:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Tudom, szedtem már szét a motor bal oldalát, kuplungot, stb. és ha egyböl elromlik akkor nem szólok semmit, de azóta már lenyomtam vagy 3000 kmt a legkisebb gond nélkül és most hirtelen úgy gondolta hogy nem fog müködni...
Kösz a tippet, bár a rúgó szerintem jó, mert a berúgókar visszaugrik az eredeti helyére csak hát nem fordit egy árva fokot sem a fötengelyen :-/
Üdv
Nekem is 251-esem van. Konkrétan ilyen bajom még nem volt, de ajánlom, hogy szedd le a kuplung deklit és ott tanulmányozd. Ne vedd le külön a berúgókart, az jön együtt a deklivel. Van belül egy rúgó nézd meg nincs-e kiakadva vagy eltörve. Mondjuk számíts rá, hogy azt nehéz visszatenni ha kiugrott.
Ha vkit érdekel és közel van, akkor Keszthelyen október 1.jén Veterán motor kiállítás lesz (Lovassy utcai edzőterem). Belépés ingyenes!
Amúgy az én kuplungom is kezd behalni. Már 2x volt olyan, hogy amikor megálltam, behúzva maradt a kuplung, a bowden mozgott, de a blokkban nem oldott ki. Kicsit játszottam a berúgókarral, elkapta, azóta megint jó... Sok bajom van a blokkjával, de nincs egyben annyi pénzem, hogy megcsináljam. 1-1 dologért meg nem akarom mindig szétszedni. (Az előbbi kuplungprobléma (talán lamellacsere); fúrás,dugó,gyűrű; csapágyak; szimmeringek...) Sok így egyben! :(
Ha kell valakinek egy komplett 150-es Ts darabokban!Az szóljon!Mindene megvan csak össze kell rakni.Egyedül kerék nincs hozzá!10000Ft-ért elvihetitek.T.szám:06304717863
e-mail:zajgab@t-online.hu
Sziasztok, a 251-es ETZem sz*r*kodni kezdett, vagy mittomén. Lényeg hogy nemtom berúgni, mert mintha valahogy kiakadt volna a berúgókar, totál olyan mintha állandóan be lenne húzva a tengelykapcs. Eszébe sincs a motort forgatni. Volt valakinek hasonló kellemetlen tapasztalata, és föleg tud valaki megoldást?
KÖszi
Kérd deriválva ,és akkor csökken a skála... :)
Úgy gonoltam ha logaritmikus skálán kérdezek az átláthatóbb képet ad...lehet hogy ez csak egy hülye műszaki beidegződés :)
erre a kérdésre egyszerü a válasz:
30-60ezer km között, kb 40et megy el egy átlag MZ, ha nagyon pátyolgatják, akkor 50-60-at, ha gyilkolják akkor 30-at
Október 8-án lesz a Hungaroringen a verseny, jöjjön mindenki, aki tud és érdekli!
Üdv.
Grabo
Keri
nem rossz a mostani szavazás sem. Sztem tul nagy az a 20-50 es,50-100 intervalum..:) több mint a duplája.!
10 esével több esély van reálisabb képet kapni.
én azt akartam kérdezni hogy a generál óta... :) de majd köv.!
mikor lesz a hungaroringen?
örkénybe most nem igen tudok menni,:(
Szavazás: pl most :)
Örkénynél az Euroringen lesz 24-én.
menni megy, de hoyg bejön-e....:)))
Segitsetek!!!
MZ ETZ 250es generator forgo resz SOS nagyon szeretnek!
eyesis@freemail.hu irjatok ha van!! leccci SOS koszi
Nagyon megy neked a szóviccezés, Fődi! :O)))
EGy verseny erelyéig kiveheted a légszűrőt, de akkor a karbin is állits! kapjon többet! ,és nagyon jó olajat keverj neki,mert kellemetlen mikor a dugatju nem akar mozogni... :)
Keri !
mikor lesz az szavazási kérdés amit a multkor megbeszéltünk?
Hol lesz verseny a hétvégén?
Szóviccról , mint olyanról még nem hallottál?:D
Hát nem egy fasza megoldás.
A légszűrőt nem éppen a kavicsok ellen találták ki. Gyorsan ki fog kopni az egész gép. /Földúton ne nagyon motorozz./
Szia Romet!
Ok, én hétvégén küldük képeket! ha valami miatt elfelejteném, akkor szólj rám citromailen! OK?
mzzzz
Azt akartam mondani, hoyg semmi sem biztos hogy én is tudok-e menni. Ferstehén?:D
Én nem éreztem különbséget...igaz nekem volt más baja is a motornak, lehet most hogy jó és visszatenném megéreznem, de utcára egy ilyen elhanyagolható előnyért nem venném ki. Utána kell állítani, esetleg fúvókázni a karbit. Ráadásul gyorsabban kopik a motor.
Én is küldtem egy ideig légszűrő nélkül a 25-ös ETZ-mel. Én nagy erőtöbletet nem vettem észre, de a hangja nagyon állat volt tőle. Csak egy idő után a gyertyán látszódott, hogy nem szereti, és vissza raktam a légszűrőt, de a fedelet nem. Így még jobb a hang, mert nem olyan hoangos, de mély. :) Most így megyek vele, nyár eleje óta.
Szóval mikor kivettem kicsi teljesítmény növekedés, később csökkenés, mikor visszatettem újra növekedés. :) Lehet hogy be kéne lőni a karbit... :) Vagy hosszútávon nem szereti.
U.i.: A fogyasztásra figyelj, mert az fontos tényező, lehet hogy megnövekszik.
Egy kérdés: Légszűrőnélkül kb mennyivel lehet erősebb a gép, mert most úgy küldöm. Szúnyoghálót tettem a torokra, h azé mindent ne szívjonbe. Érezhetően jobban megy. Lehet-e így baja a gépnek?
ok! Megvédem az mz becsületét!!
Hello!
Nekem volt egy Aprilia AF1 125-ösöm, abban a tuareghez hasonló blokk van, de lehet hogy teljesen ugyan olyan. Gyárilag a nyitottak közül legkisebb teljesítményű 27Le, de mivel régiek, lehet hogy már jóval gyengébb. Rajtolni nehéz velük, a TS-el klasszisokkal jobban lehet. Úgyhogy, ha a gyerek még nem profi benne megfogod, mert amit a rajtnál veszt azt kis távon a plussz erő nem hozza vissza. Amúgy gondolom, mivel enduro, az áttétele rövidebb mint az AF1-nek, de kb 140 körül szoktak menni, úgy tudom.
Szerintem rövid távra bátran állj ki, ha nem profi rajtoló a srác.
U.i.: Hajrá MZ!!!
Szia!
Tényleg Kál-i vagy? A motorbontóról mit tudsz? Megvan még? Szociscuccok vannak?
Köcce!
2t a tuaegje. Azt nem tudom hány lovas ,meg még nem is mentem vele. De azt tudom, h havernak a 25-ös elefántját megfogtam, igaz az kb 25le lehet.
Hali!
Valaki tudja, hogy találok 6 voltos elektronikus MZ feszültségszabályzó rajzát? Web oldal, vagy mail-en keresztül!
Előre is köszi!
Hy Mzzzz!
Oké küldök majd a hét folyamán képeket a motoromról.Remélem te is a tiédről.Amúgy ebbe a bontóba nem érdemes lejönnöd, mert drága (pofátlanul)és mz-hez nincs semmijük.
Haveromnak 125ös tuaregje volt, nekem meg akkor szintén egy peregyes. a tuaregben új dugó volt azt hozzátenném, de az mz alul maradt. Nem sokkal ugyan... :D
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy milyen kipuff dobot érdemes megvenni? a 6000 ft körüli (gondolom magyart), vagy van 13 rongyért is török. miben jobb ez (ha 1általán jobb) ja, és a 250es etz-n ugyanolyan a dob, mint a TS-en, ES-en????
A válaszokat előre is Köszi
ÜDV
ja, igen azt elfelejtettem mondani, simán meg van nyúlva a primerlánc, azért csörög, igazság szerint kellene bele egy láncfeszítő akkor sokkal tovább tartana és nem csörögne, lehet, hogy én gyártok egyett bele, mert nekem is esedékes a cseréje
a kicsi fogaskerék keményebb anyagból van ezért drágább, a nagyot én kicsivel olcsobban vettem, de a 2 fogaskereket és a láncot egyszerre kell cserélni különben nem ér semmit...najó, ha a kicsi fogaskerék fogai szimetrikusak akkor azt nem feltétlen kell, csak ajánlott.
Szerintem meg.
Nyomatékosabb a 250-es hiszen nagyobb a ccm, teljesítményben is kb ott lehet. A tuareg az 2T? mert akkor amíg ki nem nyit a power szelep addig verni fogod biztosan utána behozhatja a lemaradását...bár gyanítom végsebességre is kb ott van, de pörgősebb...viszont gyakrabban kell váltani...ha viszont 4t akkor esélytelen egy dupla ccm-es 2T ellen.
250-es ETZ-vel még én is elkentem a 125-os CBR-ek száját a pályán.
1/8-ad mérföldön jó esélyed van 1/4-nél már kevesebb, de tanulj meg rendesen rajtolni, mert az nagyon sokat számít.
Védd meg az MZ becsületét! :)
SOS
Generator belso forgo resze nincs valakinek elado valami barati aron? :-)
Nem annyira SOS, de jo lenne ha valaki tudna segiteni hatso lenges csillapitok szerzeseben?
Esetleg elso tarcsafeket?
Na es a hab a tortan egy kitamaszto?
Esetleg valami jo kis olcso es nem rozsdas MZ tank?
MZ ETZ 250-es kellenek a cuccok...
esetleg 2 jo pannonias hatso lengescsillapito is jo lenne...
Koszi...
Úgy értem ugrál a lánc,csattog fel le,de nem ér bele a deknibe.
Van valami elképzelésetek,hogy mitől lehet az,hogy leszedtem a deknit,a ts125-ömön,és olyan,hoyg a kuplunglánc ográd mint a vadállat,és ezzel olyan robajt csap ott bent,hogy az már zavaró.a lánc új.menet közben,amikor megfeszül,terheléssel nincs semmi hangja nagyon jó.néztem de a kis fogaskerék is már 2000ft.a nagy mennyi lehet??mert szerintem azzal van a baj,mert ahogy néztem a nagyfogaskerék,mintha járna előre hátra a kis fogaskerék irányába.kicsit magasabb fordulaton kiegyenlítődik vagy nem tom ott nincs ilyen hangja,csak alapjáratton.minél kisebb az alapjárat annál nagyobbakat csattog.
Hát én a helyedben nem próbálkoznék, most néztem meg van 27-33-38Le változatokban +6sebesség rövidebb áttétel..Szóval sztem nem sok esély van, de ha gondolod megpróbálhatod hátha nem tud vezetni:)) Haveromnak 27Le-s Hondája van és az is veri a 250eseket..Hát ez van rizskályhák..De az MZ szebb.:)
Hi!
Tudja vki,h mennyit gyorsulhat egy ts250/1? Mert van egy srác aki ki akar hívni gyorsulni. Neki 125ös tuaregje van. Szerintetek megfognám?
Mi képlékeny te?? ird meg privátban!
Feri
Én évekkel ezelőtt vettem rá vmi utángyártott kéményt, és menetteljesítmény és hang szempontjából semmivel sem rosszabb.Volt rajta 1 cimke az volt rajta VM kistelek mittomén hányas sz. tanya:) szóval tanyasi dobom van:)De nem tudom létezik -e még a márka. Ez vmivel rövidebb mint a 250es dob, lehet 251esé, de sztem igy még jobban is néz ki.
Lehet én sem tudok majd menni, mostanában elég képlékenyek a dolgok:(Amúgy Blues Company koncert is lesz.
ok Soma. Kösz, hogy szóltál, megpróbálok úgy tervezni, de nem biztos, hogy el tudok menni. Majd meglátjuk.
mzzzz
Igazság szerint motoros múltamat tekintve azt kell hogy mondjam, hogy rengeteg esteben ezerszer jobb egy használt, de eredeti német alkatrész, mint az utángyártott. A ts-emre legalább is ez az igaz. Azt mondom, hogy próbálj felkajtatni egy eredeti és viszonylag jó állaoptban lévő német kipuffot, mert én is elég sok panaszt hallottam már a kisipari remekekre.
De vegyünk pl egy másik példát. Miért van az, hogy nekem a ts 250-be 10.000 forint volt a főtengelyfelujitás. Hiteggettek, hohy gyári alkatrészeket raknak bele, meg hogx miyen jó lesz. KÉt hét mulva mentem a cuccért, már a boltban láttam a hajtókart nézegetve, hogy baj lesz, ha belerakom a gépbe. De úgy voltam vele, hogy biztos én vagyok s hülye, nem értek hozzá. Beleraktuk a motorra, és lám az is csörgött, nem annyira mint a régi, de csörgött. Ekkor lett tele a f---om az összes szakemberrel és eredeti gyári alkatrészekkel és saját orrom után menve szereztem egy használt, de még szétnemszedett főtengelyt. ÉS csodák csodájára azzal NEM CSÖRGÖTT a motor. Most is az van benne és kifogástalanul műkködik. Úgyhogy ennyit az ,,álnémet" és utángyártott cuccokról. Ez csak egy példa volt, hogy vigyázz mire adsz ki pénzt!
mzzzz
Hello!
Lamondtam a kipufogó tákolásáról, de akkor legyetek szívesek tanácsot adni a következőkben: sokszor hallotam már hogy kisipari kipufogó jobb a semminél de nem az igazi (ETZ250-ről van szó), a gyári miben különbözik magyar társától? És hol lehet eredeti német kipufogóhoz jutni? Befolyásolja valahogy a motor által leadott teljesítményt az utángyártot kipufogó?
Magyar dugóval, de pontos illesztéssel és figyelmes bejáratással el lehet érni a gyári értékeket, vagy erre már ne is számítsak (végsebesség, nyomaték, teljesítmény).
Sziasztok!
Van egy eladó, forgalomból végleg kivont, 125-ös TZ-m.
A gápezet Szegváron, Csongrád megyében van. Kérésre tudok képet küldeni megadott e-mail címre. Az árra rátérve, 20E forintért szeretném eladni. Tel. számom:20/490-9223
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|