:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hát attol függ hol hajtom falun belül ahol soka a kereszteződés stb sokszor kell kigyorsitani ott ogy 6-6.5 lel számoltam . Falun kivül tartós 4000 rel utazó 100-105-110 5 l ből megáll .
sőt kotelezo :-))) milyen mz az amit nem porgetunk 5krpm fele? :-)) na jo kigyorsitashoz muszaj, rovidtavu legyorsulashoz kell, tartos haladashoz elengedhetetlen, ne feltsd a gepet, akkor van baj ha 5000 utan mar csattog nem akar menni...
Ja és Bambi ugy tudom versenyzel mz kupán . Ez a kupa meg enged valami jellegü belepiszkálást a motorba vagy széria motorokkal mentek ? És milyen cuccok vannak a motorodba mert gondolom nem versenyhétvégenként cserélsz blokkot ? :) Szoval milyen cuccok hogy kibirja nem egy nem két alkalom versenyeit ?
Helló!
Bajnak tényleg nem baj, de ha sokszor elkap a gépszíj akkor az meg fog látszani az élettartamon. Ha mindig csutkázod nagyobb igénybevételt kap az egész. Főleg a csapágyakra meg a tűgörgőkre gondolok. A hangsúly a helyzet gyakoriságán van:-).
Egyébként az én személyes véleményem szerint hülyeség 5500 fölé pörgetni mert plusz erőt nem kapsz csak zabál mint az állat.
Csak kiváncsiságképp!! Ilyen hajtás mellett mennyit etetsz meg vele???
Üdv
Magyarán nem fog tönkremenni ? Az jó mert a benzint nem sajnálom tőle ugy gondolom magamról igényes vagyok az mz mmel kapcsolatba igy nem sajnálom töle a benyát . És a jó minöségü alkatrészeket se . És nagyon élvezetes volt végre nem 3000 fordulaton elváltogatni sokkal nyomatékosabb ha pörgeti az ember . Szoval akkor nem kell paráznom ?
Majd a simsonon egy kicsit állítok,a hengerfejből szedetek le szinte ingyen csinálják azt akkor menni fog jobban.meg majdcsak kibirom valahogy 21 évesig.
Ma eléggé ideges voltam és ezt szegény kis etz men töltöttem le 250 es . Eléggé versenyszerüen mentem vele 5000 ig pörgettem de egy emelkedön 6000 ig szeretném megkérdezni hogy az mzk hogy birják ezt a fajta igénybevételt . Még nincs egy éve hogy uj fag csapágyak kerültek bele új dugo stb . NA SZÓVAL HOGY BIRJÁK MERT NEKEM AZT MONDTA VALAKI HOGY HAMAR MEGLEHET IGY ÖLNI A GÉPET . DE VÉGÜLIS NEM TUDOM MERT A FORDULATSZÁMMÉRŐN IS 3000-6000 IG VAN AZ ERŐTARTOMÁNY ITT HUZ A LEGJOBBAN DE A MAXOT IS 5500 NÁL ADJA LE HA JÓL TUDOM DE AKKOR NEM LEHET BAJ HA IDÖNKÉNT KICSIT ADOK A POFÁJÁRA NEM ?
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT ELÖRE IS
ÜDVÖZLET : CHARLIE
figyeljetek már!
Tettem a motorra egy töltésvisszajelzőt. Hogy tudnám úgy bekötni szerintetek hogyha gyújtást adok rá akkor ez is bekapcsoljon? Ez egy olyan ledes akkumlátor őr.
itt a linkje:http://www.freeweb.hu/bss/rajzok/akku.gif
Ez a két led szinkombinációjából állítja elő a megfelelő jelzést. Megcsináltam és szépen működik csak nem tudom jól bekötni. Próbáltam a helyzetjelzőre is rakni csak ott hemis értéket mutatott akkor is alacsony feszültséget jelzett amikor az akksira kötve még megfelelő.
http://www.simson.hu/index.php?mit1=galeria&mit3=galeria&id=54763&kivalaszt=aha itt egy kép mz blokkos simórol most néztem a testvéroldalon .
Örülök, hogy döntöttél végre :)
Amúgy tisztellek azért, mert segítettél már nekem is :)
Vince
a és a bírsághoz hozzászólva: Én felmentem az orvoshoz 2 éve átköttetni a lábamat, mert kiműtötek belőle egy darabot. Persze nem volt jogsim, de 150-es TZ-m már igen. Rendszám, ahogy kell rajta, hogy hátha akkor nem kötnek belém!
F*szt nem! Az orvos után mentem 100métert, már meg akartak állítani, pedig a másik oldalon voltak. Én elhúztam, rendszám a motoron, még nem is az én nevemen volt!
Azért úsztam meg 30 ronggyal, mert egy havrom beszólt, hogy azért csínnyán, de megmázsálhattak volna 300-ra is, +elvehették volna a jogsim egy évre...
És nem volt átépítve!! Erről ennyit szerettem volna mondani csak...
Vince
Na helo!
Asszem én magamra vehetem, mert én mondtam az ezres blokkot, csak hogy felfogd, hogy miújság!
Egyébként tényleg azt cinálsz, amit akarsz, csak akkor úgy csináld, hogy ne érezze 20 ember felelősnek magát, hogy nem beszélt le eléggé, vagy elég erősen, mikor meghalsz...
Vagy a rosszabb az télleg a KEresztes lakópark. Ott van ideje tervezni a következő blokkcserét az embernek, ha reinkarnálódott...
Én teljesen meghatódtam ;)
Nagyon szépen beszéltél tesó!
De egyébként tényleg igazad van.
Gaben azért jobb volt:DDDD
Figyelj, mondok egy példát, mint Gaben az Üvegtigrisben. Adott egy tökös iskola igazgató -ez vagy te-, meg adott egy kicsi embered (amolyan kis csenevész, mint a Benny Hill show-ban), aki jelenleg pedellusként fukcionál. Szükséged lenne nagy benga állatokra a páncélszekrények cipeléséhez, hogy az érettségi tételek biztonságban legyenek. Nincs rá pénzed, ezért arra gondolsz, hogy az öreg rozogát "felspécized", két legyet ütsz egy csapásra! Ám a kisöregnek gyenge a futóműve, roppant elenyésző teljesítményű a váza, stb. Vajon ki fogja fizetni a kórházi költségeket, a rokkant nyugdíját, avagy a felségének az özvegyi pereskedésben megnyert pénz?Tudom, minden példa sántít valahol, ez is, csak próbáltam megvilágítani a problémát. Remélem nem veszed zokon a leírtakat, nem köcsögölésnek szántam, pusztán ne te szolgálj negatív példaként a faluban a gyerekek előtt. Fiatal vagy még a Keresztes Lakóparkban egy öröklakáskoz...
Ha néha visszaolvasnád, hogy miket írtál, szerintem még magad is nevetnél rajta. Először is, hogy alig van különbség a Simson és az ETZ blokk között, iletve nem is olyan nagy a különbség. alig nagyobb valamivel. Nem köcsögölés megy, hanem az életedet próbálják menteni néhányan, de többet ezzel én nem is foglalkoznék.
Sztem itt segítőkész emberek vannak, csak sokan már kicsit besokalltak a semmire sem jó ötletektől, ill. a hozzá nem értéstől,és komoly dolgokra szeretnék hasznáélni a fórumot, más szóvalkissé kiemleni a dolgot a sufnituning, ungarische buhera, ill a gányolás nívójáról. Akinek nem inge, az szintén ne vegye magára.
Figyelj Somebody! Még egyszer csak azt tudom mondani, hogy ne csinálj ilyen motort. Műszakileg össze lehet hozni, nem arról van szó (de ahhoz szükség van komolya fékekre merevítésre stb.. ezt már sokan mondtuk, hogy butaság..). DE figyu, ah tényleg lebuksz, az nem 5000 forint lesz büntetésben. Gondold át kérlek mégegyszer a dolgot!!!
Tényleg csak jót akarnak itt neked az emberek. És azt vedd figyelembe, hogy egy olyan kis vázba erős az a motor. Könnyen fejre lehet majd állni vele.
Minden motoros potenciális szervdonor, de te azzal a géppel a lista élén fogsz állni.
De ha megcsinálod, áldásunk rá, tedd! Engem is érdeklne egy ilyen Simoson (mármint megnézni) mert különlegesség tényleg, nem arról van. Ha kész lesz, küldj róla képet nekem, hidd el nem foglak kiröhögni, sőt!
Azért vedd figyelembe az előbb mondottakat és azt, hogy -ezt már tapasztalt járművezetők tudják- a hivatalos szervek rengeteg dologba bele tudnak kötni. Ez meg azért egy nagyon feltűnő dolog lesz.
És ha azt gondolod, hogy csak baszakodik itt veled mindenki és lenézik a ,,műved" ne hidd, hogy azért van, mert nem segítőkészek! Ha visszaolvasgatsz az emberek nagytöbbsége, hol erősebben (mint én), hol finomabban, de megpróbál lebeszélni a dologról! Azért, mert jót akarnak neked, mert nam akarják, hogy megbüntessenek, vagy az első kanyarban összetörd magad a géppel!
Én még nem vagy itt a fórumon egy fél éve sem. Egy idővel az lett az érzésem, hogy ez az egész olyan mint egy kis család. Mindíg vannak visszatérő emberek, tudod kire érdemes hallgatni és tudod azt is, hogy az ,,újak" tanácsát is érdemes figyelembe venni! Halgass kérlek ezekre az emberekre, mert lehet sokkal tapasztaltabbak mint te! Van akinek már 40-50 éve van motorja közülünk (nekem még csak 10 :-))) Talán érdemes adni ezen emberek szavára, még ha néha kicsit keménynek is hangzanak!
Amikor nekem van bajom én is gyakran írok a fórumba! És idáig szinte mindíg kaptam segítséget és tanácsokat, amiket mindíg figyelembe vettem, mert tudtam, hogy talán megéri!
És nem arról van szó, hogy bárki is ,,ki akar tagadni" innen. Dehogy! lehet valakinek egyszer pont a te sgítségedre lesz szüksége. Sose lehet tudni!
Csak annyit akarunk, hogy ne csinálj hülyeséget és gondold át mégegyszer a dolgot!!!!!
mzzzz
a dekni ugy jön le hogy lekkell szedni a 22-es csavart is (nem tudom pontosan mekkora. Tehát mivel ez a fötengelyen van rajta akárhogy csavargathatod forog a fötengely is vele együtt. Ezt úgy lehet leszedni ha rárakod a csillagkulcsot és hirtelen ráütsz kalapáccsal így a tehetlenségi erő miatt meglazul a csavar és kitekerhető. Vqagy ha így nem megy egy kicsit macerásabb, de azzal tuti sikerül: ha meglazitod a hengerfejet felhúzod egy kicsit és laposvasat dugsz a dugó alá így megakasztva a dugót (persze ne hulljon azért rozsda házba) így lecsavarható a csavar. Én annó így csináltam csinálom persze lehet vki máskép csinálja úgyhogy felelőséget nem tudok érte vállalni, de remélem hogy segített ez a két tipp. Üdv és jó szerelést:)
Van nekem a lejebb már említett 250es eladó MZ-m (a rossz visszatöltéses).
Én Jawa kaliforniát néztem ki magamnak, de hogy megvegyem el kell adnom az Mz-t.
Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e itt valaki aki elcserélne egy Jawa californiát az Mzmre?
Ráfizetés bizonyos határokig mgoldható.
Szerintem nem "köcsögölnek", csak féltik az életedet, ha már te nem nagyon, ezért megpróbálnak lebeszélni róla.
A másik meg, hogy a fő indokod anyagi jellegű; viszont ha csak egyszer kapnak el, akkor akár ugyanoda is juthatsz anyagilag, mintha megcsinálad volna a jogsit, és lenne egy műszakis kis mz-d.
A lebukás veszélye pedig csak növekszik, ha vidéken akarod használni napi rendszerességgel.
Szerintem itt továbbra is segítőkész emberek vannak, csak esetleg előrelátóbbak, óvatosabbak és tapasztaltabbak nálad. A túlzás meg szimplán poén, amiből itt segítőkészség mellett szintén nincs hiány.
125ös blokkal "csak" 90et ment? De akkor gondolom 4.ben még bőven ki lehetett emelni az elejét?!
Régebben, amíg nekem is volt pony-m, akkor egy 80as Honda MTX blokkot akartunk belefaragni, csak aztán eladtam a rometet...
Képet tudsz mutatni róla?
jah és ez amit mondtam akinek nem inge ne vegye magára,én csak azt hittem itt segítőkész emberek is vannak.
Hát nem hittem volna,hogy itt az emberek így elkezdenek majd k.cs.gölni azért mert megkérdeztem ezt.régebben már írtam ide többet is,akkor még nem ilyenek voltak,ellehetett volna mindent magyarázni rendesen,ez köcsögölés méghogy poénkodni ezzel hogy ezres blokk meg minden jóhogy nem raksz más blokkot az etz-dbe,hiszen arra műszaki is kell,meg azt megvizsgáljálk szaros kis 50-eshez semmi nem kell csak biztosítás meg papír.de itt köcsöl egy két ember és poénkodik.
Szerintem nem kéne így leszólni szegény szimóst, viszont rendszeres közúti forgalomban való használatra kicsit cinkes, az tény.
Öcsémmel de főleg öcsém csináltunk egy MZ ts 125-ös blokkal szerelt kisRometet.
A blokknak már eléggé kivan a bele, ráférne már egy felújítás. Így most gyengébben muzsikál mint egyik haverom simó blokkos kisromete.
Na persze a vázat jól megerősítettük, de így is halálfélelmed van mikor leszállsz róla. :DDD
Ezzel a kopott blokkal lemértük mennyit megy, mentem mellette a 250-es ETZ-mmel, az 90-et mutatott, mikor mellettem jött.
De ez télleg már életveszélyes, mondhatni már Jackassba illő mutatvány. :DDD
Ja és szigorúan csökkentett közúti használatra (egy héten egyszer egy kis körre elő van véve).
Ambar...talaltam egy gyongyszemet, lehet hogy ez ihlette a kedves simsonos emberket: http://www.zippyvideos.com/7825652542089436/vespa750/
ez a nem mindegy :-))))))))
milyen olajat raktál bele?
Ugye nem valami drágát? Azokkal sohasem lesz jó.
Tescos olcsó 15w40 motorolaj, vagy MOL hykomol váltóolaj kell bele, azzal jól fog működni, bármi más csak káros lehet az MZ-nek, mert nem bírja a modern adalékokat. Esetleg egy lamella és rugócsere lehet hogy megérett, mert ha egyszer csúszik a kuplung akkor hiába cserélgeted az olajat.
már csak azért sem értem ezt a simotuningolást, mert simán TS-el rendszámnélkül is lehet járni, azért sem csesznek meg jobban a rendörök. Én majdnem 1 évet jártam leszedett rendszámmal, mert a tartó mindig letört. Soha egyettlen rendört sem zavart, mikor elővettem a rendszámot egy igazoltatáskor teljesen elcsodálkozott hogy ez rendszámos motor :)
Szóval szerintem inkább járj rendszám nélkül egy TS-el mint a egy átalakított Simoval.
Szerintem először lent a nagy csavarnálállítsd koppra, aztná nézd meg,mekkorát kottyan a kuplung karod a tengelynél, ahogy behúzod! Én aztúgy csináltam meg, hogy 7.5-ös fúróval táfúrtam és hajtottam bele 0.8-as lemezt. Azóta jó. AMúgy a kuplungom nekem is sokat szarakodik
Most fogok bele Trophy kuplungot tenni.
Vince
Vázmerevítő szerintem alap a Simonál, én akkor is beleraknám ha nem tuningolnam a gépet.
A TS féke is gyenge a motorhoz, hát még a Simsoné, egy tárcsaféket mindenképpen beleraknék. Ugye a tuning nem a motornál hanem a futoműnél és a fékeknél kezdődik, amihez már a vázat is erősíteni illik, ha mindez megvan akkor jöhet a motortuning.
Ha ennél jobban ráállítok akkor csuszik a kuplung. Az nem lehet h túl híg az olaj?
Szia!
Szerintem a kuplung nem emel ki rendesen. Lehet h elég lenne állitani a kuplungkarnál az állitócsavarral.
Norbi
Eladó az ETZm
Ha érdekel valakit:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=46230
Hiszen egy hengeres. Azt az 55Let el fogja bírni. :))))
Kb ilyen léptékű a simoba ts blokk.
Én arra gondoltam, hogy KTM 640-es supermoto blokját nyomom mzbe. :D Ha ki flexelem a KTM feliratot, ki ismerne rá, h az nem mz? :))))
Ezres GSXR Blokkot minden Simsonba! :D
Igaza van az előttem szólónak: Nyomd a gázt, várják a vesédet!
Tudtok Gyöngyös környékén eladó MZ-t?főleg ETZ 251-es érdekelne.
olvasgataom itt a hsz-okat napok ota mostmar hozza tennek valamit: muszakilag lehet meg tudod oldani, ha igy akarod csinald...hat annyi bajod legyen vele, hogy ha elkapnak, feldugnak egy gumibotot max, vagy kifizetsz x(!!!)ezer birsagot, vagy majd rissz egy nagyot, hogy de csoro gyerek vagyok es reszletre kerem... kicsit pipa vagyok, mert nem reg fejeztem be a traumas ugyeletemet es tele van a tokom a "faszagyerekekkel" , de tudod mit? sok nephros beteg van a varolistan, hat hajra....
Nagyobb nyomaték nagyobb sebesség kicsi vázba! A deutsche mérnökök biztos csak nagyzolásból gyártottak egy súlyra kb kétszer akkora vázat. Biztos azt mondták: ,, hmmm igazából elég lenne egy Simson váz ehhez meg fék a ts blokkhoz, de most már azért is nagyobbat tervezünk"
Az illető meg ne csodálkozzon, ha úgy 100-nál kiegyenesiti a kanyart, mert nem tud megállni ezekkel a fékekkel. Nem hiába majdnem kétszer akkorák a ts fékei.
Gondolkozzaon már mindenki, aki ilyen hülyeséget csinál! Mert ez hülyeség. Át kellene gondolni műszakilag is a dolgot. Mert akárhogy is. A Simo váz gyenge ehhez.....
mzzzz
Szia! Ha 1 héten belül 2-szer tölteni kell az akksit, az gáz. Ha a töltésed jó (nincs ami leszívja), akkor valószínűleg a halálán van a régi akkumulátorod.
Hello !
van 1 olyan problémám a 250 TS emmel hogy ha sebességbe akarom rakni a váltó összevissza kerreg és úgy kell berúgni neki a sebességet, de nem mindig csinálja miért lehet ez ? Válaszokat előre is kössz!
Az dekli oldalán van egy kb 60 as átmérőjű alumínium kör alakú dekli azt 3 csavar fogja (itt lehet a kuplungot állítani+ fordszámérő kihajtás) - ezt leszedtem , az egyik csavart le is kellett fúrnom... és ott van egy 22 es körüli anya legalábbsi a 250 es TS nél azt is lekel venni de ha jó emléxem a TZ nél is van.- ezt még nem próbáltam, de erről a javítási kézikönyv nem ír... :(
Az dekli oldalán van egy kb 60 as átmérőjű alumínium kör alakú dekli azt 3 csavar fogja (itt lehet a kuplungot állítani+ fordszámérő kihajtás) , és ott van egy 22 es körüli anya legalábbsi a 250 es TS nél azt is lekel venni de ha jó emléxem a TZ nél is van.
pontosabban N12YC, de ilyet egyebkent hol kapsz? 3 megyeben kb 10 helyen probaltam 14-eset keresni es csak huhogtak.....15 osnel alacsonyabbat nem igazan arulnak ebbol a markabol, amugy nekem a 14-es is szepen kiegett telen is, na mondjuk hozzatartozik, hogy nem 2 km-re van a munkahelyem..., ez egy... ketto az y-os gyertyat felejtsd el 2T motorhoz...egyebkent a brisk a sajat tapasztalatom alapjan tenyleg franko gyertya es valoban olcso: http://www.forstrade.hu/ertekesitbriskgyujto.html
udv
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|