:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Na emberek! ne bántsátok már szegényt. Csak érdeklődik. Jó gépet akar, most mi van ebben? EL akartok vesziteni egy fórumozót. Teljesen elveszitek a kedvét a szocioldaltól. ccc nem szabad!
mzzzz
Csak anyit lehet tudni amenyit Bambi mondott az MZklub fórumon.
Kár lenne találgatni, hogy azon aztán pánikoljunk. Inkább várjuk meg a további infókat.
Állítólag azok már repülnek is :)
5 felömlős áttervezett csatornák a hengerben, szívómembrán, adott hengerhez méretezett rezókipufogó, könyített/kovácsolt dugatyú, spéci krómgyűrűk...szóval van itt minden csak pénzkérdése, és hála az EU-nak már nagy macerával sem jár mindez.
Itt van néhány ilyen oldal:
http://www.tkm-racing.com/
http://www.rztpower.com/
Úgy olvasom, 2007-ben nem lesz MZ-Kupa?
Lesz valami ami kitölti ezt az űrt? Vagy egyáltalán lehet valami?
Jókor akarok én is beleszagolni ebbe...
Tényleg van ilyen tuning kit mzhez?
Azt az mit tud ennyiért? Az ilyen gépek már repülnek is???? :)
Sőt ha a hegyekben használja ott a levegő is ritkább, tehát az is súlymegtakarítás:)
imádom az ilyeneket, beírnak hogy király gépet akarnak itt az e-mailcím mert lusta vagyok még a fórumot is olvasni, azt várják a sültgalambot. A tuningoláshoz szakértelem/tapasztalat kell, vagy nagyon sok próbálkozás és kisérletezés. Különben meg kedves MZ-s barátom, ha mégis olvasod a fórumot, a szakirodalom rovatban van néhány tuningleírás. Másik, hogy ha kisipari rezó van rajta az nem ér semmit. Ha meg készen akarsz tuningot venni, akkor rendeld meg a németektől 300-500Euro körül komplet és jólműködő tuningkészleteket lehet kapni.
Valószínüleg semmit, mert elhangolta a szívóköri rezonanciát :)
A Jawam érezhetően rosszabbul ment amikor lecsúszott a gumicsonk, a TS is gyengült igaz nem feltünően, az ETZ-t nem próbáltam.
Szerintem is elég vicces kifogás, hogy ettől könyebb lesz. Ha igazán érdekel a súly akkor olyan ETZ-t építs mint ami kint volt az Euroringen. Minden létező felesleges dolog le volt vágva róla, a légszűrő helyett egy hangolt szívócső volt műanyagból rakva nagyon igényesen elvezetve az ülés alatt baloldalon. A kipufogó egy rezonátor volt karbon hangtompitó dobbal szintén az ülés alatt középen kivezetve hátra. Alu sport lábtartók voltak rajta, tolórudas, hidraulikus tárcsafék hátul, elöl egy 4 dugatyús féknyereg. A gyújtás egy kompakt mágnesgyujtás volt, azaz semmi akku vagy generátor, a nagyfesz közvetlenül a forgórésztől volt felvezetve a gyertyához.
Mindehez 3 küllos alufelni elöl hátul.
Na ha igy csinálod meg a géped akkor elfogadom hogy számít a légszűrő súlya, de addig inkább csak sufnituning.
A www.mzklub.hu oldalán a linkek között találsz egy tuning részt, kutakodj ott;)!
Sok szerencsét!
Grabo
Gondolom, a régi légszűrőházat is kiszerelte, és a gumit is a vázból. Minden gramm számít :)
Jó duma, ráadásul teljesen igazad van!
Sziasztok!
Nekem van egy 250-es etz-m. Tuningolni szeretném, mert már nem elég gyors...Van most rajta egy sportlégszűrő+rezó pufó és ennyi. Szeretném, ha jobban húzna, jönne kerékre...értitek nem?
Ha bárki tud nekem segíteni, hogy mit csináljak az írjon a kiss870516@freemail.hu e-mail címemre!
Télen fel fogom fúrni 300-asra, meg kipolírozom a beömlő-,kiömlő nyílásokat. Abban tudnátok segíteni, hogy mennyit érdemes reszelni ezeken a nyílásokon?
A válaszokat előre is köszönöm!
Hali.
Mz ts 125-ösömön azt tapasztaltam a dinamónál,hogy a gerjesztőtekercsnél az aljáról jön egy vezeték az egyik szénkeféhez.a tekercs tetejéhez megy egy nagyon vékony szál.ez a szál most nincs elengedte,de mégis van töltésem.ez hogy lehet,mi az a vékony szál?
Miért? A Pannóniának nem árt??
mzzzz
hmmm...erdekes elgondolas....kicsereled a papirlegszurot egy drothalosra es konnyebb lesz a suly.. hat szerintem nem nyertel vele semmit, tobbet sporolhatsz a sulyon ha csak 0,5 lityi benzined van a tankban es 10 km-enkent megallsz tankolni, vagy motorozas elott pisslantasz egy jo nagyot :-)) ...a nagyobb hang meg azert van, mert nincs szivaszajtompitas, igaz talan tobb levegohoz jut a ketyere, de ahoz tobb uza is dukal, na majd szamolj be 10 e km mulva, hogy mennyit nyertel a dolgon
Helló! Azt akarom megkérdezni hogy 150-es ETZ-re raktam Pannónia légszűrőt és hogy ezzel ártok e a motornak, mert gondolom több koszt enged a hengerbe és gondolom hogy gyorsabban kopna tőle. Szerintetek?? Amúgy teljesen jól megy vele meg minden csak kicsit hangosabb :) Amúgy mindez azért lett megcsinálva mert a gyári légszűrűnek túl sok súlya volt és így könnyeb a motor :)
Hol lehet kideríteni motorszám alapján, h milyen motorról van szó. Mert haverom vett egy pannonia blokkot és nem tudja, h milyen lehet.
FElkéne tölteni, meg szimeriget cserélni, de amúgy jó lenne. Meg ronda is.
mukodik, gatol, csa kronda rozsdas? :-) mert nem gatlo gatlom nekem is van :-)
Oda kell az alufólia, amivel együtt télleg hatásos és annyival jobb a kóla, mint az ásványvíz, hogy van benne Foszfor-sav ;)
Vince
Nekem van hátsó csillapítom, csak nagyon ramaty állapotban van. Ha érdekel küldök képet emailben.
generaor forgo resz SOS help! honnan tudok ilyet szerezni? na es hatso lenges csillapitokat? :-( SOS
Pont a mi utcánkban nincs kábel. Ezért nem nézem :(
ha elfordul akkor nagyon nem lehet rossz :)
Van egy (sztem) működésképtelen 250es ETZ blokkom, az enyémhez kaptam +ba. Mivel a két blokk száma megegyezik :), és pont az eredeti van talonban, így fel szeretném újítani. (Az előző tulaj állítása szerint egyszer beindították, nagyon susogós, meg szar hangja volt)
Kérdés: Mire lehet számítani, hogy esetleg miket kell cserélni?
Csapágy, szimm, dugó, fúrás,hajtókar ilyeneket már beleszámoltam.
(Egyébként külsőre nem néz ki olyan szarul, olaj van benne, főtengely elfordul).
Thx
Nem nézel Discoveryt?
A mitoszvadászok bebizonyították, hogy kb anyit ér mint bármely más szénsavas üdítő, beleértve az ásványvizet is. A tiszta viznél jobb, de a speciális rozsdamarók sokkal jobbak. Pl sima WD40 elég kíméletes a krómmal és hatásosabb a rozsda ellen mint a kóla. Vagy polirpasztával is egészen hatásosan fel lehet fényezni a krómot. Persze ahol átütött a rozsda ott nem építi vissza.
Hi!
Valaki próbálta már krómra a kóla és alufólia felállást?
Használ valamit?
Köszönöm a segítséget, megpróbálom ott...
A 315-ös a Bodnár Kristóf ha jól tudom.
A www.mzklub.hu oldalon kérdezd, szokott irogatni a versenyzés fórumban...és a Hungaroringes versenyen is kint lesz.
Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni. Most hétvégén, szombaton voltam kint az Euroringen, láttam néhány MZ-Kupás fickót, beszélgetésbe is elegyedtem velük. Az egyikük felkínált nekem eladásra egy Bambi által felkészített ETZ-t. Sajnos nem kértem el a telszámát az illetőnek, kék ETZ 250-ese volt, asszem 315-ös rajtszámmal (nem biztos)- Ha valakinek az ismeretségi körében lenne, kérem dobja át az e-mail címét. Ha ez lehetséges. Próba szerencse... Köszönöm
Csak azért mondtam, mert szerintem ez indokolja a csillagászati árat. Amúgy egy pillanatig sem sajnálom tőlük. A motor nem megy jobban ettől, csak megbízhatóbb/tartósabb lesz. Ez szerintem nem tuning csak igényesség.
Vicces volt hétvégén, hogy én már rég beparáztam és fékezve döntöttem a kanyarra ezek az őrültek meg fékezés nékül elúztak mellettem. A tuning az agyukban van ezeknek az embereknek :)
Keri
Ugyan már! Olyan galád nem lehet senki... :-) Na jó esetleg mégis... kicsit... :-))) De nagyon hasonlít a gyárira általában! :-P
ciao
Semi
Főleg ha spéci anyagból egyedileg gyártják le :)
Köszönöm,mostmár világos! :-D
Hello!
Láttalak téged már az MZ fórumon is. Gondolom azért jawa lovas a neved mert van jawad? Ha 350-es akkor világosíts föl léygszíves miért egy karbi van rajta, az is jó kis torokátmérővel?
Ez azért fontos mert egyik haveromtól meg akarom venni az ő 350-esét és már most a tuningon gondolkozom, hogy nem-e lehet rá nagyobb karbit rakni?
Sziasztok! Volna egy eredeti 250 Mz dugóm gyűrűvel. 1 túlméret!
Üdv!
Van tsre való de lux kormányom. Ha kell valakinek jelezzen.
Csak viszonyításként, egy élmezőnybe tartozó MZ Klubos versenyző motorja 350.000-400.000 Ft körül van, ami alatt a széria közeli állapotot értem, csak jobb minőségű alkatrészekkel!
És külcsínről még nem beszéltünk...
A jó alkatrész drága!
ciao
Semi
Ezeket nézd meg: #15391, #15418, #15421 ;)
Szia!
Te tényleg Kál-i vagy?
Sajnos "átjavítani" nem lehet -> új törzskönyv, új forgalmi = 12.000 Ft. :(
hatso lenges csillapitot senki nem tud nekeme eladni? honnan lehetne ilyet bezrezni? BP kornyeken 3 bontoban is probaltam... :-/
ez engem is erdekelne, ja es hogy minek kell szinenek lennie? pl most elenk piroa szine a forgalmiban, de piro/feher, es en is feketet akao, de ha eleg ha az ules piros marad am legyen ;-)
Nem tudja vki mennyiért lehet átíratni a motor színét?? Piros volt, most fekete :D
Középen. onnan ha lejebb rakod akkor kevesebbet ,ha feljebb akkor többet kap a motor. válaszd az aranyközéputat. javasolt.
Hello!
Ujabb kérdesekkel jelentkezem: 250-es tz-nél a subertűnek a lepkében (tűtartó) fölülről hanyadik rovátkánál kell lennie? Milyen értek alá nem szabad menni? 130-as főfóka van most benne és 1:40-es keveréket használok, gondolom nem árthat egy kis plussz infó. Ez azért fontos, mert ugy érzem fulllad a motorom a sok benyától és szeretnék valtoztatni a mennyiségén.
Asszem "csak" a magyar dugók szarok, ezeket pedig tudtommal a BERTA cég gyártja. A márka rá van írva a dobozra, de állítólag a dugó belső falán is ott van. Valaki színre tesz különbséget: a fényes ezüstszürke szín gyengén ötvözött alumíniumra utal. Egyik sem szentírás, javítsatok ki, ha tévedek. És kerüld még a taiwani bóvlikat is. Jó vadászatot!
ÉN is igy érzem ezért is akarok jó minöséget a pénz nem érdekel csak menjen az én kis 250 tz-m . De érted bemegyek a boltba megmondom hogy kell jo cucc azt a szarra is azt tudja mondani hogy ez tuti meg az árára is rárakhat találomra 1-2 ezret . Azér kérdeztem hogy pl nincs e valami feltünő különbség vagy valami jel a jó minöségü dugokon amivel meg lehet különböztetni a szartol mert igaz hogy leendő iskolámat elvégezve gépész leszek talán mérök de nem kezdek hozzá anyagismereti tudásomhoz egy boltba mert akkor egy fél órát ott vizsgálnám a dugót a boltba .
Persze szerintem ezért is mondhatta. DE rengeteg ember meg tényleg úgy megy a boltba hogy pl: ,,kellene egy hetvenegyes dugattyú, a legolcsóbból" .Persze mindig van egy-két ember, aki kereses minőségi cuccokat. Én is rájötztem évek alatt, hogy jobban járok ha megrendelem a az alkatrészeket és várok rá egy-két hetet utána pedig kifizetem sokszor a dupláéját vagy háromszororsát. De leaglább tudom, hogy jó boltot csináltam.
Sokan nem szeretnek várni,mert tudják, hogy az ilyen ,,várakozós" alkatrészek ára elég húzós stb. Amúgy meg sokaknak csak az a fontos, hogy menjen valahogy a gép, osztán meg csodálkoznak, hogy pár hónap után szétesik a motor, vagy nem passzolnak az alkatrészek stb...
Én csak hobbi célra használom a gépet és szertném még vagy 50 évig megtartani a masinát, ezért nekem nem mindegy hogy megy és hogy működik.
Rengeteg esteben viszont tényleg az a probléma , hogy enm lehet gyári alkatrészt kapni.
mzzzz
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|