:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Helló. Azt nem tudom hogy miért csinálja ezt, de az biztos hogy a csavarokat meg kell húzni. Alátéteket raktál az "alu cucc alá?
Hiába új a lamella,lehet,hogy szorul.Vagy lehet,hogy rosszul raktad össze?
Írok ide, hátha valaki tudna nekem valami okosat mondani??? A problémám a következő: az a "K" kupplung...
ha normálisan beállítom a holtjhátékot(1-2mm) akkor alig lehet váltani, üresből egyesbe, kis gázt kell húzni különben lefullad a rohadék. Ha nincs holtjáték, akkor alig lehet berugni, úgy érzem csúszik. Álló helyzetben, így sem lehet egyesből, kettesből, üresbe rakni; a kupl. lamellák újjak és melegen is produkálja a gép, nem csak hidegen. Megfigyeltem, ha teljesen behúzom a tartócsvarokat(a kuplungon, 6db, ami leszorítja a rugós alu cuccot), semmit sem csinál a kuplung mindíg fog, ha kilazítom a csavarokat, akkor tudja azt amit tud, most...szóval, ha valaki tud 250-es etz re valami kuplung csodareceptet, az írja már meg. köszönöm
Itt, miskolcon nincs gépműhelyes ismeretségem. A csavar üzem közben nem tud leesni, ugyanis nekinyomódik a berúgó-fogaskerék. Még meggondolom.
nekem is csavarozva van,és én csavaroztam meg.lötyögött a szegecs már,ezért tettem így.és a csavar max eltörik,de nem fog kirepülni,mert nem tud kirepülni,mivel nincs hely ahol kieshetne:)
sztem ha az eltörik,csak az lesz,hogy volt erőátvitel/nincs erőátvitel.,nem hiszem hogy beakad,vagy elesel.
Én ezt a helyedben kétszer is meggondolnám... ilyesmit utoljára golyós préssel csináltam, ha nincs ilyesmid, inkább vidd el valakihez, aki meg tudja csinálni. Ha valamiért elszabadul az egyik csavar, annak csúnya vége lehet, örülhetsz, ha csak a motorod sérül meg...
Egyrészt szerszámom sincs, másrészt: amikor szétkaptam, már lötyögött az összes szegecs. Megnyúltak, és már bele is nyírt a fogaskerék furata. Sztem rendes csavarokkal ez elkerülhető.
A szegecs miért nem jó ? Szerszámod nincs hozzá, vagy egyéb okok vezettek a döntésedhez ?
Hali!
Na látod a szegecsről én sem tudok semmit; se keménység, se húzószilárdság. Semmi, amivel össze tudnám hasonlítani a csavart. Na majd otthon kitalálok vmi anyagvizsgálati módszert. Tényleg nem akarok kötözködni, de asszem 6.8 egész pontosan a folyáshatárt jelöli: 600*0,8=480 N/mm2 (már itt elszakad)
sorszám: 17290 (67484)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-12-27 02:46:03)
Menetrögzítő lakk, vagy festék v. ilyesmi. Sajnos alátét már nem fér oda, az anya menet nélküli részéből is le kell vennem 0,5 mm-t.
A biztosítást hogyan akarod megcsinálni ?
6.8-as csavar szakitószilárdsága:600N/mm2
A szegecs szakitoszilárdsága sokmindentöl függ,bár szegecset elsösorban nyirásra szoktak méretezni..ha valamit tudnál mondani a szegecsröl(anyagminöség),esetleg tovább böngészem a bibliát..
Esetleg igen, mien állapotban van? komplett? papirok? De szerintem a többit privátban kéne. JA és hol laksz?
Számítógéppel programozható CDI gyújtás. Two Stroke CDI (Capacitive Discharge Ignition) Bővebb leírás a: http://cdiignition.uw.hu/ címen. Ár 8000Ft Akit érdekel, írjon mailt, a muller_szabolcs@citromail.hu címre A weblap még fejlesztés alatt!
Ahoj!
De jó lenne, ha valaki tudna segíteni: szegecsek helyett csavarokkal rakom össze a kuplungomat. 7.0-ás csavarokat kaptam, érdekelne a szegecsek szakítószilárdsága, hogy összehasonlíthassam a kettőt.
Köcce!
Helló. Esetleg érdeelne cserébe egy 125-ös etz blokk?
Hali!Keresek mz etz 250-est!Lehetőleg Pest-megye környékén!e-mail:kisszirt@citromail.hu
sziasztok, van egy eladó 250-es etz blokkom kompletten/ karbival,gyujtással,vezetékköteggel,/ üzemképessen csak be kell dobni a vázba, papirokkal vagy anélkül. Az ára 15 000 ft.
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlen hogyan érem el Pet-et akinek itt a linkek között is ki van téve az oldala? Ez az oldal címe: free.x3.hu/mz_motorkerekparok/
Köszi!
Sziasztok, van egy ETZ 250-es hengerem és a hozzá való hengerfej, a hengeren minden menet tökéletes állapotú, viszont fúrni kell! A henger ára 2000Ft
A hozzá tartozó hengerfej, ugyanígy 2000Ft!
Akit érdekel, írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre. Jövő héten készítek képeket is róluk!
Békés, Boldog Karácsonyt kívánok minden Szocimotorosnak és családjának!! Jah az olaj+benzin ötletet én mondtam de az tényleg nem jó mert nem keveredik :) Am tudnátok segíteni váltó ügyben?? Összerakom a váltót 150-es ETZ-n és lefele vált szépen felfele meg nem akart :( szétkaptam és van egy fül ami fölülről és alulról is beleakad a kapcsolódobba na annak az egyik füle le volt törve egy picit és ha azt megköszörűlöm akkor még használható? Venni fogja a sebességeket rendesen??
halika
aszem 25*62*7-es
csőváz
Micsoda ajándék!!! Ez igen ez becsületre méltó!
Boldog Karácsonyt szocimotorosok!!
Kellemes ünnepeket minden szocimotorosnak!!
Az én motorjaimat megajándékoztam új gyertyával meg egy lemosással.
Minden kedves motoros társamnak és családjának Békés,Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok!
az benzin olaj keverést nem én ajánlottam :)
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Boldog karácsonyt, olcsó benzinben gazdag új évet mindenkinek!
Épp azért kérdeztem mert én még sose hallottam róla hogy bezinnel keverjek olajat (ami egyébként lehetlen mert a hajtómű olaj nem keveredik vele.
Igen kicsit sajátos, de legalább nem sablonos. Akkor mégegyszer, Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kivánok minden kedves motorostársamnak és családjának!
Kívánok minden kedves motoros társamnak és fórumozónak boldog békés karácsonyt!
Még nem tettem fel, mondjuk, hogy nem volt rá időm. :P (Lusta voltam még :DDD)
Mindenkinek boldog karácsonyt és sikerekben boldog új évet kívánok.És még kívánok mindenkinek olcsó benzint, széles utat ,gumi fákat ,jó utat és "szerelés mentes" motorozós évet!
Sajnos még nem. A román medvékkel ellentétben az én motorom téli álmot alszik a jó kis meleg garázsban, mondjuk éppen ma kapott egy kis benzint a Jézuskától, mert rendesen viselkedett amióta nálam van. A borsodi telephelyem messze van, de tavasszal, ha hazajuttattam a sárkányt, mindenképpen felkerül. A szezont már azzal kezdem, a tapasztalatokat meg majd élőben egy kapucsínó mellett.
Kicsit talán sajátosabb a kelleténél, de a lényeg benne van :OD
jóvan te tudod, én csak szólni akartam hogy ez hülyeség, de ha ragaszkodsz hozzá... :-) a gagyi olaj legalább nem árt a váltónak, én legalább is évek óta csak olyat töltök bele :), de ha benzinnel higított olajat teszel bele akkor tuti lesz kimosni való fémforgács :)
najó, de elég nehéz olyan hőmérőt csinálni amit be lehet tenni az égéstérbe :) nekem a gyertya alá rakható van, az van legközelebb a tűzhöz, esetleg a kipufogó gáz hőmérsékletét is mérheted. Mindkét helyen más és más jellemzőket lehet megtudni a motorról.
Hello
Bambi
Nem köszi,jó az úgy!
Úgy néz ki vettem egy oldalkocsis /1-est, jó szakadt állapotban, most arra kell az energia.
Szegény ETZ most kicsit mostoha sorsra kerül....
szerintem a henger felső harmadába , elvéger ott dúl a pokol .
Rókapimpó, ADDI!
sikerült felrakni a villamerevitőt?
Ezúton szeretnék mindenkinek kellemes Karácsonyi ünnepeket kívánni, valamint hideg sört és meleg pinát!
Ja persze annyit tudok hogy a hengerre kellne rakni de azon belül inkább a tövébe vagy a inkább középre esetleg a hengerfejhez vagy a gyergya környékére?
Üdv!
Figyeljetek már!
Szeretnék egy egyszerű ledes Hőmérőt a motorra, már majdnem kész a kapcsolásom is hozzá, és azt szeretném kérdezni hogy a 251-esemen hova lenne érdemes lenne a hőérzékelőt és mennyire kellene kalibrálni? mármint honnan kezdődik az üzemi hőmérséklet és honnan mondható túlmelegedettnek?
Egyébként Wartburg stílusba gondoltam 3LED egy sárga egy zöl és egy piros.
Köszönöm a segítséget, ha elkélszül és működik majd meg is tudom mutatni.
Goldog Karácsonyt!
Sziasztok a téli hideggel kapcsolatos a kérdésem etz 250 es gépem van és ha mondjuk ha 2500 rpm ről emelkedőn gyorsitani akarok akkor vagy vissza kell váltanom vagy rá kell huznom a szivatót . EZ betudható annak hogy a hideg levegő amit bsziv az egyben dusabb is és ebből adodoan a dús levegő miatt nem jó az a beállitás ami a nyári 20 30 fokokban használtam ?
Vagy egyszerüen csak cseréljek kisebb hőértékü gyertyát ??
Mi keverjem össze a benzint motorolajjal és azt rakjam bele?
Amúgy azért mert az elején jöhet le fémreszelék meg stb, amit inkább az olcsóbb olajjal fognék föl.
Villamerevitők még vannak! ha vki akar venni ,akkor Keri -nél megteheti azt!
1500/db áron!
3mm es acél lemezből készült.
furatok nélkül.
amedig a készlet tart! :)
Köszi, ne fáradj, az enyémnek az alja van szétmenve, nem lehet felfogatni rá a gumit, ami a gyújtáskapcsolót védené.
De úgy döntöttem, jó az úgy!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|