:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Küldtem neked egyte emil címre!Nézd majd meg!
mzzzz
HY!Legkésőbb jövő héten küldök Neked egyet!
Ha be van csukva, akkor otthon fúróval, vagy laposvágósra köszörült erős acélcsavar kulcsnyílásba való határozott belenagykalapácsolása után 17-es csillagkulccsal, az ún. hengerzártörés finom módszerével.
Ha nyitva vagyon a zár, akkor csak szemből befeszítsz egy nagycsavarnyúzót a zártakaró lemezke alá és kétkarú emelő módszerrel a kipajszerolod a rögzítő szöget. Más nem tartja a zárat a helyén nyitott állapotban, csak ez a lemez.
Ha be van csukva, akkor otthon fúróval, vagy laposvágósra köszörült erős acélcsavar kulcsnyílásba való határozott belenagykalapácsolása után 17-es csillagkulccsal, az ún. hengerzártörés finom módszerével.
Ha nyitva vagyon a zár, akkor csak szemből befeszítsz egy nagycsavarnyúzót a zártakaró lemezke alá és kétkarú emelő módszerrel a kipajszerolod a rögzítő szöget. Más nem tartja a zárat a helyén nyitott állapotban, csak ez a lemez.
Hi! Még mindig a ts 125 höz keresek robbantott ábrát. Segítsetek, hol tudom beszerezni?
hehe:)ismerős helyzet.Detto ugyan ez volt a problémám, csak nekem 150-esem volt, és a 4-iget dobta ki:)
Üdvözletem olyan jellegű gondom lenne hogy ahol az első lámpa fel van fogatva arra a 2 kis fülre na nekem abbol az egyik eltört semmi gond visszahegesztem az a kérdés hogy ki kell e valami elektromos dolgot kötni vagy tankot leszedni vagy valamit ???
Előre is köszi !!!!!
üdv charles
Nyárig még van idő szétkapni a blokkot és megnézni mi a helyzet.
Én már megtettem és össze is raktam, csak nem megy a motor...
sziasztok, bontott etz tárcsafékrendszer kompletten eladó. / olajtartály,fékkar, fékcső,féknyereg, tárcsa/ Csak fel kell dobni, lelégteleniteni és kész az elsőfék. Az ár 15000ft.
Hali!
Nem nem tudja valaki, hogy lehet kivenni a kis TS-ből a kormányzárat? (nem lopott csak nincs meg a kulcsa)
sajnos szétkopott a váltó
Ilyet nekem is csinált az előző vasam, a hiba oka pedig az volt, hogy a blokk alján lévő csavar (az olajleeresztő mellett) belsejéből hiányzott a rugó és a golyó. Miután pótoltam, pontos és vajpuha lett. Az olajfolyás miatt kicsit ügyeskedni kell a műveletnél.
Ja, hogy 250esről van a szó... Én 150esről elmélkedtem,mert az van nekem
Az azért van, mert az ETZ 250-nek a 3. sebességfokozat az egyik típushibája. A kapcsolókörmök alul vannak méretezve és az erős igénybevételtől hamar elkopik, aminek a következménye, hogy nem veszi be, vagy kidobálja a sebességet. Én több mint 1 évig használtam az ETZ-met 3. sebesség nélkül, mert már nemhogy kidobálta, hanem bese vette a sebességet, olyan mintha üreset váltanék. Úgy használtam, hogy 2-es után egyből 4-est váltottam. Meg lehet szokni. Most egy másik blokk van benne, abban jó a 3. sebesség. :DDD
Mz es 250-es 1962-es oldalkocsival eladó Kecskeméten. 30-611-90-77
ja nekem is 2ből 3ba csinálja üreset nehéz nagyon megtalálni. A többi meg kattan nagyokat
Ezt nem tudom pontosan, nálam meg csak 3dikba váltáskor kattan 1 picit, de csak ha 2ből váltok oda! A 3as fokozat a relytély maga...
Aha.
Akkor egy mások kérdés, a másik miért nem dobja ki hiszen ugyanaz az olaj van benne?
Mivel hidegebb az idő ezért az olaj csak alig melegszik fel arra pontra, amikor már minden váltás simán menne. Valószínű hogy a sebbességet is ezért dobja ki!
Hi!
Ma végre mondom fa*za idő van csapatok egyet motorral. Haverom ment a tsel én meg etzvel. Az a probléma merült fel, h a tz nehezen veszi a sebességeket, és kidobja a harmadikat. Ez miért lehet?
Szevasztok!!Sürgősen kellene nekem egy működöképes 250/2 Mz Trophy blokk,Vagy egy Trophy 250 ami még működik mert restaurálnák egyet és az én blokkom gallyra ment!!Nem érdemes javítani!!Szóval Trophy és nem Ts!!Érd:wespe88@freemail.hu vagy 06-30/317-46-55 Köszi!!
Illetve, bocsánat, elnézést kérek nem néztem jól körbe, akkor azzal egészíteném ki utobbi kommentemet hogy csak a csevegőbe és az arra kijelölt témákba kellene az ilyesmit kérdezni.
kedves lakatosturbó én személy szerint nem szoktam szólni semmiféle kisebb-nagyobb offtopicért mert az velejár a beszélgetésnek, de ez már akkora hogy nekem legalábbis szúrja a szemem (lehet csak én vagyok ilyen érzékeny szemű, ez esetben elnézést kérek mindenkitől), miért nem lehet az ilyesmit az arra kijelölt topicban (csevegő) megkérdezni? Általába az emberek azért járnak ide hogy kedvenc motorukról olvassanak, informálódjanak, kérdezzenek, nem valami b kategóriás akció filmről.
Bocsánatot kérek ha ezzel esetleg lelkivilágodba gázoltam, nem is olyan szándékkal szerettem volna írni. Kérdésedre a válasz: nemtudom.
sorszám: 17425 (67941)
( előzmény: lakatosturbo, 2007-01-09 16:13:39)
Sziasztok nem tudja valaki véletlenül hogy a halálos fegyver 4 végén van egy nagyon jó háttérzene nem tudvalaki megmondani mi a címe.
a zene akkor jön amikor a dokicsávó lefotozza az egész családot
Roncs állapotú ,eladó MZ TS 250-et tud valaki?Alkatrésznek kellene.
Szóval akkor kuplung oldali szimering vagy a két blokkfél illesztésénél jön be a korom?? De érdekes módon füstölni vagy felpörögni, ilyeneket nem csinál. Csak elhagyta az ereje, meg 90km/h a maximuma...
Igen, ETZ-ről van szó, 150-es.
MZről van szó? Nem természetes, hogy feketedik a váltó olaj, hiszen a feketedés a koromtól szokott lenni, ami a váltóban nem termelődik.
Fémpor lehet.
Üdv! Menniyre természetes dolog az,hogy 2000km alatt az új olaj a blokkban befeketedik? Tegnap leengedtem az olajat,mert megy szerelőhöz. Ja mégvalami! A kis mágneses gyűjtőn 2000km után szabadna lennie fémreszeléknek???
SZIASZTOK!
meg tudná nekem mondani valaki a 250es ETZ légszűrő betétjének a méreteit? konkrétan a belső átmérője kéne, és a "hosszúsága". Ja, nincs valakinek ES 250 hengerfeje?
Előre is köszönöm
ÜDV
VAN EGY ELADÓ ES 250-ES OLDALKOCSIS GÉPEM. 1962-ES KIADÁSÚ.FELLELÉSI ÁLLAPOTBAN. HA ÉRDEKEL AZ URAL.HU-N FENT VAN.HÍVHATSZ IS: 30-611-90-77
hehe :)) nagyarcu robis bemajrézott :))
na de nehogy komolyan vegyetek csak poénkodok, nem tartom nagy dicsőségnek legyőzni a gyengébbet, de persze egy kis barátságos versengésnek sohasem vagyok elrontója
hát azért kellett aku,mert nincs még tekercs de most veszek azt is és azzal lesz szikra,ha már újak benne a dolgok.és ugye a tirisztoros az jobban pörög,és megbizhatóbb magas fordulaton.
Elég tág fogalom az olajfolyás . Bárhonan folyhat . De talán a legygyengébb láncszemek az olajleeresztő csavarjának tömitetlensége vagy éppen az üresjelző körül kereshető . Nekem is folyt a 250 es tz-m ből az olaj ott az üresjelző melletti gumidugóval szigetelt lukból jött .
Én mentem avval a bizonyos robogóval és nyugott szívvel merek majd ellene gyosulni:) Sajnos még nem akart kiálni ellenem, mert még járatós vagy mit mondott.
Nem konkrétan neked szólt, csak ha van egy ilyen vita mindig hozzák a példát hozni az ellenkezőjére.
Igazad van, valóban óvatosan és nem túl nagy pofával kell elfogadni az ilyen kihívásokat, de én azért nem lennék nagyon nyugtalan ha ki kellene állnom egy bármilyen robival ami fele akkora lökettérfogatu :)
Szóval túl nagy összeget nem tennék fel :)
üdv! sztem nem minden esetben:)))
Sztem most elbeszeltunk egymas mellett...nem akarok en neked hulyeseggel peldalozni, hanem arrol irtam, hogy a mai robogokbol nagyon sokat ki lehet hozni, csak kell egy kis anyagi fedezet, tobbek kozott akar azt is, hogy lenyom egy mz-t. Felreertes ne essek szivem csucske az MZ. A lenyeg a sorok kozott, hogy mielott en pl, batran ravagnam egy kihivasra, hogy gyerunk! nem art korbeszimatolni azt a gepet amivel odaallok a rajtvonalhoz.
Gyorsulási versenyen az is számíthat, hogy a robogón az automata vált, az MZ-n meg te.Váltásnál valószínüleg te vagy a lassabb...
Itt van ujra a motoros szezon!!!!:)
Jóvan hülye példákat én is tudok hozni, mert ugye az Angol MZ versenyen 40LE-s MZk mennek, szóval ha már tuning robogókat emlegeted akkor én a tuning MZvel válaszolok.
Jelen felállásban az említett robogó adatlapja szerint 15LE-s robiról van szó, ezért ezt nem adja be nekem senki hogy ez ellen nincs esélye.
Jókis hibameghatározás :)
Mindent biztosan nem próbáltál, ha még mindig folyik.
Először is keresd meg honnan folyik.
Az a meghatározás hogy "ott az aljánál" nem sokat segít mert minden olajfolyás az aljánál csöpög le.
Tömítéseket, szimeringeket nézd meg ahol folyik ott cseréld. Ha nem látod a szutyoktól, akkor mossad le és a tiszta blokkon azonnal látszik honnan indul a folyás.
Persze ha szét van barmolva a tömítő felület a blokkon azon már a csere sem segít, csak a jó vastagon rákent szilikongumi ragasztó (FBS, szaniter szilikon...)
????
a babetta nem akku mentes gyújtásu?
Akkor minek oda akku?
Azon felül, a babetta gyújtótrafó 4V-os, a TS meg 6V szóval ha netán adna is feszültség impulzust akkor is túl keveset valószínüleg.
Szóval vagy én nem értem mit csináltál, vagy te nem érted hogy mit csináltál :)
Jól mennek a Runnerek de sokat zabál ami azt jelenti hogy vann benne erő de szerintem nm olyan tartós mint egy MZ.És nem mellesleg nem is olyan olcsó.Egyik comborámnak van ilyen Runnere 180as.Jól megy meg országuton tartja a 100at. 2 személyel 120ig képes országúton gyorsulni de nem tovább(ha jó).Meg puhák a gumik is rajta. A háveremnek 2-3 ezrenként hátsógumicsere(bár ezt embere válogatja).Szal megin az a kérdés ha ilyen dolgokra kerül a szó hogy veszel egy MZt ami tartós, kibír akár 50ezret egy motorral. Vagy veszel egy robogót és széthajtod 10000 vagy kevesebb alatt meg legyorsulod az MZket ha tudod;)
Miota egy haverom robogojat lattam, kicsit csinjan banok azzal a gondolattal, hogy robogonak eselye nincs a 250-es ETZ-vel szemben; egy aerox-a van, 50 helyett 80 ccm, de az elkepzelheto osszes tuning benne, lassan kozelit a millahoz az invesztalas, viszont 13 000-et fordul es a vege 140....(igaz a fogyasztas tobb mint az MZ-e) haaat ha 80 ccm-bol ez kijon akkor egy jol osszerakott 125-osbol meg foleg, szoval azert nagyot ne fogadj ra :-))
hali! a babette gerjesztőtekercse nem 6 voltot ad le hanem annak a töbszörösét. Pontosan én sem tudom hogy mennyit de szerintem 100 volt felett bőven. ezért nincs szikrád.
Hi!
Szedd szét és cseréld ki a tömítéseket. Máshogy szerintem nem lehet orvosolni a problémát.Honnan folyik az olaj?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|