:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
Érdekelne valakit egy 25-ös kuplung kosár?
Vagy a lengővila hézagolását nézd meg! ( de a lánc az majd megmutatja hogy mi a baj)
Sziasztok!
Kis tanács kéne ts 150-hez: rakom fel a primer hajtást, és szorul az egész hóbelebanc. Leveszem, és látom, hogy az persely, amiben a rugó fut (ami kuplunghoz nyomja a berúgófogaskereket), össze-vissza van hajolva. Összerakom nélküle, minden oké. Többször megismételtem a műveletet, és mindig ugyanerre jutottam. Nem hagytam ki semmit, minden a jó sorrendben van, figyelek, hogy semmi ne csússzon el összeszerelésnél. Annyi változtatás történt, hogy a kuplung alól kivettem kb 1,5mm-nyi hézagolóalátétet. Kezdek rohadtul berágni.
Please!
Ha a kerekek párhuzamosak, akkor biztos nem ugyanolyan szélesek, és valamelyik nincs középen.
Az is lehet, hogy nem jól van fűzve. Hátsó kerekeknél előfordul, hogy gyárilag félre van fűzve.
Vagy a tengelyirányú rögzítéssel nem stimmel valami. Nézd meg a láncot, hogy egyenesen fut-e.
Gyárilag hogyan állnak a motor kerekei?
Tanulságos lenne egy gyári állapotút megnézni (már ha a tied nem az).
Az alkatrészkatalógus nem jó?
Sziasztok! Meglepően tapasztatlam, hogy motorom kerekei párhuzamosak, viszont a hátsó kerék sokkal jobban kifele áll a váltó oldal felé, mint kéne. Az első kerék hez képest egy egyenes lécces megnézve kb 7 cm(!) a különbség, míg a másik oldalon csaknem egysíkban vannak a kerekek szélei. Mit tudnék ezzel csinálni? Mi lehet a probléma? A váz nem látszik görbének. Előre is köszi.
Ez téged nem terhel! Te kötsz rá egy új biztosítást, a régit meg mondja le a gazdája!
mzzzz
Köszi a választ a SZAKEMBERREL CSINÁLTATTAM a dolgot és nem is kellett mást kikötnom csak az akksit nagyon faszául megcsinálta :D:D FRANKÓ RÉSZT VEHETEK A KAB HEGYÍ TÚRÁNKON :D:D
a jóó idő legyen veletek és a motor ereje :)
ÜDV CHARLES
Hali!Lenne egy olyan kérdésem, hogyha van egy motor amire már évek óta nem fizetik a biztosítást, ésha azt a motort megveszem, akkor nekem kikéne fizetnem az egészet ami nemlett kifizetve?És ha átiratom a nevemre akkor?
üdv
Mondj egy e-mail címet, és küldök.
250es trophy-hoz keresek hengerfejet!
ha valakinek van, kérem jelezze!
köszi
igazából sokkal egyszerübb úgy hegeszteni, ha kiveszed a helyéről a hegesztendő alkatrészt
A szétfröcsögő fémcseppek rondán mutatnak a fényezésbe és a többi alkatrészbe beleégve, de ha letakarod akkor is könyen meggyullad akár a festék is ilyen hőmérsékleten.
Üdvözletem olyan jellegű gondom lenne hogy ahol az első lámpa fel van fogatva arra a 2 kis fülre na nekem abbol az egyik eltört semmi gond visszahegesztem az a kérdés hogy ki kell e valami elektromos dolgot kötni vagy tankot leszedni vagy valamit ???
Előre is köszi !!!!!
üdv charles
Köszi, hamarosan kiderül mi a helyzet,mert viszem főtengely csapágyaztatni,mert apróbb generált kap. 150es hengert és karbit kap 125ös helyett és úgygondoltam megcsapágyaztatom,mert kotyog a jobb oldala. Meg akkor lehet meg is javul a gép erő, olajszín és egyéb baja...
Köszi, hamarosan kiderül mi a helyzet,mert viszem főtengely csapágyaztatni,mert apróbb generált kap. 150es hengert és karbit kap 125ös helyett és úgygondoltam megcsapágyaztatom,mert kotyog a jobb oldala. Meg akkor lehet meg is javul a gép erő, olajszín és egyéb baja...
Mondjuk nem tudom neked mennyire fekete az olajad de valamennyire nekem mindegyik motorban fekete egy picit.az MZ-ben lehet attól is hogy ahogy a kuplung csúszik indulásnál meg ilyenek akkor azért az a kuplung apró szemcséi feketithetik az olajat.Persze ehhez azért kell menni sokat.Pl neked az a 2000 km az már elég lehet a feketedéshez.De azért ahogy irták a kuplung felöli szimeringet nézd meg meg a tömitést a blokkfelek között.Meg aztán ha leengeded a régi olajat akkor is marad benne régi.Meg ugye ami a kis sarkokban bennt marad ilyen fémreszelékes mocsok.Az feketitheti.
Küldtem neked egyte emil címre!Nézd majd meg!
mzzzz
HY!Legkésőbb jövő héten küldök Neked egyet!
Ha be van csukva, akkor otthon fúróval, vagy laposvágósra köszörült erős acélcsavar kulcsnyílásba való határozott belenagykalapácsolása után 17-es csillagkulccsal, az ún. hengerzártörés finom módszerével.
Ha nyitva vagyon a zár, akkor csak szemből befeszítsz egy nagycsavarnyúzót a zártakaró lemezke alá és kétkarú emelő módszerrel a kipajszerolod a rögzítő szöget. Más nem tartja a zárat a helyén nyitott állapotban, csak ez a lemez.
Ha be van csukva, akkor otthon fúróval, vagy laposvágósra köszörült erős acélcsavar kulcsnyílásba való határozott belenagykalapácsolása után 17-es csillagkulccsal, az ún. hengerzártörés finom módszerével.
Ha nyitva vagyon a zár, akkor csak szemből befeszítsz egy nagycsavarnyúzót a zártakaró lemezke alá és kétkarú emelő módszerrel a kipajszerolod a rögzítő szöget. Más nem tartja a zárat a helyén nyitott állapotban, csak ez a lemez.
Hi! Még mindig a ts 125 höz keresek robbantott ábrát. Segítsetek, hol tudom beszerezni?
hehe:)ismerős helyzet.Detto ugyan ez volt a problémám, csak nekem 150-esem volt, és a 4-iget dobta ki:)
Üdvözletem olyan jellegű gondom lenne hogy ahol az első lámpa fel van fogatva arra a 2 kis fülre na nekem abbol az egyik eltört semmi gond visszahegesztem az a kérdés hogy ki kell e valami elektromos dolgot kötni vagy tankot leszedni vagy valamit ???
Előre is köszi !!!!!
üdv charles
Nyárig még van idő szétkapni a blokkot és megnézni mi a helyzet.
Én már megtettem és össze is raktam, csak nem megy a motor...
sziasztok, bontott etz tárcsafékrendszer kompletten eladó. / olajtartály,fékkar, fékcső,féknyereg, tárcsa/ Csak fel kell dobni, lelégteleniteni és kész az elsőfék. Az ár 15000ft.
Hali!
Nem nem tudja valaki, hogy lehet kivenni a kis TS-ből a kormányzárat? (nem lopott csak nincs meg a kulcsa)
sajnos szétkopott a váltó
Ilyet nekem is csinált az előző vasam, a hiba oka pedig az volt, hogy a blokk alján lévő csavar (az olajleeresztő mellett) belsejéből hiányzott a rugó és a golyó. Miután pótoltam, pontos és vajpuha lett. Az olajfolyás miatt kicsit ügyeskedni kell a műveletnél.
Ja, hogy 250esről van a szó... Én 150esről elmélkedtem,mert az van nekem
Az azért van, mert az ETZ 250-nek a 3. sebességfokozat az egyik típushibája. A kapcsolókörmök alul vannak méretezve és az erős igénybevételtől hamar elkopik, aminek a következménye, hogy nem veszi be, vagy kidobálja a sebességet. Én több mint 1 évig használtam az ETZ-met 3. sebesség nélkül, mert már nemhogy kidobálta, hanem bese vette a sebességet, olyan mintha üreset váltanék. Úgy használtam, hogy 2-es után egyből 4-est váltottam. Meg lehet szokni. Most egy másik blokk van benne, abban jó a 3. sebesség. :DDD
Mz es 250-es 1962-es oldalkocsival eladó Kecskeméten. 30-611-90-77
ja nekem is 2ből 3ba csinálja üreset nehéz nagyon megtalálni. A többi meg kattan nagyokat
Ezt nem tudom pontosan, nálam meg csak 3dikba váltáskor kattan 1 picit, de csak ha 2ből váltok oda! A 3as fokozat a relytély maga...
Aha.
Akkor egy mások kérdés, a másik miért nem dobja ki hiszen ugyanaz az olaj van benne?
Mivel hidegebb az idő ezért az olaj csak alig melegszik fel arra pontra, amikor már minden váltás simán menne. Valószínű hogy a sebbességet is ezért dobja ki!
Hi!
Ma végre mondom fa*za idő van csapatok egyet motorral. Haverom ment a tsel én meg etzvel. Az a probléma merült fel, h a tz nehezen veszi a sebességeket, és kidobja a harmadikat. Ez miért lehet?
Szevasztok!!Sürgősen kellene nekem egy működöképes 250/2 Mz Trophy blokk,Vagy egy Trophy 250 ami még működik mert restaurálnák egyet és az én blokkom gallyra ment!!Nem érdemes javítani!!Szóval Trophy és nem Ts!!Érd:wespe88@freemail.hu vagy 06-30/317-46-55 Köszi!!
Illetve, bocsánat, elnézést kérek nem néztem jól körbe, akkor azzal egészíteném ki utobbi kommentemet hogy csak a csevegőbe és az arra kijelölt témákba kellene az ilyesmit kérdezni.
kedves lakatosturbó én személy szerint nem szoktam szólni semmiféle kisebb-nagyobb offtopicért mert az velejár a beszélgetésnek, de ez már akkora hogy nekem legalábbis szúrja a szemem (lehet csak én vagyok ilyen érzékeny szemű, ez esetben elnézést kérek mindenkitől), miért nem lehet az ilyesmit az arra kijelölt topicban (csevegő) megkérdezni? Általába az emberek azért járnak ide hogy kedvenc motorukról olvassanak, informálódjanak, kérdezzenek, nem valami b kategóriás akció filmről.
Bocsánatot kérek ha ezzel esetleg lelkivilágodba gázoltam, nem is olyan szándékkal szerettem volna írni. Kérdésedre a válasz: nemtudom.
sorszám: 17425 (67941)
( előzmény: lakatosturbo, 2007-01-09 16:13:39)
Sziasztok nem tudja valaki véletlenül hogy a halálos fegyver 4 végén van egy nagyon jó háttérzene nem tudvalaki megmondani mi a címe.
a zene akkor jön amikor a dokicsávó lefotozza az egész családot
Roncs állapotú ,eladó MZ TS 250-et tud valaki?Alkatrésznek kellene.
Szóval akkor kuplung oldali szimering vagy a két blokkfél illesztésénél jön be a korom?? De érdekes módon füstölni vagy felpörögni, ilyeneket nem csinál. Csak elhagyta az ereje, meg 90km/h a maximuma...
Igen, ETZ-ről van szó, 150-es.
MZről van szó? Nem természetes, hogy feketedik a váltó olaj, hiszen a feketedés a koromtól szokott lenni, ami a váltóban nem termelődik.
Fémpor lehet.
Üdv! Menniyre természetes dolog az,hogy 2000km alatt az új olaj a blokkban befeketedik? Tegnap leengedtem az olajat,mert megy szerelőhöz. Ja mégvalami! A kis mágneses gyűjtőn 2000km után szabadna lennie fémreszeléknek???
SZIASZTOK!
meg tudná nekem mondani valaki a 250es ETZ légszűrő betétjének a méreteit? konkrétan a belső átmérője kéne, és a "hosszúsága". Ja, nincs valakinek ES 250 hengerfeje?
Előre is köszönöm
ÜDV
VAN EGY ELADÓ ES 250-ES OLDALKOCSIS GÉPEM. 1962-ES KIADÁSÚ.FELLELÉSI ÁLLAPOTBAN. HA ÉRDEKEL AZ URAL.HU-N FENT VAN.HÍVHATSZ IS: 30-611-90-77
hehe :)) nagyarcu robis bemajrézott :))
na de nehogy komolyan vegyetek csak poénkodok, nem tartom nagy dicsőségnek legyőzni a gyengébbet, de persze egy kis barátságos versengésnek sohasem vagyok elrontója
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|