:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Arra lemezkére és vékony drótra gondolsz, ami a fényszóró és a helyzetjelző izzóját fogatja a foncsorhoz? Olyat még autóbontóban is találsz, mivel minden NDK jármű, tehát Trabi és Wartburg is azzal volt felszerelve. De azt hiszem, nálam is hányódik a garázsban belőle.
Ha dobsz a mélemre egy képet a nyitott lámpafejről, talán látom, mi hiányzik. Így csak sejtem. Ha címet is kapok, küldeni tudom a hiányzó alkatrészt.
vagy milyen megoldással lehetne belefogatni az égőt? beesik a lámpabúrába, ott világít. de ettől én még nem látok...:D
sziasztok!
nem tud valaki egy oldalt,ahol van kép arrol az alkatrészről, ami a 250es ETS lámpájában tartja az égőt. vagy valaki nem tudna feltenni róla. Esetleg ha lenne valakinek, bármit megadnék érte! előre is köszönöm!
Üdv!
Köszönöm,
igazából még nem vettem festéket de már tudom, hogy mit fogok venni.
Urki és Besa festéket ajánlott egy srác, aki jawa 250-est restaurált, és elégedett vele.
http://www.carsystem.hu/
itt lehet olvasni róla.
Azért még meggondolhatom magam, de sztem árban nincs különbség.
hali, valaki reszelt már etz hengefejt(a beömlőnél van az a btuskó, bütyök), várnám a tapasztalataitokat,,, és még egy , melyik oldalon, hogy álljon a főtengely szimering???? nehogy el k.rjam.. de nagyon :D - aki vágja dobjon mailt... kösz
hali, valaki reszelt már etz hengefejt(a beömlőnél van az a btuskó, bütyök), várnám a tapasztalataitokat,,, és még egy , melyik oldalon, hogy álljon a főtengely szimering???? nehogy el k.rjam.. de nagyon :D
kaiser! ha még nem késő hozzászólni a festékvásárlás témájához, akkor a Budalakk Rt. valamelyik mintaboltját ajánlanám. Én Újpesten vettem tőlük 1 liter 2K "Rezakril" fantázianevű festéket a 0,33 literes edzőjével 5e körül. Igaz, fekete színben, de a többi se jelentősen drágább.
Teljesen jó, hazai gyártású kétkomponenses olcsóér.
Én csak azt tudom hogy, a saját tapasztalataimat irtam az elöbb le.
pedig mégis erről van szó!!
felpörög,és utánna pattógó kopogó hangot ad.de csak 3-4 et és nem sorozatban.de nekem adja ezt a hangot egyenletes fordulaton is,de csak kb 4-5 ezer után.de ha az én főtengelyemet fognád a kezedben,biztosan azt mondtanád,akkor mégis hogy kopoghat....
A főtengelynek akkor hallod a hangját ha: felpörgeted és miután visszaveszed a gázt akkor ilyen pattogo hang.
hogy kopoghatna a főtengely,ha néztem és nincs a hajtókarnak egyáltalán egy kicsi holtjátéka sem.egy dekát nem klattyan,amúgy a télleg a főtengelynek ilyen klattyanó hangja lenne nem koppanó nemigaz?
mert most lett felújítva,egy olyan esztergályossal,akinek azért vannak eszközei meg jó nagy műhelye.meg érezni kézzel is hogy a főtengeyl a helyén van.nem lötyög,még oldalra is szinte alig mozog vmit,föl le,meg abszolúte,vannak főtengelyek amiko sokkal rossazbb állapotúak,de mégse koppannak.
Miért vagy benn biztos hogy a főtengely jó?
Attol hogy új van bene az nem azt jelenti hogy jó is! Egyébként a nagy élőgyújtástól is kopog a motor. A csapszeg hanglyát nehéz lenne leirni.
na de mi tud kopogni egy motorban???a főtengely sztem kizárt nálam,a váltóból nem jöhet,a kuplunglánc max zakatolhat csak,de az új,akkor honnan a kopott,vvagy rosszul illesztett henger még önmagában nem kopog,a dinamó meg azt sem hiszem az hogy kopoghatna....
tudjátok milyen hangja van,olyan amikor a ts jár,leveszed a gyujtást,aztán visszaadod rá úgyhogy majdnem leáll,és asszem akkor mindegyik szokott adni egy pici koppanó hangot.akkor ez is kicsit ad,de alapból ha megpörgetem ugyanolyan hangot ad csak jóval hangosabban.
és ha rosszul van illesztve,a csapszeg,akkor azt meghallanám,mert az már feltűnne,gondolom az jó nagyokat csattan nem?
Tisztán kivehetően az égéstérből hallom.de hogy....új a hajtókar,új a tűgörgő,új a csapszeg,lehetetlen hogy az üssön,há tmég egy olyan sem üt,amiben20e km van. akkor ez hogy ütne.nem tom a magas kompresszióm miatt,mert tuning kicsit,de nem lett alakítva a hengerfejen,de milyen kompressziótól kéne kopognia a motornak??azt olvastam attól kopog egy motor,ha vmi miatt előbb gyullad meg az üzemanyag,mint ahogy kéne.de mi a ráktól??hogy lehetne ez?vki mesterszerelő segítsen már:D
A csapszegnek tudod mien hangja van ha, roszul van illesztve? Elmondom iszonyú tud lenni. / de az inkább csak nyelezésnél szokott szolni/
kicsit olyan zakatolásra emlékeztet a hang.de csak ha elkezd melegedni...csapágy nem lehet,sztem főtengelyse,de mi az isten akkor...a dugó nem ér vele a hengerfejbe,mert annak brutális hangja lenen,ami inkább éles,mint tompa..
hát nem is tudom,olyan hogy a hengerből jön az tuti,hidegen másnap beindítom,síri csend,nagoyn szép a hangja az egésznek.bemelegszik ez alatt értem azt,hogy2 perc járatás alapjáraton,és elkezdenek hangok jönni a hengerből olyan leírhatatlan hangok télleg fura.de ez nem lehet főtengely,mert az hidegen is adná,meg most lett nemrég felújíttva,nem tom henger mitől adhat ilyen fura hangot,mert az is most lett felfúrva,olyan a hang,hogy nem éles,inkább tompa...a kipufogó végénél is lehet hallani.a gyujtás jó helyen van,nem tom igazából mi lehet a ludas.
Mit értesz üveghang alatt?
mitől van a hengernek üveghangja???
Üdv! Azt szeretném megkérdezni hogy 150-es ETZ-hez milyen csapágyakat érdemes venni???? Másik kérdésem hogy a német ft. felújítókészlet az mennyibe kerülne kb.?? És a magyar mennyire jó??? Amúgy szerintetek melyiket vegyem meg??
A TS és ETZ lökethossza egyforma, csak az ETZ-nél magasabban áll a henger és a dugó.
Rémlik, hogy talán a perka főtengelye jó az ETZ-be de a TS-é nem (250esről van szó).
Hát van vele egy kis gáz, a bal oldalának a végéről le van pattanva egy kis darab és ezért célszerszámmla nem lehet lehúzni a kupplungot róla, csak egyéb "drasztikus" eszközzel:)
Találtam képet, tényleg bütykös, nem ékes!!!
http://homepage.univie.ac.at/christian.klueber/mz/technik/motor/8-03-l.jpg
Téma lezárva :))
ThUnDeR
DE miért lényeges ez neked, nem mindeny mien van benne? láttam keresel fötengelyt miért, a tieddel mi van?
Kéne képet keresni 250-es főtengőről:) Akkor kiderülne minden :)
ThUnDeR
Csak azért gondoltamm mer nekem van egy ilyen felnim (simó felni ETZ aggyal 16" os). És nem sokkal vékonyabb mint az eredeti 18"as...
És a csopperek? Azoknál 21-26"os "bicikli kerék" van elöl :-).
Bár nekem a hátsó is szét ment amikor 250kilóval terheltem a kis ETZmet de az elsőnek nem lett baja...
Szerintem nem, mert én még ékes 250-essel nem találkoztam. de tuggya a tököm.
Nem csak te:) Mosmá engem is piszkál a dolog:) De végülis lehet hogy a 250-nek nem ékes... Nemtudom, talán Bambi tud rá biztosabb választ adni!!!
BAMBI!!!! Rádbízzuk a dolgot:)
ThUnDeR
Nekem volt több 250-esem is de mindegyikben ien főtengely volt. én még a másik fejtával nem is találkozta./ de mostmár kezdek kiváncsi lenni/.
Nemtudom, nekem 85-ös a gép... Lehet hogy a mieink még ilyen főtengővel jöttek ki??
ThUnDeR
Sziasztok!
Még mindig a rudós taggal vagyok elfoglalva.
A jobbos rugóstagom állító fogantyúja (1 személy - 2 személy rugókeménység változtatás) letört. Most, hogy szétszedem, alkalmasnak tartom a cserére. Lehet ilyet szerezni valahonnan?
Tokeletesen igazad van.
A sajat kalvariamrol mar irtam regebben par sort az mz klubon, hogy mivel is jar egy ilyen mutatvany. Ha valakit erdekel itt a teteles beszamolo: www.mzklub.hu aztan szerviz topic, majd futomu, vaz kerekek topic ott a 3. oldal kb. lap kozepe (2006.jan.25-i hsz)
Udv!
Lehet hogy most hüjeséget mondok de,az én ETZ-men is pöcök volt ék hejett. Hogy lehet ez? A ts-nek más a löket hossza nem? Modjuk az én ETZ-m a legelső kiadású/ 82-es/ volt.
Hello!
Tudtommal a simson ba elöl hátul ugyan olyan széles felni van... Meg itt annak a veszélye is fenn áll h 1 simson felnit nem az MZ súlyához és sebességéhez tervezték szerintem... Olyanhosszú küllőt boltba nem kapsz amivel összehozod a 16" felnit a elsőkerékagyal ezt csak csináltatni lehet, és nem otthon vágnirá a menetet mert ugye mángoroltmenet van rajt(duzzasztott). Küllöt meg valahol Békéssen csinálnak méretre kb 160FT/db. Ha valakit érdekel írjon aztán írok pontos címet és küllőméretet.
Köszöntem a gyors választ :)
ThUnDeR
100ezerért de nagyon patent állapotban van a gép.
Urak, ha jól tudom akkor a TS 250-esek főtengelyén a generátor forgórésze egy kis pöcökkel volt megvezettve ugye?? Nem olyan félhold alaku ékkel mint etézéken...
ThUnDeR
Szia közsi a választ, és mennyiért vetted ha nem titok?
Szeva!
Biztos létezik ilyen én most vettem egy 250-es 15ezerkm-rel gyári állapotban úgyhogy nem lehetetlen.Tavaszig meg van időd nézelődni.
Sziasztok! szeretnék venni egy 125/150-es ETZ-t csak gyári állapot érdekel, érdeklődnék neme tud valaki egyet elfekvőben. Végülis csak tavaszra kéne nem sürgös,/ addigra jön össze a lové/ Vagy mi a véleményetek lehet még találni ien megkimélt gépet? És ha igen kb/mennyiért?
mert nem jösz be hozzám:-)
A szürke, fekete, ezüst nem szerepel a forgalmiban (általában TSnél legalábbis) így mindegy ugyanis lehet krómozott is a sárvédő. De azért jobb megkérdezni az ocsmányirodában.
Simson kfelnit kell belefűzni... ez is egy alternatíva. Elsőt (akár) vagy hátsót (ez szélesebb). A küllőket meg mm-re árulják nem kell levágni.
van az a 2 fél darabból álló betét amin felfekszik a rugó, ha ezeket kiveszed a rugó lenyomása után akkor kényelmesen hozzáférsz a 2 anyához. A felső anyát, amihez a szilent van hegesztve úgy tudod leszedni, hogy a kontranyát letekered a menet végéig, hogy megszoruljon és akkor 2 villáskulcsal meg tudod lazítani a felsőt.
Persze picit szívás, mert ezután a kontraanyár is le kellene valahogy szedni, de nekem ezzel már nem kellet különösebben küzdenem. Vigyáz a csúszószáára és a menetre, hogy ne sérüljön.
Rugós tag szétszerelése:
az a gondom, hogy a felső szemre rá van hegesztve egy anya, ez biztosítva van egy ellenanyával, ami belül van, és amin tkp. felfekszik a rugó a külső teleszkóphüvelyen keresztül.
Az ellenanyát meglazítottam, de a másik anya, ami a szemre van hegesztve, továbbra is együtt forog a csavarral.
Pedig úgy látom, hogy a csavarról mindkét anyát le kell vennem, hogy szét tudjam szedni a rugós tagot.
Lehet, hogy a szemet le kell vágnom az anyáról?
Hogyan lehet ezt szétszedni?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|