:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
A törökök nem tudnak magyarul? 150 év alatt csak megtanultak egy kicsit! :D
Biztos elltudnák adni a drágábbat is, sec-perc alatt. De ha belegonolsz az országban az legtöbb Mz-t csak hajtani, meg kínozni használják. Azokba meg a ratyi minőség is jó! A minőséget "csak kevesen" keresik az MZ-hez.
Szerintem Bambi azért panaszkodot, mert képtelenség jó (gyári minőségü) alkatrészt kapni.
Elvileg a török az jó, hiszen a németektél vették meg a gyártósort, de azt meg nem hoznak magyarországra, mert nincs igény a drága alkatrészekre...a kereskedők szerint...pedig szerintem meg nem romlik meg és 1-2 ember mindig akadna aki venne ilyet.
Nem tud valaki törökül? fel kellene venni a kapcsolatot a kinti gyárral :)
Értem Kössz a segitséget na akkor megragadom az alkalmat . BAMBI TUDNÁL SEGITENI ? MEG HA ESETLEG ÁRAT TUDNÁL MONDANI AZ IS JÓ LENNE
A nyári pataki szocitúrán fél füllel halottam egy beszélgetést, amit Bambi vezett azzal kapcsolatban, hogy az emeberek egy jelentős része nem vesz jó minőségű dugattyút, mert elég drága és sokszor nincs rá igény, csak az olcsóra. Ezzel ős gyakorlatilag panaszkodott, és tökéletesen meg is tudom érteni.
Szerintem keresd fel őt, biztos fog tudni segiteni neked. Ahogy kinéz az ETS-e nem hinném, hogy ős is szar cuccokat rak bele.
mzzzz
HELLOSZTOK egy kis segitségre lenne szükségem szeretnék új dugot venni a 250 -es tz-m hez meg gyürüt csapot stb honnan tudom hogy pl a dugó jó minőségü mert a bolti eladókba sok rosszat lehet hallani és nem bizok meg bennük . TEHÁT ENNYI LENNE : SEGITSETEK PLEASE
Az nagyon jó lenne :) ha lehetne a többit mailben rendezni, vagy esetleg messengeren, ha van oda is címed:)
zsolesz1982@msn.com -om megtalálsz msn-en, emialezni meg a simson11@msn.com -on találsz meg!! Kérlek írj vagy vegyél fel partnernek:)
ThUnDeR
Szia! Nekem volna gyári új!
Két hete én is így jártam, csak a féknyereg másik felén lévő menetet sikerült hidegre tenni......utánaérdeklődtem, olyan menetragasztó nincs, ami ekkora nyomást elviselne. Vagy cseréled a sérült oldalt, de ahhoz szerencse kell, mert ritkán lehet ráakadni az ilyen dolgokra és boltban csak egész nyerget kapsz( ha kapsz egyáltalán), azt is csillagászati áron; vagy pedig egy nagyobb menetet fúratsz a sérült helyére és abba raksz egy megfelelő méretű leeresztőcsavart.
Sok szerencsét.
Grabo
Keresnék ETZ 250-hez szívócsonkot a hengerhez, ha lenne valakinek aki megválna tőle pls jelezze :)
Köszi
Zs.
hali
egy 250-esETZ tárcsaféket csikerült kinyírnom a probléma:légtelenítő csavar foglalatának sikerült kitépnem a menetét!
van valami menetjavító készlet vagy úgynéztem cserélhető az a fele a féknek vajon lehet kapni hozzá?vagy mit ajánlanátok mit tegyek
Hello ROMET!
Küldtem nehány képet neked!
mzzzz
Eladó 300-asra fúrt henger könnyített dugattyúval, csapszeggel, gyűrűkkel, hajtókarral, hengerfejjel keveset futott 10ezer Ft-ért Herenden.
Érd.: tesho@freemail.hu
Nos, utánanéztem mennyibe lenne a generál:
főt. csapágy:2240-
+többi csap. össz:2690-
főt.szimm:650-
fúrás:4500-
300as dugó:cca 4000 / de valószínűleg kisebb dugó lesz, ez kb 2000-
kuplunglamella:1210-
összvissz:13-14000 Ft + tömítésszett (nemtom mennyi)
A hajtókar nem tudom milyen állapotban van, ez nálunk +8810Ft lenne.
Pénzem már szerencsére van, rá, már csak beszélnem kéne egyik kedves barátommal, hogy segítsen. (pontosabban, hogy én segítsek neki :)
Ja!
egy kis segitseg is elkelne...
a toltesvisszajelzo lampam, ha rendesen (rajz szerint) van bekotve, akkor vilagit, de zarlatol.
Ha leveszem a diodahid feloli veget, akkor nem, de folyamatosan vilagit.
esetleg valaki el tudna magyarazni, hogyan is mukodik ez a dolog?
vagy esetleg hogy mi a rossz?
Fesszab, vagy egyeniranyito, vagy... ???
T
Ahoy!
Csak egy aprosag a fek legteleniteshez.
Irta itt valaki, hogy szivjuk at az olajat a feknyergen, es akkor (elvileg) hatasosan lehet legtelenedni.
Namarmost mivel a levego felfele szeret haladni a az olajban, ezert, ha van egy bubid a dugattyuban, vagy a csoben, akkor kell tudo, hogy lentre szivd.
Ehelyett mi inkabb a legtelenito csavarra rahuzott benzincsobe injektaltunk fekolajat egy fecskendovel, ami felfele kinyomta az osszes levegot egy oriasi nagy rottyanassal.
(tedd ra a dugattyura a fedot, es nem kell ujra festeni a tankot :)
Remelem hasznalhato az info.
Peace
T
Tolása indul a gép, vagy akkor is ezt csinálja?
Mert nekem is volt ilyen mikor leforgott a qplung a főtengelyről...
Tudom, szedtem már szét a motor bal oldalát, kuplungot, stb. és ha egyböl elromlik akkor nem szólok semmit, de azóta már lenyomtam vagy 3000 kmt a legkisebb gond nélkül és most hirtelen úgy gondolta hogy nem fog müködni...
Kösz a tippet, bár a rúgó szerintem jó, mert a berúgókar visszaugrik az eredeti helyére csak hát nem fordit egy árva fokot sem a fötengelyen :-/
Üdv
Nekem is 251-esem van. Konkrétan ilyen bajom még nem volt, de ajánlom, hogy szedd le a kuplung deklit és ott tanulmányozd. Ne vedd le külön a berúgókart, az jön együtt a deklivel. Van belül egy rúgó nézd meg nincs-e kiakadva vagy eltörve. Mondjuk számíts rá, hogy azt nehéz visszatenni ha kiugrott.
Ha vkit érdekel és közel van, akkor Keszthelyen október 1.jén Veterán motor kiállítás lesz (Lovassy utcai edzőterem). Belépés ingyenes!
Amúgy az én kuplungom is kezd behalni. Már 2x volt olyan, hogy amikor megálltam, behúzva maradt a kuplung, a bowden mozgott, de a blokkban nem oldott ki. Kicsit játszottam a berúgókarral, elkapta, azóta megint jó... Sok bajom van a blokkjával, de nincs egyben annyi pénzem, hogy megcsináljam. 1-1 dologért meg nem akarom mindig szétszedni. (Az előbbi kuplungprobléma (talán lamellacsere); fúrás,dugó,gyűrű; csapágyak; szimmeringek...) Sok így egyben! :(
Ha kell valakinek egy komplett 150-es Ts darabokban!Az szóljon!Mindene megvan csak össze kell rakni.Egyedül kerék nincs hozzá!10000Ft-ért elvihetitek.T.szám:06304717863
e-mail:zajgab@t-online.hu
Sziasztok, a 251-es ETZem sz*r*kodni kezdett, vagy mittomén. Lényeg hogy nemtom berúgni, mert mintha valahogy kiakadt volna a berúgókar, totál olyan mintha állandóan be lenne húzva a tengelykapcs. Eszébe sincs a motort forgatni. Volt valakinek hasonló kellemetlen tapasztalata, és föleg tud valaki megoldást?
KÖszi
Kérd deriválva ,és akkor csökken a skála... :)
Úgy gonoltam ha logaritmikus skálán kérdezek az átláthatóbb képet ad...lehet hogy ez csak egy hülye műszaki beidegződés :)
erre a kérdésre egyszerü a válasz:
30-60ezer km között, kb 40et megy el egy átlag MZ, ha nagyon pátyolgatják, akkor 50-60-at, ha gyilkolják akkor 30-at
Október 8-án lesz a Hungaroringen a verseny, jöjjön mindenki, aki tud és érdekli!
Üdv.
Grabo
Keri
nem rossz a mostani szavazás sem. Sztem tul nagy az a 20-50 es,50-100 intervalum..:) több mint a duplája.!
10 esével több esély van reálisabb képet kapni.
én azt akartam kérdezni hogy a generál óta... :) de majd köv.!
mikor lesz a hungaroringen?
örkénybe most nem igen tudok menni,:(
Szavazás: pl most :)
Örkénynél az Euroringen lesz 24-én.
menni megy, de hoyg bejön-e....:)))
Segitsetek!!!
MZ ETZ 250es generator forgo resz SOS nagyon szeretnek!
eyesis@freemail.hu irjatok ha van!! leccci SOS koszi
Nagyon megy neked a szóviccezés, Fődi! :O)))
EGy verseny erelyéig kiveheted a légszűrőt, de akkor a karbin is állits! kapjon többet! ,és nagyon jó olajat keverj neki,mert kellemetlen mikor a dugatju nem akar mozogni... :)
Keri !
mikor lesz az szavazási kérdés amit a multkor megbeszéltünk?
Hol lesz verseny a hétvégén?
Szóviccról , mint olyanról még nem hallottál?:D
Hát nem egy fasza megoldás.
A légszűrőt nem éppen a kavicsok ellen találták ki. Gyorsan ki fog kopni az egész gép. /Földúton ne nagyon motorozz./
Szia Romet!
Ok, én hétvégén küldük képeket! ha valami miatt elfelejteném, akkor szólj rám citromailen! OK?
mzzzz
Azt akartam mondani, hoyg semmi sem biztos hogy én is tudok-e menni. Ferstehén?:D
Én nem éreztem különbséget...igaz nekem volt más baja is a motornak, lehet most hogy jó és visszatenném megéreznem, de utcára egy ilyen elhanyagolható előnyért nem venném ki. Utána kell állítani, esetleg fúvókázni a karbit. Ráadásul gyorsabban kopik a motor.
Én is küldtem egy ideig légszűrő nélkül a 25-ös ETZ-mel. Én nagy erőtöbletet nem vettem észre, de a hangja nagyon állat volt tőle. Csak egy idő után a gyertyán látszódott, hogy nem szereti, és vissza raktam a légszűrőt, de a fedelet nem. Így még jobb a hang, mert nem olyan hoangos, de mély. :) Most így megyek vele, nyár eleje óta.
Szóval mikor kivettem kicsi teljesítmény növekedés, később csökkenés, mikor visszatettem újra növekedés. :) Lehet hogy be kéne lőni a karbit... :) Vagy hosszútávon nem szereti.
U.i.: A fogyasztásra figyelj, mert az fontos tényező, lehet hogy megnövekszik.
Egy kérdés: Légszűrőnélkül kb mennyivel lehet erősebb a gép, mert most úgy küldöm. Szúnyoghálót tettem a torokra, h azé mindent ne szívjonbe. Érezhetően jobban megy. Lehet-e így baja a gépnek?
ok! Megvédem az mz becsületét!!
Hello!
Nekem volt egy Aprilia AF1 125-ösöm, abban a tuareghez hasonló blokk van, de lehet hogy teljesen ugyan olyan. Gyárilag a nyitottak közül legkisebb teljesítményű 27Le, de mivel régiek, lehet hogy már jóval gyengébb. Rajtolni nehéz velük, a TS-el klasszisokkal jobban lehet. Úgyhogy, ha a gyerek még nem profi benne megfogod, mert amit a rajtnál veszt azt kis távon a plussz erő nem hozza vissza. Amúgy gondolom, mivel enduro, az áttétele rövidebb mint az AF1-nek, de kb 140 körül szoktak menni, úgy tudom.
Szerintem rövid távra bátran állj ki, ha nem profi rajtoló a srác.
U.i.: Hajrá MZ!!!
Szia!
Tényleg Kál-i vagy? A motorbontóról mit tudsz? Megvan még? Szociscuccok vannak?
Köcce!
2t a tuaegje. Azt nem tudom hány lovas ,meg még nem is mentem vele. De azt tudom, h havernak a 25-ös elefántját megfogtam, igaz az kb 25le lehet.
Hali!
Valaki tudja, hogy találok 6 voltos elektronikus MZ feszültségszabályzó rajzát? Web oldal, vagy mail-en keresztül!
Előre is köszi!
Hy Mzzzz!
Oké küldök majd a hét folyamán képeket a motoromról.Remélem te is a tiédről.Amúgy ebbe a bontóba nem érdemes lejönnöd, mert drága (pofátlanul)és mz-hez nincs semmijük.
Haveromnak 125ös tuaregje volt, nekem meg akkor szintén egy peregyes. a tuaregben új dugó volt azt hozzátenném, de az mz alul maradt. Nem sokkal ugyan... :D
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy milyen kipuff dobot érdemes megvenni? a 6000 ft körüli (gondolom magyart), vagy van 13 rongyért is török. miben jobb ez (ha 1általán jobb) ja, és a 250es etz-n ugyanolyan a dob, mint a TS-en, ES-en????
A válaszokat előre is Köszi
ÜDV
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|