:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ki kell egyensúlyozni!!!!!!!!!!amúgy rángatha a főtengely,meg még az új csapágyakat is kinyírhatja...
nekem full felújítás 12000ft volt,ckr hajtókarral meg mindennel kicsit drága,de ez van a közelben csak.Az én ts-emben már 3 főtengely volt,ez a 3.és
még mindig nagyon,nagyon magas fordulatton bekoppan vmi,ez olyan kb 7000-8000 körül van,fingom nincs hogy mi,de nem is izgat,mert egyre kevésbé csinálja szal nem főtengely,mert az nem csökkene.sztem vmi beleér vmibe:DDDnem izgat majd elkopik ami beleér vagy mi,vagy letörik,az a lényeg hogy megy,és egész csöndes,bár 4000fölött a gyűrűknek cirippelő hangja van gázvisszaengedésnél,de ez típus hiba a ts-ek mind mind csörögnek kicsit....ezt már sokszor halottam.
Én nem szedném ki a zsirt, a főtengely meg kényes dolog,de mi a biztositék hogy ha elviszed valahova akor ott jol csinálják-e meg, otthon csak akkor álj naki ha van megfelelő szerszám,tudás. De ha a főtengely üt akkor szétbassza a csapágyat,meg a gyujtást is mindig elveri! ( ez tapasztalat)
Mégvalami: lehet kapni főtengely javító készletet, ami tartalmazza a az alsó és felső görgőket,csapszegeket és egy új hajtókart. Kérdésem pedig az,h itthon is szét lehet kapni a főtengelyt, ha megvan MINDEN szerszám hozzá vagy csakis szakműhelyben(mert pl ki kell egyensúlyozni)??
OK, nekiálltam kiszedni őket. De be van ugye zsírozva a csapágy és ez a zsír nem fog problémát okozni működés közben?? Hagyjam ott vagy szedjem ki a csapágyakból a kenőanyagot?
Köszönöm a tanácsokat, akkor nyitottá teszem őket!
Akrilt ne is használj, mivel azt a benzin oldja, és ha véletlen rácseppen 1 kis benzin annyi a tanknak. Nekem anno Standox-szal volt átfestve a gép, már több mint 10 éve, de még mindig szép a fénye. Árban nem tudom, menyni lehet most....
Gyöngyház metal: 3-4000 ft / dl
Kétkompnensü festék: 1000 ft /dl
Metalbol elég 3 dl tank+sárvédők+deknik festésére
Köszönöm a tanácsaitokat, meg fogom fontolni.
Szaki fogja előkészíteni és festeni, úh ezzel nem lesz gond. (Én csak annyit csináltam, hogy a régi festéket teljesen eltüntettem.)
Csak az anyagot kell megvennem hozzá, és most ezzel vagyok gondban.
Túlzásnak tartok egy MZ-re 2K akril festéket venni 20 rugóért.
Igazából arra vagyok kíváncsi hogy van-e olyan festék, ami jobb a Neoluxnál, de a 10 rugó/kiló kategóriánál olcsóbb.
szia, mindenképp vedd ki vagy nem kap olajat!!!
Hülye kérdés: ETZ-nél az üresjárásjelző gomba alatt van tömités vagy csak siman becsavaros?
Vedd ki, különben nem kapnak olajat. Jobb oldali ft.csapágyból én is csak zártat kaptam.
Vettem főtengelycsapágyakat és itthon láttam,h zártak! Pedig megfelelő típusúakat vettem. Baj, h zárt?? Ha nyitott kell ki lehet szedni a védőket belőle?? Mert nincs sok pénzem,főleg nem másikakat venni...
Húú :)
Szal még műxik a nickem...
Nos...
Festés téma!
Naolux kalap szar ahogy Keri írta.
Rendes festék 10-ért??? Hmm.. egy mezei 2K akril festék is már 20 körül megyeget, ettől sztem csak drágábbak vannak.
Egy Tz- re ha a sárvédőket is színre akarod kell kb fél liter anyag.
Szórógit felejtős, hacsak nem übernagy hibák vannak haványozottan.
A nagy hibákat poliészter gittel ( 2K pl. Lechler) nyomd ki,és szépen csiszold meg.
Ha ezzel kész vagy vegyél "k TÖLTŐ alapozót, 4:1 vagy 5:1 arányút- a Body kb, 2500 piiz, a Lechler, ami kicsit jobb 5000 körül megy. Ez egy killa mindegyik és benne van az edző is az árban.
Ha ez megvan akkor smíi festék alá legalább 800- as vízes csiszpapírral- metál alá legalább 1000- es papírral csiszolj!
Ha olyan tapintású mint az üveg akkor jó. Ne csiszold át az alapozó réteget!
Ha ez megvan mehet rá a lakk. De ha pl. metállal nyomd akkor először általában a szín- utána a lakk.
Ha soha nem csináltál ilyet inkább vidd el egy szakihoz- sokkal olcsóbb lesz!!
üdv: fisi
Ilyet nem tudok.
Az olcsó spraykkel mint pl a neolux egészen elfogadható eredményt lehet elérni, de ezeken mindig látszani fog hogy neoluxal fújták, főleg ha még sohasem fényeztél.
Aztán az előkészítés problémája is ott van, ezt bizony nagyon gondosan elő kell készíteni, mert a festék nem elfedi a hibákat csak kiemeli.
Egy olcsó és jó minőségü festék kilója 10ezer forint körül van (színtől függően lehet drágabb nekem a fehér festék volt ennyi, de motorra elég fél vagy kevesebb kiló is) . Vannak olyan festékboltok ahol ezt spraybe is beletöltik neked. Na ezekkel ugyan nincs tapasztalatom, de állítólag egész türhető lesz az eredmény. Ha igazán jót akarsz akkor ezt a festéket inkább egy rendes festékszóró pisztolyba töltöd amit 10ezer alatt kapsz szakboltban (hobby célra persze) ezzel már lehet profihoz közelítő eredményt elérni ha elég sokat gyakorolsz.
Persze az alap felületnek tökéletesnek kell lenni. Először is legitteled, felcsiszolod, illetve a felületi hibákat megpróbálod eltüntetni. Ez kb olyan nehéz mint ablaküvegből torzítás mentes lencsést csiszolni. Amikor már nem látsz optikai torzítást a felületen akkor érdemes szórógittezni hogy homogén legyen a felület. Namost a szórógit előhozza a rejtett hibákat, szóval kezdheted megint gittelni és csiszolni, ha apró hiba, akkor csak csiszoni. Ha a felület olyan szép, hogy már önmagában szép esztétikai bevonatnak is beillik, akkor jöhet a fényezés. Ami vagy narancsos lesz, vagy megfolyik, vagy ha egyik sem akkor a plafonról fog belehullani valami elképesztő pici szenyeződés amit persze durván kiemel a fényezés. A levegőben levebegő por is szépen látszik a felületen, de ezzel ne törődj, hacsak nincs spéci pormentes fújókamra a közelben ez mindig benne lesz. Ezt a száradás után 1-2 hónappal kipolírozhatod ha nagyon zavar.
Na szóval nem lebeszélni akarlak mert én is lefényeztem a kocsimat és rajtam valamint a fényezőmestereken kívül nem sokan látják a hibákat, csak szeretném hogy ha tudnád mire válalkozol. Én bármikor nekilátnék megint, mert van olyan jó szórakozás mint a motorblokk felújítása. Jó érzés ahogy látod tökéletesedni a felületet a kezeid alatt.
Persze ha enyire nem akarod bonyolítani akkor fújd le neoluxal, vagy bármilyen festékkel amit a barkácsáruházakban járművekhez ajánlanak. A mai spayk már nem olyan rosszak mint régen.
Ha meg tényleg tökéletes eredményt akarsz akkor vidd el egy fényezőhöz. Ők ha elrontják akkor is szebb felületet csinálnak mint egy amatőr valaha fog.
Üdv!
Tanácsot szeretnék kérni. Felújítom az Mz-met és nem tudom, milyen festékkel fessem. A neoluxról nem hallok sok jót. Tudok valami mást ilyen célra, ami jó, de nem túl drága?
ez atom,nekem olyan,hogy lötyögött,meg minden a kosár,és leszedtem kivertem a laza szegecseket,és utánna kifúrtam az egészet,úgy hogy az a lapos fejű csavar belemenjen,amire 8as villáskulcsal fogható anya megy:D
jól ráhúztam a fölösleget letúrtam amitől nem fért el rendesen a berugóracsni,és faszán jó nagyon stabil,teljes terhelésnél sem töri el a csavarokat,már többször kihúzattam a 3.ban csuttra,és elég jól bírja..egyáltalán nem lazul..remélem az anyák sem forognak le a másik oldalt:Dmert nincs rugós alátét de nem fog leforogni nem is kell olyan alátét oda.
Biztos, hogy ki van egyensúlyozva gyárilag! Mert ha üt tönkreteszi a csapágyat idő előtt.
Áá, kössz a tippet, nem rossz. Abszolút kezdő vagyok szegecselés témában. Ha találok a praktikerben vmi célszerszámot erre, megpróbálom magam megoldani. De lehet gépműhely lesz a dologból(pláne, ha központosítani kell az alkatrészeket).
Köcce!
Hello!
Lekell fúrni a régi szegecsket és az újlánckerékhez általában adnak szegecset is, ha nem akkor csavarboltba kell venni azthiszem 5ös vastag és 20 hoszzu sülysztett fejű szegecs (bár nem 100 hogy ez pontos méret) Összeszrelésnél célszerű először sima csavarrokkal rögzíteni a lánckereket és a kosarat, 1pár 1mással szemben lévőt kihagyniA szgecseket érdemes rezsón vagy hasonló eszközön felmelegíteni, mert miután össze szegeltük még jobban összeszorítja majd a kihülő szegecs.Ez csak egy tip h hogy érdemes csinálni, én már összeraktam így 1 pár ETZ és gond nem volt velük. Ha valakinek van jobb megoldása ennél az szivesen olvasom.
Na, szétkaptam a kuplungot. Csak az 1000 m/s-mal szétrepülő rugósapkákat kellett megkeresnem :). Ezek a barmok tényleg összeszegecselték a lánckereket a kosárral, ami mellesleg már lötyög rajta. Ezeket szét kell kapni, aztán vmi műhelyben összerakják, vagy egyben árulják?
Eladó egy rakás 2.75*18-as Pneumant. 3000/db.
Székely Tibor 30/958-66-71.
illik egyvonalban lennie, de remélem nem lesz vele gond, nekem teljesen jó állapotu a gépem csak simán elhasználtam. Kislánckerék kúpra megy azon nincs mit hézagolni, a nagylánckerék pedig a kosárra van szegecselve tehát nem változik a pozízió. Gondolom a kosár alá lehet hézagolót tenni, az meg gyári nekem.
2-3ezer a lánckerekek darabja a lánc sem több
Mennyibe került a primer oldal?
Aha, van miskolcon is, utánajártam. Nem kellett hézagolni, hogy a két lánckerék egyvonalban fusson? Meg a kuplunganya leszedéséhez kéne vmi jó ötlet, sajna nincs hozzá szerszámom.
Én egy hónapja vettem a Zichy utcában komplet primer szetet
Amíg el nem felejtem: TS150-hez lehet még kapni primer láncot,kuplung fogaskerekeket(kicsit-nagyot)? Meg a kuplunghoz ellentartót, mert még a lánc se jön le anélkül hogy leszedném. Vagy hagyjam a francba az egészet.
Mindegy, az akksit úgyis rendbe kell raknod. Sztem kezdd azzal, utána meg jöhet a többi.
Húú De jó idő volt ma!!!!!!!!
Mentem is egy pár nagyobb kört a város körül. Volt egy rakás motoros, mintha tavasz lenne! :-)))))))))))
Ha cella záras is, akkor is kellene, h menjen a lámpákhoz, de semmit se tudok mérni.
Akksi lesz az. Lehet, hogy cellazárlatos és terhelésre még lejjebb esik a feszültség. Amúgy 4V környékén már sztem egyáltalán nem működnek a 6V-os dolgok.
én úgy érzem,hogy úgy kell belőni a gyujtásomat,hogy úgy középtartománytól érezzem,hogy megindul,és onnantól van benne nagyobb erő,egészen kipörgésig...és ne szenvedve pörögjön ki,hanem erőteljesen húzzon a végén is,és az nem baj ha a fordulat alján kicsit gyengébb,de azért ne kelljen folyton visszakapcsolgatni..
A mai relatíve meleg időben nekiállatm, h megfejtsem, miért nem indul a ts-em. És az a problémám,h eddig azt hittem az aksi szar, mivel berúgni nem tudtam, és másnapra elment az áram, 4-4.5v maradt csak benne. Most ma nézegettem, és most is ugyan úgy 4 v van benne. De az a gáz, h nem világítt semmi, és a duda se szól. Most akkor mi baja lehet? Esetleg a gyujtás kapcsoló hányt be?
Kössz a választ.Igen ettől féltem végülis még teljesen nincs összrakva úgyhogy akko beszerzem a alkatrészt. Ilyet csapágyboltba vagy motorosboltba keressek?
Más: AZ előgyújtással éns tapasztaltam hasonlót 3mmelőgyújt.al alsó ford.tart.ba bika erős, fent 5000es fordulatnál szinte teljesen elfogy.
Ja, nekem is ilyen. 3-mal nyomatékosabb, 2,7 körül pörgősebb. Érdekes. Én állítottam 3,6-ra is, ezt az MZ Hogyan tovább c. biblia említette, de úgy már néha ciripelt.
Akkor nekem is ez lehet a bajom a 250essel, mert lent izomból megy fent meg kifullad 70-80nál 4. 5. ben csak szenved. De valószínű,h az enym nem kap elég levegőt, az is közrejátszik.
úgy tűnik az én ts-em különbözik a tiétektől:D
belőttem 3mm-es előgyujtást alján kegyenlenül erős lett,a végén kb 3.ban 70nél elkezdett mintha levegőt szívna és erölködne,szinttet lassul....
belőttem úgy nagyjából járó motornál ezt már szemre,kisebb előgyújtást,és egből 3.ban 70nél érzed,hogy ott van benne nagy erő,és onnan húz kb 90ig.nagyon sokat számít az előgyujtás...AMÚGY NEM TUDNÁ VKI MEGMONDANI,MIKORTÓL KOPOG A MOTOR A NAGY ELŐGYUJTÁSTÓL??KB HÁNY mm???amitől már kopog kicsit.hm??
Sziasztok! Van egy eladó 250-es ETZ blokkom kompletten jó állapotban papirokkal, csak be kell dobni a vázba és megy! AZ ára fix 15 000 pénz!!! Valamint egyéb bontott etz alkatrészeim is vannak megfüzethető áron megválnék tőlük. TEL.06702941581
ja és hozzátenném,hogy a csapágy helye,ahova rakod,nincs szétkopva....hogy szinte kézzel rakd ki be..:S
meg a tengely sem csúszkál benne,mert az aztán az igazi szopáss..:S
nekem is ilyen volt:DD
egy rendes,nem túl laza csapággyal,(mert szerintem sok a laza,ez a c3as fag nekem lazának tűnik nagyon,kicsit mozgott is vele) de ha nem oyla lazább fajta,tuti nem mozog hézagolás nélkül se...
bótban fillérekbe kerül, ha nincs szerencséd akkor oldalra tud mozogni a főtengely és beleér valamibe, aztán csodálkozol hogy most újítottam fel mégis csörög. Amúgy túl nagy baja nem lesz, nekem sem volt benne...igaz hamar be is sült, de az másért :)
Hello!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok:
Darabokból összeraktam egy 125ös eTZ blokkot de az a két hézagolót nem tudtam berakni a főtengely csapágyakhoz mert nem volt a "kosárba" amiből raktam. Nagy baj az ha kihagytam ezeket? esetleg mit lehet helyette betenni?
qrva gyors a gép, gyorsan indul és a legjobb az benne hogy zsebtelepről megy:D
Igen eltaláltad az egy kemény piaci széldzseki! szét volt szakadva az ülés és már csak nem hagyom ugy szakadtan:) de egyébként megy a gép csak felpörörg.
na ezt is csak a tanyán használod,ezzel nem mész közúra az is fix:)
De jó különben kilőhet mint a vadállat simsonba mz blokk:))engem szinte letámadtak amikor megemlítettem.ezt meg minnyá dícsérik hát ilyet.
amúgy jó..tetszik a színe.
sorszám: 16503 (64985)
( elözmény: Black Dragon, 2006-11-06 17:55:10)
Ezt tudománynak hívják. Enélkül nem születnének új dolgok és nem haladna a tudomány. Miért ne,lehet hogy egyszer még tömeggyártásra kerül a sor és akkor elkél majd egy prototípus:) Amugy + csak volt egy vázam meg egy blokkom és gondoltam miért ne?!
Fúú baszdmeg! Ez borzalas:)
Olyan csúnya, hogy az már gyönyörű :))
A legjobb az űlés. Mi volt eredetileg a bevonat, széldzseki?:))
sorszám: 16501 (64983)
( elözmény: Black Dragon, 2006-11-06 17:55:10)
Érdekes szerkezet. :o De nem értem a létjogosultságát, hisz már 15 körül kapható egy működőképes kis TS.
Az alkotás öröme, a pénzhiány, vagy mi a mozgatórugója az ehhez hasonló márkagyalázó tetteknek? :)
sorszám: 16500 (64982)
( elözmény: Black Dragon, 2006-11-06 17:55:10)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|