:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ha már régi TS-eknél tartunk, vki nem tud 2 darab krómozott zárócsavart, ami az első telók tetejébe való?
Úgy csináld a gépet, hogy ha minden OK lesz, és semmi sem jön közbe 30-án szezonzáró motoros talira mehessünk Miskolcra.:)
Szeva! SÁrospataki vagyok ,de egyszer el akarok menni majd Kálba, megnézni azt a motoros bótót, meg amúgy is jó megismerkedni új arcokkal :-)))
Az enyém most lett felújitva még a héten kap egy új menezstőt és meghajtófogaskereket és kész lesz végre, meg most csinálatatok bőr oldaltáskát rá, azt meg a héten kezdik nekem! Maúgy emil cimemre küldhetnél képeket, én is küldök. Megtartom más motorsképeit is!Jah az enyém is 1975-ös .-)))
mzzzz
Szia! Látom kormányt keresel!
Nekem van 1 magas kormányom! Ts-150 ről jött le biztos jó hozzá ha kell jelezz!
Nem tudom, hogyan működik, de gyanúm szerint a 2IC a feszültséget méri. Ebből kiindulva a fordulatszám feszültésg átalakító 555-ös ICs áramkör nem működik normálisan.
Igazából kis elektronikai alapismeretek szükségesek a hibakereséshez. De segítségül először ellenőrizzed, hogy a kijelző változik e a feszültség változás hatására. Ha igen akkor az átalakítót kell megvizsgálni mi okból nem változik a feszültség a fordulatszám hatására.
Olaj milyen van benne?
Mol Hykomol vagy valami gagyi 15w40-es olajat tegyél bele. A jó minőségü olajakkal az a baj, hogy tönkreteszi a kuplungot, szóval ne is próbálkozz vele.
Hello!
Én egy másik fajta fordulatszámmérőt csináltam meg, a Simson.hu-n lévőt. Azzal is ez volt a baj, mikor az IC elszállt. Szerintem, ha nem vagytok biztosak abban hogy jók az IC-k, vegyetek két újat, nem agy tétel. A másik, hogy nézzétek át nagyon figyelmesen, nem ér-e össze valami.
U.i.: Ha érdekel, elküldöm annak a tervrajzait, ami a simson.hu-n van, remélem megtalálom. Az 12 Led-es, és be kell kalibráli, de biztos hogy működik.
Heló.Van itt fent az oldalon egy 20 LED es fordulatszámmérő.Namost meg van csinálva (haver csinálta)de ha rá van kötve a feszültség akármekkora fesz akkor is 10 LED világít.Két ic egyforma benn ezeket már cserélgettük de igy sem jó.Mi lehet a gond?
Csá mzzzz! Az én motorom is 4 sebességes,1975-ös évj,de lux verzió.Kéne egy új kormány mert a régi kicsit rozsdás.Ennyi a bajom vele.A többi rész pöpec.(a váltót már emlitettem)Kálban lakom.Heves megyében.Te merre motorozgatsz?
Szeva, négy zzzz-vel kell irni! :-))))
Na tök mindegy hogy irod! Igen 4 sebességes, most raktam rá kis kormányt sikerült egyet felkajtatni. A régi kormányom nem deluxe, hanem Riga kormány volt. Esetleg kérdezd meg JawaLovast. Neki lehet, hogy van. És neked milyen a géped? Amúgy hol laksz?
mzzzz
Kössz a választ mzzz! Milyen TS-ed van?4 sebességes?Kis vagy nagy kormányos?Nincs véletlenül egy nagy kormányod,ami a de lux változatra való?Sehonnan nem tudok szerezni.
Hali!
Valaki tudja, hogy találok 6 voltos elektronikus MZ feszültségszabályzó rajzát? Web oldal, vagy mail-en keresztül!
Előre is köszi!
Szeva! Mz ts 250 enem van nekem is! Ezzel ne foglalkozz! Semmi baj nincs vele. Nekem is ezt csinálja! Szerinztem bemelegszik az olaj és az teszi!
mzzzz
Sziasztok!
MZ TS 250 motorom van.Az lenne a kérdésem hogy mitől lehet az ,hogy amig nem melegszik be rendesen olyan szépen lehet váltani vele, de ha eléri az üzemi hőfokot akkor a váltó csúnyán kattan és nagyobb erővel kell a sebességet tenni. Előre is kösz
Hello!
Adás vétellel kacsolatban lenne egy pár kérdésem. Szeretnék megvenni egy motort,
a tulaj ideiglenesen kivonatta még annak idején a motort a forgalomból. Rendszám is le lett adva, de a foralmija megvan. Adásvételit mindenképp írunk, de én nem akarom a motort azonnal visszahelyeztetni a forgalomba, mert akkor ugye bitosítást is kell utánna fizetni, tehát ha nem viszem be a megadott határidőig (10nap) az okmányirodába az adásvételit annak mi lesz a következménye? Természetesen megmondom annak ikitől vezsem hogy ne vigye be csak ha már nekem is jó lesz, meg lehet ezt itt oldani, vagy ne sumálkoljak járjam be a hivatalos utat és helyezzem vissza forgalomba most. Lényeg nem akarok egyenlőre a motor után biztosítást fizetni.
Köszi :-)
De rájöttem, hogy mi volt a hiba.
Tegnap átméregettem a motort, és a jobb első indexben kijött az egyik vezeték a helyéről (laza volt a rögzítési helye), és letestelt. Visszaraktam, azóta minden jó.
De persze, az volt az utolsó, amit néztem, ugy jöttem rá, hogy a végén mérgemben jól megráztam a motort, akkor működött, és csak az az egy index nem világított.
Szereezzen már valaki nekem egy frankó ETS
vagy ETZ blokkot jó állapotban ócsóér. NAGYON jó volna.
Miska
Hohó, Zschopau Forever!
Keri!
én nem vagyok otthon ,de ha kell a versenyre ,felőlem elviheted holnap is! aztán majd elrendezzük!
Én csak pénteken megyek haza ,de beszélek a szüleimmel hogy adják oda neked!
irj mélt!
segitek!
Hali!
Valaki tudja, hogy találok 6 voltos elektronikus MZ feszültségszabályzó rajzát? Web oldal, vagy mail-en keresztül!
Előre is köszi!
Ha érdekel valakit egy eredeti 0 km -es MZ
TS 125-ös blokk.Tökéletes állapotban.Még garantáltan nem volt motorban.keress meg.T.szám:06304717863. e-mail:zajgab@t-online.hu
HAGYJUK MÁR EZT A TÉMÁT ERRE OTT A PAPIR MIZÉRIA MEG POLICE ROVAT .
Emberek!
Ha már a teljesítményről van szó, akkor nem tudná valaki megmondani, hogy én hogy fizetek adót, ha a 251-esem forgalmijába nincs teljesítményadat?? Egyszerűen ki van hagyva a helye.
Mikor megvettem akkor sem volt az előző forgalmiban KW adat.
Igen!
Valóban ez lehetett a gond, mert most már felfújva sokkal jobb a helyzet. Most sem olyan mint ha szólóba mennék, de jobb!
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Jaja.
Én csak abbol indulok ki, h az usában is lóerőre volt (van?) az adó, és a régi izomautók papíron 400le voltak de padon 450 500le.
Ez majd itt is be fog jönni, remélhetőleg.
Ja, ebben igazatok van, viszont szerintem hamarosan eléggé el fognak terjedni a papíron fojtott motorok mintegy válaszul a lóerőadóra.
Keri jól mondja. A másik meg az, h kiszeded a folytást aztán meg küldöd teszem azt Akorl-al az 500ast teszem azt.
Ha Pesten van, esetleg meg tudom nézni.
Kunyizok a koliban egy műszert, meg szerszünk fázisceruzát, aztán neki lehet esni.
Amúgy valószítü valahol vagy testel, vagy meghalt a reléd :)
Én már kicseréltem elektromosra
Vinutta
Nem tudom, hogy mi a franc baja lehet a motromnak..ETZ150
Egyik index sem működik,az indexvisszajelző meg csak folyamatosan világit, ha indexelni akarok
Mi lehet a baja? Zárlat, vagy test lehet valahol?
Annó úgy volt, hogy 21év alatt nem lehetett nagy A-t csináltatni, viszont nem akarod cserélgetni a motort akkor ez elég jó eljárás. Lefojtatod, betöltöd a 21-et, megcsinálod a különbözetit és kiszedeted a folytást. Mondjuk a környezetemben senki nem volt aki így csinálta. Én egyből nagy A-ra csináltam elötte meg Simoval mászkáltam.
Szerintem nem sok értelme van a fojtogatásnak.
Bár az árakat nem tudom, hogy mennyibe kerülhet egy ilyesmi átalakítás, de ha már egyszer megvan a motor, meg van egy jogosítványod, amiből nagyobb jogsit csinálni nem egy nagy ár, ha jól tudom, csak a vezetési órákat kell megvenni, semmi kresz meg többi nem kell.
Nekem személy szerint nem lenne szívem fojtogatni a motort, ha nagymotor, akkor legyen nagymotor, és menjen is úgy, mint egy nagymotor.
Bármekkora motort lefolytanak, ha kérem?
Igaz lehet. Én 400-as banditról hallottam, h Akorl-ra van folytva
Amit Te írsz, az itthon is bevett szokás, boltban lehet kérni pl. a KLE500-at, ER5-öt, GS500-at, MZ Baghirát stb. 25kW-ra fojtva, hogy A korlátozottal is lehessen vezetni. Pl. a GS-nél a gáztolattyút manipulálják.
Ez Akorl-nál működik, hisz ott mindegy hány köbcenti, de Somebody kérdésére Petvik-kel egyetértésben Akorl-A1 közt nem hinném hogy van átjárás bármilyen fojtással.
momentan 600-as CBR-t folytottak vissza az Akorlatoshoz :)
Én ha jól tudom, A korl.-tal nyugodtan lehet a 250-est vezetni, nem kell ahhoz fojtogatni.
A1-el tényleg nem igen lehet azt vezetni, de hát akinek "nagymotor" kell, az csináljon hozzá jogsit is :-)
ilyen folytásról én is hallottam, de én az A és Akorlátozott közötti folytásra, látni viszont nem láttam, szóval lehet városi legenda is. Németeknél müködik ez ha jól tudom.
Én elég furcsának tartom ezt a történetet, mivel az A1 kategória felső határát nem csak teljesítményben, de hengerűrtartalomban is rögzítik. Márpedig nehéz úgy "lefojtani" egy 250-est, hogy 125 köbcentire csökkenjen! :))
Azt hallotam havertól hogy olyan 250-es etz-vel ment(az egyik haverjáé),amit lefolytottak,és volt róla papír,és A1-es jogsival ezért vezethette,mert a teljesítménye így nem haladta meg a határt.:)ehhez mit szóltok????
Szia! Nézz be az Alkatrészbörzébe (#5450) épp most akarok eladni egy plexis fejidomot. Az ára 6.000 Ft fixen.
Az sem rossz. Bambi kezében van a legjobb helyen.
izé szóval elég lenne nekem, ha a kormánykifliket oda tudnád adni minnél elöbb, mert az a hétvégi versenyen már kellene, a többit késöbb is lerendezhetjük
ÉRDEKEL!
Persze ha már villa akkor remélem nincs szétkopva, azaz ha nincs kézzel érezhető lötyögése az jó nekem.
Ja meg tárcsafékes telószár kell.
Lámpabúra, meg a gumi nem kell, csak a kiflik meg a telószárak.
Elvileg a héten kész lesz a kocsim akkor elmegyek érte...illetve ha el tudod hozni az mégjobb lenne mert műszaki biztosan nem lesz a kocsit jövőhétig, anélkül meg nem szivesen mászkálok.
Nem jutottam semmire, eltoltam Bambihoz a motort, elméletileg ma kiderül, mi a gond. A fekete dobozra még várjuk a választ Charlie-val egyetemben :)
Keri!
nekem van komplett első telom! két kifli ,két villaszár(olaj nélkül) 2 gumi...söt még a lámpa "bura " is rajta van.
ha kell akkor 5e.- kérek érte.
vagy bárki más megveheti!
Tudja valaki hol lehet ETZ 250-re plexit venni budapesten?
Atesz
Valakinek nincs egy felesleges ETZ kormánykiflije? Az enyémben sajna TS kiflik vannak amiben a telók 5mm-el közelebb vannak, ezért nem fér bele a villamerevítő a versenymotoromba. Ha muszály némi pénzben is meg egyezhetünk. Ja és lehetőleg pest környékén, hogy ne kerüljön többe a benzinem mint amenyiért kapnék a bontóba :)
Sziasztok!
Nem tud valaki Babetta gyújtást szerezni nekem óccsóér?
Vince
MZ ETZ 125 1989 kék. Jó állapotban, nem átalakított, valós 11542 km -még eredeti gumik vannak rajta- Gyári blokk, soha nem volt felújítva, megszakító cserét kivéve megbontva. Műszakija két éve lejárt, nincs a nevemen, minden papírja megvan. ára:78 eFt képek: kep.tar.hu/szgeza érdeklődni 20/944-0864
Ami most rajta van fékhenger, az nem eladó? Mert keresek valami japó féknyerget megvételre...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|