:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Akkor laza a lánc ha a kuplungot ki be engeded és ilyenkor csörög, mivel beleér a deknibe.
Hali!
Meg tudja mondani valaki, hogy mi alapján lehet lazának nyilvánítani a kis TS primerláncát? Hallottam olyat, hogyha már belever a deklibe, de az már elég durva lenne. Egy biztos: a főtengelyről le tudom venni a lánckereket úgy, h. közben rajta van a lánc. Duplex láncról van szó. És ezügyben milyenek az utángyártott alkatrészek? Hallottam vhol, hogy a zsiga vezérműlánc is jó rá, és tartósabb.
Péter: 6500 környékén forog mindkét esetben.
Heló.Lenne egy kérdésem:Mennyit pörög a TS 125 elől 15ös lánckerékkel 2.ba55nél és 3.ba 75-80 nál?
Valakit érdekel ts 250/1? Eladnám az enyémet,papírja rendben, év műszaki is van. T5 pancsi csere érdekel.
Pedig nem lopott a gép, vagy csak a tulajdonos nem tett feljelentést. Még '98-ban ki lett vonva a forgalomból. Az utolsó tulaj és a telep között kb. 50 km a távolság.
Persze az, hogy hogyan került oda, az még mindig rejtély.
De ha rosszul tudom javítsatok ki!!
Nem rég olvastam valahol, h ennyi lenne a különbség, tehát elvileg lehetne így küldeni a tropyt
Sziasztok már a multkor irtam a forumra hogy meg szeretném furatni az etz-met 300-ra azt már tudopm hogy a fötengej nem birja na azt szertném megkérdezni hogy milyen fötengejt tegyek bele nagyon fontos ha valaki tud segiteni emilbe irjon elöre is köszi
ha csak enyi a különbség akkor szerintem érdemes lenne tűgörgős hajtókart belerakni és akkor lehetne 1/50-es keverékkel járni, nem kellene 1/30-asat tankolni.
Szia Georgie!
A Kuplunghoz magához nem nyúltatok?
Szerintem az lenne az első, hogy a bowdent cseréld vissza :)
Az szokott lenni a probléma, hogy a jobbos dekliben megkopik az a csigás kiemelő szerkezete, ezért eleve rá kell állítani a kuplung karnál a csavarra.
Utána az álító csavart épp csak érintőre kell állítania kuplungra, de ha ez nem megy, az azért lehet, mert még kell bele golyó :)
Ha nincs kikopva a kuplung kar, akkor elvileg kéne működnie.
Ha megbontottátok a bal oldalát is, akkor Isten tudja, mit hova rektetok vissza :)
Mellesleg forgatja mindenkinek üresben is a kereket ;)
Vince
Hát habontóban veszed, akkor fillérekért meg lehet kapni szerintem!
Ritkán nem értünk egyet mzzzz kollégával, de szerintem most kicsit elszámolta magát ;)
Vince
Én nem a motorommal szoktam hódítani :)
Köszi a bíztatást, és a segítséget Keri, majd összekukázom valahogy a dolgot.
Szia
Én úgy tudom,h a kis tropy blokja ugyan az, mint a kis tsnek, tán csak abban különbözik, h a ts-ben tűgörgök vannak, a tropy meg bronzperselyes.
Én ezt arra írtam, hogy egyik csaj sem fog (bocsika, de) odaélvezni a kisTZ (egyébként szép) hangjától... Nem én akarok a csajoknak feszíteni! :) // Ezzel nem akartam bántani senkit! //
Amúgy meg majdnem 2 éve vagyunk együtt a jelenlegi párommal, ő is szereti a motorokat. Anno még a 80as Honda MTX-el tetszettem meg neki, most meg ott tartunk, hogy jövőre le akarja tenni a nagymotorjogsit, hogy vezethesse a 250es TZ-met, vagy esetleg - ha úgy alakul - neki is vegyünk egyet... :)
bocs, de olyannak aki totálhülye az elektromossághoz nem lehet írásban segíteni.
De szerencsére az MZ gyár gondolt az ilyenekre is:
http://szocimotoros.hu/download/etz12v.jpg
Kb anyit kellene csinálnod, hogy a generátort, fesszabot, akkut, gyújtótrafót és gyújtáskapcsolót összekötöd a rajznak megfelelően, a többit kihagyhatod.
Tropyt nem ismerem, de ha olyan mint a TS akkor csapágylehúzóval le kell jönnie.
nem emel ki??? általában az a gond, hogy csúszik.
Lehet, hogy már a tengely végéről lelezult a kuplung kosár. Én mindenképpen szétszedném (nem bonyolult) és megnézném mert nagy károkat tud okozni. Az hogy rövidíted a bowdent, meg hosszabítod a rudat, az csak tuneti kezelés. Szóval szesd szét pucol ki a károsodott lamellákat, alkatrészeket cseréld, összerakod rendesen, (biztosító lemezt cseréld ki) feltöltöd normális MZ-be való gagyi olajjal, de nem ám drága minőségivel mert azt nem szereti :) aztán jó lesz az.
argon az, nem CO ráadásúl azzal sem lehet, csak speciális alu hegesztőgéppel. Nekem van argonos hegesztőm, de sajna aluhoz ez sem jó, ahoz még 200ezret rá kéne tennem az árára. Mondjuk van alu bevonatos pálca, azzal lehet hegeszteni hagyományos hegesztővel, de az is drága, írtó nehéz vele és nem lesz szép. Szóval nincs mit tenni, el kell vinni egy aluhegesztő mesterhez (általában a HF javító műhelyek ilyenek, mivel hegesztik a hengerfejet) vagy azt kell csinálni mint én...mindent rozsdamentes acélból csinálok, mert azt álomszépen lehet hegeszteni argonnal :)
szerintem nem...csak a pénzre éhes plázatyúkok, de azok jobb is ha nem figyelnek rám, mert macerás lekoptatni egy csajt. Én motoroztattam hosszúcombú, szép, szőke titkárnőt Simsonnal :))) bár szerintem a csajozás nem motoron múlik, hanem az emberen. Régen rossz, ha csak egy drága motor bírtoklásával tudsz felizgatni egy lányt :)
250-es ETZ kupa lévén nem lehet 150-essel indulni :) kicsit sportszerütlen is lenne ha te kisebb motoral jönnél :)
Na meg a teljesen más motor veszélyes lehet egy ilyen erős mezőnyben ahogy volt is példa balesetre amikor a háboru elötti motorokat együtt indították velünk.
De sajnos még az sem biztos hogy lesz e még :(
Ha csak kipróbálni akarod magad, akkor minden pályának vannak motoros nyilt napjai. Javaslom inkább a gokart pályákat preferáld, mert azon lehet élvezetesen motorozni egy kis TZ-vel.
Ha valaki tud segíteni akkor úgy írja mint egy hülyének. :)) Tehát a kondi szálját kösd a ....-ra te marha!
Vagy a mágnesekről ide megy a szál. :))
Köszike.
Ha valaki tud segíteni akkor úgy írja mint egy hülyének. :)) Tehát a kondi szálját kösd a ....-ra te marha!
Vagy a mágnesekről ide megy a szál. :))
Köszike.
Szasztok srácok!
Egy kérésem lenne. Kint vagyok a világ végén, magyarországtól 3OOOkm-re. Szereztem két szetrombolt mz-t, és most a kettőből egyet pofozok össze. Mindent meg tudok csinálni, de az elektronikát rühellem. Egy egyszerű rajz kellene vagy leírás hogy hogy tudnám megoldani hogy csak töltésem legyen, meg a motor is járjon.
Nem kell semmi világítás, vagy index, vagy extra.
Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok
Keats! Biztos vagyok benne, hogy jobban ertesz hozza, mint irtam tok hulye vagyok a rogzitestechnikahoz, igy a hegeszteshez is, annyit tudok, rola, hogy javithato megfelelo eszkoz hatterrel. Csaupan egy dolgot szeretnek hozzatenni: en is meguntam a javitgatast, es vettem boltban konzolt (utangyartit, mert origint, mar nem lehet) ; na a furatok nem egyeztek a gyujtaskapcsolohoz, es az orak ugy lotyogtek benne, mint harangban a nyelv....na ekkor vittem harmadszorra hegesztetni, es (legutoljara lekopogom, jol csinaltak meg) mar 6 eve tart :-)
hi most újítok fel egy 150-es Trophyt festés minden. A főtengelyen lévő fogaskerék nem akar lejönni. van valami biztosítása vagy csak csapágylehúzóval essek neki?
Haikó skacok. Kérdésem a következő lenne, hogyan érdemes nekikezdeni a kuplung feljavításának, mert a gondom a következő... ETZ 150, ezt az elején tisztázom. A bowden eleve rövidebb (simsonhoz való) és még így sem emel ki rendesen. A hátsó kereket már üres fokozatban is forgatja, ha pedig 1. fokozatban van, inkább lefullad, mintsem le lehessen fogni a kereket. Teljesen behúzott karral is rá lehet rugni, és nem csak leejti a berugókart. Az állító csavart már megtéptem rendesen. A sörét is a helyén van, mert eleve meg kellett toldani a rudazatot. Tehát ha valaki csinált már ilyet kérlek adjon tanácsot. Ha nagy leszek meghálálom, vagy megiszunk egy sört, ha találkozunk. Előre is köszi.
kb 10-15 rugó! Elég drága mulatság sajnos4
mzzzz
Hali!
A kérdésem az lenne, hogy mien árban van egy Etz benzintank?
Igen lehet! Ez tuti! Az etz-m előző gazdájánál letört ugyanúgy percelés közben és az is heggeesztve van.
mzzzz
Hy Romet!
Az a felni sérülésétől függ de lehet centírozni a felnit a küllőanyák meghúzásával v. kiengedésével!
Keats
U.I.:én is megcsináltam néhai kistézémen!
Hy z25z!
Nem egészen, ugyan az a fogyó(szál)elektródás gép kell hozzá csak asszem argonnal lehet meghegeszteni különleges elektródával és felmelegítve a műszerkonzolt mert az öntvény és csak így lehet megcsinálni jóra!
Keats
HY charlie!
Nem érdemes szórakozni vele ha van a közelben mz-s bolt mert 1070 ft az újfajta döntött konzol amiről sokkal jobban leolvashatók a műszerek!
Keats
viszont annyra a hegeszteshez nem ertek, mindig nalam tanultabbakra biztam, valami vedogazas (CO??) modszerrel lett javitva
lehet, az enyem is tort mar 3-szor :-)))
Szevasztok!
Tegnap éjjel az MZ-vel kifogtam egy kátyút 90-nél.Az első kerékben lett egy nyolcas.Lehet ezt valahol javittatni?Centirozni?
Szeretném megkérdezni hogy az órafoglalatot ami öntött aluminium asszem azt lehet hegeszteni vagy valami mert haveromnak eltört miközbe megperecelt és letört a fordulatszámmérője .
ELÖRE IS KÖSSZ
hű, ba..a meg! Lehet valami orosz export volt. :D
mzzzz
Te nem tudtad, h létezik japán szocimotor :D
Értem én a szocimotorok között, mivel ilyen oldalon nem Suzukiról és egyéb ,,japán csodákról" szoktam irogatni! De szóljatok ha ez egy japán szocimotoros oldal....
mzzzz
7000-nél már nem dübörög a tz, inkább visít. :D
Hali!
Már hogy a témához hozzászóljak, a kis 50 ccm s gyorsasági motorokat is komálják...ill nézegetik. De mit akarnak azokkal a fostalicskákkal, 2 haverom most vett 50 es speed motort, de mind2 xar... Egy Derbi, s egy Aprilia...
Én akkor is maradok a simson, s mostmár az MZ k nél, mivel 2 hete én is MZ tulaj lettem. :D
Üdv.: Szabbensz
Akkor nincs más, GSXR-t kell venni, hogy bukjanak a csajok. ;) De hosszú távon jobb inkább olyat keresni, aki nem a motort nézi. Sokan vannak azért ilyenek is.
És ha MZ-vel szeded fel, legalább biztos lehetsz benne, hogy nem az anyagiakra hajt. Ebből a szemszögből ez az egyik legjobb csajozós motor. :)
sportb se mindegy nekik. GSXR az isten
:(
És azt várod, hogy a jó csajok behaljanak a tézéd dübörgő, öblös hangjától?! :D
Viccet félre téve a mai csajok nagyon kis százaléka veszi figyelembe a "olcsóbb" motoro(so)kat. Általában a 600+ ccm-es sport vagy chopper/cruiser-ekért vannak oda... Ez van sajnos.
Jó, néha engem is megnéznek, amikor a 250est powerslide-dal teszem kanyarba... :)
Csak 250-es motorral szabad indulni?
Én már nagyon megszoktam a TZ-met, azért kérdem és mondjuk egy 125-150-es kategóriában szivesen kipróbálnám magam :)
Felújított hajtókar van a motorban, 1500 kilóméterrel, meg kisipari dugó, mert nem kaptam jobbat a környéken.
Vince
Ahhoz képest, hogy a Chopperek meg már 2500-nál letépik a fejedet, viszont pörgősek..
Ez tényleg relatív. Eléggé kell a "nagy" fordulat a TZ-knek, hogy menjenek rendesen!
Vicne
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|