hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 20. vasárnap 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2013-06-28 22:47:42
Persze, legyen 40LE-s, fogyasszon 2 litert, és legyen örök életű, nem akarsz te kicsit sokat?
sorszám: 45815 (139504)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 21:19:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-28 21:19:11
Ennek ellenére én kíváncsi vagyok, az MZ Szuperkence2T-vel és gyári, jó minőségű alkatrészekkel hány üzemórát viselne el 8000/min(sokkal békésebb, mint a 10000/min, kisebb tömegerőkkel) fordulatszámon, illetve mely alkatrész adná fel leghamarabb.
sorszám: 45814 (139503)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-28 19:39:24)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-28 19:39:24
Egyhengeres rázkódás mentes (tökéletesen kiegyensúlyozott) forgattyús rendszer még elméletben sem létezik. Ha a rezgés frekvenciája nem rezonál valamelyik teherviselő alkarrész saját frekvenciájával akkor nem várható rezgésből adódó törés.
sorszám: 45813 (139500)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 18:46:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-28 19:16:14
Ez csak pszihológiai korlát, 5500 felett kisimul.
sorszám: 45812 (139497)
(előzmény: VGGábor, 2013-06-28 18:49:44)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-06-28 18:49:44
Én már 5000 fölött is féltem, hangja alapján már nem nagyon szereti.
sorszám: 45811 (139495)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 18:46:25)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-28 18:46:25
Úgy emlékszem, 10000/min körül már nem teljesen síma a motor járása. Bár rég próbáltam, nem látom értelmét kiküldeni a dugattyút/hajtórudat a blokk alján. :-)

Az 50-esek jobban bírják(egy darabig). :-)
sorszám: 45810 (139494)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-27 20:44:25)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-06-27 21:37:40
Nem tudom Bambinak maradt-e, de hogy licenszes-e azt én sem tudom.Tulajdonképpen másolat, engedni kéne, de a szabályzat erre nem tér ki.Lehet csak jövőre engedik...
Mondjuk egy telefonodba kerül.
sorszám: 45809 (139490)
(előzmény: Keri, 2013-06-27 10:05:59)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-06-27 21:35:29
hát a sportdobhoz ne hasonlítsd össze..:)
Ez fennt nagyon megy , az én beállításaimmal alulról egy hangyányit nyomatékszegény de vállalható.Kellemes hang, nem hangos, tulajdonképpen a katonai mz kipu másolata.
11000 forint az ára+ posta, ha be tudom dobozolni, akkor 1190 előre utalás esetén.
sorszám: 45808 (139489)
(előzmény: Márton, 2013-06-27 08:21:58)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 20:47:44
Nem csak a kétüteműre igaz, hanem bármilyen forgattyús rendszerre, változó fordulatszám esetén lehetetlen a tökéletes kiegyensúlyozás.
sorszám: 45807 (139488)
(előzmény: Keri, 2013-06-27 20:22:51)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 20:44:25
Maradt az eredeti, amúgy sem tökéletes, "kiegyensúlyozás".
sorszám: 45806 (139487)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-27 15:14:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 20:22:51
Mármint, természetsen szép teljesítmény amit kihoztak belőle, de a 2T tengely alapvetően nincs egyensúlyban, a tengely mechanikai szilárdsága miatt bírja ki a fordulatot.
sorszám: 45805 (139486)
(előzmény: Keri, 2013-06-27 20:18:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 20:18:08
Gondolom pont úgy mint 6000-re ;-)
Nem kell hasra esni a 10ezres fordulattól.
20-30ezer, na az a fordulat, mert azt már a csapágyak határfordulata általában.
sorszám: 45804 (139485)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-27 15:14:37)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-27 15:14:37
Hogy egyensúlyoztátok ki 10000/min fordulatszámra?
sorszám: 45803 (139482)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-27 11:01:07)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 11:01:07
Az említett gép nem az enyém, csak néhány évvel ezelőtt segédkeztem a létrehozásában,ezért pontosan nem emlékszem dolgokra. Amire emlékszem, D32 Big porlasztó, membránnal, a végleges főfúvóka méretre nem emlékszem.
Hátsó lánckerék a Jawa 634-ből, elöl Mz (nem tudom milyen fogszám), mivel supermoto-nak épült, aránylag rövid az áttétel.
Végsebességet és soha nem mértünk, a teljesítménye valahol 40 LE körül van (mérve nem volt).
Hobbi motorról lévén szó, amin nincs km óra, megjósolhatatlan, most még szépen megy.
sorszám: 45802 (139480)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-27 09:57:22)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 10:58:50
Az említett gép nem az enyém, csak néhány évvel ezelőtt segédkeztem a létrehozásában,ezért pontosan nem emlékszem dolgokra. Amire emlékszem, D32 Big porlasztó, membránnal, a végleges főfúvóka méretre nem emlékszem.
Hátsó lánckerék a Jawa 634-ből, elöl Mz (nem tudom milyen fogszám), mivel supermoto-nak épült, aránylag rövid az áttétel.
Végsebességet és soha nem mértünk, a teljesítménye valahol 40 LE körül van (mérve nem volt).
Hobbi motorról lévén szó, amin nincs km óra, megjósolhatatlan, most még szépen megy.
sorszám: 45801 (139479)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-27 09:57:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 10:21:50
Erről jut eszembe, mit találtam neked:

http://sdrv.ms/11P9InB

Régi motorrevüs cikksorozat a 2T tuningról, benne van az égéstér kialakítása is.
sorszám: 45800 (139478)
(előzmény: Perec, 2013-06-27 07:49:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 10:05:59
Ha MZ kupa licenszes, akkor megveszem...persze ha valaki nagyon szeretné akkor átengedem, mert én idén úgy sem használom és ha nagyon kell úgy is tudok szerezni.
sorszám: 45799 (139477)
(előzmény: Troster07, 2013-06-26 22:44:15)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-27 09:57:22
Mennyire volt tartós, hány km-t bírt?
Mekkora áttételt alkalmaztál?
10000/min fordulatszámon mekkora végsebességet ért el?
Hány mm-es karbit é mekkora főfúvókát használtál?
sorszám: 45798 (139476)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-27 09:19:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-27 09:55:33
Kis teljesítmény, kis fogyasztás.
sorszám: 45797 (139475)
(előzmény: Perec, 2013-06-27 07:49:39)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-27 09:54:31
A kis TS 2 literes fogyasztásával számoltam.
sorszám: 45796 (139474)
(előzmény: daranyi68, 2013-06-25 21:41:30)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 09:19:22
Erről a kopogás, detonálás témáról már sokat olvastam ezen az oldalon, nem értem a problémát mert a saját tapasztalat az, hogy még 1/13 fölötti kompressziónál (Trabi dugattyús, 10000 ford fölött) sem fordult elő ha a porlasztó ill. az előgyújtás jól van beállítva.
sorszám: 45795 (139473)
(előzmény: Perec, 2013-06-27 07:49:39)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-27 08:21:58
sok jót írtatok róla.. miért számítanád meg Veszprémbe? sportdobbal van már kis tapasztalatom, erről mit érdemes tudni?

Márton
sorszám: 45794 (139472)
(előzmény: Troster07, 2013-06-26 22:44:15)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-06-27 07:49:39
Megnöveltem a résméretet, 1,1-ről 1,4-re (71-re fúrt henger). A kompresszió így kb. gyári, kicsit alatta.
Úgy lett ahogy sejtettem, gyújtást kellett neki adni bőven. Kb. 3,5 mm-t állítottam az alaplapon, ezt jó fél mm-nek gondolom.
Érzésre az a véleményem, hogy alul nyomatékosabb NEM lett, legfeljebb a nagyobb előgyújtás miatt, viszont 4500-ig felül sem megy rosszabbul.
Nem sok km-t mentem, de kopogás, detonálás nem fordult elő, mondhatnám, hogy megszűnt.
Keri említette a magasabb fogyasztás lehetőségét, ez valóban nem kizárt, mert bátrabban pörgetem a selymes járás miatt :) Nincs olyan durva, kemény járása, mintha szét akarna hullani.

Azt is kipróbáltam miért mondanak unalmasnak egy 25-ös "futármotort". Pöccre indul, már alapjárattól finoman egyenletesen enyhén erősödve tol 10.000-ig (?: óra nincs rajta), motorfék az kb. hasonlóan erős, mint a TZ-n, az első tárcsa viszont jóval harapósabb. Azt kell mondanom, hogy nagyon kellemes. A gond talán a menetteljesítménnyel van: erős gázzal jó közepes fordulatig húzatva gyorsítottam, pakoltam a sebességeket, amikor már éreztem, hogy ezt nem kéne tovább erőltetni városon belül félve pillantottam az órára: 55 :))) Előzés 60-ról: 5. nyélgáz: semmi, 4. ugyanaz, 3.ban ugyan elindult, de utast és csomagokat hozzáképzelve... Mivel a 250-essel sem megyek gyorsan mindig azt gondoltam, hogy erre egy 25-ös is elég lehet, csak az asszonyt és a 40kg cuccot hová teszem azokon a pici motorokon? A menetteljesítményt elnézve nem csak a cuccokkal és az üléspozícióval lenne probléma... A hatótáv viszont kedvező: a tulaj szerint 200km után még szinte tele a tank a műszer szerint, a gyári adat 580 km...
sorszám: 45793 (139470)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-06-26 22:44:15
Sziasztok!
Bambi 3-as kipufogó, új eladó.Belseje katonai változatéval megegyező, külseje krómozott, törései, méretei a gyárival megegyező.
sorszám: 45792 (139469)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-26 12:06:48
Pl. nem megfelelő trafót használsz gyenge minőség vagy/és tirisztoros rendszerhez való, csökkentett indukciójú tekercs.
sorszám: 45791 (139467)
(előzmény: KisTSávó, 2013-06-25 22:01:35)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2013-06-25 22:01:35
Sziasztok! Van egy olyan problémám már megint, hogy a hall-os gyújtásom főzi a trafót. Kb olyan 70km után annyira felforrósodik hogy megáll a szekér és nem lehet beindítani, pedig szikra van ha kiveszem a gyertyát. Ha kicserélem a trafót akkor pedig megy vígan tovább. Eddig nem volt ilyen problémám. Egyébként a fekete doboz egy trabiról van, és a hall ic-is, ami meg lényegébe ugyan az mint az MZ-é.
Szerintetek mi lehet a probléma?
sorszám: 45790 (139456)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-06-25 21:41:30
Ez neked hogyan jött ki?Mert a kis ETZ tankba 13 liter éppen nem fér bele!3l/100km esetén szerintem 400km utat tudsz megtenni!No meg egy kicsi még mellé :D
sorszám: 45789 (139455)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-25 13:04:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-25 13:04:30
Akkor 600km a túratáv 1 tankolásra, és 100km a biztonsági tartalék.
sorszám: 45788 (139427)
(előzmény: Keri, 2013-06-25 12:32:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-25 13:03:31
Hajtva kis ETZ is 6 litert kért. Legalább van hűtése/kenése, ha hajtod.
sorszám: 45787 (139426)
(előzmény: Márton, 2013-06-25 09:28:42)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-25 13:02:34
Nekem 0,7-essel 50km/h-t tudott a kis ETZ.Nem durrogott.
sorszám: 45786 (139425)
(előzmény: Coin, 2013-06-25 08:01:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-25 12:32:22
Azt nem tudom, de a TS-nek 12liter a tankja és 2 a tartalék.
sorszám: 45785 (139424)
(előzmény: Bán Zoltán, 2013-06-25 11:15:08)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-25 12:08:17
Alapjáratot úgy kell beállítani, leírások és vélemények alapján (szervíz bejegyzésen megtalálni), hogy stabil, legyen és ne szaladjon, hanem erős legyen, ahogy ez a teljes beállításra érvényes. Oda kell beállítani, márha passzol a karbi többi beállításához, ahol kifelé tekerve elkezd szaladni a motor. Tekerd kifelé az alapjárat csavart hogy 1200rpm körül legyen a fordulat, majd tekerd be a levegősavart amíg el nem kezd lassulni a fordulat. A beállításnak valahol a megszaladásos rész és a lassulásos rész között kell lennie. (Ha részterhelésre hangolsz, akkor fel lehet emelni a fordulatot 2000-2500-ra, és kicsivel kell beljebbcsavarni a levegőcsavart mondjuk 1/8 fordulattal a megszaladáshoz képest.) majd újra 1200 rpm.

Mielőtt belevágsz jegyezd meg hol állt a levegőcsavarod, mert az alapjáratbeállítás kihat az egész működésre. A levegőcsavarral mindíg nagyon finoman kell bánni. A Ts-ek értékes gépek. Javaslom a szakszervízt.
Habár egy alapjáratállítással ha már amúgy is problémás nem árthatsz sokat.

Márton
sorszám: 45784 (139422)
(előzmény: Coin, 2013-06-25 08:01:30)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-25 11:51:52
Azt mondod sok a 45 és az 50-es alapjárati fúvóka? szerintem ez nem magyarázza hogy teljes és a 3. negyedrész gázon fullad a 135-ös főfúvókával.. a tűk eredetiek.

Én is gyanakodtam erre, de ugyanazt csinálja a régi 251-es és az új utángyártott karbi is. Ezt a tipust sikerült majdnem azonosra lemásolni annyi különbséggel, hogy a levegőjárat alapjárati csavar találkozásánál lévő plombálás alatti furat kisebb néhány tizedel. Ez nálam csak az alapjárat részterhelésre gyakorolt hatását módosította, ezért felbővítettem, hogy könnebb legyen hangolni. Ja és a gyári alapjárati levegő furatot is megcsináltam csaarosan állíthatóra, amivel a gáztartomány 2. negyedrészét tudom belőni baromi pontosan. (igaz ezt a megoldást MZ kupán tuti kizárnák.. de nagy ötlet volt - eltekintve hogy egyel több a változó)

Egyébként írtad a gyertyaméreteket. Én már régóta 6-ossal járok, és amikor betettem a 14-es izolatort (lehet félreolvastam).. szóval úgy veszem ki mintha új lenne.

Egy halom régi gyertyát szórtam ki azzal, hogy melegen nem mentek, egy másik halommal meg hogy nem indultak hidegen. -már nem tudom ezzel mi volt a gond, de csak tartaléknak tartom. talán csak mert nem éreztem különbséget-

Köszömöm a hozzászólást és segítséget.
Márton
sorszám: 45783 (139421)
(előzmény: Keri, 2013-06-25 10:40:52)

 
 
Bán Zoltán
válasz erre | email2013-06-25 11:15:08
Sziasztok! Nekem csak annyi lenne a kérdésem tudja-e valaki, hogy az MZ ES (TROPHY) 150/1-es tankja hány literes és ebből mennyi a tartalék.Előre is köszi a választ.
sorszám: 45782 (139420)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-25 10:40:52
fúvókatű belevaló?

Valahol dől bele az üzemanyag, de nagyon.
Szivató, alapjárati rendszernél néznék körül.
sorszám: 45781 (139418)
(előzmény: Márton, 2013-06-25 09:28:42)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-25 09:28:42
Szerbusztok! látom ti már tapasztalt motorosok vagytok. Egy kis segítség kellene abban, hogy hogyan is kell elképzeni egy gyertya miatti teljesítménycsökkenést, vagy amikor kevés üzemanyagot kever be a karbi.. Nekem bármit csinálok a géppel, 3000-es fordulaton megszalad és elkezdi nyelni az üzemanyagot. addig szép fogyasztása van, széles sávban hangolhatom a karbit, ha megkap egy adott mennyiségű anyagot, vagy akár többet amíg nem kezd keményen rángatva menni. A fúvókaméretek szerint e fölé a rángatós szakasz fölé kéne hagolni, és erre utal a magas fordulati fogysztásnövekedés és a túlzott melegedés is, de nem tudom beugrasztani még szivatóval se. Ellenben ha kisebb alapjáratit, tűtartót meg 130-as főfúvókát teszek be frankón be tudom hangolni a gáztartomány 2/3-át. teljes gázon megszalad, olyankor 10 lityi is lefolyik a torkán, de baromira megy..

Szerintetek hogyan tudnám elérni a gyári beállítást? Mi lehet a gond.

Köszönet: Márton
sorszám: 45780 (139417)
(elözmény: szsrobert, 2013-06-15 09:44:35)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-25 08:01:30
Sziasztok, egy mz tsem van és az a gondom hogy amikor a levegőcsavart állítom, tekerem kifele, és mindig.növekszik az alapjárat. Akár mennyire kitekerem csak növekszik, de ha teljesen kiveszem akkor leesik az alapjárat. Ha csak egy kicsit beketeker megint felmegy. Mitől van ez? Szerintem nem jó így hogy szinte teljesen kivan tekerve.
sorszám: 45779 (139414)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-25 08:01:30
Alapbol 0,9 es valo bele, tettem bele egy 7est és nagyon szuper volt.. Betutam állítani, de qmikor elakartam vele indulni, durrogott hiába húztam neki nem ment.. Mintha egyszer kapott volna egyszer nem. A szivató guminak a széle töredezett, az lehet baj? Hogy tudnám megnézni?
sorszám: 45778 (139413)
(előzmény: Keri, 2013-06-23 10:47:52)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-24 18:52:42
Bár lenne az a bajom, hogy a 0,35-ös fúvókán túl sokat kap a motor...egész nap motoroznék 1 liter alatti fogyasztással. :-)
sorszám: 45777 (139407)
(előzmény: Coin, 2013-06-23 18:04:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-23 19:06:36
Ha levegő jött akkor az nem zár rendesen.
sorszám: 45776 (139397)
(előzmény: Coin, 2013-06-23 18:04:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-23 19:05:33
A melléklevegő csavar amit csavargatsz az alapjárati rendszer része.
Igen van hatása a részterhelés tartományra is, de az csak mellékhatás.
sorszám: 45775 (139396)
(előzmény: Coin, 2013-06-23 13:46:04)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-23 18:04:48
háát, most nagyjából jó.. de mennyit számít hogy pontosan be van állítva? sokat jelent? jobban fog tölle menni? vagy nem sokat számít? a szívatót szívtam, de csak levegő jött. az alapjárati az 0.35 találtam 3-at mindegyikre azvolt irva hogy 0.35 de midegyik más méretű volt :D
sorszám: 45774 (139395)
(előzmény: Keri, 2013-06-23 12:18:55)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-23 13:46:04
ja igen bocsi, a főfúvókáról beszéltem :D de ha az alapjáratit cserélem ki, annak mi köze van a menethez? na majd mingy meglesem
sorszám: 45773 (139394)
(előzmény: Keri, 2013-06-23 12:18:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-23 12:18:55
Te most a főfúvókáról beszélsz?
Mert én az alapjáratit mondom, az ennél jóval kisebb szokott lenni.

Szívató. Úgy hogy kicseréled a gumit és ha megjavul akkor az volt.
Meg is szívhatod a csövét ami a karbi sarkánál lóg be, de a benzinnek rossz az íze.
sorszám: 45772 (139393)
(előzmény: Coin, 2013-06-23 11:55:12)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-23 11:55:12
Alapbol 0,9 es valo bele, tettem bele egy 7est és nagyon szuper volt.. Betutam állítani, de qmikor elakartam vele indulni, durrogott hiába húztam neki nem ment.. Mintha egyszer kapott volna egyszer nem. A szivató guminak a széle töredezett, az lehet baj? Hogy tudnám megnézni?
sorszám: 45771 (139392)
(előzmény: Keri, 2013-06-23 10:47:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-23 10:47:52
Valahol ömlik bele a benzin, pl, a szívatónál, vagy az alapjárati fúvóka túl nagy.
sorszám: 45770 (139391)
(előzmény: Coin, 2013-06-23 10:44:20)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-23 10:44:20
Sziasztok, egy mz tsem van és az a gondom hogy amikor a levegőcsavart állítom, tekerem kifele, és mindig.növekszik az alapjárat. Akár mennyire kitekerem csak növekszik, de ha teljesen kiveszem akkor leesik az alapjárat. Ha csak egy kicsit beketeker megint felmegy. Mitől van ez? Szerintem nem jó így hogy szinte teljesen kivan tekerve.
sorszám: 45769 (139390)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-06-21 07:40:41
Erről az utadról nem is szóltál!!
sorszám: 45768 (139373)
(előzmény: Teknőc, 2013-06-20 20:19:16)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-06-20 20:32:57
Én éjszakapárti voltam, de most majdnem énis azt mondom, pedig kint a földeken a 35 fok se kutya mostanság...
sorszám: 45767 (139370)
(előzmény: Teknőc, 2013-06-20 20:19:16)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-06-20 20:19:16
Mostanság nem éjszakázom.
Csak 4-kor kellek. Így jobb.;).
Nos, sajnálom, de lehet hogy hétvégén Békésben leszek, segíteni. Piheni majd a sírban. Máshol nem lehet. Ez így van.
Békésbe motorral szeretnék menni, s mint mindig, Szentesen át.(90 km a táv) Persze, ha másképp nem lesz. Asszoonyka.. De majd hívj fel inkább.Jobb megoldás lesz az.
Teknőc
sorszám: 45766 (139369)
(elözmény: szsrobert, 2013-06-20 17:28:07)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu