:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Amúgy én arra gondoltam hogy klingerit lapbol vágok bele tömítést. Az hőálló is meg puhább is mint az aluminium. Van amugy vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
És azbeszt madzag az milyen ? (egyébként honnan lehet ilyet leakasztani?:) amugy nagyon gáz kiszedni belöle az fbst?
Az alugyűrűvel jó lesz, csak nyomj oda FBS-t is mellé. A hőtől bele fog égni a menetbe, és tökéletesen tömít. /Következő kipufogóleszedésnél viszont kapargathatod ki./
Akkor most mit csinaljak?:O készre akarnám már összerakni a kipufogot meg most vettem kemény 100ftért alugyűrűt:). De ha kifúj az árt a szépségnek és azt nem akarnám;)
Nekem azt mondták,h azbeztmadzagot rakjak oda.
Nekem sem tökéletes, kicsit folyik az olaj onnan, meg néha lelazul, és utána kell húzni. Lehet, hogy érdemes lenne megnézni az illeszkedő felületeket - márhogy illeszkednek-e egyáltalán.
Vagy esetleg bekenni valami hivatásos gletymával, ami jól bírja a meleget, és tömít?
Nekem az utángyártott evvel a szar alugyűrűvel is kifúj.
Félre ne érts, én is vettem, mert már nekem is utángyártott van fent - a szépségért mindent :))
Eredetileg is volt ott valami, amit úgy hívtak, hogy méretpontos alkatrész :)))
Jó én csak veszek mert utangyartott van:). Jobb ha van akkor. Bár én is úgy emlékesztem hogy ott nem volt semmi:)
Én a Hubernél voltam, és kértem ilyet, mert nálam is kifújt az új könyök. Ott azt mondták, hogy gyárilag nem volt ott semmi, mert nem volt rá szükség, de felmerült az igény utólag, ezért gyártják azt az alumínium lángkarikának nevezett dolgot. Gondolom az utángyártott könyök már nem annyira patent - nekem is az fújt csak ki, a gyári, rozsdás-horpadt-olajsáros kipuff tömítés nélkül sem fújt ki.
3-ba, 4-be csőgázon 30 km lehetőleg fényes nappal, világítás nélkül....esetleg megoldás lehet.....esetleg....:-)
Oké köszi akkor holnap elkocog a bótba venni:)
Hi ha a henger és a könyök közötti részre gondolsz akkor van. 1 alumínium gyűrű.
a 250-esnek van berakva szerintem, de a 125-ösnek biztos :)
Vince
:D
Igen, erre valóak a sportkipuffok :)
Eltolják a teljesítményleadást magasabb fordulattartományba.
Mellesleg ha kitömöd, akkor megváltozik az áramlás benne, aztán nem biztos, hogy jó lesz úgy is. Ha kitömöd mégis, akkor használj kőzetgyapotot, ne üveget, mert az nem ég el.
Majd kitapasztalod
Vince
marcee-val értek egyet, működik etz-nél is a betolás. pár hónapja volt róla szó, többen megerősítették, csak abban maradtunk hogy nem követendő, mert árt a generátornak.
/nekem még tavaly volt ilyen gondom, valószínűleg rajtafelejtettem a gyújtást, vagy a parkolófényt, ami teljesen leszívta.. és beindult tolásra! (nem volt más megoldás, 100km-re voltam otthonról)/
etz251 különben de szerintem tökmind1 mert gondolom ha van akkor mindenfajtanal van:)
Sziasztok hülye kérdés de van vmi tömités a henger meg a torok között?:) Most rakom össze oszt mar olyan régen volt szétszedve hogy elfelejtettem:)
Nekem az van, Roles-től kaptam. Már vagy 6 órája van a mocimon... :)
De az enyémben (mint lejjebb olvas6od) nincs hangcsillapító anyag benne, így durva nagyon. Amúgy mintha kicsit magasabb fordulaton húzna, nem biztos.
HY kérdésem az lenne hogy a boldban kapható sportodobok löknek e valamennyit a gép teljesitményén vagy rontanak ? Mer végülis optikai tuningnak szánom meg hogy fasza legyen a hangja . Vagy véleményt irjatok hogy bevált e vagy szivtatok e vele akinek konkrét vagy ismerős alapon van valami tapasztalata és HA RÁÉRNE akkor irhatnátok
KÖSSZ
Más: kisipari rezóban, a hangtompítóba hogyan tegyek tompítást? Mert csont üres, és nagyon durva hangja van.
Tömjem tele vatelinnel? :D
Az enyém úgy merült le (egy délután alatt), hogy leállításkor egyel tovább löktem a kapcsolót parkoló állásba, és nem vettem észre nappal, hogy világít, este meg nem voltam otthon. Másnap reggel már furcsa volt, hogy a kulcs nehezen akar belemenni a helyére, csak a park. állásban...
Valami gyenge kb 4 Ah-s akksi van benne, gondolom nem bírta el a 4+10W-ot - mert hátul az optikai tuningot szolgáltató Tesco-s kékesített izzó van. Ja, meg elöl a helyzetjelző is az :)
Kössz szépen a segitséget . A dolog nem fog összejönni mert veszprém megyei vagyok . De valahogy megoldom az általad kibővitett ismeretem alapján . Az akksis témához hozzászolnék . Nekem etz 250 esem van mint emlitettem festettem mindent rajta . És hát elég sokat ált és lemerült az akksi de nem telsejen csak annyira hogy az indexet meg a dudát már nem birta el . És az üresjelzőm is csak halványan pislogott . Gyújtás nélkül 3 szivatósat belerugtam ráadtam a nyuszit megrugtam és már pöfögött azt elmentem egy körre mire hazaértem leállitva a gépet gyujtáson állo motornál megint elbirta az indexet söt a dudát is és ezeket eccerre is . Ugyhogy nekem nem volt vele problémám persze lehet hogy rosszul értelmezem a lemerült akku fogalmát .
nincs mit ha tehetem segítek...de az a lapos elemes trükk már a poén kedvéért is megérte volna
letöltöttem de a képeken nem láttam a dolgot ezért kérdeztem meg
Köszi mindenkinek az akkutöltés-tippeket, egy másik 250esről (Roles, Thx!) megbikáztuk, pöccre indult!
Még 1x köszi!
tipp: olvasd el az oldalon talalhato: szakirodalom/bvf 30n3-1 karburator leiras sok hasznos tanacsot tud adni :-))
ketto van a masikat a ledugaszolt alatt talalod, nem veletlen van ledugozva, azert mert az eleg kenyes az allitgatasra
a ledugaszolt alatt van a benzin-levego minosegi beallitoja, dusabb-szegenyebb, ami szabadon van meg a mennyisegi szabalyozo, nagyobb kisebb alapjarat...
sajat tapasztalat: 2 hetig jarkaltam 3 db 4,5 v os laposelemmel sorba kotve, akkum gallyra ment penz még nem volt ujra, amig uj az elem siman beindult vele, de utana csak tolasra, ha hirtelen szukseged van indithato allapotra ez a modszer epp megteszi, bar ha azt nezed a 3 db lapos elem is k..va draga....esetleg gyors telcsi ismerostol kolcson kerni egy aksit
masik extra bizarr megoldas de nem kell kovetned :-), persze forrofejuen anno 17 evesen mindenaron motorozni akartam, kiszedtem a fater dacia-jabol az akksit felgumipokoztam a krauserrra es gyíííí :-)))) mondjuk kanyarokban nagyon gatya volt igy a gep :-))
Hi!
Az ETZ-ket igenis be lehet indítani akksi nélkül,(a kis kék könyvben is benne van) csak normál gyújtás álláson, nem pedig a jobb szélsőn. HA: jó a töltés.
hali
lenne egy kérdés a 30N3-1 csatos karburátoron hány csavar van?mer az enyémen csak egy és ahova elképzelnék mégegyet oda le van dugaszolva vagy tényleg csak egy alapjárati vagy levegő csavar van vagy van mindkettő?ahová a 30N3-egyese bele van ütve a karbiba attólkb egy centire van egy valószínűsithető csvarhely vagy én képzelem csak?
Na ezt jó bekevertem lécci keverjétek ki és írjatok mert sürgős!!!
Üdv.:Roles
a PC táppal az a baj, hogy töltős közben 14,4V-ig is fel kell tornászni a feszültséget, a PC táp pedig halál pontosan 12V amivel nem lehet tölteni az akkut, mert egy békésen nyugvó feltöltött akku is legalább 13V mérhető...vagyis csak azért nem merítette le a PC táp az akkut mégjobban, mert visszafelé nem tud áram folyni rajta.
Inább bármi más adaptert keressél (ezel nagyobb feszt adnak le a ráírtnál), amire 12V van irva, de 20Vig is elmehetsz és minnél nagyobb áramot tudjon. Ha 500mA-ert tud az már jó. 12V esetén rádughatod polaritás helyesen, 20V esetén kössél sorba egy indexizzót, nehogy túlterheld a tápot.
Az biztos, hogy nem egyemberes :-) Miskolcon véletlenül leállt a pirosnál az enyém mert üres helyett kettesben hagytam. Úgy voltam vele, hogy leszállás nélkül betolom!! Hát elmondanám, hogy tízszer gyorsabban végeztem volna, ha leszéllok és nyugiban berugom ....
mzzzz
Bocs a sok szövegelésért. A bikázás megoldás lehet beíndítani de ha elmegy a motorral vhova ott hogy fogja megbikázni? Mert ha annyira levan merülve az akku h elért 1 bizonyos feszültség szintet nem fogja tudni a generátor annyira feltölteni hogy ellehessen indítani.
Igen, de a TS dinamós, nem generátoros.
A Ts az más téma az dinamos és a dinamónak van öngerjesztése tehát akku nélkül is elindul.
Ja és igen: a bikázás is megoldás lehet....sőt az a legjobb...
Ts-t símán be lehet tolni. Havrét betoltuk akksi nélkül. Igaz hogy nem 1 emberes meló, a 250-es.
Ez igazábol ehhez hozzászólva:
"Egyébként - állítólag - generátor állásban be lehet pöccinteni, ha nagyon megtolod. Az jobb szélen van."
Hello!
AZt ETZ ket nem lehet beindítani ugy mivel generátorosak és ahhoz h felgerjeszd a Generátort kell mindenkép valami egyenáramú táp. HA kell írok részletes leírast is h miért nem. Az elemes megoldásnak elméletileg működni kell, de ha beíndult lekell kötni mert a szárazelem nem naon szereti ha tölteni probálják.
Fogsz 8 DB AA-s elemet, a legtartósabat, ami van, összekötöd sorban ér kész az ideiglenes akkumulátor :D
Vagy ha profi akarsz lenni, akkor csinálhatod Goliat elemmel is :)
Autóról nem tudod bebikázni?
Utána már lenne töltése!
Egyébként nem hülyeség ez sem, amit mondtam. Egy próbát megér és még jó is lesz szerintem. Legalábbis a Tropyk beindultak 4.5V os laposelemről is annakidején.
Egyébként - állítólag - generátor állásban be lehet pöccinteni, ha nagyon megtolod. Az jobb szélen van.
Na bocsa sok dumáért, itt sem vagyok :)
Na ez az, amit csak úgy tudnék megmondani, ha előttem lenne a kapcsoló, de egy pöcök szokta rögzíteni a kapcslót igen, meg egy rugó a végén :)
Ha Pesten van a téma, akkor jövő héten valamikor meg tudom hesszelni, vagy talán ma éjfél után, mert addig ügyelek
Vince
Így nehéz lesz a dolog, földrajzilag hol vagy? Keress egy töltőt a környezetedben, biztos van valahol a közelben egy műhely...vagy mittudomén.
Ha véletlenül Kaposvári/környéki lennél akkor odaadom az enyémet....bár legkorábban 17.00-re vagyok otthon, ez a számom: 30/négynegyvennégy-ötnullaháromegy
Gyors segítséget kérnék!!!
/ETZ250/
Lemerült az akksim csutkára, de nincs akkutöltőm! Számítógép tápegységével próbáltam tölteni, de 10 perc után sincs benne semmi energia...
Másrészt megpróbálta a mocit betolni (kb 40-50m), de semmi.
Légyszi segítsetek gyorsan, mert este mennem kell vele!
Előre is köszi mindenkinek!!!
Sasa
Hali!
Nekem egy NDK-s 225-ös ISOLATOR-om van tartalékba az ETZ-hez. Hűvösebb időben bőven elpöfög vele, nagyobb melegben viszont nem szereti....
Egy MARELLI van bent, azzal még nem volt gond (CV7NP ha jól tudom)..........
Nekem is Isolator special van a gépben, és tökéletesen megy vele, sztem nincs semmi baj ezekkel a gyertyákkal!
ThUnDeR
Akkor azt amit Te használsz, biztos "elrontották", és ezért jó :-))
Hmhmhmhmhm!
Azért nem mondanám, hogy ,,egy rakat szart se" érnek. Nekem pl vadonatúj Isolator van benne már jó néhány kilóméterrel és semmi gondja nincs és valószínűleg nem is lesz!
Pedig van amikor a legnagyobb melegben volt hajtva a gép. Persze a régiek voltak a legjobbbak, de azért nem kellene ennyire lenézni ezeket sem. Mondhat akárki akármit, nekem ez a szar is bevállt tökéletesen...
mzzzz
A mostani Isolator gyertyákat a Beru cég gyártja és egy rakat szart se érnek :D.
Viszont régi NDK-s Isolator az nagyon is jó, nekem már 10000 Km óta az van benne az ETZ-mben és tökéletesen megy.
A régi Isolatort úgy lehet felismerni, hogy az alátét rézből van.
Az új "Isolator"-on viszont fényes karika van és esetenként az Isolator felirat mellett látható egy 90 fokkal elfordított RO felirat is.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|