:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
ja, igen azt elfelejtettem mondani, simán meg van nyúlva a primerlánc, azért csörög, igazság szerint kellene bele egy láncfeszítő akkor sokkal tovább tartana és nem csörögne, lehet, hogy én gyártok egyett bele, mert nekem is esedékes a cseréje
a kicsi fogaskerék keményebb anyagból van ezért drágább, a nagyot én kicsivel olcsobban vettem, de a 2 fogaskereket és a láncot egyszerre kell cserélni különben nem ér semmit...najó, ha a kicsi fogaskerék fogai szimetrikusak akkor azt nem feltétlen kell, csak ajánlott.
Szerintem meg.
Nyomatékosabb a 250-es hiszen nagyobb a ccm, teljesítményben is kb ott lehet. A tuareg az 2T? mert akkor amíg ki nem nyit a power szelep addig verni fogod biztosan utána behozhatja a lemaradását...bár gyanítom végsebességre is kb ott van, de pörgősebb...viszont gyakrabban kell váltani...ha viszont 4t akkor esélytelen egy dupla ccm-es 2T ellen.
250-es ETZ-vel még én is elkentem a 125-os CBR-ek száját a pályán.
1/8-ad mérföldön jó esélyed van 1/4-nél már kevesebb, de tanulj meg rendesen rajtolni, mert az nagyon sokat számít.
Védd meg az MZ becsületét! :)
SOS
Generator belso forgo resze nincs valakinek elado valami barati aron? :-)
Nem annyira SOS, de jo lenne ha valaki tudna segiteni hatso lenges csillapitok szerzeseben?
Esetleg elso tarcsafeket?
Na es a hab a tortan egy kitamaszto?
Esetleg valami jo kis olcso es nem rozsdas MZ tank?
MZ ETZ 250-es kellenek a cuccok...
esetleg 2 jo pannonias hatso lengescsillapito is jo lenne...
Koszi...
Úgy értem ugrál a lánc,csattog fel le,de nem ér bele a deknibe.
Van valami elképzelésetek,hogy mitől lehet az,hogy leszedtem a deknit,a ts125-ömön,és olyan,hoyg a kuplunglánc ográd mint a vadállat,és ezzel olyan robajt csap ott bent,hogy az már zavaró.a lánc új.menet közben,amikor megfeszül,terheléssel nincs semmi hangja nagyon jó.néztem de a kis fogaskerék is már 2000ft.a nagy mennyi lehet??mert szerintem azzal van a baj,mert ahogy néztem a nagyfogaskerék,mintha járna előre hátra a kis fogaskerék irányába.kicsit magasabb fordulaton kiegyenlítődik vagy nem tom ott nincs ilyen hangja,csak alapjáratton.minél kisebb az alapjárat annál nagyobbakat csattog.
Hát én a helyedben nem próbálkoznék, most néztem meg van 27-33-38Le változatokban +6sebesség rövidebb áttétel..Szóval sztem nem sok esély van, de ha gondolod megpróbálhatod hátha nem tud vezetni:)) Haveromnak 27Le-s Hondája van és az is veri a 250eseket..Hát ez van rizskályhák..De az MZ szebb.:)
Hi!
Tudja vki,h mennyit gyorsulhat egy ts250/1? Mert van egy srác aki ki akar hívni gyorsulni. Neki 125ös tuaregje van. Szerintetek megfognám?
Mi képlékeny te?? ird meg privátban!
Feri
Én évekkel ezelőtt vettem rá vmi utángyártott kéményt, és menetteljesítmény és hang szempontjából semmivel sem rosszabb.Volt rajta 1 cimke az volt rajta VM kistelek mittomén hányas sz. tanya:) szóval tanyasi dobom van:)De nem tudom létezik -e még a márka. Ez vmivel rövidebb mint a 250es dob, lehet 251esé, de sztem igy még jobban is néz ki.
Lehet én sem tudok majd menni, mostanában elég képlékenyek a dolgok:(Amúgy Blues Company koncert is lesz.
ok Soma. Kösz, hogy szóltál, megpróbálok úgy tervezni, de nem biztos, hogy el tudok menni. Majd meglátjuk.
mzzzz
Igazság szerint motoros múltamat tekintve azt kell hogy mondjam, hogy rengeteg esteben ezerszer jobb egy használt, de eredeti német alkatrész, mint az utángyártott. A ts-emre legalább is ez az igaz. Azt mondom, hogy próbálj felkajtatni egy eredeti és viszonylag jó állaoptban lévő német kipuffot, mert én is elég sok panaszt hallottam már a kisipari remekekre.
De vegyünk pl egy másik példát. Miért van az, hogy nekem a ts 250-be 10.000 forint volt a főtengelyfelujitás. Hiteggettek, hohy gyári alkatrészeket raknak bele, meg hogx miyen jó lesz. KÉt hét mulva mentem a cuccért, már a boltban láttam a hajtókart nézegetve, hogy baj lesz, ha belerakom a gépbe. De úgy voltam vele, hogy biztos én vagyok s hülye, nem értek hozzá. Beleraktuk a motorra, és lám az is csörgött, nem annyira mint a régi, de csörgött. Ekkor lett tele a f---om az összes szakemberrel és eredeti gyári alkatrészekkel és saját orrom után menve szereztem egy használt, de még szétnemszedett főtengelyt. ÉS csodák csodájára azzal NEM CSÖRGÖTT a motor. Most is az van benne és kifogástalanul műkködik. Úgyhogy ennyit az ,,álnémet" és utángyártott cuccokról. Ez csak egy példa volt, hogy vigyázz mire adsz ki pénzt!
mzzzz
Hello!
Lamondtam a kipufogó tákolásáról, de akkor legyetek szívesek tanácsot adni a következőkben: sokszor hallotam már hogy kisipari kipufogó jobb a semminél de nem az igazi (ETZ250-ről van szó), a gyári miben különbözik magyar társától? És hol lehet eredeti német kipufogóhoz jutni? Befolyásolja valahogy a motor által leadott teljesítményt az utángyártot kipufogó?
Magyar dugóval, de pontos illesztéssel és figyelmes bejáratással el lehet érni a gyári értékeket, vagy erre már ne is számítsak (végsebesség, nyomaték, teljesítmény).
Sziasztok!
Van egy eladó, forgalomból végleg kivont, 125-ös TZ-m.
A gápezet Szegváron, Csongrád megyében van. Kérésre tudok képet küldeni megadott e-mail címre. Az árra rátérve, 20E forintért szeretném eladni. Tel. számom:20/490-9223
Ha már régi TS-eknél tartunk, vki nem tud 2 darab krómozott zárócsavart, ami az első telók tetejébe való?
Úgy csináld a gépet, hogy ha minden OK lesz, és semmi sem jön közbe 30-án szezonzáró motoros talira mehessünk Miskolcra.:)
Szeva! SÁrospataki vagyok ,de egyszer el akarok menni majd Kálba, megnézni azt a motoros bótót, meg amúgy is jó megismerkedni új arcokkal :-)))
Az enyém most lett felújitva még a héten kap egy új menezstőt és meghajtófogaskereket és kész lesz végre, meg most csinálatatok bőr oldaltáskát rá, azt meg a héten kezdik nekem! Maúgy emil cimemre küldhetnél képeket, én is küldök. Megtartom más motorsképeit is!Jah az enyém is 1975-ös .-)))
mzzzz
Szia! Látom kormányt keresel!
Nekem van 1 magas kormányom! Ts-150 ről jött le biztos jó hozzá ha kell jelezz!
Nem tudom, hogyan működik, de gyanúm szerint a 2IC a feszültséget méri. Ebből kiindulva a fordulatszám feszültésg átalakító 555-ös ICs áramkör nem működik normálisan.
Igazából kis elektronikai alapismeretek szükségesek a hibakereséshez. De segítségül először ellenőrizzed, hogy a kijelző változik e a feszültség változás hatására. Ha igen akkor az átalakítót kell megvizsgálni mi okból nem változik a feszültség a fordulatszám hatására.
Olaj milyen van benne?
Mol Hykomol vagy valami gagyi 15w40-es olajat tegyél bele. A jó minőségü olajakkal az a baj, hogy tönkreteszi a kuplungot, szóval ne is próbálkozz vele.
Hello!
Én egy másik fajta fordulatszámmérőt csináltam meg, a Simson.hu-n lévőt. Azzal is ez volt a baj, mikor az IC elszállt. Szerintem, ha nem vagytok biztosak abban hogy jók az IC-k, vegyetek két újat, nem agy tétel. A másik, hogy nézzétek át nagyon figyelmesen, nem ér-e össze valami.
U.i.: Ha érdekel, elküldöm annak a tervrajzait, ami a simson.hu-n van, remélem megtalálom. Az 12 Led-es, és be kell kalibráli, de biztos hogy működik.
Heló.Van itt fent az oldalon egy 20 LED es fordulatszámmérő.Namost meg van csinálva (haver csinálta)de ha rá van kötve a feszültség akármekkora fesz akkor is 10 LED világít.Két ic egyforma benn ezeket már cserélgettük de igy sem jó.Mi lehet a gond?
Csá mzzzz! Az én motorom is 4 sebességes,1975-ös évj,de lux verzió.Kéne egy új kormány mert a régi kicsit rozsdás.Ennyi a bajom vele.A többi rész pöpec.(a váltót már emlitettem)Kálban lakom.Heves megyében.Te merre motorozgatsz?
Szeva, négy zzzz-vel kell irni! :-))))
Na tök mindegy hogy irod! Igen 4 sebességes, most raktam rá kis kormányt sikerült egyet felkajtatni. A régi kormányom nem deluxe, hanem Riga kormány volt. Esetleg kérdezd meg JawaLovast. Neki lehet, hogy van. És neked milyen a géped? Amúgy hol laksz?
mzzzz
Kössz a választ mzzz! Milyen TS-ed van?4 sebességes?Kis vagy nagy kormányos?Nincs véletlenül egy nagy kormányod,ami a de lux változatra való?Sehonnan nem tudok szerezni.
Hali!
Valaki tudja, hogy találok 6 voltos elektronikus MZ feszültségszabályzó rajzát? Web oldal, vagy mail-en keresztül!
Előre is köszi!
Szeva! Mz ts 250 enem van nekem is! Ezzel ne foglalkozz! Semmi baj nincs vele. Nekem is ezt csinálja! Szerinztem bemelegszik az olaj és az teszi!
mzzzz
Sziasztok!
MZ TS 250 motorom van.Az lenne a kérdésem hogy mitől lehet az ,hogy amig nem melegszik be rendesen olyan szépen lehet váltani vele, de ha eléri az üzemi hőfokot akkor a váltó csúnyán kattan és nagyobb erővel kell a sebességet tenni. Előre is kösz
Hello!
Adás vétellel kacsolatban lenne egy pár kérdésem. Szeretnék megvenni egy motort,
a tulaj ideiglenesen kivonatta még annak idején a motort a forgalomból. Rendszám is le lett adva, de a foralmija megvan. Adásvételit mindenképp írunk, de én nem akarom a motort azonnal visszahelyeztetni a forgalomba, mert akkor ugye bitosítást is kell utánna fizetni, tehát ha nem viszem be a megadott határidőig (10nap) az okmányirodába az adásvételit annak mi lesz a következménye? Természetesen megmondom annak ikitől vezsem hogy ne vigye be csak ha már nekem is jó lesz, meg lehet ezt itt oldani, vagy ne sumálkoljak járjam be a hivatalos utat és helyezzem vissza forgalomba most. Lényeg nem akarok egyenlőre a motor után biztosítást fizetni.
Köszi :-)
De rájöttem, hogy mi volt a hiba.
Tegnap átméregettem a motort, és a jobb első indexben kijött az egyik vezeték a helyéről (laza volt a rögzítési helye), és letestelt. Visszaraktam, azóta minden jó.
De persze, az volt az utolsó, amit néztem, ugy jöttem rá, hogy a végén mérgemben jól megráztam a motort, akkor működött, és csak az az egy index nem világított.
Szereezzen már valaki nekem egy frankó ETS
vagy ETZ blokkot jó állapotban ócsóér. NAGYON jó volna.
Miska
Hohó, Zschopau Forever!
Keri!
én nem vagyok otthon ,de ha kell a versenyre ,felőlem elviheted holnap is! aztán majd elrendezzük!
Én csak pénteken megyek haza ,de beszélek a szüleimmel hogy adják oda neked!
irj mélt!
segitek!
Hali!
Valaki tudja, hogy találok 6 voltos elektronikus MZ feszültségszabályzó rajzát? Web oldal, vagy mail-en keresztül!
Előre is köszi!
Ha érdekel valakit egy eredeti 0 km -es MZ
TS 125-ös blokk.Tökéletes állapotban.Még garantáltan nem volt motorban.keress meg.T.szám:06304717863. e-mail:zajgab@t-online.hu
HAGYJUK MÁR EZT A TÉMÁT ERRE OTT A PAPIR MIZÉRIA MEG POLICE ROVAT .
Emberek!
Ha már a teljesítményről van szó, akkor nem tudná valaki megmondani, hogy én hogy fizetek adót, ha a 251-esem forgalmijába nincs teljesítményadat?? Egyszerűen ki van hagyva a helye.
Mikor megvettem akkor sem volt az előző forgalmiban KW adat.
Igen!
Valóban ez lehetett a gond, mert most már felfújva sokkal jobb a helyzet. Most sem olyan mint ha szólóba mennék, de jobb!
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Jaja.
Én csak abbol indulok ki, h az usában is lóerőre volt (van?) az adó, és a régi izomautók papíron 400le voltak de padon 450 500le.
Ez majd itt is be fog jönni, remélhetőleg.
Ja, ebben igazatok van, viszont szerintem hamarosan eléggé el fognak terjedni a papíron fojtott motorok mintegy válaszul a lóerőadóra.
Keri jól mondja. A másik meg az, h kiszeded a folytást aztán meg küldöd teszem azt Akorl-al az 500ast teszem azt.
Ha Pesten van, esetleg meg tudom nézni.
Kunyizok a koliban egy műszert, meg szerszünk fázisceruzát, aztán neki lehet esni.
Amúgy valószítü valahol vagy testel, vagy meghalt a reléd :)
Én már kicseréltem elektromosra
Vinutta
Nem tudom, hogy mi a franc baja lehet a motromnak..ETZ150
Egyik index sem működik,az indexvisszajelző meg csak folyamatosan világit, ha indexelni akarok
Mi lehet a baja? Zárlat, vagy test lehet valahol?
Annó úgy volt, hogy 21év alatt nem lehetett nagy A-t csináltatni, viszont nem akarod cserélgetni a motort akkor ez elég jó eljárás. Lefojtatod, betöltöd a 21-et, megcsinálod a különbözetit és kiszedeted a folytást. Mondjuk a környezetemben senki nem volt aki így csinálta. Én egyből nagy A-ra csináltam elötte meg Simoval mászkáltam.
Szerintem nem sok értelme van a fojtogatásnak.
Bár az árakat nem tudom, hogy mennyibe kerülhet egy ilyesmi átalakítás, de ha már egyszer megvan a motor, meg van egy jogosítványod, amiből nagyobb jogsit csinálni nem egy nagy ár, ha jól tudom, csak a vezetési órákat kell megvenni, semmi kresz meg többi nem kell.
Nekem személy szerint nem lenne szívem fojtogatni a motort, ha nagymotor, akkor legyen nagymotor, és menjen is úgy, mint egy nagymotor.
Bármekkora motort lefolytanak, ha kérem?
Igaz lehet. Én 400-as banditról hallottam, h Akorl-ra van folytva
Amit Te írsz, az itthon is bevett szokás, boltban lehet kérni pl. a KLE500-at, ER5-öt, GS500-at, MZ Baghirát stb. 25kW-ra fojtva, hogy A korlátozottal is lehessen vezetni. Pl. a GS-nél a gáztolattyút manipulálják.
Ez Akorl-nál működik, hisz ott mindegy hány köbcenti, de Somebody kérdésére Petvik-kel egyetértésben Akorl-A1 közt nem hinném hogy van átjárás bármilyen fojtással.
momentan 600-as CBR-t folytottak vissza az Akorlatoshoz :)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|