MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hali mindenki! ha vki tud olcsón eladó(az se baj ha ingyen:) széria 250/251-es etz-t az lécci dobjon 1 mélt petya54@citromail.hu előre is köcce
üdv:petya
Hello.125-ös etz-ből nagyon folyik az olaj de nem tudom mit kezdjek vele.Mindent próbáltam de semmi sem használt. Mit tudtok javasolni
Hali!Eladó MZ ETZ 150-es alkatrészek!
e-mail:kisszirt@citromail.hu
helló!
most raktam fel a ts-emre a babetta gyújtást,és az a bajom,hogy nincs szikra.minden új.úgy van,hogy csak még gyujtótekercset nem vettem,és ezért a feltöltött ts aksimat kötöttem a fekete tirisztorra ahova a gyujtótekercs vezetéke megy.és nem értem miért nem szikrázik alaplap testel,tirisztornak is megvan a testje,de nincs szikra.nem lehet igaz,nem értem miért nincs.
Hi!
Kössz az infót mindenkitől.
Az szép teljesítmény. Na majd ma kiderül h le tudom-é nyomni
Csá! Én tavaly a 251-es ETZvel egy Gilera DNA 180-at nyomtam le! Jól rajtol, de utána 3ikban elhúz az ember mert hlye automataváltós. Szerintem abszolút van esélyed, 3szor próbáltuk meg 3szor nyomtam le :) Még a kuplungom is csúszott.
Heló.A kihajtáshoz annyit hogy ugy tudom hogy ugy vannak beállitva a kihajtások hogy 1 fordulat a spirálnak 1 méter.És ez van felirva az óra fém burkolatára is (asszem K=1m vhogy igy)kb ahol felcsavarozzuk rá a spirált vhol fel van rá irva.Szóval sztem a kihajtáson alakitanak.Pl más a csiga és a fogaskerék fogszáma a lehajtásban (Nem az órában)vagy más szögben áll a csiga csikjai és ez már elegendő állitás.De aztán ki tudja foglalkoztak e ezzel a pontossággal abban az időben.Mert én annakidején a mustangon csak kipróbáltam a lehajtást hogy jó e összekötöttem spirállal egy barkas órát de a trabanté és wartburgé is ugyanilyen óra és jót mutatott.
én egyszer gyorsultam egy 50cm3-s robogóval, igaz 125-ös ETZ-vel. hát 60ig simán elhúzott, de onnantól én voltam a jobb. ez kb azt jelenti hogy amikor felváltottam 3.ba nagyjából ott előztem meg...
hat van olyan, de konkretan ez nem olyan mert egy kisebb ccm es kisebb teljesítménynek nincs sok esélye.
125ccmbol ki lehet jóval nagyobb teljesítményt is szedni akkor nyilván le tudja hagyni a 250-es TZ-t, de én már gyorsultam 400méteren ilyen felállásban és biza csak a táv végén ért utol a 125os motor (igaz nem robi volt) Robi esetén az autómata váltó szerintem tovább ront a helyzeten, hacsak nem direkt a gyorsulásra hangolják be a váltóját. Egy manuális váltónál pedig mindig a helyzetnek megfelelően tudsz váltani, ez bizony nagy előny, ezért nincs versenymotoron autómata váltó.
Ha közel testelsz a hegesztéshez, akkor nem nagyon lehetnek kúszóáramok. Én biz amikor két éve beugrott egy haverom, hogy út közben eltört a lábtartója, heftöljem már össze, amíg hazaér, semmit nem kötöttem le róla, csak adtam neki a CO2-val, és nem is lett semmi baj.
De persze ha villannyal jobban szórja a szikrát... minden esetre ha már a tankot levetted, a karbit se felejtsd el leüríteni, abban is van vagy egy deci benya.
Helló!
egy olyan kérdésem lenne hogy ha a MZ vázát kell hegeszteni (letört a középtámasztó ütközője) akkor elég ha leveszem a tankot, az aksit meg a generátort lekötöm, vagy van még amit le kell húzni? pl trafó, egyenirányító diódasor...stb
Szilyasztok fejek!
250-es ETZ-re szeretnék oldalkocsit felrakni.De még nincs oldalkocsim se:) Az lenne a kérdésem, hogy kb mennyiért lehetne szerezni, meg hogyan lehet csatlakoztatni a paripához?
A tz-t vannak robik amik siman lenyomjak hiaba kisebb ccm-tik. Meg sok 125ös gép is.
Miért ne tudná? '79,'80-ban indult is. (Bár asszem nem ért a célba :))
a távot kibírná, hiszem egy 24órás old timer versenyen többet mennek a gépek, de a versenyt nem, mert bele kell férni a szintidőbe, az pedig gyilkos tempót diktál
na utána néztem 15LE de van belőle 200ccm-es tuning állítólag, azzal már van némi esélye az MZ ellen
nem ismerem ezt a tipust de 125ccm-ből ki lehet szedni 30LE-t de egy robogot akkor is lenyomnám mert a béna variomatik nem oda teszi a nyomatékot ahova kell és főleg induláskor az MZ normális váltója és a 250ccm alázza a szúnyogokat :)) és ugye egy jó rajtot nem lehet behozni rövidtávon. 1/4mérföldön szerintem tuti nyernél ha jól tudsz rajtolni. Ha a teljesítménye közelíti vagy alulmulja az MZ-t akkor pedig csak a lila füstödet szívhatja :)
Helló. Mivel most indul a Dakar azon tanakodtunk a haverokkal, hogy vajon egy 250-es etz végig tudná e nyomni a versenyt?
Haljátok egy surmó robogós gyerek le akar nyomni egy 125 gilera runnerrel. nekem most ts vázban van 250es tz blokk. Szerintetek sincs eséje vagy csak én vagyok hülye hozzá?
Ősszel cseréltem ki az egyik szénkefét,de ahogy nézem annak már csak a fele van meg.A másik szénkefe,ami már isten tudja milyen régi,az majdnem egész.Hát nem tudom a rugóerősséget megállapítani,nincs viszonyítási alapom.
Szeva!
Nincs annak semmi baja. Az MZ néha megtréfálja az embert :)
Kefe van elég? Vagy nem gyengék a rugók?
Üdv!Ma a jó idő örömére elővettem a ts-emet.Legutóbb 2 hete használtam,akkor problémamentesen.Most indítás után nem akart elaludni a töltésjelző,még magas fordulaton használva sem.Levéve az akkusarut,a motor leállt.Ezután elindítottam,és befújtam kontakt sprayvel a kommutátort.Azonnal megjött a töltés,jót motoroztam.Szerintetek ez alatt a 2 hét alatt mi történhetett,talán oxidáció?
hello!mz ts-t 125vagy 150-st vagy ezt 125 vagy 150 -est vásásrolnék papírok nálkül!!! küldj e-mailt!ro1and@citromail.hu
Hát ezt nem én fogom megmondani. Minden esetre a különbség a két kerék kerülete közt kb. 10%, azt is el tudom képzelni, hogy egyáltalán nincs semmi kompenzálás, 17-es kerékhez van hitelesítve az óra, és 16-osnál 5%-ot siet, 18-asnál meg 5%-ot késik, na bumm, egy ilyen kilóméteróra amúgy sem precíziós műszer. (Asszem +-10% pontossági osztályúak ezek.)
Hát ezt lenne jó tudni,h az óra, vagy a kihajtás kompenzál?
A 251es ETZnek van 16-os hátul.
A TS 18-as
szerintem a ts-nek 16-os a hátsó kereke, az ETZ-nek meg 18-as. Hogy aztán ezt a különbséget a kihajtásnál vagy az órában kompenzálták-e, azt nem tudom. Minden esetre az ETZ-t 130km/h vvégsebességre adta ki a gyár, szóval újszerű állapotú példánynál nagyságrendileg helyesnek tűnik az érték.
Az etz kilométeróra ugyanazt az értéket mutatja, mint a tsé, ha tsre szerelem fel?
Mert ma kíváncsiságból meghajtottam a vasat és óra szerint 135el ment.
Eladó egy ETZ henger és a hozzá tartozó hengerfej, mindkettő 2000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!
Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2
címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
Szerintem nem rosszak ezek a fogyasztási adatok. Gondolom vegyes országút+város, azért ennyi.
Bózsér Kereskedőház, Dunyov utca. Nagyon baráti árakon szintereznek, igaz, pár napot szeretnek üldögélni a cuccon.
Én még a 2006ost vettem meg annó,de már megbántam ezért idén messzire el is kerülöm. Rengeteg hiba volt benne, abból is kimaradtak oldalak, ráadásul nem is volt benne minden motor.
Tudom nem az MZ forumra tartozik de ezt olyan sokan olvassák gondoltam megkérdem ki vette már meg az uj motorkatalógust aminet az a neve hogy "mnden motor katalógus 2007"?
És olvasta e benne hogy egy kawa ER 6 7 lityit fogyaszt? Reális ez?
De sztem az sem hogy egy Z750 8,2/100km
Nem mellesleg megjegyezném hogy az uj MZ 1000 ST fogyasztásának is 8l/100km van megjelölve.
Az én példányom hibás vagy aki megvette szintén ilyen hülyeségeket lát benne.
Az enyében a 112 oldal után a 129 jön. Ez remek.
Sziasztok! Van egy ts 125-ös öm. Robbantott ábrát hol találok hozzá? Segítsetek! Odon
Szevasztok!
Új vagyok ezen a honlapon, és eladó 250-es etz-t keresnék nem drágán. Tudtok esetleg?
Csaba
Tudtommal a gyári oldaltámaszok festettek voltak, utángyártottban léteztek, vagy léteznek krómozottak is. Tehát akármi is lehet....
Tud vki szinterezést, pest és környékén?
Kéri Laci irtam mélt!
Sziasztok, 250-es etz blokk kopletten papirokkal üzemképessen eladó. / gyujtással, karbival, vezetékköteggel/. Az ára 15000ft.
Hi!
Most raktam be tz blokkot tsembe, mert még nem sikerült az álló részt belefabrikálnom. Multkor olyan fogalmit kaptam, amiben motorszámként MZ2501 szerepel mivel "olvashatatlan" a motorszám. Az a kérdésem lenne,h ha meg állít a rendőr beleköthet-e? Mivel a motorszám az eredeti blokknál se stimmel, tehát én úgy gondolom, h egy síma közűti ellenőrzésnél nem fognak szívózni. Javítsatok ki, ha tévednék.
1200 körül. www.hubermotor.hu
Üdv!
Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy hogy működik pontosan a 251-esem elektromos gyújtása?
a hall kapcsoló pontosan melyik vezetéket szakítja meg? mert úgy tudom 3 van hozzá.
Hi! A forgó részt hogyan lehet lekapni a főtengelyről? Csak az az 1 csavar fogja?
Mennyibe kerül mostanság egy pár?
Bocs a kifejezésért de kurva buszke vagyok magamra. Színtévesztő létemre sikeresen átkötöttem tz elektróját tsbe, és eddig minden pöpec(csak 3 biztosítékot vágtam ki,de később kiderült az indexben zártak össze hátul a lemezek). Holnap pakolok bele blokkot és kiderül, h a töltés jóje.
Hi!
Törököt! Jobban fog a magyar kisiparinál. Hubernál lehet kapni.
Üdv nektek! Azt szeretném kérdezni, hogy ki, milyen fékbetét használ ETZ-n a tácsafékhez?? köszi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|