:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
A ts250/1re ugyanolyan reznátor kell mint az etzre???
A súbertűt felűröl a 2. vagy 3. rovátkába kell tenni! Ha teljesen leteszed a tűt akkor keveset kap és értelemszerűen ettől nem megy a gép és ettől van nagy hangja a dugattyúnak.
A rángatás oka esetleg nem a laza lánc?
Nekem akkor szokott rángatni, ha laza a lánc és egyenletes tempóval próbálok menni.
A súbertűt szerintem tedd feljebb, nehogy esetleg baja legyen a szegény keveréktől!
Mekkora láma vagyok. :) Igazatok volt, az izzócsere segített. Nem tudtam, hogy a helyzetjelző világít tompítottnál. Köszi!
pontosan, a helyzetjelző világít tompított állásban is, meg távolsági állásban is. azok alapján, amit leírtál, a legegyszerűbb magyarázat az, hogy kiégett a tompított szál.
szerintem cserélj égőt, ha nem segít, csak akkor érdemes a többivel foglalkozni
A helyzetjelző tompítottnál és fényszórónál is világít. Kapcsolási rajzot meg le tudsz tölteni asszem erről a honlapról is, a többi meg türelem dolga.
Nem próbáltam, csak azért nem tartom valószínűnek, mert a helyzetjelző az világít a tompított állásban!
nem lehet, hogy csak simán kiégett a tompított szál? próbáltad az égőt cserélni?
Majd nem nézegetem,és akkor elfelejtkezek róla,és amiről nem tudok,az ugyebár nem is fáj.:)))))))
Egy éjszakai út során kellett rájönnöm, hogy rosszul van bekötve az ETZ-m világítása.
A lényeg, hogy nincs tompított fényszóróm, csak az a kis izzó világít helyette, a távolságit ráadva viszont bekapcsol rendesen a reflektor. Tanulmányozom a bekötési rajzot, de ha esetleg valaki fejből tudja mit hova kellene átdugni, írja már be legyen szíves.
négy ütemezett a motorom... vagyis mikor nem huztam a gázt intenzivel akkor erősen rángatott. hát lejebb állitottam a subertűt a legalsóba. mivel a fölötte lévőbe volt.
most nagyon szépen fut ,a rángatás abba maradt. Viszont a dugattyú hangosabban csörmpöl. a kevesebb benya miatt. nem tudom hogy melyik volt a jobb.. :)
ja ,meg gyengébb lett.ha kényelmes temponál ráhuzom a gázt akkor nem indul meg. söt, vissza kell váltanom. ez nem volt ilyen.
megoldás?
A kutas keverék az vagy 40-es, vagy 50-es lehetett (tényleg: emlékszik még valaki a kerverék-előválasztóra a régi kutaknál?)
A benzin-olaj arányt azért kérdeztem, mert én is jártam úgy, hogy a Trabimba jó sűrű, 1:25-ös keveréket tettem, amikor már nagyon kerregett a főtengely, aztán nem értettem, hogy az új motorral miért füstöl ennyire :).
A felújítást meg azért, hogy mennyire volt szétborítva a blokk. Ez esetben teljesen; így aztán elállítódhatott a karburátor, és a gyújtás is akár. Javaslok egy gyújtás- és karbibeállítást, és némi friss benzint a tankba, megfelelő arányú olajjal keverve. Ha így is füstöl, akkor lehet továbblépni.
Kössz a válaszokat! Jet kúton tankolt keverék van benne, de a pontos értéket nem tudom. (tehát nem én kevertem, hanem ami kijött a kútból) A felújítás hengerfelfúrást és főtengelyfelújítást jelent. (igazából nem én csináltam, elvileg csapágy cserék voltak)
Sziasztok, mz ts 250 (négysebességes)-hez keserek olyan fogaskereeket, amire a kuplung megy rá! Azt hiszem menesztő a neve + Ehhez kellene még a nagy meghajtófogaskerék! Csak jó állapotban lévőt keresek és olyat, amelyek unanabban a blokkban voltak és együtt koptak össze!
Köszi:
mzzzz
Jól össszeráztad a tankot indítás előtt? Mert az olaj valóban hajlamos leülepedni az aljára, és akkor előfordulhat, hogy olajban gazdag keveréket szippant a gép. Ha nem ráztad össze, akkor ez lehet a probléma.
Hát egy év után már nem ugyanaz a nafta mint volt, az biztos. Azért ez önmagában szerintem nem lehet gond, egy évet állt benzinnel működnie kellene szépen, de tölts hozzá friss keveréket, és próbáld meg úgy. Azt tudod, hogy milyen arányú benzin-olaj keverék volt benne felújítás előtt? És mit takart a felújítás?
Nem tudom mit csinál de ezt én is tapasztaltam, hogy sok állás után nem gyullad meg a benzin, de nem csak 2T hanem a 4T motoroknál is.
A leg ideálisabb, ha a karbiból is leereszted a régi benyát meg a tankból is és teljesen frisset teszel bele, aztán aztán ha már megy a motor akkor apránként hozzá adagolhatod, ne menjen veszendőbe.
Vagy ha kevés van benne akkor tankold teli frissel, erős higításban már nem okoz gondot.
Sziasztok! Lehet hogy nagyon láma a kérdés, de lehet az, hogy egy 1 évig álló motor tankjában szétválik az olaj meg a benzin? Ugyanis a frissen felújított, de 1 évig be nem indított blokkú TS füstöl mint a fene, és beköpi a gyertyát. Ha ez nem lehet a hiba oka, akkor mi jöhet még számításba? KÖssz a tippeket!
Gumikat csak akkor kell cserélni ha az állapota indokolja. Ellenőrizd, hogy a telóknak megvan e a csillapítása és ha igen akkor nem ereszti e az olajat a szimering. Értelem szerűen csere, ha ereszti.
Ha le akarod szerelni a generátort akkor érdemes csak nagyobbat belerakni :)
Most vettem egy 6 éve álló Etz 150-est.
Miket kell cserélnem a gumikon ,fékolajon, olajon kívül?
Érdemes e 5,5 Ah-nál nagyobb aksit venni bele?
Háziaszony fórummá alakultunk? :)
ha még gyári a főtengely, lehet 1:50est tankolni bele, de ha már felújított van benne, jobb az óvatosság és a több olaj.
Sziasztok!
Milyen minőségű csapágyakat érdemes venni a blokkba? Jó az olcsóbbik (700-800ft/db)? Vagy SKF?
Frissen felújított Ts-emben,nézem a gyujtás felöli tengelyvéget,megmozgatnám,és érezni a "holtjátékon"vagy "kotyogást" nem tom minek nevezzem.hidegen,most szeretném megtudni,valami szakitól itt a fórumon,aki ezen a téren nagyon ért a dolgokhoz,hogy ez természetes??egy FAG C3 as csapágynál?nem kell elmagyarázni,tudom mi az a C3,lazább igen,de ennyivel??bal oldalon minden jó nem kotyog,ott is C3,a tengelyt úgy kellett szépen gumikalapáccsal a csapágyba "ütögetni" tehát még csak nem is az van,hogy kiverődött volna a tengely.tehát tuti hogy a csapágymozog,na de ennyire laza,hogy kotyog is hidegen??????????????na ne már.rossz hangja nincs neki,csak idegesít hogy ha megfogom mozog.nektek nem?
Írni azt írja, de nem fog a gép megharagudni egy kicsivel több olajnak :-))
mzzzz
Hát szerintem meg 1:50 a gyári érték, a könyve is ezt írja. :D
Hát ,ha a tanksapkádra ránézel,már arra is ráírták a gyári keverési arányt.Az ideális 1:40.
Hellósztok nemrég vettem meg az első etz-met és azt szeretném kérdezni hogy 1:50-be ha keverem a benzinta az jó?
Előre is köszi :andriis
Sziasztok, mz ts 250 (négysebességes)-hez keserek olyan fogaskereeket, amire a kuplung megy rá! Azt hiszem menesztő a neve + Ehhez kellene még a nagy meghajtófogaskerék! Csak jó állapotban lévőt keresek és olyat, amelyek unanabban a blokkban voltak és együtt koptak össze!
Köszi:
mzzzz
Hello!
Én úgy tudom, hogy klingerintből jól lehet ilyen tömítést csinálni! Az olyan mint a papír, csak műanyagból van. A vízvezetékszerelők használnak olyat gyakran. abból is a rajzlap vastagságú alkalmas. Üdv!
nekem van, meg is valnek tole csak elegge maceras...karcagon van, en meg szegeden
Hali!
Biztos nincs senkinek 16"-os felnije? Csak a ráf kéne, de ha van tárcsás agyra fűzött az se baj, vagy ha más agyon van, azis jó.
Ha valakinek van elfekvőbe, dobjon egy mailt, vagy valami.
Ádi
steelheart6@freemail.hu
70/3698050
há ja... nagy fos az egész utángyártott...
atlagolni kellene a kisipari bolti cuccokat :-)), en rendszerint kisebbet kapok, mint amit szeretnek... karbitomitesem pl. ugy szoktuk rafesziteni a parommal, mert 3 kezes :-)))
arrol nem beszelve hogy a hollander nem ment fel a konyokre...
es megegy gyongyszem: a fekkulcsra dobon kivulrol ra applikalhato ize, amirol egy intenziv fekezes utan el is tunik a libafog...
Hát ez az!! Nagy szarok a bolti gumitömítések, arról meg már nem is beszélve,hogy nagyobb is a kelleténél! Köszi a helpet!!
Jaja, én is láttam!!
mzzzz
Rajzlapot megeszi a benzin!
NE csinálj abból tömitést!
A boltba én is vettem tömítést a karbihoz. Olyan mintha 37es jobb lábra vettem volna egy 40es balos cipőt.... :)
Na hali.A gond ott van,hogy szutyok a karbitömítésed.Boltban venni nem érdemes,mert azok mégratyibbak.Jobban jársz,ha keresel magadnak egy rajzlapot,és abból csinálsz.Ez biztos be fog válni.
Üdv! Neeeeem akarok nagyon beleszólni a colaba, de szerintem ennyi már elég volt ide a fórumba.
Inkább adjatok egy kis segítséget!! A "kis" ETZ karbit hogy lehet úgy leszigetelni,h ne csöpögjön??? Mert mindíg tiszta rittyó a blokk, sőt a lengővilla bal eleje is. Ötletek?
Felétek nincs Discovery Channel, vagy csak nem nézed ? Amit leírtál a fogakról, régen megcáfolták :DDD
A hideg zsíroldóval vigyázz, mert ha sokáig hagyod rajta (vagy nem öblíted le rendesen), csúnyán megkapja a felületet.
a fehér lerakódást ecettel lehet kioldani.
Erős vízkőoldóval,vagy trisóval próbálkozz.
Thx mindenkinek! Az egyiket (N2-5) már tegnap sikerült meleg ultrás vízben kipucolni, de a csatost nem. Valami fehér lerakódás van az egészben, és még kaparni is alig lehet.
De majd vagy megfőzöm, vagy leitatom... :)
A brigéciol nevű tisztító folyadékhoz mit szólsz?!
Kell egy jól záródó tetővel ellátott vájling, azt töltsd fel nitrohigítóval, és dobd bele a karbit. A fedő belső oldalára szerelj egy elektromos akváriumbugyogtatót, csukd össze, dugd be, és másnapra klíntiszta lesz.
A külsejét hideg zsíroldóval is szépen le lehet pucolni, de a sok kis fúvóka meg ilyesmi miatt a bugyogtatást nem lehet megúszni. :-(
Én Riga karbival csináltam azt, hogy kifőztem! Tettem bele Ultrát és főztem vag y10 percig! Nekem bejött, de ez egy felesleges Riga karbi volt! A másik lehetőség! Hígitó és ecsettel mosod, kapargatod, mosod és megint kapargatod és pucolod és stb. Lassú, de ez tuti nem árt :-)
mzzzz
Érdekes gondolat. Összeereszteni egy élethalál küzdelemre a Mol által forgalmazott keverékből származó feloldhatatlan ragacsot, ami után a NASA is érdeklődött, hogy azzal ragasztaná fel a hőpajzsokat, a cocával. Titánok harca lenne! :))))))
Komolyra fordítva a szót, próbáld meg tiszta szesszel. Leg feljebb csuklani fog utánna.:)
Van CBA-s, megpróbálom... :D
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|