:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Észre se lehet venni hogy 3.25-ös helyett 3.50-es gumi van rajta. Nekem ugyanugy megy mindkettővel.
de a kawa óraja sem a sebességmérés etalonja...
Félre ne érts, imádom az mz-t, de kizárt dolognak tartom, hogy a gyári adatoknál többet tudjon egy használt tuningolatlan gép. Márcsak azért sem, mert a gyár tesztpályán méri le pontos műszerekkel, és hülye lenne rosszabb értéket megadni a valósnál.
Hmm... Pedig az enyém sík terepen annyit ment,mikor megvettem! 110-et!! És nem ETZ óra mérte,hanem haverom jött mellettem Kawasaki Ninjával! Alig bírta a kawa a tempóóóóót :D
Hy szerintetek visszafogja a 3.50-es gumi a 125-ös ETZ annyira,h ne menjen 100nál jobban?? Boltba azt mondták: "ne vegyé 3.50est me' visszafogj szerencsétlent!" Haverom 150es TZ-je érdekes módon 118at megy vele..
Egy tuningolatlan 125-ös soha sem fog 110-115-el menni, és a 250-es etz sem 24, hanem 20le.(15kw/0,75=20le). És annak is úgy írja a könyv, hogy végsebesség testhelyzettől, beállítástól stb függően 125-130, és a 130-at a 251-esre írja, azt is úgy, hogy max 75kg-s emberke üli, és piszokkicsi az emelkedő, vagy sík a terep.
Hát de egy 250-es etznek mennie kéne 130at is. 110-115,hát 110et egy jó mz 125ös is megy....mert kb annyi a vége csutkán.nehogymár annyi legyen a vége mint egy 250-esé....elvégre a 125ös csak 12 lóerő körüli,vagy mennyi,a 250es,meg 24 nyilván.van különbség.
Rosszabb helyeken + ott fatter aki fogja a blokkot amíg csavarozok, a 125 ETZ blokkot belehet 1dül minden segítség nélkül is rakni de minek kínlódjon az ember ha van segítség:D:D:D
A 250 es blokk azért + annyira nem nehéz h 15 méter ne lehessen elvinni kézbe. :D nah megint sokat szövegelek de szét unom magam itt melóhelyen....
Jobb helyeken van erre tákolmány. Pár deszka összeszegelve 4 kis kerékkel esetleg rossz fötengely csapággyal...
25ös tzről volt szó, ami alá zért nem árt az alátámasztás. Mivel az nem bölcsővázas mint a ts, ezért ott nehezebb kivenni. Mert mit fogsz blokkot? vagy a csavarokat húzgálod ki?
Jah,251es az biztos nehéz,akkor nem is szólaltam meg.amúgy az jó?vagy természetes,hogy a ts150esem,ügye most lett felújítva,és hogy fütyül.jár alapjáraton odarántom és fülyül kicsit,mint a 250eseknél lehet azt hallani olyasmit.ez jó v. rosz?
Én a 251-es blokkot birtam 15méteren keresztül cipelni:P(persze közbe mar majdnem befigyelt a barnamaci:). Amúgy rohadt nehéz de én ugy szoktam hogy alárakok egy fatökét par téglát oszt akkor nem kell emelgetni:
ilyen nehéz hogy 125-ös blokkhoz emelő kell?:S
én csak 17 vagyok,de semmi gondom nincs a 125ös ts blokkot egybe kikapom.kézzel nem kell támasztó vagy emelő.kiszedem a csavarokat,és kézzel kiemelem.mondjuk 250es az már nehezebb az tuti nem menne így.ma megnéztem mert ma vettem km órát 4000ft-ost a tsre,és kurva jól mér,van sima óra is rajta,azzal pont ugyanúgy mér,ugyanannyit mutat tökéletesen,és ma húztam 3.ban,és vitte neki 90 et majdnem,de nem engedtem mert pörgött volna még,sztem 90 fölé is 15ös fogaskerékkel.majd megnézem mennyi a teljes vége 3.ban.meglepődtem,mert 90nél 15ös fogaskerékkel már majdnem 8000el pörög.az már nem rossz tekintve egy perselyes géptől:D,ami nem a magasfurdulatot bírja.
Ez 250-esnél még nagyobb segítség!
És miért probléma az ha nem megy többet 110-115-nél? Ez nem gyorsaságo motor, szerintem nem hiányzik belőle az a maximum 10 km/h.
Az apró trükk a blokk (etz125) kivételénél nekem a következő volt. Lehet kapni hidraulikus emelőt már olcsón. Vettem egyet és azzal támasztottam meg a blokkot. Amikor a tartócsavarokat eltávolítottam, akkor leengedtem egy kicsit az egészet és a kerekein kihúztam. Visszatétel is egyszerű volt. Bejátszottam a magasságot, betoltam a helyére és rögzítettem.
Izomból emelni semmit sem kellett. :)
Nem tudja valaki hogy ETZ 125-höz honnan tudnék sportkormányt venni?
Ha kiveszed, faszán hengerfejes lesz.
Nekem mz embléma kellene, olyan amik ts tankján vannak. Ha tud vki írjon. Kösz.
Megvettem Atesz250 gépét. Hát igencsk jól megy, és nagyon egybe van :))
gondolom a kompressziónövelésnek megvan az az előnye is hogy hatékonyabb a gép nem? Elvileg kevesebbet kellene fogyasztania(márha ugyanúgy járok vele) mert kisebb gázzal éri el ugyanazt a teljesítményt. Vagy nem így van? Javítsatok ki ha nem!
Figyeljetek már!!
Nekem a 251-esem hengerfeje alatt jó "vastag" alutömítés van. Mi van ha kiveszem??? Nekem így ha normálisan ülök rajta nem nagyon visz többet 110-115 nél, úgy jobb lenne?
Viszont azt tudom, hogy mindennek ára van, ennek oéldául micsoda? Mármint élettartam, megbízhatóság tekintetében. Mert nem érekel annyira ha nem megy jobban, de legyen üzembiztos és tartós.
Sziasztok. Lehet hogy ritka hogy ilyen kevés kilométer legyen egy motorba, de én is alá tudom támasztani.
Faterom tolta ki 1988-ba a müszaki boltból a 150-es ETZ-t.
Használta 3-5 évet,és lerakta.
Én egy pár éve megörököltem,de mivel szolgálati kocsim volt mindenhova kocsival mentem.2 éve használom "aktivan" most van benne 17.000Km.
2éve vettem le róla a gyári gumit.
Üdv Laca_D
Sziasztok srácok nem tudjátok hogy le lehet e kapni a hengert ha leszedem a tankot ? ETZ 250 es gépnél ? Vagy mindenképp le kell szednem a blokkot . Apropo nem tudtok valami kis csinyt mondani amivel könnyebben tudnám mozgatni a blokkot mert multkor majdnem megellettem a visszatételnél .
Ja, ott figyel, a ts 250 tipusu motor hengerfeje alatt, de nem a 125/150-es hengerfej alatt...
Sziasztok !
Alkatrészre lenne, szükségem és eddig még nemtudtam szerezni.
250 ETZ -hez bal oldali(kupplung feloli) dekli. Tonkrementek a fordulatszamkihajtas,-kupplung allito- fedelenek a menetei, ezért kell lecserélnem.
Alkatrész csere is érdekel.
Elsősorban Győrben, de lehet Veszprém megye, Zala megye környéke is.(Sümeg,Keszthely,Zegerszeg)
Kösz mindenkinek
Guru
Igazad van, én /mi/ a 125-ös, és a 150-es TS-re gondoltunk.
nem a benzintöl függ hogy kell-e hengerfej tömítés... :)
Ott figyel ki a hengerfej alól...
http://www.freeweb.hu/mzklub/Kepek/ts250robb.jpg
Háj!
Gyárilag nincs benne, és ez tuti, mert amikor még 125-ös ts-em volt, én voltam az első szerencsés, aki leszedhettem a hengerfejet, és hát nem volt alatta semmi.
Gyárilag nincs, a picit is sérült felület már nem tömít kielégítően, ezért szoktak belebarkácsolni különböző tömítéseket.
Hello!
Hát az attól függ kinek mit jelent az h simán.Ha nincs már a telo a helyén akkor csak lekell lazítani a középső csavart asszem 32 es kulcs kell rá legalábbis ETZ hez.Ha leszedted, az alsó felét kihúzod ha nem megy gumikalapácsal meglehet ütögetni 1 kicsit a menetnél.
MÁS: Szerintem is van Hengerfejtömítés a TS en legalábbis az enyémbe volt....
Semmi gond végülis márciusig ráér mert én idén már biztos h nem tolom ki a vasat:D
Szerintem mindegyiken van hengerfej tömítés... mert az kell.
Ha nem fúj ki az még nem jelenti, hogy nem kell. Bár manapság sokan mondják, hogy nem kell a 95-ös benya miatt.
MZ TS125 TS 125 Motor Papírokkal a Vaterán! Indulóár 4000Ft, Minimálár nincs! Az aukcióhoz másold a böngésződ címsorába a köv. linket:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=13800535info-ra!
Jó licitálást!
a ts 250 en van hengerfejtömités....
mzzzz
Ja akkor bocs, aszittem a tsek is olyanok mint az etzk:)
Oszd el hárommal, és szorozd meg 3,2-vel azt a fordulatot, amit a 16-os lánckerékhez írtam. Ennyi a difi a két áttétel között.
Igazad van bocsi!!! Tegnap lett késza sz.gépem mert szombaton be...rt. Holnap este kűldök képet(ha még aktuális). Mégegyszer bocsi.
Figyeljetek már!
Az alső futóművet csak simán le lehet szedni?? Mármint leszedem a telókat meg az agynál kicsavarom a csavart és simán kijön??
CSak mert leverte a kulcs a festéket a kormáynkifliről( mármint arról az aludarabról ami a telókat tartja) és le akarom rendesen szedni a festéket meg ki is kellene polírozni.
Amikor nekem kellett, felhívtam Futár Petit, és ő rendelésre hozott volna újat 6 rugó körül. Szerencsére egy segítőkész fórumtárs hamarabb érkezett.
Tényleg nincs tömítés az magában tömít. 150-es Trophyn sincs.
A hatalmas csattanós poén,az hogy tsen nincs hengerfejtömítés,úgytom az magában tömít már amolyan multifunckcionális:D:D
MÁKOSkifli:D:D:D:D?
ede22! te igértél nekem képeket alkatrészekről, de nem kaptam még meg.
Kössz
ha szép állapotban van és tényleg fasza a blokkja, akkor sztem 100-150 ezer között mozognak az árak. Legalább is hirdetések alapján mondom ezt! És tényleg előfordulhat, hogy 15.000 km van benne. Az én 125-ös etz-m 87-es és 4500 km-rel vettem meg 5 éve. A gazdája egyszer felborult vele, aztán szépen kicserélte a törött cuccokat és utána nkivonta forgalomból és addig állt a sufniban mig meg nem vettem. Gyönyörű motor. Úgyhogy sztem ennyi az ára és nem hihetetlen hogy ilyen kevés km-rel még akadnak Mz-k!!
mzzzz
Nekem van kiflim(nem sós!!) ha kell egy ezresért odaadom csak az a gáz hogy Kecskeméten van!!
Vedd meg a motorinfo c. ujsagot abba van egy rakat bonto budapest környékén, de egyébként ha forumon meghirdeted biztos akad vki akinek van:). Amúgy szolnokon van mz bontos csak az neked messze van:) Somebody: abba mi a pojén ha tömités nélkül rakod össze? úgy csak szar lesz.
szevasztok! Van esetleg valakinek ötlete honnan lehetne szerezni 250-es ETZ-hez kormánykiflit Győr-Sopron-Szombathely estleg Bp környékén Boltban, bontóban eddig nem sikerült eddig találni.komplett kiszuperált gépet meg nem akarok venni.
Köszi!
amúgy mi a véleményetek a bronzperselyes főntengelyrőll??hallottam olyat hogy szar,mert az csúszik,és nem gördül,meg azt is hallottam hogy jobb is,most félretéve ezt a gondját,hogy 1:30as keverék kell azt leszámítva milyen???
nekem is ts-em van,és nekem 3.ban 80ig húztam,ment volna még,de már kegyetlenül pörrent.15 ös fogaskerék van elöl úgy mennyit pörög????hogy tudtak kiszámolni??:Djah,és beraktam 4.be,és megindult mint a mérgezett egér.
és mi van akkor,ha az ember a hengerfejet,hengerfejtömítés nélkül visszarakja....???és nem fúj ki.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|