 44 82
Legalább azt vedd figyelembe, amit saját magad írtál. Te magad írtad, hogy az alkohol híresen jó olaj oldó.A ricininussal pedig írtam hogy azért nem szűnik meg, mert az nem oldódik alkoholban. Azt, hogy megváltozik a viszkozitás oldodás esetén, azt nem csak a vegyészek tudják, hanem azok is, akik figyeltek egy picit a középiskolában a kémia órán. Ott szó van a különféle tipusú oldoszerekről is.Ezek szerint valóban tanultam a dolgot, bár elég régen.A saját tapasztalatodról beszélsz, mennyi kilómétert tettél meg alkohollal, MZn? Valóban, a rigák meg ilyesmik elmentek vele állítólag, de azok úgy vannak összeszerelve, hogy nem igazán szeret besülni a dugójuk. A nagyobbacska motorok már érzékenyebbek az ilyenre, ráadásul nem mindegy hogy negyvenes, vagy száztizes tempónál áll be a dugó.Száztíznél kell egy adag szerencse, hogy megússza az ember, ha szerencsétlen módon hirtelen áll be, figyelmeztetés nélkül.
Bocs, most látom azt mondod hogy tudod mit történik.
Egy kérdés: Mire alapozod? Feltételezed, vagy tanultad?
Ásványira, rész szintetikusra, vagy a szintetikusra vonatkozik?
Mellékesen: A ricinussal miért nem szünik meg a kenőképesség? hiszen a saját tapasztalatom azért üti a te állításodat mindenek felett :-)
Kipróbáltam,(és sok egyébb működő példa támasztja alá az én állításomat amit te nagyvonalúan semmibe veszel, vagy valami apró eltrés ürügyén mondod, hogy az nem jó példa, kb mintha azt mondanád hogy a 125-os ETZ működik etanolal, de a 150-es már nem biztos) működik, innentől kezdve (bocs de) szörszálhasogatásnak tünik, hogy ricinussal müködik, de syntetikussal nem. Elég esélytelen, hogy egy növényi olajjal nem lép reakcióba az etanol, és kivállóan keni a gépet de az ásványival robbanó elegyet képez.
A véleményedet nem alapoztad meg.
Zapkörte agálya legalább és jogos, de még mindig nem teljesen megalapozott. A tied is jogos volt amig ellenpédákkal nem támasztottam alá az én véleményemet.
Zapkörte sem tudja alátámasztani az injektoros agályát, de én sem tudom alátámasztani az ellenkezőjét, ezért nem vitatkozom vele, hanem belenyugodtam, hogy ezt a kérdést még ellenörizni kell. Vagyis egyik vagy másik véleményt meg kell alapozni.
Ha a furán összerakáson azt érted, hogy a véleményemet az általam rendelkezésre álló információkból, logikusan következtetem ki akkor igazad van.
Ha meg akarod változtatni a véleményemet, akkor vagy a kiinduló információkon kell változtatnod (azaz új információt kell közölnöd ami nem azonos a te saját feltevéseddel), vagy rá kell mutatnod a gondolkodásomban felbukkanó hibákra.
Új információ lett volna jelen esetben, hogy közlöd: "biztosan állítom mert vegyész vagyok, hogy az alkoholban feloldódik a 2T olaj és ezért megszünik a kenőképessége, vagy savvá alakul, esetleg robbanó elegyet képez"
Ehelyett te azt mondod: "lehet, hogy oldodik és lehet, hogy megszünik a kenése"
Erre én mondom, az nem lehet, mert én kipróbáltam és nem szünt meg a kenése.
Én be szoktam látni ha tévedek. Ha jó érvel cáfolnak meg akkor azonnal belátom, ilyenkor nem feltünő, mert 2 hozászólás születik:
1. "te figyu 4*50 az nem 2000, csak 200"
2. "ja, tényleg, bocs"
Persze van amikor nem érvelnek egyértelmüen, vagy egyáltalán nem érvelnek, olyankor nyilván ragaszkodok a saját információjimból, saját logikámmal levezetett véleményhez amig rá nem mutatnak valamelyik hibájára.
Szóval ha meg akarsz gyözni, lécci néz utána hogy mit csinál az alkohol a 2T olajjal és oszad meg a fórum nyilvánosságával.
Részemröl ez a vita lezárva amíg ezt az információt nem tárod elénk!
Tudom, hogy megszűnik, csak másokkal ellentétben nem állítom magamról hogy csalhatatlan vagyok.Úgyvan, keverj csak ricinust a szeszbe. Igaz, nem tudod, mekkora százalékban kell keverni, mert nem tudod a viszkozitását és tapadását, de biztosan eltalálod a dolgot. A ricinus egyébként olyan 1500 forint literenként tehát még megfizethető.Egyébbként furán vagy összeszerelve, ha a meglehetősen megalapozott agályt kötekedésnek veszed.
Igen ez lehet,
karbi rulez :)
Vagyis nem tudod, hogy tényleg megszünik e a kenőképeség és csak kötekszel.
A modelmotor konkrétan egy eszményi 2T motor. Van elősűrítése, ráadásul a szívó oldalon nem is a dugatyú vezérel, hanem egy forgótárcsa mint a trabantban, az üzemanyagot a forgatyús házon keresztül kapja elősürítés után a dugatyú lefelé mozgása tolja fel rendes átömlőkön keresztül és eközben végzi a kipufogást is. Ez az én olvasatomban 2T motor. A gyújtást valóban nem elektromos szikra idézi elő, hanem öngyulladás (ehez kell az éter) de ettöl még ugyan úgy a felső holtpont környékén következik be és a gyujtás módja szerintem jelen példa esetében nem szól bele a dolgokba. Mellesleg vannak elektromos gyújtásu modelmotorok is ha éppen ez a szived vágya azoknak az üzemanyagából hiányzik az éter tudomásom szerint, illetve van rendes 4T szelepvezérelt modelmotor is.
Tehát egyenlőre úgy tünik, a szesz és a 2T nem zárja ki egymást, legroszabb esetben ricinust keverek az MZ-nek mert azzal már biztosan működik.
van több féle, de lényegében mindegyik ugyan úgy müködik
-egy megy a testre
-egy az akku + ra
-dinamo + ra
-gerjesztés
-visszajelző lámpa
Asszem a mechanikusban csak a gerjesztés, dinamó+, akku+ van kivezetve, a testet a csavarokon keresztül kapja, a visszajelző lámpa pedig a gerjesztéssel van összekötve.
Az a köze a dologhoz, hogy nem akartam leírni, de a legjobb tudomásom szerint semmi köze a model motoroknak a mi motorainkhoz. A model motorok még legjobban a disel motorokhoz hasonlítanak. Külön kategóriát képeznek. Nincs elősűrítés, nincs gyújtás. Önrobbanás van. A kenő anyag nem olaj!! Az egyetlen hasonlóság, hogy szintén rés vezéreltek.Az autó vagyis 4t példák sem passzolnak ide. Ott legfeljebb a szelep szárat kell kenni, de ahhoz bármilyen más adalék megfelel.Nem is tankolnak a Daciába keveréket. Értsük meg végre, a gond az, hogy hogy az oldodótt olaj nem ken! Tehát ha a szesz olldja a 2t olajakat, mást kell használni. Ha valami korrekt helyen látom leírva, hogy milyen kenő anyagot keverjek az alkoholba, és milyen százalékban, elgondolkodom az átálláson. Addig viszont mindenkinek a figyelmébe ajánlom azt, hogy nézzen utánna, oldódik e, keveredik e az olaj az alkoholban, az oldodott és nem keveredett olajnak milyen a kenő képessége!. Az keverékben lévő olajnak nem változik a molekula szerkezete, az oldatban viszont igen.Ez ténykérdés. Fizika és kémia órán tanulhattunk az oldatok és a keverékek közötti különbségről.A legkissebb gond az, ha az üzemanyag megeszi a benyó csövet, vagy a tömítéseket. Ha nem jó a kenés, besül a dugó, csapágy. Eszméletlen nagy esés lehet a dolog vége, nem csak alkatrész csere, így kísérletezzetek.Azt hiszem, ez a dolog megint jó példa arra, hogy csináljunk valamit, ne járjuk körbe megfelelően a problémát, majd csak lessz valahogy...Szerintem ilyen kérdésekben várjuk meg, amíg a szakemberek nyilatkoznak valahol, aztán lépjünk. Mivel nem lehetünk gépész és vegyész mérnökök egyszemélyben, jobb ha óvatossak vagyunk!
Nem, az astrád a lambda szondával beállítja a katalizátor számára optimális gázösszetételt. Illetve egész pontosan csak a CO-t méri a lambda szonda, az összes többi gázösszetevőt ez alapján számítja a kalkulátor. Na most ha megváltoztatod az egégetett üzemanyag össszetételét, nyilván meg fog változni az égéstermékek összetétele is, ennek pedig kétféle következménye lehet: 1) a katalizátorban nem tudnak az égésgázok lebomlani vagy 2) a kalkulátor összezavarodik, és nem az optimális üzemanyagmennyiséget fogja beállítani, hanem azt az üzemanyagmennyiséget, ami azt a CO mennyiséget bocsátja ki, ami benzintüzelésnél optimális lenne. Ez ugye nem biztos, hogy azonos a teljesítményoptimummal.
Keri:
Írtad, hogy ki lehet cserélni a fesszabot.
Hogyan kell bekötni? Mert az elektromos fesszabon 5 bekötési hely van, a mechanikusba meg 3 vezeték ment be.
Mi az a +2 bemenet?
cikkek@szocimotoros.hu vagy ilyesmi címre küldheted, vagy felveheted a kapcsolatot...én is goré vagyok, de nem tudom ezeket hogy lehet kirakni.
Szerencsére az MZ-n nincs kompjuter :)
De az Astram is a lambda szonda alapjan beallitja az optimalis uzemanyag menyiseget, de mielött abba tankolok etanolt, megvárom míg más kipróbálja.
Mi köze a gyertyának meg az elősűrítéshez ennek?
Ezt az oldást/keveréses mókát te tudod, vagy csak simán ellent akarsz mondani?
A Dáciás üzem bizonyítja, hogy egy átlagos motor vígan elmegy vele, de ha ez nem tetszik az amcsiknál is rengeteg autó rohangászik ezzel. Esetleg a fúvókázást és a gyújtást kell variálni, meg a tömítéseknek kell alkohol állónak lenni, de ez nem olyan tragikus változás.
A modelmotor pédát csak azért mondtam, mert ez meg azt bizonyitja, hogy az alkoholban oldott/kevert olaj, ugyan úgy kenőképes mint a benzinben oldott/kevert és nem túl meggyöző az az érv, hogy egy szabvány 2T olaj bármiben másként viselkedne az alkoholban mint egy alap ricinus.
Ha németből űber vagy, tudok küldeni egy Reparaturanleitung-ot.
Például nekem elküldheted mélben: :)
Mert egy MZ-n szerinted bonyolultabb mint a Dacia? Ebben még AC pumpa sincsen, a Daciában volt.
A szőkített gázolaj erősen savas, ami szétmarja az alkatrészeket.
Az Astram injektorában átnézem a tömítéseket, de nemhiszem, hogy túl sok probléma lenne az át állítással, majd a lambdaszonda beállítja a szükséges üzemanyag menyiséget.
Még 1 kérdés!!!
Ki ezen a lapon a góré???
hA van motoros hangom+videóm, akkor kinek küldhetem, hogy megjelenjen a Filmek, hangok között??
Jégyszi jelezzetek!
Köszönöm
Valószínű azért szünt meg, mert a mai 2t-kben már külön olajszivattyú van, így aztán nem nagyon tankolnak beléjük keveréket. (Illetve csak azok, akiknek tönkrement, és lusták megcsinálni.)
Ha meg nincs kereslet, gyorsan megszűnik a kínálat is, inkább árulják ugyanabból a kútfejből a 99-es "csodabenzint" (csoda, hogy van olyan hülye, aki megveszi :)), az jobban megéri.
Szerintem a karburátoros autóval nincsen semmi baj, de a szabályzott katalizátoros komjuter-autóknál már meglehet, hogy a más vegyület miatt át kell a kompjutert programmozni, mert nem fogja jól vezérelni a befecskendezendő mennyiséget...
Szevasztok főnökök!!!
Szükségem volna 1 Trophy Kezelési könyvre!!
Légyszi segítsetek, akinek van eladó, az szóljon!
Kösz!
Én nem hiszek el semmitse, még az ellenkezőjét se.:)))
Én csak azt mondtam, hogy az alkohol másként viselkedik mint a benzin, más anyagokat károsít. Az, hogy megeszi e a tömítéseket, az attól függ, hogy azok miből vannak. Ezt pedig nem igen tudhatjuk, tehát bizonyos kockázata van a dolognak. A model motorokat ne hozzuk fel példának, mert azokban nincs egy szál szimering sem. Ráadásul ha jól emlékszem, azokban a kenést ricinus adja.A ricinus nem oldódik sem az éterben, sem az alkoholban, hanem valamilyen keveréket képez vele. Csak a keverék formában lévő kenő anyag ken, az oldat nemigen! Ricinust kellene használni a 2t motorokban, vagy valami más nem oldodó kenőanyagot. Hogy ez mennyibe kerül, az más kérdés.Egyébbként ha már felhoztad példának a 2t modelmotort, áruld el, milyen gyertya van benne, és azt is, mennyit sűrit elő a forgattyús házban.:)) Vigyázni kell a példálódzással.
Jó, de egy Dacián a főfúvóka a legszűkebb keresztmetszet a meghibásodási lehetőségek terén, míg egy agyonbonyolított közvetlen befecskendezős-villanymotoros AC-s modern autón van minek beszarnia. Ha emlékszel még, néhány éve sorra feküdtek le az Opelasztrák benyaszivattyúi a MOL-nál szőkített ukrán gázolajtól. Na ez a Mol meg egy másik érdekes történet. "Magyar"?
fals levegő gyanus, esetleg a generátor oldali szimering elfáradt
hmmm, azért ezt senki ne tekintse követendőnek, mert ez tényleg nem egésséges a motornak.
Sajnos én is csak egyről tudok.
A Rákos pataknál az Apeh egyik irodaháza mellet van egy Castrol kút. Egyrészt ez a legolcsób kút amit eddig láttam, másrészt az egyik kútfejnél meghagyták a keveréket. Mondjuk én sem értem miért kellet mindenhol megszüntetni. Elvégre a 2Tsek is tankolnak és ez egy jó vevőcsalogatás nekik. Ha nem lenne keverék náluk én is csomószor máshol tankoltam volna.
Nekem lenne hely az olajos flaskának csak elvesztettem a kulcsot :)
Az a te bajod, ha elhiszed a parasztvakítást az etanol káros hatasairól :)
Én tuti ezzel fogok járni ha kapható lesz.
Megjegyzem, hogy az ÖSSZES! 2T modelmotor metanol-ricinus-éter keverékkel műkodik. Ugye az etanol anyiban kulonbozik a metanoltól, hogy kevésbé mérgező, kevésbé agreszív és nem megy anyira tőle a motor. Leginkább ez utóbbi amiért a modelmotorokban inkább a metanolt használják.
A Moki márkáju modelmotoromban pedig az égvilágon semi speciális nincs, sima vasbol van esztergálva, papírtömítésekkel összerakva és köszöni szépen jól van :-)
Ja igen, a másik, hogy valamelyik cukornád termelő országban a régi Daciakat is etanolal járatták hivatalosan mert az olcsóbb volt mint a benzin. Na innentől kezdve nincs az a hülye újságíró aki meg tud engem győzni, hogy károsítja a kocsimat/motoromat (egyes tömítéseket leszámítva amiket ki kell cserélni)
igen, de én még nem találtam megbízható darabot. Ha találsz lécci oszd meg velem a forrást, mert én is lecserélném.
A problémát több dolog is okozhatja. Nem csak a karburátor, hanem például a generátor oldali szimering is.A valahol falsot szívó jószágokra jellemző, hogy hidegen szivatóval akar menni.Van, hogy melegen is szeretik ilyenkor a szivatót. Figyelni kell, hogy produkálja e a moci a többi falsra jellemző tünetet: Nehezen visza eső forduzlat, gáz adásra erőtlenül viselkedő motor, gyertya kép, stb.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|