:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Vajon az enyém lesz a 17 ezredik hozzászólás?
hát a babetta gyujtásnak az lenne a lényege, hogy ne kelljen akku a motorba :)
Zotyi nekem kicsit már kicsit kotyog a főtengely. Az befolyással van a menetteljesítményre?
többiek? vélemény?
Heló érdekel valaki ETZ km óra új 7880 km-el ha igen írjatok
EGY KÉRDÉS:ha rá herkelem a babetta gyújtást az ETZ-re hogy tudom megoldani az akksi töltését?
astesz szerintem offon vannak a főtengelycsapágyak!
Olvas vissza kicsit. ETZ250gyuri is hasonlót kérdezett ,és segitettünk neki.!
akkor szétnézek a gyujtás környékén, karbi xerintem jó lehet mert a gyertya gyönyörü őzbarna.
Köszi a felvilágosítást!
NA hellósztok.Nekem van egy etz251-esem.Bármit csinálok vele 105-nél nem megy jobban.Ha valaki tud segíteni az akkor írjon.Kösz
Az nem a hengerfúrás nyoma :). Direkt "karcolják" össze; így a résekben a henger, és a dugó között megmarad egy kis olaj -> hosszabb életű lesz. Az a jó, ha a hónolás sokáig megmarad. Az összekopás nem olyan mértékű, hogy az eltűnjön. Ha nem megy a motor, lehet ezer más oka is.
ja,közben megkaptam és válaszoltam is.
Bocsi,de én nem kaptam meg. mikor küldted?
Írtam neked a blokkal kapcsolatban e -mailt.
Sziasztok, van egy eladó etz-250 es komplett blokkom/ papirokkal, gyujtással,karbival,vezetékköteggel/ Csak be kell dobni a vázba, az ára fix 15 000ft. Érd 06702941581
Sziasztok!
MZ ETZ 150-hez keresek javitási útmutatót (LEÍRÁST, nem olyat amibe csak a robbantott ábrák vannak), magyar nyelvűt.
Érdekel scannelt változat is vagy eredeti papir formátumú is.
Tud valaki esetleg segiteni?
Köszi, Norbi
de a bejáratás nem azért hogy ez a nyom eltünjön tehát összekopjon?
H. Ferenc médiaokostolyás pedig elment és részletekben megtekintett (akkor még a Fehérvári úton) kb. 150 Fókusz "riportot", mielőtt megírta volna a mi pénzünkön nagyhatású tanulmányát erről a fontos témáról.
A gyűrűket beraktad? :) A hónolóár nyoma egyébként sokáig megmarad, ha légszűrőt is használsz.
Hello!
A felfúrt ts 125-ösömmel 4500 km mentem ami szerintem már régen túl van a bejáratáson és már a legelső km nél sem éreztem lényeges változást erőben s most szédszettem és a henger fala ugyanolyan karcos mint amikor előhoztam a boltból.
Ez normális vagy elbaszott fúrás vagy rossz bejáratás?
HOVÁ TŰNT Trophylaci?????????????
Ha érdekel, potolhatod is rögtön ezeket az alkatrészeket. Van egy 250es Fordulatszám-mérőm, bowdennel, blokkoldali kihajtással egyutt. Ha érdekel, dobj ide egy mailt: vale.46@freemail.hu
Képek is vannak rola, szép állapotú
A leírt módszerek egyikével, de modern motorokon sincs mindig szintjelző.
Felavattam az ETZ-t. Augusztus óta van meg, pénteken estem vele először, ma meg még egyszer... Szegénykém... Letört a fordmérő fül, betörött az üvege, a lábtartó is felgörbült, alig tudtam berúgni... :(
...szerintem próbálj meg valami kormánypárti oldalt (mszp.hu, szdsz.hu) azok akik írják a műsort, biztos tudják, honnan lehet leszedni... :D
a cápa pedi dc++
sorszám: 16976 (66506)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)
Fú, te, azért ott is lehet egyfajta felhozatal... döbbenet, hogy valaki képes legyen eltrappolni a camponához azért, hogy megnézzel a négy hónappal azelőtti mónikasót. :-(
Sziasztok!
ha v.kinek kell Trabigyujtás... ( fekete doboz, + a lenti panel) eladó! érdeklődni: etzrider@freemail.hu cimen. a cucc siófokon van!
A G#ci hetest az ertéjeltől is megkérdezheted. Azt tudom, hogy náluk pl. van egy ingyenes vetítőterem, ahol meg lehet nézni a saját készítésű "műsoraikat" előzetes egyeztetés alapján.
sorszám: 16973 (66475)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-12-04 15:34:48)
Oké! Levagyok beszélve rolla. Egyébként mindig tudom mennyi nafta van a tankban, még sosem maradtam az úton.
A "komolyabb" gépeken ezt hogy oldják meg?
Sziasztok lenne egy maszek kérdésem honnan lehet letölteni a heti hetes összes részét? vagy ha valakinek van torrent fájla róla az küldje már el e-mail-be a motorszerelo@citromail.hu
És még lene egy kérdésem a cápa című filmet magyarul honnan lehetne letölteni vagy küldje már valaki a torrentjét az e-mail címemre előre is köszöm.
bocs de ennyire konkrét számokat még a saját motorjaimnál sem tudok fejből :)
Javaslom valamelyik műszaki leírásban megnézni az adott tipushoz előírt illesztést.
Üdv! Keri a hozzászólásoddal kapcsolatban kérdeznék egyet,h nehogy megszoruljak a későbbiekben. Ha veszek zsír új 150-es hengert a dugónak 55.96mm-esnek, a gyűrűknek pedig 56-osnak kell lennie?? Köszi előre is!
még nem, döglődik a levelezésünk
7év nem is sok :)
Enyi idő után a főtengely csapágyak és a henger a dugatyúval lehet összerozsdásodva, a váltót, elég jól védi az olaj, de persze mindeképpen ki kell pucolni.
Az összes csapágy, szimering csere a ajánlott. Fúrni is érdemes, de Jawavnál egyszer lecsiszoltam a rozsdát a hengerről és még 1 évig jártam vele.
van, de szerintem aki MZzik az nem hajlando megvállni egy ilyentől :)
van több megoldás a benzinszint mérésre, de mindegyiknek meg kell fúrni a tank alját, ezért én nem eröltetném egyiket sem.
Van a nyomásmérős, amifel mérni lehet a folyadék oszlop magasságát, de egy ilyen nyomásmérő elég drága és nehéz beszerezni a kívánt érzékenységü darabot. Aztán az elektromos jel kijelzése is macerás szerintem.
A másik az úszó egy potmétert tekerget, ez sokkal pontatlanabb, és ugyan úgy elektromos jel jön le róla.
Szóval én amondó vagyok hogy felesleges úri huncutság egy benzinszintjelző a motoron, (A befektetett energia és pénz nem éri meg az eredményt) főleg, hogy tudom menyit megy el a motor egy tank benyával és a napi számláló alapján sokkal pontosabban tudom menyi van még hátra mint egy bármilyen szintjelzővel.
A nivópálca viszont nem hülyeség és olcsó.
ja és ne fáraszad magad a drága olajjal. Bármelyik 2T olajjal gond nélkül működnie kell. Nem az olaj minőségétől szorult meg.
Amúgy ha jót akarsz a gépnek bármilyen syintetikus olaj megteszi bejáratáshoz. Én a Repsol scooter olajat szoktam venni mert az csak 2ezerHUF és MZhez tökéletes.
Nem a szoros illesztés a dugatyú és a henger illesztésére vonatkozik.
Ha nincs meg a szükséges hézag akkor hajlamos a szorulásra, főleg a bejáratás után amikor rendesen megküldöd. Bejáratáskor ugye kímélve használtad ezért akkor nem szorult meg.
Előfordulhat ez a legjobb gépműhelyessel is, hogy 0,01mm-el szűkebbre fúrja, de lehet az is, hogy a dugatyú nagyobb enyivel. Ezért szokták a fúráshoz a dugatyút kérni, hogy pontosan ahoz fúrhassák, de ugye hiba még ekkor is előfordulhat.
Gyakran van előjele a szorulásnak, de előfordulhat hogy egy pillanat alatt szorul meg. Nekem eddig egyik sem okozott gondot. Szerintem ilyenkor reflexből kupungol mindenki, nem? Szóval ezért nem értem a problémát, hogy "hú mivan ha 120nál blokkol a hátsó kerék," nekem volt hogy Hondán 150-nél blokkolt. És akkor mivan? Kuplung be, index ki jobbra és sűrün anyázok mert tudom hogy ez sokba fog kerülni nekem :)
Sokkal durvább volt amikor egyszer elszakadt a láncom es beékelődött mert akkor tényleg blokkoló hátsókerékkel kellet megállni, de akinek volt 120-as Skodája, vagy Ladája télen nyárigumival annak ez sem okozhat gondot :)
Laci, megkaptad a levélkémet a helicoilozással kapcsolatban?
Éppen csütörtökön láttam TS főtengelyt.
2 féle van. Az egyiken más a tengely vége, a másik belerakható TZ-be, de más a sonka súlyozása, és a hajtókar csapágy átmérője.
Amikor a jawamba varrtam a trabigyújtást, fülre csináltam. (Szépen lehetett hallani, amikor pattant a szikra.) De a trabigyújtást asszem lehet próbalámpával is, csak a trafó két sarkára kell kötni a megszakító helyett. A megnövelt zárásszögű gyújtásokkal van a baj, azokat nem lehet lámpázni, legfeljebb stroboskópozni. Nem tudom, hogy az MZ-é ilyen-e, vagy csak egy sima tranyós cucc, mint a trabi...
Elektronikusat te hogyan csinálod?
... kérdés: henger(300cmm), hengerfej, 72-se dugó(könnyített) - állítólag alig használt -ez mennyit érhet?? mennyi egy fúrás+dugó+gyűrü, mennyi egy főtengely felújítás? köszi
kiveszed a gyertyát, bedugod a csavarhúzót a furaton, és addig tekered a főtengelyt, amíg felső holtpontba ér a dugasz. Utána visszatekered pár millimétert (gépkönyv szerint), majd rákötsz egy lámpát a megszakító és az akku pozitív sarka felé, és addig icergeted az alaplapot, amíg a lámpa pont kialszik. Utána egyszer körbeforgatod, amikor kialszik a lámpa, megméred, mennyivel vagy a folsó holtpont előtt, és ha jó, mehet.
Elektronikus gyújtás esetében a lámpa módszer nem müx, akkor toldd be a gyertyát a pipába, adj neki testet, és a szikrára figyelj.
http://www.imcdb.org/vehicles_make-MZ.html
Ezt nézzétek! Filmsztár MZ-k!!!!!!!!!!!!
Ha valakinek van egy felesleges ETZ 250 váza, és hátsó rugója, az dobjon egy mélt plíz.
Jó ötlet.Minél előbb megvalósítani!!
Nekem is tetszik a dolog!vajon hogy lehet ezt megvalósitani?
Szia Harcsa!
joszty@hotmail.com a cimem
tudok segiteni gyujtás ügyben is
mindig magamnak állitom egyszerű az egész
ahogy mondod csavarhúzó,indikátor ora és kész. Hétköznap esténként vagyok a gép elött 6 után
csövi:joszty
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|