:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Igen Pálfai vagyok. Nem tudom hány milis, a hagyományosETZ 250-es felnim van. 21-es cuccokra gondolta, Ha nincs irj egy összeget!
Jól olvastam, hogy Pálfán laksz? Akkor én nem messze tőled: Regöly. Milyen pannónia alkatrész érdekelne?
Engem az az MZ hátsó kerék, pontosabban abból is az a felni érdekelne aminek a szélessége kb. 64-66 mm. Ilyen van neked?
Szerintem meg tudunk egyezni. érdekel csere is: pannonia,danuvia,STB alkatrészek. Egyébként hol is laksz?
Inkább Te mondj egy érat amiért megválnál tőle!
Oké megnézem van-e meg, de ugy emlékszem van több is. ha van ,ennyit ajánlasz érte?
Szia!
Engem a hátsókerék érdekelne ha 18"-os
A forgalmi megvan, végleg ki van vonva.
Kelleni fog még gyújtótrafó, akkumlátor, generátor is.
Sziasztok szeretnék venni egy eredeti benzincsapot aminek semmi baja sincs és lehetőleg fémből legyen a vízzsákja.Adok érte 2500Ft-ot. Itt a címem ha valaki eladja motorszerelo@citromail.hu
Én is erre gondoltam. De most eredetiség vizsgán belekötöttek a vasba, h az egy síma mezei 250es, nem de luxe. Pedig ott a fordmérő, meg a papírjaiban is ez szerepel.
Hát nem tudom,h mik kellhetnek még.
Végulis: Megszakitós gyujtás van, talán fesszab-is, diódahid van . Vagy másra gondoltál?
Mi a különbség egy mezei 250-es etz és a De Luxe között?
Minden, ami ahoz kell,h ts-t 12v-ra alakítsam.
Ja, így már értem! Furcsálltam is, hogy Te a motormágus - TS tulaj majd' egy litert akarsz beletölteni. :)
mit értesz elektronikán? tárcsafek kompletten az van.
Nekem kompeltt elektronika kellene, meg tárcsafék mindennel eggyütt.
ja, de csak azert mert 1 liternel kevesebbet ugy sem tud venni :)
onnantol kezdve meg ugyis nivoig toltom
A váz totálkár! De mi érdekelne, a csupasz váz? Mert van egy csomo bontott alkatrészem, én már abbahagytam az MZ-zést.
A hozzá való váz esetleg nem eladó?
Sziasztok van egy elado Tirisztoros gyújtásom ETZ-hez. AZ ára 6000ft TEL: 06-70-294-15-81
Sziasztok! Van egy eladó 250-es ETZ blokkom kompletten: gyujtással ,karbival, vezetékköteggel,papirokkal-vagy anélkül,( tavaly lett felujitva de karamboloztam vele)csak be kell dobni a vázba és megy!!! Az ára: 16000FT Érdeklődni csak telefonon: 06-70-294-15-81
hello!
Szeretném megültetni a Jawamat, és úgy tippelem a 16-os Mz hátsó jó bele... Erről tud nekem valaki segíteni, illetve tudok valakitől szerezni? Egy rövidebb teló is kellene hozzá, talán Pancsié... légyszi privátba írjatok! köszönöm!
Ezt épp az Index fórumról szedtem, szerintem az "MZ hogyan tovább" című könyvből van, de nem vagyok benne biztos. Azt megtalálod itt, a Szakirodalom pontban!
Rebel 56 vannak még ilyen cikkeid szeretem az ilyeneket átolvasgatni böngészgetni meg gyüjtögetem is a szerelési útmutatókat stb ha tudnál weboldalt vagy valamit mondani ahol ilyeneket lehet találni megköszönném .
ja igen majd elfelejtettem,a 250 TS az a 4 sebességes régi kiadás,a trophy az ES,és volt még ETS a pupostankos sportgép ami elég ritka.A TS 250/1 az ötsebességes és utána jött az ETZ.
vannak 250 ts blokk alkatrészeim,és dinamó is de ez biztos nem generátor,mindez pesten
Kevesebb mint 1 liter? És mennyivel, 5.5 decivel? :) / katt!/
Hellósztok érdekelnének Mz 250 Ts blokk alkatrészek.(ha jól tudom a Trophy blokk lenne ez)
Gyújtás- generátor, kuplung és a mellete lévő ferdefogazatú fogaskerék, ezenkívül berúgókar.
Papírok nélkül érdekel váz is .Csak a váz kell nem kell bele semmi kormány se
Ha valaki tudna jó pénzért akkor írjon ide vagy e-mail: sz..p@freemail.hu
Brisk, NGK, Champion gyertya nekem bevállt.
0,3mm megszakító hézag és 3mm előgyujtás az FHP elött
Olajat anyit kap amenyi elkezd kicsurogni a kitekert nivó csavarnál (váltokar közelében a deklin keresd) ez kevesebb mint 1L és én Mol Hykomolt használok probléma nélkül.
Az nemgond ha csorog, valószínüleg a primerlánc és fogaskerék van szétkopva, ha tudsz stabil gyújtást állítani akkor nem kell a főtengelyhez nyulni.
Nemrég volt szó erről itt a fórumon, de senki sem reagált a kérdésemre, pedig egy fórumtárs gyártatott és -ha jól emlékszem- 1700 pézért árulta. Talán Kobra1 volt, ha nem, akkor rosszul emléxem.
Ez így igaz! Ha %-ban fejezzük ki a felújított élettartamát az 5-80% között mozoghat. Tehát a silány munkával akár a bejáratás alatt is széteshet...
Viszont az alkatrészekkel az a gond, hogy az eredetiek jobbak voltak vagy ha jobb mint az eredeti akkor meg annyiba kerül, hogy csak a megszállott milliomosok engehetik meg maguknak (pl. 35-50 ezerFt egy henger), és még akkor sem biztos, hogy lesz olyan tartós, viszont viszonylag olcsón lehet tuningolni és irreálisan nagy teljesítményt (a konstrukcióhoz képest) kihozni belőle, persze ez már megint pénzkérdés azért.
biztos.
de nekem meg friss a motor,én újítottam fel,aztán még is bezörög magas fordulaton,néha meg is koppan,pedig szinte minden új rajta ami forog,kopik,ez van..majd lesz egy gixerem 20év múlva,ami nem zörög,meg nem kopog be..
Lett egy TS 125-ös vasam. Tudni szeretnék pár dolgot. Azok az adatok kellenének, ami bevált. Milyen gyertya, hogy lehet alapjáratot állítani, mennyi az eőgyújtás értéke, mennyi olaj kell a váltóba stb. A verda már egy kicsit csörög -zörög, majd télen szétszedem, most még mennék vele. köszi.
Érdekel a dolog. Mennyi és merre van ? Főtengelyhez nincs cuccod?
Érdekel a dolog. Mennyi és merre van ? Főtengelyhez nincs cuccod?
Új korán, gyári összerakással, frissen bejáratva ESETLEG mehetett annyit, de mint mondtam, ezek a motorok nem gyorsasági gépnek készültek.
....csak a fenti kritériumoknak megfelelő gép ma már fehérholló kategória....egyedi utólagos generál bármilyen precizitással és szaktudással, gépműhelyi felszereltséggel is végezzék, sohsem fogja elérni a gyári összerakás minőségét.
Üdv mindenkinek!
Keresek Mz Trophy-hoz első és hátsó kereket, illetve első telót.250es\2
Esetleg egész motort vennék alkatrészként.
Vagy ha valakit érdekel ez a Trophy az szóljon.Forgalmija van.1971es gyártmány.
Msn címem: mojzi87@hotmail.com
Azért arra nem átr odafigyelni, hogy ne legyenmá hónapokig egy helyzetben a dugattyú. Időnként nem árt rárugni egyet (szivatóval).
Az állásba mi baja lenne a mozgó alkatrészeknek(dugó,gyűrűk,görgők)??? Sztem semmi baja nem lenne. Öhhh... Én be se járattam a gépet! Csak kentem neki a nyáron... Lehet azé ilyen fos :S:S
Figyeljetek segitségre lenne szükségem : azon filózok hogy dugót csapot görgöt cserélek a gépbe mert szükséges de akkor megin járatni kell egy 1000 km ig nem ? MONDJUK az idő kellemes lenne hozzá de ha hirtelen beköszönt a rossz idő és esetleg nem tudnám folytatni a járatást akkor mi van ? Nem tesz neki rosszat hogy ugy teszem el télire hogy félig még járatni kell ?
Köszi előre is
Szívesen kitenném az oldalamra bárkinek az MZjéről a képet, csak küldjetek el egy képet róla az mzetz kukac vipmail pont hu címre! Gyártási évet is írjtatok mellé meg a nick nevet.
Ide kerül fel a többi közé: www.fireblade.atw.hu -> Klubtagok
Samee
Figyeljetek már!
Tudodm, hogy ezer éves lerágott csont, és szokszor volt már szó erről, de nem tudna valaki küldeni nekem egy 251-eshez való első villamerevítő tervrajzát? Esetleg valami link? Vagy csak valami rásbeli instrukció, hogy hogy heggesztessem meg, miből, hogy ilyesmi.
Köszönöm előre is.
Hali! Valakit nem érdekell gyári új MZ TS 125 henger dugóval?
Hello
Jobb inkább nem beáztani bár elméletileg nem lesz tőle semmi baja, ha utánna jól kiszárítod + kommutátor szeletek közti (tekercs ellenállást ellenőrizni ehhez jó egy sima digitműszer. Ha a szeletek közt összeégés(zárlat van) az kilehet óvatosan kapargatni. De ezzel még nincs az kizárva h valahol menetzárlatvan belül a forgorész horonyba ehhez spéci műszer un zümmer szükséges.
Sziasztok,egy kis segitség kéne.250-Etz mindig megeszi az 1-3 kapcsoló villát. Mit csinálok rosszul? Elöre is köszi.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|