:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szia!
Igen 125-re kell hátulra gyári 16-os.
A verseny MZ-khez úgy gyártatnak alkatrészeket, hogy bírják az extrém igénybevételt?
Nem lehet kapni török hajtókart sem, mert az is tajwani ha netán annak is árulják
Köszi a válaszokat Nagy Joe , Kéri
vkami! ok, lefotózom és elküldöm vmikor.
Soma69!
Nem olyan, mert ebben nincsen helyzetjelző, csak az égőt kéne megtartania! próbáltam már bele olyat, de az nem tartja meg :(
Köszi a segítséget
A török cuccok nem jók.....?
Azért azt se felejtsük el, hogy a léghűtésesnél eleve nincs elnyelő közeg ami hangtompító hatású (pl. hűtővíz) ezért hangosabb.
lehet hegeszteni, de ahoz szét kell szedni nem fogják neked úgy meghegeszteni, hogy benne van a fékfolyadék meg a műanyag tartály.
ha picit ferdén van rajta a bütyök akkor is tud ilyet csinálni.
Nem a megszakítóhézaggal kell állítani a gyújtást, azzal a zárásszöget állítod, persze befolyásolja az előgyujtást is, ezért miután beállítottad a hézagot az alaplap elmozdításával be kell állítani az előgyujtást is.
A verseny MZ-t ne vedd alapul. Azok olyan fordulaton vannak használva ami sokak szerint gyilkosság, ráadásúl szerintem direkt jót tesz nekik ha csörögnek egy picit mert a szoros illesztéssel besülne a csapágy.
Az a gond, hogy MZhez nem létezik megefelelő minőségü alkatrész. A régi DDR-ek jók voltak, de olyan már nincs.
:))) miért nem így van? :)))
van minta az eredeti színből? akkor vidd el az a darabot és kikeverik neked egy rendes festékszaküzletben...bár ezeket a régi szineket nem biztos hogy kitudják, mert nincs ilyen rossz minőségü festék manapság :)
Én 1 literrel festettem le a kocsim elejét. Motorháztető, sárvédők, motortér és egy fél ajtó.
Igaz még vettem fél litert amiből sok megmeradt, mert azt egyik sárvédőt 3* kellet fújni mert mindig elrontottam, de elég lett volna az 1 liter ha nem rontom el.
Igen, a wartburg és a trabi megszakitó is jó bele. / ugyanaz/
bemész boltba,ahol mz-hez árulnak cuccot,és veszel egyet.nem komoly pénz pár százas.olyat vegyél aminek a pogácsáin van kicsi lyuk.de jó bele asszem wartburgmegszakító is nyilván
sorszám: 16684 (65382)
( előzmény: VikingWarrior, 2006-11-17 00:57:23)
Helo!
Valaki nem e tudna segíteni?:
Egy TS MZ-hez kellene megszakító ha valaki nek van akkor lécci irjon: deimos@vipmail.hu
VikingWarrior
Helo!
Valaki nem e tudna segíteni?:
Egy TS MZ-hez kellene megszakító ha valaki nek van akkor lécci irjon: deimos@vipmail.hu
VikingWarrior
Hali! Tud valaki miskolcon egy megbízható gépműhelyt, ahol összeszegecselnek nekem 1 db primer lánckereket 1 db kuplungkosárral?
Az aluminium öntvény és csak aluminium heggesztő viszi. Szimeringet kiszed, főfékhengert is, és heggesztőnél megpróbálhatod. Amúgy én mostanában vettem 4000ft komplett féktartályt használtan hála a szocimotors.hu-nak:) Szóval nem egy ökörösszeg ha netán cserélni kéne.
Má nem is tudom mióta agyalok azon hogy hogy lehetne megjavitani föfékhengerem mert eldölt a gép és a fékkar alatti lemezdarab letört és összevissza lötyög a fékkarom hegeszteni lehet ?
Csak azér kérdem mert televan szimeringel stb annak meg nem használ a hö nem KÉRLEK SEGÍTSETEK .
Arra még nem gondoltál, hogy meg kellene nézni a használati utasításban? :)
Szerintem rá van írva a festékre, hogy hány négyzetméterre elég én úgy saccolom, hogy 1 kg az 10 nm-re elég...
Na szerintem ettől is csöröghet, ugyanis a rossz szikra miatt csinálja, hogy gázelvételkor koppan 1-2 igen nagyot (rossz helyen alakul ki a szikra ez a megszakító átka(egyik)).
A gyújtást az alaplap elfordításával (2 csavar) állítod. A hézagot kell először belőni az excenteres csavarral, hogy minnél kissebbet nyisson. De ha a hézagot utánállítod elállítódik a gyújtás is.
2mmre nyit ki.kb.
most ha elcsavarom hogy 0.4 legyen,akkor meg annyira későn kezd el nyitni,hogy már nyilván be sem indulna.
nem értem,hogy ts-125nél a gyujtásnál,a megszakítónál,hogy tudnám beállítani a 0,4 es közt,amikor azzal lehet állítani az előgyujtást,hogy mennyire nyisson az ott ki.nekem kb 2m-re kinyit.nem sok az kicsit megszakítónak??:Dakkor hogy kell állítani?
A festő mondta, hogy elég, nem én találtam ki. Ha meg nem lesz elég, majd veszek még hozzá.
Ezzel a max fél liter per szín dologgal vitáznék. Ennyi nemigen lesz elég a lámpa-tank-oldalburkolatok témára, de te tudod.
Szevasztok!
Keresek egy komplett TS250-es blokkot megvételre és szeretném tudni azt is hogy TS125-ös vázba beépíthető e a 250-es blokk.
Köszi a választ.Feri
Amiket a versenyen használtok mz-t,pl olvastam,hogy olyan is van amit bambi rakott össze,azok is csörögnek?
én tökre elfogadom ha így nem tudja senki megmondani mi lehet a baj,mert csak leírom,nem hallja attól még.nem is reméltem konkrét választ mi lehet,mert én sem tudnám megmondani,pedig én itt vagyok és hallom.
ez tök olyan mintha én azt mondanám,nem kell lefesteni a motort,úgyis le fog kopni róla.
Puding próbája az evés. Kérdezd meg!
Ha a barna lehet püspöklila, akkor a fekete is :) Ez egy adminisztratív nyilvántartás, nem az a célja, hogy gyári színeket lehessen belőle megállapítani.
Az én huszonegyesem az eredetvizsgán kék-fehér, a műszakin fehér, a forgalmiban kék, a törzskönyvben meg metálkék. A valóságban fehér, kék tankkal, lévén rendőrmotor.
Azért csak lehet valami jelentősége mer ez is ugyanaz mint a RAL csak másképp van számozva bár szerintem az első szám ugyanaz 3 piros 9 fekete tehát a puspöklila az nem 92...
Szal van nekik könyv az ocsmányirodán amiből kio kell választani a színt ha átfested. Ezt ott szerintem meg lehet kérdezni, hogy akkor az most RAL mennyi...
Nem kell vele foglalkozni majd szétesik ha akar.
amúgy nekem egyik haveromnak olyan volt a simója,hogy olyan főtengelyt rakott bele,hogy 60000km volt benne,és arra rakta a 70es hengert...
aztán bejáratta,és elkezte hajtani,nem telt el 1000km a bejáratás után,a motor egyáltalán nem kopogogott,pedig télleg nagyon erős tuning gép,90 a vége,és én ott voltam amikor egyszercsak még tökéletes,aztán kipp,kopp ezlkezdte..hazament és széthúzták blokkot,és az egyik alsó tűgörgő szó szerint kipottyant.olyan kopott volt,de előtte még sem kopogott.nem semmi.előtte legalább kopognia kellett volna,a kopottságtól nem????de egy deka hangja nem volt neki,még csörgése sem.sztem az alsó tűgörgő annak nagyon kopottnak kell már lennie,hogy kopogása legyen,na most egy felújított kopogna???:((((pedig kézben olyan egyben van.meg a hajtókar is zsír új,a szám beleütve,ugyanaz mint a ddr-é nem is tom asszem -43,035. vagy nem minusz nem tom már:D
még sehogy, de legkésöbb hétfőn, legkorábban ma délután elérhető lesz.
gyanítom, hogy az a kód a járműazonosító színkód, szóval vmi közlekedésrendészeti jelzés lehet.
SZia, szerintem is a főtengelyed a felelős a koppanásért.
Azzal a színkóddal festékboltban nem sokra mész. Főnököm barna Moszkvicsának forgalmijába is be volt írva: 93 püspöklila.
Színkód-téma:
Végre megtaláltam a forgalmit. Elöl nincs benne a szín, hanem hátul a hivatalos feljegyzések között van beírva tollal ez: "szín: bordó (39)".
Mindez egy 89 feliratú matrica mellett (amit az egyik műszaki vizsga alkalmával kaphatott). Gyanítom, hogy ez az eredeti szín, de nem vagyok benne teljesen biztos. Mivel sehol máshol nem szerepel adat a forgalmiban a színnel kapcsolatban, gondolom, ez az.
De vajon ez a bordó (39) milyen színkód lehet?
A motor '81-es gyártású egyébként.
Nos.
Nekem eleve három különböző szín kell, mindegyik színből legfeljebb 0,5 liter. Tehát nincs miért megvegyek 1,3 liter festéket egy színből.
Ha kiderítettem az árakat, közölni fogom.
A magyar gyáripar támogatásában egyetértek, de itt nemcsak az árról van szó, hanem a szükséges mennyiségről is.
üdv
Keri!
hogy lehet megnézni a videot az emlékversenyről? rajt... stb.
de sztem árban nincs különbség
Ezen azért meglepődnék, ha így lenne.
De nem is ez a lényeg, hanem hogy hazai gyártású termékről beszélünk.
Én ilyenkor akár a másfélszer drágább cuccot is inkább megveszem, mint a külföldit.
Nekem a ts125-ösöm akkor szokott koppani mikor nagyfordulaton pereg és hirtelen visszaengedem a gázt. szerintem nekem a főtengely a ludas mert egy leheletnyit mozog
Üdv! Lehet túl szorosra fúrták a hengert és ez ciripelhet talán... Nekem még anno a yamahánál volt olyan hogy üresbe nem csinált semmitse csak terhelésnél különösen hegyen, nem tudtam mi van és ha levettem a gyújtás még ment tovább kicsit :) Aztán a hengerfejtömítés volt a ludas mert túl kicsi volt és a dugó belevert a hengerfejbe :) Amúgy én most télen tervezem felújítani az etz 150-emet kinéztem már a csapágyakat csak azt nem tudom mennyi lehet a főtengely felújítókészlet! Valaki nem tudna valami elfogadható árút és jó minőségűt? Igaz jobban járok ha német készletet veszek??? Amúgy valaki rakott már 150-es etz-re babetta gyújtást?? Indulna vele rúgásra?? Mert ha igen akkor azt rakok rá szerintem!! Lécci írjatok!
de multkor mikor lekaptam a henger-t olan volt,hogy néztam és a beömlő ablak allat,sokkal másaba kopott meg,mint fentebb vagy akárhol.ilyen tükörszerűre.sokkal fényesebb lett ott mint máshol.mintha polírl enne ott..fura ez hogy lehet?
Ez a koppanás ez semmi igazán elhanyagolható,mert ma is néztem,cask hirttelen gáznál jön,visszaesésnél nem igazán,vagy ha kirántom 3.atés nagyon hirtelen kuplung be,akkor még egyet koppan.de ez semmi.a hengeremből jön,a zavaró hang,olyan tök olyan,mint amikor az ember fütyül,nagyon magas éles hangon,pont olyan,mintha visítana a henger,vagy sírna.:Dde csak a terhelés nélkül.lehet hogy bólogatna a dugó:S
Ja, bocs, azt hittem azokra a rögzítőhuzalokra gondoltok, amik kitámasztják a foncsort! Vissza az egész!
A Trabantban nincs ilyen, ott a foncsort rugós rögzítésű lemezek szorítják a lámbabilihez.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|