:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok! Lehet hogy nagyon láma a kérdés, de lehet az, hogy egy 1 évig álló motor tankjában szétválik az olaj meg a benzin? Ugyanis a frissen felújított, de 1 évig be nem indított blokkú TS füstöl mint a fene, és beköpi a gyertyát. Ha ez nem lehet a hiba oka, akkor mi jöhet még számításba? KÖssz a tippeket!
Gumikat csak akkor kell cserélni ha az állapota indokolja. Ellenőrizd, hogy a telóknak megvan e a csillapítása és ha igen akkor nem ereszti e az olajat a szimering. Értelem szerűen csere, ha ereszti.
Ha le akarod szerelni a generátort akkor érdemes csak nagyobbat belerakni :)
Most vettem egy 6 éve álló Etz 150-est.
Miket kell cserélnem a gumikon ,fékolajon, olajon kívül?
Érdemes e 5,5 Ah-nál nagyobb aksit venni bele?
Háziaszony fórummá alakultunk? :)
ha még gyári a főtengely, lehet 1:50est tankolni bele, de ha már felújított van benne, jobb az óvatosság és a több olaj.
Sziasztok!
Milyen minőségű csapágyakat érdemes venni a blokkba? Jó az olcsóbbik (700-800ft/db)? Vagy SKF?
Frissen felújított Ts-emben,nézem a gyujtás felöli tengelyvéget,megmozgatnám,és érezni a "holtjátékon"vagy "kotyogást" nem tom minek nevezzem.hidegen,most szeretném megtudni,valami szakitól itt a fórumon,aki ezen a téren nagyon ért a dolgokhoz,hogy ez természetes??egy FAG C3 as csapágynál?nem kell elmagyarázni,tudom mi az a C3,lazább igen,de ennyivel??bal oldalon minden jó nem kotyog,ott is C3,a tengelyt úgy kellett szépen gumikalapáccsal a csapágyba "ütögetni" tehát még csak nem is az van,hogy kiverődött volna a tengely.tehát tuti hogy a csapágymozog,na de ennyire laza,hogy kotyog is hidegen??????????????na ne már.rossz hangja nincs neki,csak idegesít hogy ha megfogom mozog.nektek nem?
Írni azt írja, de nem fog a gép megharagudni egy kicsivel több olajnak :-))
mzzzz
Hát szerintem meg 1:50 a gyári érték, a könyve is ezt írja. :D
Hát ,ha a tanksapkádra ránézel,már arra is ráírták a gyári keverési arányt.Az ideális 1:40.
Hellósztok nemrég vettem meg az első etz-met és azt szeretném kérdezni hogy 1:50-be ha keverem a benzinta az jó?
Előre is köszi :andriis
Sziasztok, mz ts 250 (négysebességes)-hez keserek olyan fogaskereeket, amire a kuplung megy rá! Azt hiszem menesztő a neve + Ehhez kellene még a nagy meghajtófogaskerék! Csak jó állapotban lévőt keresek és olyat, amelyek unanabban a blokkban voltak és együtt koptak össze!
Köszi:
mzzzz
Hello!
Én úgy tudom, hogy klingerintből jól lehet ilyen tömítést csinálni! Az olyan mint a papír, csak műanyagból van. A vízvezetékszerelők használnak olyat gyakran. abból is a rajzlap vastagságú alkalmas. Üdv!
nekem van, meg is valnek tole csak elegge maceras...karcagon van, en meg szegeden
Hali!
Biztos nincs senkinek 16"-os felnije? Csak a ráf kéne, de ha van tárcsás agyra fűzött az se baj, vagy ha más agyon van, azis jó.
Ha valakinek van elfekvőbe, dobjon egy mailt, vagy valami.
Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
há ja... nagy fos az egész utángyártott...
atlagolni kellene a kisipari bolti cuccokat :-)), en rendszerint kisebbet kapok, mint amit szeretnek... karbitomitesem pl. ugy szoktuk rafesziteni a parommal, mert 3 kezes :-)))
arrol nem beszelve hogy a hollander nem ment fel a konyokre...
es megegy gyongyszem: a fekkulcsra dobon kivulrol ra applikalhato ize, amirol egy intenziv fekezes utan el is tunik a libafog...
Hát ez az!! Nagy szarok a bolti gumitömítések, arról meg már nem is beszélve,hogy nagyobb is a kelleténél! Köszi a helpet!!
Jaja, én is láttam!!
mzzzz
Rajzlapot megeszi a benzin!
NE csinálj abból tömitést!
A boltba én is vettem tömítést a karbihoz. Olyan mintha 37es jobb lábra vettem volna egy 40es balos cipőt.... :)
Na hali.A gond ott van,hogy szutyok a karbitömítésed.Boltban venni nem érdemes,mert azok mégratyibbak.Jobban jársz,ha keresel magadnak egy rajzlapot,és abból csinálsz.Ez biztos be fog válni.
Üdv! Neeeeem akarok nagyon beleszólni a colaba, de szerintem ennyi már elég volt ide a fórumba.
Inkább adjatok egy kis segítséget!! A "kis" ETZ karbit hogy lehet úgy leszigetelni,h ne csöpögjön??? Mert mindíg tiszta rittyó a blokk, sőt a lengővilla bal eleje is. Ötletek?
Felétek nincs Discovery Channel, vagy csak nem nézed ? Amit leírtál a fogakról, régen megcáfolták :DDD
A hideg zsíroldóval vigyázz, mert ha sokáig hagyod rajta (vagy nem öblíted le rendesen), csúnyán megkapja a felületet.
a fehér lerakódást ecettel lehet kioldani.
Erős vízkőoldóval,vagy trisóval próbálkozz.
Thx mindenkinek! Az egyiket (N2-5) már tegnap sikerült meleg ultrás vízben kipucolni, de a csatost nem. Valami fehér lerakódás van az egészben, és még kaparni is alig lehet.
De majd vagy megfőzöm, vagy leitatom... :)
A brigéciol nevű tisztító folyadékhoz mit szólsz?!
Kell egy jól záródó tetővel ellátott vájling, azt töltsd fel nitrohigítóval, és dobd bele a karbit. A fedő belső oldalára szerelj egy elektromos akváriumbugyogtatót, csukd össze, dugd be, és másnapra klíntiszta lesz.
A külsejét hideg zsíroldóval is szépen le lehet pucolni, de a sok kis fúvóka meg ilyesmi miatt a bugyogtatást nem lehet megúszni. :-(
Én Riga karbival csináltam azt, hogy kifőztem! Tettem bele Ultrát és főztem vag y10 percig! Nekem bejött, de ez egy felesleges Riga karbi volt! A másik lehetőség! Hígitó és ecsettel mosod, kapargatod, mosod és megint kapargatod és pucolod és stb. Lassú, de ez tuti nem árt :-)
mzzzz
Érdekes gondolat. Összeereszteni egy élethalál küzdelemre a Mol által forgalmazott keverékből származó feloldhatatlan ragacsot, ami után a NASA is érdeklődött, hogy azzal ragasztaná fel a hőpajzsokat, a cocával. Titánok harca lenne! :))))))
Komolyra fordítva a szót, próbáld meg tiszta szesszel. Leg feljebb csuklani fog utánna.:)
Van CBA-s, megpróbálom... :D
Esetleg arra nem jó a coca cola? :))
Légyszi mondjátok meg, hogy egy (kettő) nagyon retkes, dzsuvás, mocskos, etc. karbit hogyan lehet tisztességesen kipucolni?!
A cola témához annyit, hogy ehhez is a coca az igazi!:))) Egyébbként én egy öreg szakitól kaptam ezt az ötletet csavar leszedésre. Le is jött az anya, majdnem kézzel is.:) Talán nem véletlen, hogy a cola sűrítményt szállító autót elvileg veszélyes anyag jelzéssel kell ellátni. Az unoka hugomék a gimiben gyakorlaton azt próbálták ki, megeszi e a fogat a cola. A tejfogat két óra alatt marta el, a normál fognak kellet vagy két nap....Állítólag rendesen van benne foszforsav. Egészségetekre!:) A bölcsek maradnak a házi kisüstinél, attól csak hülyül az ember.:))))
Elfelejtettem odaírni, hogy 75000 Ft az ára a mocinak...
Eladó egy 1984-es MZ TS 150 de luxe 2008.09-ig érvényes műszakival. A blokk 1 éve teljesen fel lett újítva, elöl ETZ futómű van tárcsafékkel, hátul Trophy sárvédő és lámpa. Mindennapos használatú, karbantartott motor. Adok hozzá egy csomó alkatrészt. Az ár irányár. Kép => ural.hu
Köszi a tippet Vince.
Totál brutál lesz ha tényleg lehozza, és az íze is jobb mint a rozsdamaróé...
:-)
Amerikában alufólával dörzsölik, meg kólát öntenek rá.
Keress rá a neten: "Így igyatok kólát"
NEM VICC, kajak műxik :)
Vince
Hát ja.
De az is igaz, h azt az 500LE blokkot direkt erre tervezték.
Szóval majd kiderül, h milyen hatása van ennek a metanolnak.
kb 500km után már mehetsz picit bátrabban, de a nagy terheléseket még kerüljed, tapasztalatom szerint kb 1000km kell a teljes bejáratáshoz, utána már nem sikerült agyonütni egy gépet sem.
Hello!
Még egy kérdés a bejáratással kapcsolatban: ugye magyar dugó van a gépembe amiről tudnátok mesélni milyen a minősége... a nagykönyvben megírtakhoz tartsam magam (60-80 km és lehet a magas fordulathoz szoktatni) vagy 5000 km-ig meg se próbáljam húzatni.
Ha egy krómozott felület rozsdás, akkor annak úgy is vége. Esetleg megpróbálhatod polírozni, de nem lesz tökéletes.
Hello, tanácsot kérnék hogy mivel lehet leszedni a rozsdát egy régi kipufogóról?
Természetesen hallottam már a rozsdamaróról, de nemtom hogy magában a krómozott felületben nem okoz-e esetleg kárt...Légyszi adjatok vmi tanácsot, köszi
MZ-hez keresek tárcsafékes 16"-ra fűzött kereket, vagy tárcsás agyat és 16"os felnit külön. kisETZ hátsó vagy régi TS/Trophy első felni lenne a legjobb.
Cserébe 125ös TS és Trophy illetve Zsiguli alkatrészek, vagy valamennyi pénzössszeg.
steelheart6(kukac)freemail.hu
70/3698050
Üdv
Ádi
Megjegyzem, hogy a verseny ETZt a kecskeméti edzésre frissen furva vittem és a bejáratás anyi volt neki, hogy első néhány körben nem húztam neki anyira :)) persze ez a motor nem utcára készült és nem is kell olyan távolságot kibírnia mint egy utcai motornak, nagyobb az illesztési hézag is, és a gyűrűket is csak azért hagytam benne mert kötelező :)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|