:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Attól függ, hol vagy. Nekem apu prímán megcsinálta az én új felnimre a küllőzést. Sárospataki vagyok. Bárkinek beküllőz 4000-egy Mz-kereket. Amúgy kurva sok munka van vele......
Ha úgy vanb, írj emilt.
mzzzz
Jaja, szerintem se :-)
mzzzz
Egy jó tanács, ha jót akarsz a kuplungodnak, meh ha szeretnéf még egykoon széteszedni, akkor senkire se hallgass, aki azt mondja, hogy SAVAZD fel!!! A lelgjopbb ha veszel egy új kuplungagyat. Lehet, hogy most benne lesz 5-6000 forintba, de hidd el jobban jársz. FElszabályoztatni se érdemes, mert akkor már feljebb csúszi ka tengelyen és már nem jó. Reméljük nem nagyon adott a leforgás a főtengelyednek!!
mzzzz
Akit érdekel 250 es ETZ-hez első kerék barum krosszgumival 4.25/18 és hátsó kerék szintén krosszzsgumi nagy hátsó lánckerék + első és ehhez nagyon széles lánc + kroszzkormány.. ..vagy egy majdnem komplett etz250+alkatrészek blokkhoz az szóljon emmz@freemail.hu
Sorstársak, kérdésem lenne: elforog a kuplung a főtengelyen, mi a lóf@szt csináljak vele , mert má nagyon unom.... :D
köszi a segítséget.
Szerintem a Futár Peti nem küllőz meg neked semmilyen motort, max vehetsz tőle küllőt. Szerintem. :DDD
Zápkörte: kufár peti = Futár Peti???
Molnár Peti "futár Peti" .
Bp 1066 Zichy Jenő utca 34(nyugatinál)
tel: 06-20-9769-688
06-1/312-1526
Nyitva : H-p ig :8:30-18:00
szombat : 10:00-13:00ig
Remélem kielégitő volt a válasz! :)
Zápkörte , bocs hogy én válaszoltam. :)
Köszi,de még soha nem hallottam róla.Mi a pontos cime, tel száma?
Köszi Keri. Akkor felteszem a következő kérdést. Ki csinálna nekem ilyen kipuffot? Vagy nincs valakinek kiszámolva hogy 150-es etz-hez milyen kell?
A kufár petinél lehet küllőztetni.
Sziasztok!
Segitsetek!Küllőztetni szeretném MZ-m kerekeit, de egy hónapja nem találok szakembert aki elvégezné.Aki tud kérem szóljon.
Sziasztok!
Segitsetek!Küllőztetni szeretném MZ-m kerekeit, de egy hónapja nem találok szakembert aki elvégezné.Aki tud kérem szóljon.
Ezek szerint... ;-) De én nem 120-ért akarok ám kipuffogót, hanem 20-ért. 120-ért jó lesz nekem a meglévő kicsit pukkant is, vagy veszek utángyártott Busso dobokat Imolában 160 euro/párért és csők.
Ami engem illet, ott leszek.
lehet hogy szakmát tévesztettem? 120-ér én is legyártok egy pár kipufogót :)
8-12ezer (lemezvastagság függő) HUF egy tábla rozsdamentes acéllemez, ebből jópár kipufogó kijön, de én egy rezóra elegendő darabot ingyen kaptam havertól.
Ezek a rezók pedig elég egyszerü felépítésüek. Házilag is egyszerü megcsinálni, ha van rendes hegesztője az embernek. Nekem van, csak időm nincs sajnos.
Találkozás az átvételre szombat 11 óra Árpád -hid! autóbusz pályaudvarnál ,a váróterembe!
Figyelem MINDENKI !!!
az általam készült villamerevitők 3-as lemezből készültek! az oldalán a villának kiképzett ivvel! Furatokat NEM tartalmaz!
nekem működik a motorom ahogy kell és nagyon nem zavar ha te ezt nem hiszed el :-)
Vacakoltam a töltéssel én is eleget, de megcsináltam és most jó.
HOL gyártanak 18e-ért kruppacél kipuffogót? (Nekem eddig 120e volt a legjobb ajánlatom két trombitára, de ezt sajnos egy percig sem tudtam komolyan venni. :-))
Magyarországon nincs olyan amit megvennék boltból, mert durván rossz a méretezése -> nem ér semmit és jó ha nem ront a teljesítményen. Legalább is jót még nem hallotam boltban kapható rezóról.
Rezót csak saját méretezéssel és gyártással raknák motorra, de azt meg tudjuk, hogy mennyire kényes munka.
Az első bolt ahonnan meg merném venni:
http://www.tkm-racing.com/MZ/Tuningteile/Auspuff.htm
Gyanítom nem ér meg neked 18ezer forintot, mert enyiből már le is gyártják neked polírozott rozsdamentes lemezből amit nem kell krómozni.
Sziasztok!
Tud valaki eladó oldaldobozt, lehet MZ-re való is érdekel, jó lenne ha zárható lenne.
Azt hiszem ideje megcsinálnod a fordszámmérődet is. :)
De most őszintén: mi az hogy városi használat? 3-4 órás lámpától lámpáig fényszóróval?
Én mindent ellenőriztem és mind a dynamó, mind a fesszab tökéletesnek bizonyult, a gyári áramokat és feszültséget mértem mindenhol (a Flamisch-könyvben leírt vizsgálatot és a gyári értékeket alapul véve).
A 2500 fordulat a saját óra szerinti nyilván némileg fals adat, de a megbízható fordszám és fesz/ampermérő adatai szerint minden rendben volt a rencerrel.
Lehetséges, hogy valami komolyabb akksi, vagy 2000-re feltekert alapjárat segít a bajokon, de az aklacsony teljesítményű dinamótól nem lehet csodát várni.
És miért van az, hogy az összes délre húzó vadliba manapság csak sötétedés után jelenik meg, provokatívan gágogva és egyáltalán nem látszik a horizont/holdfény hátterében?
Kobra1 én is benevezek 1 villamerevítőre! A töbit e-mailben.
Vannak ts 125 höz váz alkatrészeim, kerék első teló meg a blokkhoz is ETZ 150 henger érdekel
Továbbra se tudja senki hogy hol lehet full krómos rezót kapni 150-es ETZ-hez?
Heló hol laksz?Mert engem érdekelne a hátsó teleszkóp balos átállitója.Csak az kell.Meg láncvédő bakelit hátra.Irj az e-mailomra:peter001@levele.hu
Nézem, de nem kaptam meg.
Kell, de ha elviszik akkor add oda nyugodtan az enyimet is, versenymotorra már van a TSre meg sok idő mire oda jutok.
Szombaton nem érek rá szóval majd telefonon egyeztetünk.
Sokat segít, ha írsz nekik, a többi csak szerncse kérdése :DDD Bocs, nem lehetett kihagyni!
Keri!
irtam mélt, de nem válaszoltál.. :(
én ugy akarom hogy szombaton találkozok egyszerre mindenkivel az Árpád-hídnál, és ott lehetne átvenni!
vagy akinek az nem jó az kijön hozzám.nem tart sokba!
Neked akkor kell? mert már "csak" 6db van!
info(kukac)szocimotoros.hu címen minden illetékes megkapja, kötük én és HyGy is.
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy HyGy-vel vagy Kéri Lacival hogy tudnám fölvenni a kapcsolatot e-mailbe?
Szerintem gyorsan el fogják kapkodni :-)
Akkor segítsek a terjesztésben?
Zapkörte elmondta amit kell. A kommutátorral elég ritkán szokott gond lenni. Ha az érintkezések rendben vannak, jól működő elektronikus szabályzó van fent és még mindig gyenge a töltés akkor már csak mosd ki alaposan gázolajban a forgó és állórészt.
Akku lehet még problémás. Tedd rá töltőre, ha elérte a 7,2V-ot az akku feszültsége, vedd le és fél óra múlva 6-6,5Vnak illik lennie rajta. Ha 6V alatt van akkor az már gyenge akku. És ha lehet akkor ne gagyi akkut vegyél. Nekem a Varta vált be legjobban. A gagyi akkukhoz képest már meghozta azt a pénzt amivel többe került.
Akkor egyet kérek, stipi-stopi! A többit privátban.
Köszönöm.
Megvannak a várva várt etz villamerevitők!
Figyelem! a merevitők furatokat NEM tartalmaznak!
Ár 1500/db!
CSak 10db van!
Hi!
Van e köztetek valakinek tapasztalata a 150es ETZre való BING karbiról? A Huber-nél lehet kapni, csak nemtudom jobb e gyári bvf-nél?
Köszi.Igen becsiszoltam hozzá.Kb.5mm-ert,mert olyan hosszút kaptam hozzá,hogy le kellet belőle szedni.Az előző szénkefe darabokban,por alakban hullot ki.Erősen égett szaga volt az egész gyújtás résznek.Mint utólag kiderült,hogy a fesszabályzó állandóan zárt,és túl sokat töltött.Kiégett az összes izzóm.A jelenséget úgy vettem észre csak,hogy furcsa módon,ha fordulaton visszaengedtem a gázt,akkor nagyon egyből visszaállt alpjáratra.Már azóta kicseréltem elekt fesszabra.
Vannak ts 125 höz váz alkatrészeim, kerék első teló meg a blokkhoz is
Heló az etz 125-ös hengert fel lehet furatni 150-esre?
Elvileg nem. Gyakorlatilag ha be van égve a kommutátor, a csiszolás kevés lesz neki, meg kell esztergálni. Ehhez persze először kell egy kúpot gyártani, amire az esztergályos fölteheti. No és persze megmunkálás után ki kell pucolni a lamellák közéből a fémforgácsot.
Az új szénkeféket becsiszoltad-e a kommutátorhoz, vagy egyenes a végük? Ha ez utóbbi, akkor vágj le abból a 600.as papírból egy csíkot, és U alakban átdobna a kommutátoron csiszold be a keféket! Különben beéghet a kommutátor.
szerintem bármelyik bicikliboltban, vagy nagyobb könyvtárakban meg kell legyen.
Én átnéztem az összes érintkezési pontot.Most vettem bele új szénkeféket.Azt szeretném kérdezni,hogy ha 600-as papírral megcsiszolom a forgórészt,amin a szénkefék súrlódnak,akkor az valamit segít,vagy ártok neki.
Köszönöm!
Hogyan/honnan lehet ezt megszerezni?
dr Nagy Sándor: Új bicikliskönyv
Szevasztok!
Küllőzés témában keresek szakirodalmat, ami alapján meg tudom csinálni magam is (TS 150).
Szevasztok!
Küllőzés témában keresek szakirodalmat, ami alapján meg tudom csinálni magam is (TS 150).
Na hát lehet hogy mésgiscsak egyszerűbb lenne megvenni ezt az előgyújtásvezérlőt. Ez a szocimotoroson is leírt igc-60-as működne 251-es etz-vel is??
És tényleg jobb lenne tőle? Fogyasztása tényleg csökken?? vagyishogy a teljesítménynövekedés(hatékonyságnövekedés) miatt nem kell akkora gázt adni??
Miért nem megy a motorom (etz 250 es) csak 90-el???
Ezekre én is szivesen adok tippeket.
Lásd kb 2-3 hete.. :DD
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|