:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A fordulatszámmérő kihalytását is szedd le.
Na neee. Ezt nem hiszem el, hogy ennyire kötöd az ebet a karóhoz. A Simsonnak mindene ahhoz a szerencsétlen 2,akárhány tized lóerőhöz van méretezve. Még ETZ váz is meg tud csavarodni, a fékekről ne is beszéljünk, a jardok meg vázszám alapján azt is megmondják, hogy te mikor születtél. (Az utolsó érvnél túloztam).
Te hiszed csak azt, hogy nem olyan durva, amit akarsz csinálni.
ÜDV, SEGÍTSEN MÁ VALAKI, VAN EGY K..SZOTT etz250-m!! nem birom, a kuplung oldali oldaldeklit leszedni, kiveszem az 5 csavart, kb. fél centire kigyön az egész könnyen, lötyög, oszt nem gyön továbbb, mi a k..va anyja lehet ami fogja, a könyv szerint mindent kiszedtem, de még sem jó... :(
nem merem ütni, feszíteni, félek, hogy szét megyen...
csá
Azt csinálsz amit akarsz! Mi elmondtuk hogy miért nincs értelme. Innentől a te dolgod.
Sok szerencsét!
üdv!
260-as hőértékű gyertya kell bele. de ha télen használod akkor ha nagyon hideg van és rövid távon jársz rakhatsz egyel kisebbet is. Igazából tökéletes a Brisk azt hiszem NY12C a típusszáma kb 300ft. Én már megtettem eg ilyennel majd 4000km-t. Fölösleges ilyen több pólusú többezerforintos gyertyákkal, mert azoktól ez a technika nem lesz jobb.
A nehézkes indításhoz meg csak annyit, hogyha szikra van rendesen akkor vakard ki a karburátort. A fúvókákat fújtasd ki pumpával vagy kompresszorral a lerakódott olajat meg kaprd ki.
Ellenőriz az olajat benne!! Ha kell cserédd ki! Nézd meg a légszűrő állapotát is! Nem szív e máshol is(nekem pölö az airbox lógott) Meg nézd meg a benzincsapot is hogy nincs-e retek benne.
Sziasztok!
nekem van egy ts 250-es vázam teleszkopok,
tank,ülés és záras dekni nélkül 1975-ös eladnám vagy elcserélném egy 250-es ETZ vázra
elöre is köszi.
Davi1x
Hali!!
2 hete vettem egy 251 es MZ t, s lenne egy- két kérdésem az Mz tulajdonosokhoz. Reggelente nagyon nehezen indul a motor, az akksit 1 héten belül már 2 x tölteni kellett. NGK gyertya van benne, s a szikra is jónak tűnik, de csak tolásra indul be :-( Mi lehet a probléma oka? Próbáljam meg más gyertyával? Mekkora hőértékű gyertya, s milyen fajtájú (NGK, Champion, Denzo, Brisk, Izolator, ??) lenne a legjobb gyertya az MZ be? Vagy új akkumlátort kell vennem? Akinek van tanácsa, ötlete, írjon. Előre is köszönöm!!
Üdv.:
Szabbensz
mármint a simson.hu-n van a kép.
Sztem egyáltalán nem olyan durva mint ahogy egyesek ezt elképzelik
hali felraktam a galériába az ébben belehajított blokkot a simómba nézd meg milyen így.sárga simó kockás tank.
Na látod ez az ami csábít erre,hogy a 90-es simó,azt tábori 70ért csinálja,és az nem képes leadni akkoor forgatónyomatékot,mint a ts-em.és ez ingyen lenne így.ez csaábít arra,hogy belerakjam.azt a fogyasztása se lenne több mint táborié sztem.és táborié előbb megy szét,mint egy jó fag csapágyazású ts blokk,ami most let melessleg felújítva.
üdv! a simson.hu n a galériába már láttam 2 szer is mz blokkot simsonba. a tgnapi nap is láttam egy Ts blokkot beépitve de a váz megvolt erősitve szinte ugyannazzal a vázrészel mint ami a ts en van elöl.
Nézd meg a galériában a gyerek streetfighterezni akar majd vele. meg láttam egy olyan átalakitást h Etz125 ös blokk volt benne azon viszon ugyan olyan volta merevités mint a sima Etz-n
De az 90es simo nem ad le akkora forgatónyomatékot, mint a ts. Majd szomorkodsz, mikor a két kerák már szinte merőlegesen áll egymásra.
na meg a tábori tuningos blokk is ami 90-es sztem szintet olyan erős mint egy ts125,vagy kb anyni,és ha az sem görbíti el a a gyenge vázat akkor ez se,igen a blokk pár kilóval nehezebb vagy 6-7el is sztem.:Dde nem baj,azért van a tesztelgetés hogy kibírja e.optimista pista vagyok.
Hát Érdekes ez a "tuning" táma.
Figyelj! Nem tudodm hogy Te hogy vagy vele, de nekem vagy egy 251-esem. Előtte simsont használtam ami még most is megvan. Most csináltam meg a korlátlant egy 600-assal. egyik se mai gép. viszont a növekvő teljesítményhez szilárság is kell. A nagyobb motorok után simsonra visszaülve még kanyarba 50-nel is ilyesztően nyekliklő nyaklikló ézésem van.
Most képzeld el ha beleaprikálsz egy MZ TS blokkot ami nagyobb teljesítmányű, nagyobb súlyú és a berakás is házilagos. Számomra ez elég ok ahhoz hogy eszembe se jusson ráülni, nem hogy még beindítani. Vagy vegyük a féket azok 50km/h körüli sebességre van tervezve. És szerintem hidd el hogy okosak voltak azok a DDR mérnökök és az elérhető technikából a legtöbbet hozták ki.
De lehet hogy csak én vagyok nyuszi. Tudjuk hogy milyenek ezek az anyagi dolgok és én inkább elfogadnám a helyzetet vagypedig türelemmel lennék és kivárnám amíg a lehetőségek engedik egy nagyobb gép vásárlását.
És még a bürökratikus részéről nem szóltam. A rendőrt se kell hülyének nézni. A viccek ellenére ugyanolyanok mint bárki más. Vagy esetleg még az is eszedbe juthat hogyha esetleg nem is veszik észre, de ha neadj'Isten balesetet okozol vagy szenvedsz, akkor azért átnézik azt a motort és ha kiderül hogy nincs rendbe NEM KICSI,NAGYON akkor elővesznek ám rendesen...
Hát majd meglátjuk.úgy tervezem,hogy először csak belerakom,és a környéken járkálok vele,néha meghúzatom picit,egy darabig ezt csinálom,és ha nem látom hogy görbülne a váz,vagy a felfüggesztés vagy akármi,akkor tartósan benne marad.
Ezen már túl vagyok. Tudtok-e egyebet mondani?
Le fog szakadni a blokk. A ts kicsivel nehezebb blokk, mint a simo. Meg a váz is gyenge.
Úgy hogy első blokkfelfogatás nem lesz úgy.csak a hátsó kettő.elvileg birnia kell a terhelést.nem tudom érted e.?!
Engem még az érdekelne, h hogyan rakod be a ts blokkot a simoba? Mivel a ts bölcsővázas, ami a simóra nem igaz!
Kösz nem kell! Mz-m van és szerinted nem láttam még 125 -ös ts blokkot?? Amúgy meg akinek nem tűnik fel, az hülye! Eszem ágában sincs sértegetni Téged, de szerintem hülyeség ez az egész blokkcsere. Csak jót akarok neked, mert nagyon megszívhatod ezzel a dologgal!
mzzzz
Szerintem sok az olaj a váltóban. Az ellenörzőcsavart veddgi, és akkor kifolyik a fölösleg.
4500-as fordulatszám fölött a sebváltóolaj a beöntőnyílás dugójánál kifröcsköl. Ha ezt bedugom, akkor a lánckerék szimmeringnél folyik. A motort most vettem, egyéb gondjait már megoldottam, de ezzel nem boldogulok!
előre is kösz mindent!
4500-as fordulatszám fölött a sebváltóolaj a beöntőnyílás dugójánál kifröcsköl. Ha ezt bedugom, akkor a lánckerék szimmeringnél folyik. A motort most vettem, egyéb gondjait már megoldottam, de ezzel nem boldogulok!
előre is kösz mindent!
Na jó lehet hogy igazad van,de azért 350 es jáwa blokk jó most lehet túlozgatni,de egy simson meg mz ts blokk között akkora nagy küldönbség nincs pl ha van a simsonhenger,a ts hengere csak kb másfélszerese.nem olyan durva az úgy.nem tudom láttál e már képen ilyet.ha akarod elküldhetem hogy néz ki nem egyáltalán nem olyan durva mint az hiszitek.jó észre lehet venni az is igaz.
Simson schwalbe-ba beleteszel egy 300-asra fúrt 250 es etz cuccot :D:D:D:D:D:D
Az már tuning!!!:DDDD
Ha nem férne bele az se baj az alatt a sok lemez alatt sok minden elfér nem???:DDD
Na jó a lényeg a lényeg tényleg fölös a tuning mert csak egy benzintemető lesz az egész ahhoz képest meg soha nem lesz olyan jó!!!Ha nagyobb erőt akarsz eleve nagyobb mocit kell venni szerintem ha megteheted...!!!
Üdv:Roles
XT600 blokkot nem lehet beletenni valahogy a Simoba? Végül is az is csak 1 hengeres. Esetleg ha rá lenne írva, hogy Simson? :)
Somebody: kérdezd meg a police topikban shamen-től, de szvsz mzzzz-nek teljesen igaza van. Inkább próbálj gyűjtögetni a jogsira, hogy legálisan tudj használni egy TS-t!
Hogy mi alapján jelent fel??? Szerinted?? Szerinted olyan hülye a rendőr, hogy enm ismer fel egy ts blokkot a simoban?? Hogy nhem ismer fel egy nsr-t meg ilyeneket, az kicsit más dolog, és se isemrném fel.
A másik meg simán feljentehet vagy megbüntethet ha akar. Mondjuk pl, kérheti a blokk papirjait. Vagy akár forgalmit rögtön, mert ilyen fajta blokkcserét csak hivatalos szervekkel való egyezteteés alapján tehet, és mivel ez a blokk 125 ccm, a motor csípőből vizsgakötöles! Ennyi elég érvnek??
A km-óráról meg annyit, hogy az, hogy mennyi van bele írva nem számottevő, lehet beleírva akár 300 is, lényegtelen. Pont ez az amit nem fog megnézni a rendőr.
De ettől függetleneül lehet hogy nem fog nak baszogatni a csere miatt, de elég ha megtalálod azt az egy rendőrt, aki járta s a témáben és akkor szopás van, de rendesen.
Ezzel az erővel, mindegy ha beletszel egy 350-es Jawa blokkot a Simsonba és ráiratod, hogy Simson. Biztos az sem tűnne fel senkink....
mzzzz
Kérlek a szupermenezés az egy speciális dolog, kissé hasonlít már a streefighter showhoz! :-))) Etz-n ehhez csak Vinutta ért, de ő nagyon.
A dolog lényege, hogy mész mint állat a gépeddel, Vinutta esetében egy 150 etz-vel, 110 km/h val és eközben felfekszel a gépre :-))) A lábad gyakorlatilag az indexek felettt vannak!
mzzzz
Jóhogy gyengének bizonyult, hisz az etzéd hármoszor akkora a simohoz képest!
Amúgy a tunimgolással kapcsolatban egyetértek!
mzzzz
neeem.
Etz 125 ös forgalmival mindennel együtt
csak épp nem A 1 es jogsid van hanem M kategoria
szerencséd van a rendőr elenged! de amugy se igazoltatnak sürüen városba meg főleg nem!
Micsoda,125-ös mz-t vezettél 50-es papírral???a motornak 50-es papírjai voltak vagy mi?
üdv!én is 17 éves vok és Etz125 össel járok.Sztem egyszerübb ha veszel egy 125 ös vagy 150 es vagy akár 250 es Etz-t és segédmotor jogsival járkálsz vele minthogy egy simsont nyuzzál..Nekem is volt simsonom de amikor ráültem az Etzre és utánna átültem a simsonra már gyengének bizonyult és csak nyúztam pörgettem értelmetlenül.Ezért inkább járkáltam az Etzvel mindenhol nemfoglalkozva azzal h segédmotorjogsim volt. majdnem 2 évet igy járkáltam mire meglett az A1. sztem csak nagyobbat érdemes a kicsit nyúzni értelmetlen sőt tuningolni ugyszintén nem érdemes mert csak az élettartalma rövidül neki! Üdv
Jaja,de nekem apám hívta fel a táborit,és az azt mondta,hogy 70000pénz,és garantált 100.nekem nincs 70em:((de ts blokkom van,az is ezt tudná megfelelő áttétellel.és nem kéne minden télen szétrántani a blokkot:)
még az etz 250 ven tuninghoz.._ :
nekem egy igen jó állapotú ilyen motorom van. mentem már vele órája szerinti 135 -öt. és többször 120 at. meg kell hogy mondjam nem éreztem magam jól rajta... valóban elkelzd uszni a motor,és dobája a szél.. vékonyak a gumik.. stb
biztosan meglehet csinálni a etz blokkot hogy menjem mint disznó akár 150 et is. de az biztos hogy te hamarabb szarsz be mint a motorod! És ott aztán egy láncszakadás ,vagy esetleg egy megragadás ,és a szülök már rendelhetik is a koszorut!
JAvaslom vegyél egy gyorsasági motort! már 150 e től vannak.
de etz vel nem akarnék a helyedben 150 és még fölötte repeszteni. sőt senki helyében... :)
Ne hülyéskedj már! 750euro az rengeteg pénz! őleg egy simo blokkért!
Elivszed a táborihzo feluratod 90ccm re , veszel bele k_rva jó csapágakat stb. tujungához a kipufogodat ,és a hengeredet. És veszel rá gumikat is. akkor az is menni fog 100 at! de max 40 ből ki van! igaz hogy nem igen az élet tartamáról hires. de mlgsem 210,000.-t...
fősulin is van egy két őrült szimos akik ond nélkül utaznak 70-75 öt! és végre pedig 100 at tudják! de minden télen csapágy csere.. meg ami kell! :)
Sziasztok!
nekem van egy ts 250-es vázam teleszkopok,
tank,ülés és záras dekni nélkül 1975-ös eladnám vagy elcserélném egy 250-es ETZ vázra
elöre is köszi.
Davi1x
Bocs hogy sokat írtam,de kijavítom már www.rztpower.com
Meg a fékek is bírják azt,ha nem mindig 90ről fékez az ember.
A belerakásról meg annyit,hogy a felső blokktartó csavarnál nem kell alakítani,az alsóé meg nem ér el odáig,ott pl kazánlemezből vagy vmi nagyon erős lemezből ami vastagabb is,csinálok oda egy megtoldást,és esetleg,még egy 3.helyről is egy megtoldás az alsó csavarhoz.enyi nem kell az égviálgon semmit heggeszteni,még jó is eltörne.
a fékekről meg hogy a váz nem bírná arról annyit,hogy van ez az oldal www.rtzpower.hu asszem így írják,hogy 750 euróért 16,5 lóerős simson blokkot adnak garatnált 115kmh val ehhez mit lépsz?ha 16,5 lóerőt kibír a váz elgörbülés nélkül,vagy blokkkiszakadás nélkül akkor egy kb 12-14 lóerős tsét nem????sztem nagyon is.
Hát nem nézem őket hülyének,valószínűleg észreveszi aki ért egy kicsit ehhez,és felismeri,DE!,most mit csinál a zsernyák,ha meglátja hogy hoppá ez nem simson blokk!hanem mz.megállít,igazoltat,aztán megkérdezi,ebben miért mz blokk van,akkor én azt mondom,ez nem mz,nézze meg ez simson,ott van benne a simson felírat belütve.a papír szerint is 50 es,ha meg feljelent,mi alapján jelent fel???az meg a másik hogy ha egy nsr-t állít meg 50es papírral,haveromnak olyan van,meg másiknak aprilia leonardó 125,és azt hiszed hogy nem látja rajta amikor az óra 180-200ig is van????egy ötvenes szériamotornak nem lehet 200ig az órája amikor 40el közlekedhetne a segédmotor:S
A kocsik órája sem megbízható, stoperrel km táblához lehet sebességet mérni, vagy GPS-el...esetleg bringa digitális óra az elég pontos tud lennni.
:)) kicsit olvas vissza a végsebessé témában... fogad kétkedve a minden szavát :)
útvonal engedély: minden megyében külön engedély kellene, szóval nem járható út, tegyél rá egy haver ETZ-jéről rendszámot, a kutya nem nézi a váz és motorszámot ha amúgy a motor megfelel a közlekedés feltételeinek.
Persze utánfutó lenne a legjobb, mert én alapból nem indulnék neki egy ismeretlen motorral 350km-t, főleg ha ilyen nagyyok mond az előző tulaj...vagy ha nem mondott nagyokat akkor azért nem mernék neki indulni mert biztos széthajtotta...tényleg ez alku alapnak sem rossz :))
Nekem az órám lefelé csal. 100-nál többet az istenért se mutat. A motor órája szerint mikor 40el megyek kocsi jött mellettem 50nel. 75-80-nál a kocsi már százat mutat.
Sziasztok!
Lenne egy csini gép,amit meg szeretnék venni. annyi a baj,hogy ki van vonva a forgalomból,és 350km-re van. Útvonalengedélyt lehet rá kérni? Hol tudom beszerezni,mennyilrt,és mi enne a menete?
Ja,a végsebesség dologhoz hozzászólva,nekem ma azt mondta egy srác,hogy apu ment 140et a 250es etz-vel 2személlyel,még a 80as években... Van ennek alapja? Ha felújítom,akkor elvileg mennie kéne úgy mint gyerekkorában,nem?
Köszönöm!
minek? Egy tárcsával is atom jó féke van az ETZ-nek...mondjuk én valami japán gép telóját kerekét és fékét tenném fel ha ilyenre vágynék.
naja, ezen szoktak elbukni 120-130-nál elkezd úszni az ETZ. Egyik haveromnak keményen tuningolt ETZ-je tényleg ment 150-et (egyszer), de 140-nél már csak az ima tartotta az úton.
Általában az órák 10%-ot csalnak + irányba, ha öreg vacak óra akkor 15-20%-sem lehetettlen. Ehez jön a tulaj szeme által rápakolt 10%.
Mondjuk 130 hihető egy ETZ250-től 130*1,1*1,1=157 szóval a 150es legendák nem is túloznak nagyon :)
Nekem a 120-as Skodám volt ilyen. 120-at ment bármikor, de ha volt elég hosszú sima út akkor 135-öt is elérte GPS szerint, ilyenkor az óra 150-et mutatott. Egyszer egy stoppost ezzel tettem a sírba. Meséli hogy nekik is volt skodájuk és bojlernak hívták mert mindig forralta a vizet, meg úgy alapól szidta a skodákat. Én csak csendben megjegyeztem, hogy ha karban van tartva akkor nincs ilyen gond vele, közben ránézett az órára ami 140-et mutatott és köpni nyelni nem tudott...többet nem szidta a skodát...persze nem mondtam neki, hogy még csak 120-körül mehetünk :)) na szóval valószinüleg így születnek a legendák :) Persze nekem tuningolt Skodám volt.
Előszöri csak akkor tudod belőni rendesn, ha jár a motor :)
Aztán szerintem nem árt rátölteni, de nekem be szokott úgy is indulni, hogy alig világít a piros, meg a sárga.
De jártam már úgy a régi akksimmal, hogy nem akart az Istennek se beröffenni. Haza kellett tolnia városból, feltettem töltőre és pöcc röff :)
A generátornál meg kell előtte nézni, hogy milyen állapotban vannak a szénkefék. A csúszógyűrühöz ne nyúlj, met letörik könnyen és baszhatod a forgórészedet!
Kicsit mefújkálhatod lightosan levegővel!
Nincs mit egyébként :)
Vince
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|