hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

ede22
válasz erre | email2006-09-17 21:18:18
ETZ150 papirok nélkül ÜZEMKÉPESEN eladó..
06702912829
hever@tvn.hu
sorszám: 15349 (61989)

 
 
imi123
válasz erre | email2006-09-17 21:14:46
Helló!
Eladó a 250-es ETZ-m.
Itt megtekinthetitek: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=45450
A plexi nélkül és az ETZ fékhengerrel, aktuális az ár.
rockall@citromail.hu cimen lehet érdeklődni.
sorszám: 15348 (61987)

 
 
Miki
válasz erre | email2006-09-17 19:25:25
Sziasztok.
Nagy lett a gondom, orulnek, ha valaki ramvilagitana.
Szoval, a 251-es ETZ-m kupplungja kifogastalanul mukodott egeszen...a mai napig, amikoris megeroltettem, csusztattam (egymas motorjat akartuk eltolatni) Ezutan a kupplung behuzott karnal is egy nagy nulla lett. Semmi nyitas, a kupplung-kar pedig normalisan mukodik, nem laza, nem feszit. A moci amugy szepen megy.
Mi lett, tudna valaki segiteni?
sorszám: 15347 (61979)

 
 
UEZ 86
válasz erre | email2006-09-17 19:15:10
sziasztok az elöbb olvastam Patartics
Mátyás szavait nem tudom megcsinálta e valaki de szeretném megkérdezni hogy pontosan mit kell a blokkban átalakitani és hogy ez mien költségekkel jár
előre is nagyon szépen köszönöm
"Szöszi"
sorszám: 15346 (61977)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-17 12:47:11
hát az elég kevés, 99% hogy az a gond
Nekem ekkora nyomásnál a TS már felnin megy 2 személyel, igaz, most elég vékony gumit raktam hátra
sorszám: 15345 (61963)
(előzmény: tams9, 2006-09-16 08:44:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-17 12:44:12
létezik ilyen?
sorszám: 15344 (61962)
(előzmény: simsonbetyar, 2006-09-16 01:04:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-17 12:42:20
főtengelyszimering?
sorszám: 15343 (61961)
(előzmény: Atesz250, 2006-09-15 20:37:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-17 12:40:11
Hozzád képest elég messze
Itt Szentendre-Visegrád közötti hegyi utat nevezzük Lepencének...nem tudom miért mert kizárólag Piliszentkereszt vagy valami ilyesmi településen megy át az út :) Lehet hogy a hegy neve az, de nem tudom én hülye pesti vagyok :)
sorszám: 15342 (61960)
(előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-09-15 15:38:21)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-09-17 12:21:10
15327 es hozzászólásra tudna valaki választ adni ? Nekem is van ilyen a 250 es tz men .
sorszám: 15341 (61959)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-09-17 09:16:01
Köszi
sorszám: 15340 (61954)
(előzmény: FECÓ 1, 2006-09-17 09:02:34)

 
 
FECÓ 1
válasz erre | email2006-09-17 09:02:34
szia
a ts 250/1 a tankalatt lévő alsó vázcsövön (7 páros furaton) kapja a levegöt

sorszám: 15339 (61953)
(előzmény: M@tyesz, 2006-09-16 21:13:02)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-09-16 22:32:33
Hello!
Nem tudtok segíteni hogy 250-es TZ gyári kipufogóját hogy szabdaljam szét (összevan nyomódva és amúgy is le kell vágni a végét) a teljesítmény és a nyomaték csökkenése nélkül, hallottam valami olyat hogy 3 vagy 4 hangtompító lamellát kell eltávolítani és akkor jobb hangja lesz vagy mi?

(Rezóról ne legyen szó arra inkább nem alkalmaznám a kipufogó elnevezést..)
sorszám: 15338 (61946)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-09-16 22:21:26
Köszi a hsz-t.
Nem gondoltam volna hogy valaki észrevesz, de tényleg. Tudom merre van Kál jártam már egy párszor arrafelé.
sorszám: 15337 (61945)
(előzmény: M@tyesz, 2006-09-16 21:13:02)

 
 
chevy001
válasz erre | email2006-09-16 22:09:28
Hi!
Valaki közületek meg tudja nekem mondani, h ts250/1 hol kap levegőt a dobozba? A vázon keresztöl szív? Ha igen akkor hol veszi be a levegőt a váz?
sorszám: 15336 (61943)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-09-16 21:13:02
Szia!
Régen a haverjaim jártak le Kál-ba a motorbontóba,és el voltak halva,hogy mien jó cuccok,meg motorok vannak ott. Azt nem tudom,Etz-s cuccok vannak e. Halottam azt is,hogy be akarják zárni,de ki tudja,lehet,hogy kacsa,sztem érdemes megnézned,Füzesabony után van ez Pest felé,ha vonattal mész.
Ha utánajártál,akkor feltétlenül értesíts,mert lenéznék,bár én picit messzebb,Miskolcról.
sorszám: 15335 (61939)
(előzmény: Lacoska, 2006-09-15 15:00:57)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-09-16 21:11:39
ETZ250 elsö-hátso kerekek hengerek komplett blokkok fék munkahengerek kuplungok(könnyitett is)stb...eladó
hever@tvn.hu
06702912829
sorszám: 15334 (61938)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-09-16 18:12:20
Nekem van ETZ forgó és álló rész is itthon nem kérek érte egy fillért se de nem tudok most a csomagolással meg a postával vessződni akinek kell jöjjön érte. INGYÉ ADOM!!!Győr
sorszám: 15333 (61930)
(előzmény: Roles, 2006-09-15 18:21:00)

 
 
válasz erre | email2006-09-16 11:39:47
Ha kézzel érzed, hogy oldalirányban mozog, akkor ott szerintem valami gond van. Nem lenne szabad, hogy észrevedd..

mzzzz
sorszám: 15332 (61915)
(előzmény: Somebody, 2006-09-16 11:27:25)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-16 11:27:25
Meg ha rajta van a henger,és csak a hengerfejet szedem le,akkor felső holtponton is nagyon kicsit,de mégis észre tudtam venni,hogy mozog a dugó oldalírányban is.picit.enyi kell a hőtágulás miatt?vagy nem kellenne éreznem hogy megmozdul oldalirányban is??
sorszám: 15331 (61914)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-09-16 11:25:20
Hali.Nemrég fúrattam a hengerem,de asszem az esztergályos,túlságosann is lazára fúrta az illesztést!!mert fura hangja van a hengernek,de ha jól bemelegszik,úgy igazán,vagy megyek vele,4-5km-t akkor egész normális hangja van,és ezt minden beindításnál megjátsza.amúgy hagy kérdezzem már,hogy ts150-nél,mekkora a leges legnagyobb méretű dugó????fontos lenne.
sorszám: 15330 (61913)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-09-16 08:44:17
egy kerékcsapágy most volt kicserélve, a hátsó lengővilla gumiszilenjénél is uán lett húzva 2 személyre van állítva, talán a nyomás volt kiseb egy kicsivel 1,5 bar.
Olyan volt mintha kanyarba folyamatosan fészkelődött volna az öcsém, de ő aszt mondta meg se mozdult. És érdekes módon ha a barátnőmmel megyünk akkor nem csinálja, mondjuk ő csak 50 kiló.
De figyeltem az első kerekét és alapjáraton üresbe ha letámasztom akkor úgy remeg az elsőkerék mint az állat, pedig oldalstanderen van.
sorszám: 15329 (61905)
(előzmény: Keri, 2006-09-15 09:37:58)

 
 
simsonbetyar
válasz erre | email2006-09-16 01:04:50
ETZ 250 -hez keresek bukókeretet!
simsonbetyar@freemail.hu
sorszám: 15328 (61903)

 
 
Atesz250
válasz erre | email2006-09-15 20:58:37
Még egy láma kérdés, az aksi alatt van egy fekete doboz, benne egy nyák lap, az lenne az elektronikus gyújtás?
Atesz
sorszám: 15327 (61897)

 
 
Atesz250
válasz erre | email2006-09-15 20:37:43
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Ma jöttem hazafelé az M5 kivezetőjén 110 körül, egyszercsak leállt a moci. Félreálltam, ellenőriztem amit tudtam, nem vagyok nagy szerelő. Van szikra, van üzemanyag. Gyertyát kicseréltem. Megpróbáltam beindítani. A motor beindult, de kb 100-as /százas/ fordulatszám körül döcög, gázadásra alig reagál, majd nagy szusszanás a kipufogón keresztül és leáll. Újraindításnál dettó, döcög, szusszanás, leáll. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Előre is köszi!
Atesz
sorszám: 15326 (61894)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-09-15 19:04:15
Úgy tudom óránként legalább 12 liter. Elő a számológépet! :)
sorszám: 15325 (61886)
(előzmény: Devil87, 2006-09-15 17:07:09)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-09-15 18:21:00
hi

A vezetéekek nem szakadtak nincs baja a biztiknek se a fesszabályzónak akkor valszeg a generátor dögölhetett be :(
Mit kóstál egy ilyen vajon a forgó vagy az állórész szállhatott el?
Nagyon drága vagy érdemes tekercseltetni vagy mégse ez lehet a baj??? Lécci írjátok a véleményt meg olyan is irjon akinek van fölös generátorja mert nekem ez sántít jah és még annyi hogy az akumulátorral pöccre indul viszont ha leveszem az egyik sarut leáll a moci tehát biztos nincs töltés
sorszám: 15324 (61884)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-09-15 17:07:09
Üdv MZ-s társak!!
Valaki tudja,h "kis" ETZ tankjából,csapjából kb mennyi benzinnek kellene lefolynia 1perc alatt???
sorszám: 15323 (61880)

 
 
Mr.Grabowsky
válasz erre | email2006-09-15 15:38:21
A technikám legyen bár gyenge:), sűrített levegő hiányában így kellett megoldanom, de hál'isten sikerült! Egy kiló trugyi is kijött vele együtt. Jövő héten Örkényben majd Te is meglátod (ha beszúrok féktávon:D)!
Amúgy Lepence merre van?
Grabo
sorszám: 15322 (61878)
(előzmény: Keri, 2006-09-15 14:01:12)

 
 
Kuci
válasz erre | email2006-09-15 15:12:31
Szerintem égett, de elég világos volt már és letakarva is nehéz volt észrevenni.Ép csak az izzó szála látszott, h ég.Én mondtam,h szerintem ég, de azt mondta, hogy úgy kell égnie, mint az üresjelzőnek + a töltésvisszajelzőnek(akkor ebben nem volt igaza... :))))) ).
sorszám: 15321 (61877)
(előzmény: Keri, 2006-09-15 09:40:32)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-09-15 15:00:57
Hello!

Tudnátok nekem egy jó motorbontót vagy motoros boltot ajánlani (lehetőleg Heves megyében) ahol GYÁRI és nem török bóvli, új vagy bontott ETZ250-eshez főfékhengert lehet kapni.
sorszám: 15320 (61876)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 14:06:13
a gyári leírásban benne, van hogy egy darabig a TS-t is bronzperselyel gyártották, de miután átálltak a tűkörgőre a felújító készletek is tűgörgősek lettek. Ha át lett alakítva tűgörgősre akkor 1/50-es keverék az előírás.

Igen a jobb kenés miatt van luk rajta
sorszám: 15319 (61875)
(előzmény: M@tyesz, 2006-09-15 13:09:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 14:01:12
be rohadhatott, vagy csak a kiszedesi technikád gyenge :)
en siman sürített levegövel befújok a megfelelő oldal becsatlakozásánál és azonnal kilövi, csak arra kell vigyázni, ne tedd oda a kezed, mert durván ki tud lőni, ha nem vagy óvatos, én rongyal le szoktam fogni, hogy finoman jöjjön ki. Nincs az a rohadás ami ellenál 10BAR- levegőnek :) az sem fontos, hogy zárt legyen a másik oldal.
sorszám: 15318 (61874)
(előzmény: Mr.Grabowsky, 2006-09-15 11:47:21)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-09-15 13:32:55
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
634 6V-os Jawa, eddig mech fesszab volt benne (a gyári), 3 vezetékkel+1test. (hogy milyen jelöléssel, arra most nem emlékszem).
6Vos MZ elektromos fesszabon pedig B+, D+, 61, DF, D- jelölések vannak. Szóval ezt hogy kell bekötni a Jawa mech fesszab helyére?
sorszám: 15317 (61870)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-09-15 13:09:55
halihó!

A trophy Mz,és a Ts blokk között csak annyi a különbség,hogy az a Ts-ben tűgörgő van,míg a másikban bronzpersely? Csak emiatt kell 1:33as nafta a trophyba?
Oda akarok kilyukadni ezzel,hogyha a trophy blokkba kicserélem a főtengelyt,és a bronzpersely helyett tűgörgőt teszek bele,aztán összerakom,akkor mennyi fog a paripa?
A bronpersely csak a jobb kenés miatt lyukas?
Köszike!
sorszám: 15316 (61868)

 
 
Mr.Grabowsky
válasz erre | email2006-09-15 11:47:21
Hali!
A féknyerget reparálom éppen, a gondom a következő: a nyereg légtelenítő felőli oldalában lévő munkahengert már kipumpáltam, kitakarítottam, majd visszahelyezés után Würth-szalaggal átfogva lefixáltam, hogy összeszerelés után a fékcső felőli munkahengert is kiszedjem, de nem akar moccanni az átkozott! Ez normális jelenség vagy valami prücök van vele?
Köszi előre is!
Grabo
sorszám: 15315 (61867)

 
 
válasz erre | email2006-09-15 11:44:41
:-))
sorszám: 15314 (61866)
(előzmény: rebel56, 2006-09-14 22:39:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 09:40:32
De világított?
Akkor annak nem is kell, hogy kiégesse a szemét. Direkt csökkentett fényü, mert vak sötétben baromi zavaró lenne egy teljes fényerejü izzó ahogy a pofádba világít.
sorszám: 15313 (61862)
(előzmény: Kuci, 2006-09-15 08:01:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 09:37:58
Keréknyomás rendben van? Kb 2bar-al probálkozz, de 2,2ig sem törtenik tragédia, csak ilyenkor mellőzd a kanyarvadászatot. A hátsó telót is érdemes feljebb állítani 2 személyre. A hátsó lengővilla perselyezése, vagy a kerékcsapaágy kopotságára is utalhat...esetleg simán gyenge a váz a kettőtök súlyához és az csavarodik.
Ez a jelenség természetes dolog bizonyos mértekig egy megpakolt motornál. Nem tudom hogy ezt érezted vagy, tényleg a felsorolt hibák valamelyike lépett fel nálad.

Esetleg a küllők meg vannak mind?
sorszám: 15312 (61861)
(előzmény: tams9, 2006-09-14 20:42:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 09:27:14
Lehet vezeték zárlat a generátor környékén, vagy a feszabb nyűgös.
sorszám: 15311 (61860)
(előzmény: Roles, 2006-09-14 20:23:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 09:25:36
Ezt a kérdésed nem ártana mégegyszer, logikusan átgondolnod. Ésszerüen csak a gyári méretre lehet választ adni, de azt nem tudom :)
sorszám: 15310 (61859)
(előzmény: Kurty, 2006-09-14 20:17:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-09-15 09:21:29
fogadjunk?...oda adod egy körre, a tied is csörögni fog :)))
sorszám: 15309 (61857)
(elözmény: Roles, 2006-09-14 18:32:21)

 
 
Kuci
válasz erre | email2006-09-15 08:01:31
Sziasztok!

Ma voltam műszakiztatni a motort.Megnézték a reflektorvisszajelzőmet is és hát nem vakította ki a vizsgabiztos szemét álló motornál...Lelkemre kötötte, hogy cseréljem ki az izzót és átengedte.Huhh.

:))))))))))))))))))))))))))))))))
sorszám: 15308 (61853)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-09-15 07:21:51
Van a hátsó kerékben az a szép, csillag formájú gumi alkatrész, talán menesztő gumi a neve. Nekem az okozott humoros dolgokat, amikor már csereérett lett, mert oldalirányban lógott a kerekem.
sorszám: 15307 (61851)
(előzmény: tams9, 2006-09-14 20:42:07)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-09-15 06:37:46
Hátsó kerékben a guminyomás megfelelő???? Ez is megtréfálhatja az embert.
sorszám: 15306 (61850)
(előzmény: tams9, 2006-09-14 20:42:07)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-09-14 22:39:35
Szia tams9! Nem tudom mi a megoldás, de az fix, hogy nem normális. Gyakran megyünk kettesben (140kg), de még sosem éreztem ilyet csomagokkal se!

mzzzz: látod, lógó béllel hazavisz és csak ott adja be a kulcsot -> lelke van!! :o)
sorszám: 15305 (61845)
(előzmény: tams9, 2006-09-14 20:42:07)

 
 
válasz erre | email2006-09-14 22:35:39
Szia! Na nézd a fesszabályzót! Lehet az lett zárlatos vagy a tö---öm tudja. Előfordulhat. Nyáron Tokajból jöttem haza a Tsemmel SOMA kolegával és ugyanez volt a problémám. Mondjuk nekem elektromos feszzabom volt (Hozzáteszem egy fél éves se volt, szóval vadiuúj) épp mire hazértem meghalt a gép. Elszállt a fesszabályzóm ,nem tom mi lett vele, de kicseréltük egy hagyományosra és ment tovább a gép. Jah ki kellett cserélni a gerjesztőtekercset is,mert leégette a rohadék, de hál Istennek nem lett semmi nagyobb gond.

Úgyhogy nézd meg először a biztit, utána a gerjesztőtekercset, utána meg a fesszabályzót. Én személy szerint ennyit tudok így inenn javasolni. Remélem megoldódik a probléma!

Üdv:


mzzzz
sorszám: 15304 (61844)
(előzmény: Roles, 2006-09-14 20:23:49)

 
 
Eyesis
válasz erre | email2006-09-14 20:52:16
van itt egy sarkany, ami elado...
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/121893
sorszám: 15303 (61837)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-09-14 20:42:07
Hello!
Figyeljetek már!
Van egy 251-es ETZ-m.
Az normális, hogy 2 személlyel olyan érzésem volt, mintha a hátsó része külön utakon járna? Imbolyog össze vissz, nyeklik nyaklik, olyan mint a simson 2 személlyel.
Ja én 80 kiló vagyok az öcsém akit vittem meg 75.
Lehet ezzel kezdni valamit? Vagy járjak magamba?? Csak mert ez így marhára bizonytalan.
Üdv
sorszám: 15302 (61835)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-09-14 20:23:49
helló
Akadt egy kis problémám jöttem haza a pecából és minden jó volt a mocin mikor az utcánkhoz értem látom hogy kigyulladt a töltésjelző akármekkora a fordulat nem alszik ki minden más a mocin működik ami elektromos sajnos este van és nem tom a hibát keresni meg azt sem tudom hol keressem lécci ha tudjátok a megoldást mondjátok de ha így nem lehet megmondani akkor adjatok néhány tippet

Esetleg bizti kiment vagy fesszabályzó???

előre is köszi:Roles

különben egy 250-es mexakítós ETZ-ről van szó
sorszám: 15301 (61833)

 
 
Kurty
válasz erre | email2006-09-14 20:17:45
Az lenne a kérdésem hogy hátra mekkora a gyári lánckerék 150-es MZ-nek?? És mekkorát lehet rárakni maX? Amúgy ha nagyobb lesz rajta melegedni fog jobban? És ahol most kettesben kimegy ott hármásba kifog menni??
sorszám: 15300 (61830)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu