:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Etz 250-es bontott alkatrészek eladóak: Ha töbmindent viszel lehet velem eggyezkedni. / komplett blokk,hengerek,karbik,vázalkatrészek,stb../ Az alkatrészek tolnamegyében vannak.
Eladó, 250-es etz bontott henger:dugoval,gyürükkel,csapszeggel. Azonnali használatra vagy furásra, a kipumenet jó , és a hütőbordák sem töröttek. Az ára 5000ft. Tolnamegyében van.
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!
Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2
címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
Bocsi már megtudom nézni a többit is tabulátor gombbal.
Heló.Az uj oldallal lenne kapcsolatban kérdésem.A bal oldali menüknek hol van gördítősávja mert nem tudom lefele megézni a dolgokat.Ahol ki van irva hogy főoldal alatta MZ klub stb.na anak nem találom a g.sávját.
Számítógéppel programozható CDI (Capacitive Discharge Ignition) gyújtás, minden tartozékával, szoftverrel, adatkábellel. Ár: 9000Ft
Bővebb tájékoztató a:
http://cdiignition.atw.hu/ címen
Akit érdekel, írjon mailt a müller_szabolcs@citromail.hu címre.
Az MZ naon faja moci:):) Nekem(helyesebben még fateré, mert nincs meg a jogsim) egy 125 TS/2-esem van. Naggyon jól megy, csak most téli álmát alussza!!!
Bővebb info:www.ramk.iweb.hu
Samee,tolmácsolnád a klubbnak,h.boldog Uj évet kivánok(és kiván valamennyi velem együtt szolgálo motoros katonatársam)Afganisztánbol.Még mindg nem tudok oda irni,a szám.gépen nem módosithatok biztonsági okok miatt.Köszi.Homz
Boldog Új Évet Mindenkinek!
Megújult a www.mzklub.hu , sok szeretettel várunk Mindenkit aki idén is velünk szeretne túrázni! :)
Samee
Helló. Én úgy kezdtem a járatást hogy 25-ös benzinnel kezdtem (5 liter).Mikor ez kifogyott, attól kezdve 30-as keveréket tankoltam. Így volt rendes kenés. A bejáratást 1500-2000 km-en keresztül kell végezni. Ezalatt az idő alatt kerülni kell a kétszemélyezést. Nem szadad egyszerre nagyon megterhelni a motort. Először lassan, minden sebességben huzatni, ha hegynek mész fokozatosan visszaváltani még akkor is ha bírná a motor. Ez nem azt jelenti hogy a motortnem szabad pörgetni, mert ha csak tötyöksz akkor ellustul. A bejáratási idő alatt a max fordulatszám 5000f/p. Ne álló helyzetbe melegítsd a motort hanem menet közben. Én így csináltam és jó lett. Az ismerőseim 2 hétig járatták a motorjaikat. Először örültek hogy mekkkora erő van benne, de 1 hónap múlva gyengébb volt mint fúrás előtt. BUÉK mindenkinek!!!!!!!
Sziasztok,
köszi a segitséget mindkettőtöknek. A karbi (ahogy leírtad) csavarokra lett szedve és átfújva kompresszorral, tiszta, jól bállított, őt lehúzom a listáról:) A többi dolgot amit javasoltál viszont végigcsinálom, remélem megtalálom a hibát. Köszi még egyszer a segítséget és:
B.Ú.É.K. 2007 mindenkinek sok motorozással!
Norbi
Üdv mindenkinek.
BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK mindenkinek.
Tavaszodjon minél hamarább.
Üdv Dlaca uet-867
Nem hinném hogy cdi-m van Mondjuk az öszintét megvallva nem is tudom mi az a cdi de tényleg ezt produkálta de rájöttem elvileg a hiva okára 250 etz n a felső sorba van egy fehér zöld és piros kábel na ebböl ha folyamatos gyujtáson a zöld drótot mozgattam akkor egy bizonyos pozicioba adott egy -egy szikrát anélkül hogy rárugtam volna ha huzamosabb ideig ott tartottam akkor egy olyan 3 mp ig folyamatosan adta a gyertya a szikrát mexakitás nélkül telefonnal még videót is csináltam róla . ASSZEM a drót van megszakadva
..."2000km keresztül rendesen bejáratott." - üdv mindenki, kérdezném a következőt: nekem egy 250-es etzm van, (beállt a hajtókar), most freissen fúrt,bejáratós. Az igazság az hogy már annyi féle bejáratást hallottam, megkérdezném Te(Ti), hogy csinálnátok(hány km? milyen keverék, milyen járás, max ford, stb.)??? köszi! BUÉK !!szevasztok...
Minden kedves motoros kollégának békés,boldog és sikerek valamint olcsó benzinben és széles útban gazdag új évet kívánok!!!
AZ alant említett helyeken "csodát" tehet egy kis WD40es kezelés.
BUÉK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Etz 125-ös blokk eladó. Karburátorral. Fúrt henger. 2000km keresztül rendesen bejáratott.
Heló.Olvasom a problémád és látom hogy az elektronikára gyanakszol de van egy tippem.Valahogy a levegőszűrőnél vagy a szivótoroknál esetleg viz mehetett be a karbiba vagy esetleg simán a tankba beszivárgott és ez is okozhat bajt mert mondjuk lehet pont a főfuvóka kapott be vizcseppet.Azért nem ártana az egész karbit is átfújni levegővel alkatrészeire szétszedve.Meg a viz bemehetett még akár a bovdennél is ahol bemegy a karbiba.DE ezt akkor csináld ha már télleg nem tudod mit csinálj rajta mert nem megy.Az elektronikát meg ugy nézd át hogy pl a trafó két saruját összehidalja a viz.Nem kell ehez sok viz épp elég ha egy kevés osszezárja a két sarut.Meg aztán a trafó oly módon ázhat be hogy ahova bedugod a gyujtókábelt ott lehet hogy viz van de ott belül akár be is szivároghatott sztem ez lehet a gondod.Próbálj meg egy másik trafót mindenképp.Akármilyen trafó jó(12voltos), nem kell felrögzitened odateszed valahova aztán rákötsz mindent .Meg nem ártana pipát cserélni mert az is tud ilyeneket produkálni.És ezt a legegyszerűbb cserélni itt kezdjed a szerelést.Megy a gyujtáskapcsolót nem ártana kiszáritani hátha beázott akár hajszáritóval is jó.A trafót meg vidd be radiátorra kiszáritani hátha jó lesz de nemhinném.
Meg lent a blokkba gyujtás felől nézz örül ott is szárogass ki mindent hajszáritóval ha tudod.nem tudni mit zárhat össze a viz.meg olaj is lehet bünös gyujtásnál mert az meg szigetel.
nem lesz baja, de nem is fog menni rendesen
fütyülni? Meg folyamatosan szikrázni? Nem CDI gyújtásod van?
Sziasztok!
Tudom, hog nagyon nehéz a távgyógyászat, de most mégis ezt kérem az elektronikában jártas MZ-sektől. 150-es ETZ-m olyanokat produkál, hogy kihagy a gyújtása. Álló helyzetben pörgetem nagy gázon (üresben), és egyszerűen nem pörög fel 3000f/min fölé. Menet közebn szintén itt van egy határ, nem pörög e fordulat fölé, sőt néha 2500 körül már csak "dödög". Gyertya jó, (eredeti, régi Isolator 260-as), pipa, gyújtókábel is jó.
Egyszer nagyon megáztam, és azóta nem működik a paripa. (gyújtótrafó beázhat??) a megszakító-kondi páros új, de már a az eredeti kondival megszakítóval is produkálta ezeket.
A kérdésem az, hogy trafón kívül lehet-e más ami tönkrement? Gondolom a kábeleket sem lenne baj átnézni.
bocs a sok írásért:)
Norbi
Sajna nem tudtam elérni. De majd megpróbálom újra
Kössz
Az MZ-klubból BlueRider csináltatott ilyet, nem tudom hogy beszéltél-e már vele. Ő gondolom Szolnokon csináltatta.
Hi!
Most 12v-osítom a /1 tsemet, az a problémám,h a tz ollórész ugyebár nagyobb evégett nem megy be tsbe. Na most az érdekelne, tudtok.e valakit, aki bele tudná nekem faragni? Előre is kössz!
Sikerekben gazdag boldog új évet!!!
Szerintem max négy óra. Az embered valami pénzesebb munkát kapott, és azt előre vette.
Üdv! ÉN borsodi vagyok, Ózdon lakom! Srácok hagy kérdezzem már meg aki csinált már olyat hogy 250-es vagy 150-es ETZ-re esztergályoztatott babetta gyújtáshoz egy közdarabot ami rámegy a blokkra meg a babetta gyújtás is rajta van sztem lehet hívni alaplapnak is, nah hogy az mennyi idő alatt készül el egy esztergapadon?? Mert amit én csináltatok már lassan 4 napja készülget és elvileg ma már kész is lesz! Szerintetek ez a négy nap nem sok egy kicsit egy alaplaphoz?
Miskolc és Nyék..mikor...hol...lakom:)
Halálos...az túlzás:)Borsodba én ma csak 2-3x fordultam keresztbe a főutakon...szerencsére sehol..senki..és semmi nem történt:)Köszönöm-hetjük hogy délkörül kezdik el szórni az utakat Szlovákia felé:(
Hello Cold? Merre fele laksz? Én Pataki vagyok. Csak hogy tudjam ki borsodi :)
mzzzz
Nem hiszem, hogy jókedvében... a hóesés halálos...
Ahogy ma fuvaroztam éppen Tokajban a hóesésben megpillantottam egy MZ-s srácot.Le a kalappal előtte!Szépen beöltözve gurulászott:)
... köszi mester az infót!!
Hello!
Nekiálltam az ETZ téli felújítgatásának, és volna 1 kérdésem. A generátor forgórészén eléggé ramaty állapotban vannak a csúszógyűrűk (talán így hívják): mélyen barázdásak, és meg is vannak repedve. Az érdekelne, hogy fel lehet -e ezeket szabályoztatni, vagy mivel el van repedve ezt nem érdemes? Esetleg lehet -e ezeket cserélni a forgórészen? Vagy vegyek új forgórészt? :-(
Boldog karácsonyt utólag, és BUÉK előre!
üdv: Boky
Igaz is mindegy, h mikor megy szét...
Ez viszont jó ötlet, holnap valószínű megyek be is szerzek egy dobot hozzá.
Kössz
Ha alapból csak a határba vetted gyilkolni akkor nem mindegy hogy lesz-e baja a gépnek?
Amugy meg annyit tehecc a dolog érdekében hogy 500 Ft-ért hozol a méhesből egy autóközépdobot (azt az oválisat) és felrakod a könyökre. Legalább tisztes hangja lesz és picit folyt is vagyis nem kínzod vele annyira a gépet.
ui: haver 125-ösre rakta és a hangja mint egy 600-as endurónak :D
Nem egy egészséges dolog! És ezt nem a dobhártyád miatt mondom
....
Sziasztok!
Tudja valaki ,hogy a TS 250 oldalsztendere krómozott volt e vagy festett?Az enyémen van krómmaradvány és festék is.
BOCSÁNAT félreértető volt amit irtam ezt már eljátszotta nálam ez a gép de akkor csináltam valamit amitől helyre jött DETTÓUGYANEZ VOLT VELE az csak a véletlen volt h a dekni felrakás után elment megin . De akkor viszont paráztam mikor elkezdett cincogni a gyujtótrafóm és egyfolytába adta a gyertya a szikrát ugy hogy nem is rugtam a berugó kart csak a gyuszit adtam rá . Ja és ha ezt csinálta a gép akkor az volt a megoldás h megmozgattam a sarukat és jó lett egyész nyaramat kibirta de most megin kinlódik .
Heló.Van egypár tippem:A dekni letesteli a kondi és a megszakitó közti kábelt valahol(pl ha ki köszörülődött)Vagy meg van törve a kábel ha felteszed a deknit.De sztem midenképpen ott nézz körül mert azt irtad hogy akkor megy el ha a dekni fenn van.Menj egypár kört dekni nélkül hogy hadd menjen rendesen a motor.Persze ha a kuplung nem a dekniben van.A TZ ket nem ismerem.Meg nézz körül olyan helyeken ahol a kábel állandó mozgásban van pl kormánynál.De jó lenne lehet egy másik trafóval is megnézni.Meg ha megszakitós nézd meg hogy a megszakitón nincs e hajszálrepedés.Azt is lehetne cserélni.Meg cserélj egy másik gyertyára.De ez a hiba vmi érintkezési problémára utal.A gyujtáskapcsolónál is körülnézhetnél .Meg lehet kondi gond is .Ezeket nézd meg.
Úgy az egész falu tudni fogja,hogy megint a kukoricásban motorozol...
Hali!
Most vettem egy 250es tzt kint szaladgálni határban. Az lenne a kérdésem,h mi van akkor,ha leveszem a kipuffot és csak a könyököt hagyom fenn? Lehet valami baja ettől a gépnek?
Szerintem szabad. Ha egy kisebb fogóval már tudod könnyedén tudod forgatni, az már elég, úgyis odakúszik az olaj és keni.
Üdv mindenkinek srácok nem hiszem el egyszerüen megint elment a szikra a masinából ( TZ-250 ) Elöször olyat csinált hogy földelve a gyertyát ráadtam a gyujtást hogy megrogdalom hogy van e szikra na ráadtam a gyújtást erre elkezdett halkan fütyülni(ha jól hallottam a gyujtótrafó adta ) vagy nem is tudom milyen hang volt és megszakítás nélkül adta folyamatosna a szikrát . Ezután gyorsan levettem a gyuszit . Megmozgattam a drótokat ( ez ilyenkor jó szokott lenni ) most nem vált be . Dühömben kicseréltem az összes sarus érintkezést a felső sorba (fehér zöld piros ) kábelek vannak ha jól tudom . Miután kicseréltem a sarukat és fémtisztává tettem megint szépen adta a szikrát mondom frankó lessz visszaraktam a deknit megin nézem nem ad szikrát . Ismét levettem a deknit és egy fél órát kinlódtam és végül elkeseredettségemben ugyhagytam az egészet minden tudásom bennevolt de ugy látszik ez kevés EZÉR KÉREM MOST A SEGÍTSÉGET KÖSZÖNÖM ELÖRE IS
CHARLIE
etz250gyuri !
Én is az alu alól kihagyott alátéteket kérdeztem volna elsőnek. A másik tippem (azért csak tipp, mert ugye előzményeket nem írtál, mint pl. lamellákat cseréltem, azóta nem jó. stb), hogy túl vastag utángyártott lamellákat vettél, pl. valami gagyi 300 Ft/db áras tajvani szart.
Nekem az tapasztaltom, hogy bakelit lamellaköteg (tehát csak az 5 db lamella egymáson fém nélkül) kb. 14,5-14-6 mm alatt elkezd csúszni, és már nem lehet utánaállítani, DE az új lamellaköteg mérete nem lehet több 16 mm-nél mert akkor nem emel ki. A gyári DDR kuplungalkatrészek ennyi tűrést engednek meg.
Vegyél a futárboltban törk gyártmányú lamellákat, azok méretpontosak, jól beállítható velük a kuplung és olyan lassan kopnak, mint a gyári német (vagyis átlagos használat mellett 40-50ezer km :) Kicsit drága elsőre, mert kb. 6000 Ft az 5 db, de sztem megéri.
Sziasztok!
Meg tudná vki mondani, hogy a fordulatszámmérő kihajtótengelyének szabad-e szorulni a műanyag vmiben, amiben van(amivel kijön a blokkból)? :)))
ETZ125
kösz az infót mester...azt hiszem értem: elméletileg, ez az alátét szabja meg, határolja be, a konkrét mozgásteret, amit a kupl. megtehet? Amennyi az össz útja, ami az alátét vastagsága, ez az amit benyomódhat, ha húzom a kupl.-ot... asszem :D ; mert már vagy 20x szétszedtem, de még mindigy nem 100-as, az ahogy működik. ASSSZEM :D
az alu alá?, utána az alu, utána a hajlítós fém, (ami nem engedi elforogni) és végül az anya!!! ugye?
Az pedig kell 6darab 6-os alátét. Amikor felrakod a 6db rugót akkor kellenek az alátétek és utána az "alu cucc".
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|