:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Amúgy ez a legvalószínübb magyarázat a dolgokra :)
De lehet, hogy előző este simán elvitték az UFO-k a TZ,jét és egész éjjel bütykölték bele az atomreaktort :D
Vince
Lehet egy ugratóra érkezett és 140 el egy kerékkel ért földet, amit a szántáson ilyen kis sebeséggel meg is tudott tartani :-)))), majd behúzta ez elsőféket, elsőkerékre állt ésa kukoricásban nyomott eyg streetfighter schowt, persze csak azért, hogy nagy port kavarjon az etz-vel és eltűnjön a rendőrök szeme elől a nagy ködben. Amikor meg nem látta már a zsarukat a háta mögött, kiment az országútra, ott találkozott egy 911 es Porsche Turbóval, ami ellen kiállt gyorsulni amit negyed mérföldön simán alázott.
Nagy dumás lehet a csákó!!
mzzzz
Vannak szuperszónikus géeo Magyarországon uis, én mondtam mindig! :)
Ne higgyétek, hogy KITT-tel leáldozott a szupergépek kora :P:P
Vince
Miért, mi van ebben meglepő? :-))
Sok olyan nagypapi is él még aki meg merne esküdni, hogy 120-at ment a T5-ös hajdan, pedig még a mama is fenn ült hátul (plusz egy zsák cement is fent volt......az oldalkocsiban..) :-)))))))))
Peti barétom, (akit ismersz) bátyja elmondása szerint ő a szántáson át menekült 140el a zsaruk elől, meg még végsebesség közelében is kikapta 1kerékre:) Asszem meg fogom kérdezni kinek adta el, hátha meg van még a gép vhol..:DDDD
Ott a pont. Én is vinnyogva röhögtem a múltkor az indexfórumos 145-öt menő ETZ-n, meg a 160-al hasító P20-ason :-)
Csatlakozok az előttem szólókhoz. EZek a gépke, noha birnak akár 120, 130-at is, nem ilyen ,,nagy" sebességre letek tervezve. Egy 80-90-100 szerintem egy normális használat sebessége! Jah igen, az óraakasztós gépekről meg annyit, hogy hiszi ,aki akarja. Egy tuningolt gépről még elhiszem, hogy jóval az átlag fölött teljesít, de a többség nem ilyenben gondolkodik.
Képzeljétek! A nyáron beszéltem egy fickóval, az meg azt mondta, hogy 250-es ETZ-je volt, és az ment két személlyel 140-et, egy sezméllyel meg 150-et. HÁt igen, biztos valami limitált szériua lehetett :-)))) Jót röhögtem és otthagytam az egyént.
It most nem ócsárlom a szocigépeket, sz sincs róla, nejkem egy ts 250-es em van, meg egy 125-ös ETZ-m. ÉS imádom mindkettőt. De tudom, hogy soha a büdös életbe sem fog a 125-ös 110-nél többet, a 250-es meg 130-nál többet menni nekem!
mzzzz
Hali tams9!
Nem ismerem a motorod,de ha 2 szem. 100 a vége akkor ott vmi nem ok.(erős szembeszéllel viszont igaz)
Kérdéseidre válaszolva: Egy motor teljesiményét 2 fő tényező(gördülési és légellenállás összege)"eszi"a seb. növekedésével.Néhány példa:(egy 250kg össztömegű,átlag motorkerékpár,amelyen a vezető normál ülű testhelyzetben van)
100km/h sebesség eléréséhez kb11.8LE szügséges,120 hoz viszont már legalább 19, 140 hez pedig közel 30. Ebből kitűnik,hogy 'óraakasztós' széria250 tz-k csak a mesékben léteztek.
Gyakorlatban tehát egy megadott seb.nél
csak annyi motorteljesiménnyel rendelkezik járművünk gyorsitáshoz,amennyit a gördülési és légellenállás meghagyott.
Adee
Osztom Soma véleményét. Nem tök mindegy, hogy mennyi a vége a sárkánynak? Ezek öreg masinák, és megfelelő odafigyeléssel sokáig működhetnek kifogástalanul. Lehet őket úgy is használni, hogy "üsd agyon, de ne nagyon", de az szívtelenség. Ez a végsebesség hajhászás egyszerűen felesleges. Nyugdíjasokat sem indítunk futóversenyen, meg az sem érdekes, hogy milyen gyorsan bírnak szaladni (bár ezt a bkv sofőrök gyakran tesztelik :) ) Én két személlyel repesztettem a hétvégén, gondoltam megnézem mit bír tartósan. 100-110 volt nem koppon, de nem volt szívem végre próbálni, mert még használni akarom jó sokáig. Ha valakinek kevés az MZ tempó, annak nem ilyen motor kell. Remélem nem tiportam senki lelkébe, nem az volt a cél.
Többször is elhengzott itt már, hogy a full széria ETZ250esnél a 140 utazósebesség az legenda, ill a szakadkban hátszállel kategória! Sztem vmikor itt is le kéne már számolni a legendákkal és megindulni a szakszerűség irányába!
Szerintem Szupermenezni is poén, ha nem fúj a szél :D:D
Ha beállok egy kamcsi mög 1.5 méterre, nem is eszik sokat a gép. A múltkor átmentem így kb. negyedgázzal sem, stabli 70-nel Újyhelybe
Vince
Mondjuk ha csak 100-at bir két emberrel, akkor ott tényleg van valami bibi! Ba van a krbi jól állitva??
mzzzz
Egyébként egy 251-esnek kutya kötelessége min 130-at menni szerintem!
Hát milyen világban élünk, hogy ennyit se bírnak a szocimotorok? :)
Jó, nem 88-as benzinnel kell járni, de azért meg lehet csinálni sztem:)
Vince
:-))))
de tök jókat röhögök olyankor ha igy megyek mögötted, de sztem ezzel az utósok is igy vannak!
mzzzz
Most azért, met instabil leszek, meg csak az első féket tudom hsználni? :)
Kicsit jobban oldalbavernek az oldalszelek az tény :)
Vince
Melleselg ha Vinutta bemegy szupermenbe a gépne tényleg megy 110-et, de akkor nagyon veszélyes a csávó :-)))
mzzzz
A francokat! Egy MZ se fog neked (A régieket értve) 140 el menni neked két emberrel. Itt persez széria masinákra gondolok
Én ismerek olyat, aki hallott már olyyanról, aki ment annyit tartósan :D
Amúgy télleg lehet annyit utazni vele, kell hozzá egy nagyobb fogaskerék a kihajtásnál, meg egy kisebb esetleg a hásó kerékre, aztán megy az 200-at is ;)
Vince
140es utazót?? Egy nagyonjó állapotú TZ megy annyit végre, amikor már szinte szétforogja magát...
Mondjuk attól függ, mennyit utazol 140-el, 5 vagy 150km-t... :)
Szia Tams9. Hát elég gáz a 251-esed, ha két személyel max 100! Hány km van benne? Amúgy kis piszkálással mennek kajakra a 150-es TZ-k. Az enyém széria, de ha ráfekszem, akkor 110-et megy. Majd tavasszal megnézem, milyen lesz az új 4 felümlős hengerrel, meg az új karbival :)
Szerintem a 251-essel kellene tudni tartani egy 140-es utazót télen-nyáron :)
Legalábbis a 250-es TZ--nek nem volt gond sosem.
fel akarom furni az etz-met 300-ra valaki tudna segíteni hogy mit kell változtatni a blokkon és a karbin hogy birja ja és hogy kb menyi lesz a fogyaszts
elöre is köszönöm
szöszi
Eladom az MZt. Ha esetleg érdekel valakit:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=46230
Hát remélem jobb lesz a gyújtásom ha megcsinálom mert most Jawa Mustang gyújtás és Babetta alaplap :P Amúgy nekem is megcsináltuk a rezót, eleinte sokkal jobbnak éreztem de rájöttem hogy nem lett sokkal jobb :( Sajna el lett kicsit méretezve! De mikor múlthéten vasárnap beletoldottunk még 20 cm-t a középrészbe akkor meglepett mikor 1 esbe elindultam :) És most kurvára megy kis fordulattól egészen magas fordulatig is naon húz!! Nem tudom mennyit mehet mert nincs rajta semmilyen óra sem! Amúgy szerintem 100-ba biztos belemegy, de most előre kis lánckerék fog kerülni mert inkább hegyre használom!
Kérdés 250es ETZ-hez:
A hátsókerékben azok a stiftek (vagy mik), amik belemennek abba gumiba(ami a lánckerékben van), azok kerek alakúak, vagy négyzetesek??
Mert a kerében kerek, a gumi meg szögletes... Még ilyet...
Amikor ráraktunk egy házilag kiszámolt, legyártott rezót, belőttük a karbit akkor nekem akasztotta az órát. Bár az igaz, hogy akkora amplitúdóval ment fel-alá a mutató, hogy néha akétszázat is akasztotta :)
:) ne kapjad fel a vizet, az emberek szeretnek egy picit túlozni, szóval azt is kalkuláld bele.
Mondjuk 130 még hihető egy ETZ251-esnél, és a 110 a 150-esnél.
óóó, egy ilyenre nekem is szükségem lenne... Mennyibe fáj? Hol lehet hozzájutni?
igen erröl van szó
ISmeritek azt a jelenséget, amikor nagy sebességnél vagy erősen döntött kanyarban hullámzik az egész motor, mintha hajón ülnél. Na ez gyakorlatilag megszünt a merevítővel.
A 120 nem olyan rossz egy szériamotortól, de 2 személlyel a 100 nagyon kevésnek tűnik!
Ha Neked sincs GPS-ed, stopperes módszerrel mérd le először a pontos sebességed, hogy kizárd az óra hibáját.
figyelj már!!!
Az hogy lehet hogy egy 150-es MZ 14 le vel úgy menjen mint az enyém aminek 100 köbcentivel többje van (251es)???Az mind a plusz nyomatékra megy el??? azért mégiscsak 21 le vagy nem??vagy mi a franc? Jó kicsit nehezebb ugyan de akkor is.
Akkor ilyen szar állapotba van a motorom?? Mert 110-120 nél nem nagyon megy többet. 2 személlyel max 100.
vagy meg csak az órája szar? Kicsit libeg ide oda, jó kicsit nagyon.
Lehet az is rossz? Azt mondják hogy a 251-es akár akasztja az óráját, hát nekem ahoz huriikán kellene a hátamba.
ja, hogy neked is eletrós a gyújtásod... Nem értem akkor a kérdést. A cikkben mindent megtalálsz.
Hát ha jól be van lőve, akkor nem indul elég könnyen, meg nem megy elég stabilan? Azzal lesz más, hogy elfelejtheted a megszakítóval kapcsolatos sűrű karbantartásokat.
Császtok!! Érdekelne az elektronikus gyújtás ami van az oldalon!! Elektrós vagyok úgyhogy a kivitelezéssel nem lenne gond, csak kérdésem hogy mivel lesz jobb a gép?? Mert most kurvára jól be van lővve a gyújtásom! Ha rárakom könnyebben indul és stabilabban fog menni??
Hali olvastam a szakirodalmat,hogy a simson első telóba S50b1 40ccm oil kell.
na most raktam bele 50 et,mert 40 az kevésnek tűnik így is úgyis.jó az 50ccm?
Keresek 250-es ETZ-re hengerfejet, jó állapotút!!
ThUnDeR
Szia, lehet még most is csatlakozni a témához, vagy ez csak egy egyszeri alkalom volt? Akkor pont nem volt gépem, és nem tudtam lesz-e még. Most van.
Igen,igy távgyógyászatot nehéz adni.:)
villamerevitők már le vannak gyártatva, csak el kellene mennem értük! 1700.- lesz darabja! furatok nélkül! majd irok ha megvan!
Nem akartalak paráztatni, bármi lehet, így nem tud senki segíteni, hogy azt írod, csörög. Ki tudja mi lehet. Ha meg így megy már két hete, akkor meg úgyis bekopik :DDD
A villamerevítés az tulajdonképpen egy újabb villahíd a sárvédő fölött? Verseny MZ-ken láttam ilyesmit. Neked is ez lenne?
Ne szomorítsatok el :-(
kb 2-3 hete kezd csilingelni a motorom, Pesten ezzel rohangálok munkába, a műhely meg Veszprémben lenne, szabim meg nincsen hogy rendbehozzam.
Legutóbb, amikor ezt tapasztaltam, egy hét után eltört a főtengelyem. Persze bármi más is lehet. Gyűrű, stb.
Az a csilingelö hang biztos hogy nem a karburátortol van. Az valami motor prob léma.
Lehet tűgörgő is! Alsó-felső
Sziasztok!
Kérdésem lenne: ETZ150, gyorsítás után, mikor visszaengedem a gázt, apró kis csilingelő hang jön elő, de csak akkor amikor visszaengedem a gázt, pl váltáskor. Ez lehet a karbi hangja? Ha igen, akkor ez hogyan javítható? mert gondolom, ilyenkor a fogyasztás azért növekszik...
Hali Zolchee!
A tuningal kapcsolatban: Nem tudum tudod-e
150-es ETZ ből 2fajta létezett: 12LE/5500ford 16os első láckerék,valamint
14LE/6000ford 15ös első lánckerék.Az erősebb változat gyári adatok szerint is
tudja a 110km/h óra végsebességet,meg a valóságban is(tudom mert volt belőle 2 is)
Pedig én sem vagyok egy pillekönnyű gyerek :)
Nem irtad milyen állapotban van a motorod,és mit tud végsebersségre?
Adee
Vince barátom, kissé fogalomzavarban vagy, kartergáz az csak 4ütemű gépeknél képződik! Amiről te beszélsz, az a sebváltó beöntőnyilásánal kiszivárgó olajpára, amit a régebbi gépeken még elvezettek, meg a karburátort is leburkolták a tisztaság kedvéért.
Akkor tedd vissza a légszűrőt, de a fedelet ne, hogy ne a vázból szívjon, hanem a oldaldekliből!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|