hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 23:25:11
Igen. Ha túl kicsi az áteresztőképessége, rángat/kihagy a motor.
sorszám: 45849 (139553)
(előzmény: Coin, 2013-06-29 22:14:49)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-29 22:46:16
Amikor mozgatom a dugattyút, és odateszem a fülem a hengerhez, akkor mintha a henger fej alatt szívná be a levegőt. de van ott tömítés, meg az olajat se ereszti, ilyenkor mitcsináljak?
sorszám: 45848 (139552)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-29 22:16:59
igaz. ettől még el kellene menjen.. ellenben hibát se találok. nem fúj ki a henger, se a hengerfej - mégis 3000fordulatot elérve elkezd zabálni.
mondjuk alatta se egy erőgép, ebből gondolom, hogy kevés üzemanyagot kap.
Egymásutánjában cserélgetem a szimeringeket és nem tudom behangolni a teljes gáztartományt. vissza kell nyúlni oda ahol működött.. a rezonátorral elégedett voltam. Persze ha igazából be tudnám hangolni akkor letépné a kuplungot a helyéről..
15 lóerő bőven elég :)
sorszám: 45847 (139550)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 20:38:01)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-06-29 22:14:49
sziasztok, az számít hogy mekkora tűszelep fúvóka van a motorba? mert az úgyis csak arra szolgál hogy beleengedi a karburátorba a benzint, ha én most nagyobbat teszek bele akkor max gyorsabban megtelik, nem?
sorszám: 45846 (139549)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-06-29 21:47:42
Az utolsó mondattal egyetértek.
De a számolásod inkább csak a 125ös TS re igaz. Nekem hàrom generál talàn egy használható 400 köbcentis árát se haladja meg. Ráadásul mialatt nekem három generál kell, azalatt a használt 4t is összeszed legalább egyet.

De nekem igazából mindegy is a dolog. Én szeretem a jawával. Ha lecserélném valamire, az csak egy Honda cb350f lenne. Amit 70 és 75 között gyártottak. Tehát sokat eszik, iszonyat drága minden hozzá, stb. De szép.
Így egyetértve veled, nem panaszkodom mennyit eszik a Jawa. Örülök hogy 4.5 literrel beéri.
sorszám: 45845 (139547)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 20:34:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 21:25:06
100000-nél valszeg a 4T-t is fel kell újítani.
Bár...ha bontóból lehet venni jó blokkot, lehet, hogy olcsóbban meg lehet úszni.
sorszám: 45844 (139546)
(előzmény: Árpád, 2013-06-29 20:14:44)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 21:21:24
Az MZ-re is költöttem, de az az olajmentes kúti keverék, és a generátor széngyűrűdaráló szénkeféje miatt volt.
Ha ezek nem lettek volna, csak akkut és gumikat kellett volna vennem az üzemanyagon túl.
sorszám: 45843 (139545)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 20:41:04)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 21:18:59
Igen, a 4T alkatrész és szervízköltségei állnak szemben a 2T magasabb fogyasztásával, és két-négyszeres olajigényével (1:50 az 1:200 helyett).

Valszeg ezért használtak kis teljesítményre 2T-t. 1,5 litert fogyasztó 2T és 1 litert kérő 4T esetén a fogyasztáskülönbözetből soha nem térült volna meg a 4T magasabb ára.
sorszám: 45842 (139544)
(előzmény: Árpád, 2013-06-29 20:14:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 20:41:04
De akkor visszakérdezek.
Mennyivel gyakrabban kell szerelni és rákölteni egy öreg motorra?
Mennyivel nehezebb alkatrészt szerezni hozzá?

Ez már nem azon múlik hogy MZ vagy Yamaha, hanem azon, hogy 30 vagy csak 10 éves motorról beszélünk e.
sorszám: 45841 (139540)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-29 19:53:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 20:39:43
Pont ugyan az a lánc és gumi ára mint MZ-re vásárolva.
sorszám: 45840 (139539)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-29 19:53:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 20:38:01
Kompressziót mértél?
Ha az rendben van én nem nagyon foglalkoznék a réssel.
Ha lazára van fúrva, legalább könnyebben pörög :)
sorszám: 45839 (139538)
(előzmény: Márton, 2013-06-29 19:19:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 20:34:58
Ja, jogos, a motor ára lemaradt.

Eleve mondjuk a legrosszabb megtérülésre számoltam, de akkor nézzük tovább.

Öreg motor fenntartása jóval többe kerül. Tévhit hogy az MZ-hez olcsóbb az alkatrész. Régen talán, vagy a nagyon gagyi, de amúgy pont ugyan annyi mint egy Yamahához, csak kevésbé tartós.

Nem kell új motort venni, akkor fele annyiba kerül, és a hátralévő használati idő is az újabb javára dönti a mérleget.

Nem hiszem hogy az én kis MZ-m elmegy 100ezer km-et, legfeljebb 3 generállal ami már most többe van nekem mint két használt SR125, csak éppen nem egyszerre kellet kifizetnem.

Végül a 4T átlag fogyasztása 2liter, az MZ TS pedig jobb napjain kellő óvatossággal fogyaszt 3-at.

Ha meg az ember úgy számolja, hogy mégis az MZ éri meg neki, akkor egy hangot nem akarok arról hallani, hogy milyen sokat fogyaszt az MZ :D
sorszám: 45838 (139536)
(előzmény: Árpád, 2013-06-29 20:14:44)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-06-29 20:14:44
Valamit elszámoltál.
4t esetén csak a benzint számoltad. 2x1000x400.
A teljes költség 800ezer+ a motor ára.
Azaz 1400ezer
Tehát 100 ezer kilométernél egy 600 ezer forintos 2 litert evö 4t pont annyiba van mint egy 80ezer forintos 3 litert evö 2t.
Ha nem számoljuk a szerviz költségeket és az olajt. Félek az olaj kevesebbe kerül a 2t esetén mint a drágább motor sokkal drágább alkatrészei

A fogyasztás növekedés 4 forintba kerül kiliméterenként minden minden száz kilométerenkénti liter után. Ebből számolható mekkora befektetés mennyi kilométer altt térül meg
sorszám: 45837 (139535)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 18:15:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 19:54:51
Fogyasztás téma, elég durva:
"1500-as Ladával hitelesített fogyasztásméréssel fogyasztási versenyen elértek 3,8 L/100 km-es fogyasztást.Ennek fele országút fele város/Bp./volt.
Szóval lehet csökkenteni a fogyasztást.
Jött olyan autó hozzánk aminek már minden szelepe be volt égve,pedig Ladánál ez nem mindennapos.
Kicsit túl szegényítették.
Szóval csak ésszel. "
sorszám: 45836 (139534)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 19:53:49
Igaz.
De mennyi a járulékos költség? Mennyivel kerül többe a 4T-hez az alkatrész(ami kell), a lánc, a gumi?
sorszám: 45835 (139533)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 18:15:05)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-29 19:19:51
..na jó - vannak lustaságból és felületességből eredő mérési hibák.
Szoknya és henger alatt 0.11mm
szoknya és szívónyílás 0.15mm
dugó közép és kipufogónyílás 0.22mm
E szerint a henger is kopott vagy 0.03-0.004 mm-t a használat során. (5000km)
A szakirodalom 0.1mm-t ír határnak fúrásra. Talán jobb lesz egy ha a régi kipufogóból csinálok sportdobot. Akkor nyomatékos lesz és nem fog érdekelni, hogy kopik-e vagy sem. Csak műszakinál kell észnél lenni és kell tartalékba egy gyári dob. De előbb még megnézek egy gyári 70.46 méretű Berta dugót.
Köszönöm a hozzászólásokat és segítséget :)
sorszám: 45834 (139531)
(előzmény: Márton, 2013-06-29 17:51:09)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-06-29 18:44:47
Ennek fussunk neki még egyszer, nem értem egészen. Mi mennyi?
sorszám: 45833 (139530)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 18:15:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 18:15:05
Szerintem csak félsz bármin változtatni. Pedig elég világos a helyzet, jól számolható.
600ezeres 4t motor, 2liter fogyasztással, 100ezer km alatt 800ezer forintba van.
0 forintos motor, 2t, 3literrel, 1320ezer.
sorszám: 45832 (139529)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-29 15:41:17)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-29 17:51:09
sajna a 0.22 hézagmérőt a henger egész hosszában akadálytalan elfér :( sőt, dugattyú sajátosságából eredően a felömlőknél + 1-2 század mm. Mindenesetre nem egyszerű a dugattyúkészítés sem. http://www.auditanszek.hu/data/files/j%C3%A1rm%C5%B1motorok_ii/5._dugatty%C3%BA.pdf
Olvasom, a jawa 250 559 henger dugó illesztésre írta Bandit, hogy 0.08 túlméret esetén + 0.006 mm szükséges.
sorszám: 45831 (139528)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 14:00:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 15:41:17
Befektetéssel sem biztos, hogy van.
Próbálok olyanba fektetni, amiből lesz nyereség.

"Erre jössz hogy tulajdonképpen az a legjobb ami neked van."

Hol írtam én olyat, hogy az a legjobb, ami nekem van???

(Bár tény, hogy a teljesítményéhez képest magas fogyasztásától eltekintve elégedett vagyok vele.)
sorszám: 45830 (139526)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 14:07:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 14:07:30
Befektetés nélkül nincs nyereség.
Csodák pedig nincsenek, szóval ha sajnálod a pénzt a befektetésre, akkor ne panaszkodj, hogy nincs nyereség.

Az meg különösen bosszantó, amikor azzal jössz, hogy alacsony fogyasztás kell.
Mondunk valamit.
Erre alacsony km költség kell.
Erre is mondunk valamit.
De annak sokba van a kezdő költsége.
Erre jössz hogy tulajdonképpen az a legjobb ami neked van.

AKKOR MEG MI A FENÉNEK PANASZKODSZ!!!
sorszám: 45829 (139524)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-29 12:46:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 14:00:31
Ha a dugó tetőnél nézted, akkor annak annyinak kell lennie. Dugó középen van 0,05mm
sorszám: 45828 (139523)
(előzmény: Márton, 2013-06-29 11:22:57)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 13:47:26
"two stroke modus soft charged four stroke engine"
Ez mi? 4T fej 2T forgattyúsházon?
sorszám: 45827 (139522)
(előzmény: Rudolph B, 2013-06-29 00:16:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 12:59:00
Sokszor előfordult tanács.

Biomechanikus motorral(L.Á.B.) hajtott kerékpár:
Kis sebesség, nagy időigény. Pedálok, csapágy, lánckerekek, lánc gyakori cseréje.

Elektromos kerékpár: szintén kis sebesség, nagy időigény. Pedál, lánc, lánckerék tovább bírja, itt az akkuk és a csapágyak a fogyóeszközök.
sorszám: 45826 (139521)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-29 12:51:15)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 12:55:03
Épp kesergésnek is lehet nevezni, hogy havi 285 órát munkával kapcsolatos elfoglaltsággal töltve szeretnék: -eleget pihenni
-kedvező költséggel közlekedni,
-néha kikapcsolódni a hegyekben, a természetben (2 hónapja nincs rá lehetőség, sok a munka).

Lehet, hogy van, akit nem érdekel, hogy 1 üveg sörért kifizeti 2 órai munkája ellenértékét. Én úgy vagyok vele, ha már nem tudnak eleget fizetni, szeretnék valami előnyt/élményt kapni cserébe azért, hogy 50 évesen full viszeresek lesznek a lábaim a sok állástól. Mondjuk időt a pihenésre, kirándulásra, és kis költségű, gyors közlekedést.
Az idő pénz.
sorszám: 45825 (139520)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 08:00:24)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-29 12:51:15
Ha kimondottan a költségek lefaragására hajtasz akkor inkább kerékpárral kellene járnod, igaz a babgulyás sem olcsó. :D)
sorszám: 45824 (139519)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-29 12:46:23)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-29 12:46:23
Ha drágán vásárolom a gépet, nem lesz alacsony a 100km-re eső költség.

Ellenkező esetben a napelemmel töltött lítium akkus elektromos gép lenne a nyerő, de azt is drágává teszi az akkuk magas ára...

Nem olcsóbb, mint a belsőégésű motorral. Az elektromos előnye, hogy: -kis terhelésnél kevésbé rossz a hatásfoka, mint a belsőégésűé(persze ha a városban egyenletes 50km/h haladáskor a 4-5kW teljesítményszükséglethez nem 1500-2000ccm motor működne, hanem csak 500-600ccm, az is kevesebbet kérne. Túl nagy a motor vesztesége(1-2kW súrlódás)az 5kW teljesítményigényhez).

Egyébként az átlag villanymotor is a munkapontja körül 80%-os hatásfokú. Kis terhelésnél és nagy motornál ott is sok energia veszendőbe megy magára a motor veszteségeire, csapágysúrlódására(nagy tömegű forgórész).
sorszám: 45823 (139518)
(előzmény: Keri, 2013-06-29 07:59:48)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-06-29 11:22:57
Nem rossz. Még fontolgtom költsek e rá. Szétszerdtem a gépet.. 0.22mm van a henger és a dugó közt, de a henger nem strapált. talán ez szivat, szét is égettem az eredeti dobot miatta.. De kék dobbal is elmegy :) azért tervezem a cserét. Nincs esetleg egy leharcolt 71-es dugód? Gondolom ha 0.05mm illesztéssel befaragom a hengerbe, akkor az már csak jó lesz. Volt egy Jawa mustangom, már vagy 11-két éve.
Fúrás után teljesen más lett..
sorszám: 45822 (139515)
(előzmény: Troster07, 2013-06-27 21:35:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 08:00:24
ő jobban szeret keseregni :)
sorszám: 45821 (139511)
(előzmény: Rudolph B, 2013-06-29 00:16:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-29 07:59:48
Arra meg sajnálod a pénzt :D
sorszám: 45820 (139510)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 23:57:28)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-06-29 04:14:08
Ja,ja..;) :)
http://totalbike.hu/tesztek/honanf125/
Teknőc
sorszám: 45819 (139509)
(előzmény: Rudolph B, 2013-06-29 00:16:17)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-06-29 00:16:17
Gondolom ismered: Honda Innova 125 EFI.
Vagy építs magadnak egy "two stroke modus soft charged four stroke engine"-t.Ez utóbbival még nincsenek mérési eredmények, de az elv biztató.
Vagy a villany, sok választás nincs.

üdv.:R
sorszám: 45818 (139508)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 23:57:28)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-28 23:57:28
Amit én konkrétan akarok, az 50-90km/h közt 100km-re a lehető legkisebb üzemeltetési és üzemanyagköltséggel rendelkező közlekedési eszköz.
sorszám: 45817 (139507)
(előzmény: Keri, 2013-06-28 22:47:42)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-28 23:53:37
A lehetőségekből kihozható legjobbat akarom.

1. Legyen 40LE-s. Ekkor valszeg nem fog keveset fogyasztani, de a négyüteműek 300g/kWh-ját jó lenne tudnia.
2. Fogyasszon 2 litert(de miből?). Ekkor csak 40-70km/h a sebesség, de elfogadható.
3. Ha nem is örök életű, de azért tartós, egyszerű, könnyen és olcsón gyártható és minimális szerelési igényű legyen.

Erre az erőforrásra csak a mindennapi közlekedőknek, hobbimotorosoknak, és a hadseregnek lenne igénye, másnak nem.
:-)
sorszám: 45816 (139505)
(előzmény: Keri, 2013-06-28 22:47:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-28 22:47:42
Persze, legyen 40LE-s, fogyasszon 2 litert, és legyen örök életű, nem akarsz te kicsit sokat?
sorszám: 45815 (139504)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 21:19:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-28 21:19:11
Ennek ellenére én kíváncsi vagyok, az MZ Szuperkence2T-vel és gyári, jó minőségű alkatrészekkel hány üzemórát viselne el 8000/min(sokkal békésebb, mint a 10000/min, kisebb tömegerőkkel) fordulatszámon, illetve mely alkatrész adná fel leghamarabb.
sorszám: 45814 (139503)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-28 19:39:24)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-28 19:39:24
Egyhengeres rázkódás mentes (tökéletesen kiegyensúlyozott) forgattyús rendszer még elméletben sem létezik. Ha a rezgés frekvenciája nem rezonál valamelyik teherviselő alkarrész saját frekvenciájával akkor nem várható rezgésből adódó törés.
sorszám: 45813 (139500)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 18:46:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-28 19:16:14
Ez csak pszihológiai korlát, 5500 felett kisimul.
sorszám: 45812 (139497)
(előzmény: VGGábor, 2013-06-28 18:49:44)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-06-28 18:49:44
Én már 5000 fölött is féltem, hangja alapján már nem nagyon szereti.
sorszám: 45811 (139495)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-28 18:46:25)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-28 18:46:25
Úgy emlékszem, 10000/min körül már nem teljesen síma a motor járása. Bár rég próbáltam, nem látom értelmét kiküldeni a dugattyút/hajtórudat a blokk alján. :-)

Az 50-esek jobban bírják(egy darabig). :-)
sorszám: 45810 (139494)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-27 20:44:25)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-06-27 21:37:40
Nem tudom Bambinak maradt-e, de hogy licenszes-e azt én sem tudom.Tulajdonképpen másolat, engedni kéne, de a szabályzat erre nem tér ki.Lehet csak jövőre engedik...
Mondjuk egy telefonodba kerül.
sorszám: 45809 (139490)
(elözmény: Perec, 2013-06-27 10:05:59)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-06-27 21:35:29
hát a sportdobhoz ne hasonlítsd össze..:)
Ez fennt nagyon megy , az én beállításaimmal alulról egy hangyányit nyomatékszegény de vállalható.Kellemes hang, nem hangos, tulajdonképpen a katonai mz kipu másolata.
11000 forint az ára+ posta, ha be tudom dobozolni, akkor 1190 előre utalás esetén.
sorszám: 45808 (139489)
(elözmény: Perec, 2013-06-27 08:21:58)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 20:47:44
Nem csak a kétüteműre igaz, hanem bármilyen forgattyús rendszerre, változó fordulatszám esetén lehetetlen a tökéletes kiegyensúlyozás.
sorszám: 45807 (139488)
(előzmény: Keri, 2013-06-27 20:22:51)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 20:44:25
Maradt az eredeti, amúgy sem tökéletes, "kiegyensúlyozás".
sorszám: 45806 (139487)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-27 15:14:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 20:22:51
Mármint, természetsen szép teljesítmény amit kihoztak belőle, de a 2T tengely alapvetően nincs egyensúlyban, a tengely mechanikai szilárdsága miatt bírja ki a fordulatot.
sorszám: 45805 (139486)
(előzmény: Keri, 2013-06-27 20:18:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 20:18:08
Gondolom pont úgy mint 6000-re ;-)
Nem kell hasra esni a 10ezres fordulattól.
20-30ezer, na az a fordulat, mert azt már a csapágyak határfordulata általában.
sorszám: 45804 (139485)
(előzmény: szsrobert, 2013-06-27 15:14:37)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-06-27 15:14:37
Hogy egyensúlyoztátok ki 10000/min fordulatszámra?
sorszám: 45803 (139482)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-06-27 11:01:07)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 11:01:07
Az említett gép nem az enyém, csak néhány évvel ezelőtt segédkeztem a létrehozásában,ezért pontosan nem emlékszem dolgokra. Amire emlékszem, D32 Big porlasztó, membránnal, a végleges főfúvóka méretre nem emlékszem.
Hátsó lánckerék a Jawa 634-ből, elöl Mz (nem tudom milyen fogszám), mivel supermoto-nak épült, aránylag rövid az áttétel.
Végsebességet és soha nem mértünk, a teljesítménye valahol 40 LE körül van (mérve nem volt).
Hobbi motorról lévén szó, amin nincs km óra, megjósolhatatlan, most még szépen megy.
sorszám: 45802 (139480)
(elözmény: Perec, 2013-06-27 09:57:22)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-06-27 10:58:50
Az említett gép nem az enyém, csak néhány évvel ezelőtt segédkeztem a létrehozásában,ezért pontosan nem emlékszem dolgokra. Amire emlékszem, D32 Big porlasztó, membránnal, a végleges főfúvóka méretre nem emlékszem.
Hátsó lánckerék a Jawa 634-ből, elöl Mz (nem tudom milyen fogszám), mivel supermoto-nak épült, aránylag rövid az áttétel.
Végsebességet és soha nem mértünk, a teljesítménye valahol 40 LE körül van (mérve nem volt).
Hobbi motorról lévén szó, amin nincs km óra, megjósolhatatlan, most még szépen megy.
sorszám: 45801 (139479)
(elözmény: Perec, 2013-06-27 09:57:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-06-27 10:21:50
Erről jut eszembe, mit találtam neked:

http://sdrv.ms/11P9InB

Régi motorrevüs cikksorozat a 2T tuningról, benne van az égéstér kialakítása is.
sorszám: 45800 (139478)
(elözmény: Perec, 2013-06-27 07:49:39)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu