:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hát nem hittem volna,hogy itt az emberek így elkezdenek majd k.cs.gölni azért mert megkérdeztem ezt.régebben már írtam ide többet is,akkor még nem ilyenek voltak,ellehetett volna mindent magyarázni rendesen,ez köcsögölés méghogy poénkodni ezzel hogy ezres blokk meg minden jóhogy nem raksz más blokkot az etz-dbe,hiszen arra műszaki is kell,meg azt megvizsgáljálk szaros kis 50-eshez semmi nem kell csak biztosítás meg papír.de itt köcsöl egy két ember és poénkodik.
Szerintem nem kéne így leszólni szegény szimóst, viszont rendszeres közúti forgalomban való használatra kicsit cinkes, az tény.
Öcsémmel de főleg öcsém csináltunk egy MZ ts 125-ös blokkal szerelt kisRometet.
A blokknak már eléggé kivan a bele, ráférne már egy felújítás. Így most gyengébben muzsikál mint egyik haverom simó blokkos kisromete.
Na persze a vázat jól megerősítettük, de így is halálfélelmed van mikor leszállsz róla. :DDD
Ezzel a kopott blokkal lemértük mennyit megy, mentem mellette a 250-es ETZ-mmel, az 90-et mutatott, mikor mellettem jött.
De ez télleg már életveszélyes, mondhatni már Jackassba illő mutatvány. :DDD
Ja és szigorúan csökkentett közúti használatra (egy héten egyszer egy kis körre elő van véve).
Ambar...talaltam egy gyongyszemet, lehet hogy ez ihlette a kedves simsonos emberket: http://www.zippyvideos.com/7825652542089436/vespa750/
ez a nem mindegy :-))))))))
milyen olajat raktál bele?
Ugye nem valami drágát? Azokkal sohasem lesz jó.
Tescos olcsó 15w40 motorolaj, vagy MOL hykomol váltóolaj kell bele, azzal jól fog működni, bármi más csak káros lehet az MZ-nek, mert nem bírja a modern adalékokat. Esetleg egy lamella és rugócsere lehet hogy megérett, mert ha egyszer csúszik a kuplung akkor hiába cserélgeted az olajat.
már csak azért sem értem ezt a simotuningolást, mert simán TS-el rendszámnélkül is lehet járni, azért sem csesznek meg jobban a rendörök. Én majdnem 1 évet jártam leszedett rendszámmal, mert a tartó mindig letört. Soha egyettlen rendört sem zavart, mikor elővettem a rendszámot egy igazoltatáskor teljesen elcsodálkozott hogy ez rendszámos motor :)
Szóval szerintem inkább járj rendszám nélkül egy TS-el mint a egy átalakított Simoval.
Szerintem először lent a nagy csavarnálállítsd koppra, aztná nézd meg,mekkorát kottyan a kuplung karod a tengelynél, ahogy behúzod! Én aztúgy csináltam meg, hogy 7.5-ös fúróval táfúrtam és hajtottam bele 0.8-as lemezt. Azóta jó. AMúgy a kuplungom nekem is sokat szarakodik
Most fogok bele Trophy kuplungot tenni.
Vince
Vázmerevítő szerintem alap a Simonál, én akkor is beleraknám ha nem tuningolnam a gépet.
A TS féke is gyenge a motorhoz, hát még a Simsoné, egy tárcsaféket mindenképpen beleraknék. Ugye a tuning nem a motornál hanem a futoműnél és a fékeknél kezdődik, amihez már a vázat is erősíteni illik, ha mindez megvan akkor jöhet a motortuning.
Ha ennél jobban ráállítok akkor csuszik a kuplung. Az nem lehet h túl híg az olaj?
Szia!
Szerintem a kuplung nem emel ki rendesen. Lehet h elég lenne állitani a kuplungkarnál az állitócsavarral.
Norbi
Eladó az ETZm
Ha érdekel valakit:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=46230
Hiszen egy hengeres. Azt az 55Let el fogja bírni. :))))
Kb ilyen léptékű a simoba ts blokk.
Én arra gondoltam, hogy KTM 640-es supermoto blokját nyomom mzbe. :D Ha ki flexelem a KTM feliratot, ki ismerne rá, h az nem mz? :))))
Ezres GSXR Blokkot minden Simsonba! :D
Igaza van az előttem szólónak: Nyomd a gázt, várják a vesédet!
Tudtok Gyöngyös környékén eladó MZ-t?főleg ETZ 251-es érdekelne.
olvasgataom itt a hsz-okat napok ota mostmar hozza tennek valamit: muszakilag lehet meg tudod oldani, ha igy akarod csinald...hat annyi bajod legyen vele, hogy ha elkapnak, feldugnak egy gumibotot max, vagy kifizetsz x(!!!)ezer birsagot, vagy majd rissz egy nagyot, hogy de csoro gyerek vagyok es reszletre kerem... kicsit pipa vagyok, mert nem reg fejeztem be a traumas ugyeletemet es tele van a tokom a "faszagyerekekkel" , de tudod mit? sok nephros beteg van a varolistan, hat hajra....
Nagyobb nyomaték nagyobb sebesség kicsi vázba! A deutsche mérnökök biztos csak nagyzolásból gyártottak egy súlyra kb kétszer akkora vázat. Biztos azt mondták: ,, hmmm igazából elég lenne egy Simson váz ehhez meg fék a ts blokkhoz, de most már azért is nagyobbat tervezünk"
Az illető meg ne csodálkozzon, ha úgy 100-nál kiegyenesiti a kanyart, mert nem tud megállni ezekkel a fékekkel. Nem hiába majdnem kétszer akkorák a ts fékei.
Gondolkozzaon már mindenki, aki ilyen hülyeséget csinál! Mert ez hülyeség. Át kellene gondolni műszakilag is a dolgot. Mert akárhogy is. A Simo váz gyenge ehhez.....
mzzzz
Szia! Ha 1 héten belül 2-szer tölteni kell az akksit, az gáz. Ha a töltésed jó (nincs ami leszívja), akkor valószínűleg a halálán van a régi akkumulátorod.
Hello !
van 1 olyan problémám a 250 TS emmel hogy ha sebességbe akarom rakni a váltó összevissza kerreg és úgy kell berúgni neki a sebességet, de nem mindig csinálja miért lehet ez ? Válaszokat előre is kössz!
Az dekli oldalán van egy kb 60 as átmérőjű alumínium kör alakú dekli azt 3 csavar fogja (itt lehet a kuplungot állítani+ fordszámérő kihajtás) - ezt leszedtem , az egyik csavart le is kellett fúrnom... és ott van egy 22 es körüli anya legalábbsi a 250 es TS nél azt is lekel venni de ha jó emléxem a TZ nél is van.- ezt még nem próbáltam, de erről a javítási kézikönyv nem ír... :(
Az dekli oldalán van egy kb 60 as átmérőjű alumínium kör alakú dekli azt 3 csavar fogja (itt lehet a kuplungot állítani+ fordszámérő kihajtás) , és ott van egy 22 es körüli anya legalábbsi a 250 es TS nél azt is lekel venni de ha jó emléxem a TZ nél is van.
pontosabban N12YC, de ilyet egyebkent hol kapsz? 3 megyeben kb 10 helyen probaltam 14-eset keresni es csak huhogtak.....15 osnel alacsonyabbat nem igazan arulnak ebbol a markabol, amugy nekem a 14-es is szepen kiegett telen is, na mondjuk hozzatartozik, hogy nem 2 km-re van a munkahelyem..., ez egy... ketto az y-os gyertyat felejtsd el 2T motorhoz...egyebkent a brisk a sajat tapasztalatom alapjan tenyleg franko gyertya es valoban olcso: http://www.forstrade.hu/ertekesitbriskgyujto.html
udv
A fordulatszámmérő kihalytását is szedd le.
Na neee. Ezt nem hiszem el, hogy ennyire kötöd az ebet a karóhoz. A Simsonnak mindene ahhoz a szerencsétlen 2,akárhány tized lóerőhöz van méretezve. Még ETZ váz is meg tud csavarodni, a fékekről ne is beszéljünk, a jardok meg vázszám alapján azt is megmondják, hogy te mikor születtél. (Az utolsó érvnél túloztam).
Te hiszed csak azt, hogy nem olyan durva, amit akarsz csinálni.
ÜDV, SEGÍTSEN MÁ VALAKI, VAN EGY K..SZOTT etz250-m!! nem birom, a kuplung oldali oldaldeklit leszedni, kiveszem az 5 csavart, kb. fél centire kigyön az egész könnyen, lötyög, oszt nem gyön továbbb, mi a k..va anyja lehet ami fogja, a könyv szerint mindent kiszedtem, de még sem jó... :(
nem merem ütni, feszíteni, félek, hogy szét megyen...
csá
Azt csinálsz amit akarsz! Mi elmondtuk hogy miért nincs értelme. Innentől a te dolgod.
Sok szerencsét!
üdv!
260-as hőértékű gyertya kell bele. de ha télen használod akkor ha nagyon hideg van és rövid távon jársz rakhatsz egyel kisebbet is. Igazából tökéletes a Brisk azt hiszem NY12C a típusszáma kb 300ft. Én már megtettem eg ilyennel majd 4000km-t. Fölösleges ilyen több pólusú többezerforintos gyertyákkal, mert azoktól ez a technika nem lesz jobb.
A nehézkes indításhoz meg csak annyit, hogyha szikra van rendesen akkor vakard ki a karburátort. A fúvókákat fújtasd ki pumpával vagy kompresszorral a lerakódott olajat meg kaprd ki.
Ellenőriz az olajat benne!! Ha kell cserédd ki! Nézd meg a légszűrő állapotát is! Nem szív e máshol is(nekem pölö az airbox lógott) Meg nézd meg a benzincsapot is hogy nincs-e retek benne.
Sziasztok!
nekem van egy ts 250-es vázam teleszkopok,
tank,ülés és záras dekni nélkül 1975-ös eladnám vagy elcserélném egy 250-es ETZ vázra
elöre is köszi.
Davi1x
Hali!!
2 hete vettem egy 251 es MZ t, s lenne egy- két kérdésem az Mz tulajdonosokhoz. Reggelente nagyon nehezen indul a motor, az akksit 1 héten belül már 2 x tölteni kellett. NGK gyertya van benne, s a szikra is jónak tűnik, de csak tolásra indul be :-( Mi lehet a probléma oka? Próbáljam meg más gyertyával? Mekkora hőértékű gyertya, s milyen fajtájú (NGK, Champion, Denzo, Brisk, Izolator, ??) lenne a legjobb gyertya az MZ be? Vagy új akkumlátort kell vennem? Akinek van tanácsa, ötlete, írjon. Előre is köszönöm!!
Üdv.:
Szabbensz
mármint a simson.hu-n van a kép.
Sztem egyáltalán nem olyan durva mint ahogy egyesek ezt elképzelik
hali felraktam a galériába az ébben belehajított blokkot a simómba nézd meg milyen így.sárga simó kockás tank.
Na látod ez az ami csábít erre,hogy a 90-es simó,azt tábori 70ért csinálja,és az nem képes leadni akkoor forgatónyomatékot,mint a ts-em.és ez ingyen lenne így.ez csaábít arra,hogy belerakjam.azt a fogyasztása se lenne több mint táborié sztem.és táborié előbb megy szét,mint egy jó fag csapágyazású ts blokk,ami most let melessleg felújítva.
üdv! a simson.hu n a galériába már láttam 2 szer is mz blokkot simsonba. a tgnapi nap is láttam egy Ts blokkot beépitve de a váz megvolt erősitve szinte ugyannazzal a vázrészel mint ami a ts en van elöl.
Nézd meg a galériában a gyerek streetfighterezni akar majd vele. meg láttam egy olyan átalakitást h Etz125 ös blokk volt benne azon viszon ugyan olyan volta merevités mint a sima Etz-n
De az 90es simo nem ad le akkora forgatónyomatékot, mint a ts. Majd szomorkodsz, mikor a két kerák már szinte merőlegesen áll egymásra.
na meg a tábori tuningos blokk is ami 90-es sztem szintet olyan erős mint egy ts125,vagy kb anyni,és ha az sem görbíti el a a gyenge vázat akkor ez se,igen a blokk pár kilóval nehezebb vagy 6-7el is sztem.:Dde nem baj,azért van a tesztelgetés hogy kibírja e.optimista pista vagyok.
Hát Érdekes ez a "tuning" táma.
Figyelj! Nem tudodm hogy Te hogy vagy vele, de nekem vagy egy 251-esem. Előtte simsont használtam ami még most is megvan. Most csináltam meg a korlátlant egy 600-assal. egyik se mai gép. viszont a növekvő teljesítményhez szilárság is kell. A nagyobb motorok után simsonra visszaülve még kanyarba 50-nel is ilyesztően nyekliklő nyaklikló ézésem van.
Most képzeld el ha beleaprikálsz egy MZ TS blokkot ami nagyobb teljesítmányű, nagyobb súlyú és a berakás is házilagos. Számomra ez elég ok ahhoz hogy eszembe se jusson ráülni, nem hogy még beindítani. Vagy vegyük a féket azok 50km/h körüli sebességre van tervezve. És szerintem hidd el hogy okosak voltak azok a DDR mérnökök és az elérhető technikából a legtöbbet hozták ki.
De lehet hogy csak én vagyok nyuszi. Tudjuk hogy milyenek ezek az anyagi dolgok és én inkább elfogadnám a helyzetet vagypedig türelemmel lennék és kivárnám amíg a lehetőségek engedik egy nagyobb gép vásárlását.
És még a bürökratikus részéről nem szóltam. A rendőrt se kell hülyének nézni. A viccek ellenére ugyanolyanok mint bárki más. Vagy esetleg még az is eszedbe juthat hogyha esetleg nem is veszik észre, de ha neadj'Isten balesetet okozol vagy szenvedsz, akkor azért átnézik azt a motort és ha kiderül hogy nincs rendbe NEM KICSI,NAGYON akkor elővesznek ám rendesen...
Hát majd meglátjuk.úgy tervezem,hogy először csak belerakom,és a környéken járkálok vele,néha meghúzatom picit,egy darabig ezt csinálom,és ha nem látom hogy görbülne a váz,vagy a felfüggesztés vagy akármi,akkor tartósan benne marad.
Ezen már túl vagyok. Tudtok-e egyebet mondani?
Le fog szakadni a blokk. A ts kicsivel nehezebb blokk, mint a simo. Meg a váz is gyenge.
Úgy hogy első blokkfelfogatás nem lesz úgy.csak a hátsó kettő.elvileg birnia kell a terhelést.nem tudom érted e.?!
Engem még az érdekelne, h hogyan rakod be a ts blokkot a simoba? Mivel a ts bölcsővázas, ami a simóra nem igaz!
Kösz nem kell! Mz-m van és szerinted nem láttam még 125 -ös ts blokkot?? Amúgy meg akinek nem tűnik fel, az hülye! Eszem ágában sincs sértegetni Téged, de szerintem hülyeség ez az egész blokkcsere. Csak jót akarok neked, mert nagyon megszívhatod ezzel a dologgal!
mzzzz
Szerintem sok az olaj a váltóban. Az ellenörzőcsavart veddgi, és akkor kifolyik a fölösleg.
4500-as fordulatszám fölött a sebváltóolaj a beöntőnyílás dugójánál kifröcsköl. Ha ezt bedugom, akkor a lánckerék szimmeringnél folyik. A motort most vettem, egyéb gondjait már megoldottam, de ezzel nem boldogulok!
előre is kösz mindent!
4500-as fordulatszám fölött a sebváltóolaj a beöntőnyílás dugójánál kifröcsköl. Ha ezt bedugom, akkor a lánckerék szimmeringnél folyik. A motort most vettem, egyéb gondjait már megoldottam, de ezzel nem boldogulok!
előre is kösz mindent!
Na jó lehet hogy igazad van,de azért 350 es jáwa blokk jó most lehet túlozgatni,de egy simson meg mz ts blokk között akkora nagy küldönbség nincs pl ha van a simsonhenger,a ts hengere csak kb másfélszerese.nem olyan durva az úgy.nem tudom láttál e már képen ilyet.ha akarod elküldhetem hogy néz ki nem egyáltalán nem olyan durva mint az hiszitek.jó észre lehet venni az is igaz.
Simson schwalbe-ba beleteszel egy 300-asra fúrt 250 es etz cuccot :D:D:D:D:D:D
Az már tuning!!!:DDDD
Ha nem férne bele az se baj az alatt a sok lemez alatt sok minden elfér nem???:DDD
Na jó a lényeg a lényeg tényleg fölös a tuning mert csak egy benzintemető lesz az egész ahhoz képest meg soha nem lesz olyan jó!!!Ha nagyobb erőt akarsz eleve nagyobb mocit kell venni szerintem ha megteheted...!!!
Üdv:Roles
XT600 blokkot nem lehet beletenni valahogy a Simoba? Végül is az is csak 1 hengeres. Esetleg ha rá lenne írva, hogy Simson? :)
Somebody: kérdezd meg a police topikban shamen-től, de szvsz mzzzz-nek teljesen igaza van. Inkább próbálj gyűjtögetni a jogsira, hogy legálisan tudj használni egy TS-t!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|