:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nekem csavaros megoldással van összerakva a hátsóteló, de csak a szimeringig bontottam le, tovább nem tudom hogy lehet.
Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan lehet szétszerelni a TS 150 rugós tagjait? Egyáltalán szét lehet szerelni? Roncsolásmentes módszerre gondolok...:-)
Köszi a színkódokért, a RAL 3001-es piros egész reális, viszont a szürke tekintetében kicsit bizonytalan vagyok.
Józan paraszti ésszel gondolva azon vagyok, hogy vaszínűleg RAL 9006-os alu szín lehet.
Hello!
Nekem 16" os kerék van a ETZ be elöl is. Egy hátsó felnit küllőztem ki és csináltattam egyedi méretű küllőket így lett összefűzve az első aggyal.
Itt vannak róla képek: http://www.kep.tar.hu/osztro/50114527#2
Vésszatérve a témához, szerintem nem fog ősszejönni, a felni szélessége miatt.
Köszi a választ, csak azért kérdeztem mert nekem a széria hátsokerekem van kis ETZ-be való/16-os/. Végülis van elsőkerekem is/ az agyat kivágni belőle/. Csak a félreértések elkerülése mitt kérdeztem, de majd Matesz144 eldönti hogy igy is kell-e neki.
Matesz144-nek 125, vagy 150-es ETZ-be kell a 16"-os felni, mert akar egy 16"-os kereket előre.
Tehát neki az lenne a legideálisabb ha egy 16"-os felnibe fűzött ETZ első kerékaggyal ellátott kereked lenne.
Csak emlékezve a már leírtakból idéztem fel a kérdésedre a választ. :D
Nekem is van 18-as kerekem ha kell! Neked sporttársi áron!!(hátha én is indulok jövöre az mz kupán((ha lessz)))
Sziasztok MZ-sek!
Keresek olyan kipufogót ami a széria ETZ 250 teljesítményét valóban megnöveli.
Rajzot is, dobot is lehet javasolni.
Köszönöm: Zoltán
Tisztázzuk jó? 125-150-es etzbe kell neked nem? Nem 250-be ugye?
Arra szeretnélek +kérni,h. tegyél már félre légyszi egy 16-os hátsó alufelnit részemre,addig amig kitalálom h. hogy jutok el hozzád.Előre is köszi,Gabe
Szia Keri!
Én oda tom passzolni a 18-as első felnit,mert nekem nem kell.Semmi baja nincs.Érdekel?Én Hunyán lakom. matesz144@freemail.hu
meg a 251-esen is az van hátul.
Igen a 250-esen gyári méret a 18as. aszthiszem van még elsö és hátsó is. Ha érdekel jelezzd és megnézem./ a 16-os az a 125ösé/
18-as az a gyári méret ETZ-én?
Van még?
Nekem is kellene egy első+hátsó sérülésmentes alu abroncs.
Szia, most attam el egykettö 18-ast 4000ft/db-áron , anyiért odaom a 16-ost is. De ebből nem engedek,/ szerintem nem drága/ . Szerinted? Ja egyébként Pálfán lakom.
Szia Tata21!
De jó,h. itt vagy.Mit kérnél a 16-os hátsókerékért, vagy külün az alufelniért.Hol vagy helyileg?
Szia,
bele látsz az agyamba, filóztam rajta,de még jobban nem estem neki költségvetni +összekukázni hozzá a motyót ,meg sémám sincs, amin elindulnék.Tudsz segíteni?
Gyenge a szikra. Ez lehet nagyfesz kábel hiba, megszakító zárásszögének hibás beállítása miatt.Esetleg hibás érintkezés valahol a gyújtás körben. Bele játszhat ebbe a dologba hibás benzin levegő arány beállítás is.Esetleg fals levegő valahol. Ha sok a benzin, vagy kevés a levegőhöz viszonyítva, akkor csak nagyon erős szikra tud gyújtani.
Szevasztok! Etz 250-esemmel kapcsolatban érdeklődnék! Nem akar indulni! Vagyis elindul, ketyereg néhány másodpercet, azután leáll. Amit tudok: a karbi jó, benzin tökéletes 50-es keverék, trafó új benne, 5 gyertyával próbálkoztam, de semmi változás, mindegyiknél a hézag mellett adja a szikrát. Töltése is jó, akksi új. Leszedtük a pipáról az árnyékolást, meg otthoni használt gyertyát raktunk bele, akkor elindult, és ment is. Akkor 1szer tudtam vele menni kb 1h.-t. Rá egy hétre már megint nem indult. Elektromos hibára gyanakszom, de nem tudom mi lehet szar. Bárki tudna vmi hasznos észrevételt fűzni hozzá, nagyon megköszönném!
Tudtommal 30 éves kortól lehet veteránnak minősíttetni.
Szia, érdeklődnék hogy mit kérsz a ts-ért. mien állapot STB..( csak tályékozodni akarok) ÜDV: tata21
Veterán vizsgát a jármű 30éves korától lehet csinálni. Tehát most a 76-os a legfiatalabb veteránok.
Sziasztok! Volna egy eladó TS-150-em! Üzemképes jó állapotban forgalmival!
Soma bátyó! A veteránvizsgát mikortól lehet megcsináltatni? Majd ha egyszer odakerül a kistz. Most 19 éves. Mennyi kő még?
mzzzz
Sztem azért csörög mert MZ, ill. azért MZ mert csörög. Vmelyik jó lesz , osszátok be:DD
ja, az enyém is metálkék :) van még 15 éve a veteránságig, ha nálam is marad addig, annyi idő után majd belefér egy másik fényezés.
egy ES-nél, TS-nél viszont már érdemes megfontolni mik a tervek.
Ja én nem foglalkoztam ezzel:) Ami megteccet azt választottam:) meg az enyim messze van az oldtimerségtől hisz még csak 90-es:)
Egyébként én is festés előtt állok de szerintem nekem jó lesz a neolux mert nem vagyok annyira igényes, hogy többe kerüljön a festék mint a motor :-).
Ezért járok MZ-vel...
Nekem már nem csörög a 250-esem. ( Mert ősszetörtem) !!! És most jó a hangja/fogyasztása!
Nekem a forgalmiban az van, hogy piros(élénkpiros) meg, hogy kék(élénkkék) .
Ez szerintem RAL 3001 (Signal red), és RAL 5005 (Signal blue).
http://www.ostmotorrad.de/divers/ral.html
http://www.absealantsltd.com/ral_colour_chart.htm
Az én gyári-összerakásu 125-ös etz-met 40000-körül lopták el, pedig én sem szoktam kimélni. Tehát itt az élő példa, és még igy is jobb volt mint a felujitott társaik. Egy motor addig jó amig gyári!
Szerintem is kibír mégegy hengert ha eredeti (nem fejújított) és télleg csak 21ezer van benne. 30-35ezer a futásteljesítménye de én láttamolyat amiben már 52ezer van és még megy persze nyilván 20ezer után nem olyan mint az új.
Viszont ha rosszul ujítöd fel akkor meglehet rontassz rajta...
Azt nem tom, hogy van-e még és hol lehet kapni de azelőtt TS250 makettet lehetett kapni készen a játékboltban és elég élethű volt...
szvsz a színkód arra kell, hogy pontosan a gyárival megegyező színt lehessen kikeverni (oldtimernek kötelező) - ez egyszerűbb mint a többezer színárnyalatból szemre pontosan ugyanazt kiválasztani :)
Természetessen én is ugy gondoltam hogy előtte meg kell megvizsgálni. egyébként járo motornál meg lehet hallani.
A kiszerelt főtengelyt a hajtókar felső szeménél fogva bal kezedbe veszed. Jobb kézzel ráütsz a bal öklödre és ha hallhatóan, érezhetően zörög, akkor felújítandó.
Futásteljesítmény alapján nem állapítható meg, de jó fülüek járó motornál is hallani szokták.
Szerintem még egy hengert kibir, mert a 21000 nem sok.
Köszönöm a segítségeket! Egyébként azért akarnák főtengely generált,mert 125ös helyett 150es lesz a gép és úgy gondoltam új hengerhez,dugóhoz jó lenne egy normális főtengely. De szerintetek lehet baja a főtengelyemnek 21ezer km után? Márciusban vettem egy tatától 16 636km-rel. Városban használta csak,ez tuti mert csöpögött a rittyó a kipuffból. Én azóta 5ezret raktam bele. És kentem neki a száját,de szintén csak úton. Terepen nem volt. Szerintetek?
Urak, van-e információja valamelyőtöknek arról, hogy hol lehet -ha lehet- kicsi 250-es ETZ összerakható makettet vagy apró kis "készre szerelt" motort venni morzsányi hazánkban?
nektek nem csörög az mz-tek??????magas fordulaton??pl 6000-8000körül,nekem már 4000-5000nél:D
nem kellszinkod az orrod alá dug többezer szinarnyalatot és azok közül választod ki azt kikeveri és utánna te azon módosithatsz. A szinarnyalatok egy bazi nagy katalogusban vannak.
Festék téma:
Addig már eljutottam, hogy milyen festék lesz, de mivel minden színt keveréssel állítanak elő, kell a színkód.
Megint segítségre szorulok. Tudja valaki a piros TS 150 színkódjait? Merthogy a piros, szürke, feketéig én is eljutottam és mintám nincs.
Szimeringet ne a motorosboltban vegyél, hanem szakboltban, duplapereműt! A nagyobbik (10*20*7) helyére tudsz ilyet betenni, a kisebbikhez meg jó a motorosboltos karmantyú, ha nincs más. Legalább jól megduzzad mikor megszívja magát fékolajjal. :)
Nemcsak a kiegyensúlyozás miatt érdemes szakműhelybe vinni a főtengelyt.
Egyrészt a szereléshez présgép kell, másrészt a hajtókar csapszeg és a furat méretkülönbsége szerint kell oda görgőt választani, ami ráadásul előírt tűréssel megy, szóval ez szerintem sem otthoni játék.
Attól függ hogy kettő vagy egykompensü festékröl van szó. Amúgy mindegyiknél speciális higitoval higitják de a két komponensünél keverni kell bele edzőt, mivel ettöl köt meg a festék, (ha nincs benne akkor a büdös életbe nem szarad meg). Illetve én ugytudom normál metál festékben nincsennek szemcsék. Az gyöngyház metálba van csak, van egy bázis metálszín és abba lehet belekevertetni szemcséket bármilyen szinüt. Azért írom mert a gyöngyház metál 1,5x olyan drága mint a normál. Amúgy én egy festőgyerekhez szoktam járni, ő meg számítógéppel keveri a festéket olyan szinűre amilyen én akarom, nagyon profi. Bocs hogy belekotyogtam tudom hogy nem engem kérdeztél csak megláttam hogy festék a téma:)
Amúgy úgy jártam az utobbi időben hogy vettem motorsboltban szimeringkészletet első fékhez beraktam és nem tudtam lelégteleníteni. Na akkor újra ki és elvittem egy szimeringgyártóhoz hogy mi a helyzet az meg mongya hogy a karmantyu megszívta magát fékolajjal vagyis nem olajálló(!!!!). Úgyhogy vagy gyárit vesztek vagy csináltatni kell mert az utángyártott egy kalapszart nemér. Üdv:) Bocs hogy hosszú voltam:)
Te vagy az emberem, fisi!:)
Milyen oldószert a használnak festékeknél? Illetve a metálfestékeknél feltüntetik a legnagyobb szemcseméretet?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|