:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok letöltöttem a " hogyan tovább mz " ismeretterjesztő dokumentumot és arra enged következtetni hogy nem igazán kimélték az mzket annak idején mert nem egy helyen irták hogy pl előzésnél nem baj ha teljes gázon forgatva tartjuk a gépet 2-3 mp ig . Meg bejáratástol se kell félni meg ott is azt irták hogy a gép maximális energia leadását biztositó fordulaton menjünk mert akkor könyen halad motorunk mondjuk ez egy 250 tz esetén 5500 tényleg ekkora fordulaton be lehet egy gépet járatni ?
Úgy van, még formára is kerekebb teljesen más a blokk csak a henger-hengerfej hasonlít az ETZ-hez (kissebb azis).
Viszont a fogaskerekek fogszámai egyeznek a váltóban. Egyébként asszem még a főtengely is más, de ezt nemtom pontosan. A dugó, henger, hengerfej más.
ja,már rémlik a felfogó szem is,a lengővilla tengely jobb oldali végén van egy bumsztli amire rá kell fogatni az oldalkocsi szoritóját.könnyen és gyorsan lehet szólót csinálni belőle.
hali,ha jól tudom a /1 blokk 2 felömlős,az ETZ 250 pedig 4 ezért más a blokkház is,valamint a 12 v generátor.
Tehát nem ugyanaz a blokk van benne mint az ETZ-ben csak hasonlít, és a váltórész szerintem azonos.
A perka és a TS 250 közt az a külömbség,hogy a /1-es 5 sebességes, a hengerfej bordázata vízszintes ((MM 250/4-es blokk)mint az ETZ-é)), és 18"-as elsőkereke van (a hátsó 16"-os, a TS250-nél az első is).
Az oldalasnak 20 helyett 16, TS250-nél 15-ös első lánckereke van és a lánc 4 szemmel rövidebb. Továbbá a váz (elsősorban a lengővilla) rendelkezik az oldalkocsi fogadására alkalmas szemekkel.
Szerintem 1977-től 1981-ig gyártották (egy ideig a TS250-el párhuzamosan de annak leváltására szolgált az ETZ 250 1981-ben leváltotta de lehetnek raktáron évekig álló 83'-körül forgalombahelyezettek is.
Színei: piros, kék, zöld, fekete, barna, narancs, katonai, fehér, drapp, sárga...
Magyarországon a piros és kék dominál.
A Deluxe sárvédői 1980 körül már krómozottak.
hali,az igazi különbség a meghajtó kislánckerék ami 17 fogas szemben a szóló 20 fogával,az oldalkocsi rögzitőbilincsei és az oldalas fékje utólag is szerelhető,persze a lánckerék is cserélhető,gyártva,hát amig a /1 ts,
Üdv mindenkinek.
Érdeklődni szeretnék az Mz TS 250/1-s oldalkocsis motorkerékpárok után.
Jellemzőit szeretném megtudni?
Miben különbözik a nem oldalkocsis TS-től?
Mettől meddig gyártották stb...stb..?
Milyen színben voltak stb?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Ha estleg van ilyen honlap ahol képek vannak vagy leírások akkor légyszíves küldj linket.
Üdv Dávid.
Ja, igen! Nagyon friss aszfalton nem gyakoroltam még:-)
mzzzz
Lehet fel volt marva az út vagy még csak az alapja volt meg az aszfaltos útnak... De én pont úgy tudom,hogy a friss aszfalt nem tapad annyira!
Figyelmen kívül hagyták a táblát :-)
Figyelmen kívül hagyták a táblát :-)
Érdekes igen! Nem volt a legjobb a felvétel a végén. Nem lehet, hogy amikor odaértek csak valami alapozás volt aszfaltozás előtt? Vagy nem tudom. Vagy nagyon friss lehetett az aszfalt (amit szintén me hiszekl, mert nemn voltak már ott gépek) és nagyon megfogta a gépeket. De szerintem ez idáig írtam hülyeség. minden esetre eléggé érdekes eset. Tuti, szerintem is Vince, hogy nem a porcsíkok miatt volt...
mzzzz
Érdekes...
Új úton nem jobban kéáne tapoadnmia a kerekeknek? Szerintem a friss aszfalt miatt nyaltak el, nem a poros csíkok miatt, mer t rögtön beszitált, ahűogy odaértek
Vince
Egy nyomon futnak a kerekek? Mert ahhoz nem kell ferde váz, csak rossz gumik a lengővillában...-
mzzzz
Heló.Lenne egy kérdésem.Eddig jó volt a töltés az MZ TS 125 ömön de ma mentem vele és észrevettem hogy nem szólal meg a duda csak behuz a membránja.Azt gondoltam rossz a duda.De otthon megmértem a töltést 6.4v volt ami nagyon kevés csoda hogy birta az akksi 25 kmen át mert este volt(Ma) és index féklámpának működnie kellett.Na most elkezdtem ujra beállitani jó is.Nagylámpán 6,9-7 volt max .Helyzetjelzővel 7,3-7,5 v a tóltés.De van egy gondom.Aki ismeri ezt a fesszabot (bár a legtöbbnek ez az elve)A bal oldali (tuláramkapcsoló)lemez két fül közt van betéve.És ha leszabályoz olyan 7,5v nál akkor a lámpa picit tompul és világoodik (nagyonpici különbség)de ennek nem igy kéne működnie.Nagylámpán nem csinálja mert ott nem szabályoz le nincs sok túltöltése és ott jó.De annak az érintkezőnek ugy kéne működnie ha tultöltés van akkor a másik érintkezőhöz kellene vonzania egy pillanatra magát.De ez azt csinálja hogy 1 vagy 2 tized mm ert eltávolodikamelyikhez normál esetben van vonzva de nem mozdul el a másik oladali érintkezőhöz.És szikrázik is ahogy nagyon picit távovlodik el.Hogy állitsak jó töltést?Melyik állitással kezdjek:A töltéskapcsolót állitsam be először vagy a túltöltését?
Szívesen, ha nem megy vmi csak írj ide nyugodtan segítek. Amúgy ha viszed csiszold le rézkoronggal meg zsir meg olajmentesítsd, szép fémtiszta legyen amit kromoztatni akarsz. Festéket kromofág könyen lehozza.
Szerintem már a kanyar bevezetése is poros volt...
OK a videó, de csak sejteni vélem miért pereceltek el mind: elfogyott a jó út???
szia,tegyél egy egyenes lécet sima betonpadlóra a kerekek mellé és pontosan meg tudod nézni a kerekek futását,esetleg még a telókat érdemes ellenőrizni.de ha mindig fogod a kormányt az se rossz.
Sziasztok! Hogyan tudnám lekönnyebben ellensúlyozni azt, hogy ha elengedem a kormányt, baloldalra húz a 150 es ETZ-m? A váz LÁTSZÓLAG nem ferde, meg a blokk se.
hali,hát alul valóban nincs olyan meleg mert az égéstér a dugattyú másik oldalán van,de reménykedj hogy nem esik ki mert ha feljutna és elégne megnézheted a gyűrűket és takarithatod az egészet.
Lényeg az utolsó 30 másodpercben.
Amugy a videó felvezetése egész jó
http://video.google.com/videoplay?docid=6196022306077640440&q=bike+crash
különben szoktam a hengerfej alá is kenni fbs-t és bírja az is,de tegyük fel,hogy kiszabadul az fbs a csapszegből,és kiesik,egy fémszerkezetben,milyen kárt csinálhat egy gumidarab???semmit.felmegy,azt kipufogja max.
hát,ti ki tudtok ábrándítani,mert nem is farafával tömtem be,hanem fbs-es de csuttra,már megkötött mint állat kemény...ragasztótömiítőpaszta.nem hiszem hogy a csapszeg 2000fokos ra melegedni kb 200-300fokos lehet.
Galvan Systems ez a cég neve asziszem.
Elkell keserítenelek hogy ha többet viszel többet fizetsz:). Amúgy ez kecskemét külterületén található utat nemtudok pontosan csak telefont tudok adni. 06302861320. Ezen keresd őket.
Köszönöm, keresni fogom:)
ThUnDeR
Fííí! Na van egy ára. Ez is úgy van mint a kínai piacon? Hogyha többet viszek akkor valamivel olcsóbb mintha egyenként vinném? Ha még tudnál valami elérhetőséget megadni azt nagyon megköszönném. De már ez is segítség volt köszi.
Én kecskeméten szoktam krómozni ELSŐ OSZTÁLYÚ munkát végeznek. Mionőségít. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Esküszöm szebb mint a gyárgyból kitolt harleynak a kromozása. Persze ezt a minőséget meg kell fizetni:). Már sokszor voltam náluk és nagyon jól dolgoznak megvagyuk velük elégedbe. Neked azt tudnám mondani hogy minimum egy 6.000ft körüli összegre számítsál de lehet hogy 8.000. Nem ócsó mulaccság. De megéri én aztmondom:)
nemsokára a versenyzés oldalon fotó ilusztráció lesz arrol.hogy mi milyet használunk.
250-es ETZ kupplung könnyítésben ki tudna nekem tanácsot adni?? Mihez érdemes nyúlni, mihez nem? Olvastam az itteni leírás, de más alternatíva is érdeklene... Valaki használ ilyet ??
ThUnDeR
Na belőled még lesz valami :-)
Csatlakozom az előttem szólóhoz, el fog égni és szétforgácsolódik de az ötlet kira.
2000 fok van az égéstérben terjeszkedéskor, na most a parafa ezt nem kedveli...
igen,csak tudod a parafa egy idő után szétmorzsálódhat,főleg hogy nagy,de változó nyomásterhelés éri,na meg a hőmérsélet sem az ő kedvence.ilyesmit legközelebb lágyfémdugóból csinálj.
hogy a viharba esne ki onnan az beleszorult..meg a zéger miatt sem fog tudni kieseni.
hali,hát ez kb 2 köbcenti,elméletileg lehet hogy kicsit nagyobb lesz az elősürités,de ha kiesik és beleég a hengerbe nem fogsz örülni.
most olyat csináltam a ts-emen,hogy a dugattyú csapszegemet,beparafáztam....hátha jobban megy tőle,mert gondoldoztam,ha a dugó szívás után elősűrit még,akkor amikor meg le és elhalad a felömlőknél,a dugócsapszeg üreges,és benyomhatja a kaját ott sztem...így nem fogja,nagyobb lesz a nyomás is ha nagyon nagyon minimálisan is de nagyon a nyomásnak kék lennie....
Szerintetek egy 150-es etz rezót mennyibe lenne lekrómozni? Ha tudtok akkor adjatok meg légyszi egy címet is. Lehetőleg Békés megye közelében.
Jól mondod, pontosan így van.
Van!
Pl az ETZ 125, 150 vagy 251 hátsókereke 16-os, vagy a nagy Trophy mindkét kereke, a többit annyira nem ismerem, de talán a nagy TS hátsó kereke is 16-os, de az nem tuti.
CSÁ, a 125/150-es hátso kerék az 16-os,azt hiszem van is.
Hello!
van 16-od kerék valamelyik MZ-ben? Vagy én tudom rosszul?
Mert ollyan kellene... Neked van? Jaffába menne bele... Köszi!
Srácok, ezt már privátban kellene szerintem.
Fém (de nem t5-é). MIt kérsz a mociért.MIen állapotu?
Műanyag, vagy fém? Egyébként van nagyon sok mindenem p21-hez, akár még eladó motor is.
GYakorlatilag minden érdekel,de most főleg elsősárvédő.vAgy mid van?
Ha hátsó van akkor az érdekel, az első keskenyebb az nem. P21-hez mi kellene?
Igen Pálfai vagyok. Nem tudom hány milis, a hagyományosETZ 250-es felnim van. 21-es cuccokra gondolta, Ha nincs irj egy összeget!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|