:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
akkor nekem van egy 18 as felnim de itt a teljes átmérő számít igaz vagyis a földtöl a gumi tetejéig?Most nem mérem le de nekem kb 60cm lehet ez az érték.Na most ezt megszorozzuk 3.14 el=180egész valamennyi.Akkor hogy állitsam be? 0180?
Kerékátmérö cm X 3,14 = kod
legalábbis nekem igy van beállitva (kerékpárboltos mondta)
Az a szám (ODO) a kerék kerülete.
A versenyen többen használnak japán robogó főfékhengert. Nekem valami Yamaháról lesz, de a Suzuki is jó az ETZ-hez. Bontóból ezeket olcsobban is meg lehet kapni és problémád nem lesz ezekkel sem.
Ts 250-es oldalkocsis gépet keresek olcsón.
botondur@freemail.hu
Ja ha megvan akkor engem a 18 as kerék számjegyei érdekelnek nem a 16os.
Szerintem kérdezz meg vmi bicikliszerelőt biztos tudja.Vagy ha nem akkor megadja pl. a 24 es meg a 28as biciklikerék számait azt a 4et aztán valahogy kiszámitani ebből a te ETZ ét.16os kerékre ugye ?vagy 18:na midegy de átkell vhogy számolni ha másképp nem megy. Amugy ha sikerül ird majd meg ha 16os a kereked .Engem is érdekelnek a számjegyek ha majd rakok fel én is órát.
sziasztok,egy kérdés:van egy digitális km ora az ETZn,(olyn amit lehet venni a bringákhoz)de elemgondok miatt le nullázott minden adat.Mennyire kell beállitani a beugro 4 számjegyu szamot,ami elméletileg a kerékátmérö valamiféle tényezöje,es ezt az orához mellékelt használati utasitásban lévö táblázat tartalmazza de valahogy nemigazán annyit mutat menet közben,mint az analog km ora.Akinek van ilyen adat a birtokában,tudassa már velem.(régebben összevolt hangolva,csak elfeledtem)
Asszem, ha ennyire mondjátok, hogy segít, akkor és is pályázok egy villamerevítőre! :D
Küldtem emailt a vale.46@freemail.hu -ra és majd megbeszéljük a részleteket. Nemtudom jó emailcímre küldtem-e, ha nem akkor légyszi adj meg egy másikat. Üdv!
Ilyen RS főféket megprobálok szerezni még. Ha jol tudom van még egy a srácnak, annyi vele a bibi, hogy nincs rajta a kar. De ha komoly érdeklődő vagy, akkor rendelek hozzá kart is. Az egész művelet ára így olyan 15000 körul lenne. Ez persze nem kevés pénz, de cserébe új főféked van. ami azért nem egy utolso dolog. A fékhatást pedig már leírtam, hogy milyen. csalodni nem fogsz benne!
Sziasztok!
Etz 125-ösre keresek gyári fordulatszámmérő és km-óra tartó konzolt sürgősen, sérülésmentesen(a festés nem számít) lehetőleg Hajdú-Biharban. Írj e-mail(csepelfan@freemail.hu) vagy hívj (70/293-69229!
Keri!
a versenyzői oldalra regisztráltam, és nem jött még meg a jelszavam!
pedig már rég regisztráltam magam... elvileg! :)
segits!
Keri !
lehet hogy igénybe veszem a szolgáltatásodat! -és majd megkérlek hogy teritsd,mert nekem vizsgaidőszak kezdődik! :(
Köszi mindenkinek a segitséget !
de legfőképpen azzal van a baj hogy elmenjek a gyárba a merevitőkért ,és átvegyem!
De egy dolgot mondanom kell! a furatok nincsenek rajtuk! azt mindenkinek magának kellene ráfurni, ha nem gond.
árat majd miutűn átvettem tudok irni
Ha az segítség ide adhatod nekem egybe, aztán én majd terítem az árut.
Esetleg kimegyek érte ha neked gondot okoz Budapest megközelítése.
Egy merevítőt úgy is igértél nekem :)
Anyira bevállt az ETZ-n hogy a TS-re is akarok egyet :)
Talán tudok segíteni, Újpesten lakom.Ha elküldöd a számodat, felhívlak. Egyébként egyet tegyél akkor félre, megveszem. 1700, ugye?
igen , villamerevitöket én mondtam. meg is van! 10db elvileg le van gyártva.. de én kecsora járok suliba ,és dkeszin lakom ,és pestre kellene bemenni, .de max péntekig, én meg péntek este megyek csak haza... és most meg hatalmas hajtások vannak a sulin, de decemberben meglesznek!(remélem)
addig is kitartás!
Szóval rs125? És nemtudsz eladó föfékhengert még? vagy hogy honnan lehetne szerezni még?
A főféket úgy szereztem, hogy gyártásbol visszamaradt volt valami adminisztrácios hiba miatt, ezért volt ilyen olcso. De semmi problémája nem volt, tökéletesen működött. Fém fékcsövet meg egy Supermoto Derbiről szedtem le, mert a nyáron elbontottam vagy 4et :D Holnap megnézem, hogy rá lehet e akasztani a TZ fékrendszerre a fékcsövet.
Urak! Néhány hete szóba került a villamerevítő legyártása ETZ-re, de azóta csend van. Érdekel a dolog, meglepném magam egy ilyennel így az év vége felé :-D Kérem, aki tud, segítsen.Köszönettel.
És honnan szerezted? amúgy én most vettem tz-hez fékcsövet sajnálnám kidobni az passzol vajon rá?
Érdekelne egy MZ ES 125/150-es Trophy, lehetőleg fekete/fehér színű, nagyjábol eredeti állapotban, forgalmival. Viszonylag olcson szeretnék hozzájutni, de szívesen cserélek is alkatrészre. Elsősorban ETZ cuccokra. de sok aproság is van, pl: fém fékcső stb...
én 13ezerért vettem vadi új grimeca főféket(Aprilia RS 125) meg fém fékcsövet raktam rá, és nagyon jo lett a fékem. sehol egy csöpögés levegősödés, semmi. Nagyon jol adagolhato volt, 140ről egy ujjal simán tudtam lassítani, ha 2 ujjal ovatosan húztam, lazán elsőkerékre állt bármikor, persze amíg a gumi tapadt :D Az RMC-nél láttam multkor ilyen 13 körul hasonlo főfékeket. Szerintem azzal érdemes probálkozni, az MZ-é sokra nem valo.
Gyakorlatban is lett tesztelve, semmi baja sincs, valszeg ez volt a gond! Huhh, már azt hittem el kell merülnöm a vezetékhalmazban... :)
20ezer Kecskeméten van és a gyujtás-feszabályzo-és pár aproság hiányzik.
Majosházán 14e körül adnak egy használt főfékhengert karral, annyiból már megvan egy komplett vadiúj ETZ főfékhenger a Huber Motornál
Az én kínom igazából az, hogy 3mm hely van az anyának. Ráadásul kénytelen leszek 5-össel átküldeni az egészet, mert lánckerékben 4-es helyett 5-ös furatok vannak :P. Amúgy az a menetragasztás nem hülyeség. Na mindegy. Ha sikerül úgy elvékonyítani az anyát hogy a menetből nem szedek le, akkor én is csavarozok.
Aha értem, és nem tudnátok leírni egy pár konkrét tipust ami nagyjából oké volna? Nem vagyok otthon annyira ebben a tipus témában föleg robogóknál. Vagy esetleg leírhatnátok hogy ti konkrétan honnan szereztétek be és milyet. Előre is köszi!
Az könnyen meglehet, hogy ez volt a baj, ugyanis az a kis dobozka a fesszabályzó és a külseje le van testelve. Ha elmozdult a teteje és hozzáért a belsejéhez, akkor az zárlatot okozhatott, ami kiveri a biztit.
Ha a távolság nem gond, szerintem a majosházi bontónak nagyobb a készlete, de nem beszélek a jánoshalmi ellen sem.
ETZ250 kivágott egymás után 2 biztosítékot úgy hogy üresben járt szépen, de mikor kapcsoltam az 1-est leállt. Nem találtam más problémát, mint az ülés alatt található kis aluminium dobozkának nem volt rögzítve a teteje. Rögzítettem, de még nem próbáltam ki utcán, csak üresben járattam. Eddig jó.
Szerintetek ez lehet a baja?
Hat sok sikert hozzajuk, nekem nem igazan volt. Mikor en kerestem fofekhengert eloszor irtam nekik 2 emailt valaszra sem meltattak. Aztan egy mz klubtars ment el szemelyesen, (ott lakik a kornyeken) es elmondta milyen fofekhengert keres, de az eladonak lovese nem volt mirol van szo, (azt mondja egy nagy raktar tele alkatresszekkel, de az elado nincs valami toppon) ezek utan hagytam a p.csaba az egeszet...
Tudtok mondani pár motortipust ami kompatibilis nagyjábból az etz-vel? amúgy innen akarok venni: www.motorbonto.hu jánoshalmán.
Üdv! Nem tudtok olyan linket vagy dokumentumot,ahol 125ös illetve 150es ETZ-hez angol alkatrészjegyzéket lehet találni?? köszi
A Skodámon finom menetes és nagy keménységü csavar volt a kuplung felfogatásnál, amit elég nagy nyomatékkel kellet lehúzni.
Menetrögzítő lakkot mindenképpen használj ilyen helyen!!!
Eladó fékkart, olajtartályt keresek ETZ 125 öshöz :) Ha vkinek lenne , írjon....
bubue@freemail.hu
robogó főfékhengert szoktak használni, a dugatyú átmérő nem árt ha hasonló mint az ETZ-n
más az áteresztő csavar menete, de át lehet vágni szabványosra (vagy adaptert szoktak gyártani még) és akkor már bármit rá lehet tenni.
nem valószínü
a boltban kapható motor és váltó olajak keverhetőek egymással nem lépnek reakcióba, persze egy előzetes keverési próbát érdemes nézni, hogy nem csapódik e ki, de én még nem találkoztam ilyennel.
A rozsda attól lehet, hogy régi az olaj. És a levegő nedvesség tartalmát előszeretettel megköti, azaz vizes lesz és ez okozhat rozsdásodást, illetve az olaj savasodását. Tehát ezért kell néha cserélni az olajat a váltóban is. Az olajcégek szerint évente én ritkábban cserélem, de egy sokat állt motorban mindig, illetve felujításkor is mindig cserélem, ez meg kb 2 évente bekövetkezik nálam.
Ha meglenne hozzá a régi forgalmi, már mennék is érte. De így sajna nem jo :( Újra forgalomba szeretném helyezni.
igen,én is féltem h a lendülettől lefordul,de!!,aztán gondoltam a kocsinál a kerekekre,annál is így van megoldva,körbe van a kerék agya körül,és annál se pördül le 150nél se,pedig ott már pörög mint egy állat.és ott sincs alátét neki...legalábbis a mi kocsinén nincs,csak ilyen kúpos a kialakítása.
na mind1 megpróbáltam,megcsináltam,meglátjuk meddig bírja.de a szegecses sem jobb,az meg kilötykölődik...pár ismerősöm panaszkodott már emiatt..
hali!! eladó mz/es 125 1972-es papír nincs csak régi rendszám a dugattyú az istennek sem akar megmozdulni benne ára 18000 ft gödöllö kék fehér nagyjából egybe van de felújítandó. stop. 06 20 992 4528
Ha meglazítod az főfékhengert tartó 2 db 5-ös imbuszfejű 6-os csavart ami a főfékhengert a kormányhoz fogja, a főfékhengert a gázmarkolat irányába nyomod és úgy meghúzod a csavarokat, akkor úgy is tud maradni a szivató ha behúzod!
Mert ugye a szivatókar a főfékhengertartó és a gázmarkolat között van. Van ott gyárilag egy lemezkarika ami domború és az feszíti oldalról a szivatót, hogy ottmaradjon, ha ez legyengül, akkor magától visszamegy a szivató. Ilyenkor kell azt csinálni amit már fent leírtam. :DDDD
nem mindegy, csak az lesz hozza jo ami hasonlit az mz rendszerehez, ( vagyis egytarcsas, feknyeregben 2 dugattyus )sok robogoe kompatibils egyebkent, masik jarhato ut csak k..vara zsebbenyulos rendelni lehet neten nemetorszagbol kimondottan mz-re valot kb 100 euro..
nekem 250 es em van 88 ota és ha a bovden kőnnyen jár pont ilyen .amugy én ujjonan vettem
És akkor tök mind1 hogy mondjuk 1.5ös intruder féktartalyat vesezem vagy mondjuk egy kis aprillia 125ét ? (érted a teljesítmény beli különbségre gondolok) Amúgy gondolom jobb a japán motor féke mint a sima tz nem?
Figyeljetek már!
251-esem van! És a szívatóm ilyen rúgós és ha ráhúzom egyból visszaugrik. amúgy működik, be is indul nagyon hidegbe is. és ha már beindult akkor már nem áll le ha nagyon hideg van akkor se.
A szívatónak ilyen az üzemszerű működése?
Etz 125-ös hiányosan papirok nélkül bontásra eladó.
06702912829
hever@tvn.hu
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|