:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ETZ150 papirok nélkül ÜZEMKÉPESEN eladó..
06702912829
hever@tvn.hu
Helló!
Eladó a 250-es ETZ-m.
Itt megtekinthetitek: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=45450
A plexi nélkül és az ETZ fékhengerrel, aktuális az ár.
rockall@citromail.hu cimen lehet érdeklődni.
Sziasztok.
Nagy lett a gondom, orulnek, ha valaki ramvilagitana.
Szoval, a 251-es ETZ-m kupplungja kifogastalanul mukodott egeszen...a mai napig, amikoris megeroltettem, csusztattam (egymas motorjat akartuk eltolatni) Ezutan a kupplung behuzott karnal is egy nagy nulla lett. Semmi nyitas, a kupplung-kar pedig normalisan mukodik, nem laza, nem feszit. A moci amugy szepen megy.
Mi lett, tudna valaki segiteni?
sziasztok az elöbb olvastam Patartics
Mátyás szavait nem tudom megcsinálta e valaki de szeretném megkérdezni hogy pontosan mit kell a blokkban átalakitani és hogy ez mien költségekkel jár
előre is nagyon szépen köszönöm
"Szöszi"
hát az elég kevés, 99% hogy az a gond
Nekem ekkora nyomásnál a TS már felnin megy 2 személyel, igaz, most elég vékony gumit raktam hátra
létezik ilyen?
sorszám: 15344 (61962)
( előzmény: simsonbetyar, 2006-09-16 01:04:50)
Hozzád képest elég messze
Itt Szentendre-Visegrád közötti hegyi utat nevezzük Lepencének...nem tudom miért mert kizárólag Piliszentkereszt vagy valami ilyesmi településen megy át az út :) Lehet hogy a hegy neve az, de nem tudom én hülye pesti vagyok :)
sorszám: 15342 (61960)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-09-15 15:38:21)
15327 es hozzászólásra tudna valaki választ adni ? Nekem is van ilyen a 250 es tz men .
szia
a ts 250/1 a tankalatt lévő alsó vázcsövön (7 páros furaton) kapja a levegöt
Hello!
Nem tudtok segíteni hogy 250-es TZ gyári kipufogóját hogy szabdaljam szét (összevan nyomódva és amúgy is le kell vágni a végét) a teljesítmény és a nyomaték csökkenése nélkül, hallottam valami olyat hogy 3 vagy 4 hangtompító lamellát kell eltávolítani és akkor jobb hangja lesz vagy mi?
(Rezóról ne legyen szó arra inkább nem alkalmaznám a kipufogó elnevezést..)
Köszi a hsz-t.
Nem gondoltam volna hogy valaki észrevesz, de tényleg. Tudom merre van Kál jártam már egy párszor arrafelé.
Hi!
Valaki közületek meg tudja nekem mondani, h ts250/1 hol kap levegőt a dobozba? A vázon keresztöl szív? Ha igen akkor hol veszi be a levegőt a váz?
Szia!
Régen a haverjaim jártak le Kál-ba a motorbontóba,és el voltak halva,hogy mien jó cuccok,meg motorok vannak ott. Azt nem tudom,Etz-s cuccok vannak e. Halottam azt is,hogy be akarják zárni,de ki tudja,lehet,hogy kacsa,sztem érdemes megnézned,Füzesabony után van ez Pest felé,ha vonattal mész.
Ha utánajártál,akkor feltétlenül értesíts,mert lenéznék,bár én picit messzebb,Miskolcról.
ETZ250 elsö-hátso kerekek hengerek komplett blokkok fék munkahengerek kuplungok(könnyitett is)stb...eladó
hever@tvn.hu
06702912829
Nekem van ETZ forgó és álló rész is itthon nem kérek érte egy fillért se de nem tudok most a csomagolással meg a postával vessződni akinek kell jöjjön érte. INGYÉ ADOM!!!Győr
Ha kézzel érzed, hogy oldalirányban mozog, akkor ott szerintem valami gond van. Nem lenne szabad, hogy észrevedd..
mzzzz
Meg ha rajta van a henger,és csak a hengerfejet szedem le,akkor felső holtponton is nagyon kicsit,de mégis észre tudtam venni,hogy mozog a dugó oldalírányban is.picit.enyi kell a hőtágulás miatt?vagy nem kellenne éreznem hogy megmozdul oldalirányban is??
Hali.Nemrég fúrattam a hengerem,de asszem az esztergályos,túlságosann is lazára fúrta az illesztést!!mert fura hangja van a hengernek,de ha jól bemelegszik,úgy igazán,vagy megyek vele,4-5km-t akkor egész normális hangja van,és ezt minden beindításnál megjátsza.amúgy hagy kérdezzem már,hogy ts150-nél,mekkora a leges legnagyobb méretű dugó????fontos lenne.
egy kerékcsapágy most volt kicserélve, a hátsó lengővilla gumiszilenjénél is uán lett húzva 2 személyre van állítva, talán a nyomás volt kiseb egy kicsivel 1,5 bar.
Olyan volt mintha kanyarba folyamatosan fészkelődött volna az öcsém, de ő aszt mondta meg se mozdult. És érdekes módon ha a barátnőmmel megyünk akkor nem csinálja, mondjuk ő csak 50 kiló.
De figyeltem az első kerekét és alapjáraton üresbe ha letámasztom akkor úgy remeg az elsőkerék mint az állat, pedig oldalstanderen van.
ETZ 250 -hez keresek bukókeretet!
simsonbetyar@freemail.hu
Még egy láma kérdés, az aksi alatt van egy fekete doboz, benne egy nyák lap, az lenne az elektronikus gyújtás?
Atesz
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Ma jöttem hazafelé az M5 kivezetőjén 110 körül, egyszercsak leállt a moci. Félreálltam, ellenőriztem amit tudtam, nem vagyok nagy szerelő. Van szikra, van üzemanyag. Gyertyát kicseréltem. Megpróbáltam beindítani. A motor beindult, de kb 100-as /százas/ fordulatszám körül döcög, gázadásra alig reagál, majd nagy szusszanás a kipufogón keresztül és leáll. Újraindításnál dettó, döcög, szusszanás, leáll. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Előre is köszi!
Atesz
Úgy tudom óránként legalább 12 liter. Elő a számológépet! :)
hi
A vezetéekek nem szakadtak nincs baja a biztiknek se a fesszabályzónak akkor valszeg a generátor dögölhetett be :(
Mit kóstál egy ilyen vajon a forgó vagy az állórész szállhatott el?
Nagyon drága vagy érdemes tekercseltetni vagy mégse ez lehet a baj??? Lécci írjátok a véleményt meg olyan is irjon akinek van fölös generátorja mert nekem ez sántít jah és még annyi hogy az akumulátorral pöccre indul viszont ha leveszem az egyik sarut leáll a moci tehát biztos nincs töltés
Üdv MZ-s társak!!
Valaki tudja,h "kis" ETZ tankjából,csapjából kb mennyi benzinnek kellene lefolynia 1perc alatt???
A technikám legyen bár gyenge:), sűrített levegő hiányában így kellett megoldanom, de hál'isten sikerült! Egy kiló trugyi is kijött vele együtt. Jövő héten Örkényben majd Te is meglátod (ha beszúrok féktávon:D)!
Amúgy Lepence merre van?
Grabo
Szerintem égett, de elég világos volt már és letakarva is nehéz volt észrevenni.Ép csak az izzó szála látszott, h ég.Én mondtam,h szerintem ég, de azt mondta, hogy úgy kell égnie, mint az üresjelzőnek + a töltésvisszajelzőnek(akkor ebben nem volt igaza... :))))) ).
Hello!
Tudnátok nekem egy jó motorbontót vagy motoros boltot ajánlani (lehetőleg Heves megyében) ahol GYÁRI és nem török bóvli, új vagy bontott ETZ250-eshez főfékhengert lehet kapni.
a gyári leírásban benne, van hogy egy darabig a TS-t is bronzperselyel gyártották, de miután átálltak a tűkörgőre a felújító készletek is tűgörgősek lettek. Ha át lett alakítva tűgörgősre akkor 1/50-es keverék az előírás.
Igen a jobb kenés miatt van luk rajta
be rohadhatott, vagy csak a kiszedesi technikád gyenge :)
en siman sürített levegövel befújok a megfelelő oldal becsatlakozásánál és azonnal kilövi, csak arra kell vigyázni, ne tedd oda a kezed, mert durván ki tud lőni, ha nem vagy óvatos, én rongyal le szoktam fogni, hogy finoman jöjjön ki. Nincs az a rohadás ami ellenál 10BAR- levegőnek :) az sem fontos, hogy zárt legyen a másik oldal.
sorszám: 15318 (61874)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-09-15 11:47:21)
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
634 6V-os Jawa, eddig mech fesszab volt benne (a gyári), 3 vezetékkel+1test. (hogy milyen jelöléssel, arra most nem emlékszem).
6Vos MZ elektromos fesszabon pedig B+, D+, 61, DF, D- jelölések vannak. Szóval ezt hogy kell bekötni a Jawa mech fesszab helyére?
halihó!
A trophy Mz,és a Ts blokk között csak annyi a különbség,hogy az a Ts-ben tűgörgő van,míg a másikban bronzpersely? Csak emiatt kell 1:33as nafta a trophyba?
Oda akarok kilyukadni ezzel,hogyha a trophy blokkba kicserélem a főtengelyt,és a bronzpersely helyett tűgörgőt teszek bele,aztán összerakom,akkor mennyi fog a paripa?
A bronpersely csak a jobb kenés miatt lyukas?
Köszike!
Hali!
A féknyerget reparálom éppen, a gondom a következő: a nyereg légtelenítő felőli oldalában lévő munkahengert már kipumpáltam, kitakarítottam, majd visszahelyezés után Würth-szalaggal átfogva lefixáltam, hogy összeszerelés után a fékcső felőli munkahengert is kiszedjem, de nem akar moccanni az átkozott! Ez normális jelenség vagy valami prücök van vele?
Köszi előre is!
Grabo
De világított?
Akkor annak nem is kell, hogy kiégesse a szemét. Direkt csökkentett fényü, mert vak sötétben baromi zavaró lenne egy teljes fényerejü izzó ahogy a pofádba világít.
Keréknyomás rendben van? Kb 2bar-al probálkozz, de 2,2ig sem törtenik tragédia, csak ilyenkor mellőzd a kanyarvadászatot. A hátsó telót is érdemes feljebb állítani 2 személyre. A hátsó lengővilla perselyezése, vagy a kerékcsapaágy kopotságára is utalhat...esetleg simán gyenge a váz a kettőtök súlyához és az csavarodik.
Ez a jelenség természetes dolog bizonyos mértekig egy megpakolt motornál. Nem tudom hogy ezt érezted vagy, tényleg a felsorolt hibák valamelyike lépett fel nálad.
Esetleg a küllők meg vannak mind?
Lehet vezeték zárlat a generátor környékén, vagy a feszabb nyűgös.
Ezt a kérdésed nem ártana mégegyszer, logikusan átgondolnod. Ésszerüen csak a gyári méretre lehet választ adni, de azt nem tudom :)
fogadjunk?...oda adod egy körre, a tied is csörögni fog :)))
Sziasztok!
Ma voltam műszakiztatni a motort.Megnézték a reflektorvisszajelzőmet is és hát nem vakította ki a vizsgabiztos szemét álló motornál...Lelkemre kötötte, hogy cseréljem ki az izzót és átengedte.Huhh.
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Van a hátsó kerékben az a szép, csillag formájú gumi alkatrész, talán menesztő gumi a neve. Nekem az okozott humoros dolgokat, amikor már csereérett lett, mert oldalirányban lógott a kerekem.
Hátsó kerékben a guminyomás megfelelő???? Ez is megtréfálhatja az embert.
Szia tams9! Nem tudom mi a megoldás, de az fix, hogy nem normális. Gyakran megyünk kettesben (140kg), de még sosem éreztem ilyet csomagokkal se!
mzzzz: látod, lógó béllel hazavisz és csak ott adja be a kulcsot -> lelke van!! :o)
Szia! Na nézd a fesszabályzót! Lehet az lett zárlatos vagy a tö---öm tudja. Előfordulhat. Nyáron Tokajból jöttem haza a Tsemmel SOMA kolegával és ugyanez volt a problémám. Mondjuk nekem elektromos feszzabom volt (Hozzáteszem egy fél éves se volt, szóval vadiuúj) épp mire hazértem meghalt a gép. Elszállt a fesszabályzóm ,nem tom mi lett vele, de kicseréltük egy hagyományosra és ment tovább a gép. Jah ki kellett cserélni a gerjesztőtekercset is,mert leégette a rohadék, de hál Istennek nem lett semmi nagyobb gond.
Úgyhogy nézd meg először a biztit, utána a gerjesztőtekercset, utána meg a fesszabályzót. Én személy szerint ennyit tudok így inenn javasolni. Remélem megoldódik a probléma!
Üdv:
mzzzz
van itt egy sarkany, ami elado...
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/121893
Hello!
Figyeljetek már!
Van egy 251-es ETZ-m.
Az normális, hogy 2 személlyel olyan érzésem volt, mintha a hátsó része külön utakon járna? Imbolyog össze vissz, nyeklik nyaklik, olyan mint a simson 2 személlyel.
Ja én 80 kiló vagyok az öcsém akit vittem meg 75.
Lehet ezzel kezdni valamit? Vagy járjak magamba?? Csak mert ez így marhára bizonytalan.
Üdv
helló
Akadt egy kis problémám jöttem haza a pecából és minden jó volt a mocin mikor az utcánkhoz értem látom hogy kigyulladt a töltésjelző akármekkora a fordulat nem alszik ki minden más a mocin működik ami elektromos sajnos este van és nem tom a hibát keresni meg azt sem tudom hol keressem lécci ha tudjátok a megoldást mondjátok de ha így nem lehet megmondani akkor adjatok néhány tippet
Esetleg bizti kiment vagy fesszabályzó???
előre is köszi:Roles
különben egy 250-es mexakítós ETZ-ről van szó
Az lenne a kérdésem hogy hátra mekkora a gyári lánckerék 150-es MZ-nek?? És mekkorát lehet rárakni maX? Amúgy ha nagyobb lesz rajta melegedni fog jobban? És ahol most kettesben kimegy ott hármásba kifog menni??
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|