hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

charlie
válasz erre | email2006-10-29 18:21:45
Sziasztok letöltöttem a " hogyan tovább mz " ismeretterjesztő dokumentumot és arra enged következtetni hogy nem igazán kimélték az mzket annak idején mert nem egy helyen irták hogy pl előzésnél nem baj ha teljes gázon forgatva tartjuk a gépet 2-3 mp ig . Meg bejáratástol se kell félni meg ott is azt irták hogy a gép maximális energia leadását biztositó fordulaton menjünk mert akkor könyen halad motorunk mondjuk ez egy 250 tz esetén 5500 tényleg ekkora fordulaton be lehet egy gépet járatni ?
sorszám: 16299 (64615)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-29 18:20:02
Úgy van, még formára is kerekebb teljesen más a blokk csak a henger-hengerfej hasonlít az ETZ-hez (kissebb azis).
Viszont a fogaskerekek fogszámai egyeznek a váltóban. Egyébként asszem még a főtengely is más, de ezt nemtom pontosan. A dugó, henger, hengerfej más.
sorszám: 16298 (64614)
(előzmény: vargajoci, 2006-10-29 17:21:29)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-29 17:26:42
ja,már rémlik a felfogó szem is,a lengővilla tengely jobb oldali végén van egy bumsztli amire rá kell fogatni az oldalkocsi szoritóját.könnyen és gyorsan lehet szólót csinálni belőle.
sorszám: 16297 (64611)
(előzmény: piri, 2006-10-29 17:07:32)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-29 17:21:29
hali,ha jól tudom a /1 blokk 2 felömlős,az ETZ 250 pedig 4 ezért más a blokkház is,valamint a 12 v generátor.
sorszám: 16296 (64609)
(előzmény: piri, 2006-10-29 17:07:32)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-29 17:07:32
Tehát nem ugyanaz a blokk van benne mint az ETZ-ben csak hasonlít, és a váltórész szerintem azonos.
sorszám: 16295 (64608)
(előzmény: piri, 2006-10-29 17:05:43)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-29 17:05:43
A perka és a TS 250 közt az a külömbség,hogy a /1-es 5 sebességes, a hengerfej bordázata vízszintes ((MM 250/4-es blokk)mint az ETZ-é)), és 18"-as elsőkereke van (a hátsó 16"-os, a TS250-nél az első is).
Az oldalasnak 20 helyett 16, TS250-nél 15-ös első lánckereke van és a lánc 4 szemmel rövidebb. Továbbá a váz (elsősorban a lengővilla) rendelkezik az oldalkocsi fogadására alkalmas szemekkel.
Szerintem 1977-től 1981-ig gyártották (egy ideig a TS250-el párhuzamosan de annak leváltására szolgált az ETZ 250 1981-ben leváltotta de lehetnek raktáron évekig álló 83'-körül forgalombahelyezettek is.
Színei: piros, kék, zöld, fekete, barna, narancs, katonai, fehér, drapp, sárga...
Magyarországon a piros és kék dominál.
A Deluxe sárvédői 1980 körül már krómozottak.
sorszám: 16294 (64607)
(előzmény: ZéDé, 2006-10-29 10:58:16)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-29 12:10:18
hali,az igazi különbség a meghajtó kislánckerék ami 17 fogas szemben a szóló 20 fogával,az oldalkocsi rögzitőbilincsei és az oldalas fékje utólag is szerelhető,persze a lánckerék is cserélhető,gyártva,hát amig a /1 ts,
sorszám: 16293 (64604)
(előzmény: ZéDé, 2006-10-29 10:58:16)

 
 
ZéDé
válasz erre | email2006-10-29 10:58:16
Üdv mindenkinek.
Érdeklődni szeretnék az Mz TS 250/1-s oldalkocsis motorkerékpárok után.
Jellemzőit szeretném megtudni?
Miben különbözik a nem oldalkocsis TS-től?
Mettől meddig gyártották stb...stb..?
Milyen színben voltak stb?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Ha estleg van ilyen honlap ahol képek vannak vagy leírások akkor légyszíves küldj linket.
Üdv Dávid.
sorszám: 16292 (64603)

 
 
válasz erre | email2006-10-29 09:08:29
Ja, igen! Nagyon friss aszfalton nem gyakoroltam még:-)

mzzzz
sorszám: 16291 (64600)
(előzmény: Devil87, 2006-10-29 08:56:28)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-29 08:56:28
Lehet fel volt marva az út vagy még csak az alapja volt meg az aszfaltos útnak... De én pont úgy tudom,hogy a friss aszfalt nem tapad annyira!
sorszám: 16290 (64599)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-29 08:31:54
Figyelmen kívül hagyták a táblát :-)
sorszám: 16289 (64598)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-29 08:21:44
Figyelmen kívül hagyták a táblát :-)
sorszám: 16288 (64597)

 
 
válasz erre | email2006-10-28 23:30:10
Érdekes igen! Nem volt a legjobb a felvétel a végén. Nem lehet, hogy amikor odaértek csak valami alapozás volt aszfaltozás előtt? Vagy nem tudom. Vagy nagyon friss lehetett az aszfalt (amit szintén me hiszekl, mert nemn voltak már ott gépek) és nagyon megfogta a gépeket. De szerintem ez idáig írtam hülyeség. minden esetre eléggé érdekes eset. Tuti, szerintem is Vince, hogy nem a porcsíkok miatt volt...


mzzzz
sorszám: 16287 (64581)
(előzmény: Vinutta, 2006-10-28 23:15:17)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-10-28 23:15:17
Érdekes...

Új úton nem jobban kéáne tapoadnmia a kerekeknek? Szerintem a friss aszfalt miatt nyaltak el, nem a poros csíkok miatt, mer t rögtön beszitált, ahűogy odaértek

Vince
sorszám: 16286 (64578)
(előzmény: pandagyik, 2006-10-28 15:31:02)

 
 
válasz erre | email2006-10-28 22:44:50
Egy nyomon futnak a kerekek? Mert ahhoz nem kell ferde váz, csak rossz gumik a lengővillában...-

mzzzz
sorszám: 16285 (64576)
(előzmény: Spot, 2006-10-28 15:53:45)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-10-28 22:16:37
Heló.Lenne egy kérdésem.Eddig jó volt a töltés az MZ TS 125 ömön de ma mentem vele és észrevettem hogy nem szólal meg a duda csak behuz a membránja.Azt gondoltam rossz a duda.De otthon megmértem a töltést 6.4v volt ami nagyon kevés csoda hogy birta az akksi 25 kmen át mert este volt(Ma) és index féklámpának működnie kellett.Na most elkezdtem ujra beállitani jó is.Nagylámpán 6,9-7 volt max .Helyzetjelzővel 7,3-7,5 v a tóltés.De van egy gondom.Aki ismeri ezt a fesszabot (bár a legtöbbnek ez az elve)A bal oldali (tuláramkapcsoló)lemez két fül közt van betéve.És ha leszabályoz olyan 7,5v nál akkor a lámpa picit tompul és világoodik (nagyonpici különbség)de ennek nem igy kéne működnie.Nagylámpán nem csinálja mert ott nem szabályoz le nincs sok túltöltése és ott jó.De annak az érintkezőnek ugy kéne működnie ha tultöltés van akkor a másik érintkezőhöz kellene vonzania egy pillanatra magát.De ez azt csinálja hogy 1 vagy 2 tized mm ert eltávolodikamelyikhez normál esetben van vonzva de nem mozdul el a másik oladali érintkezőhöz.És szikrázik is ahogy nagyon picit távovlodik el.Hogy állitsak jó töltést?Melyik állitással kezdjek:A töltéskapcsolót állitsam be először vagy a túltöltését?
sorszám: 16284 (64575)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-28 20:08:18
Szívesen, ha nem megy vmi csak írj ide nyugodtan segítek. Amúgy ha viszed csiszold le rézkoronggal meg zsir meg olajmentesítsd, szép fémtiszta legyen amit kromoztatni akarsz. Festéket kromofág könyen lehozza.
sorszám: 16283 (64571)
(előzmény: fighter, 2006-10-28 18:53:00)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-10-28 18:53:00
Köszi szépen!
sorszám: 16282 (64559)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-28 10:07:06)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-10-28 18:24:57
Szerintem már a kanyar bevezetése is poros volt...
sorszám: 16281 (64558)
(előzmény: Devil87, 2006-10-28 17:17:09)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-10-28 17:17:09
OK a videó, de csak sejteni vélem miért pereceltek el mind: elfogyott a jó út???
sorszám: 16280 (64553)
(előzmény: pandagyik, 2006-10-28 15:31:02)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-28 16:01:44
szia,tegyél egy egyenes lécet sima betonpadlóra a kerekek mellé és pontosan meg tudod nézni a kerekek futását,esetleg még a telókat érdemes ellenőrizni.de ha mindig fogod a kormányt az se rossz.
sorszám: 16279 (64550)
(előzmény: Spot, 2006-10-28 15:53:45)

 
 
Spot
válasz erre | email2006-10-28 15:53:45
Sziasztok! Hogyan tudnám lekönnyebben ellensúlyozni azt, hogy ha elengedem a kormányt, baloldalra húz a 150 es ETZ-m? A váz LÁTSZÓLAG nem ferde, meg a blokk se.
sorszám: 16278 (64548)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-28 15:50:56
hali,hát alul valóban nincs olyan meleg mert az égéstér a dugattyú másik oldalán van,de reménykedj hogy nem esik ki mert ha feljutna és elégne megnézheted a gyűrűket és takarithatod az egészet.
sorszám: 16277 (64547)
(előzmény: Somebody, 2006-10-28 13:35:53)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-10-28 15:31:02
Lényeg az utolsó 30 másodpercben.
Amugy a videó felvezetése egész jó

http://video.google.com/videoplay?docid=6196022306077640440&q=bike+crash
sorszám: 16276 (64544)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-28 13:35:53
különben szoktam a hengerfej alá is kenni fbs-t és bírja az is,de tegyük fel,hogy kiszabadul az fbs a csapszegből,és kiesik,egy fémszerkezetben,milyen kárt csinálhat egy gumidarab???semmit.felmegy,azt kipufogja max.
sorszám: 16275 (64542)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-28 13:17:47
hát,ti ki tudtok ábrándítani,mert nem is farafával tömtem be,hanem fbs-es de csuttra,már megkötött mint állat kemény...ragasztótömiítőpaszta.nem hiszem hogy a csapszeg 2000fokos ra melegedni kb 200-300fokos lehet.
sorszám: 16274 (64541)
(előzmény: piri, 2006-10-27 19:50:06)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-28 10:07:06
Galvan Systems ez a cég neve asziszem.
sorszám: 16273 (64540)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-28 10:06:13)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-28 10:06:13
Elkell keserítenelek hogy ha többet viszel többet fizetsz:). Amúgy ez kecskemét külterületén található utat nemtudok pontosan csak telefont tudok adni. 06302861320. Ezen keresd őket.
sorszám: 16272 (64539)
(előzmény: fighter, 2006-10-27 23:12:18)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-10-28 07:33:53
Köszönöm, keresni fogom:)

ThUnDeR
sorszám: 16271 (64533)
(előzmény: bambi99, 2006-10-27 22:03:32)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-10-27 23:12:18
Fííí! Na van egy ára. Ez is úgy van mint a kínai piacon? Hogyha többet viszek akkor valamivel olcsóbb mintha egyenként vinném? Ha még tudnál valami elérhetőséget megadni azt nagyon megköszönném. De már ez is segítség volt köszi.
sorszám: 16270 (64532)
(előzmény: Nagy Joe, 2006-10-27 22:23:37)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2006-10-27 22:23:37
Én kecskeméten szoktam krómozni ELSŐ OSZTÁLYÚ munkát végeznek. Mionőségít. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Esküszöm szebb mint a gyárgyból kitolt harleynak a kromozása. Persze ezt a minőséget meg kell fizetni:). Már sokszor voltam náluk és nagyon jól dolgoznak megvagyuk velük elégedbe. Neked azt tudnám mondani hogy minimum egy 6.000ft körüli összegre számítsál de lehet hogy 8.000. Nem ócsó mulaccság. De megéri én aztmondom:)
sorszám: 16269 (64530)
(előzmény: fighter, 2006-10-27 13:15:03)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-10-27 22:03:32
nemsokára a versenyzés oldalon fotó ilusztráció lesz arrol.hogy mi milyet használunk.
sorszám: 16268 (64528)
(előzmény: ThUnDer, 2006-10-27 20:40:26)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2006-10-27 20:40:26
250-es ETZ kupplung könnyítésben ki tudna nekem tanácsot adni?? Mihez érdemes nyúlni, mihez nem? Olvastam az itteni leírás, de más alternatíva is érdeklene... Valaki használ ilyet ??

ThUnDeR
sorszám: 16267 (64522)

 
 
piri
válasz erre | email2006-10-27 19:50:06
Na belőled még lesz valami :-)
Csatlakozom az előttem szólóhoz, el fog égni és szétforgácsolódik de az ötlet kira.
2000 fok van az égéstérben terjeszkedéskor, na most a parafa ezt nem kedveli...
sorszám: 16266 (64521)
(előzmény: Somebody, 2006-10-27 15:58:56)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-27 16:19:45
igen,csak tudod a parafa egy idő után szétmorzsálódhat,főleg hogy nagy,de változó nyomásterhelés éri,na meg a hőmérsélet sem az ő kedvence.ilyesmit legközelebb lágyfémdugóból csinálj.
sorszám: 16265 (64515)
(előzmény: Somebody, 2006-10-27 15:58:56)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-27 15:58:56
hogy a viharba esne ki onnan az beleszorult..meg a zéger miatt sem fog tudni kieseni.
sorszám: 16264 (64514)
(előzmény: vargajoci, 2006-10-27 15:55:42)

 
 
vargajoci
válasz erre | email2006-10-27 15:55:42
hali,hát ez kb 2 köbcenti,elméletileg lehet hogy kicsit nagyobb lesz az elősürités,de ha kiesik és beleég a hengerbe nem fogsz örülni.
sorszám: 16263 (64513)
(előzmény: Somebody, 2006-10-27 14:17:46)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-10-27 14:17:46
most olyat csináltam a ts-emen,hogy a dugattyú csapszegemet,beparafáztam....hátha jobban megy tőle,mert gondoldoztam,ha a dugó szívás után elősűrit még,akkor amikor meg le és elhalad a felömlőknél,a dugócsapszeg üreges,és benyomhatja a kaját ott sztem...így nem fogja,nagyobb lesz a nyomás is ha nagyon nagyon minimálisan is de nagyon a nyomásnak kék lennie....
sorszám: 16262 (64509)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-10-27 13:15:03
Szerintetek egy 150-es etz rezót mennyibe lenne lekrómozni? Ha tudtok akkor adjatok meg légyszi egy címet is. Lehetőleg Békés megye közelében.
sorszám: 16261 (64506)

 
 
válasz erre | email2006-10-27 12:46:08
jaja
sorszám: 16260 (64504)
(előzmény: Soma69, 2006-10-27 07:45:07)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-10-27 07:45:07
Jól mondod, pontosan így van.
sorszám: 16259 (64501)
(előzmény: Rókapimpó, 2006-10-26 22:58:59)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-10-26 22:58:59
Van!
Pl az ETZ 125, 150 vagy 251 hátsókereke 16-os, vagy a nagy Trophy mindkét kereke, a többit annyira nem ismerem, de talán a nagy TS hátsó kereke is 16-os, de az nem tuti.
sorszám: 16258 (64499)
(előzmény: hzoltaan, 2006-10-26 22:08:49)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-10-26 22:58:45
CSÁ, a 125/150-es hátso kerék az 16-os,azt hiszem van is.
sorszám: 16257 (64498)
(előzmény: hzoltaan, 2006-10-26 22:08:49)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2006-10-26 22:08:49
Hello!
van 16-od kerék valamelyik MZ-ben? Vagy én tudom rosszul?
Mert ollyan kellene... Neked van? Jaffába menne bele... Köszi!
sorszám: 16256 (64495)
(előzmény: tata21, 2006-10-26 15:37:21)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-10-26 17:41:53
Srácok, ezt már privátban kellene szerintem.
sorszám: 16255 (64477)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-10-26 15:37:21
Fém (de nem t5-é). MIt kérsz a mociért.MIen állapotu?
sorszám: 16254 (64475)
(előzmény: sütiati, 2006-10-26 15:25:42)

 
 
sütiati
válasz erre | email2006-10-26 15:25:42
Műanyag, vagy fém? Egyébként van nagyon sok mindenem p21-hez, akár még eladó motor is.
sorszám: 16253 (64474)
(előzmény: tata21, 2006-10-26 15:14:42)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-10-26 15:14:42
GYakorlatilag minden érdekel,de most főleg elsősárvédő.vAgy mid van?
sorszám: 16252 (64473)
(előzmény: sütiati, 2006-10-26 15:05:16)

 
 
sütiati
válasz erre | email2006-10-26 15:05:16
Ha hátsó van akkor az érdekel, az első keskenyebb az nem. P21-hez mi kellene?
sorszám: 16251 (64472)
(előzmény: tata21, 2006-10-26 14:44:16)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-10-26 14:44:16
Igen Pálfai vagyok. Nem tudom hány milis, a hagyományosETZ 250-es felnim van. 21-es cuccokra gondolta, Ha nincs irj egy összeget!
sorszám: 16250 (64470)
(elözmény: sütiati, 2006-10-26 14:22:02)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu