hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Devil87
válasz erre | email2006-12-07 11:17:10
Vajon az enyém lesz a 17 ezredik hozzászólás?
sorszám: 16999 (66624)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-07 08:00:01
hát a babetta gyujtásnak az lenne a lényege, hogy ne kelljen akku a motorba :)
sorszám: 16998 (66613)
(előzmény: zotyi, 2006-12-06 22:22:03)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-07 05:16:49
Zotyi nekem kicsit már kicsit kotyog a főtengely. Az befolyással van a menetteljesítményre?
többiek? vélemény?
sorszám: 16997 (66612)
(előzmény: zotyi, 2006-12-06 22:17:08)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-06 22:28:43
Heló érdekel valaki ETZ km óra új 7880 km-el ha igen írjatok
sorszám: 16996 (66610)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-06 22:22:03
EGY KÉRDÉS:ha rá herkelem a babetta gyújtást az ETZ-re hogy tudom megoldani az akksi töltését?
sorszám: 16995 (66606)

 
 
zotyi
válasz erre | email2006-12-06 22:17:08
astesz szerintem offon vannak a főtengelycsapágyak!
sorszám: 16994 (66605)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-12-06 21:31:16
Olvas vissza kicsit. ETZ250gyuri is hasonlót kérdezett ,és segitettünk neki.!
sorszám: 16993 (66603)
(előzmény: astesz0007, 2006-12-06 17:13:50)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-06 19:07:29
akkor szétnézek a gyujtás környékén, karbi xerintem jó lehet mert a gyertya gyönyörü őzbarna.

Köszi a felvilágosítást!
sorszám: 16992 (66599)
(előzmény: k-rudi, 2006-12-06 16:51:40)

 
 
astesz0007
válasz erre | email2006-12-06 17:13:50
NA hellósztok.Nekem van egy etz251-esem.Bármit csinálok vele 105-nél nem megy jobban.Ha valaki tud segíteni az akkor írjon.Kösz
sorszám: 16991 (66592)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-12-06 16:51:40
Az nem a hengerfúrás nyoma :). Direkt "karcolják" össze; így a résekben a henger, és a dugó között megmarad egy kis olaj -> hosszabb életű lesz. Az a jó, ha a hónolás sokáig megmarad. Az összekopás nem olyan mértékű, hogy az eltűnjön. Ha nem megy a motor, lehet ezer más oka is.
sorszám: 16990 (66590)
(előzmény: asztalos, 2006-12-06 05:17:26)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-06 10:10:38
ja,közben megkaptam és válaszoltam is.
sorszám: 16989 (66573)
(előzmény: tata21, 2006-12-06 09:51:42)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-06 09:51:42
Bocsi,de én nem kaptam meg. mikor küldted?
sorszám: 16988 (66572)
(előzmény: ADDI, 2006-12-06 09:49:52)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-12-06 09:49:52
Írtam neked a blokkal kapcsolatban e -mailt.
sorszám: 16987 (66571)
(előzmény: tata21, 2006-12-06 08:55:37)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-06 08:55:37
Sziasztok, van egy eladó etz-250 es komplett blokkom/ papirokkal, gyujtással,karbival,vezetékköteggel/ Csak be kell dobni a vázba, az ára fix 15 000ft. Érd 06702941581
sorszám: 16986 (66569)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-12-06 07:59:27
Sziasztok!
MZ ETZ 150-hez keresek javitási útmutatót (LEÍRÁST, nem olyat amibe csak a robbantott ábrák vannak), magyar nyelvűt.
Érdekel scannelt változat is vagy eredeti papir formátumú is.
Tud valaki esetleg segiteni?

Köszi, Norbi
sorszám: 16985 (66568)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-06 05:17:26
de a bejáratás nem azért hogy ez a nyom eltünjön tehát összekopjon?
sorszám: 16984 (66567)
(előzmény: levendel, 2006-12-05 22:36:02)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-12-05 22:40:10
H. Ferenc médiaokostolyás pedig elment és részletekben megtekintett (akkor még a Fehérvári úton) kb. 150 Fókusz "riportot", mielőtt megírta volna a mi pénzünkön nagyhatású tanulmányát erről a fontos témáról.
sorszám: 16983 (66560)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-04 22:35:11)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-12-05 22:36:02
A gyűrűket beraktad? :) A hónolóár nyoma egyébként sokáig megmarad, ha légszűrőt is használsz.
sorszám: 16982 (66559)
(előzmény: asztalos, 2006-12-05 21:13:58)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-12-05 21:13:58
Hello!

A felfúrt ts 125-ösömmel 4500 km mentem ami szerintem már régen túl van a bejáratáson és már a legelső km nél sem éreztem lényeges változást erőben s most szédszettem és a henger fala ugyanolyan karcos mint amikor előhoztam a boltból.

Ez normális vagy elbaszott fúrás vagy rossz bejáratás?

sorszám: 16981 (66553)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2006-12-05 14:34:03
HOVÁ TŰNT Trophylaci?????????????
sorszám: 16980 (66535)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2006-12-05 14:13:23
Ha érdekel, potolhatod is rögtön ezeket az alkatrészeket. Van egy 250es Fordulatszám-mérőm, bowdennel, blokkoldali kihajtással egyutt. Ha érdekel, dobj ide egy mailt: vale.46@freemail.hu
Képek is vannak rola, szép állapotú
sorszám: 16979 (66534)
(előzmény: Sasa 666, 2006-12-05 01:54:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-05 07:40:12
A leírt módszerek egyikével, de modern motorokon sincs mindig szintjelző.
sorszám: 16978 (66515)
(előzmény: joszty, 2006-12-04 19:47:23)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2006-12-05 01:54:37
Felavattam az ETZ-t. Augusztus óta van meg, pénteken estem vele először, ma meg még egyszer... Szegénykém... Letört a fordmérő fül, betörött az üvege, a lábtartó is felgörbült, alig tudtam berúgni... :(
sorszám: 16977 (66510)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2006-12-04 23:08:48
...szerintem próbálj meg valami kormánypárti oldalt (mszp.hu, szdsz.hu) azok akik írják a műsort, biztos tudják, honnan lehet leszedni... :D
a cápa pedi dc++
sorszám: 16976 (66506)
(előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-04 22:35:11
Fú, te, azért ott is lehet egyfajta felhozatal... döbbenet, hogy valaki képes legyen eltrappolni a camponához azért, hogy megnézzel a négy hónappal azelőtti mónikasót. :-(
sorszám: 16975 (66503)
(előzmény: levendel, 2006-12-04 20:25:27)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-12-04 20:57:00
Sziasztok!
ha v.kinek kell Trabigyujtás... ( fekete doboz, + a lenti panel) eladó! érdeklődni: etzrider@freemail.hu cimen. a cucc siófokon van!
sorszám: 16974 (66483)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-12-04 20:25:27
A G#ci hetest az ertéjeltől is megkérdezheted. Azt tudom, hogy náluk pl. van egy ingyenes vetítőterem, ahol meg lehet nézni a saját készítésű "műsoraikat" előzetes egyeztetés alapján.
sorszám: 16973 (66475)
(előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)

 
 
joszty
válasz erre | email2006-12-04 19:47:23
Oké! Levagyok beszélve rolla. Egyébként mindig tudom mennyi nafta van a tankban, még sosem maradtam az úton.
A "komolyabb" gépeken ezt hogy oldják meg?
sorszám: 16972 (66473)
(előzmény: Keri, 2006-12-04 09:04:03)

 
 
lakatosturbo
válasz erre | email2006-12-04 15:34:48
Sziasztok lenne egy maszek kérdésem honnan lehet letölteni a heti hetes összes részét? vagy ha valakinek van torrent fájla róla az küldje már el e-mail-be a motorszerelo@citromail.hu
És még lene egy kérdésem a cápa című filmet magyarul honnan lehetne letölteni vagy küldje már valaki a torrentjét az e-mail címemre előre is köszöm.
sorszám: 16971 (66458)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 14:14:31
bocs de ennyire konkrét számokat még a saját motorjaimnál sem tudok fejből :)
Javaslom valamelyik műszaki leírásban megnézni az adott tipushoz előírt illesztést.
sorszám: 16970 (66449)
(előzmény: Devil87, 2006-12-04 12:14:30)

 
 
Devil87
válasz erre | email2006-12-04 12:14:30
Üdv! Keri a hozzászólásoddal kapcsolatban kérdeznék egyet,h nehogy megszoruljak a későbbiekben. Ha veszek zsír új 150-es hengert a dugónak 55.96mm-esnek, a gyűrűknek pedig 56-osnak kell lennie?? Köszi előre is!
sorszám: 16969 (66444)
(előzmény: Keri, 2006-12-04 08:39:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:24:39
még nem, döglődik a levelezésünk
sorszám: 16968 (66440)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-04 08:24:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:19:32
7év nem is sok :)
Enyi idő után a főtengely csapágyak és a henger a dugatyúval lehet összerozsdásodva, a váltót, elég jól védi az olaj, de persze mindeképpen ki kell pucolni.

Az összes csapágy, szimering csere a ajánlott. Fúrni is érdemes, de Jawavnál egyszer lecsiszoltam a rozsdát a hengerről és még 1 évig jártam vele.
sorszám: 16967 (66438)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-02 23:25:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:08:08
van, de szerintem aki MZzik az nem hajlando megvállni egy ilyentől :)
sorszám: 16966 (66436)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-02 20:00:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 09:04:03
van több megoldás a benzinszint mérésre, de mindegyiknek meg kell fúrni a tank alját, ezért én nem eröltetném egyiket sem.
Van a nyomásmérős, amifel mérni lehet a folyadék oszlop magasságát, de egy ilyen nyomásmérő elég drága és nehéz beszerezni a kívánt érzékenységü darabot. Aztán az elektromos jel kijelzése is macerás szerintem.
A másik az úszó egy potmétert tekerget, ez sokkal pontatlanabb, és ugyan úgy elektromos jel jön le róla.

Szóval én amondó vagyok hogy felesleges úri huncutság egy benzinszintjelző a motoron, (A befektetett energia és pénz nem éri meg az eredményt) főleg, hogy tudom menyit megy el a motor egy tank benyával és a napi számláló alapján sokkal pontosabban tudom menyi van még hátra mint egy bármilyen szintjelzővel.

A nivópálca viszont nem hülyeség és olcsó.
sorszám: 16965 (66435)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-01 22:46:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 08:42:45
ja és ne fáraszad magad a drága olajjal. Bármelyik 2T olajjal gond nélkül működnie kell. Nem az olaj minőségétől szorult meg.
Amúgy ha jót akarsz a gépnek bármilyen syintetikus olaj megteszi bejáratáshoz. Én a Repsol scooter olajat szoktam venni mert az csak 2ezerHUF és MZhez tökéletes.
sorszám: 16964 (66433)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-01 21:37:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 08:39:18
Nem a szoros illesztés a dugatyú és a henger illesztésére vonatkozik.
Ha nincs meg a szükséges hézag akkor hajlamos a szorulásra, főleg a bejáratás után amikor rendesen megküldöd. Bejáratáskor ugye kímélve használtad ezért akkor nem szorult meg.

Előfordulhat ez a legjobb gépműhelyessel is, hogy 0,01mm-el szűkebbre fúrja, de lehet az is, hogy a dugatyú nagyobb enyivel. Ezért szokták a fúráshoz a dugatyút kérni, hogy pontosan ahoz fúrhassák, de ugye hiba még ekkor is előfordulhat.
sorszám: 16963 (66432)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-01 21:37:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 08:31:08
Gyakran van előjele a szorulásnak, de előfordulhat hogy egy pillanat alatt szorul meg. Nekem eddig egyik sem okozott gondot. Szerintem ilyenkor reflexből kupungol mindenki, nem? Szóval ezért nem értem a problémát, hogy "hú mivan ha 120nál blokkol a hátsó kerék," nekem volt hogy Hondán 150-nél blokkolt. És akkor mivan? Kuplung be, index ki jobbra és sűrün anyázok mert tudom hogy ez sokba fog kerülni nekem :)

Sokkal durvább volt amikor egyszer elszakadt a láncom es beékelődött mert akkor tényleg blokkoló hátsókerékkel kellet megállni, de akinek volt 120-as Skodája, vagy Ladája télen nyárigumival annak ez sem okozhat gondot :)
sorszám: 16962 (66430)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-01 16:38:28)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-04 08:24:35
Laci, megkaptad a levélkémet a helicoilozással kapcsolatban?
sorszám: 16961 (66427)
(előzmény: Keri, 2006-12-04 08:22:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-12-04 08:22:56
Éppen csütörtökön láttam TS főtengelyt.
2 féle van. Az egyiken más a tengely vége, a másik belerakható TZ-be, de más a sonka súlyozása, és a hajtókar csapágy átmérője.
sorszám: 16960 (66426)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-01 15:22:23)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-03 22:43:57
Amikor a jawamba varrtam a trabigyújtást, fülre csináltam. (Szépen lehetett hallani, amikor pattant a szikra.) De a trabigyújtást asszem lehet próbalámpával is, csak a trafó két sarkára kell kötni a megszakító helyett. A megnövelt zárásszögű gyújtásokkal van a baj, azokat nem lehet lámpázni, legfeljebb stroboskópozni. Nem tudom, hogy az MZ-é ilyen-e, vagy csak egy sima tranyós cucc, mint a trabi...
sorszám: 16959 (66423)
(előzmény: GJózsi, 2006-12-03 21:15:05)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2006-12-03 21:15:05
Elektronikusat te hogyan csinálod?
sorszám: 16958 (66415)
(előzmény: Zapkorte, 2006-12-03 21:06:52)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2006-12-03 21:11:19
... kérdés: henger(300cmm), hengerfej, 72-se dugó(könnyített) - állítólag alig használt -ez mennyit érhet?? mennyi egy fúrás+dugó+gyűrü, mennyi egy főtengely felújítás? köszi
sorszám: 16957 (66412)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-03 21:06:52
kiveszed a gyertyát, bedugod a csavarhúzót a furaton, és addig tekered a főtengelyt, amíg felső holtpontba ér a dugasz. Utána visszatekered pár millimétert (gépkönyv szerint), majd rákötsz egy lámpát a megszakító és az akku pozitív sarka felé, és addig icergeted az alaplapot, amíg a lámpa pont kialszik. Utána egyszer körbeforgatod, amikor kialszik a lámpa, megméred, mennyivel vagy a folsó holtpont előtt, és ha jó, mehet.
Elektronikus gyújtás esetében a lámpa módszer nem müx, akkor toldd be a gyertyát a pipába, adj neki testet, és a szikrára figyelj.
sorszám: 16956 (66410)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-03 14:50:05)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-12-03 20:59:03
http://www.imcdb.org/vehicles_make-MZ.html
Ezt nézzétek! Filmsztár MZ-k!!!!!!!!!!!!
sorszám: 16955 (66409)

 
 
optimus
válasz erre | email2006-12-03 20:15:29
Ha valakinek van egy felesleges ETZ 250 váza, és hátsó rugója, az dobjon egy mélt plíz.
sorszám: 16954 (66405)

 
 
fulton
válasz erre | email2006-12-03 19:35:25
Jó ötlet.Minél előbb megvalósítani!!
sorszám: 16953 (66404)

 
 
joszty
válasz erre | email2006-12-03 19:28:00
Nekem is tetszik a dolog!vajon hogy lehet ezt megvalósitani?
sorszám: 16952 (66403)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-03 16:28:11)

 
 
joszty
válasz erre | email2006-12-03 19:25:20
Szia Harcsa!
joszty@hotmail.com a cimem
tudok segiteni gyujtás ügyben is
mindig magamnak állitom egyszerű az egész
ahogy mondod csavarhúzó,indikátor ora és kész. Hétköznap esténként vagyok a gép elött 6 után
csövi:joszty
sorszám: 16951 (66402)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-03 14:50:05)

 
 
lpeti
válasz erre | email2006-12-03 16:35:28
:) Ez jó 5let
sorszám: 16950 (66395)
(elözmény: Laca_D, 2006-12-03 16:28:11)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu