:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Azért ez is más: a pereggyes gyengébb mint a nagy TZ, hiszen csak 2 felömlős, és ha nem is erősebb a TZ150, mint a hasonló TS, nem is gyengébb. Ráadásul az 5 seb miatt jobban is gyosulhat. Mindegy. Igazából a városon kívüli használat miatt gondoltam nagy ETZ-re. (persze megmaradna a TS is ;) ). Fenntartás??
Háát... van egy (eladó)alfám, ami álló helyben is zabálja a pénzt. Ha az ETZ kétszer annyiba van mint a TS, még az is roppant baráti. Használható nyugati nagymotorok 300e környékén vannak, amire garantáltan rámegy még pár százas. Ez az én véleményem.
'Melyik szocimotor nem eszik, sőt meg merem konkáztatni kétütemű nem eszik sokat, ha odacsörrentesz neki?'
Teljesen igazad van,csak arra szerettem volna utalni,hogy ha nem lesz kihasználva,
"fölösleges" egy 150es TS-t egy 250-es TZ-re cserélni.Anno pont ezért váltam meg 250/1-esemtől(még most sajnálom egy picit:( ),gyakorlatilag 90%-ban csak városban szaladgáltam vele,és bizony jóval többe volt mint egy 'kicsi'.
Adee
Csatakoznék az előttem szólóhoz :)
Ez nem egy kistestű Cagiva MITO 150, hogy rejt mindent a burkolat, ahem egy kibebaszott SImson!
Há hogy nézne ki bene az a blokk?
Nem az MZ feliraton fognak fennakadni, hidd el nekem ;)
Vince
Melyik szocimotor nem eszik, sőt meg merem konkáztatni kétütemű nem eszik sokat, ha odacsörrentesz neki?
Vince
Magvan még a ts-ed??
Küldhetnél képet róla!!
Én is küldök akkor!
mzzzz
'Egy kis szembeszéllel meg szenvedhetsz az ETZ-vel negyedikben'
Ez bizony igy van!
"sokkal nyomatékosabb, gyorsulékonyabb"
Az első igaz,a második már kevésbé.
80-90km/h ig jeletős külömbség nincs gyorsulásban,sőt saját eset: 250/1 esem volt(igen pennge állapotban)150es TZ-t gyorsulásban kb 90km/h ig képtelen voltam lehagyni,innen viszont elköszönt az 'öreg'. :) Amiről nem esett szó: egy 250 nél,ha ki is akarod használni képességeit egy 6L körüli fogyival nyugodtan számolhatsz.
Adee
Szerintem is az a tényleg hülye rendőr, aki egy ilyet nem vesz észre! Meg hogy beleiratni az mz-blokkba, hogy SIMSON....
Full hülyeség szerintem. Aki meg 125-öst akar vezetni vegyen magánbak olyan gépet, ami gyárilag olyan. Ha egy ilyen SimsonMz-t meglát egy értelmesebb rendőr rendőr úgy megb----a az embert, hogy csak na.
mzzzz
Egy kis szembeszéllel meg szenvedhetsz az ETZ-vel negyedikben, ott ahol én még kénylemesen motorozgatok negyedikben. Meg ha már jön az emelkedő válthatsz vissza. Mindenki azért basztattja a ts-t mert négysebességes, és mi van abban??
Lehet hogy száznál nagyobb a fordulat mint etz-nél. És ki nem sz-ja le! Nekem is van emellett etz-m is. Utálom az ötödiket benne. Aki meg 115 felett még nagyon gyorsulgatni akar, az ne vegyen magának mz-t!!!
mzzzz
Tényleg bőven elég egy tárcsa. Ha jó, akkor jó, és igaza van Vinuttának, kettő is lehet szar! Egy jó etz tárcsafék úgy fog mint egy beton.
mzzzz
Rúgással nem tudsz akkora áramot gerjeszteni. Teljesen jobb oldali állás a generátor állás, arra álítsd akulcsot, és kezd el tolni. Ha nincs benne aksi akkor is bekéne, h induljon, nekem beindult. Nem kell hozá két ember. Elkezded tolni benyomod 2be, aztán rálépszváltóra aztán befog röffenni egyesbe. Akuplungon tartsd rajta az ujjaid, mert ha beindul elogrik a picsába,ha nem figyelsz.
Mire azt belehegeszted a Simsonba, annyit költesz rá, annyit dolgozol vele, hogy veszel egy MZ-t, az meg a másik, hogy hülyének nézed a zsekákat ezzel. Tuti észreveszik
100-nál kb. 4500-at forog, innen még viszonylag gyorsn kigyorsul 110-115-re.
115-töl már elhúzodik a sebességnővekedés. Ha sokat járkálsz városon kívül, megéri nagyobb MZ-re váltani, 100-zal kényelmesn elutazgatsz,sokkal nyomatékosabb, gyorsulékonyabb, mégiscsak dubla akkora köcsög van rajta.
Oké, azt mondod betolással menni fog, legalábbis Neked a TS-nél így ment. De én most megpróbáltam berugni és a töltés lámpa nem is kezdett még csak pislákolni se, úgyhogy nem is probálkoztam a betolássa - na meg nem is tudnék mert most nincs itt senki aki tudna segiteni ,de a töltéslámpának azért kéne pislognia rárugáskor , vagy?!
Na akkor felteszem az i-re a pontot: kis TS, amiben több mint 100e km van, és 100-zal utazik. A csúcs: TZ 250, hét sebességes, utazója 180. A végét inkább le sem írom. Ezek mindig megtalálnak, ráadásul láthatják, h. nekem is MZ-m van.
Ezzel kapcsolatos: megéri-e TS 150-esről nagy TZ-re váltani, van-e annyi különbség pl.: gyorsulás, vagy utazósebesség terén. A TS kb 80-85 környékén utazgat, ez kevés városon kívül. Pl mennyit forog 100-nál, bírja-e azt tartósan. Annyival már kiegyeznék. Ne vetítsetek! ;)
Előre is kössz!
Az beztos,hogy megérezném:)
de nekem nincs pénzem arra hogy motort vegyek,vagy hogy lerakjam 125-re,még csak 17 vagyok.azt dobom össze ami van.mivel csak segédmotorra van pénzem,jogsim,ezér megpróbálok egy jót csinálni,ami erős is,és megnézik az emberek,ha néha odahúzom,mégha "segédmotor" is,amivel tudok normálisan menni,haladni,és nem kell minden elindulásnál kipörgetni,hogy érezzem hogy ez elindult,mert szétmegy hamar.
Be lehet tolni, és 2-3km kb míg felnyomja. Legalábis nekem tsnél sikerült
Ha sikerül belőni jól a töltést akkor teljesen lemerült akksival be fog indulni, vagy tölteni kell elötte még "manuálisan"?
Heló!
Köszönöm a segítségedet Vinutta !
Igen hegymenetbe olyan 3-4-5 ezres fordulaton pislákolt a töltésjelző lámpa valamennyit. De hegyról lefele le is állt a motor.
Igen , emlékszem, az nekem alu fedeles, akkor tehát állítható?!
Még egy kérdés: a generátorral kel valamit csinálni? értem úgy hogy kitisztítani vagy valami egyebet?
Amíg be ne ég valamelyik megszakítója :P
40km :D
Vince
Én csak olat láttam, hog yrajta volt a két tárcsa, de az egyik csak dísznek :)
Jól nézett ki :)
Amúgy szerintem felesleges kettőt tenni rá!
Legalábbis én a Sava MC7-es gumit is meg tudom firkálni az enyémmel.
Ha jól működik, akkor elég egy, ha nem akkor meg szar lesz kettő is.
Egyébként akkor szerintem kell nagyonbb főfékhenger is
Vince
Szia!
Két nyolcas csavar fogja hátul alul az ülést a vázra, azt meglzítod, aztán ha kint vannak, "felnyitod" az ülést kicsit és így le tudod húni hátrafelé.
Ha ez meg van, akkor megpillantasz a tank mögött rögtön egy vagy alu, vagy fekete müanyag dobozt. Ha alu, akkor jó, mert azont utdom, hogy lehet állítani :)
Leveszed a fedelét és állítasz rajta, de csak érzéssel és inkább méretsd ki!
Akármelyik autóvillamossági szervízben beállítják fillérekért. Világítással legyen minimum 14.5V 5000-es fordulatnál és kész is :)
Világít a töltás lámpa valamilyen fordulattartományban?
Vince
Itt hallott már vki duplatárcsás 250es TZről? Olyan megoldás, hogy egy jobboldali teló van betéve baloldalra is (persze a féknyerek hátrafele áll).
Egyik ismerősöm mondta, hogy régen valami haverjának volt egy ilyen gépe.
Van vkinek erről esetleg tapasztalata?
Sziasztok!
A szuperszónikus gépezetekről szóló témához hozzászolva, nekem bármilyen 250-es MZ-m volt, 120 fölé nem nagyon mentek. Véleményem szerint ez reális. 120-nál a TZ már nagyon instabil/főleg az errefelé lévő remek utakon/, és szélvédelem hiányában hosszútávon nem egy pihentető ez a sebesség.
Aki már ment TS 250/1-essel, az tudja hogy alacsonyabb vázfelépítéséből adódóan, sokkal stabilabb a az ETZ-nél.
A 350-es Jawa-k végsebességét viszont szerintem nem kell annyira lenézni. Ötödikbe mentem stiftgázon a 250-es MZ-vel, a cimbora meg ugy elment mellettem a Twin Sportal, hogy azt hittem állok egy helyben.
Tudom hogy egy elfuserált ikerdugattyus konstrukció/néha elolvad a dugó, meg hasonlóak/, de ha jól be van álligatva megy mint a disznó, egy darabig.
Köszönöm szépena stesz0007!
Va valami elektrós ismerősöm megkérden tőle! Nekem mondták azt is hogy a generátor koszolódott be és azt kell tisztítani. Igazából én nem értek ehhez, nem tudom ezeket a triviális dolgokat mint a fesszabályozó meg ilyenek. Valamennyi töltése van de negyon nagyon kevés szinte semmi. Azt még hadd kérdezzem meg - elég ostoba kérdés , de laikus vagyok- , hogy hol találom benne a fesszabályozót?
Nos,ha van elektronikás ismerősöd,akkor először is megkéne néznetek,hogy egyáltalán tölt-e.Ha nem,akkor 2 lehetőség van.Az egyik,hogy a fesszabájzód ment szét,vagy hogy a diódák mentek szét.Ezt kellene megnézned.Ha van töltésed,akkor a fesszabájzónak a nyitásán kell állítani.
Helló Mindenkinek!
Egy kis segíséget szeretnék kérni: Az MZmnek nagyon gyenge a visszatöltése,szinte nincs is. Hetente kell emiatt az akumulátor töltöre tenni, tehát a használat így körülményessé válik.Azt kérdezném, hogy hogyan lehet ezen segíteni?
Előre is köszönöm!
Ha kipróbálnál egy jobb féket, egyből megéreznéd a különbséget.
Szerintem ebben az esetben egy motort vegyél, mert arra van szükséged, nem egy szétfűrészelt Simsonra.
Azért ésszel használnám nem mint egy hülye barom,hogy úgy húznám neki,hogy kanyarban is 4.csutka.:Dnem akarok én balesetet.
TopSpeed témához annyit, hogy jó, oké menjen a TZ 140-et, de elöl ne Barum/KingsTire 2.75-ös gumi legyen, ne legyenenek szarrákopva a fékbetétek, meg legyen minden a helyén, csavarok meghúzva... Ez sztem az alap.
Én sem azért szeretném a 300as hengert, hogy tépjen mint a barom, hanem hogy 2személlyel 1-2 csomaggal hosszabb távon is bírja a tempó, dombnak fölfele meg ne kelljen 1nél többet visszakapcsolni :)
Szal, hogy egy kicsit nyomatékosabb legyen...
nem értem miért nem birná a fék,eddig is járkáltam sokat csutkán,70el,és semmi gondom nem volt a jól belőtt fékkel,most se járkálnék gyorsabban,csak hogy ne erölködjön ennyire már szegény,néha lehet persze nyél egyenesbe kenném 1X,2X a száját.
nem az nekem elég a 80 is,de simsonolyan,hogy nem érezni a nyomatékot,hogy dolgozna,csak szépen kipörög,nem is érezni hogy ugrana,vagy húzna,nekem nem kell hogy 120-al menjen csak kb annyit tudna,csak ne az legyen már hogy járkálok város szélén,és csutkával kell mennem értitek?hanem érezem,hogy megyek 70-el ,és nem erölködik a motor,hanem szépen forog,középtartományon.úgy nem érezném hogy széjjelhajtom.
Azzal a fékkel? Még egy fékszárny is kéne rá.
A nagyszájú kölyökhöz még annyit és azzel befejezem, hogy egyesek a blokkban cserélnek áttételt, mások meg a km órában..
mzzzz
Ja bocs, mindig elfelejtem , mer én csak egy "egyszerű" motoros vagyok :)
szitáló hátsókerékkel, meg szeretek Supermanezni :D
Miért szitána be??? Akkor a legstabilabb. :-)) Kanyarba mneg azek az emberek úgy döntik mint mások a GSx-et ;-)
mzzzz
Bakker, ha az bejáratós, akkor az megy 200-at is! Gyáááááá. Nagyon fullos gép lehet :-))))))
mzzzz
Biztos, hogy azt akarjátko, hogy egy Simo menjen 120-at?
Én scak agyonmerevítve ajánlanám azért. Meg pályagumival
Vince
Nekem egy 1300as XJRem van és nem akarok vele 140nél többet menni hacsak nem autopályán megyek. Én mem azon agyalnék hogy mennyit megy a gép hanem azon hogy megpakolva utassal egy gyári MZ nem nagyon megy hegyen völgyön ellenszélbe kanyarokba 80-100nál többet és akkor sokat mondtam. Az enyém megpakolva is stabil kanyarokba és nem érzi meg a szelet meg jok a fékek. Sztem a jo MZnek MZhez képest jo futomüve van(villamerevito stb) és jok a fékei. A tuningolás helyet én mindig azt választottam hogy stabil biztonságos gépem legyen és megbizható.
Menni fog vagy 120at megfelelő áttételezéssel.
még a blokkszámozásnál is ugyannannyi szám van.
Na alakul,úgy néz ki mostmár bele lesz rakva a simómba a ts blokk.(125)
nem is néz ki vele olyan durván.
úgy csinálom majd,hogy a blokkról írunk egy adásvételit,úgyis bátyám nevén van a ts,és az adásvételibe majd típusnak nem ts125-öt írunk hanem S....valamelyik típust,vagy valami ritkább típust:Dúgyse ismeri a rendőr vagy ha megismeri mit csinál semmit.feljelet?mi alapján?:)kiköszüröljük az mz írást a dekniből,és talán még beleírtatom hogy simson,akkor már főleg nem szólhat.
a hangja kicsit durva lesz,de nem baj.
a lényeg,hogy papíron 50 es legyen a blokk,és sima motorcsere volt.írt egyszer egy wolfblind nevű srác,ő is megcsinálta etz blokkal,neki még az mz felírás is benne volt,őt sem basztatták,csaknem fognak engem sem már.ha meg igen,akkor majd egy fene visszarakom a régit ami csőgázon 70et tud:((((
Az a baj, hogy sokan szinte elélveznek, ha beleng a 140-be a mutató, pedig az csak maximum 121 km/h :-)))))))))
Háry János bácsi asszem szégyenében elbújna :-))
Biztos nem szitál be kilónyolcvannal amúgy :)
meg kanayrba se megy egyenesen mi? ;)
Vince
Nekem egy ismerősöm szerint a ts250/1 150-160-at megy. Na kié a pálma?
Halottam másik helyról, h a 350-es jawa 170 180-at megy. :))))
Egyik motoros talin egy erős izgalmi állapotban is max 15 évesnek látszó kölök azzal kérkedett nekem, hoyg a 125ös TZ je 140et megy, de nem hajtja , mert bejáratós...no akkor kié a pálma??:D
vagy pwedig nem halt ki a néphagyomány, ezek a gépek a táltosparipák mai megfelelői:D
Lám, itt a hiteles magyarázat a sokat találgatott gabonakörökre :oDDD
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|